PDA

View Full Version : Mopo Meidän Rukous

Bart
04-07-2007, 03:19 PM
Mopo Meidän

Mopo meidän, joka olet
tallissa
Kiillotettu olkoon sinun
koneesi.
Tapahtukoon sinun
leviämisesi
Myös tienpäällä, niin kuin
tallissa
anna meille tänä päivänä
meidän
kaatumisemme anteeksi
niin kuin mekin annamme
niille,
jotka ovat sinulla
kaatuneet.
Äläkä saata meitä
ojanpohjalle,
vaan pidä meidät tien
päällä.
Sillä sinun on tehoputki,
isompi kaasari ja pytty
kiinnileikkaamiseen asti
Aamen!

Mitäs piditte?? Ootteks kuullu ennenkin??? :lol: :lol:

aleboy
04-07-2007, 03:20 PM
En ole kuullut.
Mutta kyllähän tuo aika hyvö oli :D

webrator
04-07-2007, 03:33 PM
no voi LOL
en kuullu tota ennen (tai enhän mä sitä nytkään ääneen lukenu--> eli en voinu kuulla sitä) :P

jeKKu
04-07-2007, 03:42 PM
Kuultu ja nähty sen sata kertaa motot.net:n vakituisena ja vanhana käyttäjänä :roll:

Dart
06-04-2007, 05:01 PM
Olipa huono... Ei edes naurattanut.

Zimppa
06-04-2007, 05:04 PM
Aika hyvä. :D :D

RakettiNalle
06-04-2007, 05:07 PM
iha hyvä :shock:

HML
06-04-2007, 08:28 PM
Teit sitten saman virheen kuin exu aikoinaan, mutta eri sanoilla. Edelleenkin otan tuon Jumalan sanojen muutteluna. Kuka moraaliton ihminen muuttaa suurimman olemassa olevan sanomaa. Minua ja montaa muuta häiritsee tuo, jotkut saattaisivat jopa nostaa suuremmankin älämölön. Kyllä nyt jokaiselle pitäisi olla päivän selvää, ettei tarvitse muutella sellaisia asioita, joista useat ihmiset todellakin välittävät.

Olet joko todella lapsellinen, typerä tai muuten vain vajaaälyinen. Puhuessa tuo nyt vielä menettelisi, mutta foorumilla ilmoittamisesta voi pitää jo ajattelemattomuutena. Joten pliis, anti olla viimeinen kerta, ääliö.

Larzzonn
06-04-2007, 09:02 PM
oma mopo kullan kallis! :D

Eiskalt
06-04-2007, 09:45 PM
en oo mopo ihmisiä eli sanoisin mieluummi:

bmw meidän, joka olet
tallissa
Kiillotettu olkoon sinun
koneesi.
Tapahtukoon sinun
leviämisesi
Myös tienpäällä, niin kuin
tallissa
anna meille tänä päivänä
meidän
kaatumisemme anteeksi
niin kuin mekin annamme
niille,
jotka ovat sinulla
kaatuneet.
Äläkä saata meitä
ojanpohjalle,
vaan pidä meidät tien
päällä.
Sillä sinun on tehoputki,
isompi kaasari ja pytty
kiinnileikkaamiseen asti
Aamen!

Lord Morgan
06-04-2007, 09:56 PM
No jaa... aika vanha juttu, vaikka ei minusta ihan jumalan pilkkaan mene... Mutta joillakin on eri käsitys siitä asiasta... että niin

Jeppe
06-05-2007, 06:01 AM
toi oli hyvä :lol:

Dart
06-05-2007, 06:02 AM
Teit sitten saman virheen kuin exu aikoinaan, mutta eri sanoilla. Edelleenkin otan tuon Jumalan sanojen muutteluna. Kuka moraaliton ihminen muuttaa suurimman olemassa olevan sanomaa. Minua ja montaa muuta häiritsee tuo, jotkut saattaisivat jopa nostaa suuremmankin älämölön. Kyllä nyt jokaiselle pitäisi olla päivän selvää, ettei tarvitse muutella sellaisia asioita, joista useat ihmiset todellakin välittävät.

Olet joko todella lapsellinen, typerä tai muuten vain vajaaälyinen. Puhuessa tuo nyt vielä menettelisi, mutta foorumilla ilmoittamisesta voi pitää jo ajattelemattomuutena. Joten pliis, anti olla viimeinen kerta, ääliö.

Tämähän on vain huono vitsi. Ei mitään tekemistä Jumalanpilkan kanssa.

SkuX
06-05-2007, 07:35 AM

Sinä tajuat jotain vain jostakin kirjallisuudesta. Hanki elämä.

Vaikka olihan tuo tietenkin "vähän" loppuunkäytetty..

Dart
06-05-2007, 07:38 AM

Sinä tajuat jotain vain jostakin kirjallisuudesta. Hanki elämä.

Vaikka olihan tuo tietenkin "vähän" loppuunkäytetty..

Älä sano sitä E sanaa minun kuulleni. :D

Ei naurattanut, koska olen kuullut ennenkin.

SkuX
06-05-2007, 07:39 AM
Juu asia selvä :P

HML
06-05-2007, 09:33 AM

Tämähän on vain huono vitsi. Ei mitään tekemistä Jumalanpilkan kanssa.

Mutta silti Jumalan sanojen muuttelu on lapsellisinta ja typerintä mitä voi olla. Maailmassa on muutama sääntö, jotka pitäisi tietää jo ajattelemalla,yksi niistä on tämä.

Keoren
06-05-2007, 09:43 AM
Mutta silti Jumalan sanojen muuttelu on lapsellisinta ja typerintä mitä voi olla. Maailmassa on muutama sääntö, jotka pitäisi tietää jo ajattelemalla,yksi niistä on tämä.

Tämä on sinun näkemyksesi. On erittäin asiallista ja suotavaa kunnioittaa muiden uskontoja ja elämänkatsomusta, mutta minä en ainakaan lähde sokeasti yrittämään miellyttää jokaista elämällä heidän arvojensa mukaan. Jos minä kunnioitan toisten ihmisten näkemyksiä, odotan, että hekin kunnioittaisivat minun.

Mielestäni on idioottimaista lähteä kutsumaan toista ihmistä typeräksi vain, koska hän teki jotain, josta itse et ole samaa mieltä.
Ja tämä on sitten vain oma näkemykseni.

Kuka moraaliton ihminen muuttaa suurimman olemassa olevan sanomaa.

Sinun moraalisi, ei hänen.

Dart
06-05-2007, 09:45 AM

Tämä on sinun näkemyksesi. On erittäin asiallista ja suotavaa kunnioittaa muiden uskontoja ja elämänkatsomusta, mutta minä en ainakaan lähde sokeasti yrittämään miellyttää jokaista elämällä heidän arvojensa mukaan. Jos minä kunnioitan toisten ihmisten näkemyksiä, odotan, että hekin kunnioittaisivat minun.

Mielestäni on idioottimaista lähteä kutsumaan toista ihmistä typeräksi vain, koska hän teki jotain, josta itse et ole samaa mieltä.
Ja tämä on sitten vain minun näkemykseni.

Hei! En minä tuota kirjoittanut! Se oli HML!

Keoren
06-05-2007, 09:45 AM
Pahoittelen, huomasin ja korjasinkin jo virheen.

Dart
06-05-2007, 09:47 AM
Pahoittelen, huomasin ja korjasinkin jo virheen.

Kiitos... Tässä oli jo kunnia vaakalaudalla. :D

HuliQaani
06-05-2007, 09:48 AM
Kyllähän tämän saa hymyn huulille, mutta olen oikeastaan samaa mieltä HML:än kanssa, että rukouksia ei pitäisi alkaa muuttelemaan. Ei edes huumorimielessä. Ja Keorenkin kanssa olen siinämielessä samaa mieltä, että on idioottimaista kutsua toista typeräksi, jos hän teki jotain mistä ei itse ole samaa mieltä. Ja ketjun aloittaja ei ole varmastikkaan keksinyt "rukousta" itse, koska olen kuullut sen ennenkin.

Dart
06-05-2007, 09:54 AM
Kyllähän tämän saa hymyn huulille, mutta olen oikeastaan samaa mieltä HML:än kanssa, että rukouksia ei pitäisi alkaa muuttelemaan. Ei edes huumorimielessä. Ja Keorenkin kanssa olen siinämielessä samaa mieltä, että on idioottimaista kutsua toista typeräksi, jos hän teki jotain mistä ei itse ole samaa mieltä. Ja ketjun aloittaja ei ole varmastikkaan keksinyt "rukousta" itse, koska olen kuullut sen ennenkin.

Viisaita sanoja. Ratkaisit kiistan. :D

HML
06-05-2007, 10:23 AM

Ja tämä on sitten vain oma näkemykseni.

Siis jokaista ei voi aina miellyttää eikä pidäkään, mutta voisi noista vähintään pitää kiinni. Jokainen varmasti tietää, kuinka uskonnot ovat erittäin herkkiä paloalueita, joissa syttyy riita tai jopa suuri konflikti. Uskonto on ollut ihmisille tärkeä kautta aikojen, joten miksi mennä tekemään juuri niin, että saadaan varmasti ihmisiä ärtyisäksi. Minäkin usein vitsailen kaikenlaisista asioista, mutta uskonnon jättäisin rauhaan. Yleensä vain alle 10-vuotiaat pitävät hauskana uskontoon liittyviä herjauksia ja muita mauttomuuksia.

Sinun moraalisi, ei hänen.

Se on moraalia, jonka suurin osa ihmisistä ymmärtää ja osaa kunnioittaa, hölmöt tietenkin ovat toinen asia :roll:

Ja jos ei ole keksinyt juttua itse, niin miksi sitten kirjoittaa tänne? Ottakaa se järki mukaan ja miettikää kahdesti, painatteko sitä reply-nappulaa vai ette.

Keoren
06-05-2007, 10:37 AM
Omasta mielestäni tämä, kuten moni muu, keskustelunaloitus ei ollut aiheellinen eikä siinä ole juuri päätä tai häntää, mutta se ei nyt ole niinkään oleellista.

Siis jokaista ei voi aina miellyttää eikä pidäkään, mutta voisi noista vähintään pitää kiinni. Jokainen varmasti tietää, kuinka uskonnot ovat erittäin herkkiä paloalueita, joissa syttyy riita tai jopa suuri konflikti. Uskonto on ollut ihmisille tärkeä kautta aikojen, joten miksi mennä tekemään juuri niin, että saadaan varmasti ihmisiä ärtyisäksi. Minäkin usein vitsailen kaikenlaisista asioista, mutta uskonnon jättäisin rauhaan. Yleensä vain alle 10-vuotiaat pitävät hauskana uskontoon liittyviä herjauksia ja muita mauttomuuksia.

Aloitusviesti oli kenties hyvinkin provosoiva vannoutuneiden kristittyjen ja ehkä muidenkin kannalta, mutta siihen vastaaminen uudella provolla, jossa myös tuodaan esille provosoinnin vääryys, on melkoista hypokriittisyyttä.

Se on moraalia, jonka suurin osa ihmisistä ymmärtää ja osaa kunnioittaa, hölmöt tietenkin ovat toinen asia :roll:

Olen samaa mieltä, että tätä moraalia kohtaan pitäisi löytyä kunnioitusta, mutta Millä Oikeudella sinä vaadit sitä, kun et itsekään kunnioita aloittajan vastaavaa? Olkoon se mielestäsi väärä, minusta on typerää vain alkaa sokeasti paasaamaan sitä, mikä on omasta mielestäsi se perimmäinen totuus. Sen voisi edes sanoa asiallisesti.

Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu.

kaheli
06-05-2007, 11:11 AM
Aika hyvä :mrgreen: :roll:

coolleon
11-23-2007, 02:57 PM
Joo oli hyvä. :)

Keizar
11-23-2007, 03:20 PM
Joo oli hyvä. :)Post-Count on kova sana.

DaTaaJa
11-23-2007, 03:48 PM
Ja kuolleitten topickien henkiin herättäminen. Vähän rajaa ihmiset.

WattuHattu
11-23-2007, 03:54 PM
Joo oli hyvä. :)Post-Count on kova sana. Varsinkin sulla... Yleisin sanasi on Post-Count.

The Unforgiven
11-23-2007, 03:55 PM
Ihmisillä iloista kasvatella VP:tään. Omanikin tosin kasvoi juuri taas yhden millimetrin, mutta en olekkaan post-countin perässä, muuten se olisi varmaan 3000.

E: Voishan tuon systeeminkin arvioida:

Tylsä, suoraa kopiointia. Tosin ovelasti keksitty kopioida juuri raamatusta :?

Keizar
11-23-2007, 04:00 PM
Joo oli hyvä. :)Post-Count on kova sana. Varsinkin sulla... Yleisin sanasi on Post-Count.En mä sua syö, vaikka sanoisit tuon ihan normaalilla fontilla. Vai onko minulla jo niin iso VP?