Page 8 of 8 FirstFirst ... 678
Results 71 to 79 of 79

Thread: Peliohje: Miten aloittaa travian-speed teutoneilla.

Nuijamies

Quote Originally Posted by Apinankapina
    Quote Originally Posted by jansku bansku
    Quote Originally Posted by Tarzan
    Kyllä se on mielestäni parempi tehä vaan kaikki tehtävät vikaa lukuunottamatta suoraan ja sitten niitä nuijjia niin paljon kuin sielu sietää. Itsellä toimi ainakin erittäin hyvin nuijjiakin oli kertynyt jo kymmenkunta ennen suoja-ajan loppua.
    Hah ettekö osaa pelata?

Mä sain 57 nuijaa ennen kuin aika loppui enkä sitten oo kauhee nörä. tapaa en kerro koska muuten tosta pelistä menisi into.. Mutta yhen vinkin voin antaa.
    Jos hyökkäät pieniin pelaajiin hyökkää vain pienillä joukoilla. jos hyökkäät kaikilla joukoilla saat sieltä ehkä vai 100 kaikkia resursseja mutta jos hyökkäät osalla saat 100 kaikkia resursseja + lopuilla joukoilla toiset saaliis.

Pelailen sitten tolla 100. parhaan joukossa olevalla accoulla. Mulla o jo 2 Dualia joten ei kysymyksiä siitä... Ja accountilla on 1. viikko ryöstäjät kunniamerkki sijoitus 5.
    On varmasti, omakehu haisee tänne asti
    Ei oo alottanu muitten kanssa samaan aikaan, alottanu tehny heti kasarmin, tehtäviä ei oo alottanukkaan, tehny nuijia, farmannu, farmannu lisää ja tehny tehtäviä sitä mukaa. Luulisin.

Quote Originally Posted by jansku bansku
    Quote Originally Posted by Tarzan
    Kyllä se on mielestäni parempi tehä vaan kaikki tehtävät vikaa lukuunottamatta suoraan ja sitten niitä nuijjia niin paljon kuin sielu sietää. Itsellä toimi ainakin erittäin hyvin nuijjiakin oli kertynyt jo kymmenkunta ennen suoja-ajan loppua.
    Hah ettekö osaa pelata?

Mä sain 57 nuijaa ennen kuin aika loppui enkä sitten oo kauhee nörä. tapaa en kerro koska muuten tosta pelistä menisi into.. Mutta yhen vinkin voin antaa.
    Jos hyökkäät pieniin pelaajiin hyökkää vain pienillä joukoilla. jos hyökkäät kaikilla joukoilla saat sieltä ehkä vai 100 kaikkia resursseja mutta jos hyökkäät osalla saat 100 kaikkia resursseja + lopuilla joukoilla toiset saaliis.

Pelailen sitten tolla 100. parhaan joukossa olevalla accoulla. Mulla o jo 2 Dualia joten ei kysymyksiä siitä... Ja accountilla on 1. viikko ryöstäjät kunniamerkki sijoitus 5.
    Hah etkö osaa pelata?

Mä sain 300+ nuijaa ennen kuin aika loppui enkä sitten oo kauhee nörä. tapaa en kerro koska muuten tosta pelistä menisi into..

Falangi Dârfür's Avatar

Teutonit...
    Last edited by Dârfür; 07-22-2009 at 05:45 PM. Reason: Epäonnistuminen

Falangi Dârfür's Avatar

Quote Originally Posted by futisman View Post
    ---Ennen suoja-ajan loppumista---
    1. Tee tehtävät tehtävään 8 saakka. Eli älä tee tehtävää 9. Tehtävät suomeksi näät muuten täältä.
    1.a Tee puunhakkaaja.
    1.b Sillä aikaa kun puunhakkaaja valmistuu anna kylällesi nimi.
    1.c Heti kun pystyt tee viljapelto. .....
    Kannattaa sitä nimee vaihtaa vasta, kun viljapelto on tulossa(Ja samalla kannattaa myös lisätä rauhankyyhky profiiliin.), koska sen puunhakkaajan saa heti valmiiksi kun menee tehtävänantajan luokse.
    Last edited by Dârfür; 07-22-2009 at 05:46 PM. Reason: Epäonnistuminen

Bannattu

Maailman paskin ohje, tällästä käytä kukaan. "Alkukullat resoboonuksiin" siis wtf? Kujallako sut on kasvatettu. Ei helvetti mitä täält foorumilt löytyy. Kuten moni muukin sanonu ni alkukullat npc kauppaan.

Bannattu

Sezil tuli tosiaa vedettyy 300 nutii suoja-ajan puitteissa, 3:ssa päivässä.
    Ihan kuraa koko ohje kyl. Vois tehä alotusohjeet jokasel heimol kunhan oon vaan tän paskan lopettanu. : D
    Ei meinaa inspais et farmeil on ihan alus ~13 legoo ja +12 falaa aina vastas ja mun 24 nutii sais damagee. :E

Legioonalainen skyscraper's Avatar

Quote Originally Posted by Tarzan View Post
    JO 10? en kyllä sanois että JO

Voiko joku tehä teutoneille T4 versio ohjeet. Haluisin hyvän alun raidaukselle ja saada mahdollisimman nopeasti toisen kylän.

Page 8 of 8 FirstFirst ... 678