PDA

View Full Version : Conguer online

the galilei
06-14-2007, 07:00 PM
Eli siis pelaako kukaan kyseistä peliä? Voisitte kertoa levelejänne yms ;) Mun mielestä tosi hyvä peli ja ilmanenki viel, ei tarvii ku lataa tässä linkki koti sivuille: http://www.conqueronline.com/

edit:ainii kertokaa myös mitä servuu pelaatte, ite pelaan taurusta.

Onecron^^
06-14-2007, 07:01 PM
Pelasin joskus mulla oli joku 60lvl trojan en jaksanu sitte enää ku ei ollu super +5 kamoja ni tuli aivan paskasti expaa.

Terska-
06-14-2007, 07:52 PM
ite pelasin enemmämnki, noin parin vuoden ajan kunnes kyllästyin lopullisesti.. Dreams - Honor servulla joku ~80 archer ja Celebrities - Nanya servulla 93 lvl archer.

Peli-into katosi lopullisesti erään patchin mukana, joka viisinkertaisti DragonBallien hinnan.. itse kun en ostele niitä netistä :P

EDIT: niin ja irl kaveril on samaisel nanya servul joku ~113 trojan :)

Peekoo
06-14-2007, 07:54 PM
Jooh...onhan sitä tultu pelailtua melko kauankin. Mitähän ukkoja oikein mulla oli....en edes muista kaikkia. :S

Nooh...ainakin lvl 110 archer BabyIceyllä (silloin kun se oli aivan uusi, oli TOP-archers listalla), lvl 110 archer Sunshinellä, lvl 110 water-fire tao Sunshinellä (TOP-4 Rikkaimmat pelaajat-listalla, Super socket kamoja, super gemejä, etc.), lvl 95~ water-trojan, tämä lista voisi jatkua vielä pitkään....

Nykyään se on melko paska peli, ainakin kun tuli lottosystemi siihen.

Ja se kirjoitetaan Conquer, ei Conguer. ;)

Kon
06-14-2007, 08:00 PM
Jeah, pelasin tuota viimekesänä, en oikein menestynyt jne. Muuten hyvä peli kun sisäistää idean jne. :)

boozehound
06-14-2007, 09:40 PM
lvl 108 non-rb trojan venuksella.

2x super +3 2 socket club
+3 elite armor
+3 elite coro
elite necklace
elite boots
elite +3 ring

kai jotain 100 mil rahaa.

En enää pelaa tuota peliä, kai se pitäs huuto.net kattella :D

Soft-killer
06-15-2007, 08:24 AM
En muista nyt äijäni lvl mutta, Warrior oli. En jaksa enään pelata kun kiinnostus loppu. Ehkä sitten joskus... :?

Duffmies
06-15-2007, 01:19 PM
joo mäki kyllästyin siihe ku jätin vaan sen tyypin eka johonkin tiimii (siin voi tehä) sit jätin sen johonki turvalliseen paikkaa ja eiku odottaa et tyyppi kehittyy :D jätin kerran koko yöks koneen auki ja siin aikan se oli kehittyny jotain 20lvl :lol: siihen peliin kyllästyy nopee mut kyl se on ihan hyvä peli jos kattoo maaston grafiikoit

Ghost
06-15-2007, 05:09 PM
mä pelasin 50lvl ukol... en muista salista :lol:

Pirtelö
06-17-2007, 07:23 PM
Jooh...onhan sitä tultu pelailtua melko kauankin. Mitähän ukkoja oikein mulla oli....en edes muista kaikkia. :S

Nooh...ainakin lvl 110 archer BabyIceyllä (silloin kun se oli aivan uusi, oli TOP-archers listalla), lvl 110 archer Sunshinellä, lvl 110 water-fire tao Sunshinellä (TOP-4 Rikkaimmat pelaajat-listalla, Super socket kamoja, super gemejä, etc.), lvl 95~ water-trojan, tämä lista voisi jatkua vielä pitkään....

Nykyään se on melko paska peli, ainakin kun tuli lottosystemi siihen.

Ja se kirjoitetaan Conquer, ei Conguer. ;)

Kyllä mutta ihan hyvä se on pelaan ite taurukses kyllä noita rb charoi on/ollu mutta lotto oli kyllä paska uudistus... KOSKA loton takia db hinnat nousivat ... 8)