Mulla on toi Super x-9 :P AIka typerä nimi niin hyvälle aseelleLähtönopeudet on 123 km/h tais olla.. Ja on muutes parempi ku virittämätön vsr-10
![]()
Mulla on toi Super x-9 :P AIka typerä nimi niin hyvälle aseelleLähtönopeudet on 123 km/h tais olla.. Ja on muutes parempi ku virittämätön vsr-10
![]()
Kuopio Soft RYn järjestämissä peleissä käyn ite rähisemässä. Aseina mulla TM G36C ja TM MC51@M120 tason virit
siin super x-9 on surkee se 1 hylsyn juttu monta hylsyy sul on
En Ite Käy Softaamas mut silti kannatan sitä![]()
se on hyvä homma kannattaa alottaa...
Kyllä muakin joskus kiinnostais kunnolla ainakin kokeilla, mutta ei oo rahaa eikä aikaa. Paljonkos tollatteet kunnon varusteet maksaa yhteensä?![]()
henkilö 1(nainen): "Miks muka naiset ei vois lentää näillä lentokoneilla. Aina näissä on mies ohjaaja."
Henkilö2miäs)" Toi on helikopteri..."
kunnon ase liikku siinä 200-300 euron kieppeilla maiharit (maihin-nousu kengät) jaat 20 eurolla ei pakolliset) maski pakollinen maksaa noin 20-30 euroo.. ja puku on 40 eur se olis niinku jos hyvän varustuksen haluut ni se yhteis hinta olis 370 eur
Softaus rulaa!!! Ite softaan sähkötoimisella AK-47 ja mulla on neuvostoliiton M43 kenttäpuku.
kelpovarusteet: piposta leikattu kommandopipo ja laskettelulasit joku paksumpi paita ja lenkkareilla mennään. aseen saat 20e jonku klokin ja sillä pärjää hyvin jos muilla ei oo sen kummempia aseita.
noin halpaa asetta ei saa tekemmälläkään se hajoaa viikossa ja lasketteleu lasit... en suosittele mua on ammuttu spas-12 3 metrin päästä ottaan jäi pysyvät arvet kauheet reijät otassa