View Poll Results: Haluaisitko olla mode/admin??

Voters
250. You may not vote on this poll
  • Kyllä, moderaattori.

80 32.00%
  • Kyllä, admin.

56 22.40%
  • En.

114 45.60%
Page 12 of 13 FirstFirst ... 210111213 LastLast
Results 111 to 120 of 126

Thread: Haluaisitko olla mode/admin?

Teutateksen Salama Tabuu's Avatar

(No ei varmana voitaisi, usko pois -Sov)

No nykyisin on ainakin moderaattoreita, jotka eivät mielestäni hoida hommiaan hyvin. Olen katsellut pro
    fiileita ja niistä ilmennyt, mitä kukin moderaattori tekee eniten ollessaan onlinessa, eli pitävät foorumia auki. Puhutaanko seuraavaksi moderaattorien keskimääräisestä aktiivisuudesta esimerkkinä eräs foorumimme moderator, joka viimeksi käynyt paikalla viime vuonna. Tämmösiä sitten pidetään moderaattoreina.

Quote Originally Posted by Tag View Post
    Sanoit metsästäneesi multiaccoja, hyvä, nyt sinullakin on sitä valtaa käsissäsi kuten halusit, ja voit nuo tunnukset ilmiantaa. Odottelen.
    Ilmiannettu jo. Tosin tälläkin hetkellä tiedän erään multiacoulevan, mutta en halua puuttua asiaan, sillä esteenä on se että ei ole todennäköisesti riittäviä todisteita. Kenelle tai minne olet ilmiantosi tehnyt? -Tag. Henkilökunnale, Travian.fi foorumin hyväksi.
    Quote Originally Posted by Tag View Post
    Anteeksi nyt vain, mutta millä tavoin tuo mitenkään liittyy keskimääräisyyteen?
    Mikä tuo?
    Quote Originally Posted by Delgrim View Post
    Multihunter taasen ei saa pelata niillä servereillä missä toimii ylläpidossa.
    Hym, vakava asia sillä tämmöistähän on nähty ja pajonkin!
    Nähty? Muista että luulo ei ole tiedon väärti ja huhujahan liikkuu jos jonkinlaisia. - Delgrim

Quote Originally Posted by Delgrim View Post
    Et myöskään näe monia asioita mitä tapahtuu foorumilla, joten aktiivisuutta on vaikea arvioida senkin takia.
    Tarkoitat varmaankin moderaattoreiden aktiivisuutta tuolla "aktiiisuudella"? Seuraavaksi mietiskelen mitä en näe täällä foorumilla logien lisäksi verrattuna siihen mitä moderaattorit näkevät.
    Noniin ja sitten saivarrellaan jo kun ei ole enää muita aseita, haluatko todellakin tämän menevän pikkumaisuuteen typoista vai haluatko väitellä aiheesta asiallisesti?. Et näe millään nimenomaan aktiivisuutta, voit nähdä sen, että joku moderaattori on lukemassa jotakin viestiketjua, se ei kerro vielä mitään. - Delgrim
    Last edited by Tabuu; 02-08-2010 at 06:27 PM.
    Lopettanut!
    Last Activity: 05-01-2010 12:42 PM

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Tabuu View Post
    Puhutaanko seuraavaksi moderaattorien keskimääräisestä aktiivisuudesta esimerkkinä eräs foorumimme moderator, joka viimeksi käynyt paikalla viime vuonna.
    Anteeksi nyt vain, mutta millä tavoin tuo mitenkään liittyy keskimääräisyyteen? Keskimääräisesti katsoen foorumi pysyy siistinä.

Sanoit metsästäneesi multiaccoja, hyvä, nyt sinullakin on sitä valtaa käsissäsi kuten halusit, ja voit nuo tunnukset ilmiantaa. Odottelen.

Asukas Caligula's Avatar

En kumpikaan, sittenhän ei saisi pelata sillä servulla.

Bannattu

Exclamation Facepalm

Quote Originally Posted by Caligula View Post
    Kyllä modet ja adminit servuilla saa pelata

Imperiaani Delgrim's Avatar

Quote Originally Posted by Caligula View Post
    Tässä on mennyt klassisesti vedet ja jauhot sekaisin. Game Admin ei saa pelata, ymmärrettävistä syistä. Sen sijan foorumilla admin/moderaattori saa pelata kyllä millä serverillä haluaa. Multihunter taasen ei saa pelata niillä servereillä missä toimii ylläpidossa.

Quote Originally Posted by Tabuu View Post
    No nykyisin on ainakin moderaattoreita, jotka eivät mielestäni hoida hommiaan hyvin. Olen katsellut profiileita ja niistä ilmennyt, mitä kukin moderaattori tekee eniten ollessaan onlinessa, eli pitävät foorumia auki. Puhutaanko seuraavaksi moderaattorien keskimääräisestä aktiivisuudesta esimerkkinä eräs foorumimme moderator, joka viimeksi käynyt paikalla viime vuonna. Tämmösiä sitten pidetään moderaattoreina.
    Ensinnäkin et näe profiileista varsinaisesti mitä moderaattori tekee, minä näen toki logit ja voin arvioida oikeasti aktiivisuutta. Et myöskään näe monia asioita mitä tapahtuu foorumilla, joten aktiivisuutta on vaikea arvioida senkin takia. Ilman lisäoikeuksia et voi siis arvioida millään tasolla oikeaa aktiivisuutta.

On olemassa muutamia moderaattoreita, jotka ovat syystä tai toisesta estyneet toistaiseksi foorumeiden moderoinnista (asepalvelus, muualla eläminen väliaikaisesti jne) jolloin he ovat ilmoittaneet kyllä asiasta admineille ja asia on selvä.
    http://img216.imageshack.us/img216/7380/ubda4581sp8.gif
    <Peekoo> Delgrim ja eroottinen eivät mahdu samaan lauseeseen.
    "Tiede ei vedä hatusta asioita vaan keksii teorioita." - Dark Mark

The Walrus Equardo's Avatar
    Viemäri Tämä on roskakori. Kaikki asiaan kuulumaton tai spämmi siirtyy tänne.

Arrow Mursumaisteri postaa, alamaiset kavahtakoon!

Kyl mä näen mitä ne modemiehet tekee, onko mulla joku Equvision, onko softa bugannut jälleen, vai olenko vain... Erilainen?

Itse olen sitä mieltä, että ei sitä hommaa niin paljoa tarvitse tehdä modena. Ei ainakaan minun nykyisellä aktiivisuudella näy juurikaan mitään eroa. Laskin kerran, että ehdin helposti lyömään aiheet lukkoon viidesti, kunnes joku teistä pulipuikuloista (kai saan kutsua ylläpitäjiä pulipuikuloiksi?) käy sitä abloytä heiluttamassa.

Sehän on sitten eri asia, että forkalla on yksi mua aktiivisempi jamppa ja toinen taitaa olla sitten mun kanssa yhtä usein hereillä.

Miksikään pulipuikulaksi en silti ole ryhtymässä, ruma titteli. Ainoastaan Mursun pesti kelpaisi. Aivan sama se millä oikeuksilla, kun nytkin jo menee puolessa päivässä se määrä yksityisviestejä kuin koko pretotiimillä yhteensä.

Editoin sitten joskus jatkoa. (ja vitut, teen uuden postin >:3)

Lisä-Edit kolmonen: Mikä teillä on noiden nikkivaihdosten kans?
    Last edited by Equardo; 02-08-2010 at 07:23 PM.
    [16:34] <@JesseOM> Parrakas tukeva mies joka osaa runoilla

(kuvasta painamalla pääsee FR-kokoelma-aiheeseen)

Kirvessoturi Stealther's Avatar

En jaksa odottaa ees sitä kuutta kuukautta että voisin vaihtaa nickkini, tekemättä jotain todella typerää joten meikää ei luultavasti otettaisi pulipuikulaksi ennen kuin helvetti jäätyy.
    <Ima_KomilFo> Toi bme o iha vitu hot
    <Ima_KomilFo> tunkee niit nauloja mulkkuu
    <Ima_KomilFo> melkee tekis mieli itelki

Imperiaani

Tuskin ois kovin kivaa olla mode :P
    Pitäs tehä töitä (ilmaseks?).

Lazarus
    Guest

Kyllä varmaankin olisi ihan mukavaa olla moderaattori ja ehkä joskus tulevaisuudessa administeri, mutta se ei ole tällä foorumilla minun tavoitteeni, ainakaan tällä hetkellä. Enemmänkin olen täällä foorumilla välillä ajankuluksi.

Equites Caesaris Eiskalt's Avatar

Quote Originally Posted by Stealther View Post
    En jaksa odottaa ees sitä kuutta kuukautta että voisin vaihtaa nickkini, tekemättä jotain todella typerää joten meikää ei luultavasti otettaisi pulipuikulaksi ennen kuin helvetti jäätyy.
    Mistä helveti kuudesta kuukaudesta puhut?

Equ muuten, olemme melkein lajitovereita... Itse olen kuulemma mumsteri, mursun ja hamsterin sekotus.
    Sometimes I hate myself for what I've done

Page 12 of 13 FirstFirst ... 210111213 LastLast