View Poll Results: kumpi parempi...

Voters
910. You may not vote on this poll
  • speed

506 55.60%
  • tavallinen

289 31.76%
  • yhtä hyviä

115 12.64%
Page 1 of 34 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 339

Thread: speed vai taval?

Kirvessoturi

Default speed vai taval?

onko teistä speed vai tavallinen server parempi? speedillä tulee nopeaa, mutta ei kestä kuin 4kk. taas taval server on hitaampi, mutta on enemmän nautittavaa?

itse tykkään speedistä, koska siinä saa nopean aloituksen. taas tavallisella servulla on myös hyvä pelata...

ainakin speediä pelaa enemmän porukkaa,mutta siellähän on niitä bugeja? itse en tällä hetkellä pelaa speedieä, koska sain pultit niskaani. viime speedi meni ihan hyvin, teillä?

ps. muuten jos olen otytanut uuden netin käyttöön tai käyn toisella koneella, niin mitenkä saan uusimmat foorumit näkymään tuohon pääsivulle? mulla ne tuli jossain vaiheessa peliä, mutta aina ei ole tullut joissakin paikoissa.

Speed tietenkin! Tavallinen serveri on paljon hitaampi ja menee aina hermot noitten rakennusaikojen kanssa.
    Mutta Speed on kyllä paljon bugisempi ja hitaampi kun tavallinen servu.

Nuijamies

Normaali serveri on minun mielestä parempi, koska siinä saa nauttia pelaamisen ilosta. Speed serverillä peliaikaa on n.4kk joten ei pysty nauttimaan.

Kirvessoturi

juu no tavallisella pitää käytää kultaa uskon, että siellä pelaa vanhemmat ihmiset siellä tavallisella, koska heillä on aikaa pelata eikä tarvitse huolehtia siitä kauanko rakennus kestää. itse teen niin, että käyn siellä tunnin välein niin laitan aina jotakin tulemaan.

jep kyllä se on hyvä, että pääsee nauttimaan serveristä. kun on tämmöinen hyvä peli viitsitty tehdä

Nuijamies At's Avatar

speed se on paras

Kirvessoturi

Molemmat! Käy normaaleissa kun tulee koneelle ja kun rakennukset on tulossa niin siksi aikaa Speediin.
    http://www.travian.fi/?uc=fi2_16827

Rekkaa tuosta kakkosseverille ja auta minua :P

Kirvessoturi

Default Re: speed vai taval?

Speedi on parempi, vaikka kuitennkin ne ovat melkein yhtä kivoja.
    Rekisteröidy tästä Classicille tai Speedille! (Hyödyn, jos saat yli 75 asukasta Classicissa tai yli 250 Speedissä) Saat myös ison palkkion!

Tavallinen ehdottomasti, koska speedillä menee ihan liian lujaa ja pitää olla kauhee n0life, että pärjää yhtään siellä. Normiservuista voi nauttia, kun ei tarvitse koko ajan istua koneella
    "Fear me mortals, for I am the Anointed, the Favoured Son of Chaos, the Scourge of the World. The armies of the gods rally behind me, and it is by my will and by my sword that your weakling nations shall fall."

Asukas

En aiemmilla speedeillä ole ollut, mutta kyllä speedin valitsin.

Minusta normaaliserveri. Niinkuin sanottiinkin jo, niin ei tarvi olla kokoajan koneella ja tuntuu, että normaali servu on välillä nopeempi ku speed.(lagin takia)

Page 1 of 34 12311 ... LastLast