Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 32

Thread: Hakemukset liittoumiin

Teutoniritari mosillan's Avatar

Default Hakemukset liittoumiin

Foorumin sujuvuuden takia laitetaan vain yksi aihe, jonne voi pistää hakemuksensa.

Hakemukseen kannattaa kertoa enemmänkin tietoa, kuin että ollaan hakemassa liittoa. Tiedon määrän saat itse valita. Normaaleja tietoja ovat asukasluku, sijainti kartalla(tarkkaa ei välttämättä tarvitse sanoa), aktiivisuus pelissä ja mahdollinen sotilaiden määrä.

Ja liitot eivät saa mainostaa tässä ketjussa!!! Liitot ottavat privaviestinä yhteyttä jos kyseisen henkilön hakemus kiinnostaa.

Eli tähän alle hakemukset.
    <Drowning_Harvey> Lukkoseppämme / natsimode foorumin / Hän on Mosillan / älä pyydä armoa / hän tuntee pelkän lukon

Moi!
    Hakisin 11.9.09 alkavalle s2 serverille liittoumaa. Liittouma olisi hyvä perustaa siinä about viikon tai kahden pelaamisen jälkeen, jolloin alkaisi jo joukkojakin olla, jos hyvin käy niin jopa päälle 100 - 150

BTW vähän tietoa minusta:

Kokemusta on 2 ½ vuoden takaa ja servereistä:
    Suomi: fi2, fi4, fi5 ja speed
    Viro: speed
    Ruotsi: speed (en ihan loppuun pelannut)

Ikää on 12, mutta asiallisuutta on kuitenkin sitäkin enemmän.
    Niinkuin tuolla ylempänä mainitsinkin noista joukoista niin olen agressiivinen pelaaja.
    Tavoitteeni on nyt parin vuoden pelaamisen jälkeen WW kamppailuihin päästä, ja maailmanihmeen rakentaminen. Ennemmin maailmanihmettä en ole saanut kuin tasolle 20.
    Taukoa kerkesin pitää noin yhden kuukauden, joten saattaa vähän jäistä olla alussa

No Hemmo / Kahvikuppi (travian)

X-non
    Guest

Jotain hyvää liittoumaa etsin s2:lle.
    Asukkaita 36 ja nousee n. 5 päivässä.
    Viimeksi pelasin n. vuosi sitten s4 ja speedissä
    Sijainti -/+ alueella
    Joka päivä n. tunnin välein käynkattoo kylää. Joukot koko ajan hyökkäämässä. (4 kpl)
    Sain hyvän sijainnin, ympärillä vain alle 100 asukkaisia.

TomTom
    Guest

Default Kokeillaas täällä huvikseen..

Elikkäs hakusessa liitto suunnasta -/+ (mielellään joku top 10 liittouma.)
    Asukkaita tällä hetkellä 417.
    Heimo gallialaiset.
    Pelityyli pakittava.
    Hevoset on keksitty ja käytössä (salamat, druidit ja hedut)
    Kyliä on kaksi.
    Pakittelen tarpeen tullen lähinaapureita kun vaan olen koneella.
    Aktiivinen olen päivässä menee useampi tunti koneella useinmiten ja travian on aina päällä kun olen koneela.
    Joukkoja riittävästi omiintarpeisiin (saa tarkistaa kylävahti toiminnolla paljonko niitä joukkoja on)
    Kokemusta on muutaman vuoden takaa pelistä.
    Tiimipelaaminen luonnistuu kyllä jos vain liitto on toimiva.
    Osaan pelata peliä eli pitää omat resut iteselläni enkä anna naapurien niitä farmata.
    Väkiluvun voin kasvattaa päälle 450 helposti jos on tarvis en kuitenkaan rakentele mitään lähetystöjä sun muita että asukasluku näyttäisi vaan isolta vaan käytän resot ennemmin hyödyllisiin kohteisiin.
    Lisätietoja saa kysymällä pelissä.
    Yhteyden otot muutenkin pelissä samalle nimimerkille kiitos.

Itse pelaajalla ikää reilusti yli 20 vuotta.
    Rentoa pelaamista eikä mitään hiki otsalla väkertämistä.

Vaatimukset liitolta:
    -toimiva johto
    -toimiva irc kanava (miellään)
    -aktiivinen
    -toimiva foorumi
    -lähellä minua
    -rentoa meininkiä
    (-mielellään siellä top 10 --->)
    Last edited by TomTom; 12-09-2009 at 09:02 PM. Reason: Tietoja ja lukuja hieman viilailtu..

Moi Jewels ja kavelit ettii liittoumaa.

SXäs ois paikkoi vapaana
    moi

bepe
    Guest

Quote Originally Posted by Hesssu View Post
    SXäs ois paikkoi vapaana

olisiko mahdollista liittyä kyläni on vielä aika aluillaan mutta minulla on kokemusta aika paljon
    liittouman johdota jopa??

Ley
    Guest

Mulla on kasvava 2 päivää vanha kylä, koko 18 asukasta tällä hetkellä. Suunta +/-, heimo gallialaiset.
    Olen joka päivä ainakin kerran online. (foorumin nimimerkistä puuttuu muuten a-kirjain lopusta, eli travian- nimeni on leya)

Legioonalainen

Joo elikkäs ettisin liittoumaa, suuntanani on -/-, galleilla pelaan ja päivittäin käyn kattomassa miten menee. Asukkaita on tällä hetkellä 168 ja armeijaakin on ihan mukavasti.
    Samalla nimimerkillä olen kuin tässä, eli rulezman on nimi.

Roisto
    Guest

Jay
    Haen liittoumaa -/+ suunnalla, ei siis ihan keskustassa. Liittouman tasolla ei niin ole väliä. Kunhan ei oo liian pieni/toimimaton ja kestää jos esittelen tyhmii kysymyksii..
    On siis eka kerta tätä peliä, mut aktiivisesti (pari kertaa päivässä) opin uutta. Kylässä 60 asukkia, vähempi sotilaita.
    Roiisto
    Last edited by Roisto; 12-08-2009 at 05:17 PM. Reason: signature, just being vane:)

Page 1 of 4 123 ... LastLast