Page 986 of 1014 FirstFirst ... 486886936976984985986987988996 ... LastLast
Results 9,851 to 9,860 of 10138

Thread: Yökyöpelit

Falangi

mukavaa kun on maanantai vapaata
    Fix9 Werty_87@Cavok Df/S3.Classic Pastori@T

Kirvessoturi Joope's Avatar

Quote Originally Posted by Galazze View Post
    Perjantai ilta koneella :C Onkos joku muu jumittunut koneelle?
    Täälähän sitä jumitetaan... Olisi tehnyt mieli lähteä viihtelle, mutta rahatilanne ei salli moista. Nettiä selailen ja musiikkia kuunnellen jos jaksas vaikka vielä tunnin valvoa.

Legioonalainen Liftari's Avatar

On tää viikonloppu hienoa aikaa. Voi istua koneella, kuunnella musiikkia ja tutustua netin antimiin.
    Tuli myös Matrixin trilogia katsottua loppuun.
    Ei tätä peliä päätä aukomalla voiteta. Pultit matkaan jos niin huvittaa esitellä nyrkkiä.

The Walrus Equardo's Avatar
    Viemäri Tämä on roskakori. Kaikki asiaan kuulumaton tai spämmi siirtyy tänne.

Pohdin tässä kuudetta tuntia 40 rivin dialogikohtausta yhteen tarinaan. Hiljalleen alkaa tulla mieleen, mitä voisi tehdä.

Eipä tässä mitään muutakaan ole, kun ei uneta...
    [16:34] <@JesseOM> Parrakas tukeva mies joka osaa runoilla

(kuvasta painamalla pääsee FR-kokoelma-aiheeseen)

R.I.P Kari Tapio <3
    @Fix2 T_uristi
    @Fix3 Billy the kid, Leader of MOFU
    "Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for." -Bob Marley

Teutoniritari edverkka's Avatar

Roaar. 4 tuntinen koulupäivä alla ja 5 tuntinen työpäivä siihen päälle. Ihan poikki ja väsyttänyt jo siitä yheksästä saakka, mut vieläkään eksyny sänkyyn asti. On se internet jännä.

WoW vittuilee mulle, acco jäädytetty koska ne epäilee et oon myyny sen, pätchit lataa miljoonatta vuotta ja tää kone päättää sammuttaa ittensä jos jätän sen lataamaan niitä muutenvaan.

Huomenna kaheksan tuntii kouluu, eikä mitää hajuu et mitä sitä tekis nyt viikonlopun aikana. Kaikkialle pitäis mennä, mut kaikki kusee jokatapaukses. Tupakkaa en ole polttanut neljään tuntiin, pää alkaa hajoo.
    Left 4 Dead sano ittensä irti, enkä kyll ees osaakkaa sitä. Heroes 3:n käy tylsäks, Gothic 1:ssä päätin tallentaa vahingossa uuden saven mun vanhimman päälle (jossa oli joku 95% vedetty tyylii läpi -.- ) battle for wesnoth on virallisesti kulutettu puhki ja ja. En mä osaa ees sanoo muuta, ei teit kiinnostakkaa.

En mitenkään vuodattanu teille mun elämäntarinaa vai? Vois vaa alkaa nukkuu, ni en ala mitää romaanii teille selittää.
    PS. Life sucks
    http://img229.imageshack.us/img229/8499/bombah.jpg
    I hope that there really is light, in end of the tunnel..
    <@LeFt> tälläse niitä vaikka aamustondiksella koulun alkaessa

Imperiaani Devi's Avatar

Taas olis yksi perjantai takana. Päivän verran oon nyt raiskannut erästä random-biisiä. Randomia sen vuoksi, ettei biisin alkuperästä ole mitään järjellistä tietoa. Jonkun lähteen mukaan kyseessä on single artistin ensi vuoden puolella ilmestyvältä uudelta albumilta, toinen lähde väittää kappaletta vuosia vanhaksi artistin demoksi, ja kolmas on sitä mieltä, ettei kappale ole edes kyseiseltä artistilta Ite kyl väittäisin artistin olevan ihan oikea, ja biisi saattaisi hyvinkin olla vanhempia demoja, en usko että noi uuden levyn kappaleet vuotavat yksittäisinä 320 kbps-versioina tuosta vain youtubeen ilman että asialle tehtäisiin yhtään mitään.

Tänään tuli hetken mielijohteesta katsottua myös tuo Aliens-leffa. Pidemmän aikaa mun on se jo pitänyt katsoa, mut en oo koskaan muistanut, ja kun olisin muistanut, ei ole ollut aikaa No mutta, on noi alienit ihan katsottavia elokuvia, vaikka tästä toisesta osasta suurin osa menikin liekinheittimien ja randomaseiden kanssa happoveriolentoja viemäreitä muistuttavan siirtokunnan käytävillä tuhotessa. Sinänsä hauskaa, että koko elokuvan aikana vain muutamassa kohdassa happoa mukamas lensi ampujien päälle, vaikka alienit seisovat metrin päässä ampujista, ja alienin räjähdys antaa sen kuvan, että happo roiskuu ja kunnolla - kuitenkaan osumatta kehenkään Sinänsä 80-luvun elokuvalta kiitettävä suoritus visuaalisesti, vaikka tietyille avaruusaluksen lentoa kuvaaville kohdille välissä joutuikin repeilemään. Ekstramateriaalit tarjosivat myös hieman infoa 80-luvun tekniikoista, joilla nuo tarkkanäköiset silmättömät olennot saatiin toimimaan. Sieltäkään ei tosin löytynyt vastausta siihen, miten synteettinen ihminen oli kuvattu. Näyttelijähän hänellä toki oli, mutta lähinnä mua kiinnostaa ne kohdat, kun kuningataralien oli hänet repinyt kahtia, miten nämä kuvattiin

Voisin raiskata tuota biisiä vielä muutaman kerran, lähettää viljaa pakitukseen, ja alkaa tosissaan nukkumaan, nyt ei jaksa muuta enään säätää >.<

Haeduaani Killeri1's Avatar

Plääh ykkösen vilja pakkasella ja pitäs saada sinne viljat. Ärsyttävää. Samalla koitan perehtyä tohon LoLiin ja pataan tulee Kaveri koittaa neuvoo, mutta tiiä sitte. Tajusin jo suurrinpiirtein idean ja miten Itemit toimii tjsp
    Fix6@ Agama&Drago @ Pöhinä

Quote Originally Posted by Sad But True View Post
    Killeri on tyhmä -Kuona

Tää topic on kuollut pystyyn kuten jo travianin lopettaneiden virtuaalipippelit. Eikö siis kukaan enään käy forkalla, vai onko porukka talvi-unilla? Kesällä kun tämä un-lockattiin ties mistä syystä oli trolleja ja vitruaalipippelin kasvattajia, mutta nyt? Ei, tähän on kaksi vaihto-ehtoa: joko kaikki on saanut premium banaania kakkoseen tai sitten elämä on ottanut omakseen.

Jaahas, nyt on raidit raidattu ja seuraavat palaavat joukot tulevat joskus viiden maissa. Raidit liikkeelle 2x päivässä ja top 10 viimeisen niskaan hengitetään. Toisaalta nyt tippui vähän, nataarit ovat pihejä kun eivät anna reasoja vaikka olikin 28 h reissu, siis vähän hyvitystä edes :/

Equites Caesaris Ipavaiva's Avatar

Hei! Minä en suostu tällaiseen kohteluun miltään legioonalaiselta!
    Itse olen ollu Travianista jo vuoden kuivilla mutta käyn silti foorumeilla.
    Tarinani. Lukekaa uusin tarinani, link -> Richard er Hemfal
    Saavutukset: Nelinkertainen kunniamaininta RPG-gaaloista ja RPG:n toiseksi paras tarinasarja, FF jussi-gaalassa 2010.

Page 986 of 1014 FirstFirst ... 486886936976984985986987988996 ... LastLast