kannattaako tollanen muuri rakentaa?
entä tuleeko lisää rakennuksia, kun noi ekat on tehny.
voiko ton puun tuotantoo kehittää? ja mistä näkee kuinka paljon sitä tulee?
miks?
miten?
millon?
miten päin?
E: pelaan epsilonil nimellä ipavaiva
kannattaako tollanen muuri rakentaa?
entä tuleeko lisää rakennuksia, kun noi ekat on tehny.
voiko ton puun tuotantoo kehittää? ja mistä näkee kuinka paljon sitä tulee?
miks?
miten?
millon?
miten päin?
E: pelaan epsilonil nimellä ipavaiva
Tarinani. Lukekaa uusin tarinani, link -> Richard er Hemfal
Saavutukset: Nelinkertainen kunniamaininta RPG-gaaloista ja RPG:n toiseksi paras tarinasarja, FF jussi-gaalassa 2010.
Rekkasin deltalle nickil temezi
Ymmärtääkseni akatemiaa pitää kehittää että saa lisää rakennuksia. Ja puuta voi kehittää painamalla show island sitten painat puu sahan kuvaa ja sieltä näkee paljonko tuloo ja voit laittaa sinne lisää työläisiä hakkaamaan. Ja sitä kasvatetaan koko saaren voimin. Voi lahjoittaa siihen.Originally Posted by ipavaiva
PS: ja joo olin laiska ku tätä tein ja unohdin laittaa linkin muokkaan sen nyt alotusviestiin.
Latasiko AoE:n netistä? Ilmaiseksi? Mistä?Originally Posted by Carlos
Aiheeseen: Just tuli rekattua Deltalle, Raknesin jo Barrakin akatemian ja Jonku sataman... Nyt Nostatan Päärakennusta tasolle 2... Puu alkaa lopuumaan![]()
itse pelaan epsilonilla eli s5:lla... ja niin niitä rakennuksia tulee kun akatemiaan pistää ihmisiä töihin ja valittee mitä ne kehittää... just lähetin ekan höökin meneen saas nähä mitä tapahtuu![]()
Nimi. Ace. delta servulla.
Pystyykö peliin tekemään mitään liittoja?
edit: Olen delta servulla isosika niemellä
delta servulla pelaan nimellä jooko91. ihan ok peli, mut ärsyttää, kun ei pääse nyt sisään. sen pelin foorumeillakaan ei porukalla ollut tietoa, että mitä tapahtuu. toivottavasti aukeaa pian
No eikun suomi liittoa väkäämään ja servu valloittamaan.
No joo oletteko muuten katsonneet noita rakennusaikoja? esim "lähetystön" saaminen 32 tasolle vie 190 vuotta! Siis oikeaa aikaa! Ja akatemiankin saaminen korkeimmalle tasolle vie yli vuoden (Siis nämä luvut ovat sen tason rakentamis aloitushetkestä loppumishetkeen.) Ovat aika pitkiä aikoja
edit: Kordiinaatit ovat 78:80
Itse olen pellannut sitä 4d gamma:lla