Page 1 of 10 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 98

Thread: Ansoittaja ja ansatietoa + FAQ

Default Ansoittaja ja ansatietoa + FAQ

Ansoittaja ja ansatietoa + FAQ

Ansat ovat tarkoitettu Gallialaisille eikä niitä ole saatavana muille heimoille.
    Ansoittajan voit rakentaa, kun sinulla on kokoontumispiste tasolla 1.
    Ansoittaja kannattaa tehdä servun alussa, koska teutonit voivat tulla ryöstämään kylääsi. Ansojen avulla ne jäävät ansoihin, jos ansoja on tarpeeksi.
    Ansoittajan voit rakentaa tasolle 20 asti.
    Ansoittajan kapasiteetti nousee joka taso, sinulla voi ola maksimissaan 400 ansaa /ansoittaja.
    Ansoista voi vapautua niin, että laitat joukot Normaalihyökkäyksellä siihen kylään, jossa joukkosi ovat ansoissa. Toinen tapa on, että ansojen omistaja vapauttaa ne.
    Vain sinä tai samassa liittoumassa oleva pelaaja voi vapauttaa sinun joukkosi, tällöin 25% ansoissa olevista joukoista menetetään.
    Kun hyökkäät gallialiselle ja joukot jäävät ansoihin, hyökkääjän viljaa kuluu.
    Ansassa olevien joukkojen omistaja voi hävittää joukot (eli tappaa), jotka ovat ansassa.

Suoraan travianin ohjeista:
    Ansoittaja suojelee kylääsi hyvin piilotetuilla ansoilla. Varomattomat viholliset voivat jäädä kiinni ansoihin eivätkä sen takia voi vahingoittaa kylääsi.

Yksi ansa maksaa 20|30|10|20|0

Joukkoja ei voi vapauttaa ryöstöretkellä. Kun joukot vapautetaan onnistuneella normaalilla hyökkäyksellä, 1/3 ansoista voidaan korjata. Jos ansojen omistaja itse vapauttaa joukot, 1/2 ansoista voidaan korjata. Vain Gallialaiset voivat rakentaa ansoittajan.

FAQ

Kysymys:Miten käy noille ansoihin jääneille joukoille joita ei kukaan käy pelastamassa?
    Vastaus:Joukot vain olevat siellä kylässä, kunnes sinä, samassa liittoumassa oleva tai ansojen omistaja vapauttaa ne. Ota huomioon, että ansoissa olevat joukot syövät edelleen sinun viljaasi.

Kysymys:Minulla on ansoissa ollut jo yli viikon päivät kylääni hyökänneiden joukkoja odottamassa että heidät pelastetaan tai minä vapautan heidät, mutta entä jos kumpaakaan ei tapahdu niin mitä sitten?
    Vastaus:Joukot olevat vain ansoissa ja syövät hyökkääjän viljaa.

Kysymys:Ovatko ansani käytössä tyhjän panttina koko loppu pelin vai kuoleeko ne lopulta nälkään tai jotain muuta?
    Vastaus:Joukokot ei kuole nälkään, jos hyökkääjältä ei lopu vilja. Ansasi ovat käytössä niin kauan, kunnes ne vapautetaan.
    Kysymys:Jos lähetät esim vaikka gallialaisille 3 legioonalaista tiedustelijoina ryöstönä ja he kaikki jäävät vangiksi... niin voiko kylässä olla miehitystä?
    Vastaus:Voi olla.

Kysymys:Onko vangiksi otto ensisijainen tappoon nähden?
    Vastaus:Ensin täyttyy ansat, sitten kuolee joukot, jos kylässä on miehitystä.

Kysymys:Miten gallikylääni jääneet vangit saa teurastettua?
    Vastaus:Ei mitenkään.

Kysymys:Jääkö ratsuväkikin ansoihin?
    Vastaus:Kyllä jää.

Kysymys:Jos vangit vapauttaa, palautuvatko ne hyökkääjän kylään, vai seikkailevatko he kartalla?
    Vastaus:Palautuu hyökkääjän kylään.

Kysymys:Minulla on 68 henkilöä ansassa. Voiko ne vapauttaa ( minä siis ) muulla tavalla kuin hyökillä? Entäs voiko ne vapauttaa ryöstöllä?
    Vastaus:Voit vapauttaa ne normaalihyökkäyksellä et ryöstöllä. Muuta tapaa sinulla ei ole, jos ei lasketa joukkojen hävittämistä.

Kysymys:Jäävätkö tiedustelijat ansoihin?
    Vastaus:Ei

Kysymys:Mikäli minulla on 10 legioonalaista (6 ruutua/h) 10 pretoriaania (5ruutua/h) ja 10 imperiaania (7ruutua/h) ansoissa, ja vapautan ne, tulevatko kaikki pretoriaanien 5ruutua/h vauhtia, vai imperiaanit, legioonalaiset ja pretot kaikki erikseen? (eli impit ensin, sitten leegot ja viimeiseksi pretot)
    Vastaus:Kaikki tulevat samaa matkaa.

Kysykää täällä aiheessa vapaasti ansoista ja ansoittajasta, niin lisään ne tuohon FAQ kohtaan ja laitan vastauksen.
    Last edited by Sove; 04-18-2012 at 02:54 AM.

Nuijamies
    Helsinki Pelaan: Wow Harrastukset:Enchanting & Jewelcrafting

Hyvin tehty!Monelle on vissiin hyötyä.Mutta sulta jäi 3 kohtaa tyhjäks :S

Quote Originally Posted by nospam
    Hyvin tehty!Monelle on vissiin hyötyä.Mutta sulta jäi 3 kohtaa tyhjäks :S
    Laitoin ne siksi, että en joudu tekemään niitä uudelleen vaan voin kopioida niistä uusia ja lisätä niihin tekstiä.

Equites Caesaris Hyttinen's Avatar

Lisäsinpä tuon tänne.

Quote Originally Posted by Hyttinen
    Lisäsinpä tuon tänne.
    Thanks!

Asukas

Pitääpä kysyä tälläista asiaa. Oletetaan että Pertun joukot hyökkäisivät kimppuuni. Pertun kaikki 10 legioonalaista jäävät ansoihini. Kuluttavatko nuo 10 legioonalaista minun vai pertun viljaa?
    Rukia lives forever.

Quote Originally Posted by The Magician
    Pitääpä kysyä tälläista asiaa. Oletetaan että Pertun joukot hyökkäisivät kimppuuni. Pertun kaikki 10 legioonalaista jäävät ansoihini. Kuluttavatko nuo 10 legioonalaista minun vai pertun viljaa?
    Et tainnut lukea koko aihetta.
    Pertun viljaa kuluu.

Imperiaani

Quote Originally Posted by The Magician
    Pertun, ja lukeehan se siellä kun kattelet.
    E: hidas ):

Equites Caesaris Hyttinen's Avatar

Quote Originally Posted by Fernandoda
    Quote Originally Posted by Hyttinen
    Lisäsinpä tuon tänne.
    Thanks!
    Eipä tuo mitään, laitan tuonne kaiken minkä uskon olevan hyödyksi kaikille, aloittelijoille niinkuin ammattilaisillekin.

Asukas

Default Re: Ansoittaja ja ansatietoa + FAQ

Quote Originally Posted by Fernandoda
    Ansoittaja ja ansatietoa + FAQ
    Kun hyökkäät gallialiselle ja joukot jäävät ansoihin, hyökkääjän viljaa kuluu.

Ota huomioon, että ansoissa olevat joukot syövät edelleen sinun viljaasi.

Joukot olevat vain ansoissa ja syövät sinun viljaasi.
    Nuo muutamat lauseet olivat ristiriidassa, joten en tajunnut asiaa.
    Rukia lives forever.

Page 1 of 10 123 ... LastLast