Page 1 of 102 1231151101 ... LastLast
Results 1 to 10 of 1012

Thread: Etsitään dual-pelaajaa ulkomaiselle servulle

Eläköitynyt CM

Default Etsitään dual-pelaajaa ulkomaiselle servulle

Tehdäänpäs tännekin puolelle nyt tällainen. Tuolla yleisessä keskustelussa on vastaavanlainen ketju, mutta voisi olla selvempää, jos siellä keskityttäisiin vain suomalaisten serverien dual-pelaajaetsintöihin. Vaikka eipä tuo maata kaada, vaikka sielläkin ulkomaisille servereille dualia etsii.

Tähän alle siis viestiä, jos tarvitset dual-pelaajaa. Muista mainita, minkä maan mille serverille dual-pelaajaa etsit. Kerro myös muita tarpeellisia tietoja, kuten ikä, pelityyli, suosimasi heimo, mitä odotat dual-pelaajalta ja niin edelleen.

Elikkä 14päivä alkaa uusi speed serveri hollannissa ja sinne tarvitsisin dual/trial pelaajan. Tarkotus olisi Galleilla off listan kärkeen eli Falangeilla raidausta tauotta kunnes salamat saadaan!!!

Vaatimukset:

Kokemusta hyökkäävästä pelaamisesta ja mieluiten paljon. Eikä niin väliä vaikka et olisi galleilla ikinä pelannut. EI galleilla raidaaminen eroa teutoneilla raidaamisesta muuten kuin nopeudessa...

Sujuva englanti ja msm tai irc.

AKTIIVISUUS! Itse pelaan 1-6h päivässä riippuen työvuoroista ja edellytän samaa muilta.

Jos kiinnostuit laita YV:llä viestiä.

Default Norja 3xSpeed

Eli etsin norjan sdpeedille dualia.
    Acco on jos siellä ja top500 joukossa teutoneilla jos kiinostaa ota yhteyttä.
    http://www.travian.dk/?uc=dkx_8536

hyödyn jos kasvat yli 250

Kirvessoturi

Etsitään dual pelaajaa hollannin speedille.
    Tässä mitä vaadin sinulta:

Ikäsi:
    Vähintään 14.

Kokemuksesi:
    Vähintään 6kk. Jos olet mielestäsi taitava ja pelannut vasta 5kk nii ota toki yhteyttä.

Aktiivisuutesi:
    Vähintään 3 tuntia päivässä.

Oma tietoni:

Ikäni:
    14

Kokemukseni:
    13kk

Aktiivisuuteni:
    2-4 tuntia päivässä

Olen jo tehnyt tuonne tuonne käyttäjän galleille koilliseen joten galli pelaajaa haetaan.

Etsin Dualia Hollanninspeedille.
    Omistan jo tilin hyvältä paikalta, mutta jos sinulla on tili niin voidaan keskustella siitä.

Ikäni: 18
    Heimo: Teutonit.
    Kokemus: Puolisen vuotta.

Sinulta odotan:
    I. Kokemusta
    II. Asiallisuutta ja iän tuomaa harkintakykyä.
    III. Aktiivista pelaamista ( mahdollisuus pelata muulloinkin, kuin päivällä 2 tuntia )
    IV. msn tai IRC

Yhteyttä YV.llä.

-Kirves-
    Guest

Default :D

Eli tahtoisin jonkun tilille pelaamaan ulkomaan servulle mieluiten speedille.
    Olen erittäin kokenut travianin pelaaja nyt suomen speedin ranking top100

Pekex
    Guest

Etsin pelaajaa www.travian.nl Speedin serverille

Itse pelaan serverillä roomalaisilla ja tällä hetkellä 40 asukasta ja 5 legioonalaista. Tilini tein eilen.

Tällä hetkellä kyseisellä speedillä on isoimmalla n. 1300 asukasta. Jos Täytät seuraavat kriteerit olet tervetullut pelaamaan kanssani tälle speedille.

Hakemuksen voi lähettää minulle, joko yksityisviestillä tai sitten suoraan sähköpostiini joka on Samu.lahti@hotmail.com .

Ikä: Iälläsi ei ole niin kauhean väliä, kunhan olet täyttänyt 12 ja olet asiallinen.

Aktiivisuus: Ilmoita aktiivisuutesi keskimäärin päivässä tunteinna ja kerro milloin et koneella paljoa ole (päivät,viikot,ajat) .

Kokemus: Kerro kauan olet traviania noin suurinpiirtein pelannut ja miltä heimolta kokemusta eniten.

Pelityyli: Itse toivoisin sinulta paljon agressivisuutta. Kerro taktiikkasi ja tyyliäsi pelata ytimekkäästi!

Kielitaito: Toivoisin, että osaat hyvin englantia esimerkiksi 8 englannilla pärjää.

Nuijamies

Etsin dual kaveria Puolan speediin
    tietoa minusta:
    Ikä 15v
    Pelikokemus: Kerran pelattu ruotsin speedi läpi ja eka suomen speedi
    Aktiivisuus: Koneella 2-4h päivässä
    Puolan speediin: Teutoneilla
    Lisää tietoa YVNÄ!

Olisin kiinnostunut tulemaan pelaamaan dual-pelaajaksi jonkun tilille. Joten jos haluat vähän lisää panostusta tilillesi, niin otappas yhteyttä.

Vähän tietoja:

-15v
    -Onlinessa vähintään 2h päivässä, ylärajaa ei ole ollenkaan, eli voin olla koko päivänkin travianissa, jos minulla ei muuta tekemistä ole.
    -Asiallinen pelaaja.
    -Englanti sujuu hyvin, ruotsikin ihan ok.

Mutta ota yhteyttä ja kerro itsestäsi ja tilistäsi.
    Voin myös itsestäni kertoa lisää YV:llä.

Tarvitsen uutta pelajaa pelamaan kansani hollanin speed servulle.
    Vaatimukset
    -Kehityksen takia sinun pitäisi pystyä pelaamaan 8-15 välisenä aikana , koska olen itse tuohon aikaan koulussa.
    -Kokemusta pitää löytyä
    -Osaat englantia sujuvasti

infoa accountista
    Asukkaita- 236
    Liittouma- asia vähän kesken Very Happy
    Kyliä- 2
    Joukkoja- paljon

Laitan viestiä sille jonka valitsen.

Laita Yv

Page 1 of 102 1231151101 ... LastLast

Tags for this Thread