Page 38 of 68 FirstFirst ... 28363738394048 ... LastLast
Results 371 to 380 of 680

Thread: Paranormaalit kokemukset

Equites Caesaris Spada's Avatar

Quote Originally Posted by heman2
    Tapahtui kun olin 7v: Meidän perhe oli serkkujemme perheen kanssa lomalla. Joskus illalla minä (silloin 11v) siskoni ja 5v serkkuni. Me kerroimme toisimmelle jotain tarinoita kummituksista, sitten ovi toisella pulen mökkiä pamahti itsestään pari kertaa
    Jaa että ihan aaveita >:O bullshit sanon minä koska mulla toi ovi paukkuu joka päivä :D

Orly? Kannattaa varmasti laittaa ikkunat kiinni ni ei tuu vetoa -> ovet ei pauku.

Teutateksen Salama figu's Avatar

N. 8 vuotta sitten eräs kaverini oli leikkimässä meillä (oltiin silloi 6 vuotiaita). Päätettiin mennä sit ulos... Siellä oli tosi pimeää. Yhtäkkiä kaverini höpisi jotain, että se näki mun pikkuveljen seisomassa tossa pusikossa. Sanoin, ettei siellä ketään ole. No se väitti, että siellä se oli...

kyllä siinä meinas tulla kusi housuun pienellä 6 vuotiaalla sekin oli peloissa ku oli tajunnu, ettei siellä ketään ollu...
    Last edited by figu; 07-01-2009 at 06:53 AM. Reason: vuosiluvut oli menny sekasin :)
    "This is going to hurt a lot, but on the bright side, you'll be dead soon."

Nuijamies Fizz's Avatar

Quote Originally Posted by Spada View Post
    Jaa että ihan aaveita >:O bullshit sanon minä koska mulla toi ovi paukkuu joka päivä

Orly? Kannattaa varmasti laittaa ikkunat kiinni ni ei tuu vetoa -> ovet ei pauku.
    Bullshit minunkin puolestani, noita teidän juttujanne oli kyllä hauska lukea.....sepitätte täällä täyttä shittiä.

"näitte ufon, mut sit se olikin kadonnut" sama kun jammu-setä näki kuulemma punasta ja sitten ne lapset oli kuollut.....

E: En toki tahdo loukata, jokaisella on omat psyykkiset ongelmat....
    S1 Zippå @-Sala-
    Fix5 Ojalaz @Lapset

Kirvessoturi vacman's Avatar

Itsellä on kokemus:
    Olin menossa isän kanssa isän työpaikalle kun näin ikkunasta naisen joka käveli isän työpaikasssa, no kun menimme niin naista ei näkynyt missään ja kysyin mihin se nainen katosi, isä kysyi mikä nainen ja sanoi ettei ollut nähnyt mitään naista ja jos nainen olisi mennyt ulos niin olisin kyllä huomannut koska olin oven vieressä ja työpaikassa oli vain 1 uloskäynti eikä mitään huoneita mihin nainen olisi voinut mennä.

Legioonalainen Dumlee's Avatar

Joskus olin jtn 5 vuotta sitten omassa aitassa (mökillä) Toisella sängyllä oli valkonen peitto ja tyyny sen alla, kun on kattonut näitä ring & kauna elokuvia tietenkin kun ajatteli vähän niitä niin valkonen peitto alkoi heilumaan ihan kuin joku ihminen valkonen paita päällä hengittäisi olis pää silleen ettei näy ihan kuin olisi mennyt piiloon.

Tän takia en suosittele Ring & Kauna elokuvia alle 12v lapsille, siitä saatta tulla pahaa unenpuutetta. Sitten ku on ikää sitten kannattaa katsoa ihan ok kauhuelokuvia.

Haeduaani

Quote Originally Posted by Dumlee View Post
    Joskus olin jtn 5 vuotta sitten omassa aitassa (mökillä) Toisella sängyllä oli valkonen peitto ja tyyny sen alla, kun on kattonut näitä ring & kauna elokuvia tietenkin kun ajatteli vähän niitä niin valkonen peitto alkoi heilumaan ihan kuin joku ihminen valkonen paita päällä hengittäisi olis pää silleen ettei näy ihan kuin olisi mennyt piiloon.

Tän takia en suosittele Ring & Kauna elokuvia alle 12v lapsille, siitä saatta tulla pahaa unenpuutetta. Sitten ku on ikää sitten kannattaa katsoa ihan ok kauhuelokuvia.
    Ring ja Kauna ihan paskoja. En itse edes pentuna osannut pelätä semmosia hentosia pikkutyttöjä. Päälle niitäkin korkeintaan kehtais taputtaa ja sanoa, että painuu kotiin syömään tikkaria. Ne lahtaa elokuvissa porukkaa vaan, koska kässärissä niin lukee. Oikeasti jos tuommonen pikkutyttö tulee valkosissaan niin tuskin kukaan edes säikähtää...

Bannattu

Tällälailla käy kun ei osaa enää erottaa runemaailmaa ja oikeaa maailmaa toisistaan

Bannattu

Quote Originally Posted by Munuainen View Post
    Ring ja Kauna ihan paskoja. En itse edes pentuna osannut pelätä semmosia hentosia pikkutyttöjä. Päälle niitäkin korkeintaan kehtais taputtaa ja sanoa, että painuu kotiin syömään tikkaria. Ne lahtaa elokuvissa porukkaa vaan, koska kässärissä niin lukee. Oikeasti jos tuommonen pikkutyttö tulee valkosissaan niin tuskin kukaan edes säikähtää...
    Kyllä luulen että itekki säikähtäisit jos joku pikkutyttö tulis tyhjästä suoraan sun eteen vaikka sakset kädess. Kyll ite ainaki siitä säikähtäisin ;o

Falangi

Juu, minä näin sen lehdissä talvella olleen valoilmiön. Siinä kaikki :P
    Tämä kommentti taisi jäädä vähän epäselväksi, korjatkaa jos olen väärässä...

Bannattu

Quote Originally Posted by Arctica View Post
    Lentokone...?
    satelliitti etenee nopeemmin

Page 38 of 68 FirstFirst ... 28363738394048 ... LastLast