Ahaa. Tiesikkö, että Jumala on eniweis tietyl taval olemassa. Vähintään siellä mielikuvituksissamme. Tällä tasolla siitä on tietysti apua vaan niille jotka eivät pelkää kuolemaa Jumalan ansiosta. Itse tuon takia hyväksyn uskonnon, enkä haluaisi todistella ja saada ihmisä pois Jumalan luota. Tuollainen tavallinen uskominen on mielestäni hyvästä jos sillä saa ns. mielenrauhan.
Palautettu koeajalle.
Älkää sössikö.
Jos joku tönii mua, niin se vittu tönii mua, mitä vittua?! Vahva rikostausta ja varttihullun paperit, ei kantsi vittuilla! Vihaan poliisia ne on vihollisia, vihaan myös hippejä, eikä yhdenkään vitun kristityn tarvii tulla piipittään!
Haastan riitaa kännissä, koska Saatana sanoo niin! Kannan ristini väärinpäin, koska Saatana sanoo niin!
Kaipaan asiallista keskustelua edes johonkin, joten sanon:
Uskon Jumalaan.
(Kerjää vastaanparkujia)
Kaivostyöläisen kolmas osa ilmestyy tällä viikolla.
Oletkos Scapa koskaan kuullut Raamatusta tai perimätiedosta? Siis sehän ei riitä, että semmonen muutama miljardi ihminen (en tiedä tarkkaa määrää) uskoo johonkin.
Jatkoa Wings 1:lle, Wings 2. #wings2 @Qnet / IRCNet
Liitty asiaan...?
Ja juuri se Raamattu ja perimätieto on tietolähteinä. Ja lisäksi on todistettu että Jeesus oli olemassa.
Ja kohta 30 tyyppii väittää vastaan että ne eivät ole riittävää todistusaineistoa. Onko teillä sitten varmaa todistusaineistoa siitä ettei Jumalaa voi olla olemassa?
Siinä uskossa on juuri kysymys.
Kaivostyöläisen kolmas osa ilmestyy tällä viikolla.