View Poll Results: Haluaisitko?

Voters
354. You may not vote on this poll
  • Kyllä

159 44.92%
  • En

195 55.08%
Page 8 of 9 FirstFirst ... 6789 LastLast
Results 71 to 80 of 81

Thread: Haluaisitko olla multihunter?

Bannattu

No jaa, mutta siinä samassa pitäs kuunella itku parku kyynel viestejä...

Asukas

"Äiti äiti, musta tulee isona multihuntteri!"
    There Is No God

J.E.S.A.P.D.N.A.F.S.
    J.R.K.E.K.K.J.H.H.P.

Kirvessoturi Elffi's Avatar

Quote Originally Posted by harryh
    Quote Originally Posted by Talon
    Haluasin, saa bannia pelaajia ilman syytä . Mutta muuten en.
    tulisi lyhyt multihunterin ura, jos ilman syytä alkaisit tuomitsemaan.
    Talon tarkoitti varmastikkin, että haluaisi korjata niitä erheitä joissa viattomat henkilöt saavat rangaistuksia.
    Tärkeintä ei ole voitto vaan se että Ruotsi häviää.

Kirvessoturi Pallosalama's Avatar

Kyllä haluaisin olla multihunter, jollain servulla jolla en pelaa(eli millä tahansa paitsi 6), minua ärsyttävät loukkaavat profiilit, nimet jne. Olen itse avulias ihminen ja aloittelijoiden neuvominen voisi olla ihan mukavaa. Ja tietenkin sääntöjenrikkojille rangaistukset rikkomusten mukaan. On sitä tullut MH:ta jo auteltuakin, olen lähetellyt viestejä joissa listoja sääntöjä rikkovista nimistä
    pallosalama@tc6(1)pallosalama@tc3(1)
    pallosalama@Quakenet

Kirvessoturi Koegi's Avatar

En haluaisi, enää. Olin parilla servulla muutaman kuukauden ennenkuin systeemiä automatisoitiin, oli ihan jees hommaa vaikka viestejä pukkasi välillä tiuhaan tahtiin.
    Koegi fix1/huli- fix2/bottit,SchizoEnkeli fix4/Kiukku fix5/Susanoo,Tsukuyomi fix7
    Boxxy fix8/GengaR fix9 Tila Tequila fix10/Shinigami fix11/Diiva fix12/Izanami fix17
    Gray Fox fix18/Daiki fix19/ enpachi fix20 Boxxy fix21/Neko fix22/Kuroko fix23

Itekin tässä vastailen kun ei ole parempaa tekemistä. En haluaisi olla multihunter, koska...
    1. Mulla on elämä. Pelaan traviania huvin vuoksi.
    2. Ei ole kiinnostusta. Leikin toisella foorumilla äiti teresaa ja auttelen uusia pelaajia alkuun, mutta siellä onkin enemmän kiinnostusta ja kokemusta, sekä tiedän enemmän pelistä.
    3. Pelaajien sääntöjen valvominen on tärkeää, valitettavasti siitä ei saa usein kunnioitusta, ja kehuja tai palkkiota. Nimeltä mainitsemattomat adminit/multihunterit, ovat myöskin välillä liian tiukkapipoisia sääntöjen suhteen. Jos sääntöjä ruvetaan pilkun tarkasti viilaamaan, on peli melko tylsä, jotkut säännöt antavat etuja jopa viholliselle. Esim resujen yliavustus. Sinä olet Pelaaja B, liittoumassa B. Iso paha A hyökkää kylääsi aikomuksenaan varastaa resurssisi. Aiot antaa ne liittolaisellesi C, joka lähettäisi ne takaisin hyökkäyksen jälkeen. Mutta kappas, on niin mukava sääntö että et voi lähettää niitä resuja kun tietyn verran. Noh, siinä käy silleen että Iso Paha A vie iloisesti resut mennessään. Typerä sääntö, mutta minkäs sille mahtaa, jotkut pelaajat perustavat muuten kyliä ja lähettävät kaverille kaikki resunsa. <- Muistaakseni toi yliavustus sääntö on, korjatkaa jos ei ole.
    4. "Tyhminen" viestien ja "itku" viestin vastaileminen ei hirveästi kiinnosta. Alku voi olla hauskaa ja mukavaa opastaa, mutta lopussa alkaa sääliä ja olisi ainaista neuvomista ja valvomista. Niinkuin pikkulapsen kasvattaminen. Heti kun luulet että olet jonkin asian jo opettanut, saat opettaa sen uudestaan, uusia pelaajia tulee mukaan ja saat leikkiä Deja Vuta monta kertaa päivässä.
    Teette hyvää työtä multihuntterit/adminit, vaikka parempiakin voisitte olla.
    Last edited by Julius_Caesar; 01-29-2012 at 06:39 AM.
    Tunnetaan nimimerkillä Killste.

Ei se multin homma nyt niin vaikeaa voi olla, jos viestit tulee takaisin lähettäjälle minimissään vasta vuorokauden päästä ja välillä vastauksena on hienosti muotoiltu ilmaus "Kokeile." Jopa autioilla servereillä. Pari kertaa käynyt niinkin, että viestiä ei edes luettu, vaikka siinä oli asiallinen otsikko.

Mutta ei kyllä jaksa vapaaehtoistyötä kovinkaan pitkään. Hattua niille harvoille, jotka jaksaa.
    Life/Travian: Work hard, achieve your ultimate goals and lose everything.

Default no jaa

en haluais, liikaa hommaa
    *Ei hyötylinkkejä*

Asukas Lamanator's Avatar

Täytyy sanoa, että ei se paljoa kiinnostaisi, koska
    A) Pitäis olla joka viides minuutti online
    B) Haluan itse pelata
    C) Liikaa hommaa-_-
    D) Ei pysty, meil on lanit
    Miksi luet näitä saakelin allekirjoituksia?

Equites Caesaris Sove's Avatar

Quote Originally Posted by Lamanator View Post
    Täytyy sanoa, että ei se paljoa kiinnostaisi, koska
    A) Pitäis olla joka viides minuutti online
    B) Haluan itse pelata
    C) Liikaa hommaa-_-
    D) Ei pysty, meil on lanit
    Korjataanpa hieman.

A) Tämä ei pidä paikkansa.
    B) Saa pelata niillä servuilla, joilla ei hunttaa.
    C) Serverin alussa n. 10-20 tapausta päivässä, vähenee servun edetessä. Tuo ei kovin paljoa ole, etenkin kun kukaan ei hoida servua yksin.

Page 8 of 9 FirstFirst ... 6789 LastLast