Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 32

Thread: Hakemukset liittoumiin

Aloitin vasta travianin. Kylässä on noin 60+ asukasta, koko ajan lisää.
    Käyn Travianissa päivittäin.Roomalaisiin kuulun, eikä liittoutuman suhteen ole mitään ehtoja eli kaikki käy.

Hetken aikaa on pelailtu. Liitto haussa +/- suunnalta. Roomalaisiin kuulutaan ja asukkaita tällä hetkellä 119ja lisää tulossa. Travianissa tulee käytyä lähes päivittäin.

Asukas

Olisin hakemassa liittoumaa S2:seen -/+ sijainnilta.
    -Asukasluku 57
    -Joukkoja on se 1 rotta, kun en oo tota kasarmia vielä hankkinu.
    -Travian on abouttiarallaa koko päivän suurin piirtein auki.
    Että viestiä tulemaan jos kiinnostaa.

Liittoumaa etsiskelen, 58 asukasta ja kasvaa. Traviania jo jonkin verran pelaillut ja on auki sillion kun kone on auki.

Aktiivista liittoumaa haetaan. Tänään aloittelin asukkaita vasta 43 mutta joukkoja jo muutama. Gallialaisilla pelataan. 3-4vuotta sitten oltiin lopputaistossa mukana. Edit: Kaakossa asustelen

Asukas

joo etsiskelen liittoa. joukkoja ei ole vielä, mutta tehtävänantajan armeija on tulossa

Päivää! Liittouma on haussa. Nimimerkki on pelkkä LUSSU ja kylä sijaitsee(-35/-19). Asukkaita 154 tällä hetkellä.
    Aloitin vasta Travianin mutta peli kokemusta on muista peleistä liikaakin(esim. WOW, HOMM, settlers jne.). Ikää on 34v ja olen hyvin aktiivinen.

Tervehdys, hakisin johonkin hyvään liittoutumaan.. Kyläni sijaitsee 69/36 paikalla ja tarkoitus olisi hakea liittoutumaa, missä olisi hiukan vanhempia ihmisiä ja olisi jonkinverran pelaajia.
    Olen 28-vuotias mies, joka pelaa traviania suhteellisen aktiivisesti

Tere! löytyykö päivittäin pelaavalle +parikymppiselle jantterille liittoumaa -/+ alueelta?
    - peliä oon joskus ennenki pelannu
    - tällä hetkellä kylä vasta alkuvaiheilla 52 asukkia
    - nikki travianissa 2s famou5
    Last edited by famou5; 07-09-2013 at 04:55 PM.

hei löytystö liittoumaa kylälle, nikki pauuuu, serveri 2 ja alue -/-?
    -asukkaita tällä hetkellä 108
    -olen pelannut aiemminkin ja kylä aluillaan tauon jälkeen, pelaan joka päivä
    -roomalainen, joukot tällä hetkellä 14 legioonalaista ja 3 pretoriaania (tulee koko ajan lisää!!)

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast