Minä se tässä pelailen tota selainpeliä ja mietin, että miten vois vaimolle selittää alottaneeni taas. Kenellään hyviä ideoita sen suhteen?
Jep. Travianin.
Minä se tässä pelailen tota selainpeliä ja mietin, että miten vois vaimolle selittää alottaneeni taas. Kenellään hyviä ideoita sen suhteen?
Jep. Travianin.
equ travianin aloitit?
Fix9 Werty_87@Cavok Df/S3.Classic Pastori@T
arvaan equ että se on server kolmonen?
Equ, vetoa ihan harrastuksii. Eipä tarvitse vaimon huolehtia kotiintuloajoista.![]()
Itse kattelen tässä jtn semi-random-leffaa ja kelloa vuorotellen. Olo sellanen "Voi hitto, miksen mene nukkuu..." Ensi yön kun menin lupaamaan raidata. (Ensin lupasin raidata 02-06 mutta nyt se kai venähti 00-08.Kaikki tilillä kyllä niin sanoi pelin tärkeimmäksi yöksi, mutta kukas saakaan viettää 8 tuntia ainoana ystävänä työtuoli.)
E:
Equ, en jaksa klonetta avata, ja käynnyssä ei irkkiä ole.
Last edited by Minixmix; 01-02-2011 at 12:36 AM.
[22:29:23] <Equardo> Nii. Oot kyl pahis kun bottaat ylläpidon servulla
Oon vissii kuollut
ite vannoin niin lujaa kun fix9 loppuu niin pidän 1kk taukoa tai enemmän no minkäs sille voi kun classic houkutteli sinne, terapiaa pitäis saaha kaikille travianin pelaajille, no lamaa ei ainakaa näkyis![]()
Asiasta toiseen. Sattuiko teille uuden vuoden juhlinnassa minkäänlaisia vaaratilanteita?
Oma uuden vuoden juhlinta oli suhteellisen rauhallista. Alkoholia kohtuudella ja muutamat raketit tuli ammuttua. Nuo isommat raketit ei tahdo lähtä oikein korkealle. Lähes maata myöten menee. Mahtaapi aika vaarallisia olla sellaset. En tiedä, oliko syy sitten laukaisutelineessä (1,5m pitkä muoviputki). Syy ei voinut oikeastaan olla säässäkään, kun ei tuulikaan siihen vaikuttanut. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
"Hei, kulta. Tota, mää oon taas alottanu tupakanpolton. Polttanu jo muutamia viikkoja, ku on ollu tällanen vaihe elämässä. Joo, tiiän että alotin sen lakon sun takia. Anteeks. Parannan tapani."
Eiku.
Yksi, tosin ei mikään kovin dramaattinen. Juotiin alkomahoolia, ja äiti keksi korvata kirkkaat sähkölamput vähemmän kirkkailla kynttilöillä. Meinasin kompastua kissaan matkalla miestenhuoneeseen.Originally Posted by Schmeisser