PDA

View Full Version : diablo2

killaaja
06-17-2007, 06:22 PM
Kysyisin tässä vaan nyt että ketkä pelaa diablo2:sta itse voin sanoa että minä pelaan.

äippänen
06-17-2007, 06:23 PM
öö väärä alue ? :)

Ei en pelaa...

Keisari Ceessari
06-17-2007, 06:28 PM
joskus pelannu ja joskus en.. joku kuukaus varmaan ku edellisen kerran "lopetin"

jatkan taas joskus :D

aleks1
06-17-2007, 06:57 PM
Pelasin mutta se on alussa ihan hyvä, mutta sittenku sitä on tarpeeks pelannu se on ihan tylsä. :?

ottala
06-17-2007, 07:05 PM
Joskus olen pelannut.Tän aiheen alottaja: mun nimi bolos oli killaaja.

pahakurki
06-17-2007, 07:29 PM
oon pelannu...

Kukistaja
06-17-2007, 07:37 PM
Hyvä peli, olen pelannut.

Peekoo
06-17-2007, 07:45 PM
Battle.nettiin en ikinä jaksanut raahautua, mutta Single Player ukolla olen levelillä 60~ ja Hell-tasolla. Meni muuten aika mahdottomaksi, kun Nightmarelta Hellille siirtyi. Nightmare-tasolla Diabloonkin kuolin ainakin 20 kertaa ennen kuin sain sen hengiltä....

salato
06-17-2007, 08:04 PM
Dupatkaa niin tulee tulosta :lol:

lolled
06-17-2007, 08:05 PM
aika huono peli
:lol: :lol: :lol:

DIABLO
06-17-2007, 08:07 PM
niinkuin nimestä voi päätellä olen pelannut mutta siirryin WoWiin 8)

boozehound
06-17-2007, 09:02 PM
Tässä ladderissa oli muutama char joillain noin 3k fg kamoilla.

Titan barb
Fury druid
Hammerdin
Light sorc
Vita barb spearilla :D

Jahwa
06-17-2007, 09:58 PM
en pelaa 8)

Mosquito
06-17-2007, 10:34 PM
Pelaan, tai pelaan ja pelaan, oikeastaan pelaan ko. pelin jatko-osaa (Lord of Destruction), tällä hetkellä 82 pala yms muutama muu turha hahmo siinä kans samalla.

salato
06-17-2007, 10:39 PM
Tässä ladderissa oli muutama char joillain noin 3k fg kamoilla.

Titan barb
Fury druid
Hammerdin
Light sorc
Vita barb spearilla :D

Mikä on FG`?

Jezebel
06-17-2007, 11:09 PM
Battle.nettiin en ikinä jaksanut raahautua, mutta Single Player ukolla olen levelillä 60~ ja Hell-tasolla. Meni muuten aika mahdottomaksi, kun Nightmarelta Hellille siirtyi. Nightmare-tasolla Diabloonkin kuolin ainakin 20 kertaa ennen kuin sain sen hengiltä....
Minulla on sellainen mielikuva, että olisin kertaalleen mättänyt Hellinkin läpi... sorsulla kaiketi. Oikeassa olet siinä, että Hell on ihan järjettömän paljon vaikeampi kuin Nightmare. Nightmarella vielä pelaa ihan sillä tavalla ilokseen, mutta Hell on yhtä kiroamista ja pään hakkaamista seinään. En ole pariin vuoteen koskenutkaan Diabloon kyllä, mutta ihan kiva pelihän se on.

boozehound
06-18-2007, 11:56 AM
Mikä on FG`? D2JSP forum gold, yksi forum gold vastasi yhtä high runea noihin aikoihin eli kyl tollasella kolmella tuhannella high runella kohtalaiset charat sai aikaan. Druidilla oli 1/10 osa kamoista kasassa tuollasella määrällä, puuttui seuraavat itemit:

Rare 4fps phase blade
Parempi eth 3 sock tomb reaver
kova frw tiara
7x 45 life shapeshifting skiller
pari 20/36 sc
pari 20/5 sc
perf upg jalal
perf 2x upg bloodfist

Tietenkin olisin koko druidin tehnyt uusiksi jos vaan olisin nuo löytänyt, samaan olisi ostanut perf DW:n ja heittänyt skillejä rabiekseen. Ei se ~50k poison damage olis ainakaan huonommaksi druidia tehnyt.

mahtimiika
06-19-2007, 10:33 AM
Vieläkin tuota diabloa jaksaa pelata (lisä osaa siis).
Eipä ole turhaan tuokaan peli tituleerattu blizzardin parhaaksi peliksi :D yksinkertaisen mahtava peli, siinä on sitä jotakin. Ja mitä tuohon diablo vastukseen tulee ei sille välttämättä kannata kuolla nightmare tasollakaan 20 kertaa. Helposti siinä hengissä selviää, mutta vahingon tuottaminen diabloon onkin sitten vaikeampaa. kun se tahtoo heittaa sitä sähkö hommelia josta kuolee alle parissa sekunnissa. itse vedin sen NPC apurin avulla läpi eikä mennyt kuin 2 tuntia ja puoli milliä rahaa :D

Peekoo
06-19-2007, 11:46 AM
Vieläkin tuota diabloa jaksaa pelata (lisä osaa siis).
Eipä ole turhaan tuokaan peli tituleerattu blizzardin parhaaksi peliksi :D yksinkertaisen mahtava peli, siinä on sitä jotakin. Ja mitä tuohon diablo vastukseen tulee ei sille välttämättä kannata kuolla nightmare tasollakaan 20 kertaa. Helposti siinä hengissä selviää, mutta vahingon tuottaminen diabloon onkin sitten vaikeampaa. kun se tahtoo heittaa sitä sähkö hommelia josta kuolee alle parissa sekunnissa. itse vedin sen NPC apurin avulla läpi eikä mennyt kuin 2 tuntia ja puoli milliä rahaa :D
Kuolin taktiikkani takia 20 kertaa. Heitän Town portalin, Isku, isku, Diablo iskee, kuolen, TPstä takas ja uutta tilalle, haen tavarat ruumiista, isku isku , Diablo iskee....jne. Eikä mennyt montaa minuuttia taikka kovin montaa tuhatta pottuihin. :wink:

mahtimiika
06-21-2007, 03:24 PM
jooh... mutta huomio. kuoleman seurauksena menetät pysyvästi paljon rahaa esim jos sinulla on 200k menetät noin 40k ja jne jne.

boozehound
06-21-2007, 04:54 PM
En edes muista koska olen kuollut diabloon, tuo sen punanen lightning hyökkäys ei edes naarmuta, hellfire vai mikä onkaan tekee jo jotain.

ladder ressuttas tossa 25 päivä, justii arreat summittia kattelin - saa nähdä alkaako taas pelaamaan.

mahtimiika
06-22-2007, 08:06 AM
njoo.. mutta "hellfire" ei tee mitään damagea jos löytyy edes hiukan fire ressua. Se sähkö hommellihan ei tee yhdestä hipaisusta vahinkoa, jos pysyy koko ajan liikkeessä. Mutta jos se pääsee yllättämään se imaisee hengen hetkessä. Eikä tietääkseni mikään ressukaan auta sitä vastaan :?:
PS: onneksi se on helppo väistää :D

Mosquito
06-22-2007, 08:24 AM
njoo.. mutta "hellfire" ei tee mitään damagea jos löytyy edes hiukan fire ressua. Se sähkö hommellihan ei tee yhdestä hipaisusta vahinkoa, jos pysyy koko ajan liikkeessä. Mutta jos se pääsee yllättämään se imaisee hengen hetkessä. Eikä tietääkseni mikään ressukaan auta sitä vastaan :?:
PS: onneksi se on helppo väistää :D

Sattumalta tarkoitat tuolla "hellfirellä" sitä kun Diablo käyttää sellaisen iskun missä tulipallot lähtee ympyrästä laajenemaan? Sen oikea nimi on Firestorm. Ja se "sähköhommeli" on ilmeisesti Red Lightning Hose jolta on helppo suojautua vaikka se olisi aivan täydellinen osuma, vähän lightning resistanssia ja damagen laskevaa skilliä tjms ja korkee blokkaamis rate nii ei se paljoa damagee tee (Omalla paladinillä lighnin res 90, blockrate 87% ja damage reduce 20%, ettei se paljoa vahinkoa tule.

Dart
06-22-2007, 08:26 AM
Pakko sanoa, että melko tylsä peli loppujen lopuksi. Mahdollisuuksia ei ole yhtään niin paljon kuin esim. Baldurs Gate II ja juonikin on päin sitä itseään. Hienoin asia koko pelissa on demot. :roll:

Kon
06-22-2007, 11:35 PM
Kyllä Didi on hyvä peli Ò.ó

Yksinkertaisuudella ei ole väliä, kun kerran peli "toimii" näin hyvin :D

mahtimiika
06-24-2007, 02:47 PM
pelihän on aivan mahtava kaikessa yksinkertaisuudessaan. Se toimii sellaisenaa aivan kuten tuon kaltaisen mättöpelin pitääkin.. ei sitä pidä mennä vertaamaan baldurs gaten kaltaisiin enemmän tarinaan pohjautuviin peleihin :D

boozehound
06-24-2007, 04:06 PM
Sattumalta tarkoitat tuolla "hellfirellä" sitä kun Diablo käyttää sellaisen iskun missä tulipallot lähtee ympyrästä laajenemaan? Sen oikea nimi on Firestorm. Ja se "sähköhommeli" on ilmeisesti Red Lightning Hose jolta on helppo suojautua vaikka se olisi aivan täydellinen osuma, vähän lightning resistanssia ja damagen laskevaa skilliä tjms ja korkee blokkaamis rate nii ei se paljoa damagee tee (Omalla paladinillä lighnin res 90, blockrate 87% ja damage reduce 20%, ettei se paljoa vahinkoa tule. Tarkoitan maata pitkin valuvia liekkejä, 75 fire res löytyy mutta silti saa aina juosta alta pois ettei tule liikaa kipeetä.
Red lightning hosen damage on aivan munatonta vaikkei edes olisi dr%, multa löytyy 75% light res ja 75% block, noitten läpi ei tule juurikaan damaa.

Mut joo, huomenna alottais taas pelaamaan - kelasin ensimmäiseksi charaksi tehdä hammerdinin, helppo edetä kun mikään immunity ei pysäytä.

Mosquito
06-24-2007, 04:11 PM
Tarkoitan maata pitkin valuvia liekkejä, 75 fire res löytyy mutta silti saa aina juosta alta pois ettei tule liikaa kipeetä.
Red lightning hosen damage on aivan munatonta vaikkei edes olisi dr%, multa löytyy 75% light res ja 75% block, noitten läpi ei tule juurikaan damaa.

Mut joo, huomenna alottais taas pelaamaan - kelasin ensimmäiseksi charaksi tehdä hammerdinin, helppo edetä kun mikään immunity ei pysäytä.

Aaa... Siis vähän niinkuin Amazonin fury, nyt hokasin mitä tarkoitat :). Kannattaa joo muuten huomenna aloittaa kun tulee Ladder resetti, pistäppä accounttis nimi tähä nii voin lisätä frendeihi (kai nyt sen osaat ;)), oma on Mosqu.

Sakura
06-24-2007, 04:36 PM
Voisitteko kertoa pelistä?
Ja missä osotteessa?
Maksullinen?

Mosquito
06-24-2007, 04:43 PM
Voisitteko kertoa pelistä?
Ja missä osotteessa?
Maksullinen?

Maksullinen, joo, kerta ostos niin pääset pelaamaan, eli ei ole kuukausimaksuja. Blizzard:n yksi suosituimpia pelejä, Diablo 2 oli eniten myynyt netti RPG ennen WoW:ia joka on kanssa Blizzard:n tekele. Ja tämä siis pitää käydä ihan kaupan hyllyltä ostamassa.

No tietoja saat vaikka osoitteista
http://www.diablo2.com
http://www.battle.net/diablo2exp/
tai sitten ihan blizzardin omilta sivuilta.

Spoileri
Diablo 2 jatkaa siitä mihin Diablo jäi, eli Diablon sankarin pistettyä diablon sielukivi amulettiinsa tämä (sankari) muuttui "mustaksi matkalaiseksi" joka muuttuu näytös kolmoseen saavuttaessa omaan paholaisen muotoonsa. Diablo 2:ssa on tarkoitus karkoittaa kaikki paholaiset pois maan päältä, eli ajaa ne takaisin helvettiin. Diablo 2: Lord of Destruction tuo peliin viidennen näytöksen (act 5) jossa yritetään pelastaa Worldstone jonka Baal on korruptoinut. Baalin tapettuaan sankari näkee arkienkeli Thyraelin ja tämä kertoo worldstonen olevan mennyttä ja siirtää sankarin turvaan toiseen maailman.
Spoleri loppuu

boozehound
06-24-2007, 06:02 PM
Aaa... Siis vähän niinkuin Amazonin fury, nyt hokasin mitä tarkoitat :). Kannattaa joo muuten huomenna aloittaa kun tulee Ladder resetti, pistäppä accounttis nimi tähä nii voin lisätä frendeihi (kai nyt sen osaat ;)), oma on Mosqu. Tottakai osaan :)

Alotan varmaan uuden accon uuden ladderin myötä, saa nyt nähdä. Heitän vaikka viestiä kun tuon teen.

Dart
06-24-2007, 06:28 PM
Isälläni ( :oops: ) on ovela tapa pelata assasinilla. Hän hankki jonkun lievästi sanottuna hyvän jousen ja sitten käyttää Master Shadowia, joka ottaa kaiken hitin vastaan. Sitten vaan ammutaan jousella, jossa on räjähtävät ammot, jolloin viholliset kuolevat massoissa. :mrgreen:

summoner
06-24-2007, 07:35 PM
Minä pelaan Diablo2. Kuulemma huomenna tulee Ladder Update. Kaikki vanhat accot säilyy mut ne ei enää oo ladderissa. Pelaaan nimellä SandMan. Ja servu on VOOP_Server. Minulla on tuo lisäosakin, kuka omistaa sen?

Mosquito
06-24-2007, 07:39 PM
Minä pelaan Diablo2. Kuulemma huomenna tulee Ladder Update.

Se ei ole ladder update vaan ladder reset, eli kaikki ladder charat muuttuu non-laddereiks. Siinä tietenkin tulee kauhee kisa et kuka saa ensimmäisenä hahmonsa maksimi levelille...

boozehound
06-24-2007, 10:21 PM
Minä pelaan Diablo2. Kuulemma huomenna tulee Ladder Update.

Se ei ole ladder update vaan ladder reset, eli kaikki ladder charat muuttuu non-laddereiks. Siinä tietenkin tulee kauhee kisa et kuka saa ensimmäisenä hahmonsa maksimi levelille... Varsinkin HC puolella :D

Taisin top 50 joukossa olla hetken paladinillani viime ladderissa, en tosin jaksanut expata sellasella tahdilla että siellä olisin pysynyt - 96 jäi leveliksi.