Page 1 of 37 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 361

Thread: [tietokone] rautakeskustelu/kysely

Imperiaani Delgrim's Avatar

Default [tietokone] rautakeskustelu/kysely

Onko sinulla ongelmia tietokoneesi raudan kanssa? Tai onko sinulla suunnitelmissa hankkia uusi tietokone, muttet tiedä mikä juuri tällä hetkellä on uusinta uutta tai hienointa tuunausosaa? Ei hätää, täällä sinua neuvovat viisaammat tai keskustelevat yleisesti tietokoneen raudasta. Kysy heiltä vastauksia ongelmiisi, tai heittäydy keskusteluun aiheesta ja valista muita tiedoillasi.
    http://img216.imageshack.us/img216/7380/ubda4581sp8.gif
    <Peekoo> Delgrim ja eroottinen eivät mahdu samaan lauseeseen.
    "Tiede ei vedä hatusta asioita vaan keksii teorioita." - Dark Mark

Legioonalainen

Tietokoneen hankkimisesta sen verran, että jos kunnon konetta haet kasaa se itse.

Nuijamies

Itse olen hommaamassa uutta konetta, ja ajattelin:

HD4870
    Q9550
    P5Q PRO
    WD 640GB
    Antec 182B
    Chieftec Superseries 560W
    A-Data 4GB
    Vista Home Premium

+2 kpl Noctuan tuulettimia. Jotain saattoi unohtua, mutta tuo setti hankinnassa

Itellä tollanen itekoottu. Ei kyl mitään hajuu mitö osii siin on kun isoveli kaverin kaa pisti sen kasaan.. Mutta hyvin mylly pelittää Hiljanenkin kun mummo tohvelitehtaalla, hehe.

Gacettaja
    Guest

Quote Originally Posted by .5R.

HD4870
    Q9550
    P5Q PRO
    WD 640GB
    Antec 182B
    A-Data 4GB
    Vista Home Premium

Jos suinkin mahdollista niin yritä olla hankkimatta Vistaa. Itelläni oli jonkin aikaa käytössä vista ja kone oli aivan tukossa. RAM muistia jäi käyttöön 2 megaa kahdesta gigasta. XP:llä ei samaa ongelmaa ole.

Nuijamies

Quote Originally Posted by Gacettaja

HD4870
    Q9550
    P5Q PRO
    WD 640GB
    Antec 182B
    A-Data 4GB
    Vista Home Premium

Jos suinkin mahdollista niin yritä olla hankkimatta Vistaa. Itelläni oli jonkin aikaa käytössä vista ja kone oli aivan tukossa. RAM muistia jäi käyttöön 2 megaa kahdesta gigasta. XP:llä ei samaa ongelmaa ole.
    Läppärillä on toiminut hyvin, ja uuteen koneeseen melkeinpä kannattaa hommata Vista. Eli se tulee minulle...

HD4870
    Q9550
    P5Q PRO
    WD 640GB
    Antec 182B
    A-Data 4GB
    Vista Home Premium

+2 kpl Noctuan tuulettimia. Jotain saattoi unohtua, mutta tuo setti hankinnassa :)
    Uskaltaisin melkein väittää että vaihda tuo WD:n kovo Samsung, Maxtor tai Seagateen, WD:llä on viimeaikoina ilmennyt aika paljon ongelmallisia kovalevyjä. Ja ehkä kannattaisi ostaa 600W poweri antecilta tai vastaavalta "merkiltä" vaikka se saattaakin olla vähän kalliimpi niin onpahan ainakin luotettavampi. En sillä että olisin skeptinen tuon powerin suhteen. Ja jos prossu on retail niin osta Zalmanin passiivi/aktiivi jäähy siihen, eihän Intelin boxedien jäähyissä mitään vikaa ole, mutta ei niistä saa niin paljoa hyötyä irti kuin ostamalla "kunnon" jäähyn siihen. Lankku taitaa olla Asuksen? Ainakin tuo P-viittaa aika paljon asuksen P5-sarjan emoihin.

Kirvessoturi

HD4870
    Q9550
    P5Q PRO
    WD 640GB
    Antec 182B
    A-Data 4GB
    Vista Home Premium

Muuten kuulostaa hyvältä mutta ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ HANKI VISTAA!Se syö todella paljon koneen tehoja ja muistia.Vanha kunnon xp kannattaa.

Jatkakaa Vista/XP-keskusteluanne täällä. - Delgrim

Älä hankki mitään missä lukee Microsoft!!

Maccicin tosin on niiden omistuksessa mutta tämä sentään toimii. Itsekasattuun ehdottomasti Linux niin ei mene hyvät osat hukkaan

Haeduaani Jonzku92's Avatar

Quote Originally Posted by Mosquito

HD4870
    Q9550
    P5Q PRO
    WD 640GB
    Antec 182B
    A-Data 4GB
    Vista Home Premium

Ja ehkä kannattaisi ostaa 600W poweri antecilta tai vastaavalta "merkiltä" vaikka se saattaakin olla vähän kalliimpi niin onpahan ainakin luotettavampi. En sillä että olisin skeptinen tuon powerin suhteen.
    Itse suosittelen Anteckin koteloa, jossa kiinni EarhPower -virtalähde (500W).
    Hinta/laatu suhde kohillaan. Itselläni tämä käytössä ja tyytyväinen olen ollut. Hiljainen ja tyylikäs ulkoapäin. Ehkä vähän ahdas, jos vaadit koneelta todella paljon.
    Antec Sonata III

Page 1 of 37 12311 ... LastLast

Tags for this Thread