Page 11 of 37 FirstFirst ... 91011121321 ... LastLast
Results 101 to 110 of 361

Thread: [tietokone] rautakeskustelu/kysely

Legioonalainen chokolate's Avatar

Zorro II Kokeile avata tuuletinta vaikkapa imurilla otat imurun suulakkeen pois ja otat pelkälläputkella itselläni tämä toimii tämän koneen kanssa aika hyvin tuuletinta ei todellakaan kannata mennä avaamaan jos ei tiedä mitä tehdä. Kursori ongelma voi johtua siitä jos peliä pelatessa jossain toisessa ikkunassa on jokin toinen peli päällä itselleni käy niin usein tai jos sinulla on kustomoitu kursori niin kannattaa vaitaa normaaliin saattaa auttaa. Jos ei auta kannattaa tarkista ottaako akku virtaa normaalisti tai onko itse akussa vikaa kannattaa myös tarkista pistorasia ettei siinä ole mitään vikaa.

Haasta My Bruteni yllä olevasta kuvasta.
    Evil is inside you,even if you don't want to.

Legioonalainen Zoro||'s Avatar

Quote Originally Posted by chokolate View Post
    Zorro II Kokeile avata tuuletinta vaikkapa imurilla otat imurun suulakkeen pois ja otat pelkälläputkella itselläni tämä toimii tämän koneen kanssa aika hyvin tuuletinta ei todellakaan kannata mennä avaamaan jos ei tiedä mitä tehdä. Kursori ongelma voi johtua siitä jos peliä pelatessa jossain toisessa ikkunassa on jokin toinen peli päällä itselleni käy niin usein tai jos sinulla on kustomoitu kursori niin kannattaa vaitaa normaaliin saattaa auttaa. Jos ei auta kannattaa tarkista ottaako akku virtaa normaalisti tai onko itse akussa vikaa kannattaa myös tarkista pistorasia ettei siinä ole mitään vikaa.

On koitettu tuolla putkella ottaa ja tässä lähiaikoina imuroin kunnolla joka reiästä niin ei kuumene enää yhtä paljon kuin ennen.

En pidä pelejä pelatessani muita ohjelmia auki.

En usko että tuossa akussa se vika koska tämä ei sammu jos pidän virransäästöllä, jos akku ei pitäisi virtaa niin sammuisi kai säännöllisesti.

Kiitos kuitenkin neuvoista ja enää ei tarvitse tätä minun ongelmaani kenenkään pohtia, juteltiin tuossa msn:än puolella TheAncientin kanssa ja hän tuli siihen tulokseen että tuulettimessa joko helvetisti jotain paskaa tai sitten se on mennyt rikki.

Kiitos vielä näin yleisesti TheAncientille avusta.(:

E: Niin joo vielä pitäisi tuo cursori homma selvittää, kukaan ei vielä ole täysin päteviä neuvoja tuohon antanut, luulisin kyllä että vika on koneessa, eli kiitos siitäkin kaikille ketkä tuohon viitsivät vastata tuolla vähän ylempänä.

E2: Ja vielä pieni pilkunnussinta, nimeni on Zoro ei Zorro. (:
    I.. see only darkness.. before me.

Bannattu

Tällä foorumilla emme puhu waretuksesta.

-TheAncient

Bannattu

Elikkääs löytyiskö netistä ilmaista ohjelmaa, joka sais koneen luulemaan, että levyke on sisällä. Mulla hajos CD-asema, eli siihen ei voi levyjä laittaa. Mulla kyllä on tiedostot, jotka oli levyllä muistitikulla, mutta niiden avaukseen vaaditaan, että levyke on sisällä.

Pikaisia vastauksia, tärkeä homma.

Legioonalainen Zoro||'s Avatar

Quote Originally Posted by WeK View Post
    Elikkääs löytyiskö netistä ilmaista ohjelmaa, joka sais koneen luulemaan, että levyke on sisällä. Mulla hajos CD-asema, eli siihen ei voi levyjä laittaa. Mulla kyllä on tiedostot, jotka oli levyllä muistitikulla, mutta niiden avaukseen vaaditaan, että levyke on sisällä.

Pikaisia vastauksia, tärkeä homma.
    Daemon Tools.

E: En tosin ole varma toimiiko se tuollaisessa tilanteessa.

Odota että joku hieman osaavampi kuin minä tulee neuvomaan. ^^
    I.. see only darkness.. before me.

Default apua!

tarttisin apua näytönohajinten kanssa. (pöytätietokone)
    eli tässä kysymys: olen ajatellut ostaa koneen ja olen löytänyt muutaman sopivan mutta en tiedä kummassa on parempi näytön ohjain, toisessa on nVidia gt 220 (1gb) ja toisessa ati radeon HD 4650 (1gb).

eli kumpi näistä sopisi paremmin pelaamiseen, jos pelaa esim cs source, guild wars, WoW, crysis (ei maksimi grafiikoilla jos ei ole mahdollista). tarvitsisin pikaista apua!

(jos kumpikaan ei ole hyvä niin voisitteko ehdottaa muita näytönohjaimmia ja kuinka paljon ne maksavat ostettuna ja asennettuna ammattilaiselta tai keskusyksikköjä jossa on valmiiksi hyvä näytönohjain jotka maksavat noin 600€)
    Kiitos!
    ei ole onnea on vain epäonnea, esim. jos voitat lotossa se tarkoittaa vain että muilla on enemmän epäonnea.

Teutoniritari TheMan's Avatar

Quote Originally Posted by xaxar View Post
    tarttisin apua näytönohajinten kanssa. (pöytätietokone)
    eli tässä kysymys: olen ajatellut ostaa koneen ja olen löytänyt muutaman sopivan mutta en tiedä kummassa on parempi näytön ohjain, toisessa on nVidia gt 220 (1gb) ja toisessa ati radeon HD 4650 (1gb).

eli kumpi näistä sopisi paremmin pelaamiseen, jos pelaa esim cs source, guild wars, WoW, crysis (ei maksimi grafiikoilla jos ei ole mahdollista). tarvitsisin pikaista apua!
    Eiköhän nuo ole aikalailla yhtä hyviä. Itsellä on jälkimmäinen omassa läppärissäni, ja pelaan sillä GTA IV:tä medium-max tehoilla sujuvasti. CS Source, Guild Wars ja WoW menevät varmaan maksimitehoilla, Crysiksestä en osaa sanoa (ainakin medium menee).

tiedoton
    Guest

Minkä merkkistä ulkoista kovalevyä suosittelisitte läppärille?

Haeduaani

Oma kone on ruvennut sammuilemaan sillain mielenkiintoisesti

Ottaa vaa ja sammuu kesken kaiken välillä. Sitten se ei lähde yleensä hetkeen käyntiin mutta 15sec odottelulla nousee itsestään päälle ja toimii aivan normaalisti. Sammuminen tapahtuu täysin sattumanvaraisesti, joka kolmas päivä tai mahdollisesti joka kolmas minuutti. Tuossa eilen sain painella ja vaihdella johtoja vartin ajan ennenkuin kone lähti käyntiin o_O Ei kukaan haluais kertoa mistä tämä kaikki johtuu?

Rautahan on suhteellisen uusi mötikkä. Mitään arviota tästä en silti osaa antaa.

Quote Originally Posted by tiedoton View Post
    Omassa koneessa on tuollainen Buffalon kiva teran mötikkä ja iha hyvin on täs 2kk toiminu :3 Tämä on tosin pöytäkone mut samapa se? Aina riippuu tottakai mihin sitä tarvitset.

New note: kone sammu ensimmäistä kertää 2 vrk sisään kellonaikaan 05:46
    Quote Originally Posted by rohan View Post
    No minulla on Lacie. Teran kokoinen ja hyvin on toiminut. Alussa oli läppärillä ja nyt kiinteässä koneessa, ja kuitenkin yli vuoden vanha ilman vikoja.
    LaCie on perseestä... Kaverilla ollut kovo on tehnyt kaikkea muuta paitsi toiminut hyvin.

Edit:
    Tänään ei sit masiina halunnu lähtee lainkaan päälle... Paino virtanappii, tarkisti johot, paino uudellee, ei mitää... Nyt kymmenen minuutin jälkee lähti taas päälle o_O
    Last edited by Donari; 08-18-2009 at 09:58 AM.

Bannattu

Quote Originally Posted by tiedoton View Post
    No minulla on Lacie. Teran kokoinen ja hyvin on toiminut. Alussa oli läppärillä ja nyt kiinteässä koneessa, ja kuitenkin yli vuoden vanha ilman vikoja.

Page 11 of 37 FirstFirst ... 91011121321 ... LastLast

Tags for this Thread