Sama täällä. Tulee mieleen Juha Tapion biisi "Ukkosta ja ullakolla":
"Ukkosta ja ullakolla me istuttiin, valon hiipuessa tytöt, ne säikkyi niin".
Tosin en ole ullakolla ja vain yksi tyttö säikkyy. Anyway.
Sama täällä. Tulee mieleen Juha Tapion biisi "Ukkosta ja ullakolla":
"Ukkosta ja ullakolla me istuttiin, valon hiipuessa tytöt, ne säikkyi niin".
Tosin en ole ullakolla ja vain yksi tyttö säikkyy. Anyway.
Tarinani. Lukekaa uusin tarinani, link -> Richard er Hemfal
Saavutukset: Nelinkertainen kunniamaininta RPG-gaaloista ja RPG:n toiseksi paras tarinasarja, FF jussi-gaalassa 2010.
Toisia pitää hereillä ukkonen ja minua pitää hereillä mahd. enterorokko...
Kurkku on niin kipiä ettei pysty edes vesilasia juomaan ja niskaa ei pysty kääntämään. Ja vatsastakin vääntää. Päätin nytten käydä katsomassa miten imperion tili jakselee ja ajattelin myöskin lukaista tätäkin aihetta, ööh... Jonkinlaisen viihdykkeen toivossa.
<Ima_KomilFo> Toi bme o iha vitu hot
<Ima_KomilFo> tunkee niit nauloja mulkkuu
<Ima_KomilFo> melkee tekis mieli itelki
Oli hyvät uutiset kun kertoivat tuosta pelistä. Näkyi hienosti kuinka muuten tyhjän stadionikatsomon keskelle oli aidattu ja poliisein ympäröity haudankaivajajoukko. Harmi vaan etten päässyt näkemään, kun täällä Turun viemärissä tulvi ukkosen seurauksena.
Tere, onkos täällä muita tänään?
Saavutukset: Nelinkertainen kunniamaininta RPG-gaaloista ja RPG:n toiseksi paras tarinasarja, FF jussi-gaalassa 2010.
Minä olen, mutta en jaksa nykyään valvoa öitä kun yöthän ovat perinteisesti nukkumista varten, ei valvomista.
Voisi ehkä katsoa telkkarista jotakin.
Nykyään taidan hieman vähentää koneella oloa. Sillä on aika ikäviä vaikutuksia minulle. Parhaimmillaan niska hartioineen on ollut jumissa&kipeinä + ranteet kipeinä ja silmät kuivia kuin aavikon ilma. Voisi ehkä ruveta harrastamaan sitä yliarvostettua lenkkeilyä niin voisi ehkä saada paremmin untakin kun en ole saanut unta kunnolla moneen vuoteen. Liikunta ja venyttely voisi auttaa noihin minun vaivoihin.
Kylhän miä täällä ainakin vähän aikaa vie oon, tosin tuo peti tuossa vieressä näyttää niin houkuttelevalta, että taidanpa kohta sukeltaa sen syleilyyn.
Nyt on lähtenyt taas semmoinen "yöefekti". Jostain syystä on harvinaisen mukavaa makoilla sängyssä läppärin ääressä musat korvissa duunailemassa jotain randomia, kuten pelaamassa traviania :D Se ei ihan oikeasti päivällä tunnu samanlaiselta jostain syystä? Paljon tylsempää. Siihen vaaditaan yö/myöhäinen ilta. Epäilen sen kyllä johtuvan ihan väsymyksestä, mutta oli miten oli, se on harvinaisen mukavaa ajanvietettä :) Ihan vain nytkin olen siivoillut kovalevyltä paskaa, järjestellyt tiedostoja, puuhaillut gimpillä, ja etsinyt netistä travian-grafiikkaa yhteen projektiin, kyllä se vähän aikaa kesti löytää tuo foorumin bannerinakin toimiva taustakuva alkuperäisenä, no mut nyt löytyi, 6614x4961 resoluutiolla, 100% pakkauksen jpg-kuva, 16,8 Mt. Näyttäisi olevan vain jotenkin skannattu, tms. antialisointi puuttuu :(:( mutta sehän kertoo vain siitä, että käsissä on vihdoin se oikea ja alkuperäinen kuva! :D Ja traviangamesin omilla sivuilla ladattavanahan se koko ajan oli, hyvin piilotettu kyllä :D (kaikkia kiinnosti ihan hirveästi. ehkä on todellakiin nyt aika mennä nukkumaan xD)
Ai nou wats juur talkin abaut, mään.
Itsekin sain taas tehtyä aikavälillä 0:00-1:25 kaikkea kivaa, kommentoin Edin uusinta RPG-ketjua ja laitoin sinne kanssa oman turinan[/surkeaajaärsyttävääpiilomainontaa]
Mutta nyt menen lukemaan Mäen vanhaa "Satakieli lauloi yöllä", vanha Vares oikein hyvää luettavaa. Öitä potenssiin kaks.
Onkos täällä edes ketään hereillä, kun ei ole täällä keskustelua avattu? Ite täällä latailen tavaraa ja mietin tätä päivää, että minne lähtä ajamaa, kun sain inssinki tos läpi.
Plääh.. Täälläkää ei oo mitää jännää, vois pelaa battle for wesnothii iha läpäl.. :d
Teki ootte salee iha hiljaa vaa :d
I hope that there really is light, in end of the tunnel..
<@LeFt> tälläse niitä vaikka aamustondiksella koulun alkaessa