View Poll Results: softaus kannattaa

Voters
554. You may not vote on this poll
  • Ehdottomasti

298 53.79%
  • no joo

165 29.78%
  • Ei missään nimessä!!!!

91 16.43%
Page 79 of 254 FirstFirst ... 2969777879808189129179 ... LastLast
Results 781 to 790 of 2539

Thread: AirSoft

laydown
    Guest

itelläni on joku marui vemppu. en muista mikä. lähtönopeus 76m/s (kronotettu). Käyn oulussa PP-airsoftissa.

Nuijamies

Quote Originally Posted by Joope View Post
    Heh . Joo olen kuullukki ja mitä olen lukenut softaajasta, niin tähtäimet todellakin ovat heikosti kiinni. Itse ajattelin, että ostaisin uudet tähtäimet aika alkukäsittelyssä.

Sait kiinnostukseni sahaa kohtaa nousemaan nyt sitten ihan uudelle tasolle :P
    Ja kannattaa varmistaa että sitä 7kg asetta jaksaa kantaa koko päivän Itsellä kasauksen alla PMC tyylinen setti.

Kirvessoturi Joope's Avatar

Quote Originally Posted by troopper View Post
    Hmmm... Taisit käsittää ton kohdan tekstistä väärin..... En sahan tähtäimistä tiedä, mutta oma aseeni sattuu olemaan "hieman" kiero, josta johtuen tähtäimien vanhat säädöt eivät päde. Ja niitä ei voi säätää.
    Noo sekin ongelma korjaantui rautasahalla. :P
    Aaa... No käsitin hieman väärin, mutta ei se mitään. :P Mikäs ase sinulla oli?

Quote Originally Posted by .5R. View Post
    Ja kannattaa varmistaa että sitä 7kg asetta jaksaa kantaa koko päivän Itsellä kasauksen alla PMC tyylinen setti.
    Eipä tuo tuota ongelmaa . PMC settiä itse en jaksa itse ruveta kasamaan, koska nekin alkavat olla aika yleisiä.

Itselläni on tällä hetkellä kaksi settiä wnb. BW vuoristojääkäri setti ja hieman erillainen USMC setti, jos vilkaset pari sivua taaksepäin niin näet nykyisen tilanteen.

Nuijamies

Kas kas, olet ostamassa Pantacanin MBSS liivejä. Itse olen hommaamassa myös, johon kiinni 4x lipastaskua, reppu, dumppi & admin tasku.

EDIT: Oho, omistat jo. Itse en kyllä sanoisi ihan vuoristojääkäri ja USMC seteiksi, sillä on tuossa aika paljon erovaisuuksia aitoon verraten. Sopisko wnb bw setti?
    Last edited by .5R.; 12-08-2008 at 07:30 PM.

Quote Originally Posted by .5R. View Post
    Kas kas, olet ostamassa Pantacanin MBSS liivejä. Itse olen hommaamassa myös, johon kiinni 4x lipastaskua, reppu, dumppi & admin tasku.

EDIT: Oho, omistat jo. Itse en kyllä sanoisi ihan vuoristojääkäri ja USMC seteiksi, sillä on tuossa aika paljon erovaisuuksia aitoon verraten. Sopisko wnb bw setti?
    Totta ne ovatkin wnb settejä. CIRASa en halua itselleni, koska näen ne kömpelöinä. Tosta USMC setistä sitä vielä, että en muista niitten joukojen nimiä, mutta he käyttävät OD pukua ja CB liivejä?.

Suosittelen sitten noihin liiveihin niitä pantacin lipas taskuja joissa on kaksi vierekkäin. Itse omistan 2 tälläistä taskua ja kaikenlaista muuta kuvaa: Admin, Dumppi, Yleistasku, jne jne...

Hyvät liivit suosittelen.

Equites Caesaris Eiskalt's Avatar

Aaa... No käsitin hieman väärin, mutta ei se mitään. :P Mikäs ase sinulla oli?
    Mulla on CM.035, eli tuttavallisemmin CYMA AKS74U. Ostin käytettynä ja siitä se kierouskin tod.näk. johtuu.

Voisinpas nyt laittaa omat varusteeni tähän, kun kerran aikaa ja voimia löytyy ja tylsääkin on.

Ase:
    -CM.035 eli Cyma AKS74U
    -Jostain tästä huoneesta löytyy myös pari vemppupislaa, jotka melkeen toimivat

Päähineet
    -Boonie-hattu, Flecktarn
    -US BDU-kenttälakki, Woodland
    -US BDU-kenttälakki, 3-värinen aavikko
    -US M1 teräskypärä
    -joku kolmireikänen kommandohuppu, jonka kuvio huono jäljitelmä Woodland-kuviosta

Maastopuvut
    -US BDU-maastopuku, ripstop, 3-värinen aavikko
    -BW Maastopuku
    -NVA Maastopuku Strichtarn

Kengät
    -Para-maiharit teräksillä

Muut varusteet
    -Mil-tec Cross Draw -taisteluliivi, musta

Käsineet
    -Bundeswehr taisteluhanskat, nahka/Nomex (Näillä muuten ihan oikeasti voi kirjottaa koneella, käytän niitä nytkin)
    - BW Nahkahansikkaat, vuoritetut

Kuulat
    -G&G natural, 5.95mm, 0.25g

Siinä ne taitaakin, sitten olla, jos en mitään unohda. Kaikkia en tietenkään käytä. Päähine vaihtelee aina sen mukaan, mitä tekee mieli pitää. Puvuista taas pidän NVA-pukua.
    Sometimes I hate myself for what I've done

Jeh ihan kivaa settiä tuo on. Tuolla mun USMC setillä kokielen havitella hieman tämänlaista.

Nuijamies

Totta ne ovatkin wnb settejä. CIRASa en halua itselleni, koska näen ne kömpelöinä. Tosta USMC setistä sitä vielä, että en muista niitten joukojen nimiä, mutta he käyttävät OD pukua ja CB liivejä?.

Suosittelen sitten noihin liiveihin niitä pantacin lipas taskuja joissa on kaksi vierekkäin. Itse omistan 2 tälläistä taskua ja kaikenlaista muuta kuvaa: Admin, Dumppi, Yleistasku, jne jne...

Hyvät liivit suosittelen.
    Metsään: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...th_Soldier.jpg

Aavikolle: http://www.civiliangunner.com/MARPAT..._front_jpg.jpg

Juuri noita lipaspaneeleja joissa kaksi vierekkäin meinasin.

V3S3
    Guest

Harrastan airsoftia !

Tehkää tästä linkistä http://www.sunverkko.com?ref=2904 tonne akko niin autatte mua saamaan ipod nanon

MARPAT kokonaisuus oli yhdessä vaiheessa harkinnassa kanssa. Annoin sen sitten olla kun huomasin, että kunnollisia pukuja on hankala löytää.

Tiedän yhden sivun, mutta sekin toimittaa puvut englannista. Suomessa olevat puvut tuppaavat olemaan usein "kopioita" ja heikkoja sellasia.

Itse olisi nut tarkoituksena ostaa juuri tuo saha tai sitten cyman mp5. Niitten pohjalta sitten uusi setti.
    Jos mp5 ostan niin silloin teen sellaisen setin joka näkyi itsenäisyyspäivän paraatissa, kun he olivat laivalla.

Page 79 of 254 FirstFirst ... 2969777879808189129179 ... LastLast

Tags for this Thread