Jaa että ihan aaveita >:O bullshit sanon minä koska mulla toi ovi paukkuu joka päivä :DOriginally Posted by heman2
Orly? Kannattaa varmasti laittaa ikkunat kiinni ni ei tuu vetoa -> ovet ei pauku.
Jaa että ihan aaveita >:O bullshit sanon minä koska mulla toi ovi paukkuu joka päivä :DOriginally Posted by heman2
Orly? Kannattaa varmasti laittaa ikkunat kiinni ni ei tuu vetoa -> ovet ei pauku.
N. 8 vuotta sitten eräs kaverini oli leikkimässä meillä (oltiin silloi 6 vuotiaita). Päätettiin mennä sit ulos... Siellä oli tosi pimeää. Yhtäkkiä kaverini höpisi jotain, että se näki mun pikkuveljen seisomassa tossa pusikossa. Sanoin, ettei siellä ketään ole. No se väitti, että siellä se oli...
kyllä siinä meinas tulla kusi housuun pienellä 6 vuotiaalla sekin oli peloissa ku oli tajunnu, ettei siellä ketään ollu...
Last edited by figu; 07-01-2009 at 06:53 AM. Reason: vuosiluvut oli menny sekasin :)
"This is going to hurt a lot, but on the bright side, you'll be dead soon."
Bullshit minunkin puolestani, noita teidän juttujanne oli kyllä hauska lukea.....sepitätte täällä täyttä shittiä.
"näitte ufon, mut sit se olikin kadonnut" sama kun jammu-setä näki kuulemma punasta ja sitten ne lapset oli kuollut.....
E: En toki tahdo loukata, jokaisella on omat psyykkiset ongelmat....
S1 Zippå @-Sala-
Fix5 Ojalaz @Lapset
Itsellä on kokemus:
Olin menossa isän kanssa isän työpaikalle kun näin ikkunasta naisen joka käveli isän työpaikasssa, no kun menimme niin naista ei näkynyt missään ja kysyin mihin se nainen katosi, isä kysyi mikä nainen ja sanoi ettei ollut nähnyt mitään naista ja jos nainen olisi mennyt ulos niin olisin kyllä huomannut koska olin oven vieressä ja työpaikassa oli vain 1 uloskäynti eikä mitään huoneita mihin nainen olisi voinut mennä.
Joskus olin jtn 5 vuotta sitten omassa aitassa (mökillä) Toisella sängyllä oli valkonen peitto ja tyyny sen alla, kun on kattonut näitä ring & kauna elokuvia tietenkin kun ajatteli vähän niitä niin valkonen peitto alkoi heilumaan ihan kuin joku ihminen valkonen paita päällä hengittäisi olis pää silleen ettei näy ihan kuin olisi mennyt piiloon.
Tän takia en suosittele Ring & Kauna elokuvia alle 12v lapsille, siitä saatta tulla pahaa unenpuutetta. Sitten ku on ikää sitten kannattaa katsoa ihan ok kauhuelokuvia.
Ring ja Kauna ihan paskoja. En itse edes pentuna osannut pelätä semmosia hentosia pikkutyttöjä. Päälle niitäkin korkeintaan kehtais taputtaa ja sanoa, että painuu kotiin syömään tikkaria. Ne lahtaa elokuvissa porukkaa vaan, koska kässärissä niin lukee. Oikeasti jos tuommonen pikkutyttö tulee valkosissaan niin tuskin kukaan edes säikähtää...
Tällälailla käy kun ei osaa enää erottaa runemaailmaa ja oikeaa maailmaa toisistaan
Juu, minä näin sen lehdissä talvella olleen valoilmiön. Siinä kaikki :P
Tämä kommentti taisi jäädä vähän epäselväksi, korjatkaa jos olen väärässä...