Page 10 of 37 FirstFirst ... 8910111220 ... LastLast
Results 91 to 100 of 361

Thread: [tietokone] rautakeskustelu/kysely

Nuijamies Foorumisti's Avatar

Ja millaisia pelejä tällä pelaisit? Läppäriä ei todellakaan kannata sitten pelaamiseen hommata, peliläppäreitä et saa mistään alle tonnin, huutonetistä korkeintaan tuurilla voit saada 2-3v vanhan mallin mistä takuut umpeutuneet.
    No World Of Warcraftia, LOTR Conquestia pääosin. Onhan mulla paljon muutakin, mutta eniten noita.

Tämmöstä oon ajatellu
    http://www.gifs.net/Animation11/Creatures_and_Cartoons/Cartoons_Simpsons/Maggie_2.gif Siitä s5:selle.
    Pärjäätkö Brutelleni

Bannattu

Taasko sä oot hommaamassa uutta konetta

Nuijamies Foorumisti's Avatar

Taasko sä oot hommaamassa uutta konetta
    Juu´u, Juu´u. Raskaammat huvit vaatii raskaampaa kalustoa
    http://www.gifs.net/Animation11/Creatures_and_Cartoons/Cartoons_Simpsons/Maggie_2.gif Siitä s5:selle.
    Pärjäätkö Brutelleni

Legioonalainen Zoro||'s Avatar

ELi tällanen ongelma mulla: Koneeni on ruvennut viime aikoina sammuilemaan jos käytän korkeampaa virranhallintaohjelmaa kuin Virransäästö. Akku näyttää kokoajan täyttä ja piuha jatkuvasti kiinni.. Vista Basic siis löytyy ja läppäri jos joku nyt ei tajunnut. En tiedä, olisko sitten tuulettimessa vikaa? Ei viitsi itse käydä availee kun niin syvällä noi ruuvit, enkä ole oikeasti mikään ekspertti näissä asioissa.

Tämä on siis todella puuduttavaa ja en oikein pysty pelaamaan mitään, koneessa ei kyllä ole hyvät tehotkaan mutta useimmat pelit silti pyörivät.

Sitten toinen ongelma. Joissain peleissä en näe hiirtäni, vaan se vilkkuu. Tämä ei johdu levystä, koska olen kokeillut näitä pelejä meidän toisella koneella, mikä on superhidas XP.
    Sillä ei siis voi pelata ja tuo hiiriongelma nyt ainakin näissä peleissä: Total War 2 Medieval, Civilization IV, Age of Empires, LOTR: BFME, eli pelkästään strategiapeleissä koska nehän ovat melkein ainoita missä edes on hiiri.

Jees, eli jos tarviitte koneen tehoja tai jotain niin laittakaa tänne niin rupean sitten luettelemaan.

Kiitos jo etukäteen jos joku nörtti viitsisi nyt auttaa.

E: Niin vielä tuosta hiirestä, se ei todellakaan vilku sellain että se näkyisi kokoajan, vaan n. 10 sekunnin välein, muuten sitä ei edes näe.

E2: Nämä ongelmat ovat olleet siis jo todella kauan tässä koneella, mutta esim. WoWissa hiiri näkyi selkeästi, en tosin pelaa enää kyseistä peliä, mutta on sitäkin tullut rassattua.
    Last edited by Zoro||; 08-06-2009 at 11:29 PM.
    I.. see only darkness.. before me.

Equites Caesaris

Zoro|| Luultavasti kone sammuu kun prossu ei kestä. On mullaki serkuilla sama vika. Tosin pöytäkoneessa. Onko se kannettava pudonnut pöydiltä jne? Vaikka akku olisi täynnä se voi olla löysällä ja välillä irrota... En oo niin xpertti kannettavien kanssa x)

Ja tuo hiiri ongelma... kokeile laittaa default -näköinen kursori (<-eli hiiri...) Ainakin mulla on auttanut. Ennen oli sellasii jännii juttui täs konees että sitä kursorin ulkonäköö voi vaihtaa mut ku menee tollaisii peleihin niin tapahtuu toi ongelma.

Terv. Not so geek, DE
    Religion is for the weak. Faith is for all.

There are no bad ideas. There's just a lack of will to execute them.

Kirvessoturi Joope's Avatar

Joo haluisiko joku ostaa tuon prossunjäähyn pois ei nimittäin mahtunut emolevyyn. Halvalla lähtee, 1v takuuta vielä, AMD ja Intelin prossuille. PM jos kiinnostaa.

Pitää kai keksiä jokin toisenlainen prossuntuuletin

Haeduaani Scapa's Avatar

Quote Originally Posted by Zoro|| View Post
    Jees, eli jos tarviitte koneen tehoja tai jotain niin laittakaa tänne niin rupean sitten luettelemaan.
    Tälläiset asiat pitäisi pistää vakiostaan jo viestiin, ihan vain asioiden nopeuttamiseksi.

Toisinsanottuna itsestäänselvyys. >_>

Kiitos jo etukäteen jos joku nörtti viitsisi nyt auttaa.
    Pyydät apua ja samassa lauseessa leimaat auttajan heti nörtiksi. Ainakaan minua ei kiinnostaisi paljon avittaa tälläisessä tilanteessa.

Toisinsanottuna epäkohteliasta. >_>
    "Beware the Madman of Zaun. In his eyes, you are already dead."

Quote Originally Posted by Scapa View Post
    Tälläiset asiat pitäisi pistää vakiostaan jo viestiin, ihan vain asioiden nopeuttamiseksi.

Toisinsanottuna itsestäänselvyys. >_>
    Noh ajattelin jos joku pystyis tuosta suoraan sanomaan että onko tuulettimessa vikaa vai akussa tai missä.

Quote Originally Posted by Scapa View Post
    Pyydät apua ja samassa lauseessa leimaat auttajan heti nörtiksi. Ainakaan minua ei kiinnostaisi paljon avittaa tälläisessä tilanteessa.

Toisinsanottuna epäkohteliasta. >_>
    Ja en tarkoittanut tuota kenenkään haukkumiseksi/nimittelyksi. Kyllä nörtti-sana kuuluu ihan yleiseen puhekieleen, siitä vain on leimautunut haukkumatermi.

Tarkoitan tuolla siis henkilöä, kuka ymmärtää näistä tietokone-jutuista enemmän kuin esim. minä.

E: Kiitos vielä DreamEaterille, olen kyllä mielestäni kokeillut tuota default cursor juttua mutta ei ole toiminut..

Vielä täytyy sellanen lisätä tuohon ylempään viestiin että kone kuumenee todella nopeasti ja n. 1 h päästä se on jo aivan tulikuuma tietyistä kohtaa (tuuletusaukko), eikä tuuletusaukosta edes tule ilmaa. Itse siis luulen että tuulettimessa yksinkertaisesti niin paljon pölyä, koska ei tätä n. 2 vuotta vanhaa konetta ole koskaan tuolta sisältä puhdistettu. En vaan itse viitsi lähteä availemaan ilman kunnon neuvoja.
    Last edited by Zoro||; 08-07-2009 at 01:19 PM.

Vielä täytyy sellanen lisätä tuohon ylempään viestiin että kone kuumenee todella nopeasti ja n. 1 h päästä se on jo aivan tulikuuma tietyistä kohtaa (tuuletusaukko), eikä tuuletusaukosta edes tule ilmaa. Itse siis luulen että tuulettimessa yksinkertaisesti niin paljon pölyä, koska ei tätä n. 2 vuotta vanhaa konetta ole koskaan tuolta sisältä puhdistettu. En vaan itse viitsi lähteä availemaan ilman kunnon neuvoja.

Tarkasta onko läppärin asetuksissa vaihtoehto tuuletin päällä/pois. Muuten kuullostaa siltä, että tuuletin on joko rikki tai tukossa. Ei kannata mennä availemaan jos ei tiedä mitä tekee. Itse voisin avata ton sulle, mutta en oo tulossa vasta kun kk päästä lappeenrantaan päin.

Supernörttihän nämä asiat tietää ^^ -Sov
    Last edited by Sove; 08-07-2009 at 06:52 PM.

Quote Originally Posted by TheAncient View Post
    Tarkasta onko läppärin asetuksissa vaihtoehto tuuletin päällä/pois. Muuten kuullostaa siltä, että tuuletin on joko rikki tai tukossa. Ei kannata mennä availemaan jos ei tiedä mitä tekee. Itse voisin avata ton sulle, mutta en oo tulossa vasta kun kk päästä lappeenrantaan päin.

Supernörttihän nämä asiat tietää ^^ -Sov
    Kiitti neuvoista.

Menin tuonne ohjauspaneeliin ja koitin sieltä jotain etsiä.

Tuolta tulee sitten sellasta hepreaa, että..

Olisko sinulla msn:ää tai xfireä tai jotain tällasta, olis helpompi puhua kuin täällä.

Page 10 of 37 FirstFirst ... 8910111220 ... LastLast

Tags for this Thread