Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 31 to 40 of 43

Thread: Nuoriso rikollinen?

Quote Originally Posted by Lollerboy
    Juu, siitähän rikosreksiteri tuleeja sakkoa.

Olen itsekkin vähän karkkia pllässy, en kuitenkaan kiinni jäänyt.

On muo pyydetty mukaan kioskin ryöstöön, en kuitekaan mennyt.
    häh? minkä ikänen oot???????????

Nuorta rikollista ei mielellään tuomita vankeuteen. voi tulla ehdollinen vankeustuomio, rikos vanhenee 5-10v mutta murha ei vanhene koskaan.

murha ei vanhene mutta tappo vanhenee

Legioonalainen

noh en ainakaan mitään isoon oo tehny oon joskus "maistellut" karkkia kaupasta ja tulihan tossa käytyy ehk semmosel paikal mis ei ois ehk saada käydä mut en mitää sen isompaa mut on noistakin jo aikaa

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by xamuli
    En oo tehny mitää rikosta ikinä paitsi oon pölliny irtokarkkiosastolta yhen karkin.
    Olin viikonloppuna hakemassa kaupasta karkkia, menin irtokarkkien kohdalle ja aloin keräämään karkkeja pussiin, vieressä seisoi mies tyhjän pussin kanssa ja maistoi kaikkia karkkeja, ja mietti sitten mitä niistä kannattaisi pussiin laittaa

Itse en ole tehnyt rikosta, voi voi jos olette tehneet jotain vakavaa! Mutta omapahan on asianne...
    A Hero Must Rise. Believe.

Pelannut mm. liittoumissa: viime s4: YK / UN, viime s2: Mist / numex, nyk. s5: ??? / ???

Equites Caesaris Sove's Avatar

Olen pölliny kaverin serkulta kumin (oli niin ärsyttävä tyyppi, ei ees huoman mitään). Mitään muita rikoksia en sitten ole tehnytkään ellei lamppujen etsimistä roskiksista ja niiden paikomista maahan lasketa rikokseksi :P

Rikosrekisterimerkintä tulee sitten vain jos henkilö on yli 15v.

Legioonalainen

Noh ei tosta ainakaan linnaan mennä vielä
    Tästä espanian 10.3 alkaneelle servulle ehtii hyvin vielä http://www.travian.net/?uc=netx_5817

Legioonalainen Liftari's Avatar

Alle viistoista vuotiaitten rikosrekisteri mitätöidään kun he täyttävät 15. Esim eräs kenet tunnen jäi kiinni kun varasti kaupasta niin siltä otetaan pois 15 vuotiaana se rikosrekisteri.
    Ei tätä peliä päätä aukomalla voiteta. Pultit matkaan jos niin huvittaa esitellä nyrkkiä.

Kirvessoturi YuHo's Avatar

Quote Originally Posted by Marttyyri
    Rikos taitaa vanheta jossain 12vuodessa, esim joku murha, mutta eihän tollasta pikkujuttua kukaan kohta muistakkaan.
    Joopa joo... Murha ei kylläkään vanhene koskaan.
    Quote Originally Posted by skipperdoo
    no kannattaak vittu tehä mittää tollast
    No kannattaaks vastailla noin ja rikkoa foorumin sääntöjä?

No joo... Itse olen syyllistynyt muutamiin rikkomuksiin tällä foorumilla (waretus-keskusteluun osallistuminen yms.)
    Ja olen syyllistynyt myös muutamiin pienempiin rikkomuksiin joista olen selvinnyt puhumalla. Kerran keskustelin poliisi sedänkin kanssa, mutta siitä selvisin kohteliaasti puhumalla.

Loistavaa.. Eli siis kun mä oon yli 15v. saan sakko rangaistuksen ja rikesrekisterin?

Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast