Page 1 of 68 1231151 ... LastLast
Results 1 to 10 of 680

Thread: Paranormaalit kokemukset

Legioonalainen

Default Paranormaalit kokemukset

Oletteko koskaan nähneet/tunteneet jotain paranormaalia eli selittämättömiä juttuja.?

Itse olen nähnyt sellasen lentävän valopallon (UFO?) Mustan hahmon ylittävän tien ja katoavan(!?) Tänne ei mitään semmosia viestejä, kuten:
    "Kummituksia ei ole olemassa"
    "Nuo voi jotenkin selittää"
    "UFOja ei ole"

http://paranormaaliblogi.wordpress.com/

Haeduaani

Isän luona ovet alkanu paukkumaan ja ikkunat aukeilemaan itsekseen sen jälkeen, kun eräs heppu kuoli siinä.

Falangi

Näin vanhassa kodissani vaaleahiuksisen pienen pojan joka katsoi mua hymyillen. Myös tätini näki sen

Equites Caesaris Arctica's Avatar

Olen uneksinut tulevaa... ei ole Deja Vu, sanon sen heti.

Legioonalainen

Muistin taas yhen ufon. Näin tällä kotini lähellä pari viikoka sitten, kun katuvalon ympärillä pyöri sellainen punertava pallo, se lenteli siellä vähän aikaa ja katos.

seppa
    Guest

näin kerran taivaalla semmosen oudon valopallon joka ei liikkunu mihkää ja näytti et se olis ollu tules
    mikähän seki oli?

Legioonalainen

Valopallot ovat joko UFOja tai jonkinlaisia henkiä. Yleensä vihreitä ja keltasia.

Teutateksen Salama Rinja's Avatar

Onhan näitä ollut jonkin verran, tosin hyvin harvoin. Sen verran harvoin, että tähän hätään muistan vain yhden: Näin kerran korkealla yötaivaalla jotain, jossa välkkyvä haalea valo erottui selvästi. Se eteni ennen kaikkea niin nopeasti taivaan poikki, että minun käsityskykyni mukaan se ei voinut mitenkään olla satelliitti. Mikä lie sitten ollut, mutta ei se nyt täysin näköharhakaan.

Tuollaisia "kummitusmaisia" asioitakin on joskus minulle tapahtunut, mutta ei, ei niitä muista.
    Jag heter.

Equites Caesaris Arctica's Avatar

Quote Originally Posted by Rinja
    Onhan näitä ollut jonkin verran, tosin hyvin harvoin. Sen verran harvoin, että tähän hätään muistan vain yhden: Näin kerran korkealla yötaivaalla jotain, jossa välkkyvä haalea valo erottui selvästi. Se eteni ennen kaikkea niin nopeasti taivaan poikki, että minun käsityskykyni mukaan se ei voinut mitenkään olla satelliitti. Mikä lie sitten ollut, mutta ei se nyt täysin näköharhakaan.

Tuollaisia "kummitusmaisia" asioitakin on joskus minulle tapahtunut, mutta ei, ei niitä muista.
    Lentokone...?

Quote Originally Posted by Arctica
    Olen uneksinut tulevaa... ei ole Deja Vu, sanon sen heti.
    sama homma, kun tapahtuu jotain ihan normaalia niin tuntee ja muistaa että on nähnyt saman, esim.Kokeessa vastaukset. harmi vaan ettei niitä tajua heti vaan vasta sitten kun se tapahtuu.

Page 1 of 68 1231151 ... LastLast