PDA

View Full Version : Hauskimma kaupungin nimet? :)

PARRAKAS
02-04-2007, 11:39 AM
Monesti kuikuillu mitä kummallisimman nimisiä kaupunkeja. Mikä mahtaisi olla jo olemassa oleva kaupunki, jonka nimi herättää hilpeyttä? Ja ehdotuksia todella omituisen kaupungin nimeksi otetaan vastaan :)

polliainen
02-04-2007, 11:41 AM
napanöyhtälä :wink:

Silverwing
02-04-2007, 01:49 PM
äteritski-puteritski-puolilautats-baari... <- kapakka lapissa... nimensä se sai ku omistajal meni pinna ku se ei saanu keksittyy kunnon nimee jota ei olis jo varattu :lol:

polliainen
02-04-2007, 02:31 PM
laitan tuon kaupunkini nimeksi :lol: :lol:

Dark Fade
02-05-2007, 10:04 AM
Nallestania ja Tuoppia, molemmat löytyvät Vihdistä, ihan oikeasti :D

Cyrus
02-06-2007, 04:25 PM
Omani nimi on Persepolis :D Mutta kuten moni tietää kyseinen kaupunki oli oikeasti olemassa ja oli siihe aikaan maailman mahtavin. Oli Iranin/Persian pääkaupunki :D
Alexsanteri "suuri" kuitenki poltti kännipäissään sen :D

PARRAKAS
02-08-2007, 11:08 PM
persepoliksen tuhoutuminen tulipalossa saattoi myös olla toisen teorian mukaan tahallinen tihutyö kostoksi ateenan akropoliin polttamisesta. Tai sitten persian Darius itse poltti oman kaupunkinsa.

Folkloristeilla ja historioitsijoilla tonkimista tuossakin :)

Laukoja
02-09-2007, 07:19 AM
Jokunen hauskanniminen pääkaupunki maailmalla on.

Bulgarialla naisellisen kuuloinen Sofia.

Uruguay'n pääkaupungilla on kovin modernilta kalskahtava nimi. Se on Montevideo.

Vielä tulee mieleen Perun pääkaupunki Lima.

Ynnä Burkina Fason (entinen Ylä-Volta) kapitaali nimeltään Ouagadougou. Luit oikein: OUAGADOUGOU.

Emo
02-10-2007, 06:23 AM
Itävallas on fucking niminen kaupunki. Niillä on pienii ongelmii ku jotkut pölii niitten kaupungin nimell varustettui kyttei. :lol:

Cyrus
02-10-2007, 08:09 PM
Virallisena on pidetty se että Alexsanteri oli humalassa. Mutta kuten tiedätte kreikkalaiset eivät halua näyttää itsestäänsä pahaa niin tuli mukamas tuollainen väittämä. Toinen tarina Thermopylain taistelussa muka 300 spartalaista vs 1milj persialaista ja kreikkalaiset tuon muka voitti :D Voi olla että voittivat mutta toi luku 1milj on hieman yliarvioitu :D . Vaikka olis 300 kreikkalaista haulikko kädessä ja 1milj asettomatonta persialaista niin kuitenkin uskon persialaisten vievän. :D

persepoliksen tuhoutuminen tulipalossa saattoi myös olla toisen teorian mukaan tahallinen tihutyö kostoksi ateenan akropoliin polttamisesta. Tai sitten persian Darius itse poltti oman kaupunkinsa.

polliainen
02-10-2007, 08:13 PM
niitä oli varmaan jotain tyyliin max 5tonnii persialaisii ja neki kännissä ja kipeitä ku pienet porsaat

Dark Fade
02-10-2007, 10:15 PM
Kuka ny haluais kertoa suuresta taistelusta, jossa kreikkalaiset, maailman taktiset maahiset siihen aikaan, pieksivät 2000 persialaista epätoivosta aseetonta juoppoa jossain kukkuloilla? Ite en ainakaan usko, et mitään Hitleriä koskaan ollukaan, kapitalistisikojen keksintöjä oli. Halusivat vaan pommittaa ja tuhota mahdollisimman paljon. Nürnbergiäkään ei koskaan OIKEASTI järjestetty, Bush ryyppää vieläkin niiden jätkien kanssa, jne.

polliainen
02-11-2007, 06:54 AM
no kyl se hitler oli.... mut bush ryyppää vielki ja hitler mitää itteään ampunu se on nyt tuol missä lienee afganistanis pakoilee jenkkejä ja yrittää kerää ydin pommii et siit ois jotai vaaraa

simsin
02-11-2007, 10:37 AM
semmoinenhan ihana plösä on ku Mäntsälä :lol: (oman pääkaupunkini nimi)

Targuil
02-22-2007, 03:51 AM
Omani nimi on Persepolis :D Mutta kuten moni tietää kyseinen kaupunki oli oikeasti olemassa ja oli siihe aikaan maailman mahtavin. Oli Iranin/Persian pääkaupunki :D
Alexsanteri "suuri" kuitenki poltti kännipäissään sen :D
/Agreed

sir mikdros
02-28-2007, 12:26 PM
8) Huomasin kouluss et jossain päin Aasiaa on paikka nimeltä Paskala :lol: :lol:

Hellsing
02-28-2007, 01:57 PM
homoperseenreikäsuo
siinä sulle nimi kaupunnille.
PS. toi on olemassa suomessa.

FTale
02-28-2007, 04:38 PM
Toinen tarina Thermopylain taistelussa muka 300 spartalaista vs 1milj persialaista ja kreikkalaiset tuon muka voitti :D Voi olla että voittivat mutta toi luku 1milj on hieman yliarvioitu :D . Vaikka olis 300 kreikkalaista haulikko kädessä ja 1milj asettomatonta persialaista niin kuitenkin uskon persialaisten vievän. :D

Totuus asiasta on nähtävissä pian, kun elokuva 300 saa ensi-iltansa.

Traileri kiinnostuneille (http://www.apple.com/trailers/wb/300/hd/)

Ja ettei menisi ihan off-topicin puolelle, niin kyläni lähettyvillä löytyy mm. Räkälä, Paskala, Takahikiä ja Paskahikilä. Ei mitä ilmeisimmin kaikkein rikkaimpien asuinseutua.

Ozcar
03-02-2007, 11:33 AM
Kyllä Ala-Perä-Kuselan kk. vie voiton kaikista!

cystis
03-05-2007, 09:44 AM
Oman kyläni nimi galactopyra tarkoittaa ``rintojen täyttymisestä aiheutuvaa kuumetta 1. - 3. vuorokautena synnytyksen jälkeen``. Se löyty jostain lääketieteellisestä sanastosta.

Tuomo the great
03-05-2007, 01:13 PM
oman kyläni nimi on Hammastikkutehdas. Lähistöltä löytyy manala, Kadotus ja vielä vähän aikaa sitten oli apu kylä.

Rasia
03-05-2007, 03:53 PM
Saaranpaskantamasaari,Siitinselkä,Kullimaa,Kivesva ara,Mulkkusaaret ja Dildo 8)

Nakettaja
03-05-2007, 05:40 PM
Mora, Sijaitsee ruotsissa

Ozcar
03-05-2007, 06:43 PM
Tälläinen löytyy muuten Ruotsista = Oskarshamn

Kattokaas nyt, oon niin tunnettu et mun mukaan on nimetty kaupunki :lol:

Village X
03-06-2007, 11:11 AM

Onks joku Ruotsin kuningas ollu Oskar? Siis en tieä mut saattaapi olla.

Ozcar
03-06-2007, 12:58 PM
Oskareita on ollu siel ku kaloja meressä, mut sehän nimettiin MUN mukaan eikä minkään kuninkaan :lol:

Jin Hansson
03-06-2007, 01:02 PM
Oskareita on ollu siel ku kaloja meressä, mut sehän nimettiin MUN mukaan eikä minkään kuninkaan :lol:

Oskarsham on perustettu (viimeistään) vuonna 1856.

Sinä tuskin olet syntynyt ennen 1980-lukua ainakaan.

...Luulenpa että kunnia menee tällä kertaa kuninkaalle.

houksi
03-06-2007, 02:05 PM
äteritski-puteritski-puolilautats-baari... <- kapakka lapissa... nimensä se sai ku omistajal meni pinna ku se ei saanu keksittyy kunnon nimee jota ei olis jo varattu :lol:
Baarin nimi on äteritsiputeritsipuolilautatsi-baari:

Jos suomen tienimistöstä hassuja haetaan niin tuo "Paska-avenue" (sijaitsee Karstulassa) on kyl yks aika hyvä :lol:

[Admin edit]
Ei noin suuria kuvia kiitos...
-TheAncient

Ozcar
03-06-2007, 03:40 PM

Oskarsham on perustettu (viimeistään) vuonna 1856.

Sinä tuskin olet syntynyt ennen 1980-lukua ainakaan.

...Luulenpa että kunnia menee tällä kertaa kuninkaalle.

Mistä tiedät etten ole kuningas :twisted:

Jin Hansson
03-06-2007, 04:49 PM
Mistä tiedät etten ole kuningas :twisted:

Ellei rationalistinen järkeilyni tässä tapauksessa tuo oikeaa tulosta niin ei sitten koskaan. ;)

Vastaus seuraavaan viestiin: Juu vissiin.~

Ozcar
03-06-2007, 06:12 PM
Ei näemmä koskaan.

Arzka
03-08-2007, 10:25 AM
oksennusnautinto! Jossain foorumeilla tonkin näin. :lol:

Arzka
03-08-2007, 10:34 AM
Virallisena on pidetty se että Alexsanteri oli humalassa. Mutta kuten tiedätte kreikkalaiset eivät halua näyttää itsestäänsä pahaa niin tuli mukamas tuollainen väittämä. Toinen tarina Thermopylain taistelussa muka 300 spartalaista vs 1milj persialaista ja kreikkalaiset tuon muka voitti :D Voi olla että voittivat mutta toi luku 1milj on hieman yliarvioitu :D . Vaikka olis 300 kreikkalaista haulikko kädessä ja 1milj asettomatonta persialaista niin kuitenkin uskon persialaisten vievän. :D

Alaxanteri oli tietääkseni macedonialainen, Eikä Kreikkalainen.

Jago
03-08-2007, 02:17 PM

Äidinkielipaskiainen iskee taas.

Se on Aleksanteri Suuri, joka jonkun mukaan on makedonialainen. En nyt ymmärrä, mutta onko 90% foorumeiden käyttäjistä koulun keskenjättäneitä, jotka ei osaa edes isoja kirjaimia laittaa oikein?

polliainen
03-08-2007, 02:22 PM
niin ja se on makedonia ei macedonia

Arzka
03-08-2007, 05:55 PM
niin ja se on makedonia ei macedonia
Vahingossa kirjoitin! Olen tainnut pelata liikaa
Rome - Total Warii.

polliainen
03-08-2007, 07:37 PM
eentä alaxanteri? :lol:

Souppi
03-10-2007, 07:32 AM
eentä alaxanteri? :lol:
typo, varmaanki...

Jourei
03-10-2007, 01:23 PM
Virossa on paikka nimeltä Muna mägi.
Vai kenties Pöljä, Suomessa.

Souppi
03-10-2007, 03:13 PM
munamägi on kukkula, viron korkein paikka

EDIT: Turussa kuja nimeltä Pallivahankuja
oli joskus sen niminen kaupunginosaki ku Pallivaha mut se vaihettiin

Jourei
03-10-2007, 03:15 PM

Doh, en oo kattonu nii tarkkaa karttoja...

Souppi
03-10-2007, 03:15 PM

Doh, en oo kattonu nii tarkkaa karttoja...
kummiski, totesin vaa

Symbioosi
03-10-2007, 07:55 PM
Kuka ny haluais kertoa suuresta taistelusta, jossa kreikkalaiset, maailman taktiset maahiset siihen aikaan, pieksivät 2000 persialaista epätoivosta aseetonta juoppoa jossain kukkuloilla? Ite en ainakaan usko, et mitään Hitleriä koskaan ollukaan, kapitalistisikojen keksintöjä oli. Halusivat vaan pommittaa ja tuhota mahdollisimman paljon. Nürnbergiäkään ei koskaan OIKEASTI järjestetty, Bush ryyppää vieläkin niiden jätkien kanssa, jne.

Mun mielestä Adolf Hitler on Suomen tasavallanpresidentti ja Natsi-Saksan diktaattori oli Tarja Halonen. Kuka tietää? Entä jos kaikki on suurta salaliittoa sinua vastaan? Entä jos Amerikkaa ei ole olemassa? oletko joskus käynyt siellä ta nähnyt sen? Jos luulet käyneesi amerikassa, niin ehkä sinut vietiinkin lappiin? miten voit tietää?

Symbioosi
03-10-2007, 07:58 PM
Entä jos toista maailmansotaa ei käytykään? miten voit tietää? jos kaikki kuvat on editoitu tai kaikki on vain suurta elokuvaa ja kerotmusta? Entä voiko ihminen kuolla? ootko nähny koskaan ku joku kuolee? jos oot niin ootko varma että se kuoli?

Ja ne jotka on kattonu MATRIX:in niin entä jos me eletään martixissa eikä oikeessa maailmassa?

-sori et double post ja aiheesta harhautunut, mutta kaikki voivat olla salaliitossa sinua vastaan!

Peekoo
03-10-2007, 08:06 PM
Oot tainnu kattoa vähän turhan paljon tieteiselokuvia. :wink: Ja tämä ei kyllä taas liity niin mitenkään aiheeseen.

Symbioosi
03-10-2007, 08:36 PM
ei mut ku tuollain ajattelee niin se pistää miettimään ja se on yleensä hauskaa :)

Mun käyttäjänimi on Kiuas ja kylä Sauna
sopii hyvin yhteen

Exray
03-17-2007, 06:45 AM

Asun Pöljän lähellä :D

No näitä löytyy
Amerikka (Porissa)
Sveitsi (Hyvinkäällä)
Helsinki (Taivassalossa)
Hassis (Keski-Pohjanmaa)
Paskalampi (Espoo)
Paskalomatunturi (Saariselkä)

eXu
03-22-2007, 12:13 PM
Nakkilan päälle Karkkila. :)

samael
03-22-2007, 03:45 PM
Turku :lol:
:|

bobitus
03-22-2007, 06:18 PM
BOBITUS :)

Diztictive
03-22-2007, 06:59 PM
Pyrin rakentamaan Teddyjen valtakunnan, siksi nimeän kaupungit aina <jotain> Teddynia 8) Pitäisi keksiä jatkonimiä :d

Eipä silti, hyviä kaupunkien nimiä on vaikea keksiä, jos hyvällä tarkoitetaan nyt hauskaa.

Azazel
03-29-2007, 02:46 PM
Tiedä sitten onko kyseessä kaupunki mutta paikkakunnan nimi on Myrkky. Porin ja Vaasan välissä. Hilpeää.

Tuttiritari
03-29-2007, 04:34 PM
Wankendorf (Schleswig-Holstein, Germany)

- hei mistäs päin sää oot kotosin...
- öhh... tota... tuolta... runkkukylästä
- *reps*

Matomän
03-29-2007, 05:41 PM
Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä on Suomen pisin paikan nimi. Se on suoalue Savukoskella. Ja Äteritsiputeritsipuolilautatsi-baari suljettiin jo huhtikuussa 2006.

Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84teritsiputeritsipuolilautatsij%C3%A4nk%C3%A4

Berokka
03-30-2007, 06:19 AM
Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä on Suomen pisin paikan nimi. Se on suoalue Savukoskella. Ja Äteritsiputeritsipuolilautatsi-baari suljettiin jo huhtikuussa 2006.

Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84teritsiputeritsipuolilautatsij%C3%A4nk%C3%A4

Suljettiin!! Voi että oon kerran ajanu sen ohi ja ajattelin että sinne vois mennä :D

Nojuu tuolla salon ja Tampereen välisellä matkalla oon nähny paikan nimeltä Letku. Hauska sanoo "joo asun tuolla Letkussa"

Jin Hansson
03-30-2007, 06:38 AM
Nakkilan päälle Karkkila. :)

Nakkila on kovis paikka. o/ Mie asun siellä.

Rex
04-02-2007, 07:28 PM
Ajelinpa kerran sellaisen paikan ohi kuin Loppi, siinä oli tien vieressä bussipysäkki ja joku mies makaili sen vieressä. Ajattelin että se on varmaan se lopenuupunut.

Kariya
04-02-2007, 07:37 PM
Kaikki jotka on lukenut Hullujaluokkia varmaan tietävät: Burkina Fason pääkaupunki: Ougadougou

Torttu
04-05-2007, 02:19 PM
Turkissa on semmone kaupunki ku: Batman
:D :D :D :D :twisted: :twisted: :twisted: :?: :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Iso-Varvas
04-05-2007, 03:06 PM
Syrjäntaka on aika hyvä :D

leetxxx
04-05-2007, 03:35 PM

Korjataas tämä nyt sitten lopullisesti.

Eli, Aleksanteri Suuri oli tosiaan kotoisin Makedoniasta, Pellan kaupungista. Makedonia oli taas hellenistinen maa, jota tosin pidettiin muissa kreikan (kaupunki)valtioissa jonkinlaisena takapajulana, ei kuitenkaan samassa määrin kuin helleenisen alueen ulkopuolisia paikkoja. Oikeastaan Aleksanteri Suuri oli makedonialainen, mutta kuului siis kreikkalaisen kulttuurin piiriin ja häntä voitaneen pitää näin kreikkalaisena (syntymäkaupunki Pella nykyisen Kreikan alueella).

Ja elämänsä aikana Aleksanteri Suuri valloitti siis ensin Kreikan ja sitten Persian valtakunnan. Tällöin makedonian (ja kreikkalaisen kulttuurin) rajat ulottuivat aina Kreikasta Intiaan ja Egyptiin asti. Lisäksi hänet julistettiin Egyptissä Faraoksi, ja hänen istuttamansa hallitsijasuku (Ptolemaios) hallitsi Egyptiä siihen asti, kunnes Rooma sen valloitti. Näin ollen kuuluisa Kleopatra oli siis alunperin kreikkalaista (makedonialaista) syntyperää.

webrator
04-07-2007, 10:32 AM
homeperseensuo
-"repikää siitä"

webrator
04-07-2007, 10:37 AM

hmm.. kiintoisaa kaupungin suomenkielinen nimihän on oskarin kinkku mitä se sitte tarkottaakin

webrator
04-07-2007, 10:41 AM

oikeasti se oli pikku tapaturma joka sattu kun ne koitti tehä maailman suurimman liekkipierun. toi on fakta

ville-v
04-07-2007, 11:46 AM

hmm.. kiintoisaa kaupungin suomenkielinen nimihän on oskarin kinkku mitä se sitte tarkottaakinTaisi mennä kielet solmuun? Miten olisi "Oskarin satama"? :P

Phantt
04-07-2007, 09:11 PM
Alapää :)

Kiavari
04-08-2007, 11:49 AM
Runkaus :D Oliko joku pohjoissuomessa sijaitsevan kaupungin nimi.

Tarquillentte
04-08-2007, 01:21 PM
Oman kyläni nimi on kameli.
Ja sankarin nimi Reikä.
Ja kun Reikä katoaa, voin laittaa viestin foorumille:
Olen täällä Kamelissa enkä löyä sitä Reikää mistään.

Arde
04-08-2007, 02:37 PM
Itellä on alapäänkylä, en nyt tiedä onko se hauska mutta onpaha ny semmonen nimi kylällä sitte.

Tuketzeii
04-13-2007, 01:31 PM
No lapissahan on pikkukaupunki nimeltä Hevonperse. Ja Isonkullinkukkula. Aika...

Arkatov
04-15-2007, 07:38 PM
Kaikki jotka on lukenut Hullujaluokkia varmaan tietävät: Burkina Fason pääkaupunki: Ougadougou

Brunein pääkaupunki on Bandar Seri Begawan.Ja tulipahan mieleen,että suomessa on paikkakunta nimeltä Evo.

webrator
04-16-2007, 03:13 PM

hmm.. kiintoisaa kaupungin suomenkielinen nimihän on oskarin kinkku mitä se sitte tarkottaakinTaisi mennä kielet solmuun? Miten olisi "Oskarin satama"? :P
ei, ei menny, koska oikeesti ruotsi kuulu alunperin briteille, sitten ne lähetti sinne kaikki homot, juopot (kielestä päätellen) ja erotti sen Britanniasta.
PS. Turulle pitäis tehä samoin

pyhä lehmä
04-18-2007, 04:02 AM
jossakin päin Suomee on paikat nimeltä Ylä-mulkku ja Ala-Mulkku.

eXu
04-21-2007, 05:27 PM
Apinaperhe d(>_<)b

Tyrsä
04-25-2007, 08:29 AM
Tyrsälä oon Tyrsä mut tääki on läppä nimi.

Judge
04-25-2007, 09:44 AM
No kyllä niitä muutama hauska kaupungin nimi löytyy.

Esimerkiksi Papuassa on kaupungin nimenä Fak Fak ja Walesissa kaupunki nimeltä Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysilio gogogoch

Varmasti hauskaa vastata siellä kysymykseen: Missä asut?

DaTaaJa
04-25-2007, 10:41 AM
Kuulin jostakin, että Jurvassa on paikka nimeltä Kiimakallio

Barahir
04-25-2007, 03:07 PM
no yhdessä vaiheessa kyläni nimi oli paskahuussi :twisted:

pyhä lehmä
04-25-2007, 03:41 PM
tässä löysin aika tyhjentävän listan hurjista suomalaisista paikannimistä: http://www.sci.fi/~alphabet/paikka.html on mielikuvitusta löytynyt :shock:

SkuX
04-29-2007, 12:47 PM
Oli joku mutten muista. :P

MDMAbuse/PsyDoctor
05-02-2007, 09:33 PM

Asun Pöljän lähellä :D

No näitä löytyy
Amerikka (Porissa)
Sveitsi (Hyvinkäällä)
Helsinki (Taivassalossa)
Hassis (Keski-Pohjanmaa)
Paskalampi (Espoo)

Lahen keskustasta vain noin 5 kilometriä etelään sijaitsee Venetsia. Ja vastaavasti pohjoispuolella löytyy Västerås. Ja Tampereen suuntaan lähdettäessä sivuutetaan Kärpäsen kaupunginosa.

henripoika
05-06-2007, 01:34 PM
Alexsanteri "suuri" kuitenki poltti kännipäissään sen :Dsä kyllä oot aika lähellä mua ainaski mun lähellä on joku Persepolis

virtanen
05-07-2007, 04:41 PM
Emt

Peekoo
05-07-2007, 06:47 PM
Tässä aiheessa keskustellaan oikeista kaupungeista, ei Travianin kylistä. Off-topic osiossa kun tää on.

Radcan-
05-08-2007, 04:45 PM
Tässä aiheessa keskustellaan oikeista kaupungeista, ei Travianin kylistä. Off-topic osiossa kun tää on.
jaha no en tiiä sitte mitää...

bambakepo
05-09-2007, 01:21 PM
homoperseenreikäsuo

Se on homeperseensuo. Se on kylä, ei kaupunki.

Maksutin
05-09-2007, 01:51 PM
Pornokeidas? Homoparatiisi? emt

outo__
05-09-2007, 06:05 PM
toi homeperseensuo on aika hauska paikka :D .
sitten on annamarihaara, hippi (kylä nurmossa), onpahanvaanlampi :P jne...

Fu3L
05-09-2007, 06:21 PM
ei muuten keskustella. taino keskustellaan, mutta topikin tekijä ei sitävarten tätä tehnyt, vaan travianin kaupungeista nimenomaan, kuten tässä näkyy:

Ja ehdotuksia todella omituisen kaupungin nimeksi otetaan vastaan :)
mutta minkäs voi, jos ihmiset ei ymmärrä.

Donitsiparoni
05-11-2007, 08:25 PM
Jossain päin Suomea on muistaakseni Hinthaara

japan samurai
05-13-2007, 07:59 AM
on toi kullimaa on hauska joka on virossa

japan samurai
05-13-2007, 08:15 AM
juu täs on kaikki mitä mä tiiän

* Ala-Mulkku, Vaala
* Condom, kunta Ranskassa
* Dildo, kaupunki Newfoundlandissa
* Intercourse, suom. "yhdyntä", yhdysvaltalainen pikkukaupunki, käytetty eroottisen materiaalin postitusosoitteena
* Kivesjärvi ja Kivesvaara, Paltamo
* Mulkkusaaret, Oulujärvi
* Nalkki, Puolanka
* Pussy, kylä Ranskassa
* Siitinlampi, Juankoski
* Siitinselkä, Varkaus
* Terskanperä, Pulkkila
* Tissinpohja, Heinola
* Tissisaaret, Inarijärvi
* Vittula
* Kullimaa (Käru)

pyhä lehmä
05-20-2007, 12:37 PM
* Siitinselkä, Varkaus
no voi perhana, en edes tiennyt että täältä Varkaudesta löytyy tuon niminen paikka :lol:

maunth
05-20-2007, 12:41 PM
Täältä (http://www.sci.fi/~alphabet/paikka.html) löytyy aika paljon hassunkurisia paikannimiä Suomesta. :)

pyhä lehmä
05-20-2007, 12:48 PM
Täältä (http://www.sci.fi/~alphabet/paikka.html) löytyy aika paljon hassunkurisia paikannimiä Suomesta. :)minä olen jo pistänyt linkin noihin hauskoihin paikannimiin sivulla 6, katso vaikka

maunth
05-20-2007, 12:49 PM
Täältä (http://www.sci.fi/~alphabet/paikka.html) löytyy aika paljon hassunkurisia paikannimiä Suomesta. :)minä olen jo pistänyt linkin noihin hauskoihin paikannimiin sivulla 6, katso vaikka

Jep jep, mietinkin että onkohan tuo jo tullut, mutta laitoin nyt kuitenkin. :? Sorkke.

Jorma
05-20-2007, 06:49 PM

Ja tuohan on muuten äteritsiputeritsipuolilautatsi-baari. Nykyään tuo ei ole enään toiminnassa. Sijaitsi vanhan mummolani vieressä. :o

Hege.
05-22-2007, 05:56 PM
On jossain luonnonpuistossa paikka nimeltä: "Hel***injärvi" :twisted: :shock:

Almighty_Tuukka
05-22-2007, 06:08 PM
Asuin korpivaara nimisessä paikassa yhteen aikaan. Kun kyläkauppa lopetetettiin niin lähimpään "kiinteään" kauppaan oli matkaa sellaset 15-20km. Mutta Keskiviikkoisin ja Lauantaisin Kauppaauto ajo 50m päähän :lol: ( huom! tuolloin siinä talossa ei ollut edes sisävessaa ja mie asuin siellä prkl! )

hemppa009
05-22-2007, 06:23 PM
huorajoki :lol: :lol:

hemppa009
05-22-2007, 06:25 PM
pilluraportti :lol:

omistaja:HORO

Tyrsä
05-24-2007, 08:39 AM
Evola

Träpeltäjä
05-24-2007, 11:12 AM
Munán lutkuttaja.. Brasiliassa

sekä

Pérse pyl Nigaraguassa.

Melee-Mies
05-24-2007, 11:58 AM
Typeriä nää jotkut jutut. Ihan selvästi feikkejä.

Noppa
05-24-2007, 01:01 PM
jackassissa oli kerran paikkakunta nimeltä asshole :D

sahatus
05-24-2007, 01:09 PM
Oisko täällä tarkotus keskustella rl kaupunkeista vai vaan travian maailman kaupunkien nimistä.

Jäi meinaan vähän hämärän peittoon...

http://world6.**************co.uk/?ac=vid&vid=114145231

pyhä lehmä
05-24-2007, 03:34 PM
ihan oikeista tuolla on tarkoitus puhua, mutta silloin tällöin ilmestyy travianin kylien nimiä. niin olen ainakin käsittänyt.

Fakiiriorava
06-05-2007, 07:30 PM
Tässä olis lainaus sivulta http://www.sci.fi/~alphabet/paikka.html

1 Varvi (tienviitta Raahessa)
13 Kuhnusta (tienviitta Nunnalahdella tiellä 18 Joensuusta 70 km pohjoiseen)
Ala-Lemu (Kaarina)
Ala-Mulkku (Vaala)
Alapää (Hippi, Nurmo)
Annamarinhaara (Savo)
Amerikka (Pori)
Amerikka (Vieremä)
Arabia (Kehvon lähellä)
Arkala (n. 30 km Oulusta Kuusamoon päin)
Arkkukari (Raahen lähellä)
Aska
Askainen
Askainen-Lemu (tie Varsinais-Suomesa)
Egypti (Runni, Iisalmen lähellä)
Egyptinkorpi (Lieksa)
Ekola (postinumeroluettelossa)
Elinmylly (Joensuun ja Kiteen välillä)
Fålafjärt (Saaristomeri)
Halivaara (Polvelan ja Kaavin välillä)
Hammaslahti (Pyhäselkä)
Hankala (Kurusta Ylöjärvelle päin)
Hassis (Keski-Pohjanmaa)
Helsinki (Taivassalo)
Helvetinkolu (Ruovesi)
Hepojoki (Piikiö)
Hevonkack (Turun saaristossa)
Hevonperse (Pudasjärven tai Kuusamon korvilla)
Hevonvittu (Kuusamo)
Hiljaisten miesten laakso (Tampereella)
Hindsby (Sipoo)
Hippi (Nurmo)
Homeperseensuo (Haminan lähistöllä)
Horo (postinumero 64740)
Hunninko (Urjala)
Hytti (postinumeroluettelossa)
Hölö ~Mörkö (tienviitat Tukholman ja Södertäljen välillä)
Impiö (Oulun seudulla)
Inha (postinumeroluettelossa)
Iso-Melanen (Paltamo)
Isomulkku (Oulujärvi)
Jalanluiskahtamavaara (Inari)
Jerusalemi (Joensuu-Ilomantsi-tien varrella)
Juntti (Kuhmo)
Junttikylä (Pyhäsalmi)
Junttila (talo Paltamossa)
Kakkarainen (entinen tila Skanssinmäellä Turussa)
Kalmankaltio (Lappi)
Kalmari
Kalsaari
Karvala (postinumeroluettelossa)
Katinhäntä (Laitila)
Kattila (Nuuksio)
Katuma (Hämeenlinna)
Kekkonen (Ruovesi)
Keskimulkku (Oulujärvi)
Ketunperä (Raahen lähellä)
Kiimankulma (Urjala)
Kinkku (Kermajärvi, Heinävesi)
Kissanloso
Kissanpiiskaajankuja (Kristiinankaupunki)
Kinthanhukkamajarvi (Inari)
Kivesjärvi (Paltamo)
Kiveskylä (Paltamo)
Kiveslahti (Paltamo)
Kivesvaara (Paltamo)
Koirankyrpäoja (Onkamojärvi, Salla)
Koiransellaisenoja (Rovaniemeltä Kittilään päin)
Kotikatu (vankilan vieressä Oulussa)
Korttia (Borgo)
Koura (postinumeroluettelossa)
Krääkkiö (Vesilahti)
Kuckuloro (Saaristomeri)
Kukkuu (huvila Kuopion ja Joensuun välillä)
Kumia
Kuolio (Oulun seudulla)
Kuoppa (postinumeroluettelossa)
Kuri
Kusipää (Pomovaaran huippu Muoniosta itään)
Kustavi (Varsinais-Suomi)
Kuuma ("Porintien varressa", ilmeisesti Helsinki-Pori-tien, koska kaikki muut paitsi Helsinkiläiset mainitisisivat tien molemmat päät)
Kylähiisi (Laitila)
Kyrpäoja (Lappi)
Kyrvänsyrjäntie (Kainuu)
Käpälämäki (Hyvinkään lähellä)
Kärpänen (Lahti)
Käyrä
Kökkö (Turun ja Hämeenlinnan välillä)
Köyhänperä (Reisjärvi)
Lahola (Nurmes)
Leipee (Saatila)
Lemu (Haminasta itään)
Lemu (Varsinais-Suomi)
Lerssi
Letku (Tammela)
Livohka (tienviitta Kolarin lähellä)
Loukusa (Oulun seudulla)
Löytö (Mikkeli)
Maailmannapa (Tampereelta)
Mestauskallio
Mestauskallio (Raahen lähellä)
Meteli seis. (Paltamo)
Mineraali (Outokummun ja Ohtaansalmen välimaastossa)
Monni (Kehvon lähellä)
Muhkuri (Turku)
Mulkkujärvi (Pohjanmaa)
Mulkkusaari (Kivesjärvi, Paltamo)
Munapirtti (Pyhtää), Mogenpört på svenska
Munnikurkkio (Lappi)
Murhasaari (Porista Tampereelle päin)
Murtovaara
Muukala (Oulu)
Myrkky (Karijoki)
Möhkö (Ilomantsi)
Naaman Niska
Nahkahousut (saari Lauttasaaren edustalla)
Naimajarvi (Jyväskylän ja Mikkelin välissä)
Nakertaja (Kajaani)
Nattase (Lappi)
Näljänkä (Oulun seudulla)
Onpahanvaanlampi (Saarijärvi)
Palatka (Florida)
Pallivaha (Turku)
Paska-Avenue
Paska (Winnipeg, Manitoba, Canada)
Paskajoki (Tornionjoen länsipuolella)
Paskalampi (Espoo)
Paskalampi (Kirkkonummi)
Paskasaaret (Näsijärvi)
Paskatinlahti (Lohjanjärvi)
Paskatti (Kiikala/Somero)
Paskatunturi (Saariselältä koilliseen)
Pasklampi (Uudenkaupungin lähellä)
Pentti
Pernaa (postinumeroluettelossa)
Perseavenue
Pervomaiskoje (Dagestan)
Perä-Amerikka (Pori)
Perälä (Porin ja Tampereen välillä)
Peräsuolijoki (Tervola)
Petkula
Pieru (Saarijärvi)
Pikkumulkku (Oulujärvi)
Pillunsilmä (Airisto)
Piruntasku (Kiikala)
Pissiniemi (Tornionjoen rannassa)
Pisu (entinen tila Skanssinmäellä Turussa)
Piuha (Raisio)
Polvi (Kristinestad)
Pomovaara (Muoniosta itään)
Pummimiehentie (Laanila, Oulu)
Punkka (Hyvinkään lähellä)
Pusula
Putikko (postinumeroluettelossa)
Puutteenperä (Pelso, Vaala; Kontiomäki)
Pöksynhaara (Nuuksio)
Pölhö (Keminmaa)
Pöljä (Siilinjärvi)
Pöljänmetsä (Neuvosenniemi)
Risteys (Fiskars)
Riukupolku (Helsinki)
Ronkeli (Nurmeksen lähellä)
Ruhvana (postinumeroluettelossa)
Ruustinnanpillu (Olujärvi)
Rämsöö (Vesilahti)
Saaranpaskantamasaari (Onkamojärvi, Salla)
Sakkola
Sankola (Lammi)
Seljanperä (Oulusta pohjoiseen)
Seläntaus (Pihtipudas)
Siitinjärvi (kuulemma Siilinjärven entinen nimi)
Siitinselkä (Varkaus)
Sillikuja (Hanko)
St. Vitusholt (Hollanti)
Stockholm (Tenhola)
Suez (Lappeenrannassa Vehkataipaleelle päin)
Suolisto (Ulvila)
Sveitsi (Haminan lähellä)
Sveitsi (Hyvinkää)
Taikavarvuntie (vesitornille johtava tie Raisiossa)
Takalisto (Lapinlahti)
Takamaa (Tarvasjoki)
Takapajula (Neuvosenniemi)
Tallahassee (Florida)
Taulu (Helsinkgistä Tahkovuorelle päin)
Tavastkenkä (Oulun seudulla)
Terskanperä (Pulkkila)
Tissinpohja (Savo)
Tiukka (Porin ja Tampereen välillä)
Tornio (Ruotsalaisen rannalla Heinolassa)
Tuhnunvuori (Laukon kartanon lähellä)
Tulliportinkatu (Savonlinna)
Turkhauta (Hausjärvi)
Tuuri (postinumeroluettelossa)
Tyrävaara (Oulun seudulla)
Umpilampi (Saimaalla)
Uusi-Eurooppa (Tampere)
Vallikuja
Varajärvi
Varisvaara (Lieksa)
Veneheitto (Oulun seudulla)
Venetsia (Lahti)
Venäjä (Turun ja Tampereen välillä)
Viheltävän vitun aapa (Sodankylä)
Viinamäki (Karttula)
Vitunviheltämäaapa (Salla)
Vitunviruttama-aapa
Voltti (Alahärmä)
Votkaraitti (Tuupovaara)
Vääkiö (Oulun seudulla)
Väärinmaja (Ruovesi)
Ylä-Mulkku (Vaala)
Yläpää (Pohjanmaa)
Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä
Öljymäki (Kontiomäen läheisyydessä mäellä sijaitsevan huoltoaseman kutsumanimi)
Öllölä (Tuupovaara)

Erään lukijan kertomaa (kuulemma tositarina):

Asun Puutteenperäntiellä.
Olen hiihtänyt Mulkku-Saaren ympäri.
Olen uinut Kivesjärvessä.
Rippikouluni kävin Iso-Melasella.
Mökki minulla on Varisvaarassa.
Eksyin Egyptin Korpeen.

Houndis
06-05-2007, 08:43 PM
Kivasti kaupunkeja/kuntia/mitä lie tuossa yläpuolella. Itse en pahemmin noita muista, mutta jossain tuolla ulkomailla on sellainenkin kaupunki kuin Lima. Ei erityisen hauska, mutta en nyt muista parempaakaan. Pahoittelen, jos tuo on mainittu jo, sillä en jaksanut lukea kaikkia sivuja :P

Mosquito
06-05-2007, 09:30 PM
Kaikkein hauskin paikan nimi on EVO, ja tämä hauskuus juontaa juurensa tähän: Hämeen ammattikorkeakoulu, Evo. Onhan siitä sitten vielä Iso-Evo:kin olemassa mutta tuo Evo on kaikkein paras =). Ja sitten näin Tamperelaiselle hauska asia, tullaan ylhäältä alaspäin turkua kohti, Askainen, Lemu, TURKU.

Tombbi
06-05-2007, 10:58 PM
Hauhuu :o

boozehound
06-05-2007, 11:01 PM
Kesämökki on kivesmäellä kyrpälammen rannassa. Vieressä on sitten kaksi järveä, pieni ja iso vitunposkeinen.

Ei noilla paikoilla enää kai varsinaisia nimiä edes ole mutta vanhassa kartassa oli tollaset, aikanaan tuolla suunnalla ei ollut muuta kun metsureita - jostain virastosta kun tultiin kyselemään nimiä paikoille nämä tietenkin sanoi ne millä itse kutsuivat noita :D

Edit: Nämä paikat ovat siis reisjärvellä

sammakko
06-07-2007, 06:50 PM
Varvi on paikka raahesa tai no on siitä varmaan tieviittakin josaki mestauskallio on kans paikka raahesa

Waak
06-07-2007, 07:17 PM
Kupittaa (suom.), Kuppis (ruots.) (Turun kaupunginosa)
Venäjä (paikkakunta Lounais-Suomessa)
Kakskerta (Taas Turku)
Saksala (Paattinen)
Karhunsauna (Järvijoki, Vahto/Tortinmäki, Turku)

Siinä pieni kokoelma. :D

Heviletti
06-08-2007, 06:11 AM
Norjassa on vissii sellanen kaupunki ku Å. :D sit Saksas on joku paikka minkä nimi on Paska :lol:

jsh
06-08-2007, 06:14 AM
Osa suvusta on pöljältä. Eli oon pöljä(läinen)

Ropeltaja
06-08-2007, 07:20 AM
Ei ole kyllä kaupunki, mutta mökiltämme pääsee veneellä helposti paskalahdelle..

Jupe.2s
06-08-2007, 11:31 AM
Vittulanjänkkä

virtanen
06-08-2007, 11:34 AM
Vittulanjänkkä

Se on kyllä Vittulajänkkä

polli
06-08-2007, 11:40 AM
Tässä olis lainaus sivulta http://www.sci.fi/~alphabet/paikka.html

1 Varvi (tienviitta Raahessa)
13 Kuhnusta (tienviitta Nunnalahdella tiellä 18 Joensuusta 70 km pohjoiseen)
Ala-Lemu (Kaarina)
Ala-Mulkku (Vaala)
Alapää (Hippi, Nurmo)
Annamarinhaara (Savo)
Amerikka (Pori)
Amerikka (Vieremä)
Arabia (Kehvon lähellä)
Aska
Askainen
Egyptinkorpi (Lieksa)
Fålafjärt (Saaristomeri)
Hammaslahti (Pyhäselkä)
Hassis (Keski-Pohjanmaa)
Helsinki (Taivassalo)
Helvetinkolu (Ruovesi)
Hepojoki (Piikiö)
Hevonvittu (Kuusamo)
Hiljaisten miesten laakso (Tampereella)
Hindsby (Sipoo)
Hippi (Nurmo)
Horo (postinumero 64740)
Hunninko (Urjala)
Hölö ~Mörkö (tienviitat Tukholman ja Södertäljen välillä)
Impiö (Oulun seudulla)
Inha (postinumeroluettelossa)
Iso-Melanen (Paltamo)
Isomulkku (Oulujärvi)
Juntti (Kuhmo)
Junttikylä (Pyhäsalmi)
Kalmankaltio (Lappi)
Kalmari
Kalsaari
Katinhäntä (Laitila)
Kattila (Nuuksio)
Katuma (Hämeenlinna)
Kekkonen (Ruovesi)
Keskimulkku (Oulujärvi)
Kiimankulma (Urjala)
Kissanloso
Kivesjärvi (Paltamo)
Kiveskylä (Paltamo)
Kiveslahti (Paltamo)
Kivesvaara (Paltamo)
Korttia (Borgo)
Krääkkiö (Vesilahti)
Kuckuloro (Saaristomeri)
Kumia
Kuolio (Oulun seudulla)
Kuri
Kuuma ("Porintien varressa", ilmeisesti Helsinki-Pori-tien, koska kaikki muut paitsi Helsinkiläiset mainitisisivat tien molemmat päät)
Kylähiisi (Laitila)
Kyrpäoja (Lappi)
Kyrvänsyrjäntie (Kainuu)
Kärpänen (Lahti)
Käyrä
Köyhänperä (Reisjärvi)
Lahola (Nurmes)
Leipee (Saatila)
Lemu (Haminasta itään)
Lemu (Varsinais-Suomi)
Lerssi
Letku (Tammela)
Loukusa (Oulun seudulla)
Löytö (Mikkeli)
Mestauskallio
Meteli seis. (Paltamo)
Monni (Kehvon lähellä)
Muhkuri (Turku)
Mulkkujärvi (Pohjanmaa)
Munapirtti (Pyhtää), Mogenpört på svenska
Munnikurkkio (Lappi)
Murtovaara
Muukala (Oulu)
Myrkky (Karijoki)
Möhkö (Ilomantsi)
Naaman Niska
Nakertaja (Kajaani)
Nattase (Lappi)
Palatka (Florida)
Pallivaha (Turku)
Paska-Avenue
Paska (Winnipeg, Manitoba, Canada)
Paskalampi (Espoo)
Paskalampi (Kirkkonummi)
Paskasaaret (Näsijärvi)
Pentti
Perseavenue
Pervomaiskoje (Dagestan)
Perä-Amerikka (Pori)
Peräsuolijoki (Tervola)
Petkula
Pieru (Saarijärvi)
Pikkumulkku (Oulujärvi)
Pillunsilmä (Airisto)
Piruntasku (Kiikala)
Piuha (Raisio)
Polvi (Kristinestad)
Pusula
Pöksynhaara (Nuuksio)
Pölhö (Keminmaa)
Pöljä (Siilinjärvi)
Risteys (Fiskars)
Riukupolku (Helsinki)
Ruustinnanpillu (Olujärvi)
Rämsöö (Vesilahti)
Sakkola
Sankola (Lammi)
Seläntaus (Pihtipudas)
Siitinselkä (Varkaus)
Sillikuja (Hanko)
St. Vitusholt (Hollanti)
Stockholm (Tenhola)
Suolisto (Ulvila)
Sveitsi (Hyvinkää)
Takalisto (Lapinlahti)
Takamaa (Tarvasjoki)
Tallahassee (Florida)
Terskanperä (Pulkkila)
Tissinpohja (Savo)
Turkhauta (Hausjärvi)
Umpilampi (Saimaalla)
Uusi-Eurooppa (Tampere)
Vallikuja
Varajärvi
Varisvaara (Lieksa)
Venetsia (Lahti)
Viinamäki (Karttula)
Vitunviheltämäaapa (Salla)
Vitunviruttama-aapa
Voltti (Alahärmä)
Votkaraitti (Tuupovaara)
Vääkiö (Oulun seudulla)
Väärinmaja (Ruovesi)
Ylä-Mulkku (Vaala)
Yläpää (Pohjanmaa)
Öllölä (Tuupovaara)

Erään lukijan kertomaa (kuulemma tositarina):

Asun Puutteenperäntiellä.
Olen hiihtänyt Mulkku-Saaren ympäri.
Olen uinut Kivesjärvessä.
Rippikouluni kävin Iso-Melasella.
Mökki minulla on Varisvaarassa.
Eksyin Egyptin Korpeen.

Kyllä ne nuo mulkut on saaria täälä vaalassa, voin sanoa, sillä olen itse täällä. Kiverjärvi on myös vaalan lähettyvillä :!: :P

polli
06-08-2007, 11:42 AM
Norjassa on vissii sellanen kaupunki ku Å. :D sit Saksas on joku paikka minkä nimi on Paska :lol: Tuo paska on totta!

Mossberger
06-08-2007, 02:48 PM
Laittakaa googleen hakuun paska.. :roll:
Nauroin sille kun tuli kartta, sil oon aina löytäny mantsantunneilla kartan. :)

Mave
11-10-2007, 07:43 PM
Kumpaas tässä nyt haetaan? Travianin kaupunkia vain oikean elämän?
Suomesta löysin niin ikään semmoisen nimisen kylän kun munaoja. Jotenkin kuulosti vain hassulta.
Jos travia kysytään niin kai vois sanoa perspolis. Jotenkin kartalle pisti niin kivasti silmää.

Pengu
11-10-2007, 08:29 PM
(T)Yöllä hankittu

juuso 94
11-13-2007, 06:58 AM
Mää löysin kerran maantiedon kirjan hakemistosta semmosen kun Uberlandia. En kyllä tiedä onko paikka vai kaupunki.

Pupulainen
11-13-2007, 10:28 AM
Tivoli on kaupunki Rooman lähellä. Etelä-Italiassa on myös Bari (lausutaan baari) ja jossain päin Italiaa on vielä Terni.

Flyygeli
11-13-2007, 05:16 PM
Jokunen hauskanniminen pääkaupunki maailmalla on.

Bulgarialla naisellisen kuuloinen Sofia.

Uruguay'n pääkaupungilla on kovin modernilta kalskahtava nimi. Se on Montevideo.

Vielä tulee mieleen Perun pääkaupunki Lima.

Ynnä Burkina Fason (entinen Ylä-Volta) kapitaali nimeltään Ouagadougou. Luit oikein: OUAGADOUGOU.

Mullakin oli toi ouagadougou mielessä.. :P Ja sit on Etiopian pää kaupunki AddisABeba. Khyllähän noita hauskoja kaupunkeja on kunhan niitä jaksaa kaivella.

Eetscha
11-13-2007, 05:59 PM
Kyllähän näitä löytyy... (http://www.facstaff.bucknell.edu/rbeard/gales.jpg)

Satuinpa löytämään tuon äsken :D

Venaticorum
11-13-2007, 06:39 PM
Sinänsä hauskaa on, että Suomen rajojen sisältä löytyy Venäjä :lol:

Larzzonn
11-13-2007, 06:41 PM
Kyllähän näitä löytyy... (http://www.facstaff.bucknell.edu/rbeard/gales.jpg)

Satuinpa löytämään tuon äsken :D
Onko tuo jostain Walesista? Meinaan siellähän on tuollaisia paikkojen nimiä.. :o Esim. Coghkhkhkoghodfogodofssss (Tuollaista ei ole, mutta tuon tapaisia ne ovat..

Eetscha
11-14-2007, 01:43 PM
Onko tuo jostain Walesista? Meinaan siellähän on tuollaisia paikkojen nimiä.. :o Esim. Coghkhkhkoghodfogodofssss (Tuollaista ei ole, mutta tuon tapaisia ne ovat..

This is the name of a town in North Wales. The name translates as "The church of St. Mary in the hollow of white hazel trees near the rapid whirlpool by St. Tysilio's of the red cave" in Welsh, has long claimed the fame of having the longest name in the world.

Juu, näyttäisi sijaitsevan Walesissa. Tuota paikannimeä en kyllä suomeksi jaksa vääntää (tuossa lukee englanniksi) mutta joku voi kääntää jos haluaa.

berocca
11-15-2007, 03:55 PM
itävallassa on paikka nimeltä fuck (kattokaa vaikka wikistä)
ja suomessa terskanperä (löytyy enirosta)

Wotku
11-15-2007, 07:41 PM
Suomessa on Pöljä- niminen kaupunki :D

Armadyl
11-16-2007, 04:44 AM
Täällä Suomessa, lieneepi tuolla Etelä-Suomessa, kaupunki, tai sitä kyllä pitää sanoa kyläksi (...tai miksei vaikka pieneksi paikaksi). Siellä oli, Evo, ja Iso-Evo.

Niille, ketkä eivät tiedä mitä tuo kyseinen "lyhenne" tarkoittaa, niin tässäpä:

Evo = Et vain osaa.
Iso-Evo = Iso et vain osaa (eli, et voi osata tjsp.)

Mangonpuolikas
11-16-2007, 05:27 AM
suomessa on tämmöinen kapunki kun Lemu

ei nii hauska muttahauskin minusta mikä suomesta löytyy

veba
11-16-2007, 09:38 AM
Ootteko ikinö kuullu semmosesta kirjasta ku "Homeperseensuo ja muita matkailukohteita" Ihan hauska kirja on :D Repeilen koko ajan kun luen.

Muutamia esimerkkejä:

-Ruustinanpillu
-Helvetti
-Mestauskallio
-Elviiran grilli
-Karhunperse
-Jurrinmatala
-Runkittomanpohja
-Hevonvitunsuo
-Vittuviheltäjänjänkä
-Tissikukkulat
-Pallivaha
-Kyrpälehto
-Ämmänrinta

Siinä oli pari, koko kirjassa yhteensä jotain 200 paikannimeä :D

PS. Se Homeperseensuokin on yks paikka

:wink:

D. Garp
11-17-2007, 08:38 AM
Varvi (tienviitta Raahessa)
Kuhnusta (tienviitta Nunnalahdella tiellä 18 Joensuusta 70 km pohjoiseen)
Akkaraipattu (Sri Lanka)
Ala-Lemu (Kaarina)
Ala-Mulkku (Vaala)
Alapää (Hippi, Nurmo)
Amerikka (Pori)
Amerikka (Vieremd)
Annamarinhaara (Savo)
Arabia (Kehvon lähellä)
Aska
Askainen
Batman (Turkki)
Egyptin Korpi (Nurmes)
Fälafjärt (Saaristomeri)
Hammaslahti (Pyhäselkä)
Hassis (Keski-Pohjanmaa)
Helsinki (Taivassalo)
Helvetinkolu (Ruovesi)
Hepojoki (Piikiö))
Hevonvittu (Kuusamo)
Hiljaistenmiestenlaakso (Kangasalan keson kylässä )
Hindsby (Sipoo)
Hinthaara (Turku)
Hippi (Nurmo)
Horo (postinumero 64740)
Hunninko (Urjala)
Hämojokka (Haaparannan ja Kiirunan välillä)
Hölö & Mörkö (tienviitat Tukholman ja Södertäljen välillä)
Impiö (Oulun seudulla)
Impivaara (Rauman maalaiskunta) Inha (postinumeroluettelossa)
Iso-Melanen (Paltamo)
Isomulkku (Oulujärvi)
Jomala (Ahvenanmaa; huom. ääntämys)
Juntti (Kuhmo)
Junttikylä (Pyhäsalmi)
Kalmankaltio (Lappi)
Kalmari
Kalsaari
Katinhäntä (Laitila)
Kattila (Nuuksio)
Katuma (Hämeenlinna)
Kekkonen (Ruovesi)
Keskimulkku (Oulujärvi)
Kiimankulma (Urjala)
Kissanloso
Kivesjärvi (Paltamo)
Kiveskylä (Paltamo)
Kiveslahti (Paltamo)
Kivesvaara (Paltamo)
Korttia (Borgo)
Krääkkiö (Vesilahti)
Kuckuloro (Saaristomeri)
Kumia
Kuolio (Oulun seudulla)
Kuri
Kuuma ("Porintien varressa")
Kylähiisi (Laitila)
Kyrpäoja (Lappi)
Kyrvänsyrjäntie (Kainuu)
Kärpänen (Lahti)
Käyrä
Köyhänperä (Reisjärvi)
Lahola (Nurmes)
Leipee (Saatila)
Lemu (Haminasta itään)
Lemu (Varsinais-Suomi)
Lerssi
Letku (Tammela)
Loukusa (Oulun seudulla)
Luppakorven metsätie (Köyliö)
Löytö (Mikkeli)
Mestauskallio
Meteli seis. (Paltamo)
Monni (Kehvon lähellä)
Muhkuri (Turku)
Mulkkujärvi (Pohjanmaa)
Mulkoila (tre-Lahti valtatie 12)
Munapirtti (Pyhtää), Mogenpört pä svenska
Munnikurkkio (Lappi)
Murtovaara
Muukala (Oulu)
Myrkky (Karijoki)
Möhkö (Ilomantsi)
Naaman Niska
Nakertaja (Kajaani)
Nattase (Lappi)
Nilaveli (Sri Lanka)
Nunna(Turku)
Orjasaari(Rauma)
Palatka (Florida)
Palatupana (Sri Lanka)
Paska-Avenue (Karstula)
Paskalampi (Espoo)
Paskalampi (Kirkkonummi)
Paskasaaret (Näsijärvi)
Pentti
Perseavenue
Pervomaiskoje (Dagestan)
Perä-Amerikka (Pori)
Peräsuolijoki (Tervola)
Petkula
Pieru (Saarijärvi)
Pikkumulkku (Oulujärvi)
Pillunsilmä (Airisto)
Piruntasku (Kiikala)
Pirunsaari (Rauma)
Piuha (Raisio)
Polvi (Kristinestad)
Pulukunava (Sri Lanka)
Pusula
Puutteenkuja (Keuruu)
Pöksynhaara (Nuuksio)
Pölhö (Keminmaa)
Pöljä (Siilinjärvi)
Risteys (Fiskars)
Riukupolku (Helsinki)
Ruustinnanpillu (Oulujärvi)
Rämsöö (Vesilahti)
Sakkola
Sankola (Lammi)
Seläntaus (Pihtipudas)
Siitinselkä (Varkaus)
Silavattura (Sri Lanka)
Sillikuja (Hanko)
Sorkka (Rauman maalaiskunta) St. Vitusholt (Hollanti)
Stockholm (Tenhola)
Suolisto (Ulvila)
Sveitsi (Hyvinkää)
Takalisto (Lapinlahti)
Takamaa (Tarvasjoki)
Tallahassee (Florida)
Terskanperä (Pulkkila)
Tissinpohja (Savo)
Turkhauta (Hausjärvi)
Uusi-Eurooppa (Tampere)
Vainiintie (Säkylä)
Vallikuja
Varajärvi
Varisvaara (Lieksa)
Venetsia (Lahti)
Vesikansa (Lähellä Nummelaa)
Vessanperä
Viinamäki (Karttula)
Viinala (Suomussalmi)
Vitsiälä (Hauho) Vitunviheltämäaapa (Salla)
Vitunviruttama-aapa
Voltti (Alahärmä)
Votkaraitti (Tuupovaara)
Vääkiö (Oulun seudulla)
Väärinmaja (Ruovesi)
Ylä-Mulkku (Vaala)
Yläpää (Pohjanmaa)
Öllölä (Ilomantsi)

Siinä on muutama 8)

PARRAKAS
11-19-2007, 09:30 AM
:D :D :D No tuo oli melkonen listaus :D

D. Garp
11-19-2007, 10:29 AM
noi kaikki löytyy TÄÄLTÄ (www.mankeli.com)

[emo]
11-19-2007, 01:09 PM
noi kaikki löytyy TÄÄLTÄ (www.mankeli.com)
Kiitti linkistä, tossa on ne kuvat mä iha repesin niihi

Sori offista

JX3
11-19-2007, 01:12 PM
Ei kaupunki, mutta kaupungin osa. Turussa oli joku Paskakulmala? tai jotai tuommosta. (voiko joku tarkentaa?)

DreamEater
11-19-2007, 01:23 PM
ei kaupunkien nimii mut tuli semmonen ku "Helvetin kansallispuisto" vastaan maantiedon tunnilla
:roll:

RemosPendragon
11-19-2007, 04:46 PM
Kylämme osia:

Monaco (siellä ei makseta veroja)
Huuna (siellä asuu mielisairaita)
Hallakorpi (siellä ei vain ole mitään)
Joki (siellä ei ole jokea)

namu-setä
07-20-2008, 12:50 PM
´keniassa on molo
usassa on finland
saksassa on paska :lol:

Nerd
07-20-2008, 01:38 PM
Hirvaskankaalla on sellanen viitta kuin: Hitonhauta.

Ipavaiva
07-20-2008, 01:41 PM
Israelissa on jossainpäin Esinahkakukkulat. Ainakin raamatun mukaan.

Sobek
07-20-2008, 02:52 PM
En jaksa kymmentä sivua selata, enkä siis tiedä onko tätä vielä mainittu, mutta Turussa on joku pieni alue nimeltään Pallivaha.

Anssi96
07-20-2008, 03:16 PM
Tampereella on paikka nimeltä Perä-Rusko ja sit järvi jonka nimi on Paskolammi

luottokirurgi
07-21-2008, 08:40 AM
Ootteko ikinö kuullu semmosesta kirjasta ku "Homeperseensuo ja muita matkailukohteita" Ihan hauska kirja on :D Repeilen koko ajan kun luen.

Muutamia esimerkkejä:

-Ruustinanpillu
-Helvetti
-Mestauskallio
-Elviiran grilli
-Karhunperse
-Jurrinmatala
-Runkittomanpohja
-Hevonvitunsuo

-Vittuviheltäjänjänkä
-Tissikukkulat
-Pallivaha
-Kyrpälehto
-Ämmänrinta

Siinä oli pari, koko kirjassa yhteensä jotain 200 paikannimeä :D

PS. Se Homeperseensuokin on yks paikka

:wink:

Nää oli hyviä :wink:

vacman
07-26-2008, 07:03 AM
Puolassa on sellainen kaupunki kuin kolo. :)

TeutatensThunder
07-26-2008, 07:08 AM
Baarin nimi on äteritsiputeritsipuolilautatsi-baari:

Jos suomen tienimistöstä hassuja haetaan niin tuo "Paska-avenue" (sijaitsee Karstulassa) on kyl yks aika hyvä :lol:

[Admin edit]
Ei noin suuria kuvia kiitos...
-TheAncient

houksi on oikeassa! Baari on meidän mummolan lähellä eli sallassa :!:

Muuli
07-26-2008, 03:21 PM
Ii ja Yli-Ii eivät ole kovin hauskoja, mutta aika hienoja kuitenkin.

Ja sitten on myös Nummi-Pusula.

Tier
07-26-2008, 05:40 PM
Tuossa naapurikunnassa on sivukylä nimeltään Horonkylä.

tomi12345
07-27-2008, 07:39 PM
Munamäki

HulluxD
08-01-2008, 06:56 PM
Terskanperä (Pulkkila) Tissinpohja (Savo) Noi oli mun lempparit =DD

Bueno
08-01-2008, 06:59 PM
Terskanperä (Pulkkila) Tissinpohja (Savo) Noi oli mun lempparit =DD
bi?

HulluxD
08-01-2008, 07:03 PM
Tässä on pari paikkaa:

*Cafe` Hara* Nakki*
1776
Aa (joki Latviassa)
Aa (Kylä Virossa)
Ahterikatu
Ala-Lemun Kokouskartano Oy
Alapitkä
Alapään kylä
Amerikka Porissa, (Arohyyppä-kohta) myös Perä-Amerikka
Ankara
Annakalu Intiassa
Anus
Apinac
Ayia Napa
Bampang river, Indoneisa
Baska Voda
Batman
Berkeley
Billund
Billund Airport(Tanska)
Bla
Borno, Nigeria
Bosa, kaupunki Sardiniassa
Campania
City of Pula
Condom
Cusipata, kylä Perussa
Die
Dildo, Newfoundland
El Kala. Fisher village
Emo(Ontario, Kanada)
Emäsalo
Esko, kaupunki Minnesotassa
Fluori Rotta
Fucking
Gross Siemen
Haisusaari
hamppukatu
Hampunjoki
Hapan, Turkissa
Harminpaikka
Hell
Helvetinjärvi
Helvetinportti
Hermannit (6 saarta Oulun edustalla)
Herne
Herne
Hevonperse
Hinku and Hongu Valleys, Nepal
Hinku Valley
Hinthaara
Hinton
Hintta
Hinttala
Hitonhauta
HOHO
Homeperseensuo
Homola Horse Haven
Horo
Horo/Horonkylä
Horonjärvi
Horonkylä
Horonpohjantie
Horontie
Hororako Creek
Hullunkurisia ja alatyylisiä paikkojennimiä
Humppi
Hyypiö
Häränperse
Hölö
Ihme taukopaikkoja
Ilola
Ilosaari
Inha University Hospital
Inhotunjärvi
Intercourse
Iso-Melkutin
Iso-Mies
jammu
Jammu ja Kashmir
Kakara
Kakki
Kalat
Kallo (saari)
Kalupula, Zambia
Kamakura
Kanapitsa
Katala Beach
Katku
KAULA ISLAND
Kaupunki nimeltä Rotta
Keho
Kiikeli
Kiimanvaara
kiimasuo, espoo
Kiimavaara
Kilo
Kissanpiiskaajankuja
Kivesjärvi
Kivesjärvi Paltamossa (Mainitaan tekstissä)
Kivesvaara
Klein Siemen
Klitor
Koatseriver
Kolari
Kolkata
Koskenkorva
Kotipalli, temppeli Intiassa
Kraaselinpauha
Krk
Kuala Lumpur
Kulho (saari)
Kulli Lake
Kulli, Oklahoma (OK)
kullikylä
Kullimaa (Viro)
Kumi, Uganda
Kuolan niemimaa
Kuolema (Alajärvi)
Kurikka
Kusel Lake
Kusiaismäki
Kustanai
Kutina
Kyrpävaara
Lake Chaubunagungamaug
Lanta Island
Lapio
Lemu
lemun kunta
Letku
Lihasula
Liho An-Min
Lima (Perun pääkaupunki)
Litku Unkari
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysilio gogogoch
Lolland
Mahallah al-Kubra
Manaus
Manta, Ecuador
Martin Homola!
Matala Beach, Kreeta
Mitta Mitta
Molo, Kenia
Monte Pissis
Montevideo
Mt. Antero, Colorado, USA
Muckanaghederdauhaulia
Mulkkujärvi (löytyy sivun alaosasta)
Mulkkusaaret
Mulkutto
Munakari (Eurajoki)
Munakarit
Munakka
Munapirtti
Munapirtti
Murinaa kaukaiselta saarelta
Murska Slobota, Slovenian kaupunki
Musti
Myrkky
Mällinkatu
Mällinmutka, kadunnimi Kotkassa
Mörkö
Mörön
Naama Bay
Naaman kylä, Utajärvi
Nain - kylä Israelissa
Nakki
Nam
Nauru, saari Tyynellämerellä
Neuvoton
Nummijuntintie
Omena
Otepää, Viro
Ouagadougou (Burkina Faso)
Paşcani
Paha Sapa
Pahala
Pahka
Paine Field Airport
Paita
Pallisa
Pallivaha
Panikos Panayi
Panna Maria
Papana Water
Pas Ka Poo Park
Pasco
Paska
Paska Lake
paska-avenue
Paska-Rävä
Paskalahti
Paskapoo Slopes
Patikka, kylä Pakistanissa
Pello
Peñíscola
Peniscola, kaupunki Espanjassa
Pergele lambi
Perse
Persekitaran kita
Persepolis - The Persian Community on the Web
Pervolia
Petkula
Pieru (Saarijärvi)
Piha
Pila
Pila Gressan, Italia
Pili
Pilistvere
Pis
Pissi, Burkina Faso
Polle
Pomopano beach, Florida
Pornaistenkunta
Porras
Porto Velho
Potku, kylä Utajärvellä
Pula
Punaluu
Pupu Springs
Pussy
puutteenkuja
Pähkinäinen (saari)
Pälli (muhos)
Pöljä
Pöljä
Repesin, hauskin paikka Tsekeissä.
Riesa
Rivona Village
Rokkimesta Old Cock Lappeenrannassa
Rotta
Ruma
Ruma National Park, Kenia
Ruma, Yhdysvallat
Runkaus
Ruotsalainen
Ruustinnanpillu
Rölli-klubi
Saaran Paskantama Saari
Sahan tasavalta
Saint-Louis-du-Ha! Ha!
Salainen
siitinjärvi
Siitinselkä
Sikamies
Simo
Sitten
Siwa (muinainen kaupunki)
St-Fabien de Panet, paikka Québecissa, Kanadassa
Suolijärvi
Sutki
Suur Munamägi
Säppi (saari)
Södö
Takalisto, Lapinlahti
Takapuna
Taumatawhakatangihangakoauauotamateapokaiwhenuakit anatahu
The Mountain Hut Kumitori
The municipality of Timbaki - Matala
Tissi
tissinpohja
Tivoli
tupakkamäki
Turkeye
Tussu, Liberia
Tuuri
Tynkä -nimisen kylän kotisivut
Ukonkivi
Uros
Urpola
Vagino
Valtimo
vammala
Vessa
Viagens Tissi
Viinamäki
Villa ten Hompel
Vittukeinon Peskihaara
Vittuone
Vähä-Melkutin
Wagga Wagga
Walla Walla
Walla Walla Country
WELCOME TO...
What to see in Condom?
Witu
Witu Islands
Yläpitkä
Üöhee Bülüü
Zzyzx(California,USA)
Å (Tanska)
Äteritsiputeritsipuolilautatsi-baari (Salla)

Hanipöö
08-01-2008, 07:14 PM
Tää Helsinki on kyl aika läppä xDDDD

WaF!
08-02-2008, 06:00 PM

Ihmiset yrittää olla hauskoja, ja yritykseksi se sitten jääkin...
Itse olen nähnyt paikan nimeltä Tussumäki, en muista missä päin se siaitsee mutta suomessa kuitenkin.. :roll:
E: Sitten on sellainen koulu tuolla pohjoisessa kuin Pöljän koulu.

-Sokrates-
08-02-2008, 06:51 PM
Bangkokin thaikielinen nimi on pituudessaan melko epäkäytännöllinen, joten siitä käytetään lyhennystä Krung Thep. Krung Thepin täydellinen seremonianimi on:

กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit, mikä tarkoittaa
"Enkelten kaupunki, mahtava kaupunki, Smaragdibuddhan asuinsija, jumalan valloittamaton kaupunki (toisin kuin Ayutthaya) Indra, maailman pääkaupunki, jolle on suotu yhdeksän arvokasta jalokiveä, onnellinen kaupunki, Kuninkaallisen Palatsin runsaus, joka muistuttaa taivaallista majaa, jossa hallitsee uudelleensyntynyt jumala, Indran antama ja Vishnukarnin rakentama kaupunki."
:lol:

Sori jos joku oli tämän jo laittanut.

E: Selasin vähän aikaa sitten mökin alueen karttaa ja löysin sellaisen paikan kun "Helvetinkellonjalat".

Islander18
08-05-2008, 10:10 AM
Nummipusula? Suomesta löytyy...

Ja Yhdysvalloissa on semmonen intiaani-reservaatti kuin Nickicousemenecaming, tai ainakin jotain sinne päin. Meillä on siitä kuva :D

softaaja-
08-06-2008, 09:41 PM

Imperiaani
08-06-2008, 10:00 PM
On jossain luonnonpuistossa paikka nimeltä: "Hel***injärvi" :twisted: :shock:
Miun entisestä kodista on helvetinjärvelle alle 5km :)

isosika
08-06-2008, 10:08 PM

Itse olen nähnyt paikan nimeltä Tussumäki, en muista missä päin se siaitsee mutta suomessa kuitenkin.. :roll:
E: Sitten on sellainen koulu tuolla pohjoisessa kuin Pöljän koulu.

Miten niin yritykseksi?

Etkö sinä tajua vai mitä?

Helsinki on justiinsa hauska, kun sen tajuaa oiken.

Noob-Player
08-07-2008, 08:18 AM
napanöyhtälä :wink:

Ei ole kaupunki

äteritski-puteritski-puolilautats-baari

Ei ole kaupunki

Paska-avenue

Ei ole kaupunki. Mikään sanomistanne ei (melkein) ole kaupunkeja. Ne ovat paikkakuntia.

Monesti kuikuillu mitä kummallisimman nimisiä kaupunkeja. Mikä mahtaisi olla jo olemassa oleva kaupunki, jonka nimi herättää hilpeyttä? Ja ehdotuksia todella omituisen kaupungin nimeksi otetaan vastaan :)

Mielestäni tässä haetaan kaupunginnimiä.

NOOBS!

Yksi outo paikannimi on (sanon nyt paikannimen, vaikka tässä etsittiin kaupunginnimiä): Se lahti, jossa käärme koiraa pisti.
Toinenkin: Kung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udimratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit.

Tuo toinen on siis kokonaisuudessaan yksi paikannimi!

Kirjoitin juuri tuon ja nyt luin seuraavan:

Bangkokin thaikielinen nimi on pituudessaan melko epäkäytännöllinen, joten siitä käytetään lyhennystä Krung Thep. Krung Thepin täydellinen seremonianimi on:

กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit, mikä tarkoittaa
"Enkelten kaupunki, mahtava kaupunki, Smaragdibuddhan asuinsija, jumalan valloittamaton kaupunki (toisin kuin Ayutthaya) Indra, maailman pääkaupunki, jolle on suotu yhdeksän arvokasta jalokiveä, onnellinen kaupunki, Kuninkaallisen Palatsin runsaus, joka muistuttaa taivaallista majaa, jossa hallitsee uudelleensyntynyt jumala, Indran antama ja Vishnukarnin rakentama kaupunki."
:lol:

Sori jos joku oli tämän jo laittanut.

Eli aika hukkaan meni. :roll:

Tässä on pari paikkaa:

*Cafe` Hara* Nakki*
1776
Aa (joki Latviassa)
Aa (Kylä Virossa)
Ahterikatu
Ala-Lemun Kokouskartano Oy
Alapitkä
Alapään kylä
Amerikka Porissa, (Arohyyppä-kohta) myös Perä-Amerikka
Ankara
Annakalu Intiassa
Anus
Apinac
Ayia Napa
Bampang river, Indoneisa
Baska Voda
Batman
Berkeley
Billund
Billund Airport(Tanska)
Bla
Borno, Nigeria
Bosa, kaupunki Sardiniassa
Campania
City of Pula
Condom
Cusipata, kylä Perussa
Die
Dildo, Newfoundland
El Kala. Fisher village
Emo(Ontario, Kanada)
Emäsalo
Esko, kaupunki Minnesotassa
Fluori Rotta
Fucking
Gross Siemen
Haisusaari
hamppukatu
Hampunjoki
Hapan, Turkissa
Harminpaikka
Hell
Helvetinjärvi
Helvetinportti
Hermannit (6 saarta Oulun edustalla)
Herne
Herne
Hevonperse
Hinku and Hongu Valleys, Nepal
Hinku Valley
Hinthaara
Hinton
Hintta
Hinttala
Hitonhauta
HOHO
Homeperseensuo
Homola Horse Haven
Horo
Horo/Horonkylä
Horonjärvi
Horonkylä
Horonpohjantie
Horontie
Hororako Creek
Hullunkurisia ja alatyylisiä paikkojennimiä
Humppi
Hyypiö
Häränperse
Hölö
Ihme taukopaikkoja
Ilola
Ilosaari
Inha University Hospital
Inhotunjärvi
Intercourse
Iso-Melkutin
Iso-Mies
jammu
Jammu ja Kashmir
Kakara
Kakki
Kalat
Kallo (saari)
Kalupula, Zambia
Kamakura
Kanapitsa
Katala Beach
Katku
KAULA ISLAND
Kaupunki nimeltä Rotta
Keho
Kiikeli
Kiimanvaara
kiimasuo, espoo
Kiimavaara
Kilo
Kissanpiiskaajankuja
Kivesjärvi
Kivesjärvi Paltamossa (Mainitaan tekstissä)
Kivesvaara
Klein Siemen
Klitor
Koatseriver
Kolari
Kolkata
Koskenkorva
Kotipalli, temppeli Intiassa
Kraaselinpauha
Krk
Kuala Lumpur
Kulho (saari)
Kulli Lake
Kulli, Oklahoma (OK)
kullikylä
Kullimaa (Viro)
Kumi, Uganda
Kuolan niemimaa
Kuolema (Alajärvi)
Kurikka
Kusel Lake
Kusiaismäki
Kustanai
Kutina
Kyrpävaara
Lake Chaubunagungamaug
Lanta Island
Lapio
Lemu
lemun kunta
Letku
Lihasula
Liho An-Min
Lima (Perun pääkaupunki)
Litku Unkari
Lolland
Mahallah al-Kubra
Manaus
Manta, Ecuador
Martin Homola!
Matala Beach, Kreeta
Mitta Mitta
Molo, Kenia
Monte Pissis
Montevideo
Mt. Antero, Colorado, USA
Muckanaghederdauhaulia
Mulkkujärvi (löytyy sivun alaosasta)
Mulkkusaaret
Mulkutto
Munakari (Eurajoki)
Munakarit
Munakka
Munapirtti
Munapirtti
Murinaa kaukaiselta saarelta
Murska Slobota, Slovenian kaupunki
Musti
Myrkky
Mällinkatu
Mällinmutka, kadunnimi Kotkassa
Mörkö
Mörön
Naama Bay
Naaman kylä, Utajärvi
Nain - kylä Israelissa
Nakki
Nam
Nauru, saari Tyynellämerellä
Neuvoton
Nummijuntintie
Omena
Otepää, Viro
Ouagadougou (Burkina Faso)
Paşcani
Paha Sapa
Pahala
Pahka
Paine Field Airport
Paita
Pallisa
Pallivaha
Panikos Panayi
Panna Maria
Papana Water
Pas Ka Poo Park
Pasco
Paska
Paska Lake
paska-avenue
Paska-Rävä
Paskalahti
Paskapoo Slopes
Patikka, kylä Pakistanissa
Pello
Peñíscola
Peniscola, kaupunki Espanjassa
Pergele lambi
Perse
Persekitaran kita
Persepolis - The Persian Community on the Web
Pervolia
Petkula
Pieru (Saarijärvi)
Piha
Pila
Pila Gressan, Italia
Pili
Pilistvere
Pis
Pissi, Burkina Faso
Polle
Pomopano beach, Florida
Pornaistenkunta
Porras
Porto Velho
Potku, kylä Utajärvellä
Pula
Punaluu
Pupu Springs
Pussy
puutteenkuja
Pähkinäinen (saari)
Pälli (muhos)
Pöljä
Pöljä
Repesin, hauskin paikka Tsekeissä.
Riesa
Rivona Village
Rokkimesta Old Cock Lappeenrannassa
Rotta
Ruma
Ruma National Park, Kenia
Ruma, Yhdysvallat
Runkaus
Ruotsalainen
Ruustinnanpillu
Rölli-klubi
Saaran Paskantama Saari
Sahan tasavalta
Saint-Louis-du-Ha! Ha!
Salainen
siitinjärvi
Siitinselkä
Sikamies
Simo
Sitten
Siwa (muinainen kaupunki)
St-Fabien de Panet, paikka Québecissa, Kanadassa
Suolijärvi
Sutki
Suur Munamägi
Säppi (saari)
Södö
Takalisto, Lapinlahti
Takapuna
The Mountain Hut Kumitori
The municipality of Timbaki - Matala
Tissi
tissinpohja
Tivoli
tupakkamäki
Turkeye
Tussu, Liberia
Tuuri
Tynkä -nimisen kylän kotisivut
Ukonkivi
Uros
Urpola
Vagino
Valtimo
vammala
Vessa
Viagens Tissi
Viinamäki
Villa ten Hompel
Vittukeinon Peskihaara
Vittuone
Vähä-Melkutin
Wagga Wagga
Walla Walla
Walla Walla Country
WELCOME TO...
What to see in Condom?
Witu
Witu Islands
Yläpitkä
Üöhee Bülüü
Zzyzx(California,USA)
Å (Tanska)
Äteritsiputeritsipuolilautatsi-baari (Salla)

Näin. Osataan mennä wikipediaan, kopioida ja pastettaa.

haribo2
08-07-2008, 08:32 AM
PaskaLampi löysin semmosen kartalta.

sno
08-11-2008, 06:05 PM

E: Sitten on sellainen koulu tuolla pohjoisessa kuin Pöljän koulu.No tussu on ihan normaali asia, Helsinki taas ei edes ole sana.

Zulla
08-11-2008, 07:36 PM
Kullimaa semmoinen paikka oli virossa :D googlettakaa vaikka jos ette usko :) Ja myös tässä Ullavanjärvellä on paikka Paskalaatta.

reiskaseiska
08-14-2008, 01:26 PM
Lesbos on joku kreikan saari :lol:

finlappu
08-14-2008, 04:46 PM
Pöljä on ihan hauska nimi.

J11P33
08-16-2008, 05:55 PM
Virossa sen niminen paikka kuin "kullimaa"

Kuningas
08-16-2008, 06:58 PM
Maa Tsekki ja pääkaupunki Praha (raha?!) :D

laafrew
08-16-2008, 07:44 PM
Maa Tsekki ja pääkaupunki Praha (raha?!) :Dlol?

isosika
08-16-2008, 07:45 PM

E: Sitten on sellainen koulu tuolla pohjoisessa kuin Pöljän koulu.No tussu on ihan normaali asia, Helsinki taas ei edes ole sana.

Alkuosa on periaatteessa...

Bahgasiga
09-29-2008, 09:42 AM
Pallivaha. Se on kai jossain etelä suomessa, mutta oikeasti semmoinen on

Temetin
09-29-2008, 11:34 AM
Ruotsista löytyi viimekesällä Martille niminen kaupunki/kylä/mikälie. Hauskaksi sen teki isän nimi :>

TheMan
09-29-2008, 12:05 PM
Maa Tsekki ja pääkaupunki Praha (raha?!) :Dlol?
(T)sekki ja (P)raha, kässääxsä?

poMMop
09-29-2008, 12:07 PM
Turkissa on yks kaupunki jonka nimi on Seks :D

Sobek
09-29-2008, 12:30 PM

Pallivaha on Turussa sijaitsevan kärsämäen osa...
Siellä on myös kampaamo hiuspalli (Y)

Gilden
09-29-2008, 01:05 PM
Pöljä ja pöljän koulu :lol:
Helsinkin on myös aika läppä

pappa688
09-29-2008, 02:17 PM

Pallivaha on Turussa sijaitsevan kärsämäen osa...
Siellä on myös kampaamo hiuspalli (Y)
repesin :lol:

CoolleonTSonS
09-29-2008, 02:24 PM
Otepäässä olen käynnyt, Viron talviurheilioiden harjottelu ja asumispaikka.

Lez Zeppelin
09-29-2008, 03:58 PM
Savikanta löytyy Imatralta. Tanskassa saari semmonen ku lolland.

yaber
09-29-2008, 04:48 PM
Voipi olla tullut jo jossain, mutta Saksassa on paljon teitä/kaupunkeja joitten nimi on homola :D sillä tavalla sitten saksassa :D

Jaakkosha
09-29-2008, 08:33 PM
Voipi olla tullut jo jossain, mutta Saksassa on paljon teitä/kaupunkeja joitten nimi on homola :D sillä tavalla sitten saksassa :D
Ruottiinhan nuo sopis paremmin :lol:

Mazda Speed
09-30-2008, 05:23 AM
No ainakin:
Munapirtti
Miehikkälä
Pallivaha
Ryssänsaari
Sikasaari
Vasikka
Lelu
Ja venäjällä on semmonen paikka ku Gusiniy nos, eli Hanhen nenä. :D

Jän
09-30-2008, 01:47 PM
Suomessa on kylä/taajama nimeltä Pöljä. Ostin sieltä itselleni T-paidan muistoksi:)

Sitten Saksassa on perse, Intiassa kortsu, Keniassa kulli .

-,,-

seppohovi
09-30-2008, 05:01 PM
jos en ihan väärin muista, niin suomessa on Paska tai joku tollanen, se herätti aikamoista hilpeyttä^^

Mave
09-30-2008, 06:42 PM
This is the name of a town in North Wales. The name translates as "The church of St. Mary in the hollow of white hazel trees near the rapid whirlpool by St. Tysilio's of the red cave" in Welsh, has long claimed the fame of having the longest name in the world.

Tämä ei pidä paikkaansa jos tuossa nyt bäitetään tota maailma pisimmäksi nimeksi. Thaimaan Bankokin kaupungin nimeen kuuluu todellisuudessa yli 200 kirjainta. Nimeä ei kuitenkaan käytetä kovin usein vaan se lyhennetään "Krung Thep Maha Nakhon" eli enkelten kaupunki.

Kertokaa jos joku löytää jostakin tämän 200 kirjaimisen nimen kun itse en jaksa etsiä.

Mihiro
09-30-2008, 07:58 PM
Tämä ei pidä paikkaansa jos tuossa nyt bäitetään tota maailma pisimmäksi nimeksi. Thaimaan Bankokin kaupungin nimeen kuuluu todellisuudessa yli 200 kirjainta. Nimeä ei kuitenkaan käytetä kovin usein vaan se lyhennetään "Krung Thep Maha Nakhon" eli enkelten kaupunki.

Kertokaa jos joku löytää jostakin tämän 200 kirjaimisen nimen kun itse en jaksa etsiä.

Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit

Suom.

Enpä nyt laskenut monta kirjainta tuossa oli, mutta wikipediasta löyty.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bangkok
Ihan kiva nimi paikalle :)

essh
10-01-2008, 03:25 PM
Suomalaisista ehkä Noormarkku tai Perttula ja ulkomaisista Banska` Bystrica ja Provo

Munkkeni
10-03-2008, 04:18 PM
Täällä on semmoinen paikka kuin Pernaa. Kyllä tuosta jotain hauskaa voi irrota jos tietää mikä on perna.

Islander18
10-03-2008, 04:26 PM
Suomalaisista ehkä Noormarkku tai Perttula ja ulkomaisista Banska` Bystrica ja Provo

Ja noilleko pitäisi nauraa? Tai sit en tajunnu... :P

the kirvesmies
10-13-2008, 04:07 PM
Suomesta löytyy Baskova ja Humalamäki.

TheMan
10-14-2008, 10:58 AM
Turkissa on yks kaupunki jonka nimi on Seks :D
Kyllä, ja ruotsin kielessä on numero nimeltään sex.

teamkiller
10-14-2008, 11:04 AM
Täällä (http://leikit.city.fi/viihde/hullunkuriset_nimet/paikkoja.php) teille hauskoja paikannimiä. Ja jos kiinnostaa, niin tässä (http://leikit.city.fi/viihde/hullunkuriset_nimet/ihmisia.php) on hauskoja ihmisten nimiä.

Kotipalli on temppeli Intiassa ja Munapirtti on kans aika hauska.

Ruki-Kun
10-16-2008, 12:24 PM
Pissis, on kyllä paras minkä olen kuullut x)

mömmö
10-18-2008, 02:17 PM
Eikös Lesbos ollut joku kaupunki? Tai taisi kyllä olla saari.

Mave
10-19-2008, 03:15 PM
Lueskelin vähän tätä ketjua ja huomasin, että monet oli laittanu Helsinkin hauskaksi. Selittäisivätkö nämä herrat meille tietämättömille mitä haukaa tässä on ja mikä idea?

Lisätään sitten semmonen paikka kun Alavittula ja tämä taitaa kyllä ihan Suomesta löytyä.

Barra
10-19-2008, 03:19 PM
Norjassa on jonkin paikan nimenä Homo. Ehkäpä hieman omituinen nimitys. Siis suomalaisen korvaan.

Anon - 16590
10-20-2008, 01:01 PM
Tämä on kyllä kaupunginosa mutta menköön: Mällimäki, kotkasta löyty tommonen jäähallin lähistöltä...

poMMop
10-20-2008, 02:13 PM
Borno niminen kaupunki on Nigeriassa :D

Kivesjärvi
Minun mökkini on kivesjärvellä :)

Eiskalt
10-20-2008, 04:46 PM
Onhan täällä suomessa kaikenlaista... Nahkahousut. Kivesjärvi.

isosika
10-20-2008, 05:45 PM
Lueskelin vähän tätä ketjua ja huomasin, että monet oli laittanu Helsinkin hauskaksi. Selittäisivätkö nämä herrat meille tietämättömille mitä haukaa tässä on ja mikä idea?

Lisätään sitten semmonen paikka kun Alavittula ja tämä taitaa kyllä ihan Suomesta löytyä.

En halua pilata keksimisen iloa, joten vinkkiä vain.

Alkuosa englantilaisittain.

Tarzan
10-20-2008, 06:20 PM
Ei hauskaa kaupungin nimeä olekaan

Taskulamppu
10-24-2008, 02:09 PM
En olle mitään hauskaa nimeä löytänyt, joka naurattaisi.
Jos olisin viellä nuori (sanotaan 1-4 luokalla), kylännimet varmaan olisivatkin vitun hauskoja, jos kylä on vaikka paskala tai joku vastaava.
Mutta ei niille enään naura.

Foorumisti
06-28-2009, 09:15 AM
En nyt hauskimmasta kaupunginnimestä tiedä, mutta meidän mökki sijaitsee Perälän vieressä :)

Nightslayer
06-28-2009, 09:55 AM
Yhen kylän nimi on Kiimamaa ja sitte on niitä paljon muitakin.

E: Eiku se taisi ollakki pelkkä Kiima. En tarkkaan muista.

zattis
06-28-2009, 02:52 PM
Itellekki tulee mieleen toi Kivesjärvi, missä on tullu vietettyy kesiä.

Lähistöltähän löytyy sitten maantieteellisinä niminä esim. Kivesvaara ja Mulkkkusaari

Faffe
06-29-2009, 09:27 AM
Ei kylläkään kaupunki, mutta jostain päin Suomeahan löytyy paikka jonka nimi on äteritsiputeritsipuolilaudatsijänkä tai jotain siihen suuntaan. Vähän herätti hilpeyttä, kun ekan kerran kuulin :)

SonataFan
06-29-2009, 09:37 AM
yhen paikan nimi on ernestin piilo

Pro Man
06-29-2009, 09:43 AM
yhen paikan nimi on ernestin piilo

Taisi olla everstin piilo

Madagascarin pääkaupunki on Antananarivo

Ja Nokialla on paikka nimeltä Paskalahti...:( Sori

Werdo
06-30-2009, 05:07 AM
Yksi vaan on paikkakunnan nimi.

Paska tarkoittaa seuraavia:

* Paska, Ari Peltosen yhtye
* Paska, Irvine Welshin romaani
* Paska, kunta Saksassa
* paska, ukrainalainen pääsiäisleipä
* paska, yksi suomen kielen yleisimmistä kirosanoista
* Gabor Paska, unkarilainen pianisti ja säveltäjä
* Pavel Paska, tšekkiläinen pelaaja-agentti
* Pavol Paška, Slovakian parlamentin puhemies
* uloste, arkikielessä paska, eläimen peräaukosta poistuva ruoansulatuksen jäte

Lainattu wikipediasta ja lisäsin siihen parit lihavoinnit.

Suomessa on Simo niminen kunta. Kuva: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/73/Simo.kuntakilpi.jpg/250px-Simo.kuntakilpi.jpg

Kuva on wikipediasta lainattu.

Simossa on kylä/alue nimeltä Onkalonperä.

Jtn. Onkalonperästä (lainattu wikipediasta)

Onkalonperä (myös Onkalo) on kylä Simon kunnassa Etelä-Lapissa. Kylä sijaitsee Perämeren rannalla ja Simojoen itärannalla Simonkylää vastapäätä, noin kolmen kilometrin päässä kunnan keskustaajamasta etelään.

Asehullu
07-04-2009, 01:54 PM
Omasta mielestäni hauskin kaupungin nimi on Batman, se on jossain Iranissa tai Irakissa.

Corek
07-04-2009, 04:23 PM
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakoshin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasatham Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit
-Tuo oli siis Bangkokin joku alkuperäinen nimi tms.

-Tuo taas oli jonkun Walesilaisen paikan nimi.

jeeeeelo
07-04-2009, 04:42 PM
Kaupungeista tiedä mutta suomessahan niitä hauskoja painkan nimiä riittää. Niistä on koottu ainakin yksi kirjakin. Ei muistu muuta mieleen nyt kuin Homeperseen suo, jolla mm. isäni on ollut sotaleikkejä leikkimässä valtion kustantamassa larpissa.

boozehound
07-04-2009, 04:45 PM
Meillä o mökki kivesmäellä kyrpälammen rannassa, vieressä pari järveä... Pohjoinen ja eteläinen vitunposkeinen. Nuo siis -50 luvun kartasta, nykyään ei taida lukea juuri mitään tossa kohtaa.

speed-hullu
07-04-2009, 05:08 PM
Killinkoski, Alajärvelle mentäessä.

makezi?
07-04-2009, 08:09 PM
mul on nousianen jokasen servun nimenä (asun siell)

Spectre
07-06-2009, 11:45 AM
-Pallivaha Turussa
-Kökkö Somerolla

kollila2
07-06-2009, 01:26 PM
Dildo (saari)

Corek
07-06-2009, 10:23 PM
Tuollahan niitä on iso lista jos joku haluaa katsoa: http://www.elisanet.fi/wfan/text09.html
Bongasin sitä alusta Ala-Mulkun. :P

Kova Konna
07-06-2009, 10:48 PM
Juupajoki."Juupajoelle tonnikaloja metsästämään!" Vammala

Tigereye
07-07-2009, 08:38 AM
Lolland <- Jossakin päin Karibianmerta pieni saari.

dankokalpazanko
07-07-2009, 09:02 AM
laga saari<--- pikkunen saari

FlameForce
08-05-2009, 06:43 AM
EI HELVETIN REPS HOMEPERSEENSUO!!!!

Niistä mitä olen ite nähny niin sanoisinkio Etelä-Suomen Pallivaha

Ja amerikassa on kuuiemma sellainen loistoravintola kuin Paska. Itse en usko mutta kaverit eivät luovuta...

DreamEater
08-05-2009, 02:35 PM
Pistän tähän vaikka Hammarland. Miksikö hyvittava? Koska jos vaihdat yhden kirjaimen niin tulee Hammerland

Tuusula
08-05-2009, 03:07 PM
Suomessa Munakka on yks parhaista :{D

Zoro||
08-05-2009, 05:27 PM
Pyhtään lähellä on saari nimeltä Munapirtti... Meidän mökkikin on itseasiassa siellä.

E: Se siis on myös kunta ja siellä asuu ihmisiä ettei nyt tule tuosta vineä.

zuggah
08-05-2009, 05:48 PM
Onhan niitä paljonkin, mutta nyt ei tule paljoa mieleen..
Yksi on selänpää.. En tiedä, kyllähän se niskakin voi olla, mutta kumminkin..

Dreamer
08-06-2009, 09:09 AM
No en oikeen tiedä mitään kaupungin nimeä.. Hmm.. Nauru, se on yksi valtio jossain päin maailmaa.. D:

The Heat
06-28-2010, 05:18 PM
Siis puhutaanko tässä Travianin kaupungeista (eli kylisä) vaiko oikeista historiallisista kaupungeista? Tulee molemmista vastauksia

Oikeista kaupungeista. Muutenhan tämä aihe olisi Traviania käsittelevän yleisen keskustelun puolella.
- VG -

Schmeisser
06-28-2010, 05:27 PM
Eiköhän se tuo Horonkylä ole. Paikka sijaitsee jossain päin Keski-Suomea.

Lisään tähän vielä ekstrana yhden saarirykelmän, jonka nimi on Mulkkusaaret. Tämä paikka sijaitsee Posiolla.

jorre
06-28-2010, 06:09 PM
Tossa iPhonen karttaohkelmal kattelin hauskaa nimee. Juupajoki kuulosti jännimmält :D

esku
06-28-2010, 06:13 PM
Itse en tiedä mitään hauskaa kaupunkia mutta järven ja luonnonpuiston. Kun koulussa tutkittiin karttakirjaa siellä oli kivesjärvi ja runkauksen luonnonpuisto. Ja sitten tuo helvetinjärvi jonka aika moni varmaan tietääkin.
E:Opettaja muuten puhu jostain paikasta jonka nimi oli Juostenpaskottu.

rottapoika
07-03-2010, 01:20 PM
No kattelin tossa joku aika sitten airsoft skenuja niin yksi oli koivuhelvetti nimisessä paikassa. :D

Morini
07-20-2010, 07:35 AM
Onko kyseessä suomalaisia nimiä? Jos ulkomailta niin: Paska, Saksassa ja Kullimaa, Virossa. Kävin kerran myös Sallassa (Suomessa) sellaisessa paikassa kuin Koirankyrpäoja. Kaverini sanoi, että Varkaudessa on Siitinselkä.

DoomDude
07-26-2010, 06:11 PM
Hauskimmasta kaupungista en tiedä mutta
"Paska, kunta Saksassa" Eli siis kunta nimeltä paska. Miettikää jos joku tulee sanomaan "Päivää, olen kotoisin paskasta" :D:D

Päälikkö
07-27-2010, 10:02 AM
Varkaus! Ainankin suomest

Heinävesi! myös suomest!

Tanskalaisten kova land: Legoland!

qaswertyx
07-27-2010, 10:52 AM
mitään paikan nimeä en tiedä mutta on sen niminen saamelaien ku aina neega se oli kerran uutisissa

rugila
07-27-2010, 11:42 AM
Oma kyläni oli kiekula :)

~Dataman~
07-27-2010, 01:51 PM
Muinaisen persiam pääkaupunki oli persepolis!:twisted:

Päälikkö
07-27-2010, 03:55 PM
Hyi mikä roska kaupunki PERSEpolis

Japanin jokohomo kaupunki siinä on persepolikselle vastakohta ja kova sellainen.

oscar_real
07-27-2010, 05:16 PM
Repesin, kun kuulin "kaupungista" nimeltä turku.
Masennuin, kun kuulin että se on Suomesta :(

-iTm
07-27-2010, 09:23 PM
Repesin, kun kuulin "kaupungista" nimeltä turku.
Masennuin, kun kuulin että se on Suomesta :(
↲Äläs nyt kyllä täällä tamperetta paremmat olot. :(