Page 6 of 14 FirstFirst ... 45678 ... LastLast
Results 51 to 60 of 133

Thread: Ikävintä/inhottavinta mitä sinulle on ikinä tehty?

Quote Originally Posted by gladiaattori2
    Quote Originally Posted by Keizar
    Quote Originally Posted by gladiaattori2
    Tuli muuten mieleen että yksi luokan tytöistä ei saa katsoa big brotheria
    Mikä siitä tekee epänormaalia kolmasluokkalaisten kohdalla?
    sitä että ko. henkilö on 7lk.
    Olisikohan että hänen äitin/isän mielestä BB on tyhmää/perseestä joten he eivät anna hänen katsoa...

Jaa inhottavinta...
    No se kun minua on potkaistu palleille se on tosiaan inhottavinta
    Kokemusta yli 18kk

Legioonalainen

No ei se palleillekaan potkasimenin oikeasti niin paljoa satu. Enemmän sattuu, kun kassittaa metallikaiteelle ja putoaa kyljelteen asfaltille.
    Mutta ikävintä mitä minulle on tehty... No ei minulle oikein mitään ikävää ole tehtykkään. Palleillekkin on kaveri potkaissut, tosin sekin oli vahinko (toinen tökki sitä selkään, ja hän luuli että se olin minä onneksi sekin saatiin sovittua. :P

Nuijamies Stupido86's Avatar

Ehkä ilkeintä, mitä miulle on sattunut, on se kun olin jalkapalloharjoituksissa ja siellä miuta sitten kiusattiin. No ei se mitään kunnes valmentajakin alkoi saman homman. Ajatella, että about. 10v. pikku kossia viitsii "aikuinen mies" kiusata :S Noh, mie olin kuitenki urhea ja jatkoin harjoituksissa käyntiä pari kertaa, mutta en sitten mennyt, kun se valmentajakin oli mitä oli

E: Yksi hienoimmista ratkaisuista, joita itse lapsuusaikana olen tehnyt oli se, kun leikittiin kirkonrottaa ja ku miun ois pitäny se joku matka lenkkasta, jonka aikana muut menevät piiloihin, niin minä poika painelin kotiin Sinne jäivät mulqt piiloihinsa kyyhöttämään

loose-g
    Guest

Uutenavuotena sormet palo monta kertaa. : S
    Aina sytkästä se liekki tuli peukkuun, ku tuuli.
    Sit ku sytytti jonku munakranaatin niin ne kipinät kans suoraan sormiin. Ja rakkoja siitä kun sitä sytkän rullaa runkutti siin koko yö.

Toi tuli ny mieleen ekana.
    Btw, kaveri heitti sillon kans munakranaatil silmäkulmaan siihenki joku rakko, mut onneks se ei siihe silti räjähtäny : S

Tappeluihin joutuminen oli pienempänä aika inhottavaa. Onhan se tietysti nykyäänkin, mutta niissä osaa vain puolustautua paremmin. Ja tällä hetkellä ärsyttää kun opettaja heitti lähes turhasta tunnin jälkkää...
    Alla kootut pakkirapsat.
    http://tinyurl.com/cjsvep

Varmaan inhottavinta mitä minulle on tehty on se kun mulla oli fudispeli (olen 13v. ja se tapahtui tänä vuonna) siinä sitten pelattiin peli en muista miten peli päättyi, mutta minä pelasin pakkia ja sitten pelin aikana kolme tai neljä kertaa syötin maalivahdille liian hiljasen (pelaan muuten EPS edarissa) syötön ja siitä meinasi joka kerta tehdä vastustaja maalin, mutta onneksi ei tehnyt. Tämä ei kuitenkaan ollut pahinta vaan pelin jälkeen olin tietenkin murheenmurtama niin silloin paras pelaajamme tuli sanomaa minulle että: "Vähä kovemmat syötöt sitte *****!"

Se ei kyllä tuntunut kauhean mukavalta

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Makettaja
    Tämä ei kuitenkaan ollut pahinta vaan pelin jälkeen olin tietenkin murheenmurtama niin silloin paras pelaajamme tuli sanomaa minulle että: "Vähä kovemmat syötöt sitte *****!"

Se ei kyllä tuntunut kauhean mukavalta
    No jos vastustaja meinasi kokoajan saada sinun syöttöjesi ansiosta maalin, niin ihan asiasta kyllä sanoi.

Kirvessoturi

Lasketaanko pahimmaksi se että jouduin poliisi asemalle, kun pöllin pari tavaraa.

Legioonalainen

Pahin mulle tehty juttu on eräs tyyppi, joka nälvii ja halventaa mua koko ajan. Sanavarastoon kuuluu mm. huo*a, lut*a yms. loukkaavat sanat.
    Ja tämä on jatkunut jo 7kk, eli elämäni pahin juttu on koko ajan tapahtumassa mulle.
    Rekisteröidy, hyödyn.

100 viestiä 19.5

loose-g
    Guest

Dina, eli mikä?

Mullaki oli muute kans kuukaus sitten, ku pöllittiin siwasta kaverin kaa aika paljon jtn patukoit, hihat oli ihan täynnä niitä, ja ei ostettu mitään, mentiin vaan kassan ohi ja se myyjä sano:" Pojat näyttää sitte taskut ennen ku lähtee.."
    Niilo eli mun kaveri oli lähös pakoon : D Mut pyysin sen takas siihe.
    Kiva ku mul oli hupparin taskus yks patukka, nii siin huomaamatta pudotin sen lattialle ja potkasin kassan alle. Sit se kotti taskut ja lähettii.
    Siin ku meinas jäähä kiinni nii tuli semmone ihme olo : D Ihanku ois tullu kauheen kuuma ja liikkeet oli semmotteit ihan jäykköi siin : D En oo sen jälkee mtn pölliny, sinä päivänä kyl aikasemmi oltiin pöllity aika paljonki. : D

Page 6 of 14 FirstFirst ... 45678 ... LastLast