Page 17 of 37 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast
Results 161 to 170 of 361

Thread: [tietokone] rautakeskustelu/kysely

Legioonalainen Zoro||'s Avatar

Quote Originally Posted by Mosquito View Post
    Kuvauksen perusteella tuo vaikuttaa vahvasti HTPC:lle eli sellaisella pelaamista on turha haaveilla. Ennemmin ostat osat ja kasauksen vaikka jostain alan liikkeestä kun tuollaista lähteä ostamaan.
    Lukeehan tuossa että sopii kaikille markkinoilla oleville peleille ja antaa niille uskomattoman tarkan grafiikan?

Jos tuo nyt on tuollainen HTPC( mikä se ikinä onkaan ), niin miksi näytönohjainta sitten kehutaan sellaiseksi että pelit workkii hyvin?

Ei minulla ole varaa tuollaiseen että itse valitaan osat ja sitten kasataan, budjettini on hyvin rajoitettu.

E: http://www.gigantti.fi/product/tieto...poytatietokone

Tossa olis sitten toinen vaihtoehto, mielipiteitä siitä.
    I.. see only darkness.. before me.

Jos budjettisi on tuon packardbellin verran, eli 800 euroa, niin sillä hinnalla saa koottua melkeinpä paremman koneen osista.

Quote Originally Posted by Mosquito View Post
    Jos budjettisi on tuon packardbellin verran, eli 800 euroa, niin sillä hinnalla saa koottua melkeinpä paremman koneen osista.
    Noh sitten tulee vielä pari ongelmaa..

1. En tiedä noista osistakaan hevon paskaa.

2. Kerro jotain yleisiä liikkeitä missä tuota tehdään, itse ainakaan törmännyt yhteenkään.

Bannattu

Quote Originally Posted by Zoro|| View Post

2. Kerro jotain yleisiä liikkeitä missä tuota tehdään, itse ainakaan törmännyt yhteenkään.
    Verkkokauppa.com - kasaavat pienestä lisähinnasta.

Eivätköhän liikkeissä auta jos selität tarpeesi mimmoista konetta olet ostamassa. Verkkokauppa.com, Jimmspc-store, tietoasema näin nopeesti sanottuna on ainakin liikkeitä missä saa apua.

Haeduaani Scapa's Avatar

Jos tuo nyt on tuollainen HTPC( mikä se ikinä onkaan ), niin miksi näytönohjainta sitten kehutaan sellaiseksi että pelit workkii hyvin?
    Siksi, että tietokoneista tietämättömät ja tyhmät ihmiset erehtyvät sormi suussa kävellessään ostamaan sellaisen koneen joka näyttää hyvältä.. niin ja tietenkin halvalta.

Ei minulla ole varaa tuollaiseen että itse valitaan osat ja sitten kasataan, budjettini on hyvin rajoitettu.
    Ihan oikeesti, säästä vähän lisää rahaa. Toki lyhyellä tähtäimellä on kiva, ku kone tuntuu hyvältä jne. mutta sitten pitkällä tähtäimellä vain harmittaa rahan tuhlaus.
    En sano tätä vittuillakseni, mutta näin se vaan on. Säästät vähän aikaa ja odotat... Sitten kun saat hyvät rahat kasaan, niin ostat ns. kloonikoneen, joka toimii pelaamiseenkin paremmin. LISÄKSI käyttöikä on parempi, eikä sun tartte olla heti ostamassa uusia osia.
    "Beware the Madman of Zaun. In his eyes, you are already dead."

Quote Originally Posted by Scapa View Post
    Siksi, että tietokoneista tietämättömät ja tyhmät ihmiset erehtyvät sormi suussa kävellessään ostamaan sellaisen koneen joka näyttää hyvältä.. niin ja tietenkin halvalta.

Ihan oikeesti, säästä vähän lisää rahaa. Toki lyhyellä tähtäimellä on kiva, ku kone tuntuu hyvältä jne. mutta sitten pitkällä tähtäimellä vain harmittaa rahan tuhlaus.
    En sano tätä vittuillakseni, mutta näin se vaan on. Säästät vähän aikaa ja odotat... Sitten kun saat hyvät rahat kasaan, niin ostat ns. kloonikoneen, joka toimii pelaamiseenkin paremmin. LISÄKSI käyttöikä on parempi, eikä sun tartte olla heti ostamassa uusia osia.
    Kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa uutta konetta tarvitsemaan, kiitos kuitenkin neuvoista.

Ja Mosqulle: Tiedätkö onko noita liikkeitä LPR:ssä? Itse en ole ainakaan törmännyt.

E: Oho, en tajunnut että tuossa on .com ^^ Noh, pitää nyt kattoa.

E2: Jooh, kyllä minä tuon Packard Bellin hommaan, yhdeltä tietokone expertti kaveriltani kysyin ja kuulemma näyttää ainakin hyvältä pelaamiseen, kiitos kaikille ketkä tuolla aiemmin neuvoivat (:
    Last edited by Zoro||; 08-29-2009 at 08:11 PM.

Kirvessoturi palezki's Avatar

Default Kannettavan koneen ongelma

pitääpäs tänne tulla kysymään että mikä voisi olla koneessa vikana?, kun kone kävi huollossa missä vaihdettiin näytönohjain ja emolevy "samat mitä ennen oli" jonka jälkeen jotku peleistä ei toimi oleenkaan ja loput peleistä toimivat hitaasti, sekä jotkin koneessa olleista ohjelmista eivät toimi vaikka kaikki toimivat ennen huoltoa aivan loistavasti. ja sitten toinen kysymys että löytyykö kannetaviin vähän parempia näytönohjaimia sekä emolevyjä?

kyseessä olisi sitten toshiban kannetava

E: ei ollukaan emolevy vaan emokortti, kun ei paljoo tiedä näistä koneista
    Last edited by palezki; 08-31-2009 at 02:50 PM.

Quote Originally Posted by palezki View Post
    pitääpäs tänne tulla kysymään että mikä voisi olla koneessa vikana?, kun kone kävi huollossa missä vaihdettiin näytönohjain ja emolevy "samat mitä ennen oli" jonka jälkeen jotku peleistä ei toimi oleenkaan ja loput peleistä toimivat hitaasti, sekä jotkin koneessa olleista ohjelmista eivät toimi vaikka kaikki toimivat ennen huoltoa aivan loistavasti. ja sitten toinen kysymys että löytyykö kannetaviin vähän parempia näytönohjaimia sekä emolevyjä?

kyseessä olisi sitten toshiban kannetava
    Emolevyä jos lähtee kannettavaan vaihtamaan niin se on melkein sama ku ostasit uuden koneen suoraan. Ei valmistajat tee minun tietääkseni useita emolevyjä samoille kuorille. Eli ns. emolevyn päivittäminen on erittäin harvinaista.

Tuli tossa mieleen että onko ram-muisteissa silleen eroja että voi tavallaan ostaa toimimatonta ramia? Tajusittekohan..? : D
    Foorumin suurin riidanhaastaja...

fix5 ZeiZei @ 404, fix 3 MBssä, s2 @ Genesis <3

Page 17 of 37 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast

Tags for this Thread