PDA

View Full Version : tosi tarina: MOSKOVASSA IKEAN MYYMÄLÄSSÄ OLI POMMIUHKA

killer92
06-15-2007, 01:56 PM
Moskovan Ikea tavara myymälässä oli 15.06.07 pommiuhka 8). Minä , mun serkku Eetu ja isä oltiin syömäs, kun tuli hälytys kaikki lähti juoksee tosi kovaa ja me vaa istuttii siin, eikä tiedetty mitä oli meneillään, mut sit me tajuttii. meki lähettii juoksee äkkiä, mut sitte kuulutettiin, että siel ei ollu pommia. HUH. Me alettii taas syömään...[/b]

hatluer
06-15-2007, 01:59 PM
Aijaa... On käyny sama juttu ihan myllyssäkin paitsi sillon oli kyseessä tulipalo.

Edit: Karmeita kirjoitus virheitä. Ei ollut isoja alkukirjaimia missään ja pilkkuja oli roiskittu miten lystää.

Mr Aku
06-15-2007, 02:00 PM
Vau! :shock:

Ghost
06-15-2007, 02:11 PM
´Jaahas.

Kaupasta tuli mieleen, että mun pikku-veli on nolo. Kun oltiin kaupassa ja äiti ei tullut vielä. Niin se hätäänty ja meni kaijuttimeen puhumaan, että että äitini on kadonnut.

waffa
06-15-2007, 02:13 PM
Haha, samal joku ryösti kaupan, ku kaikki juoksi ulos paniikissa. Mä ainakin olisin pölliny sielt jotain. Vaikka nojatuolin. :lol:

Waak
06-15-2007, 02:14 PM
´Jaahas.

Kaupasta tuli mieleen, että mun pikku-veli on nolo. Kun oltiin kaupassa ja äiti ei tullut vielä. Niin se hätäänty ja meni kaijuttimeen puhumaan, että että äitini on kadonnut.

Noloo!

Vai että Myllyssä tulipalo, eh? Onneksi ei tullut käytyä siellä silloin... :)

puronvartija
06-15-2007, 02:15 PM
mäntsälässäki oli joskus vuonna 2001-2004.. koko keskusta raivattii ihmisistä eli evakuotiin, koska mies joka soitti pommista, ei puhunut ihan pienistä määristä.. kaikki oli ihan häses. itte vaa ihmettelin et mitä noi juoksee. Sitte tietenki isona poikana meni kattoo mitä ne poliisit hommas. - Ajettiin pois :cry:

hatluer
06-15-2007, 02:18 PM
Se tulipalo oli vain joku pieni jossain varastossa ja oli hälyttimet alkaneet pirisemään sen takia... Ja kaiken lisäksi minulla oli viellä kiire!

Dart
06-15-2007, 02:33 PM
Minä taas satuin todistamaan kampissa itsemurhaa. Joku hyppäsi viidennestä kerroksesta (Myöhemmin kerrottiin lehtiartikkelissa.) kuollen välittömästi. Tippui kymmenen metriä taaksepäin perheestäni aiheuttaen valtavan pamauksen. (Kuuluu yllättävän kova ääni, kun 80 kiloa rymisee alas viidennestä kerroksesta.) Eikä muuten näyttänyt miltään veriseltä muussilta, joka oli hajonnut tuhanneksi palaseksi. Vain pieni lammiko verta todisti, että mies ei vain nukkunut. :(

PS. Kaikki tieto oli faktaa.

Alfa
06-15-2007, 02:41 PM
Minä taas satuin todistamaan kampissa itsemurhaa. Joku hyppäsi viidennestä kerroksesta (Myöhemmin kerrottiin lehtiartikkelissa.) kuollen välittömästi. Tippui kymmenen metriä taaksepäin perheestäni aiheuttaen valtavan pamauksen. (Kuuluu yllättävän kova ääni, kun 80 kiloa rymisee alas viidennestä kerroksesta.) Eikä muuten näyttänyt miltään veriseltä muussilta, joka oli hajonnut tuhanneksi palaseksi. Vain pieni lammiko verta todisti, että mies ei vain nukkunut. :(

Itsemurhaa vai murhaa? Siinäpä vasta kysmys...

Kaikki varmaan muistaa myyrmannin pommi-iskun? Oli puhelinsoiton päässä, ettei serkun äite ollut siellä silloin. Serkun äiten piti käydä jossain kaupassa, joka oli aivan sen räjähdyspaikan lähellä, mutta tämän mies onneksi soitti, että ei tarvi käydä kaupassa.

Kaani
06-15-2007, 02:45 PM

Itsemurhaa vai murhaa? Siinäpä vasta kysmys...

Kaikki varmaan muistaa myyrmannin pommi-iskun? Oli puhelinsoiton päässä, ettei serkun äite ollut siellä silloin. Serkun äiten piti käydä jossain kaupassa, joka oli aivan sen räjähdyspaikan lähellä, mutta tämän mies onneksi soitti, että ei tarvi käydä kaupassa.

Ja mun vanhan luokkakaverin serkku saisieltä hauleja selkäänsä. :evil:

Sakutzki
06-15-2007, 03:04 PM
Aika kova. Kerran kun oli siellä myyrmäessä se räjähdys, niin sielä oli äiti ja pikkuveli ollut jotain 10-5 min ennen räjähdystä ja oli siellä ulkopuolella kuullut pienen paukahduksen mutta eivät välittäneet kun eivät tienneet.

Leet
06-15-2007, 03:09 PM
Moskovan Ikea tavara myymälässä oli 15.06.07 pommiuhka 8). Minä , mun serkku Eetu ja isä oltiin syömäs, kun tuli hälytys kaikki lähti juoksee tosi kovaa ja me vaa istuttii siin, eikä tiedetty mitä oli meneillään, mut sit me tajuttii. meki lähettii juoksee äkkiä, mut sitte kuulutettiin, että siel ei ollu pommia. HUH. Me alettii taas syömään...[/b]

Mä oon ollu siel monta kertaa:D Ja söitteks hotdoggei siel?

JaPervo
06-15-2007, 03:16 PM
Voi ei.. kauheeta toi tollanen.. ooksä harkinnu kriisiapua?

slage
06-15-2007, 03:24 PM
panin serkkuni kaverin broidia brasilian sademetsässä kun villi kissa iski viereen.. ei siinä enään hirmuisesti pyllyä mieli..
onko kellään vastaavia kokemuksia?1?
:roll:
kävin myähemin ilmi ett se oliki vaan pehmo lelu ja sademetsä oli niitteen taka piha..
MUT KUITEKI!! :oops:

Waak
06-15-2007, 03:34 PM
Tuollaiset jutut kyllä voi jättää sanomatta, ihan vaan btw.

Onneksi täällä peräkylillä ei tapahdu paljon mitään...