PDA

View Full Version : Warcraft 3 - RoC/TFT

Potaattoridz
06-13-2007, 06:57 PM
Elikkä onko täällä paljon WC3 pelaajia? Aika paljon tuntuu noita WC3 avatareja/signatureja löytyvän. Itsehän olen pelannut Warcrafteja ihan WC2 ajoista lähtien. WC3-TFT nykyään hakkailen. Kaverin kanssa päästiin 2on2 ladderissa huikeaan ~750 sijalle.

World of Warcraft on sitten asia erikseen eli ei tänne juttua siitä, kiitos.

Peekoo
06-13-2007, 07:16 PM
Warcraftia pelannut jo Amiga-ajoista lähtien, löytyypi vieläkin vanhalta koneelta. WC3+TFT löytyy myös, mutta Battle.netissä en ole sitä pelannut.

Voiko nicin vaihtaa?...tä
06-13-2007, 07:33 PM
juu oon kaikkia warcrafteja oon pelannu warena ainoastaan warcraft 3 ja sen lisäosa läpi ku ei niitä jaksanu wanhoja mennä läpi ja kohta wowista peliaika loppuu ni pitää pelata priva servulla tiedän että blizzard tarjoaa "palvelua" jota ei voi korvata mutta tulen pelaamaan siellä silti ainakin vähän aikaa (pelaakos dart kun sillä on allekirjotuksessa ollu "arthas")

Dele
06-13-2007, 07:58 PM
juu oon kaikkia warcrafteja oon pelannu warena ainoastaan warcraft 3 ja sen lisäosa läpi ku ei niitä jaksanu wanhoja mennä läpi ja kohta wowista peliaika loppuu ni pitää pelata priva servulla tiedän että blizzard tarjoaa "palvelua" jota ei voi korvata mutta tulen pelaamaan siellä silti ainakin vähän aikaa (pelaakos dart kun sillä on allekirjotuksessa ollu "arthas")

Dart ei pelaa WC3

Jarno
06-13-2007, 08:09 PM
Ite pelasin aikoinaa WC kolmost, lisäosaa ei löydy. Nykyää enimmäksee kattelen One Piecee ja pelaan travianii :D

maunth
06-13-2007, 08:13 PM
Juu olen pelaillut kaikkia War Crafteja. Eniten varmaan kuitenkin tykittänyt TFT:tä menemään, mutta nykyisin en ole paljon enää kyllä. Ehkä pitäisi. :wink:

Ropeltaja
06-14-2007, 07:40 AM
Wc3 hakkasin Battle.netissä piitkää, ja sain oikein punasen drakoonin, ja arkkimaakin ikoniksi, oliha näiden lisäksi vielä tuo taurenkin iconina. Haltioista oli pelkkä archeri, mutta siinä olikin voitot 1-25 :wink:. Halua olis taas pelata, sillä moni kaveri odottaa pelailemaan, myös ihan sieltä servulta saadut pelikaverit mesessä vinkuu. Homma on se että yritin uninstallata sitä, mutta kun on ohjekirja jossakin pereessä ni en saa sitä koodia siihen :(, tämän takia en ole pystynyt johonkin puoleen vuoteen pelailemaan.

TFT:kin löytyi kaapista lähes heti kun se ilmedtyi, mutta sitä en paljoa pelaillut netissä, sillä halusin vain kehittää wc3 profiiliani. Tosin TFT:eesä pelailin kyllä customeita, kuten DOTAAAA!! Wc3 sitten HW:T sun muut käyty vähintään tuhat kertaa läpi.

Pisti tämä topicci ja eräät wc3 videot jota katoin miettimään josko jostain saisi tuon koodin, tai vaikka ohjekrijan..? Pitäiskö sitten ostaa ihan uudestaan koko peli? Eihän se toki enää paljoa maksa mutta tuntuu turhalta.

Parin kaverin kanssa päästin alle 300 3vee3 :).

EDIT: Kun/jos hankin sen pelattavaksi uudestaan, niin kerron niccini. En siis vanhaa hyvää nikkiäni edes muista enää, mutta teen uuden ja kerron sitten sen.

Armadyl
06-14-2007, 08:14 AM
En pelaa, mut kamulla joskus ½ vuotta sitten tuli kokeiltuu 15 minuuttii ja huusin sitte: "Tää on ihan ***** huono peli!"

Ollimus
06-14-2007, 08:18 AM
3 ja lisäosan olen pelannut läpi ja kakkos olen pelannut, mutten läpi. Kakkosesta kyllä tykkään.. Se on niin monipuolinen.. Pystyy vesilläkin kulkemaan

Peekoo
06-14-2007, 08:34 AM
3 ja lisäosan olen pelannut läpi ja kakkos olen pelannut, mutten läpi. Kakkosesta kyllä tykkään.. Se on niin monipuolinen.. Pystyy vesilläkin kulkemaan
Oletko muka pelannut WC3 kampanjan läpi ilman koodeja? Vieläpä TFTn? Ne viimeiset tehtävät on aivan mahdottomia :shock:

Ollimus
06-14-2007, 09:57 AM
Oletko muka pelannut WC3 kampanjan läpi ilman koodeja? Vieläpä TFTn? Ne viimeiset tehtävät on aivan mahdottomia :shock:

öhöm.. Sanoinko, että pelasin ne läpi ilman xiittejä? :roll: :lol:

Dommu
06-14-2007, 10:58 AM
Siinähän ne menee omalla painollaan, ei siinä mikään taikuri tarvitse olla. Toinen asia onkin sitten kun battle.netissä pelailee, pitäisi jaksaa mikrota ja keskittyä tosisaan kun kampanjassa vaan massaat armeijan ja annat palaa.

Warcrafteista olen pelannut kaikkia, (kakkosta en omista, serkullani vaan pelannut) ja täytyy sanoa että mahtava sarja pelejä. Koukuttava ja jopa viihdyttävä. Innolla pikkunappulana hakkasin ykköstä ja innolla vähän isompana nappulana hakkasin kolmosta RoC/TFT. Battle.netissä vaihtelevalla menestyksellä, joskus jaksaa keskittyä ja joskus ei.

Dele
06-14-2007, 11:29 AM

Ne kamppanjat ovat yksi vitsi. Tosiaankin normin vikan tehtävän pääsee pelkillä heroilla+druid of claweilla läpi menettämättä yhtään basea ja lisäosakin on vain spider+abo niin kukaan ei mahda yhtään mitään. Muutenkin herot vievät kamppanjassa puoli armeijaa.