Page 10 of 10 FirstFirst ... 8910
Results 91 to 98 of 98

Thread: Ansoittaja ja ansatietoa + FAQ

Kysyisin, että miten ne ansaan jääneet teurastetaan, ei löytyny kokoontumispisteestä muuta kun vapauta, ja voiko valita ketkä vapauttaa, kun yks hyökkäs niin jäi sankari ansoihin ja vois pitää sen

Ansojen omistaja ei voi kuin vapauttaa ansoissa olevat joukot. Vain joukkojen omistaja voi tuhota ne itse.

Oho, ymmärsin väärin ton vikan kohan. Kiitoksia nyt kuitenkin.

Hei! Semmoista tahtoisin kysyä, että jos käy niin että sankari jää vangiksi (minulla on hyökkääjän sankari+joukot vankina) niin miten sen voi saada pois sieltä ansasta ?

Quote Originally Posted by w0nsti View Post
    Hei! Semmoista tahtoisin kysyä, että jos käy niin että sankari jää vangiksi (minulla on hyökkääjän sankari+joukot vankina) niin miten sen voi saada pois sieltä ansasta ?
    Sankarin voi vapauttaa samalla tavalla kuin muutkin joukot eli voittamalla normaalin hyökkäyksen sinne kylään missä se on vankina tai sitten vain tapattaa sen ja herättää uudelleen.

Quote Originally Posted by w0nsti View Post
    Kokoontumispisteestä.

Jos pelaaja hyökkää kylään, ja kaikki joukot jäävät ansoihin, saako hän raportin jossa lukee ettei kukaan palannut, vai saako hän raportin jossa lukee että joukot jäivät ansoihin, tai voiko pelaaja jostain tarkistaa onko hänellä joukkoja ansoissa?

Forum Admin/Multihunter FA Sove's Avatar

Raporteissa näkyy erikseen ansoihin pudonneet joukot, lisäksi ne löytää kokoontumispisteestä, josta ne voi halutessaan hävittää.

Page 10 of 10 FirstFirst ... 8910