Page 3 of 20 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 21 to 30 of 191

Thread: IRC-ohje

Error launghing installer? Latasin ja kokeilin avata ja sitten kävi näin... Osaasko joku helppiä?

Rauhallista ja hyvää joulua kaikille!
    Toivotan myös onnellista uutta vuotta, mutta muistakaa, että IRC on vaarallinen paikka alkoholinalaisena olemiseen (:
    IRC-kännit on pahimmat mahdolliset, koska logit saattavat päätyä varsin ikäviin paikkoihin ja kaikkihan ei muista mitä on sattunut humalpäissään kirjoittelemaan, niin niitä ei kovin hauskaa ole seuraavana aamuna lueskella ympäri nettiä.

Laiskimus kiittää ja kuittaa.

Latasin ton mircin, mutta mitäs sitten, kun f-secure havaitsee riskiohjelman? Mitä pitäisi tehdä?
    HaH™

Equites Caesaris Arctica's Avatar

Latasin tämän mIRCin nytten ja asensin yms. Sitten kun yritän laittaa sen päälle tulee tällainen teksti

"Windows ei voi käyttää määritettyä laitetta, polkua tai tiedostoa. Sinulla ei ehkä ole tarvittavai käyttöoikeuksia."

Mitäs nyt?

mIRcin versio on 6.31.

Quote Originally Posted by kingson
    Latasin ton mircin, mutta mitäs sitten, kun f-secure havaitsee riskiohjelman? Mitä pitäisi tehdä?
    Anna palomuurin purkaa esto mIRC:n kohdalta. Itse ohjelmasta ei tule viruksia jos olet sen ladannut tuolta mirc.com:sta, mutta linkeistä, joita ihmiset laittavat kanavilla en voi sanoa mitään. Jokainen avaa ne linkit omalla vastuullaan.

Quote Originally Posted by Arctica
    Latasin tämän mIRCin nytten ja asensin yms. Sitten kun yritän laittaa sen päälle tulee tällainen teksti

"Windows ei voi käyttää määritettyä laitetta, polkua tai tiedostoa. Sinulla ei ehkä ole tarvittavai käyttöoikeuksia."

Mitäs nyt?

mIRcin versio on 6.31.
    Onko sinulla mahdollisesti jaetut tunnukset koneellasi, etkä itse omista ylläpitäjän tunnusta koneellesi. Jos asia on noin pyydä "ylläpitäjää" lisäämään sinulle hieman oikeuksia jolloin sen pitäisi toimia.
    Tai voit kokeilla uudelleen asentamista jollekkin muulle asemalle.

Equites Caesaris Arctica's Avatar

Ei ole jaettuja tunnuksia... Yksi ainoa tunnus tässä...
    Olen ladannut tuon kolme kertaa uudestaan... aina sama teksti...

Equites Caesaris Hyttinen's Avatar

Noniin! Nyt sain määkin toimimaan mIRCin! Kiitos ohjeista, ja Thenichir avusti

Teutoniritari

Hyvä minä! Sähläsin jotain, enkä pääse enää Quaknettiin. Vaikka valitsen Quaknet random servers, niin se hyppää GameSurge.

Vasemmalla lukee "GameSurge WattuHattu".

E: Kappas, alkoi taas toimimaan.

E2: Juu, juu. Toimii jo.

Equites Caesaris Hyttinen's Avatar

Quote Originally Posted by WattuHattu
    Hyvä minä! Sähläsin jotain, enkä pääse enää Quaknettiin. Vaikka valitsen Quaknet random servers, niin se hyppää GameSurge.

Vasemmalla lukee "GameSurge WattuHattu".

E: Kappas, alkoi taas toimimaan.
    Sammuta irc ja käynnistä uudelleen.
    Mene heti "servers" valikkoon ja valitset sen ja vasta sitten otat connectin

Page 3 of 20 FirstFirst 1234513 ... LastLast