Page 1 of 35 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 346

Thread: Etsitään tiliä / Annetaan tili

Kirvessoturi FiX's Avatar

Default Etsitään tiliä / Annetaan tili

Tällainen aihe täältä vielä puuttuu, vaikka luulisi monellakin vastaavia tarpeita olevan.

Säästetään nyt ylläpidolta vaiva;

Jotta oikean pelaajan löytäminen kullekkin tilille sujuisi mahdollisimman vaivattomasti, imoituksessa olisi hyvä olla esimerkiksi:

Jos haluat antaa tilisi
    - Serveri, missä tili sijaitsee
    - Heimo
    - ~Asukasluku/rankki/rankit
    Halutessasi myös
    - Tilin nimi/koordinaatit/ilmansuunta
    - Liitto (jos on)
    - Joukot (ei suositeltavaa, varsinkaan nimen kanssa)

Jos etsit tiliä
    - Serveri/serverit mistä haet
    - Heimo/heimot, joilla haluat pelata
    - Minkä tasoista tiliä haet
    Minkä tasoinen pelaaja olet?
    - Kuinka kauan olet pelannut?
    - Millä servereillä/nimimerkeillä/missä liitoissa olet pelannut?

Jatkokeskustelut käykää privassa/ircissä/sähköpostissa/mesessä/vut evah, mutta pidetään tämä siistinä.

Liimattu 26.10.2008 - Mosquito

HUOM! Tili yhä haussa

Jotta tuo avauspostaus pysyisi siistinä, laitan oman ilmoitukseni erilleen siitä.

Vaikkakin speed-only pelaaja olen tähän mennessä ollut, on alkanut kutkuttaa ajatus jonkun jo hetken pyörineen normiservun aloittamisesta jollakin valmiilla tilillä.
    - Noita servereitä tutkaillessa s3 tuntuisi olevan parhaassa vaiheessa. s7 tilin ollessa kärkipäästä huomattavalla kasalla croppeja. Merkittävällä salama-armeijalla (1,5kk pelattu, eli ~1-2k?) ja reiluboonuksisella cropilla myös s4.
    - Heimon on oltava galli. Muita on täysin turha tarjota.
    - Isompi parempi, mutta heitetään nyt vaikka minimiksi Top 100 simssijoitus asianmukaisella armeijalla. Pienempiä voidaan katsoa, kunhan kulttuuria/kyliä/armeijaa on tarpeeksi.

Tätä osaa en varmaan olisi kirjoittanut ollenkaan, jos en olisi keksinyt sitä muita varten tuohon avauspostaukseen laittaa.
    - Pelailu tuli aloitettua joskus toissavuoden alkupuoliskolla.
    - Servereitä tullut koluttua enemmän kuin muistan, mutta tässä nämä suomalaiset, ja jotakin vuoden sisään kopaistuja ulkomaalaisia;
    fix1, FiX, n00bs
    fix2, FiX, n00bs
    fix3, Blacklister, -
    dkx3, Test Account
    usx3(?), FiX
    ukx2(?), Kulturpoeng
    sez2, FiX, Nexus
    sez3, Phiksus, yhdistymisien myötä SimS->RA->NN/RA(->DOE)
    sez4, Behemoth
    sekä 3-5 muuta, joissa käyty keräämässä ekan viikon kultaiset titalit pois.

Itsellä ei tässä asiassa juuri mikään kiire ole, jos ei heti sitä oikeaa löydy. Hätäily ja itselleni sopimattoman tilin valinta ei johda muuhun kuin deleteen. Yhteydenotot joko täällä yksityisviestinä, tai ircissä (Quakenet / FiX_).

EDIT: PS. Jos ei juuri itselläsi tarvetta ole, mutta liitossasi on kuvaukseen sopivia tilejä, laita sana kiertämään ;)
    Last edited by FiX; 01-27-2009 at 01:36 PM. Reason: Päivitetty, 27.01.2009

Legioonalainen

Siis jos etsin tiliä tarkoittaako, että joku antaa minulle tilin vai, että pääsen pelaamaan tilille?
    Tästä espanian 10.3 alkaneelle servulle ehtii hyvin vielä http://www.travian.net/?uc=netx_5817

Quote Originally Posted by range smk
    Siis jos etsin tiliä tarkoittaako, että joku antaa minulle tilin vai, että pääsen pelaamaan tilille?
    Sitä, että joku kyllästymisen/ajanpuutteen/tms. takia antaa tilinsä jollekkin muulle (sinulle). Jälkimmäiselle sopivampi aihe olisi ETSITÄÄN DUAL-PELAAJAA

EDIT: Toisaalta tuota on kyllä tuollainen välimuoto näiden kahden välillä, ettei sille tarkkaa paikkaa voi osoittaa. Jos nyt kuitenkin täällä tuollaista tiliä haet, ilmoita siitä viestissäsi erikseen.

Haeduaani -Jope-'s Avatar

Default Re: Etsitään tiliä / Annetaan tili

Quote Originally Posted by FiX
    Näillä tiedoilal ei tehdä mitään kun annat tiliä pois. Nuo kuuluu dual accoon. Ne hakemukset voisi kyllä jättää siihen kuuluvaan ketjuun, tähän vain hakemukset, joista saat tilin omaksi.
    Ei ole tarvetta mulla ^^
    Unforgiven

Default Re: Etsitään tiliä / Annetaan tili

Quote Originally Posted by -Jope-
    Quote Originally Posted by FiX
    Näillä tiedoilal ei tehdä mitään kun annat tiliä pois. Nuo kuuluu dual accoon. Ne hakemukset voisi kyllä jättää siihen kuuluvaan ketjuun, tähän vain hakemukset, joista saat tilin omaksi.
    Ei ole tarvetta mulla ^^
    No tuossa nyt oli vaan pointtina se, että jos yhtään liittosi muita pelaajia ajattelet, niin jätät sen top 20 tilin antamatta sille naapurin jaskalle, jonka saavutukset lukeutuuvat serverin #1 pelaajan farmina olemiseen.

Nuijamies

No ite haluaisin tilin speediltä:

Minusta:
    Olen aktiivinen pelaaja
    Tilaan kultaa
    MSN ja IRC on
    Olen pelannut 2 vuotta

Ja Tililtä vaatisin:
    Top:100
    Joukkoja asukaslukuun suhteutettuna hyvin
    Ei farmi

haluaisin minkä vaan tyypin travianissa mikä vaan liitto mitkä vaan joukot mikä vaan heimo

farmikin käy muutta asukasluku ei alle 50

pelaattu on 2vuotta kokemusta on speediltä 1seltä

speedissä liitto .F.o.T.ja 1sellä liitto GKK sijalla 27

aika turha aihe llol

Spämmäys eli asiattomien/turhien viestien kirjoittelu on kielletty foorumin säännöissä (tutustu niihin täällä). Tästäkin tapauksesta on annettu käyttäjälle huomautus/virallinen varoitus. - Delgrim

Moro vaan kaikki! Tosiaan traviania huvittaisi taas pelata, ja nuo servereiden alkamiset ovat nyt niin epämääräisiä että jonkun tilin voisin ottaa käyttööni.
    - Serverillä ei juurikaan väliä, tarjoa kaikkea
    - Heimossa sama juttu, kaikki menee.
    - Top-200 riittänee, mitä parempi sijoitus niin sen parempi .

- Traviania olen hakannut niin kauan kuin se suomessa on ollut mahdollista, tällä hetkellä en pelaa mitään servua koska kesäloma katkaisi aika pahasti kaikki aiemmat tilini, eikä uutta ole jaksanut alkaa kasaamaan. Mutta tuohon "naapurin jaska" lahkoon minua ei kyllä voi lukea
    - Mitähän näitä liittoja nyt on ollut... Speedillä (olikohan se sitten 2. kierros) taisin pelata Phoenixissa loppuun asti, S1 2. kierroksella olin Card Deckin jäsen jonkin aikaa ennen kuin poistin tilin ajanpuutteen vuoksi. Aika paljon on yksinäisenä sutena tullut pelattua, mutta liittohommatkin toki tuttuja.

EDIT. Unohdinpa lisätä tähän, että vaikkapa sähköpostilla voidaan sitten jutella tarkemmin kun tilin tarjoaja ensin täällä ilmoittautuu

Page 1 of 35 12311 ... LastLast