Page 305 of 342 FirstFirst ... 205255295303304305306307315 ... LastLast
Results 3,041 to 3,050 of 3416

Thread: Etsitään dual-pelaajaa kotimaiselle serverille

Default Hei, etsisin Dual-tiliä SPEEDILTÄ

Morojes, tämmöne 16v poika joka on vieläkin ysiluokalla, etsisi tiliä speediltä (suomen servuilta) kokemusta on tämmöseltä tililtä ku avaruustanssi ja rauta5, enimmäkseen rauta, mutta pystyn pelaamaan osittais aamupäivällä, ja yölläkin, päivästä puhumattakaan olisi hyvä jos löytäisin tilin koska haluaisin mukaan, mutten jaksaisi alusta alottaa ENÄÄn, vastaa tänne foorumille jos kiinnostusta

-Jebbe

Quote Originally Posted by Fitz View Post
    Heip!

salamaraidi,

Minulla ei varsinaisesti ole rinkiä, sillä pelaan tiliä itsekseni Joten tilaa olisi. Aloitin 4.11, joten siihen nähden tili on ihan kohtuullisessa kuosissa. Kaksi kylää, croppi 75 % keitailla. Heimo gallit. Hyökeissä n. sijalla 60. Tili tarvitsisi erityisesti pelaajaa päivän prime timeen eli klo. 16- 21. Yritin laittaa yv. mutta jostain syystä ei mene läpi. Eli jos kaipaat vielä tiliä ja kiinnostaa, niin ota yhteyttä

-Fitz
    Kuulostaa ihan hyvältä. Olisi tosin mukavampaa että saataisiin enemmän pelaajia tilille kuin vain kaksi niin ei joutuisi hampaat irvessä vääntämään, mutta olen kiinnostunut.

Quote Originally Posted by OsmoT View Post
    Duali hakusessa alkavalle speedille. Teutoneilla mennään.

Kerro hakemuksessa ikäsi, aiemmat tilisi ja kuvaile miten käytetään tehokkaasti kultaklubin raidilistaa.
    Hei,

Olen 16v poika Turusta, aikasemmilta tileiltä mm. vilhoou ja rauta5 + avaruustanssi normeilta, tehokkaasti; lisäillään vaikka neljän nutin kyliä sinne ja sitte pistetää ehkä kerran puolessa tunnissa kaikki setit liikkeelle, vähintään, ja voihan niitä yhteen kylään laittaa vaikka 10 nutia tai enemmän, huumorintajua löytyy, ja IRCciä käytän kanssa, sori, vähän myöhässä toivon pääseväni mukaan, PS.kokemusta se 3v

Falangi radioaktiivinen jänö's Avatar

Default Fix

Etsitään gallitilille aktiivista pelaajaa(jia). Tilillä on jo kaksi ja pari päivää sitte alotettiin. Kokemusta meillä on mutta pistä yv:llä tietoo itestäs ja minä pistän sit irc kannun johon tuut juttelee. En jaksa täs selittää, pistä yv jos on kokemust ja osaat pelata.

Etsin kokenutta Dual-pelaajaa pariviikkoa sitten alkaneelle speed 3x severille.
    Kokemusta on itelläki parilta speediltä.
    Olen 16v, joten koulua vielä käyn eli 08:00-11:00 --- 12:00-14:00 en pääse yleensä päivittelemään, muuten kyllä olen
    aktiivinen. Tili on teutonit.

Jos kiinnostaa, niin ottakaa rohkeasti yhteyttä !

Nuijamies #Jiri's Avatar

Hei!

Etsin tiliä jolle tulla pelaamaan. Olen epäaktiivisen säännöllisesti pelaava pelaaja joka on kylläkin melko kokenut. Tilille ei ole oikeastaan mitään vaatimuksia. Johonkin pitäisi aikaa kuluttaa päivittäin lyhyvissä erissä ja tässä voisi olla siihen jälleen hyvää ratkaisu. Ja jos peli lähtee sytyttämään jälleen niin kyllä tulos alkaa näkymään.

Kun nyt et sattunut kiinnostumaan ,mutta ihmettelet hakemusta niin laita privaa niin kerron lisää.

-Jiri
    S1.fi @ Basse - AA || S3.fi @ Atif - Y&Y || S3.fi @ wismus - T || Fix11 Mr.sutenööri - 420

Morojenttes!
    Elikkä etsisin tilille päiväpelaajaa romppu tilille.
    Aika olisi siinä 7-11 ja 12-15.
    Tuolla välilläkään ei ole pakko kokoaikaa olla että servua en pelaa hampaat irvessä vaan lepposta pelailua.
    Kullan tilaus on aina plussaa, itse tilailen silloin tällöin.
    Toivoisin sinulta että on jonkinmoista kokemusta pelistä.
    Itse pelaan ensimmäistä kertaa romppu tilillä.

Jos jäi kiinnostamaan niin YV voi laittaa ja sovitaan irc kannu taikka vaihdetaan mese osoitteemme ja voimme mesessä jutella lisää.

Mooi!
    Eli etsin dualia (servua ei vielä valittu). Leppoisaa travianin pelailua.. Pelityylini on ahkera raidaus eli luonnollisesti heimo on teutonit, mutta myös muut heimot käyvät... Aamuisin pistän raidit menemään, kun tulen kotiin koulusta raidit menemään + muuta ja illalla raidit menemään (arkipäivisin) viikonloppuisin sitten enemmän. Eli jos haluat dualiksi tai haluat tietää joitakin asioita vielä pistä sähköpostia. Osoite: dual.d@suomi24.fi

Dualia etsin s1.Heimo on teutonit, sims rankki jotaa 270.Joukkoja joku 4k.Kunhan joskus käyt ja raidailet tjsp.YV

Quote Originally Posted by shaka View Post
    Dualia etsin s1.Heimo on teutonit, sims rankki jotaa 270.Joukkoja joku 4k.Kunhan joskus käyt ja raidailet tjsp.YV
    Minua kiinnostaisi tulla YV:tä en pystynyt lähettämään

Page 305 of 342 FirstFirst ... 205255295303304305306307315 ... LastLast

Tags for this Thread