PDA

View Full Version : Helpoin ja vaarallisin temppusi?

eXu
03-23-2007, 09:35 AM
Minun mielestäni helpoin ja vaarallisin temppuni on, kun olin keinussa niin jalat oli ketjussa ja roikuin alaspäin. Sitten vielä olin ilman käsiä ja osaan sen nykyään hirveän helposti.

Exray
03-23-2007, 09:51 AM
Mua on lyöty lukkarina kun olin niin päähän. Huom: Vahinko. Kaveri lyö hutin ja vetäs mailan äkkiä takas ja otan palloo nii se osu mua kaaliin. Olin vaan onnekseni unohtanu kypärän päähän :lol:

Don_Seppo
03-23-2007, 10:39 AM
Mulla varmaan kun tein uimahallissa voltin ja löin vahingossa takaraivon siihen metallikorokkeeseen.

APE_the_hippy
03-23-2007, 10:40 AM
mun mielestä tää on melko turha aihe, viemäriin tämmöiset jos minä saisin päättää :roll:

Ozcar
03-23-2007, 10:44 AM
Äläs nyt hippi ala, onhan muiden kärsimyksille hauska nauraa :wink:

Itsellä varmaankin se, kun kaveri kerran iski liukurin poskesta läpi. Tai vaihtoehtoisesti se kun kaaduin ja leuka osui nätisti terävään rautatankoon. Tuli mukava jälki :D

sampsa93
03-23-2007, 10:52 AM
minulla taitaa olla kun kaveri löi salibandy mailalla täysiä poskeen ja siinä oli punaiset jäljet sitten loppupäivän :lol:

Panda
03-23-2007, 11:14 AM
Riparilla hiipparoittin ikkunan läpi(45tikkiä) :shock:

Fonuahana
03-23-2007, 11:41 AM
Varmaanki se ku suihkussa kaatuu ja vetäsee verhot mukanaan on aika ainutlaatuista. Jotenki musta tuntuu että exu haluaa vain massiivisen määrän viestejä itselleen.

Village X
03-23-2007, 11:53 AM
Mitä Helvettiä?

mayhem
03-23-2007, 12:35 PM
kaverit piti käsistä kiinni ja heitti mut takaperin voltiila silleen että tulin naama edellä jäähän.kaikki hampaat rupes heiluun mutta onneks kaikki juurtu viä kiinni.

Panda
03-23-2007, 01:42 PM
Mitä Helvettiä?
Joo tuli vähän möhlittyä :?

Ozcar
03-23-2007, 01:52 PM
kaverit piti käsistä kiinni ja heitti mut takaperin voltiila silleen että tulin naama edellä jäähän.kaikki hampaat rupes heiluun mutta onneks kaikki juurtu viä kiinni.

Auts...

Diztictive
03-23-2007, 01:58 PM
Vaarallisin ja varmasti uhkarohkein temppuni oli kun asensin windowsin koneeseeni ja käytin windowsin palomuuria 10 minuuttia ennenkuin sain ladattua ja asennettua toisen.

Exray
03-23-2007, 02:08 PM
:shock:
Jotkut osaa. Itelläni eii oo ollu tikin tikkiä.
Omalla luokalla on yks semmonen muka-pro laskettelija. No juu sanoin et mennääs tohon ala-boxiin niin saat näyttää taitos. No hän lähtee siihen sillein tavan laskettelu tyylillä vaikka siit pitää vetää syöksyllä. Hän tekee siitä semmosen "enkeli-hypyn" eli sukset käret osottaa suoraan alas ja kädet levällään. Ja silleenhän se tulee alas. Flätille tietenki jaa sukset lentelee. Sillä osu kantti jotenkin sen jalkaan ja se joutu lähtee perhana sairaalaan. pari tikkiä ja sen uus tempaus on ostaa twin-tipit :lol:

sampsa93
03-23-2007, 03:18 PM
Vaarallisin ja varmasti uhkarohkein temppuni oli kun asensin windowsin koneeseeni ja käytin windowsin palomuuria 10 minuuttia ennenkuin sain ladattua ja asennettua toisen.

tuo kulkee suvussa :D

Exray
03-23-2007, 03:52 PM
Oma tyhmin stunttini oli tossa toissa uutenavuotena kun suostuin kaverin apulaiseks sen temppuun(oltiin molemmat nautittu muutamat oluset). Kaveri harrastaa kendoa ja halus näyttää muille kuinka taitava se on. No sehän kävi repäsemässä sieltä juhlamestasta jonku samuraimiekkakopion ja sano et se lyö täysillä mua päähän ylähäältä päin, mutta pysäyttää iskun juuri ennen osumaa. Kyllähän ne kaksi ekaa harjotuslyöntiä onnistu, mut se itse lyönti tuli perille ilman mitää hidastuksia. Oli muuten seuraavana aamuna pää pikkasen kipeä, tosin saaattoihan tuo johtua krapulastakin.

Ja mitäs vaarallista tuossa muka oli? No siellä seinällä olis ollu ihan oikeakin, kunnon terässä oleva miekka sen samuraimiekan alapuolella...

Hui helevetti! Pitääpäs ruveta vieroksuun kendo veikkoija

betaversio
03-23-2007, 06:01 PM
Sukelsin uimahallissa selälläni yrittäen saada selkää pohjaan. No, Otin kunnon sukelluksen ja löin pään kaakeliin oikein kunnolla. Oli hiuskarvan varassa ettei menny taju siellä veden alla. Sen jälkeen olen useasti ihmetellyt, miksi pääni laki on niin tasainen :D :o
No, onhan noita muitakin. Kuten se, että pikkuveli kiipeää omenapuuhun. Se on laho. Se kiipeää suht isoon oksaan, ja minä olen oksan alla. Oksa katkeaa, Ja hän tippuu oksineen päivineen minun niskaani. :? Se ei ollut yhtään hauskaa. :D

HML
03-23-2007, 06:15 PM
Minun mielestäni helpoin ja vaarallisin temppuni on, kun olin keinussa niin jalat oli ketjussa ja roikuin alaspäin. Sitten vielä olin ilman käsiä ja osaan sen nykyään hirveän helposti.
Sepäs mainiosti selittää pääsi vammautumisesi.

Minä en tee temppuja, koska ne kuuluvat pelleille. Toki hienoa temppua osaan arvostaa.

srenghtukkel
03-24-2007, 06:59 AM
Hah, kaikille sattuu ja tapahtuu, mutta minulle pahimmasta mitä on käynyt olen saanut laastarin =D... Enkä sitäkään muista taisi olla kun joskus kaaduin pyörällä sellaiselle pikitielle... Ja polvet ja kyynärpääthän siinä aukesi mutta ei mitään vakavaa... Ikinä ei ole sattunut kunnolla ja olen ihan onnellinen siitä mutta temppuja jotka ovat helppoja osaan silti... Ei niin helppoa, mutta kun noin 15 kertaa yritti niin pyörällähän se 150m tuli keulittua =)... Ja sitten kesäisin hyppytornista 7,5 metristä lähtee takaperin voltti veteen ja tänävuonna voisi kokeilla kympistä... Mutta ei minulle sitten kai ikinä ole käynyt mitään kun ei mitään tule mieleen tai sitten pääparkani on kokenut niin paljon että en vain muista mitään =D...

Exray
03-24-2007, 09:00 AM
Jossain päin Kuopioon on kuulemma 6.luokalla jtn. "aivovammasia" kun viiltelevät koullus käsivarsiaan terottimen terällä. Mikähän niitäkin riivaa? Ite pelkään korkeita paikkoja ja kun vitosesta hyppään tuntuu ihan kympiltä hrrr... Just just uskallan olla tornissa kybän kohalla. Äitilläni joka on harrastanut uintia maajoukkoe tasolla on hypännyt joskus 13 vuotiaana 7,5 kylelleen. Ihan mustaks oli kuulemma menny.
:roll:

Lord Morgan
03-24-2007, 10:38 AM
Oma pahin temppuni oli varmaan, kun yritin pyöräyttää pyörän tangon 360 astetta, ainut vaan että temppu päättyi siihen, kuten arvata saattaa, että lensin tangon yli ja lääkäriin, koska käteni murtui... :oops:

moxey
03-24-2007, 10:54 AM
Kaikenlaista sitä on kyllä tullut tehtyä, eikä noista oikein osaa erotella et mikä niistä on ollut kaikista vähiten fiksua :P

oisko ollut 99, 2000, 2001 ilosaarirokeissa kun saatiin aina joku villi idea lähtee vetään nekronaamio-reissu. Kaikki vaatteet telttaan ja jätesäkki päälle ja festarialueelle hillumaan. (Jokanen varmaan tajuaa et se jätesäkki ei riitä peittämään esim. kiveksiä).

Tais olla vuoden 01 reissun jälkeen kun tulin himaan niin pikkuveljen kaverin tyttöystävä tul vastaan jyväskylässä ja repes päin naamaa, että ol nähnyt mut kymppiuutisten loppukevennykses jätesäkkipäällä. "Ne sano et näitä jätesäkkisankareita seurattiin enemmän ilosaarirockissa ku bomfunk mc'siä"

Joskus saatiin kans fiksu idea kännissä laneilla, että lähetään laskemaan lehtiroskiksella mäkeä... oiskohan tämäkin ollut joskus ~01-03 tms. Hauskintahan siin oli et semmonen pien mäki mistä menee asfalttitie alas. sit siinon semmonen katukiveys ja nurmea semmonen muutama metri. Arvatkaapa kun ottaa kunnon vauhit niin pysähtykö sitä siihen nurmikolle :P Sieltä nurmikon toiselta puolelta asfaltilta taas ittemme löydettiin.

Joskus junnuna tuli kyl tehtyä mitä ihmeellisimpiä asioita. (Tai no ei ees välttämättä kovin junnuna :D). Ollaan juoksenneltu munasiltaa pitkin kuokkalansiltaa iltasella, hypitty sieltä uimaan, heitelty baarista tulevia ihmisiä kananmunilla ku ei muutakaan tekemistä keksittyä ja ei oltu itte ryypiskelemäs :D, tehtiin kännissä ft2:lla levyllinen musiikkia provinssiin ja provinssis joku tilas meiät keikalle (soli kyl kans melekonen spektaakkeli se keikka :D) listaa ois niin paljon kun viittis kirjottaa :P

Pugetz
03-24-2007, 12:23 PM
No eihän se mikään temppu ollut mutta n.4kk vanhana mulla puhkes umpisuoli ja olin kuolla siihen. :shock:

tema92
03-24-2007, 12:27 PM
No tos viimekesänä mun pikkusisko ampu mua ilmakol vahingossa jalkaan mut onneks luoti hipas säärtä ja tul pelkkä haava :D joten mitä opimmekaan älä anna asetta pikkusiskoille :)

janch
03-24-2007, 12:34 PM
Ehkä hulluinta mitä on tullut tehtyä on että kaveri seisoi jalkojeni päällä ja heitteli vajaan kilon painoisia veitsiä pääni pällä, se kuumotti pikkaisen ja toinen samaan aiheeseen liittyen oli että olin selkä samaista kaveria päin ja passailtiin veitsillä ja olin selkä kaveria päin (se heitti veitsiä selkäni kohti ja nappailin niitä kiinni, minä nakkailin olkani yli moisia takaisin päin)

samael
03-24-2007, 05:05 PM
Helppoa voisi olla kapakkaan lähteminen ja perseiden vetäminen ilman vaimon lupaa, haastavaa saattaisi olla kotiinpaluu. :lol:

Ozcar
03-24-2007, 05:53 PM
Ainii tässä puhuttiinkin vaarallisuudesta... No, mökillä on sellainen mukava rotko jossa on kiva leikkiä :mrgreen: Vielä en ole tippunut. HUOM vielä.

Siinä on oikeasti hauska leikkiä, hullukaan sitä jaksa mennä lenkille kun voi harrastaa extreme-urheilua sen sijaan.

Hihuli
03-26-2007, 03:51 PM
Söin perunan.

AisDeck
03-26-2007, 04:51 PM
Söin perunan.

Jos söit koulun ylläriperunan, niin ymmärrän temppusi vaarallisuuden.

Exray
03-26-2007, 04:54 PM
Viron pottuja tarjoillaan meilläkin koulussa.
(sanan muunnos :lol: )

Hihuli
03-26-2007, 05:47 PM
Jep.. Koulun ruokailussa mulle tuli ylläripylläri peruna sieltä. Erittäin vaarallista touhua oli kun jouduin kamppailemaan perunaa vastaan joka oli hiukan.. kuminen.

Targuil
03-26-2007, 06:56 PM
Jep.. Koulun ruokailussa mulle tuli ylläripylläri peruna sieltä. Erittäin vaarallista touhua oli kun jouduin kamppailemaan perunaa vastaan joka oli hiukan.. kuminen.
Löytyikö sisältä vielä kinderi yllätys?

Dark Fade
03-26-2007, 08:30 PM
Noni, mun vuoro. Koulun perunoita ei kukaan täysjärkinen syö. Tossa viel muutama vuos takapakkia nassikkana kiipeiltiin tommosessa pienoisessa viidakossa kodin lähellä. Kaikkea apinamaista tuli tehtyä (hypittyä puusta puuhun 5-7m korkeudessa). Enää en tekis, ehkä sen viimesen kerran takia. Sillon sattumalta osuin semmoseen lahoon puuhun, joka tietenkin siitä katkes ja yläosa lähti kaatumaan pois päin. Hyvä vaan, et pidin käsillä kiinni siitä yläosasta, ja kun pääsin irti, kaaduin taakse. En vapaaseen pudotukseen päässy, vaan nappasin tukevammasta puusta kiinni, ja roikuin siinä sitten selkä maahan päin uskaltamatta päästää jaloilla irti siitä lahon puun vielä seisovasta osasta. Alla oli 3-4m ilmaa ja kasa mukavan naulaisia lautoja. Siinä puussa, missä käsilläni roikuin, oli kans muutama naula sojossa, jos olisin päästänyt irti jaloilla, olisin saanut parannetun ilmanvaihdon. Jotenkin kaverin kanssa siitä sitten taiteiltiin irti, hauskaa oli sitä ennen ja jälkeen. :mrgreen:

Järki kasvo aika nopeasti kymmenen ikävuoden jälkeen, mitään suurempaa ei oo tapahtunu sen jälkeen, ku istutettiin homejuustoa luokanvalvojan vetolaatikkoihin viimesenä päivänä ennen kesälomaa.

Jin Hansson
03-27-2007, 06:03 AM
Selvisin hengissä auto-onnettomuudesta. Istuin pelkääjän paikalla.

Souppi
03-27-2007, 07:14 AM
Kaaduin mopolla, ja polvi murtui :mrgreen:

Hihuli
03-27-2007, 03:05 PM

No jos sun kindermunis sisällä on mustaa paskaa niin kyllä kai.

eXu
03-27-2007, 03:28 PM

No jos sun kindermunis sisällä on mustaa paskaa niin kyllä kai.

No jos se ruokalan täti oli hieronut käsiä tai persettä siihen perunaan niin kyllä siinä mielessä peruna aika kuminen on. :)

Exray
03-27-2007, 03:45 PM
Mikä todennäköisyys että ne sitä persettään hieroo ja sitten tarjoilee meille ruokaa?
Ei ne keittiön tädit vaan osaa kokata hyvää ruokaa. siinä se.

Berokka
03-27-2007, 03:50 PM
Kun kerran munista puhutaan niin:

Ostin vähän aikaa sitten "Röllin munan" kaupasta pelkästään sen takia että kyltissä luki "Röllin munat 40senttiä". Söin sen suklaisen kuoren ja kurkistin sisälle ja petyin.
Siellä ei ollutkaan miljoonia pieniä röllejä vaan muovinen HELIKOPTERI!

Se oli niin suuri järkytys että tämä oli minun vaarallisin temppuni...

Hihuli
03-27-2007, 05:19 PM
Kun kerran munista puhutaan niin:

Ostin vähän aikaa sitten "Röllin munan" kaupasta pelkästään sen takia että kyltissä luki "Röllin munat 40senttiä". Söin sen suklaisen kuoren ja kurkistin sisälle ja petyin.
Siellä ei ollutkaan miljoonia pieniä röllejä vaan muovinen HELIKOPTERI!

Se oli niin suuri järkytys että tämä oli minun vaarallisin temppuni...

Mäki ostin röllilt munaa mut tuli vaa joku muovilelu =(

moxey
03-27-2007, 05:22 PM
Mikä todennäköisyys että ne sitä persettään hieroo ja sitten tarjoilee meille ruokaa?
Ei ne keittiön tädit vaan osaa kokata hyvää ruokaa. siinä se.Menee kyl meikäläiseltä nyt hieman offtopiciks mut pakko mainita, että eiköhän ne keittäjäntätit osaa ihan normaalisti tehdä ruokaa. Eri asia onkin se, että kun tehdään tuommosia määriä niinkuin koulujen keskusruokaloissa esim. niin laatu ei tietenkään ole samaa kuin kotona. Se ei kuitenkaan oo ihan sama keitätkö kotona kattilassa 20 perunaa vai koulun keskuskeittiössä 20 000 perunaa samassa kattilassa.

Hihuli
03-27-2007, 05:25 PM
Ei ne keittiön tädit vaan osaa kokata hyvää ruokaa. siinä se.Menee kyl meikäläiseltä nyt hieman offtopiciks mut pakko mainita, että eiköhän ne keittäjäntätit osaa ihan normaalisti tehdä ruokaa. Eri asia onkin se, että kun tehdään tuommosia määriä niinkuin koulujen keskusruokaloissa esim. niin laatu ei tietenkään ole samaa kuin kotona. Se ei kuitenkaan oo ihan sama keitätkö kotona kattilassa 20 perunaa vai koulun keskuskeittiössä 20 000 perunaa samassa kattilassa.

Nojuu.. sit siitä et mistä ne tekee.. Katoin jotakin ämpäriä siin luki '' Lihakeitto tiiviste'' Siis mitä hel*ettiä. Enpä oo enne tiennykkää että niitä tehää oikee tiivisteestä :D

Exray
03-27-2007, 05:26 PM
Menee kyl meikäläiseltä nyt hieman offtopiciks mut pakko mainita, että eiköhän ne keittäjäntätit osaa ihan normaalisti tehdä ruokaa. Eri asia onkin se, että kun tehdään tuommosia määriä niinkuin koulujen keskusruokaloissa esim. niin laatu ei tietenkään ole samaa kuin kotona. Se ei kuitenkaan oo ihan sama keitätkö kotona kattilassa 20 perunaa vai koulun keskuskeittiössä 20 000 perunaa samassa kattilassa.

Nyt pari tuntia kasvaneena muistinkin että ei se budjettikaan ruokalassa ole hirveän suuri.
__________________________________________________ _________
Joskus toissa vuonna olin uimassa ja hyppelin laiturilta otin pitkät vaihut ja juoksin laituria pitkin ja laiturissa oli suht pitkät raot ja jäi jalka siihen väliin. Murtu ja oli oikeen ilosta yrittää pyöräillä kotiin.

Hihuli
03-27-2007, 05:28 PM
/Off tänää ei sit tarvinnukkaa olla koulussa syömässä sitä sontaa ku oon kipeä :S Tein sentään oman ennätyksen ja nukuin kello viiteen asti .

Symbioosi
03-28-2007, 12:13 PM
/Off tänää ei sit tarvinnukkaa olla koulussa syömässä sitä sontaa ku oon kipeä :S Tein sentään oman ennätyksen ja nukuin kello viiteen asti .

Voi hyvä luoja! En ymmärrä moista ajan tuhlausta. Itse herään klo7-8 ettei aikaa mene hukkaan elämästä.

Pax Romana
03-28-2007, 04:08 PM
Hmm.. Mitähän vaarallista tässä elämän aikana on tullut tehtyä. kerran esikoulussa kyllä eräs tummaihoinen heitti minut kelkan alle jossa oli terävät metalli jalat ja päällä noin 100 kg:n massa. Siitä tuli mukavat haavat..

Iso-Varvas
03-28-2007, 04:11 PM
Mitä Helvettiä?
Joo tuli vähän möhlittyä :?
"Riparilla hiipparoittin" Kiva uusia sanoja mulle :D

Decorrow
03-29-2007, 03:38 PM
onhan sitä aina tyhmyyksiä tehnyt... laitetaas vaikka tokaluokalla, kun oltiin hippaa kiipeilytelineessä, niin jotenkin onnistuin pistämään toisen etuhampaani naruun kiinni, siinä tipun alas elopainollani.. tulos= yläleuan murtuma ja hammas kivasti 90 asteen kulmassa... onhan tähän mahtunut myös kaksi hirvikolaria :)

Ozcar
03-29-2007, 03:49 PM
Menee kyl meikäläiseltä nyt hieman offtopiciks mut pakko mainita, että eiköhän ne keittäjäntätit osaa ihan normaalisti tehdä ruokaa. Eri asia onkin se, että kun tehdään tuommosia määriä niinkuin koulujen keskusruokaloissa esim. niin laatu ei tietenkään ole samaa kuin kotona. Se ei kuitenkaan oo ihan sama keitätkö kotona kattilassa 20 perunaa vai koulun keskuskeittiössä 20 000 perunaa samassa kattilassa.

Nyt pari tuntia kasvaneena muistinkin että ei se budjettikaan ruokalassa ole hirveän suuri.

Taisi olla jopa muutamia senttejä per oppilas ;)

Pax Romana
03-29-2007, 04:56 PM
50 snt per. oppilas itseasiassa. Kaikkialla muualla kuin yksityiskouluissa joissa ruokien hintaa hipoo peräti 70 snt:n rajaa. hohoo :roll:

Jin Hansson
03-29-2007, 06:33 PM
50 snt per. oppilas itseasiassa. Kaikkialla muualla kuin yksityiskouluissa joissa ruokien hintaa hipoo peräti 70 snt:n rajaa. hohoo :roll:

Veikkaisin, että koulut saavat tukkualennusta ostaessaan niin massiivisia määriä ruokaa, mikä osaltaan vaikuttaisi tuohon 50 snt/oppilas-hintaan...

FIN Warriors
03-29-2007, 06:55 PM
Joskus ala-asteella kun harjoittelin pihalla nokkahuilun soittoa koska meillä oli soittokoe. Kun soitin sitä niin kaveri potkaisi kengällä suoraa nokkahuilun kärkeen ja mulle tuli ihan mukava vekki suuhun :? Se ei tuntunut hyvältä :D

Tuttiritari
03-29-2007, 08:08 PM
Voi hyvä luoja! En ymmärrä moista ajan tuhlausta. Itse herään klo7-8 ettei aikaa mene hukkaan elämästä.

Elämä kallis, NOLIFE HALPA!!! :lol: :lol:

Azazel
03-30-2007, 08:37 AM
Vaarallisin juttu on ollut se kun olin kopparina pesäpallossa. Luokkakaveri löi pallon suoraan otsaan. Tovin siinä sitten oltiin muissa maailmoissa

Olen myös saanut haavan näkkileivästä. :D

Exray
03-30-2007, 10:58 AM
Oon lyönyt yhtä omaa luokkalaista silmään! Ownag3d by Exray! Oli viel semmonen äijä josta ei oikeen piittaa. Ei oikeen viitsinyt nauraa kun opettaja oli vieressä.

Diztictive
03-30-2007, 11:13 AM
Oon lyönyt yhtä omaa luokkalaista silmään! Ownag3d by Exray! Oli viel semmonen äijä josta ei oikeen piittaa. Ei oikeen viitsinyt nauraa kun opettaja oli vieressä.

Kumma kunnet syytettä saanut.

Eikä teidän tarvitte kitistä siitä kouluruuasta, ei se mitää herkkuukaa mut kun ilmasta kun on ni olkaa iloisia siitä. Ittellä menee aina ~ 2.50€ ruokaan koulussa joka päivä.

sampsa93
03-30-2007, 12:29 PM
Vaarallisin juttu on ollut se kun olin kopparina pesäpallossa. Luokkakaveri löi pallon suoraan otsaan. Tovin siinä sitten oltiin muissa maailmoissa

Olen myös saanut haavan näkkileivästä. :D

mitä pirua... :shock:
haava näkkileivästä
miten tuo on mahdollista :?

Peekoo
03-30-2007, 07:40 PM
Otin spraypullon korkin irti ja sytytin siitä sen sytkärillä palamaan ja heitin maahan :) Siin ois menny lähimettä ellen olis ajoissa tajunnut heittää sen veteen. Heitin myös yhtä spraypulloa isolla kivellä niin tuli sellanen 10 metrin punainen suihku ja melkeen tuli päälle, lähti siinä lähellä leikkineet lapset kirkuen pois :P

webrator
03-31-2007, 06:30 PM
no onhan niitä tullu tehtyy esim etu- ja takaperinvoltti keinusta kun meinas toisessa jäädä jalka siihen ketjuun kiinni. Opin duudsonien temppukerhosta XD.

Targuil
03-31-2007, 06:48 PM

Kumma kunnet syytettä saanut.

Eikä teidän tarvitte kitistä siitä kouluruuasta, ei se mitää herkkuukaa mut kun ilmasta kun on ni olkaa iloisia siitä. Ittellä menee aina ~ 2.50€ ruokaan koulussa joka päivä.
Paitsi, että veroillahan nekin maksetaan...

Dark Fade
03-31-2007, 09:48 PM
Yläasteella vedimme yhden autiotalon pihalla dieselnotskia semmosessa vanhassa kattilassa. Tylsäähän se on, kun palaa niin tasaisesti. Varastosta löyämämme propaanipurkit kyllä herättivät ne sisäiset pyromaanit, ja muutaman minuutin päästä pihalle leviää palavaa paskaa muutamametrisistä tulipalloista. Arvatkaa, näyttikö hienolta pimenevässä yössä, kun vaijeroitiin kolme tölkkiä yhteen, ja niistä jälkimmäiset kaks räjähti samaan aikaan. Kun vähän saimme sitä hulluuden vääristämää ilmettä korjailtua, päätimme hakea oikean kaliiperin metalliputken jostain, ängimme sinne kaksi purkkia peräkkäin ja tungimme tämän pään dieselkattilaan. Kesti pirun kauan, ennen ku posahti, eikä ensimmäisellä yrittämällä onnistunut. Kun sitten onnistu, tölkki lensi tulipallona jonnekkin kymmenien metrien päähän ryteikköön (ei kuitenkaan itse räjähtänyt).

Mikä siinä oli hulluinta, oli se kun kaveri lähtee tuossa kolmen tölkin kokoelman ensimmäisen räjähdyksen jälkeen kattomaan tuloksia meidän suojasta, saan tyypin just kiskastua takas ennen ku loput kaks päätti ylittää paineensietokykynsä. :roll:

Exray
04-01-2007, 09:56 AM

Ossoon kirjottoo. Siis olen lyönyt PESÄPALLOLLA yhtä oppilasta päähän. :lol:

Manhunter
04-04-2007, 12:55 PM
Oma huimin/tyhmin temppu oli kun aloitin airsoftin. Tasaseen tahtiin sen jälkeen tullut vammoja ja haavereita.

Ollimus
04-04-2007, 01:21 PM
Oma huimin/tyhmin temppu oli kun aloitin airsoftin. Tasaseen tahtiin sen jälkeen tullut vammoja ja haavereita.

Oot aika hurjapää! no ei -.- Ei siitä saa kun mustelmia,haavoja jne. Ei se nyt hurjaa ole ^^

Mastox
04-04-2007, 01:42 PM
Hurjin temppuni oli kun join 1,5 litran kokispullon 1,5 minuutissa. Eikä ollut liian hapokasta :D

Sirppi & Vasara
04-04-2007, 03:00 PM
Hurjin temppuni oli kun join 1,5 litran kokispullon 1,5 minuutissa. Eikä ollut liian hapokasta :D Yritettiin tota 1.5l kokista niin nopeata kun pystyttiin... Ei paljoo naurattanu ku iteltäni lensi oksennus viidennen lasin jälkeen kuudesta... Ei tullu niin paljoo ku kaverilta joka sai juotua kaiken ja heti perään laattas noin 1.5l kokista kerralla... Oli aika hauska näky.
Onhan sitä kaikkee tehty, oma käsi ollut paketissa 3 kertaa yhden vuoden sisällä... (Jep sama käsi)

webrator
04-12-2007, 10:22 AM

pelkällä pallolla?

Exray
04-12-2007, 12:24 PM

pelkällä pallolla?
Ylleensä ei maila lennä kun sillä lyödään. Jos ei F-g junnuja lasketa.

GreenCow
04-14-2007, 12:50 PM
Yritin kiikusta takaperinvolttia ja tulin mahalleen

webrator
04-14-2007, 01:39 PM

pelkällä pallolla?
Ylleensä ei maila lennä kun sillä lyödään. Jos ei F-g junnuja lasketa.
eiku ymmärsin et sä tyyliin kävelit sen luo pallo kädessä ja löit sillä pallolla niiku se olis joku ase. :wink:

Vesui
04-14-2007, 05:17 PM
olih ollu maalaamas jotaki mökkiä kun ajattelin kiivetä puuhun jossa oli alempana majantapanen. Olin aika korkealla ja aikoin yrittää toisee puuhun. Oksapa meni ja katkesi ja tipahin sieltä alaspäin. Onneksi olin siinä majan kohalla ja tipahtin melkein maankorkeudella naulattuun naulaan ja jäin hupusta kiinni, se naula oli naulattu samana päivänä. Myöhemmin ajatellen siinä ois saattanu mennä henki ja oli käyny aika mäihä.

summoner
04-14-2007, 05:47 PM
:D

Kovaa sai lyödä kaveri jos kopparina olit. Ei ne kaikki miesten superpesiksessä kypärää käytä :arrow: koppari on lukkarista(syöttäjä) kauimpana oleva pelaaja jolla ei ole kypäräpakkoa. Sieppari on lähimpänä. Kokemusta pesäpallosta 2 vuotta.

Sitten aiheeseen:

Olin tulossa koulun joulujuhlasta :arrow: pitkä loma edessä. Oli traktori tehnyt isom lumikasan josta hyppäsin kolosen :arrow: 360 astetta ja siinä jäi umpihankeen pyörimään ja oikea polvi murtui.

On jotenkin ironista että se oli koulun alkaessa ekana päivänä joululoman jälkeen "korjautunut".

Iso D
04-14-2007, 08:09 PM
Tyhmin temppu: Juoksin nyrkkiä päin skidinä. Eli kaveri pääsi tirvasemaan vastapalloon.

Vaarallisin: Hmm, nappulana lähin pyörällä alamäkeen, ja kas, jarrut pettivät ja täydellä vauhdilla tiiliseinään. Kumma kun tuli vaan aivotärähdys.

Jeps, olin itsetuhoinen kakara näin jälkeenpäin ajatellen.

FTale
04-14-2007, 08:58 PM
Ittellä menee aina ~ 2.50€ ruokaan koulussa joka päivä.
Paitsi, että veroillahan nekin maksetaan...

Niin siis veroilla maksetaan se ruuan 'oikean' hinnan ja tuon maksetun summan erotus.

Tietysti jos ateria maksetaan opintorahalla, niin silloin tuokin summa on periaatteessa veroilla maksettu.

boozehound
04-14-2007, 10:01 PM
tultiin joskus porukalla baarista ja kattelin että kaveri on jossain puskan edessä kusella - sain hienon idean hypätä sen puskan yli, ideana mennä toiselle puolelle kuselle. Reilu juoksuvauhti ja armoton loikka puistonpenkin päältä pusikkoa kohti, en vaan tiennyt että takana oli matala tiilimuuri just sopivasti säärien kohilla ja siellä muurin takana luiska alas. Molemmat sääret mustina ja pää sarvimiinan näkönen pari seuraavaa päivää.

Volle
04-15-2007, 09:38 AM
joskus pentuna laskin seisallee liukumäestä ja kaaduin ja sit oli takki ja kaikki veressä :D

Kiavari
04-15-2007, 10:28 AM
Piruilin pentuna ala-asteella yhelle äijälle, ja sit ku se suuttu, se otti musta niska-perse-otteen, ja heitti mut turvalleen asfalttiin. Turpa ruvella sen jälkeen.

R34P3R
04-16-2007, 05:22 AM
Hyppäsin keinusta takaperivoltilla suoraan selälteen. Kyllä vähän aikaa otti henkeen. :D

-Fekes-
04-16-2007, 11:06 AM
Vaarallisin temppuni minkä olen kokaan tehnyt oli judon aloittaminen. Eihän se aluksi kamalalta kuulosta mutta lasketaan yhteen kaikki vammani:

Varpaan kynsi irti kolme kertaa.
varpaat (kaikki) murtunut oikeasta jalasta samalla kertaa.
Aivo tärähdys=pääni otti kontaktin jonkun toisen jalkaan :)
Peukalo sijoiltaan
Toinen aivotärähdys (en muista miten kävi)
Nenä murtui
Kolmas aivo tärähdys (minut heitettiin o-soto-garilla sellaiseen hienoon puulastaan)
Kantapäälle kävi jotain (sekin osui siihen samaiseen puulastaan) en muista mikä siihen sitten tuli, mutta sattui ainakin ihan liikaa.

Harrastan judoo toki vielä ja joka kerta treeneissä käy jotain "minor damagea"

FinnWarrior
04-16-2007, 11:59 AM
Tää ketjuhan on kopioitu kokonaan Tilt.Tv :stä!

No mutta kerronpa omani.. Vaarallisin oli ku hyppäsin tuolilta alas.

Helpoin että saa rubiikin kuutioon yhden sivun valmiiksi. (Ei kyllä mitään erikoista vaadi)

telemies
04-16-2007, 03:00 PM
miulla on kun hyppäsin katolta ja käsi meni,johtuen kun sain 50e :oops:

eXu
04-17-2007, 01:52 PM
Tää ketjuhan on kopioitu kokonaan Tilt.Tv :stä!

No mutta kerronpa omani.. Vaarallisin oli ku hyppäsin tuolilta alas.

Helpoin että saa rubiikin kuutioon yhden sivun valmiiksi. (Ei kyllä mitään erikoista vaadi)

En käy tilt.tv:n sivustoilla, vaan katson telkkarista tilt.tv:tä mieluummin. :D

Clada
04-18-2007, 05:18 AM
Minulta ei koskaan ole murtunut mitään, eikä tosin mitään kovin vaarallistakaan ole tapahtunut :D

Tää on ehkä tyhmin temppu:

Joskus kolme vuotta sitten, olin joku 12- vuotias, leikittiin kaverin kanssa meidän omakotitalon pihalla, jota oltiin rakentamassa. Sitten siinä oli sellaset maalaustelineet meidän talon kyljessä (talo 3-kerroksinen). Minä sain upean idean lähtee sinne ylös leikkimään, ja me mentiin kiipeämään sinne. Ylhäällä sitten sain toisen loistoidean, että hypätään alas lumihankeen. Lähdettiin yhtäaikaa hyppäämään, mutta siinä reunassa oli jäätä ja minä liukastuin ja lensin alas sellaisessa selkä alaspäin- asennossa. Kaverilta murtu ranne kun sekin jotenkin liukastui. Siinä alla ei siis ollut kovinkaan paksu lumikerros ja se pinta oli jäässä. Mulle ei sattunu muuta kuin oli pari viikkoo selkä paskana.

eXu
05-05-2007, 01:55 PM
Mä en tehny yhtä temppuu muuten tahallani. Olin Uimahallissa ja sitten katoin
johonkin muualle. Sitten putosin muna keskelle ponkulaudan väliin ja sit menin voltil alas siitä munilleni.

http://media.bigoo.ws/content/smile/fighting/fighting_40.gif

PeeÄm
05-05-2007, 02:15 PM
Viime talvena kaveri osti mönkijän ja halus vähä leikkiä sen kanssa sitten siinä mietittiin hetki mitä hienoo sil vois tehä ja se keksi etä pistetään pulkka siihen narulla kiinni ja vedetään sitä 50 km/h
(ei sattunu kulkee lujempaa) :D no niihän me tietenki tehtii ite istuin pulkkaan ja kaveri läks vetämään... Aluks meni ihan hyvin ja oli hauskaa mut sit tultiin jyrrkkään mutkaan joka oli ihan peilijäässä ja melkee täyttä vauhtii ja suoraa ojaan.

Siinä "leikissä" tuli 8 tikkiä silmäkulmaan ja jalka kipsiin.

LasaH
05-05-2007, 03:18 PM
Vaarallisin temppuni minkä olen kokaan tehnyt oli judon aloittaminen. Eihän se aluksi kamalalta kuulosta mutta lasketaan yhteen kaikki vammani:

Peukalo sijoiltaan
Nenä murtui
Kolmas aivo tärähdys (minut heitettiin o-soto-garilla sellaiseen hienoon puulastaan)
Kantapäälle kävi jotain (sekin osui siihen samaiseen puulastaan) en muista mikä siihen sitten tuli, mutta sattui ainakin ihan liikaa.

HÄH? ite oon nyt 6 v. judoo harrastanu enkä kertaakaan oo itteeni pahemmin telonu(paitsi joka treeneissä jotai pientä)

Dart
05-05-2007, 03:55 PM
Vaarallisin temppuni oli syödä Pizza Hutin Frutti Di Marea. (Merenelävä pizza) :o
v
o
m
i
t

Eiskalt
05-05-2007, 04:07 PM
annoin kaverin lyödä pesismailalla päähä. :) ei ollu mikää vanki.

hing
05-05-2007, 04:24 PM
Päähän kohdistuneita iskuja on tullut pari kappaletta. Ala-asteella opetteja löi vahingossa (kai :D) pesismailalla päähän. Nurmikolta sitten sen jälkeen heräsin. Noin 9 vuotta sen jälkeen saman koulun samalla kentällä pikkuveljeni täräytti tällä kertaa jääkiekkomailalla päähäni. Kyllähän siitä verta vuosi, mutta onneksi oli lunta lähettyvillä, kun kotiin juoksin. Sairaalassa sitten haava hoidettiin.

Kon
05-05-2007, 04:43 PM
Mulla on aina ollut hyvä itsesuojeluvaisto, joten en ole alkanut tekemään mitään tyhmää.. Tosin olen niin sekaisin pilkkimisestä, että piti mennä viime talvena kalastuskisoihin heti alkutalvesta, jolloin jäät eivät olleet mitkään maailman vahvimmat. Ihan musta jää, josta näki läpi, sekä kauhea pauke + useiden railojen syntymän näkemin. Meni moni railo jalkojenvälistä.. Spooky :S

sharingan
05-07-2007, 05:51 PM
HYppäsin trampoliinilla takaperin voltin ja jalat jäi jotenki siihen ^^suojaverkkoon^^ kiinni. Siinä roikun noin 10 sekuttia ja koko p*ska romahti ja niskoilteen siihen trampalle. Se sattu ihan sairaasti :D

B. Matlock
05-07-2007, 06:10 PM
Varmaankin se kun kaverin kanssa mentiin alkutalvesta jokijäälle pilkkimään, ja melko keskellä jokea aattelin millaikohan jää kestää ja pomppasin siihen tiputtiin jäihin kivasti

Kaani
05-07-2007, 06:59 PM
no vaarallisimmat temppuni onkin hengenvaarallisia :P (jos nenyt temppuja kaikki on)
1.olin kambozassa kiipeemäs lähes pystysuorii portait ylös,sit innostuin,ja aloin juoksee niit täysii ylös ja alas(se oli hauskaa ja hurjaa :mrgreen: )!!!
2.kambozassa tääki ja yllätys yllätys jollain vanhoilla rakennuksilla:(no joo temppu ja temppu,eihän tossa oikeesti mitään oo :wink: )menin jonkun vanhan kasinon raunioitten hautaholviin yksin!jännää oli...mut kaikkee pikkutavaraa sielt löyty,kuten luita 8) ...
3.tällä kertaa thaimaassa:olin semmosessa pienessä pötkyläisessä jokilaivassa,joka oli vain jokiin...no sit se kuski sai jostain hauskan idean lähtee merelle hurvittelee...ja varmaan arvaattekin jo,että siitä siitä seuras se,että merellä alko,ku alkoki aallokko käymään niin per****sti,ja laiva pomppi ku trampalla,,,ku kuselle piti mennä ni hyvä siinä ny seisaalleen kusta ku laiva pomppii joka toinen sekunntti kaks metrii ilmaan...et sauraukset lienee itsestään selvät...no kyllähän se laiva tottakai meinas ympäri mennä,ku kyljellää välillä sinnitteli merta vastaan...muttä hauskaa oli!tosin merisauraus meinas yllättää :mrgreen: !!!
4.ja sit (aika hulluu kyllä) juoksentelin kambozan viidakoissa paljain jaloin(no oli mulla paikallisilta ostettu suojaavakoru mukana :P) mutta eipä käärme tai mikään myrkyllinen kasvi hyökänny,,että tuuri kävi!

no,noi vois kyllä pikemminkin luetella seikkailuiks,muuta pistin nyt kuitenkin!!!! :D

kjoki
05-08-2007, 04:35 AM
varmaan se kun ajoin mopetilla montulla ajoin kivee lensin kylki luu ja käsi murtu

Vesui
05-08-2007, 06:41 AM
Heitelttiin kiviä järvee. Veli heitti takaraivoon.
Sattuu.

Radcan-
05-08-2007, 03:48 PM
haha mä nyt luettelen vähän kaikkia kamaluuksia mitä mulle on tapahtunu:
1: törmäsin seinään (haha n00bimaista) niin avaimet lävistivät mun vatsan (ne meni silleen et puolet avaimesta näky!)
2:laskettelen pulkalla ja kaveri tönäisee mut pois pulkasta! jalka oli polvea myöten veressä (arpi jäi muistoksi)
3:pienenä kaaduin jalkakäytävällä ja etuhampaat kilahti kivasti vinksin vonksin nykyään vasen etuhammas on oikeaa etuhammasta vähän edellä
4.iso veljen rajut jutut: tönäs mut maahan pää edellä (menetin tajunnan vähäks aikaa), lyö ´´leikillä´´ naamaan (osuukin oikeasti)
5:olin jää kentällä ja kaaduin jäälle... naama oli muitten mielestä kamalan näkönen (ei ollu peiliä mukana :)

koulussa mua sanotaankin ramboksi...

LeBaron
05-09-2007, 02:57 PM
Pelattiin isoveljen kans sählyä sisällä kotona ja sit hän niinku halus antaa mun taklata, mut sit mä "taklasin" hänet lasiovest läpi .. :cry: Siinä sit olin ihan paniikis ku hän soitti iskäl et tulee kotiin ku on jotain juttuja..

Toinen oli ku lähettii kaverin kans pihasta pyörillä enkä sit tajunnu et ei kumpaakin jarrua kannata samaan aikaan laittaa pohjaan ( aika kovas vauhdiskin vielä ) lensin sit väärinpäin pyöräl ja oli sit semmosta keltasta limaa kyynärpääs ku aukes :P

ja kolmas oli ku juoksin omaan huoneeseen koneel ja löin pikkuvarpaani vahingos vaatekaappiin. Sattu viikon poikineen :roll:

LasaH
05-09-2007, 04:32 PM
mut on veli heittäny seinään pää edellä, se sattu, sit oon kaatunu pää eellä tolppaan, etuhampaat melkein irtos ja sitte kaveri on hypänny miun käin päälle, käsi poikki ja totta kai kaikkee pientä mitä ei jaksa luetella

Finvpower
05-10-2007, 03:11 PM
Mun vaarallisin temppu oli et kun hypin voltteja niin jalka meni ikkunast läpi :D
Siinä sitä sit lähin juoksemaan etupihalle ja sit auton kyydis terveyskeskukseen josta taas ouksiin :x oli kiva automatka khyl

Jugger
05-10-2007, 03:15 PM
no mulla oli sellanen kun, painittiin koulussa (4 hemmoo) sitten yks kaveri tönäs mun pään tolppaan 5 tikkiä ja viikkosairaslomaa.Päähalkes suunnilleen ja verta ruli että huhhuh :P

Lönnimöinen
05-10-2007, 03:39 PM
Ikkuna talon 2. kerroksessa
Kiviä alla
Jokin kumma voima ajoi minut hyppäämään ikkunasta. Valitettavasti jalka jäi ikkunalautaan kiinni ja tulin alas käsi edellä. Käsi meni särki.

henripoika
05-10-2007, 03:54 PM
en tiiä/muista joko mulla on huono muisti tai mä vaan oon niin tylsä tyyppi etten tee ikinä mitään jännää :oops:

Noppa
05-12-2007, 01:45 PM
hurjin temppu?ööh...varmaa se kun pienenä menin crossipyörällä sorakuoppaa alas(nyrkinkokosia kiviä) ja tyhmänä painoin etujarrun pohjaan ja komeesti voltilla pää edellä alas ja pyörä suoraan päälle.Aivotärähdys,5 päivää sairaalass ja 15 tikkiä päähä.

Murmeli
05-12-2007, 02:43 PM
Hmm... Kaikenlaista tyhmää on tullu tehtyä... Mainittakoon nyt hyppäsin uimalassa kolmosesta ja liukastuin, putosin mahalleen sattu niin perkeleesti et en sen jälkeen uinu vähään aikaan. :mrgreen:
Ja sit kaveritkin on tehny kaikenlaista esim. yks hyppäs melkein 2 metrin korkeudesta perseelteen kiven päälle, kompastunu pienenä rappusia ylös mennessä ja kaatu mahalleen ja lähti liukumaan ja pää sohvan alle. :D hieno jälki jäi.

kahvimylly
08-06-2007, 09:15 AM
noo.... itelläni on ollu kämmenen kokonen alue naamasta auki, 3 tikkiä vasempaan silmä kulmaan, vasenkäsi auki (oli vaan pieni pinta haava), olkapää auki (myöski pinta haava) kaikki tämä yhden päivän aikana kun olin pyörällä liikenteessä alamäkeen polkien täysiä, pyörän etu rengas tökkäs johonki (luutavasti johki kuoppaan) siitä sitte sarvien yli naamalleen pyörien noin 1-3 metriä soratiellä. kun pääsin kotiin paita oli aivan veressä kumma kyllä kipua ei tuntunu juuri lainkaan tai sitte en vaan muista. muistoksi jäi arpi vasempaan käteen ja vasempaan silmä kulmaan. Tuo ei ole mitään verrattuna siihen miten kaverin iso veljelle kävi, kuulema käveli pimeään varastohalliin ja pää oli osunu puimurin etu osaan joka oli sen verran terävä että oli leikannu pään auki eikä veli ollu huomannu mitään. vasta sisälle tultuaan kaverini oli sanonu veljelleen että "sun päästä valuu verta" ja tämä oli vastannu että "tässä vähän ihmettelinkin että miks hiukset on niin hemmetin märät vaikka vettä ei oo satanu yhtään". Lääkärissä hiukset pois ja parikymmentä tikkiä päähän ja pää pakettiin side tarpeilla. että semmosta.

Larzzonn
08-06-2007, 05:08 PM
No ei paljo muuta kun pari vuotta sitten oli koulujen väliset yleisurheilukisat, niin pari päivää ennen menin kentälle vähä hyppään korkeutta. Hypin siinä jotain kymmenen minuuttia ja tein uuden ennätyksenikin. Sitte ku hyppäsin niin jalka otti siihen puomin pidikkeeseen joka oli tietty terävä. No siinä hetken aikaa makoilin patjalla ja purin hammasta. :)
Sitte käärin verkkarien pulttuja ja huomasin että polvitaive oli auki. (Siis ihan kunnolla auki että näky kaikki jänteet ja sellaset..)
No sielt sit terveyskeskukseen ja 9 tikkiä.
Ja sit pari kuukautta sitten pelasin jalkapalloo ja törmäsin yhen kaverin kans ja sitte solisluu poikki.
Eipä oikeen muuta oo tapahtunu.

Edit: Ai niin. 2-vuotiaana kiipesin syöttötuolin päälle jaa sehän sit kaatu ja löin pääni kovaan laattalattiaan. :)
Ei tietoa tuliko mitää aivotärähystä.
En kyl onneks muista siitä mitää ku olin niin pieni.

Rogue
08-06-2007, 06:32 PM
Hyppäsin joskus ala- asteella erittäin pahan aivokuoleman seurauksena roskakatoksen katolta (aboot 2m korkea) vatsalleni asfaltille, jonka pinnalla oli kohtalaisen suurirakeista soraa. Sain rahaa (en edes muista kuinka paljon), vasen käsi murtui kahdesta kohtaa ja bonuksena vielä muutamakymmentä ihan mukavankokoista haavaa. Ei välttämättä ollut se kannattavin temppu ikinä, mutta olipahan ensimmäinen ja ainut kerta kun mitään olen itsestäni murtanut.

En suosittele.

ottala
08-06-2007, 07:32 PM
Jannuna huudeltiin skineille tyyliin: "vitun homo" ym. Sitte kerran, joku lähti juoksemaan puukon kanssa perään, ei vittu kun oltiin peloissamme.Eikä ihme, kun ikää oli 10-12 vuotta.Toinen vaarallinen tempaus oli, kun kaveri yllytti ajamaan n. 20m pitkät portaat alas.Siinähän sitä mentiin, mutta seuraavalla sekunnilla olinkin rähmälläni.Olin kuulemma lentänyt noin viidestö metristä pää edeltä maahan.Tuli hengenvaarallinen aivo tärähdys.Tässä viikko sitten saatin kyllä hulluin ideamme.Oltin mökillä, ja päätettiin leikkiä myytinmurtajia.Minä sukelsin, ja kaveri ampui ilmakiväärillä veteen.Ei siinä mitään, mutta seuraavaksi tesmattiin mitenkäs hirvi kivääri toimii.Meni luoti kymmenen senti päästä, kon se ei ihan heti veteen tyssännytkään.Olin tosiaan melkein pinnalla.Kuten jo varmaan ymmärtää voi, saattoimme olla marin/alkoholin vaikutuksen alaisena.

passeli193
08-06-2007, 08:08 PM
Mun vaarallisin temppu on ollu ku tein backflipin maalla.

sir dollari
08-06-2007, 10:10 PM
Pahin ehkä ku hypin kaverin kanssa trampalla, sitte just ku tulin alas, nii kaveri ponnisti ja jalka polven alhaalta päin nousi polven yläpuolelle... siis lähti sijoiltaan. Sattu sairaasti en pillittämään ruvennut kuitenkaan, sitte se niiku meni takasin sijoilleen ja äiti vei sairaalaan...

ATB
08-06-2007, 10:21 PM
joskus nuorempana hypin aina sellaisesta kaatuneesta betoni esteestä, kun se oli aina kodin edes. Tuli talvi ja siinä oli sellanen 45 asteen kulma johon ain hyppäsin. Talvella sen oli ***** pitänyt jäätyä ja lensin toisen käden sormet edellä, jotenkin hämärästi siihen betoni jutskaan. Kaikki sormet taittu täysin taaksepäin, niin että ottivät täysin kämmen selkää vasten. käsi oli kipeä, käytiin kattoo oliko murtunu, ei ollut. laitettiin lasta käteen ja siinä se oli parisen viikkoo.. ei muuta tuu ny mieleen...

Remari
08-06-2007, 11:55 PM
No en nyt tiiä onko tää mikää temppu mutta laskin tossa keväällä meidän lähellä olevaa alamäkee kengillä alas.. No eihän siinä laskemisessa mitää jännää oo mut sitte ku huomasin et eessä on kivi joka oli vissiinki sitte jäätyny tiehen kiinni ni sitte tuli jo jännät paikat. Taskussa oli digikamera (olin menossa kuvaamaan kaverini penkkareita) ja aattelin siinä sitte että en perseelleni kehtaa kaatua ku saattaa kamera hajota jotenka laskin sitte suoraan siihen kiveen... No, loput voiki sitten arvata. :lol: Jalka tökkäs siihen kiveen aika hurjasta vauhista ja eiku poika kylelleen maahan ja jalasta tunto pois eikä varpaat liiku mihinkään suuntaan. Aattelin että tapahtu semmonen lentopalloilijan perusjuttu et meni nivelsiteet nilkasta.. Ja eiku kaverin kyydillä kotia makaamaan. Tuskat oli ihan saatananmoiset mutta lääkäriin en menny vasta ku seuraavana päivänä ku en saanu nukuttua koko yönä ku koski nii saatanasti. Röntgenissä näky sitten nilkan ja sääriluun totaalinen murtuminen ja eiku lähimpään isompaan sairaalaan tutkittavaks. Ei onneks leikata tarvinnu vaikka oli nilkka ihan murskana ja sääriluu siitä yläpuolelta myös yhtä pahasti murtunu. Eikun vaan kipsi jalkaan ja kepit käteen ja 6 viikkoo vitutusta :lol: Ja mitäs tästä opimme??? Ei kannata säästellä yhtä kameraa jos lopputulos voi olla näinkin paha :D

-Z-
08-07-2007, 10:35 AM
No tos viimekesänä mun pikkusisko ampu mua ilmakol vahingossa jalkaan mut onneks luoti hipas säärtä ja tul pelkkä haava :D joten mitä opimmekaan älä anna asetta pikkusiskoille :)

Ilmakiväärin pelletti pysähtyy kyllä luuhun. Eli jos olisi osunut säären etuosaan(jossa luu on aivan pinnassa) niin sen pelletin voisi kaivaa pois ja paikata laastarilla. Jos säärilihas on rentona ja se kuti tulee takaapäin... siinä olisi hyvinkin lääkärikäynnin ja leikkauksen ainesta :P

Itse en osaa tempuista kuin reilauksen lumilaudalla, ja perus-parkourtemput. Ja kun tämä keskustelu on jonkin aasinsillan kautta ilmeisestikin siirtynyt tapaturmiin, niin minulta on molemmat solisluut katkennut. Toinen lumilautaillessa ja toinen kun kakarana kahlasin vedessä, ja liukastuin kiveen ♥

No en nyt tiiä onko tää mikää temppu...

Olisit hypänny se kiven yli, niinku se tietty hahmo siinä tietyssä flashissa :lol:

Remari
08-07-2007, 10:47 AM
Siis sehän riippuu ihan kuule ilmakivääristä et pysähtyykö se luoti siihen luuhun vai ei.. Jos on joku vanha ruoska ilmakko ni kyllähän se pysähtyy jo nahkaan mut jos on näitä uusia Gamo tai Hatsan ilamkoita joissä lähtönopeudet on 160m/s - 375m/s ni kyllähän se menee jo pahimmillaan siitä luusta läpet.. Uusimmassa Remingtonin mainos lehdessä oli Hatsanin ilmakivääri jossa lähtönopeus on 375m/s, ni se on jo sama asia ku ampus pienoiskiväärillä.. Koska piekkarissa ei oo lähöt ku 380m/s, mutta onhan nuita panoksia tietysti millä senkin nopeuden saa ylitettyä.. Ja piekkarihan menee luusta läpi niin että heilahtaa. Elikkä muistakaa se että mitkään aseet, ei ees ilmakot, oo tarkotettu leikkimiseen. Pahimmassa tapauksessa voi tulla kuolema.. (todistettu juttu että ilmakiväärillä voi tappaa ihmisen..)

Sori, meni nyt aika paljo oftopicin puolelle mut aattelin nyt selvittää pari asiaa aseista.

pete11222
08-07-2007, 11:51 AM

Peukalo sijoiltaan
Nenä murtui

HÄH? ite oon nyt 6 v. judoo harrastanu enkä kertaakaan oo itteeni pahemmin telonu(paitsi joka treeneissä jotai pientä)

Mulle on sattunut tuollaista kanssa. Judoo harrastin ja karatee harrastan viäläkin.

Panssarinaama
08-07-2007, 12:17 PM
Siis sehän riippuu ihan kuule ilmakivääristä et pysähtyykö se luoti siihen luuhun vai ei.. Jos on joku vanha ruoska ilmakko ni kyllähän se pysähtyy jo nahkaan mut jos on näitä uusia Gamo tai Hatsan ilamkoita joissä lähtönopeudet on 160m/s - 375m/s ni kyllähän se menee jo pahimmillaan siitä luusta läpet.. Uusimmassa Remingtonin mainos lehdessä oli Hatsanin ilmakivääri jossa lähtönopeus on 375m/s, ni se on jo sama asia ku ampus pienoiskiväärillä.. Koska piekkarissa ei oo lähöt ku 380m/s, mutta onhan nuita panoksia tietysti millä senkin nopeuden saa ylitettyä.. Ja piekkarihan menee luusta läpi niin että heilahtaa. Elikkä muistakaa se että mitkään aseet, ei ees ilmakot, oo tarkotettu leikkimiseen. Pahimmassa tapauksessa voi tulla kuolema.. (todistettu juttu että ilmakiväärillä voi tappaa ihmisen..)

Sori, meni nyt aika paljo oftopicin puolelle mut aattelin nyt selvittää pari asiaa aseista.

Mutta eihän se luodin lähtönopeus välttämättä mitään meinaa vaan sen luodin massa. Ajattele jos ampuisit höyhenellä 500m/s jalkaan niin voisi olettaa, ettei se sinne sääreen uppoa vaikka olisi kuinka rentona naama.

pete11222
08-07-2007, 12:24 PM
Remari ainakin meijän piakkaril ampuu 1500metrii sekas.

Jin Hansson
08-07-2007, 12:27 PM
Mutta eihän se luodin lähtönopeus välttämättä mitään meinaa vaan sen luodin massa. Ajattele jos ampuisit höyhenellä 500m/s jalkaan niin voisi olettaa, ettei se sinne sääreen uppoa vaikka olisi kuinka rentona naama.

Perusfysiikkaa osaavat tuntevat kaavan F = ma.

Voima on massa kertaa kiihtyvyys (tavallaan siis nopeus). Eli (lähtö)nopeus ja massa vaikuttavat.

EDIT: Ja toisaalta kineettisen energian kaava: E = 1/2 mv^2.

Remari
08-07-2007, 12:52 PM
Pete11222: Ja milläs panoksilla sä ammut?? Taitaa se sun piekkaris olla 22-250 kaliperinen lintukivääri kun kerran tommosia lukemia lähtee :lol: Tai sitten itseladatulla paukulla varustettu 308 tai 30-06.

Santooryu
08-07-2007, 06:00 PM
Aika mukavaa kun kaverin kanssa lyötiin vetoa että en uskalla ajaa pyörällä järveen laiturilta (laiturilta veteen 2m). Vanhalla mummopyörällä lähdin ajamaan laituria pitkin ja tajusin että vauhtia oli liian vähän, mutta jarrutuskaan ei onnistunut koska oli liian liukasta. Kaadun laiturilta ja pyörä putoaa päälle ja pyörän kellon reuna viiltää käteen haavan ja runko putoaa pään päälle. Sairaalassa kysyttiin mitä kävi ja sanoin että kaaduin portaissa.

Aika pitkä ja tylsä juttu, mutta tulipa tehtyä.

uslukki
08-11-2007, 05:00 PM
Siinä joskus 1-2 luokalla menin liukumäkeen ja sit joku
paskianinen tönäs ja lensin sit siit liukumäkee alas
ja tietenkin oli talvi niin hampailleen siihen jäähän :P

Anti-K
08-11-2007, 06:39 PM
Helpoin: hyppy (Hehe)
Vaikein: Rodeo (Backflip 540 astetta)

Armadyl
08-11-2007, 07:55 PM
Seisoin oman Joponi tarakalla, ja kaaduin. Siihen sekin hauskuus loppui.

fasan
08-18-2007, 11:27 AM
varmaan se kun ajoin pyörällä ihan täysillä ja sitten kaverini kiilasi siihen eteen ja ajoin hänen takarengasta päin ja lensin sarvien yli naamalleni asvaltille ja kaverini takapyörä vääntyi käyräksi.

tuhkanunna
08-18-2007, 02:03 PM
Remari ainakin meijän piakkaril ampuu 1500metrii sekas.

Älä jauha p*skaa! JOs jenkkien m16a2 lähtee jotain 900 ni sunko piekkari lähtis melkein 500 M/s enemmän
LOL!!

RemosPendragon
08-18-2007, 03:14 PM
helpoin: Testattiin meneekö ilmakiväärillä tuulitakin lävitse. No meni, mutta oli helppoa vain seistä paikallaan... (Äiti ei tiedä mitään)

Vaikein: Hyppäsin kalliolta alas, koska muutkin pysty siihen joten minökiin pystyn!
No en sitten pystynyt ja tipuin selälleni kolmesta metristä. Sairaalaan suoraan, mutta mitään ei ollut huonosti, paitsi että perna meinas revetä kahtia. No ei kuitenkaan revennyt.

Yamaharulez
08-18-2007, 07:42 PM
Itsellä varmaan luistelu ilman kypärää, josta tietenkin kaatuminen, ja hengenvaarallinen aivotärähdys. Päässä hävis 6 tunnin ajalta kaikki, ja eka asia minkä siitä muistan oli herääminen TAYS:issa klo:20:00.

Eikä oo ainoa tyhmä temppu, mutta vaarallisin. :) :(

Yamaharulez
08-18-2007, 07:53 PM
hurjin temppu?ööh...varmaa se kun pienenä menin crossipyörällä sorakuoppaa alas(nyrkinkokosia kiviä) ja tyhmänä painoin etujarrun pohjaan ja komeesti voltilla pää edellä alas ja pyörä suoraan päälle.Aivotärähdys,5 päivää sairaalass ja 15 tikkiä päähä.

Crossikuskina kiinnostaisi tietää halkesko kypärä?

ATB
08-18-2007, 08:35 PM
Helpoin: Vedin perhos voltin maasta niskolleni.

Vaikein: Kirjotin tätä viestiä, mutta siitä tulikin spämmi.. :cry: