PDA

View Full Version : Yleinen Pasila-keskustelu

Waak
06-16-2007, 05:39 PM
Täällä voit keskustella Pasilasta (YLE TV2:n jo loppunut sarja) ja kertoa myöskin mikä oli lempivuorosanasi/sarjasi Pasilasta.

Myös ne, jotka eivät ole katsoneet Pasilaa, voivat tutustua tähän topikkiin.

Keoren
06-16-2007, 05:40 PM
Pasila...
On se jännä juttu...

(ja nyt en saa tuota enää mielestäni >__<)

Forever Free
06-16-2007, 05:42 PM
''Ootsä antanu sun pojalles nimen, homo petteri!?''

''Ei, ku homo petteri on tyttö...''

''OOTSÄ ANTANU TYTTÄRELLES NIMEN HOMOPETTERI!?!?!??''

''Homo on latinaa ja tarkottaa viisasta''

''!?!?''

jotenkin noin se meni :lol:

Waak
06-16-2007, 05:53 PM

''!?!?''

Hehe...

"Pelle, Kyösti Pöysti rikospoliisista, nimi?"

"Miks sull on tutti?"

"Sull on enemmän noloo kamaa päällä! Nimi?"

"Algamis."

"Mikä??"

"Algamis."

"Nääks sä ton poliisiauton? Me eletään nykyajassa. Tää miekka on styroksia, kuten humaat. Nää lasit on ostettu Nisseniltä, jota ei ollut keskiajalla. Sun jouses on muovia, jota EI ollut keskiajalla. Ja sulla on niin paha astma ettet sä olisi selvinnyt keskiajalla! Mikä sun oikee nimi on?!?!?"

"Sami."

"Sami, terve. Mitä on tapahtunut?"

maunth
06-16-2007, 05:54 PM
Se on jännä se Pasila... miten se herättää tällasia topicceja...on se jännä tuo foorumin käyttäjä miten se näin intensiivisesti tänne foorumille kirjottaa.

Tjooh. Hyvä sarja se oli niin kauan kuin sitä kesti. :)
Katoin netistä kyllä ne kaikki jaksot aina.

m4Car0n!
06-16-2007, 05:56 PM
Siinä oli joku lentokone-elokuva juttu, jota en nyt muista...

KcK
06-16-2007, 05:57 PM
Oli kyllä huippu sarja :D
Legendaarinen: On se jännä :D

"Sitten kuollaan yhdessä!"
"Mitä jos vaan elettäis erikseen?" :D
Oli niin paljon hyviä juttuja siinä, että huh huh.

S-Zero
06-16-2007, 05:58 PM
Enjoy (http://fi.wikiquote.org/wiki/Pasila)

Bruce
06-16-2007, 06:08 PM
Semmonen ku 'On se jännä juttu' ja yks vanhus kysyy 'miks sulla on tutti' ja kyösti vastaa 'ittelläs on vaipat' :lol:

Ropeltaja
06-16-2007, 06:22 PM
" On se jännä juttu" on pyörinyt päässä pitkään eikä meinaa unothua. Myös nämä homopetterit tulee toisinaan toisteltua ja useita muita, kuten: "Hirvee darra, vie mut himaan. Ja snägärin kautta!" :lol:

Waak
06-16-2007, 06:23 PM
"Täytyy uskaltaa uskaltaa."

Tossa kohtaa oli tulla pari v-sanaa suusta... :x

44ozzy44
06-16-2007, 06:41 PM
- on se jännä

- homopetteri on tyttö!

Heviletti
06-16-2007, 07:09 PM
ei että, oli sairaan hyvä sarja :lol:

"LÄÄKKEET!"
"aivan, lääkkeet otan. JUMALAUTA! kalalle lääkkeet annoin. mitäs sitten itse söin? Kalojen ruokaa söin minä. Ratkaisu: syö kala" :D:D

ja sitte
"mä aijon lyödä koko maailmaa turpaan"
ja
"mua pelottaa niin että mun päässä soi tekno!"

Phil Collins-darra oli kans aika legendaarinen

ihan huippu sarja... tulispa toinen tuotantokausi

Almighty_Tuukka
06-16-2007, 07:26 PM
"Joo jännää on taas kaikki" :D

vähän nauroin yks päivä ku jossain telkarissa tai lehestä kuulin tai luin että Phil Collins tulee suomeen .

Houndis
06-16-2007, 07:42 PM
Pasila on ehkä paras suomalainen TV-sarja ikinä. Ikimuistoisin tapahtuma oli varmaan pankkirosvojen takaa-ajo.

"Avatkaa tuli."
"Mutta Pöysti on siellä!"
"Siitä huolimatta. Ja osittain myös siitä syystä."

:)

Ja kyllähän siinä oli paljon muitakin hauskoja kohtia, joita en nyt vain muista :P

MajorDoom
06-16-2007, 08:01 PM
-Mulla on Ohil Collins darra
-MIKÄ!?
-Phil Collins darra, istu vieluudestaan. Mätörmäsin siihen ekan kerran ku mä oli ryyppäämässä suomen MM-kisajoukkueen kanssa. Ei ees lätkän tai futiksen vaan ryyppäämisen MM-kisajoukkueen. Viinaa, olutta, viiniä ja skumppaa kaikkea juotiin sekasin ja aamulla heräsin pahemmassa darrassa ku koskaan. Ja ajattelematta enempää mä laitoin telkkarin päälle ja siellä oli Phil Collins suomen kiertueellaan esiintymässä aamu-TV:ssä... No mulla ei oo koskaan ollu mitään mielipidettä Phil Collinsista, mutta se alko kuitenkin heti ärsyttään mua!
-joo joo
-No mä sitten lähdin siitä töihin ja kadulla kaikki ihmiset oli Phil Collinseja: talon mies oli Phil Collins naapurin rouva oli Phil Collins sen vauva oli Phil Collins jopa ala kerran Ron Stewartin näkönen mies näytti nyt Phil Collinsilta mä lähdin kesken Pol mac cartin (en tiiä miten kirjotetaan) keikan koska seki näytti Phil Collinsilta mä jätin mun tyttöystävän koska sekin näytti Phil Collinsilta ja vasta suraavana aamuna se oli ohi ja silloin päätin etten enää ikinä juo. Myöhemmin sitten join taas mut ei se ainaa tuu.

Waak
06-17-2007, 07:46 AM
"Homma on pulkassa... pulkassa on homma... pulkka on sininen. Talvella tulee lumi ja pulkka kaivetaan esiin. Äiti tekee kuumaa kaakaota ja lumihanki välkkyy kivasti. Keväällä pulkka laitetaan takasin talliin ja minä otan lääkkeet - no taidanpa ottaa. Asiaan!"

Jeppe
06-17-2007, 09:39 AM
harmi että loppu...oli suoraan sanoen niin perkelee hyvä sarja...tää oli mun mielest paras vuoropuhelu jos se ees menee oikein
"tässä olis teille hyvä nainen töihin"
"ei me tämännäköisiä naisia haluta"
"hän on kaiken kokenut nainen ja tuntee kaupungin ja sitäpaitsi ulkonäkö ei saa vaikuttaa työhön valitsemiseen"
"tämä on huora" :lol:

äippänen
06-17-2007, 09:41 AM
"Homma on pulkassa... pulkassa on homma... pulkka on sininen. Talvella tulee lumi ja pulkka kaivetaan esiin. Äiti tekee kuumaa kaakaota ja lumihanki välkkyy kivasti. Keväällä pulkka laitetaan takasin talliin ja minä otan lääkkeet - no taidanpa ottaa. Asiaan!"

Tuo on kyllä paras :P

http://www.yle-pasila.fi/lataa/

Tuossa vielä pasilan sivut

geppetto
07-13-2008, 05:37 PM
Mul onki eka tuotantokausi dvdeellä

anaheim
07-13-2008, 05:46 PM
Mul onki eka tuotantokausi dvdeellä
No voihan kives, nyt olen kateellinen -_-

Koskakohan tuo puhuttu toinen siisoni alkaa? Kuulemma tapahtuu ainakin yksi henkilöstövaihdos.

Sobek
07-13-2008, 06:06 PM

''!?!?''

Ei menny tonne päinkään :D
http://mirror.servut.us/video/pasila/player.html

Tuolta näkee kaikki jaksot. Toinen Tuotanto kausi on kai valmisteilla.