Results 1 to 8 of 8

Thread: Inhottavia tapahtumia

Kirvessoturi ~Dataman~'s Avatar
    Dataviidakon kätköissä, hylätyn sivuston raunioissa...

Default Inhottavia tapahtumia

Nimi kertoo kaiken.Tässä pari omaa esimerkiksi:

1. Oli ollut pitkään ongelmia myyristä, mistä johtui että tapettiin lapioilla jokainen vastaan tullut. Olin menossa sisään kun kuulin huudon. Menin katsomaan, ja huomasin että maassaa oli paljon verta ja kuollut myyrä. Myyrän vatsa oli leikkaantunut auki, ja sen myyrän kehittymässä ollut poikanen oli maassa vähän matkan päässä siitä.
    2. Olin auton etupenkillä. Sadetta tuli hiljalleen joten pyyhkijät olivat päällä. Yllättäen ikkunaan lensi sudenkorento, joka sotkeutui kiinni pyyhkimeen. Sen ruumiin sisältö levisi laajassa kaaressa ikkunaan pyyhkijöiden liikkeen vuoksi, ja siivet jäivät kiinni lepattamaan.

Omia kokemuksia saa kertoa.
    DeviantArt for pictures, Youtube for videos, Skype for chat!

Kynä on miekkaa mahtavampi, vaikka Word olisikin välikätenä!

Katseltiin synnytysvideota bilsan tunneilla.. :S

Löysin tänä aamuna tukehtuneen rantakäärmeen katiskasta jonka pää löytyi hauen kidasta. Ei kovin kaunis näky vaikka tuli napattua jo kolmatta vuotta pihapiirissä pyörineen käärmeen.

Teutateksen Salama

en päässy travianii aamul

Kirvessoturi ~Dataman~'s Avatar
    Dataviidakon kätköissä, hylätyn sivuston raunioissa...

Pelasin Red Code kolmosta, olin päässyt viimeiseen bossiin. Pikkuveli tuli katsomaan, eli tunki naaman kiinni näyttöön, ja nojautui hiiren ja näppäimistön päälle. Hävisin bossin ja kaikki sitä ennen saamani energiapisteet...
    DeviantArt for pictures, Youtube for videos, Skype for chat!

Kynä on miekkaa mahtavampi, vaikka Word olisikin välikätenä!

Equites Caesaris Sove's Avatar

Ei mitenkään inhottavia tapahtumia minulle, mutta monet kyllä järkyttyvät tämmöisistä.

Ekalla luokalla huomasin koulumatkalla tien varrella osittain syödyn oravan, luut paistoivat joistakin kohtia. Muutamia vuosia myöhemmin taas tuli huomattua auton alle jäänyt jänis, jonka silmät olivat melkein tulossa ulos kuopistaan.

Ei mitenkään kovin nättejä näkyjä.

PS. Topicin tarkoituksena on selvästi kertoa ällöttävistä tapahtumista, joten jätetäänpä ne pelijutut pois.

Quote Originally Posted by figu View Post
    Entäs ällöt pelijutut?
    Meinasin tuolla noita kahden aikaisemman kaltaisia viestejä.
    Last edited by Sove; 07-25-2011 at 06:39 PM.

Teutateksen Salama figu's Avatar

Quote Originally Posted by Sovereign View Post
    PS. Topicin tarkoituksena on selvästi kertoa ällöttävistä tapahtumista, joten jätetäänpä ne pelijutut pois.
    Entäs ällöt pelijutut?

Yksi ihana juttu mitä itelle on tapahtunu on se kun kissa tulee herättämään seitsemältä lauantai aamuna näyttämään kuollutta, ja osittain syötyä päästäistä naamani eteen sängylle.
    "This is going to hurt a lot, but on the bright side, you'll be dead soon."

Inhottavaa oli se, kun kissa hyppäsi sängylleni suoraan kassieni päälle kun olin sikiunessa. Mukava herätys