PDA

View Full Version : Fix21 Diplo

Indi
01-20-2016, 07:18 AM
Pelit taas saatu käyntiin, niin alotetaan täälläkin :D

#Rambot taitaa olla edelleen publana!

Paragon
01-20-2016, 09:23 AM
Uusi tulokas Fixillä; innolla odotan mitä kierros tuo tullessaan. Onnea kaikille starttiin!

Jorrey
01-20-2016, 11:36 AM
Kovia jätkiä lähtenyt liikkeelle nähtävästi myös tällekkin Fixille.

Huhujen mukaan yksi oldschool travianmestari, joka raidaa paremmin krapulassa kuin koko nykyscene yhteensä on koonut tiiminsä ja siirtinyt ****** tilille näyttämään kovia meriittejään.

******* vie muut vikisee!

Qummi
01-20-2016, 04:33 PM
Kovia jätkiä lähtenyt liikkeelle nähtävästi myös tällekkin Fixille.

Huhujen mukaan yksi oldschool travianmestari, joka raidaa paremmin krapulassa kuin koko nykyscene yhteensä on koonut tiiminsä ja siirtinyt ****** tilille näyttämään kovia meriittejään.

******** vie muut vikisee!

Aika krapulassa näyttäis pojat joo olevan, ku kattelee offipisteiden suhdetta raideihin. Nuteja taitaa olla uhrattu useampi.

Tume
01-21-2016, 01:26 PM
https://i.gyazo.com/c0d3f4e13255fb60dfa25ad161b26660.png

Kuka tunnustaa? Vatipäisin osto ikinä :D

E: Hetkeä myöhemmin: https://i.gyazo.com/89190a01c5f38e60148e7854f7456fe3.png

Haluaako joku kertoa, että mitä hemmettiä?

Indi
01-21-2016, 01:30 PM

Tauluja odotellessa....

Janzka
01-21-2016, 03:13 PM

E: Hetkeä myöhemmin: https://i.gyazo.com/89190a01c5f38e60148e7854f7456fe3.png

Haluaako joku kertoa, että mitä hemmettiä?

Jollain oli liikaa rahaa taskussa ja päätti ostaa kultaa travianiin.

Onnea kaikille vielä starttiin!

Vihanen
01-21-2016, 05:52 PM
Alkaa peli olla jo taputeltu kun =MS= eli siis vissiin Maailman Surkeimmat(?) on jo koonnut riveihinsä 18 kovaa peluria, ikävä kyllä liiton diploista ei tiedetä vielä sen enempää. Kotka kuittaa

loller
01-22-2016, 11:01 AM
Katsotaan mitä tästä tulee, oiskohan eka fixi sitten 2010-14 jälkeen, jokatapauksessa se ken maata kylvää niin viljaa niittää.

Onnea peliin! <3

FA Sove
01-24-2016, 03:00 AM
No olettepa saaneet tälle hyvän alun, 60% viesteistä on poistettu. Jos ei tästä parane niin tämä menee lukkoon, jatkoa katsotaan sitten, kun on jotakin, josta oikeasti diplomatiaa voi keskustella.

Kadonnut
01-24-2016, 05:57 PM
No olettepa saaneet tälle hyvän alun, 60% viesteistä on poistettu. Jos ei tästä parane niin tämä menee lukkoon, jatkoa katsotaan sitten, kun on jotakin, josta oikeasti diplomatiaa voi keskustella.

Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin. Ketju lukkoon.

Ketju avataan maanantaina 1.2. ennalta määräämättömänä ajankohtana.

Jezebel
01-28-2016, 11:08 PM
Parahimmat fixin pelaajat ja diplomatiakeskustelun osallistujat,

tämän ketjun lukottaminen on selvästi kuohuttanut tunteita puolin jos toisinkin. Pyytäisin teitä nyt kuitenkin laittamaan asiat perspektiiviin ja ymmärtämään pari seikkaa:

1) Serveri on vasta alussa. Siellä ei tapahdu mitään merkittävää.
2) Tässä keskustelussa ei ole meneillään mitään kovin maata mullistavaa. (Voitte todeta sen itse lukemalla ketjun viestit.)
3) Ketju lukittiin määräajaksi, eikä edes niin kovin pitkäksi aikaa. Jaksatte ihan varmasti odottaa siihen asti. Voitte sillä välin jatkaa vääntöä samasta aihepiiristä vaikka irkissä.
4) Foorumin säännöistä löytyy tällainen kohta: "§12. Travianin henkilökunta pidättää oikeudet poistaa yksittäisiä viestejä tai viestiketjuja ilman erillisen syyn ilmoittamista tai asiasta tiedottamista." Foorumitiimi ei poistanut ketjua vaan laittoi sen hetkeksi kiinni. Ylläpidolla ei ole mitään velvollisuutta soveltaa tällaista lievennettyä menettelyä, mutta siitä huolimatta niin tehtiin. Miksi? Koska foorumitiimin ihmiset ovat hyviä tyyppejä ja haluavat antaa teille toisen mahdollisuuden.

Olkaa jatkossa ihmisiksi, kun keskustelu tässä ketjussa taas jatkuu. Joohan?

Kadonnut
02-01-2016, 04:43 AM
Ketju on nyt auki.

Janzka
02-01-2016, 02:44 PM
Noniin ketju on taas auki,jo nyt saataisiin ihan asiallista keskustelua servun diplomatioista

Vergi1
02-01-2016, 08:28 PM
Noniin mitäs mieltä porukka on servun voimasuhteista? Lounaassa ainakin tuntuisi olevan isohkoja liittoumia yllin kyllin... mahtuvatko kaikki siellä olemaan vai tullaanko näkemään jopa sotia? Mainitaan nimeltä ainakin liitot -JK-, LP, PK, WHAT!

wkts1234
02-02-2016, 07:13 PM
Onko viime speedeillä ollut näin vähän porukkaa mukana? Itse tulin taas pelailemaan parin vuoden tauon jälkeen ja asiat mitä ekana huomasin oli pelaajien määrän iso lasku ja siinä samalla tuntuu että servun tasokin on laskenut aika huomattavasti. Ja mikä tämä viikon uuden pelaajan suoja on:D Jotain on kyllä pielessä kun saa 700 asukasta kasaan uuden pelaajan suojan aikana.

Toivottavasta saadaan tälle servulle edes jonkinlaiset mähinät aikaseksi vaikka taso nyt on mitä on.

PyssyJore
02-02-2016, 07:21 PM
Mitä nyt muutamia viime speedejä pelaillut, niin minkäänlaisia isoja mähinöitä ei kyllä ole vastaan sattunut, opsuiluja lukuunottamatta ja faktien puolustukset toki. Ja mitä tulee pelaajamääriin, niin nyt on jopa hieman kasvua pariin viimeiseen verrattuna, toki servun lopulla meitä aktiivisia ei varmaan taas ole kovin paljon yli 700

Evil Doctor
02-02-2016, 07:24 PM
Mitä nyt muutamia viime speedejä pelaillut, niin minkäänlaisia isoja mähinöitä ei kyllä ole vastaan sattunut, opsuiluja lukuunottamatta ja faktien puolustukset toki. Ja mitä tulee pelaajamääriin, niin nyt on jopa hieman kasvua pariin viimeiseen verrattuna, toki servun lopulla meitä aktiivisia ei varmaan taas ole kovin paljon yli 700

Krhm, jos löydät yheltäki suomen serveriltä serverin, jossa oikeasti aktiivisia on ees sen 40 tilii, niin oot kyl ansainnu keksin.

Mitä tulee servuun, nii oletettavis samanlainen floppi mitä viime servut muutenki on ollu.

Janzka
02-02-2016, 07:37 PM
Mistä päättelet näin?

Indi
02-03-2016, 02:26 PM
Voi olla et tulee ihan kisanen rundikin. Näyttää nuo tsekitkin pärjäävän hyvin, ehkä vähän liianki hyvin.

ElGringo
02-03-2016, 03:27 PM
Harmittaa koko servulle lähtö, kun on tullut kuten aina panostettua aikaa ja rahaa. Sisäsiittoisuus on käsin kosketeltavaa ja sama porukka pelaa kierroksesta toiseen samassa liitossa ja uusia ei oteta.

Onhan se yhteisöllisyys hieno asia, mutta tällä systeemillä ei kyllä pitemmän päälle hyödy pelaajat eikä pelintekijät.

Muuten kyllä tykkään servun nopeudesta, kun hektinen olen. Taitaa normi kuitenkin olla terveellisempi :)

Aiu
02-03-2016, 06:24 PM
Harmittaa koko servulle lähtö, kun on tullut kuten aina panostettua aikaa ja rahaa. Sisäsiittoisuus on käsin kosketeltavaa ja sama porukka pelaa kierroksesta toiseen samassa liitossa ja uusia ei oteta.

Onhan se yhteisöllisyys hieno asia, mutta tällä systeemillä ei kyllä pitemmän päälle hyödy pelaajat eikä pelintekijät.

Muuten kyllä tykkään servun nopeudesta, kun hektinen olen. Taitaa normi kuitenkin olla terveellisempi :)

Kerro mitkä liitot? Ei oo tullu vastaan muut ko spedet, ja nekää oo olleet pariin fixiin.

But long time no talk, mitäs äeät? Toivotaan että tällä fixill vihutki lähtis sotimaan, viime fixil annettii vihulle kamaa mutta mitenkää eivät vastanneet. Jassut summuut aletaa opsuu toisiamme!!! Saatais pitkäst aika ees ok servu.

Atm vahvimmalt näyttää Syrjäytyneet+What!, PK saa olla heidän alueellaan varuillaan, etenki kun minä olen vastassa oon aika hc speelaaja saa tull haastaa 1v1 bo3 ps4 10€ moukul.

Muitakin kovia liittoja löytyy, ja tuttuja nimiä niissä, mutta missä RoR on? :(

Faktitki lähestyy kovaa tahtia, enää vähä yli pari viikkoa niin ovat jo täällä. -/- suunnalla tulee kova kiista fakteista, joten muut hyödyntäkää edes tän kerran faktihaut ja faktiekäytöt, viime fixeil ollut säällittävää, melkei yhtä säälittävää kuin käytökseni roskalla.

Jaa a
02-03-2016, 08:13 PM
Kerro mitkä liitot? Ei oo tullu vastaan muut ko spedet, ja nekää oo olleet pariin fixiin.

But long time no talk, mitäs äeät? Toivotaan että tällä fixill vihutki lähtis sotimaan, viime fixil annettii vihulle kamaa mutta mitenkää eivät vastanneet. Jassut summuut aletaa opsuu toisiamme!!! Saatais pitkäst aika ees ok servu.

Atm vahvimmalt näyttää Syrjäytyneet+What!, PK saa olla heidän alueellaan varuillaan, etenki kun minä olen vastassa oon aika hc speelaaja saa tull haastaa 1v1 bo3 ps4 10€ moukul.

Muitakin kovia liittoja löytyy, ja tuttuja nimiä niissä, mutta missä RoR on? :(

Faktitki lähestyy kovaa tahtia, enää vähä yli pari viikkoa niin ovat jo täällä. -/- suunnalla tulee kova kiista fakteista, joten muut hyödyntäkää edes tän kerran faktihaut ja faktiekäytöt, viime fixeil ollut säällittävää, melkei yhtä säälittävää kuin käytökseni roskalla.
Tulin tänne pätemään...koitan tällä kertaa leikkiä aikuista vaikka olenkin 5-v pekka takatukka.
Kysyit aiu niitä liittoja...hyvä esimerkki on juurikin what! sieltä itse kertoivat että ottavat vaan ennalta sovitut pelaajat ;)

Indi
02-03-2016, 08:51 PM
Tulin tänne pätemään...koitan tällä kertaa leikkiä aikuista vaikka olenkin 5-v pekka takatukka.
Kysyit aiu niitä liittoja...hyvä esimerkki on juurikin what! sieltä itse kertoivat että ottavat vaan ennalta sovitut pelaajat ;)

Noh mutta eipähän oo myyriä ja ohan whatissakin tällä kiekal parit uudet pelaajatkin ! :)

WooGGi
02-03-2016, 09:26 PM

Tai sit niillä on vaan pärstäkerroin?

Uskallan väittää, että jokaiseen liittoumaan serverillä on mahdollisuus päästä, jos oikeasti osaa pelata.

Jaa a
02-03-2016, 10:05 PM
Tai sit niillä on vaan pärstäkerroin?

Uskallan väittää, että jokaiseen liittoumaan serverillä on mahdollisuus päästä, jos oikeasti osaa pelata.

Hei! Mun naamassa ei ole mitään vikaa! Se on yhtä kaunis näky kuin 5k kultaa! Mutta, tietenkin on sellaisia pelaajia vaikka PK:ssa joita ei otettaisi what!:iin koska myyräys? Eli ei ole aina mahdollista.

Indi
02-03-2016, 10:34 PM
Mutta, tietenkin on sellaisia pelaajia vaikka PK:ssa joita ei otettaisi what!:iin koska myyräys? Eli ei ole aina mahdollista.

Osittaittain siks, mutta monen pelaajan mielestä on kiva kun liiton piirit on pienet ja tiiviit.

Aiu
02-04-2016, 08:16 AM

En si tiiä mitä ite teen whatissa :D viime runil kummiski vihuil, ja oikee aikasemminkaa kenekää whattilaise kaa pelaillu. Btw pääsin whattiin ko servu oli jo alkanu, nii en ollut edes mitään sopinu et lähen si täll fixil niide mukaa.

Btw huhun mukaa eräs huippu simssari seinäs joukkonsa :---D

Jaa a
02-04-2016, 02:13 PM
En si tiiä mitä ite teen whatissa :D viime runil kummiski vihuil, ja oikee aikasemminkaa kenekää whattilaise kaa pelaillu. Btw pääsin whattiin ko servu oli jo alkanu, nii en ollut edes mitään sopinu et lähen si täll fixil niide mukaa.

Btw huhun mukaa eräs huippu simssari seinäs joukkonsa :---D
nojoo...mut nyt en ymmärrä miks kerrot kaikille että teiltä joku seinäsi joukkonsa? :D

WooGGi
02-04-2016, 02:33 PM
Hei! Mun naamassa ei ole mitään vikaa! Se on yhtä kaunis näky kuin 5k kultaa! Mutta, tietenkin on sellaisia pelaajia vaikka PK:ssa joita ei otettaisi what!:iin koska myyräys? Eli ei ole aina mahdollista.

En vissiin missään kohtaa sanonut, että kaikilla on mahdollisuus päästä kaikkialle?

Sanoin nimenomaan, että jokaiseen liittoon on mahdollisuus päästä, jos osaa pelata. Ei sitä voi mitenkään yleistää koskemaan sillon kaikkia.

Jaa a
02-04-2016, 03:35 PM
En vissiin missään kohtaa sanonut, että kaikilla on mahdollisuus päästä kaikkialle?

Sanoin nimenomaan, että jokaiseen liittoon on mahdollisuus päästä, jos osaa pelata. Ei sitä voi mitenkään yleistää koskemaan sillon kaikkia.
No nyt ainakin yleistit sen verran että PK:sta ketään ei osaa mielestäsi pelata.

WooGGi
02-04-2016, 04:03 PM
No nyt ainakin yleistit sen verran että PK:sta ketään ei osaa mielestäsi pelata.

No se ei ollut viestini idea, mutta eiköhän se ihan hyvä ja oikea yleistys kuitenkin olisi.
Enpä ole tainnut koskaan nähdä kenenkään osaavan pelaajan joutuvan valittamaan roskalla t4 versioissa miten ei pääse mihinkään liittoon.

Just4Fun
02-04-2016, 04:50 PM
No se ei ollut viestini idea, mutta eiköhän se ihan hyvä ja oikea yleistys kuitenkin olisi.
Enpä ole tainnut koskaan nähdä kenenkään osaavan pelaajan joutuvan valittamaan roskalla t4 versioissa miten ei pääse mihinkään liittoon.

Oikeassa olet, liittoumien pienen koon puolella olen, pakkiliittoa yms. ei tarvitse, jos on tarpeeksi kokenut rinki, 10K+ eläintä :D
Eläimet ei loppuun tule kestämään, mutta viljankulutus 0 liian op. Ite suosittelen alle 25 pelaajan liittoa, yhteishenki parempi, oppii paremmin tuntemaan, ainakin ulkomaan servuilla.

Toki pelaajien ympärillä pitää mun mielestä vaihtua, ettei samalla kaavalla aio aina mennä.. Kuten myös strategiaa yms. pitää vaihdella niin pysyy kiinnostus edes jotenkin :D

Aiu
02-04-2016, 07:19 PM
nojoo...mut nyt en ymmärrä miks kerrot kaikille että teiltä joku seinäsi joukkonsa? :D

Huhu ei ole aina totta u kno? Uskoo ken tahtoo, arvelkoon ken tahtoo

Haluuks joku alottaa kanssani sodan nii saa höökkidiploo tänne :--D

Just4Fun
02-04-2016, 07:34 PM
Huhu ei ole aina totta u kno? Uskoo ken tahtoo, arvelkoon ken tahtoo

Haluuks joku alottaa kanssani sodan nii saa höökkidiploo tänne :--D

Käy :D Ok häviäisin joten jätetään välistä :)

Jabbe
02-06-2016, 11:37 AM
Huhujen mukaan kovanluokan"" opsu kolahti 3kauhuun viimeyönä, nuijapakitus oli taattu.

Indi
02-07-2016, 03:14 PM
Kerta näitä huhuja heitellään niin sanotaanko, että servun ekat pikku sodat on lähetnyt käyntiin.

keke123
02-07-2016, 04:05 PM
Huhujen mukaan kovanluokan"" opsu kolahti 3kauhuun viimeyönä, nuijapakitus oli taattu.

kuulemma parin päivän takainen nutipakitus ainakin meni seinille, ja lounas nyt muutenkin täynnä pellejä joita voi vedättää 6-0

Falsifier
02-07-2016, 07:42 PM
Huhujen sijaan ois mukava nähdä rapsojakin noista taisteluista. :rolleyes:

Aiu
02-07-2016, 09:45 PM
Why you gotta be so rude?
Don't you know I'm human too?
Why you gotta be so rude?

Omistan tämän Pörrykälle sekä Em liiton liidulle.

Ja sotimine o so last season, kaupankäynti paljo kivempaa

Indi
02-08-2016, 05:00 PM
Ja sotimine o so last season, kaupankäynti paljo kivempaa

Nii eikö vaan voitais kaikki simssata rauhassa ja katotaan kuka saa nopeiten ww 100 :)

Jaa a
02-08-2016, 05:31 PM
Nii eikö vaan voitais kaikki simssata rauhassa ja katotaan kuka saa nopeiten ww 100 :)
Aiu ja Indi laittaa joukkonsa tonne (0|0) ja näyttää esimerkkiä. Kiitos teille jo etukäteen :) Vois kasat WW lanaa sinne suojaan...jos joskus osaan tehdä sellasen.

moe-
02-08-2016, 06:21 PM

Voitais kyl koittaa taas?

Aiu
02-08-2016, 09:26 PM
Aiu ja Indi laittaa joukkonsa tonne (0|0) ja näyttää esimerkkiä. Kiitos teille jo etukäteen :) Vois kasat WW lanaa sinne suojaan...jos joskus osaan tehdä sellasen.

Emmää joukkoja ees oo tehny, ja sankarinki nimi o pasi jolla kaikki pinnat tuotois

smirre
02-08-2016, 09:27 PM
Voitais kyl koittaa taas?

Eikös se sopis että mummo raksaa ja muut pullaa ja pakittaa. Mulla on vähinten vihuja servulla :) mitä nuo "kielillä" puhuvat ja jos oon ymmärtänny oikeen niin niitä ei ihan vakavasti ota kukaan ? Kuulemma raksailevat jollekkain pullabuusterit valmiiks ? Oonko ymmärtänny oikein pelin kulun ?

Just4Fun
02-13-2016, 08:52 PM
Ensimmäiset rasistit yrittävät selvästi yöllä Mamuja ryöstellä..?

joppe9
02-15-2016, 10:13 PM
Miten ek: oon pojat suuttuu niin helposti :)?

Just4Fun
02-16-2016, 03:02 PM
Narrit (Jokers) ovat saaneet ja heitelleet pultteja jo jonkin verran, ovat osoittaneet, että sielläkin osataan pelata.. Ja koilliseen saattaa jopa ehkä kasaantua sumun tynkää, jos täyden liiton saa mukaan koalitioonsa :D Koillisessa taida heillä vastusta olla jos sentään on CFC (raidiykkönen) Mamut (raidikakkonen) ja lisäksi Senonit..

Nyt joltain jäätävät arviot servun tylsyydestä? :)

Indi
02-16-2016, 03:35 PM
Narrit (Jokers) ovat saaneet ja heitelleet pultteja jo jonkin verran, ovat osoittaneet, että sielläkin osataan pelata.. Ja koilliseen saattaa jopa ehkä kasaantua sumun tynkää, jos täyden liiton saa mukaan koalitioonsa :D Koillisessa taida heillä vastusta olla jos sentään on CFC (raidiykkönen) Mamut (raidikakkonen) ja lisäksi Senonit..

Nyt joltain jäätävät arviot servun tylsyydestä? :)

Mamuille tuo ryöstely tulee luonnostaan, ja meidän pitää kunnioittaa sitä. Eli minun kylistä saa mamut hakea resursseja, jos ne vain kelpaavat. Majotukset myös sotilaille kustannetaan ilman ongelmia. Kylään Auschwitz saa laitella niitä mamuja ryöstelemään.

Just4Fun
02-16-2016, 08:04 PM
Mamuille tuo ryöstely tulee luonnostaan, ja meidän pitää kunnioittaa sitä. Eli minun kylistä saa mamut hakea resursseja, jos ne vain kelpaavat. Majotukset myös sotilaille kustannetaan ilman ongelmia. Kylään Auschwitz saa laitella niitä mamuja ryöstelemään.

Pidetään toki mielessä :-) Kunhan kunnon uunit löytyy niin saadaan koko mamujoukko syömään ;)

Just4Fun
02-19-2016, 09:31 PM
Pikkulinnut ovat laulaneet, (ja ehtineet jo nukahtaa) että pidän taukoa Travista (skypestä löytää pelkästään sitten), jonka takia voi olla, että speedi jää lyhyeksi.. Motivaatiot on jo moneen otteeseen hukkunut kahon kanssa ja päätettiin tämmöstä..

Jos servu ei jää viimeiseks niin ainakin taukoa turhasta rahankäytöstä ja liiallisesta pelaamisesta :D

Just4Fun kiittää ja kuittaa toistaiseksi <3

Ja vaikkei diploon kuulukkaan paljoa piti silti tänne kommentoida :P

Ps. Ottakaas +|+ - tiimi voitto ja voin päättää "voittoon" :D

meucci
02-20-2016, 09:56 AM
Päivää.
Ihme syytöksiä tällä servulla.

Janzka
02-20-2016, 09:10 PM
Kuulin vähän että RSOP taitaa olla uppoava laiva, ryöstöt miinuksella rajusti ja foorumeilla porukka ei usko liiton tulevaisuuteen

pro-travian
02-20-2016, 10:48 PM
Kuulin vähän että RSOP taitaa olla uppoava laiva, ryöstöt miinuksella rajusti ja foorumeilla porukka ei usko liiton tulevaisuuteen

Myös EK menossa kohti tuhoaan, huhun mukaan aikovat pistää pienemmän porukan pystyyn.

smirre
02-23-2016, 08:37 AM
Myös EK menossa kohti tuhoaan, huhun mukaan aikovat pistää pienemmän porukan pystyyn.

Tämä serveri on noissa sankarin härpäkkeissä osoittautunut täysin epätasapainoiseksi. Faktit tuli ja seikkailut ei antannu ainoatakaan asetta eikä mitään apuvälineitä nopeuteenkaan :) alkaa jo naurattaa tuo arpaonni siltäosin jo viides servu peräkkäin sama peli. Onnea teille joita arpaonni suosii. Kohtahan se jako selviääkin minne mikin fakti kotinsa löytää.

Boulder
02-24-2016, 04:27 PM
Miks ei Harmaajunassa oo porukkaa?

jaasperi
02-27-2016, 09:50 PM
niinku mua viime servulla moitittiin sumusta niin mikäs tää tän servun meisinki on? srjtn, what ja peekoo? VAIN 110 tiliä.. servun top1 ja 2 liitot ja what.. vois melkein kaivaa laskurit esille ja laskee että miten se nyt menikään.. no mutta ei siinä.. onnittelut voitosta!! ootte sen varmasti ansainnu..

Aiu
02-28-2016, 12:34 AM
niinku mua viime servulla moitittiin sumusta niin mikäs tää tän servun meisinki on? srjtn, what ja peekoo? VAIN 110 tiliä.. servun top1 ja 2 liitot ja what.. vois melkein kaivaa laskurit esille ja laskee että miten se nyt menikään.. no mutta ei siinä.. onnittelut voitosta!! ootte sen varmasti ansainnu..

Viime fixit on iha vääri liittoja syytetty sumuilusta :D viime fix isoin "koalitio" oli srjtn (moe oot söbs ko sumuilet ettei ees what tiiä <3) fix19 teitä taidettiin taas syyttää vaik yllättäen voittajaliitto oliki vähä isomman koalition tehny kassakaappi soppareil, fix18 liigaa puhuttii sumuks vaikka yllättäen voittaja liito tukija lista oli aika vaatimattoman pitkä :D et ei täs vie hätäillä jos vaikka em iskeeki jollaki jätti sumulla.

Mut kyll muaki pelottas pelaa esim em vastaa ko sie pörri neuvomassa, ja tsekitki antavat näyttävästi lättyyn :(

jaasperi
02-28-2016, 09:24 AM
Viime fixit on iha vääri liittoja syytetty sumuilusta :D viime fix isoin "koalitio" oli srjtn (moe oot söbs ko sumuilet ettei ees what tiiä <3) fix19 teitä taidettiin taas syyttää vaik yllättäen voittajaliitto oliki vähä isomman koalition tehny kassakaappi soppareil, fix18 liigaa puhuttii sumuks vaikka yllättäen voittaja liito tukija lista oli aika vaatimattoman pitkä :D et ei täs vie hätäillä jos vaikka em iskeeki jollaki jätti sumulla.

Mut kyll muaki pelottas pelaa esim em vastaa ko sie pörri neuvomassa, ja tsekitki antavat näyttävästi lättyyn :(

eiköhän se huippusumu isketty tiskiin jo moen suunnalta? voihan sen servun tappaa monella muullakin tapaa mutta tuo on yks.. pörrin neuvot on mitä on mutta mieluummin vaikka niitäki ku tuota paskaa :D

apina6000
02-28-2016, 12:33 PM
Sumun myötä HattiWhatit! ovat vallanneet servun.
Kuka meidät muut oikein pelastaisi tältä miljoonien HattiWhattien laumalta?
Elämme kovia aikoja ystävät hyvät.

SoRsA^^
02-28-2016, 12:45 PM
Joutu ihan tunnarit kaivaa ku rupes niin pirusti naurattaa... asia nro 1.. Moe- turha syyttää tästä "sumusta".. woitte mua syytellä ihan vapaasti... kannan "vastuuni"... asia nro 2.. mulle tulleiden infojen mukaan se servun supersumu on vielä paljastamatta... se että ME teemme asiat AVOIMESTI pitäisi olla vain hyvä teille... samaan aikaan kun teette niitä kassakaappisoppareita niin ei ole paljon arvoa teidän huutelulla täällä... pallo on teillä.. ei tosiaan taida servulta löytyä ketään joka rakentais toimivan porukan meitä vastaan?

Jari1922
02-28-2016, 12:55 PM
Jaahas. Täällä yrittää Sorsa puhua mustaa valkoiseksi. Faktahan on se että ainut mikä on , on Sorsan oma sumu. Jos jotain muita mahdollisia "sumuja" syntyy , kaikki ovat johtuvaisia juurikin näistä Sorsan ja Moen toimista. Oma liittoni on yrittänyt solmia liittoja kolmen liiton kesken , mutta sopimuksiin ei ole päästy. PK:kin sopivasti littyi "REPESUMU"n mukaan. Viimeisimmäksi jaasperi yritti kysyllä jotain diploja, mutta rajansa nyt kaikella :D

-JOA (El Malo / -EM-)

SoRsA^^
02-28-2016, 01:00 PM
No en mä kyl tolla pelaamisella ihmettele jos ei sopimuksia saada loppuun asti... siihen päälle toi kaikki teidänki liitosta löytyvä ylimielisyys... l2p issues?

Esapenderi
02-28-2016, 01:42 PM
Haiskahtaa vahvasti siltä että yksi kunnon sumu alkaa tältäkin speediltä hahmottua. -EM- , Senonit, Mamut, Mannet ovat päättäneet pistää kunnon sumuilut pystyyn. Huhujen mukaan ovat viellä tuohon mukaan yrittäneet saada muitakin liittoja mukaan, tiedä sitten kuinka monta tiliä tuohon loppupeleissä kuuluukaan?

SoRsA^^
02-28-2016, 01:46 PM
samanlaista huhuilua on tullut tähänkin suuntaan.. taitaa vaan egot kolahdella sen verran kovaa yhteen että tuosta koalitiosta tule yhtään mitään...

Jari1922
02-28-2016, 02:59 PM
Nyt pätkii joko lukutaito tai ymmärrys , veikkaan ymmärrystä. Hetki sitten sanoin että mahdollisesti syntyvät koaliitiot ovat "repesumu"n seurausta. Mä en ainakaan kuullut että -EM- olis mitään ns. kassakaappisopimuksia, ei ole minun tapani. Sen kuulin että viime yönä kylät vaihtoi omistajaa mamut --> -em- . Tainno teillä sama, paitsi että ne on faktit ku siirtyy. Pieniä sotiksia ette saaneet, niin no mennään diplolla sitten *reps* ..

SoRsA^^
02-28-2016, 03:05 PM
... Niin tai näin... jos tilanne on tämä niin ennemmin sitten kiittelisin repesumua ku huutelisin tyhjyyksiä... saattehan tekin syyn "hyvällä omallatunnolla" sumuilla... :DD siks toisekseen.. meillä on liittolaisuus SRJTNT kanssa joka sovittu jo ennen servun alkua.. rauha PK kanssa juurikin tuosta yllämainitusta syystä... "Haiskahtaa vahvasti siltä että yksi kunnon sumu alkaa tältäkin speediltä hahmottua. -EM- , Senonit, Mamut, Mannet ovat päättäneet pistää kunnon sumuilut pystyyn. Huhujen mukaan ovat viellä tuohon mukaan yrittäneet saada muitakin liittoja mukaan, tiedä sitten kuinka monta tiliä tuohon loppupeleissä kuuluukaan?"
ei meilläKÄÄN riitä rahkeet koko servua vastaan alkaa yksin sotimaan...

Jari1922
02-28-2016, 03:30 PM
Kyllä teidän liittyminen PK kanssa on enemminkin syy kuin seuraus , servulla vallitsevaan tilanteeseen. Muiden puolesta on paha mennä huutelemaan enkä ketään syyttele "sorsapuheiden" takia , vaan tykkään pidättäytyä faktoissa. Ja ne faktat on näkyvillä aina -EM- profiilissa.

Qummi
02-28-2016, 03:39 PM
Haiskahtaa vahvasti siltä että yksi kunnon sumu alkaa tältäkin speediltä hahmottua. -EM- , Senonit, Mamut, Mannet ovat päättäneet pistää kunnon sumuilut pystyyn. Huhujen mukaan ovat viellä tuohon mukaan yrittäneet saada muitakin liittoja mukaan, tiedä sitten kuinka monta tiliä tuohon loppupeleissä kuuluukaan?

Niinno vaikka nää mainitsemasi neljä liittoa olisikin kimpassa, tilien yhteismääräksi saatais 87 tiliä vastaan Sorsa-sumun 110 tiliä?

SoRsA^^
02-28-2016, 03:43 PM
ainoo faktahan tässä kohtaa on se että tolla profiililla ootte jo hävinny... ja kuten sanottu qummi... tohon porukkaan pyydetty myös muita mukaan... teoreettisesti JOS saisitte tuon koalition toimimaan siinä olis tuplaten nuo 110 tiliä... ja edelleenkin... meillä on RAUHA PK kanssa.. mitään sopimuksia sen pidemmälle ei ole vielä tehty... pallo on edelleen teillä... ja EDELLEEN... pelkkää tyhjää lätinää... häviäjien parkumista... TEHKÄÄ JOTAIN ja lopettakaa toi ihme itkeminen...

Jari1922
02-28-2016, 03:53 PM
Hitto ku on lyhyt muisti niin en muista kuka se kaivoikaan ne tunnarit ja aloitti tämän itkemisen :)

SoRsA^^
02-28-2016, 03:57 PM
thats all you got to say?? wähiin käy argumentit... sitäpaitsi... mä nauran... en itke..

Just4Fun
02-28-2016, 04:19 PM
ainoo faktahan tässä kohtaa on se että tolla profiililla ootte jo hävinny... ja kuten sanottu qummi... tohon porukkaan pyydetty myös muita mukaan... teoreettisesti JOS saisitte tuon koalition toimimaan siinä olis tuplaten nuo 110 tiliä... ja edelleenkin... meillä on RAUHA PK kanssa.. mitään sopimuksia sen pidemmälle ei ole vielä tehty... pallo on edelleen teillä... ja EDELLEEN... pelkkää tyhjää lätinää... häviäjien parkumista... TEHKÄÄ JOTAIN ja lopettakaa toi ihme itkeminen...

Keskity sinäkin vain sorsa siihen pelaamiseesi.. Roskalla paskanjauhamisella et sinäkään voita mitään.

Just4Fun
02-28-2016, 04:21 PM
Niinno vaikka nää mainitsemasi neljä liittoa olisikin kimpassa, tilien yhteismääräksi saatais 87 tiliä vastaan Sorsa-sumun 110 tiliä?

Ei määrällä vaan laadulla ;) Jos Senonit, Mamut, Mannet koalitio saa sotikset pyörimään tehokkaasti (12h aktivoituminen + 12h jonoihin) voivat he olla jopa vahvin "sumu" servun lopussa.

SoRsA^^
02-28-2016, 04:26 PM
Joo.. taidat olla oikeessa... johan sitä on muutaman fixin edestä tullu jauhettua taasen... kiitän ja kuittaan.. ->

Indi
02-28-2016, 04:29 PM
Ei määrällä vaan laadulla ;) Jos Senonit, Mamut, Mannet koalitio saa sotikset pyörimään tehokkaasti (12h aktivoituminen + 12h jonoihin) voivat he olla jopa vahvin "sumu" servun lopussa.

Niin et koska miellä on rauha PKn kanssa niin ei onnistu sotiksen kierrätys :-D?

Just4Fun
02-28-2016, 06:32 PM
Niin et koska miellä on rauha PKn kanssa niin ei onnistu sotiksen kierrätys :-D?

Puhuin pelkästään yhdestä koalitiosta tällä kertaa.

Evil Doctor
02-28-2016, 07:12 PM
ei ole minun tapani

Joo, 'nuf said. Tarvi ees muuta viestii lukee ko tietää tosta jo että 100% paskaa. <3

Edit.

Mikäli tarvit 12h jonottamisee, nii oot kyl failannu jtn ja pahasti.

Aiu
02-29-2016, 11:38 AM
Joo, 'nuf said. Tarvi ees muuta viestii lukee ko tietää tosta jo että 100% paskaa. <3

Edit.

Mikäli tarvit 12h jonottamisee, nii oot kyl failannu jtn ja pahasti.

Paitti jos raidaa sen 10milj tunnis nii voi tarvitaki 12h jonottamisee :p

Evil Doctor
02-29-2016, 11:40 AM
Paitti jos raidaa sen 10milj tunnis nii voi tarvitaki 12h jonottamisee :p

No eiköhä sillonki saa paris tunnis tarvittavan pitkät jonot että kestää kunnes on seuraavan kerran jonos kierros. Imo tolloin viel suuremmal syyllä vähemmän aikaa menee. Pariin tuntii pitäis iisisti raidaamattomanki pelaajan vetää jonot.

Indi
02-29-2016, 03:29 PM
No eiköhä sillonki saa paris tunnis tarvittavan pitkät jonot että kestää kunnes on seuraavan kerran jonos kierros. Imo tolloin viel suuremmal syyllä vähemmän aikaa menee. Pariin tuntii pitäis iisisti raidaamattomanki pelaajan vetää jonot.

Sen verta aktiivisena kun kauppiaat kulkee nykäkylään pitäis olla tarpeeks, mut jossei oo hirveen montaa tyyppiä kierrossa / halukkaita niin eipä siitä oo haittaakaan pitää sotista aina sen kymmenise tuntia aktiivisena.

Janzka
03-01-2016, 12:22 PM
Onks Travian Games oikeesti niin köyhä että tarvii tehdä mainosklikki videoita jotta saa nopeemmin rakennukset rakennettua?

apina6000
03-01-2016, 01:05 PM
Onks Travian Games oikeesti niin köyhä että tarvii tehdä mainosklikki videoita jotta saa nopeemmin rakennukset rakennettua?

Näemmä. Kohta täytyy varmaan kattoa mainoksia että saa laitettua ukot raidille jne. :)

Janzka
03-01-2016, 02:20 PM
Näemmä. Kohta täytyy varmaan kattoa mainoksia että saa laitettua ukot raidille jne. :)

Menee kohta ihan mainospelleilyks

Indi
03-01-2016, 04:46 PM
Eioo pakko kahtoo jossei taho :D ite mielellään otan muutamasta rakennuksesta -25% raksa ajasta pois kattomalla 20sekunni mainoksen. Eli mainos rullaamaan ja Alt + Tab.

Edit: ois ihan kiva jos mainosten ääntä sais matalammalle ilman että mutee koko chromen.

Ryysy
03-02-2016, 06:03 PM

Tulipas kotoinen olo! :D

3 pitkää vuotta maailmalla karkoituksessa ja paluu fixille oli kuin koko aikaa ei olisi edes ollut.

Samat tarinat, samat kitinät, mutta on pakko kysyä kuinka moni teistä SuMua kammoksuttavista edes tietää mistä puhuu.

Samoin oli melko huvittavaa huomata, että myös ilmansuunnat on edelleen jaettu samojen vanhojen jakojen mukaan.
Pelaajat eivät myöskään ole muuttaneet tyyliään vaan edelleen pidetään joukkoja keitaissa ilman scoutteja ja arteissakaan ei juurikaan ole scoutteja eikä edes pakkejakaan.

Mielenkiinnolla odottelen mikä tästäkin kierroksesta tulee.

Jos tämä on loppuun saakka samaa kuin tämä alku, niin uskon että maailma kutsuu uudelleen...

Iltaa vaan kaikille Lapsille ja Lapsenmielisille!

Evil Doctor
03-02-2016, 08:13 PM

3 pitkää vuotta maailmalla karkoituksessa ja paluu fixille oli kuin koko aikaa ei olisi edes ollut.

Samat tarinat, samat kitinät, mutta on pakko kysyä kuinka moni teistä SuMua kammoksuttavista edes tietää mistä puhuu.

Samoin oli melko huvittavaa huomata, että myös ilmansuunnat on edelleen jaettu samojen vanhojen jakojen mukaan.
Pelaajat eivät myöskään ole muuttaneet tyyliään vaan edelleen pidetään joukkoja keitaissa ilman scoutteja ja arteissakaan ei juurikaan ole scoutteja eikä edes pakkejakaan.

Jos tämä on loppuun saakka samaa kuin tämä alku, niin uskon että maailma kutsuu uudelleen...

Noh, eipä niihin alkuperäsen SuMun määriin päästä, mutta sitä kompensoidaan nykypelaajien määrään. Jos on 80% aktiivitileistä yhes koalitios nii silloin yleisesti ottaen puhutaan sumusta.

Mitä tulee taas speediin, nii eipä näilt suomen speedeilt kannata tasokasta pelaamista oottaa. Toisaalta, eipä oikein muuallakaan tasokasta speediä ole.

Muukalainen
03-03-2016, 09:44 AM
Koska #rambot kanavalla tunteistaan sokaistunut pullasorsa jakelee banaaneja jokatoiselle joka puhuu TOTTA on meidän pakko herättää henkiin kanava #Valio

Tervetuloa keskustelemaan kierroksen tapahtumista ilman banaani pelkoa!

Kukkoaho
03-03-2016, 10:44 AM

Ryysy! Vanha vastustajani, mutta myös hyvä liittolainen aikain takaa, sinäkö jälleen fixillä! Minä olen onnistunut pysymään sieltä poissa, pidähän porukat herran nuhteessa!

Ei se Ryysy ole fixi muuttunut yhdenkään kierroksen välillä missään vaiheessa... Pelaajia taitaa olla vain vähemmän, mutta jutut ja porukat lienee suurimmaksi osaksi samoja... ;o)

@Kaikki servulla pelaavat, elkee sitten tuon tädin ympärillä olevia tilejä väheksykö, siellä on osaamista!

@Mugalainen, eikö se WW pitänyt teidän saada koska te kaikki pelaatte viimeistä kierrosta?!? Sehän oli se lujin peruste miksi juuri teille... Noo, ei ku hyviä pelejä ja vähän nöyryyttä mukaan!

Ryysy
03-03-2016, 02:03 PM
Ei se Ryysy ole fixi muuttunut yhdenkään kierroksen välillä missään vaiheessa... Pelaajia taitaa olla vain vähemmän, mutta jutut ja porukat lienee suurimmaksi osaksi samoja... ;o)

Kieltämättä oli melkoinen kulttuurishokki tämä paluu.
Alkujärkytyksestä olisi paljonkin kerrottavaa, mutta se paljastaisi ehkä liikoja, joten palataan siihen joskus myöhemmin.

Mä oletin tämän menneen eteenpäin samassa suhteessa kuin muutkin maailmat, mutta ei.
Jos kehtaisi niin vertaisi Pohjois-Koreaan.

Mutta eipä pelissäkään ole mikään kuin ennen.
Nykyään kuka tahansa pystyy helposti rakentamaan 300 + 80 + 25 lanan ja reiteillä ruokkimaan sen samalla kun Kakun pakit.

Asiasta kukkaruukkuun, ilmeisesti sana mun saapumisesta on levinnyt, sillä mut on jo ennakkoon bannattu #rambot :P
Mutta olkaa huoleti, mulla ei ole koneella edes irkkiä ja webbirkkiä ei edelleenkään hermot kestä kuin satunnaisesti.

Indi
03-03-2016, 02:58 PM
Koska #rambot kanavalla tunteistaan sokaistunut pullasorsa jakelee banaaneja jokatoiselle joka puhuu TOTTA on meidän pakko herättää henkiin kanava #Valio

Tervetuloa keskustelemaan kierroksen tapahtumista ilman banaani pelkoa!

Luin logeja vähäsen ni kattelin että sun bannit oli kyllä ihan ansaittu :D publalla saa puhua melkeinpä mitä huvittaa, mutta toisen ihmiseten jatkuva haukkuminen jne. ei kuulu mielestäni asialliseen käyttäytymiseen. En nyt puolusta sorsaa asiassa kuitenkaan täysin vaan molemmissa vikaa.

Pitää pystyä keskustelemaan asioista sovussa ja jos sun argumentit on jatkuvasti "sä oot paska" jne. niin voit viedä ne muualle.

Falsifier
03-03-2016, 04:28 PM
Eioo pakko kahtoo jossei taho :D ite mielellään otan muutamasta rakennuksesta -25% raksa ajasta pois kattomalla 20sekunni mainoksen. Eli mainos rullaamaan ja Alt + Tab.

Edit: ois ihan kiva jos mainosten ääntä sais matalammalle ilman että mutee koko chromen.Mozillassa ainakin saa hiljennettyä jokaisen välilehden yksitellen. :cool:

Muuten en ota servuun kantaa, näyttäis siltä että homma on jo paketissa.

Indi
03-03-2016, 05:42 PM
Mozillassa ainakin saa hiljennettyä jokaisen välilehden yksitellen. :cool:

Joo humasin saman myös chromessa ;)

Aiu
03-03-2016, 07:51 PM
Luin logeja vähäsen ni kattelin että sun bannit oli kyllä ihan ansaittu :D publalla saa puhua melkeinpä mitä huvittaa, mutta toisen ihmiseten jatkuva haukkuminen jne. ei kuulu mielestäni asialliseen käyttäytymiseen. En nyt puolusta sorsaa asiassa kuitenkaan täysin vaan molemmissa vikaa.

Pitää pystyä keskustelemaan asioista sovussa ja jos sun argumentit on jatkuvasti "sä oot paska" jne. niin voit viedä ne muualle.

Entäs mistä hyvästä meucin bannit tuli? Siitä ko oli pikku kärhämää fix18? :D Ei millää pahalla mut tuo rambot kannu on ehkä jopa pahempi ko liigan publa oli.

Muukalainen
03-04-2016, 04:23 AM
@Mugalainen, eikö se WW pitänyt teidän saada koska te kaikki pelaatte viimeistä kierrosta?!? Sehän oli se lujin peruste miksi juuri teille... Noo, ei ku hyviä pelejä ja vähän nöyryyttä mukaan!

Eläkkö sie pappa menneisyydessä? Tiedettävästi voidaan sanoa et vain yks lopetti. Muiden lopettamisista ei ole ollut edes puhetta.

Kukkoaho
03-04-2016, 06:31 AM
Eläkkö sie pappa menneisyydessä? Tiedettävästi voidaan sanoa et vain yks lopetti. Muiden lopettamisista ei ole ollut edes puhetta.

No totuttua Muukalaista, kukku puhetta ja isoa egoa... Ei mikää ei oo muuttunu.

[14:58] <soorbitool> pohjinmainen syy molemmilla taitaa olla se, että heillä mahd. viimenen servu kuten meillä on ja kumpikaan ei oo wwtä omistanu (paitsi molemmilla tileillä 1 poikkeus)

Tässä teidän perusteita WW:n ottamiselle, et hajoo siähe. Jos Sorpitooli mulle valhehteli, ni syytön mää siähe oon. Mun hommaa on tossa tilanteessa uskoa mitä sanotaa.

Aiu
03-04-2016, 11:40 AM
No totuttua Muukalaista, kukku puhetta ja isoa egoa... Ei mikää ei oo muuttunu.

[14:58] <soorbitool> pohjinmainen syy molemmilla taitaa olla se, että heillä mahd. viimenen servu kuten meillä on ja kumpikaan ei oo wwtä omistanu (paitsi molemmilla tileillä 1 poikkeus)

Tässä teidän perusteita WW:n ottamiselle, et hajoo siähe. Jos Sorpitooli mulle valhehteli, ni syytön mää siähe oon. Mun hommaa on tossa tilanteessa uskoa mitä sanotaa.

Kk petturikana

Joko servull on lisää sumuja?

Orpo
03-05-2016, 10:22 AM

Harvoin oon edes lähelle samaa mieltä, mutta nyt täytyy niin tehdä. Tosin ennen oli +|+ vahvimman (parhaan rungon omaavan) liiton ilmansuunta faktien jälkeen. Nyt se on laajentunu käsittämään harmaan reunat. Sit mitkä joukot....millä keitaalla...joukkoja ei enää kai tarvi, ku kohta puolet servusta taputeltu ja yhtään liittotason opsuu ei kai oo ollu koko mapilla.

Jos sinne kansainvälisille oot palaamassa, niin huikkaas privaan...täältä löytyy kaveri tilille!!!

Evil Doctor
03-05-2016, 10:34 AM
Harvoin oon edes lähelle samaa mieltä, mutta nyt täytyy niin tehdä. Tosin ennen oli +|+ vahvimman (parhaan rungon omaavan) liiton ilmansuunta faktien jälkeen. Nyt se on laajentunu käsittämään harmaan reunat. Sit mitkä joukot....millä keitaalla...joukkoja ei enää kai tarvi, ku kohta puolet servusta taputeltu ja yhtään liittotason opsuu ei kai oo ollu koko mapilla.

Jos sinne kansainvälisille oot palaamassa, niin huikkaas privaan...täältä löytyy kaveri tilille!!!

Kyl redon pojat oli siel -|- alueel ja väittäisin että he omasivat vahvimman rungon. Mutta jatka toki.

Al Capone
03-05-2016, 11:09 AM
joukkoja ei enää kai tarvi, ku kohta puolet servusta taputeltu ja yhtään liittotason opsuu ei kai oo ollu koko mapilla.

Peli on tasan niin mielenkiintosta kun siitä ite tekee, jos idlaaminen ei miellytä niin voisit vaikka tehdä asioille jotain sen valittamisen sijasta? Jos sä taas idlaat vapaasta tahdostas niin lopeta se valitus.

ps: jatkakaa-->

Aiu
03-05-2016, 12:30 PM
Peli on tasan niin mielenkiintosta kun siitä ite tekee, jos idlaaminen ei miellytä niin voisit vaikka tehdä asioille jotain sen valittamisen sijasta? Jos sä taas idlaat vapaasta tahdostas niin lopeta se valitus.

Tuuks vilho minu tilille nii voitetaa tää servu?

Orpo
03-05-2016, 05:25 PM

No kyl täs joutuu vähän kunnioittaan liiton tahtoo jos meinaa servul pelailla. Yksin ei pärjää (et edes sinä). Ja mul onneks on se valinnan vapaus. Mun postaus ei ollu itkua. Toteamus vaan servun tilasta ja päätöksestä palata tän jälkeen sinne mis jotain viel tapahtuu.

Orpo
03-05-2016, 06:36 PM
Kyl redon pojat oli siel -|- alueel ja väittäisin että he omasivat vahvimman rungon. Mutta jatka toki.

No sil servul ku ite siin liitos olin, niin taisivat olla -|+. Pilkkua n****la ei mun postauksia kannata lukee. ;)

En tosiaan oo kansallisilla pelannu kaikilla (onneksi). Mut meno on vaan alas päin sil otannal mikä mul on. Siihen mikä on syy, en ota kantaa.

Evil Doctor
03-05-2016, 10:27 PM
No kyl täs joutuu vähän kunnioittaan liiton tahtoo jos meinaa servul pelailla. Yksin ei pärjää (et edes sinä). Ja mul onneks on se valinnan vapaus. Mun postaus ei ollu itkua. Toteamus vaan servun tilasta ja päätöksestä palata tän jälkeen sinne mis jotain viel tapahtuu.

Eli väität nyt liiton liidujen kieltäneen sinua opsuamasta/attimista/tekemästä servuu mielenkiintoiseksi sinulle?

Mitä tulee ulkomaan servuihin, nii eipä ne nyt nii erikoisia ole mitä ihmiset luulevat. Samaa paskaa ne o.

Ja mitä tulee yksin pärjäämiseen, niin se riippuu täysin missä mittakaavassa määritellään "pärjääminen." Yksin toki ei voi servua voittaa, tarvii toisen tilin sitä varten, mutta koska se on mahdotonta, voitaneen pitää, että sitä ei silloin laskettaisi pärjäämiseksi jos yksin jtn tavoittelee.

No sil servul ku ite siin liitos olin, niin taisivat olla -|+. Pilkkua n****la ei mun postauksia kannata lukee. ;)

En tosiaan oo kansallisilla pelannu kaikilla (onneksi). Mut meno on vaan alas päin sil otannal mikä mul on. Siihen mikä on syy, en ota kantaa.

No totta munas siitä mainitaan jos on asiavirheitä. Mut joo, kyllähä niil tais pari poikkeust säännös olla. Mut eiks se vaa vahvista säännön?

Ja joo, fixit on kuraa, kertoo jo sekin sen kun huomioidaan että nisse kuulemma näil servuil pärjää.

Ja syy siihen, miks servujen tasot on menos alaspäin on pääosin liiduissa. Liian monta "osaavaa" pelaajaa luulee osaavansa ja kusee liittolaistensa nilkkoihin servut. Sit kun huomataanki et hommat menee päi persettä nii syytetää rivareit, eikä katota peiliin kuinka voisi siitä kenties jtn oppiakin.

BooBoo-
03-06-2016, 01:13 AM
Ryysy : Olen erittäin iloinen, että edes joku vanhakin naama servulla.
Vaikka kunhan tää servu on kätelty, niin sit saakin pitää taas taukoa useamman servun.

Missä redo?, Kisuli?, Tepsu?, fix? goggis? Missä kaikki on, tulin katsomaan onko peli muuttunut parempaan vai huonompaan päivitysten myötä ja on se mennyt huonompaan suuntaan.
Sumuilua on havaittavissa monellakin suunnalla. Ja en ihan kyllä allekirjoita tuota JoA:n sanomaa juttua....

Just4Fun
03-07-2016, 09:17 AM
Ryysy : Olen erittäin iloinen, että edes joku vanhakin naama servulla.
Vaikka kunhan tää servu on kätelty, niin sit saakin pitää taas taukoa useamman servun.

Missä redo?, Kisuli?, Tepsu?, fix? goggis? Missä kaikki on, tulin katsomaan onko peli muuttunut parempaan vai huonompaan päivitysten myötä ja on se mennyt huonompaan suuntaan.
Sumuilua on havaittavissa monellakin suunnalla. Ja en ihan kyllä allekirjoita tuota JoA:n sanomaa juttua....

Goggis on/oli matkoilla, mutta muuten kyllä pelaa.. Onhan se huonompaan muuttunut, ois muuten jees jos noita classicceja edes tulisi vielä.

Aiu
03-07-2016, 11:26 AM
Aiu on paras

Ja joo, fixit on kuraa, kertoo jo sekin sen kun huomioidaan että nisse kuulemma näil servuil pärjää.

Ja syy siihen, miks servujen tasot on menos alaspäin on pääosin liiduissa. Liian monta "osaavaa" pelaajaa luulee osaavansa ja kusee liittolaistensa nilkkoihin servut. Sit kun huomataanki et hommat menee päi persettä nii syytetää rivareit, eikä katota peiliin kuinka voisi siitä kenties jtn oppia

Joo kiitosta, mut fix19 meinattii voittaa nissen kaa mut joku kusi ajonsa (enkä edes minä) :(

Ja ite en sano osaavani pelaa vaik oonki vaatimattomasti paras, oon miettinyt usein liiduamista, mutta kun kysyy muilt ns liito alkuperäsiltä jtn hommaa tulee huutonaurua ja haukut perään niin ei oo sekään homma innostanut, ehkä joskus.

Mikä servuun tulee niin jokainen tekee servusta niin tylsän kuin itse haluaa. Itse voi vaikuttaa servun hauskuuteen omaltaosalta, ja liittoki kannattaa valita itse eikä jonku muun syyn takia esim naisen joka on liiduna. (Vink vink)

Itse veikkaan et minä voitan, mut emmää mikää ennustaja oo

Evil Doctor
03-07-2016, 07:23 PM
Joo kiitosta, mut fix19 meinattii voittaa nissen kaa

Point proven.

Ryysy
03-10-2016, 09:09 AM

Peli on muuttunut mutta vain sisällöllisesti.
Taktisia muutoksia en ole ainakaan vielä juurikaan huomannut.
Edelleen lähetellään hämyjä ryöstöllä enemmän kuin hyökkäyksellä. Jokainen joka on edes kierroksen pelannut, tietää ettei ryöstöllä voi artia varastaa.

Suurin ero "maailmalla" pelaamisessa verrattuna tähän kotoiseen pelailuun on siinä, ettei täällä ns. hyvät pelaajat uskalla ottaa riskejä.
Täällä edelleen kootaan se oma tuttu ja turvallinen ryhmä kasaan ja sillä hallitaan sitten koko kierrosta ja ollaan lopussa suurta voittajaa.
Maailmalla jokainen itseään ns. pro-pelaajana pitävä haluaa tehdä oman liittoumansa ja haastaa sen avulla muut vertaisensa.
Maailmalla myös liittoja johdetaan toisella tavalla. Siellä kokeneet pelaajat jakavat osaamisensa. Tällä opastamisella luodaan vahvemmaksi koko oma liittouma.

Edelleen mielenkiinnolla seuraan mihin tämä kierros menee vai tuleeko tästä kaikkien niiden 2000-luvun alkupuolen kierrosten toisinto.

Jotta koko tämä kirjoitus pysyisi täysin asian vieressä, niin lopuksi toivotan kaikille Lapsille ja Lapsenmielisille hauskaa päivää!

Gogmagog
03-10-2016, 09:42 AM
Olin helmikuun Thaimaassa ja en pelaa tällä kierroksella.

Evil Doctor
03-10-2016, 12:23 PM
Maailmalla myös liittoja johdetaan toisella tavalla. Siellä kokeneet pelaajat jakavat osaamisensa. Tällä opastamisella luodaan vahvemmaksi koko oma liittouma.

Ja mites tää eroo suomen servuist? Toki en tiiä sit fixien kannalta, mut iha normeil kyl mis ite pelaillu nii on suurimmas osas opetettuki. Toki just nissen, pugin, snapsin etc kaltaset farmiliitot on aina poikkeus. Ja kyllähä sitä pitää huomioida, että fixillä pitää nopeammas aikataulus opettaa kaikki asiat, vaikka sen nyt kuulukkaan olla mikään tekosyy liiduille. Toki fixillä nyt se mentaliteetti on vähän eri pelaajilla, täällä ollaan nii helvetin itsekkäitä aina. Pienikin asia ei mee oman tahdon mukaan nii heti vedetään pillu täytee soraa ja raivotaan. Tietenkin niitä poikkeuksiakin on.

Ryysy
03-10-2016, 02:48 PM
Ja mites tää eroo suomen servuist?

Se pointti oli juuri siinä edellisessä lauseessa, mikä jäi sinulta huomaamatta ;)

Kyllä täällä sen perusteella mitä olen nyt katsellut liittoja ja niiden liittolaisia, niin edelleenkin pysytään siinä tutussa ja turvallisessa.
Mutta ehkä se kuuluu suomalaiseen mentaliteettiin, ettei uskalleta haastaa ja/tai ei haluta ottaa riskiä että ei olekaan voittajien puolella.
Se on erittäin surullista, sillä se pikku hiljaa tuhoaa peliä sisältä päin.

Evil Doctor
03-10-2016, 06:01 PM
Se pointti oli juuri siinä edellisessä lauseessa, mikä jäi sinulta huomaamatta ;)

Kyllä täällä sen perusteella mitä olen nyt katsellut liittoja ja niiden liittolaisia, niin edelleenkin pysytään siinä tutussa ja turvallisessa.
Mutta ehkä se kuuluu suomalaiseen mentaliteettiin, ettei uskalleta haastaa ja/tai ei haluta ottaa riskiä että ei olekaan voittajien puolella.

Ite en kyl suostu pelaa kahta runii peräkkäin samas liitos. Toisaalt ehk oon nii scrubu että sil oo mtn merkityst mis oon, mitä teen, etc.

Tietenkin itekin tykkään että on aina ne pari tuttuu siin mukana. Mutta samaan aikaan vaihtelu virkistää. Toki fixit ny o kuraa, ja en niistä niin tietoinen enää ole, eikä kiinnosta erityisemmin ees seurata miten menee siel nykyään niin tarkasti, vaikka servul idlailenki, mutta se on tosiaankin idlailua.

WooGGi
03-10-2016, 06:04 PM

Sitä rinkirunkkaustahan se fixeillä on pitkälti ollut.
Hitaistahan Lantti tuossa puheli enemmän ja ei siellä sitä samaa rinkirunkkausta oo oikeastaan edes ollut.

jaasperi
03-13-2016, 07:24 AM
saatasko se lättänokka vielä kerran valehteleen tänne kuinka pk:n kanssa on vaan rauha eikä muuta? aika onnistuneen opsun meinaan what+pk teki viimeyönä ja hommasivat unepullan itelleen.. onnittelut siitä mutta silti hieman kaipaisin selvennystä että kuinka VAIN rauhassa olevan liiton kanssa noin opsuillaan? pahin paskanpuhuja palkinto on jo matkalla :D

Evil Doctor
03-13-2016, 12:44 PM
pahin paskanpuhuja palkinto on jo matkalla :D

Minä haluun, minä haluun!

Sinä, IcyTower ja JOA ootte parhait.

Voitinks ny?

jaasperi
03-13-2016, 12:52 PM

Voitinks ny?

voi pikkuista.. humoristi palkinnon voin sulle askarrella.. senverran tiukkaa settiä poju heittää

vzpurný
03-13-2016, 12:58 PM
Älä viitsi Jaasperi. Näytä ensin säännöistä kohta, missä sanotaan että opsuilu on sallittu vain liittolaisten kesken. Jos sen onnistut tekemään, sitten voidaan sanoa, että olet itsekin ollut samassa koalitiossa Whatin kanssa muutamia servuja sitten... Kysy vaikka Kukkiselta keltä sen ihme sai muutaman millin pakkeja vähän yllättäen ;) Äläkä jaa niitä palkintopyttyjä sellaisille, joilta yrität udella Whatista ja jotka eivät sulle halua vastata...

jaasperi
03-13-2016, 01:12 PM
Älä viitsi Jaasperi. Näytä ensin säännöistä kohta, missä sanotaan että opsuilu on sallittu vain liittolaisten kesken. Jos sen onnistut tekemään, sitten voidaan sanoa, että olet itsekin ollut samassa koalitiossa Whatin kanssa muutamia servuja sitten... Kysy vaikka Kukkiselta keltä sen ihme sai muutaman millin pakkeja vähän yllättäen ;) Äläkä jaa niitä palkintopyttyjä sellaisille, joilta yrität udella Whatista ja jotka eivät sulle halua vastata...

no siis missäkohtaa olen sanonut että se olis sääntöjenvastaista? eli miks pitäs säännöistä etsiä mitään? miten liittyy aikasempien servujen ihmeiden pakit tähän paskanpuhumiseen? ja mähän saan pyttyjäni jakaa kelle haluan :D näytä vaikka säännöistä kohta missä se kielletään.. toisekseni haluaisin udella että jos mä oon noille kahdelle pytyn luvannu niin mitäs mä oon niiltä koittanu udella? ku edes tiedä ketä ne on :D

vzpurný
03-13-2016, 01:27 PM
saatasko se lättänokka vielä kerran valehteleen tänne kuinka pk:n kanssa on vaan rauha eikä muuta? aika onnistuneen opsun meinaan what+pk teki viimeyönä ja hommasivat unepullan itelleen.. onnittelut siitä mutta silti hieman kaipaisin selvennystä että kuinka VAIN rauhassa olevan liiton kanssa noin opsuillaan? pahin paskanpuhuja palkinto on jo matkalla :D

Etkös sä jassu tässä just väitä, että opsuilua EI saisi tehdä muun kuin liittolaisen kanssa? Vai miten tää sun mielestä pitäis tulkita? Mitä valetta SoRsA on muka väittänyt, kun ihan edelleen on sovittuna vain rauha eikä muuta? Koitat nyt ihan väärää provokaatiotaktiikkaa... Että edelleen näytä kohta, jossa yhteinen opsuilu kielletään rauhassa olevien kesken, niin sitten palataan aiheeseen.

Ja koitathan sä tossa ensin jakaa palkintoa sille lättänokalle, jonka olis opeteltava sukeltamaan betonikengät jalassa kuten kunnon sorsan kuuluukin (vai miten se meni? :D). Lisäks koitit samaa palkintoa jakaa sille hyvälle miehelle, jonka menetit "halvalla"... Mut älä huoli, kyllä me siitä kaverista hyvä huoli pidetään now and forever ;)

P.S. Ryysylle terkut. Purevaa sarkasmiasi on ollut ikävä :)

moe-
03-13-2016, 05:10 PM

Jasse hei, unohdit meit! Meki sendittii hämyi mut silti unohit :( Ja mites otat kantaa sit Mamut/Mannet/Senonit + -EM- touhuun, ku niil ei oo ees rauhaa näkyvis mut silti opsus/opsuu yhes? :o

jaasperi
03-13-2016, 09:26 PM
Jasse hei, unohdit meit! Meki sendittii hämyi mut silti unohit :( Ja mites otat kantaa sit Mamut/Mannet/Senonit + -EM- touhuun, ku niil ei oo ees rauhaa näkyvis mut silti opsus/opsuu yhes? :o

tarttee kyllä sanoo että tuosta en oo tietonen.. mutta siis ihan yhtä naurettavaahan se on.. tosin what on ainoo joka on julistanu sodan kaikille muille liitoille eli odotettavissa varmaan on että yhdessä opsuavat niitä vastaan?

moe-
03-13-2016, 09:28 PM
tarttee kyllä sanoo että tuosta en oo tietonen.. mutta siis ihan yhtä naurettavaahan se on.. tosin what on ainoo joka on julistanu sodan kaikille muille liitoille eli odotettavissa varmaan on että yhdessä opsuavat niitä vastaan?

Niitten aikasempi opsu ainekin osu ennen ku mitään sotia oli julistettu kellekkää.

jaasperi
03-13-2016, 09:34 PM
Etkös sä jassu tässä just väitä, että opsuilua EI saisi tehdä muun kuin liittolaisen kanssa? Vai miten tää sun mielestä pitäis tulkita? Mitä valetta SoRsA on muka väittänyt, kun ihan edelleen on sovittuna vain rauha eikä muuta? Koitat nyt ihan väärää provokaatiotaktiikkaa... Että edelleen näytä kohta, jossa yhteinen opsuilu kielletään rauhassa olevien kesken, niin sitten palataan aiheeseen.

Ja koitathan sä tossa ensin jakaa palkintoa sille lättänokalle, jonka olis opeteltava sukeltamaan betonikengät jalassa kuten kunnon sorsan kuuluukin (vai miten se meni? :D). Lisäks koitit samaa palkintoa jakaa sille hyvälle miehelle, jonka menetit "halvalla"... Mut älä huoli, kyllä me siitä kaverista hyvä huoli pidetään now and forever ;)

P.S. Ryysylle terkut. Purevaa sarkasmiasi on ollut ikävä :)

no sorsahan saa edelleenki sukeltaa petonisaappaat jalas ihan niin usein ku haluaa.. ja tää toinen sankari niin en ollut tietoinen että on sama sanakari jonka kanssa tuolla fasen puolella juttelen.. pahoitteluni siitä.. mutta tokihan tuo nyt selventääki jo aikapaljo.. ja ohan se söpöö että tanskubansku jakaa meidän henk.koht keskustelut sulle pikku weeperille että voit tulla isoo pahaa jassee kurittaan roskalle...

ja mitä tuli kysymykseen niin en väitä että se olisi säännöissä kielletty kuten alkuun tuossa esitit. mutta koska sä oot nainen ja tiedät sitäkautta kaiken niin selitäs maalaistollolle että mikä ero on rauhassa olevalla ja liittolaisella siinäkohtaa ku faktit liikku, pakit liikkuu ja yhdessä opsutaan.. eli miksi rauha eikä liittoa? miksi kauhee selittely lättänokalta ja tältä toiselta sankarilta että tää on vaan rauha ja kaikki on vielä auki jos yhdessä kuitenki noin toimitaan?

Aiu
03-13-2016, 10:49 PM

Öööh yleensä rauha meinaa vain sitä että ei höökitä toisilleen. Kuten WW2 Saksan ja Neuvostoliiton rauha, eivät hyökänneet toisilleen mutteivat hyökkineet yhdessäkään, kun taas esim Yhdysvaltojen ja Gbr liittolaisuudessa he tekivä yhteis höökkejä. Ja jos joku tulee inisee "oikee sota on eri asia kuin selainpeli" nii se on toki totta, mut samat termistöt niis on.

Ja muuteki mitä tätä 2007 (vai 2008 en myy) asti pelannu nii yleensä rauha vaan meinannu ettei höökitä toisillee, eikä sitä et tehää yhteis opsuu ja kierrätellää faktei yms. Tosin tottakai nyky scene voi muuttaa senkin käsityksen.

Ja btw jaasperi mä oon kuulemma nyky scenen pahin paskanjauhaja

jaasperi
03-14-2016, 05:16 AM
Öööh yleensä rauha meinaa vain sitä että ei höökitä toisilleen. Kuten WW2 Saksan ja Neuvostoliiton rauha, eivät hyökänneet toisilleen mutteivat hyökkineet yhdessäkään, kun taas esim Yhdysvaltojen ja Gbr liittolaisuudessa he tekivä yhteis höökkejä. Ja jos joku tulee inisee "oikee sota on eri asia kuin selainpeli" nii se on toki totta, mut samat termistöt niis on.

Ja muuteki mitä tätä 2007 (vai 2008 en myy) asti pelannu nii yleensä rauha vaan meinannu ettei höökitä toisillee, eikä sitä et tehää yhteis opsuu ja kierrätellää faktei yms. Tosin tottakai nyky scene voi muuttaa senkin käsityksen.

Ja btw jaasperi mä oon kuulemma nyky scenen pahin paskanjauhaja

no siis jos ihan tarkkoja ollaan niin saksan ja neuvostoliiton rauha johti siihen että saksa iski neuvostoliittoon :D eli meillä on toivoa vielä?

ja et sä ny vielä mitään palkintoo saa lättänokalta vietyä :D kyllä se johtaa selkeesti vielä

vzpurný
03-14-2016, 08:57 AM
Sua vaan on niin kiva aina kurittaa, rakas jassu :) Ja koska tuolla toisessa liittoumassa nyt sattuu olemaan mulle hyvinkin vanhoja tuttuja Kapinallisten aikoihin, joihin edelleen luottaa 100%, niin kivahan niiden kanssa on opsuta ja vaikka lainailla fakteja ilman sen kummempia sitoumuksia pakkoliittoumista. Saavat siis ihan itse päättää kenen puolelle kääntyvät lopputaistoissa. Onhan sitä ennenkin yli liittoumarajojen tehty yhteisopsuja, mutta jostain syystä nyt meidän tekemät tuntuvat ärsyttävän erityisen paljon... Sitä paitsi tuntuu olevan ihan sama mitä vastaa, niin mikään ei tunnu sulle kelpaavan. Mutta ei hätää, eiköhän tää taas ole hetkeen viimeinen suomifix, pelit on menneet sen verran oudoiksi korpisimssailuineen, että eihän tätä jaksa muutamaa kierrosta enempää katsella yhteen menoon.

Ja totta kai tanskubansku jakaa mulle ihan henk.koht. tietoakin, koska mä olen mä :D Tuu säkin jassu täällä kahvilla käymään niin ymmärrät ehkä miksi ;) Enkä mä sua silti pahana pidä, kunhan vaan opit joskus ymmärtämään, että voit olla väärässäkin tietyissä väitteissäsi.

Gai
03-14-2016, 07:10 PM
Joo on se kyllä Jäbät kumma juttu, että pelistä tuli sitten ihan kuraa. Olisi jumalauta luullut sillä huijaamisella ja selkäänpuukotuksella parempaakin päästy ja tuolla tietenkin viittaan siihen multiaccoiluun, passuilla liikkumiseen ja kaikenlaiseen myyräilyyn ja selkäänpuukkotamiseen :confused: Tohon settiin kun vielä lisätään itsekäs simssaillu ja kaikenkattava omaan napaan tuijottaminen mahdollisimman pitkälle niin juu voi vaan ihmetellä asiaa :REPS

IcyTower
03-16-2016, 06:32 AM

Voitinks ny?

Lantti kyl voitit ku meikän mainihit. :)

moe-
03-21-2016, 11:17 AM
Eletään jänniä aikoja. Girls liitto hakenu yhteistyössä =MS= kanssa ihmeen (btw, miksei tein diplot näy mut mein diplois nähdään kauhee vaiva?) Ja myöskin -EM- kävi hakemassa omansa. Tiputellaanko tällä kierroksella sittenkin torneja eikä tornia :o

jaasperi
03-23-2016, 10:56 AM
Eletään jänniä aikoja. Girls liitto hakenu yhteistyössä =MS= kanssa ihmeen (btw, miksei tein diplot näy mut mein diplois nähdään kauhee vaiva?) Ja myöskin -EM- kävi hakemassa omansa. Tiputellaanko tällä kierroksella sittenkin torneja eikä tornia :o

tuossa jos kahtoo noita "pisteitä" niin onko sillä väliä vaikka meillä olis koko loppuservu liitossa? silti te viette niitten varjolla mennentullen.. ja sitte ku em jättää pois ja varmaan niilläki omat tukijat niin valtasuhteiden ero senku kasvaa.. toki ku lisätään vaikkapa spedet siihen teirän listaan vielä niin katos ku se kasvaa entisestään :D

pelkkä srjtn,pk ja what on melkein 1,1miljoonaa pojoo eli asukasta.. spedejä en nyt mukaan läske tähän vaikka ehkä pitäis..

siitä top20 ku alkaa laskeen niin eiköhän se pallo oo teillä täs hommas..

moe-
03-23-2016, 04:51 PM
toki ku lisätään vaikkapa spedet siihen teirän listaan vielä niin katos ku se kasvaa entisestään :D
spedejä en nyt mukaan läske tähän vaikka ehkä pitäis.

Mees kysyy soulilta mikä se homman nimi sen suhteen onko meidän puolella ja tuu sit sanoo et mitä se vastas? Tieks katokku joskus voi noit faktei saada suhteillaki vierailee, mut sulle varmaan se on uus juttu? :D

Onha meillä populaa, mut estääkö se teitä opsuumast porukkaa alas? Taino, ehkä parempi et ette opsuu tai jos opsuutte ni huomioitte ne kengät niil kerroil.

IcyTower
03-23-2016, 09:37 PM
Kyl ne liitot ja rauhat pitäisi näkyä niiku täs SS liitos. Ja SS nimi on vaa falkenheusenin keksimä ko EN ANIMEE saanu laittaa tai MEGA MÄNIÄ. Mutta joo menis pellaa MEGA mania. :D

Lampun henki
03-23-2016, 10:26 PM
Joo on se kyllä Jäbät kumma juttu, että pelistä tuli sitten ihan kuraa.:REPS

Nyt vasta tuli:D?

jaasperi
03-24-2016, 07:16 AM
Mees kysyy soulilta mikä se homman nimi sen suhteen onko meidän puolella ja tuu sit sanoo et mitä se vastas? Tieks katokku joskus voi noit faktei saada suhteillaki vierailee, mut sulle varmaan se on uus juttu? :D

Onha meillä populaa, mut estääkö se teitä opsuumast porukkaa alas? Taino, ehkä parempi et ette opsuu tai jos opsuutte ni huomioitte ne kengät niil kerroil.

moe se ei osaa sanoo edes huomenta, menemättä henkilökohtasuuksiin.. mutta siis se että te haalitte puolet severin asukkaista taaksenne, ei ole mitenkään kenenkään muun vika ku vihujen jokka ei opsua teitä alas? ja suhteilla juu.. ja pk kans oli ihan pelkkä rauha eikä muuta jne jne.. samaa selitystä kuultu jo aika kauan :D

MurMur
03-24-2016, 03:10 PM
Harmi ku ainakin osa viime rundin "kassakaappisopimuksista" jäi joko kokonaan paljastumatta tai vähälle huomiolle muutoin, koska kiekan loppu oli mitä oli. Totean kuitenkin vain sen, että moe, eipä tämä olisi todella eka kerta kun isoon ääneen huutelet muita sumuilusta (vi**u mikä sana btw) ja itse olet sitä kulisseissa ehkä eniten.

Sama se, jään "jännityksellä" odottamaan loppuhuipennusta vol 21. Onneks tätä ei tarvii niin vakavasti ottaa :)

Tollo
03-29-2016, 11:57 AM
WW skaba on ilmeisesti saatu jo hyvin pyörimään.

Esapenderi
03-30-2016, 03:14 PM
WW skabat on lähtenyt käyntiin ja 2 tornia nousussa. Ei varmastikkaan yllätä taaskaan ketään että ehkä historian kovin sumuilia Jaasperi on haalinut jälleen kerran isoimman sumun tukemaan heidän WW:tä :D Äkkiseltään laskettuna ainakin kuusi (6) liittoa näyttäisi tällä hetkellä olevan tuon WW takana (lisää paljastuu) muista nyt ei ole selkoa vielä. Diplot ei tietystikkään tuolla näy, koska alkaisi näyttämään jo sen verran rumalta :-D

Ryysy
03-30-2016, 04:20 PM
WW skabat on lähtenyt käyntiin ja 2 tornia nousussa. Ei varmastikkaan yllätä taaskaan ketään että ehkä historian kovin sumuilia Jaasperi on haalinut jälleen kerran isoimman sumun tukemaan heidän WW:tä :D

Voi teitä Laps-raukkoja!

Tietysti Jaasperilla on SuMu, koska mä olen kaikkien SuMujen äiti.

Äkkiseltään jos laskee tilien määrää, niin taitaa se SuMu olla karannut äitinsä helmoista ja siirtynyt syrjäytyneiden teinien kanssa huutelemaan What??

Peittoeläin
03-30-2016, 05:56 PM
Voin omasta puolesta sanoa, että -JK- ei tue ketään noissa WW-puuhissa :rolleyes:

IcyTower
03-30-2016, 09:31 PM
Mitä liittoi Jaasperin sumus on? :D

smirre
03-31-2016, 04:39 AM
Mitä liittoi Jaasperin sumus on? :D ei se oo tuorein uutinen. Try Hartin mummot on kussu itteens silmään ja nauramatta ei voi olla. Vanhaan aikaan sanottiinkin että akat lihoo sanojaan syömällä ja pikkunulkit juoksutetaan edellä ettei vaan tullu akoille tahallinen ajotusvirhe eli sekka lagia sopii liittolaisen tarkastaa tarkkaan rapsat. Joku kuitenkin kertoo teille satuja pelastaakseen kasvonsa.

PS. Kukis huikihan smirree jos luet tämän.

jaasperi
03-31-2016, 07:05 AM
WW skabat on lähtenyt käyntiin ja 2 tornia nousussa. Ei varmastikkaan yllätä taaskaan ketään että ehkä historian kovin sumuilia Jaasperi on haalinut jälleen kerran isoimman sumun tukemaan heidän WW:tä :D Äkkiseltään laskettuna ainakin kuusi (6) liittoa näyttäisi tällä hetkellä olevan tuon WW takana (lisää paljastuu) muista nyt ei ole selkoa vielä. Diplot ei tietystikkään tuolla näy, koska alkaisi näyttämään jo sen verran rumalta :-D

mikäs pallopää siellä huutelee ku mistään mitään tierä :D

IcyTower
03-31-2016, 09:12 AM
mikäs pallopää siellä huutelee ku mistään mitään tierä :D

Luulen et se laskee myös SS teille xD

jaasperi
03-31-2016, 09:56 AM
Luulen et se laskee myös SS teille xD

battle beastin pakkejahan ne on :D:D tai ketä lie laskeekaan.. sama se..

MurMur
03-31-2016, 10:46 AM

Joo, vähän kyllä tuli sellainen olo että tää kaveri on ainakin aika pihalla. Tai lähinnä et luuliko tulleensa kertomaan tänne jotain uutta?

Ja mitä tulee historiaan, niin kuusi (6) liittoa jonkun ww:n takana on suhteellisen pieni määrä vielä :D eikä muuten btw tuota voi edes noin laskea, tai voi, mut olis fiksumpaa ehkä tulla pätemään tilien määrällä.

Tehtäiskö yhdessä sillein että kun tää päättyy niin oikeesti ihan aidon rehdisti avataan ne "kassakaapit" muille? Katottais sit. Meinaan vaan et veikkaan tällä rundilla ainakin menevän sumuilut vähän niinku tasan, ainakin kahden ww porukan osalta, ja mikä johti tähän? Kuten jo aiemmilla rundeilla on nähty tätä "koska tekin sumuilette niin mekin tehdään niin"..toisaalta mitä väliä sillä edes on?

Unohdettais jo se sumu, suurinosa nykypelaajista ei edes tiedä sanan alkuperää.

Ryysy
03-31-2016, 02:05 PM
Unohdettais jo se sumu, suurinosa nykypelaajista ei edes tiedä sanan alkuperää.

Tästä olen harvinaisen samaa mieltä.

Mutta muuten täytyy todeta, että kierros on kulkenut paljon mielenkiintoisemmin kuin mitä odotinkaan.

smirre
03-31-2016, 06:29 PM
Tästä olen harvinaisen samaa mieltä.

Mutta muuten täytyy todeta, että kierros on kulkenut paljon mielenkiintoisemmin kuin mitä odotinkaan.

Ryysy, SoRsA, Joa j.n.e serveri näyttäis pyörivan "akkain" logiikalla. Onko tosiaankin niin ettei yhdessäkään raksaajaliitossa oo aikamiestä ohjaksissa ? Ennenvanhaan sentään oli jonkinlainen kunnia-asia olla syömättä sanojaan. Nykyään näyttää akkain hameet kääntyvän joka tuulenpuuskalla. Perään kuullutan "selkärankaisia" miehiä peliin tai nää servut näivettyy lopullisesti. Niinhän se menee "aika entinen ei koskaan enään palaa.. " tulee miettineeks miten rivipelaajat ja heidän lojaalius lasketaan liittouman arvoihin.

Ryysy
03-31-2016, 06:43 PM
Ennenvanhaan sentään oli jonkinlainen kunnia-asia olla syömättä sanojaan. Nykyään näyttää akkain hameet kääntyvän joka tuulenpuuskalla.

Ennen vanhaan vaan minä olin meistä syntynyt.

On totta, että mä tykkään kukkamekoista ja käytän niitä päivittäin.

Mutta mulla ei ole koko kierroksen aikana ollut mitään tekemisiä Sorsien kanssa. Mä kiinnostun niistä vasta elokuun 20 päivän jälkeen. Silloinkin mielellään niistä, jotka lentää vetten päällä.
JOA on itse kertonut, ettei ole niin epätoivoinen, että haluaisi olla tälläisten ryysyläisten kanssa missään tekemisissä.

Joten kerro ihmeessä lisää missä mä olen sanani syönnyt?

smirre
03-31-2016, 07:12 PM
[QUOTE=Ryysy;746806]Ennen vanhaan vaan minä olin meistä syntynyt.

On totta, että mä tykkään kukkamekoista ja käytän niitä päivittäin.

Mutta mulla ei ole koko kierroksen aikana ollut mitään tekemisiä Sorsien kanssa. Mä kiinnostun niistä vasta elokuun 20 päivän jälkeen. Silloinkin mielellään niistä, jotka lentää vetten päällä.
JOA on itse kertonut, ettei ole niin epätoivoinen, että haluaisi olla tälläisten ryysyläisten kanssa missään tekemisissä.

Joten kerro ihmeessä lisää missä mä olen sanani syönnyt?[/QUOT Ennenvanhaa olin minkin syntynny ja taidan olla serverin vanhin akka . Kovimpas herkästi otit itsees miks ? Missä on selkärankaiset miehet nykyään ? kun hameväki saa huseerata miten tykkää sopimuksista piittaamatta. En vaan usko sattumiin sen se vanhuus teettää.

Ryysy
03-31-2016, 07:25 PM
Mua saa syyttää milloin mistäkin, mutta pitää olla perusteita.

Eli siis missä kohtaa mä olen sanani syönyt?

smirre
03-31-2016, 07:33 PM
Mua saa syyttää milloin mistäkin, mutta pitää olla perusteita.

Eli siis missä kohtaa mä olen sanani syönyt? Et sinä. ne nimet on siinä raksaajina eli akkaväki raksailee .. tiedät kyllä kuka servulla on se joka syöö sanansa mennen tullen ja palatessakin. Ja serverin miesväki hyväksyy nukisematta. Kysyn Ryysy sulta missä on ne selkärankaset miehet ?

Ryysy
03-31-2016, 07:34 PM
Et sinä. ne nimet on siinä raksaajina eli akkaväki raksailee ..

Meillä ei ole muuta akkaväkeä kuin minä, joten ehkä ne selkärankaiset miehet on sitten meidän liitossa.

smirre
03-31-2016, 07:46 PM
Meillä ei ole muuta akkaväkeä kuin minä, joten ehkä ne selkärankaiset miehet on sitten meidän liitossa. Niin muistelenkin menneiltä ajoilta. Aika näyttää onko ne siellä ne selkärnkaiset. Yhden tiedän jossa ne ei ainakaan ole :)

Jopo
04-01-2016, 11:32 PM
Niin muistelenkin menneiltä ajoilta. Aika näyttää onko ne siellä ne selkärnkaiset. Yhden tiedän jossa ne ei ainakaan ole :)

Pellaako se Kurre tai kettu tai eläke tai Smirre servulla ja kuis menee, itte pitkästä aikaa ja kummaa sitsoiluu on nää servut mut kait se kuuluuu asiaan no paras voittakoon muut vikisee loppuu kohti...

smirre
04-03-2016, 11:24 AM
Pellaako se Kurre tai kettu tai eläke tai Smirre servulla ja kuis menee, itte pitkästä aikaa ja kummaa sitsoiluu on nää servut mut kait se kuuluuu asiaan no paras voittakoon muut vikisee loppuu kohti...

smirre vääntää pikku simssiä. nauraa serverin touhuille . Sain tässä monoo liitosta moe anto SoRsAn määräyksestä. Kas kun sattui sellanen yhteensattuma että TH . tili oli paassyt lueskelemaan IGM.t (moen armollisella avustuksella) ja vetänny hernettä nenuun . Sammaan syssyyn liitto ulos liittoumasta ja kuin ihmeen kaupalla sattuikin liittouman smirreä lähinnä olevat lanat oleen kotosalla alle 1.5 matka-ajan päässä pikkutunneilla ( normisti raidaavat) kun tilini lapun väri vaihtui vihreäksi läks ensimmäinen PK lana tulemaan... ( kävin vahdittavan tililtä kattomassa löytyiskö liiton pyytämiä pakkia ) palasin tilille ja sain kuulla että liittoumasta on liitto saanut monoo. noo hälytuskello alko kilkattaa kun ensimmäiset 8 aaltoo vilkku kohti capia... aikaa ei paljoa ollut pakitukseen 1t 15 min ja arvelin että kohta lähtee TH perään ja niin hän se tekikin seuraavat 8 aaltoo sieltä matka aika 55 min. ja kolmanneks varmistava nyrkki eli 17 aaltoo jolla piti capi nollata ja näyttää mummolle mistä kana kusee. Lasku virhe seinään meni ja nyt TH itkee lanan kohtaloa ja tietysti smirre on syypää :) noo paivän notkuin sitte kannulla ja sain kuulla etten osaa yhtikäs mitään ja en ymmärrä liittojohtamisesta mitään enkä juuri travianistakaan. Kuulemma liittoa ja liittoumalla pitää olla gorilla johtajana ja muut on apinoita jotka tekee mitä käsketään olipa se kuinka typerää tahansa ja ainoa totuus on mitä liittouman johtaja on asioista tulkkausta tehnyt. Eli tilanne tässävaiheessa... Oottelen koska alkaa kylieni nollaus kuten luvattu on. Kaikki joita kiinnostaa seurata tilanteen kehittymistä voivat laittaa myyräpakin tai tutkan jokaiseen kylääni niin saatte reaaliaikaiset rapsat kuka tulee, mistä tulee ja millaisilla joukoilla. Terve tuloa naurukuoroon ;) Smirre tili löytyy servulta ja liitto on RR jonne kaikki ei toivotut pelaajat siirtyy syrjäytyneistä sitä mukaa kun monoo tulee. Ilmeisesti vielä on moe.lla vaikeuksia potkia niitä veke joiden privaviestit antoi luettavaks. Katellaan.

Tulipas epistola mutta ei oo pakko lukea jollei jaksa.

PS. vanha haluatko miljonääriks kyssäri. mikä on suomen pienin järvi ? ( ennen vastaus oli Työläjärvi sinne mahtuu vain Sorsan munat) nykyään vastaus ei päde SoRsA on munaton.

PSS. anteeksi välimerkkien satunnainen käyttö ja koettakaa ymmärtää ettei vanha viitsi pilkkuja fiilata.

smirre
04-04-2016, 10:47 AM
smirre vääntää pikku simssiä. nauraa serverin touhuille . Sain tässä monoo liitosta moe anto SoRsAn määräyksestä. Kas kun sattui sellanen yhteensattuma että TH . tili oli paassyt lueskelemaan IGM.t (moen armollisella avustuksella) ja vetänny hernettä nenuun . Sammaan syssyyn liitto ulos liittoumasta ja kuin ihmeen kaupalla sattuikin liittouman smirreä lähinnä olevat lanat oleen kotosalla alle 1.5 matka-ajan päässä pikkutunneilla ( normisti raidaavat) kun tilini lapun väri vaihtui vihreäksi läks ensimmäinen PK lana tulemaan... ( kävin vahdittavan tililtä kattomassa löytyiskö liiton pyytämiä pakkia ) palasin tilille ja sain kuulla että liittoumasta on liitto saanut monoo. noo hälytuskello alko kilkattaa kun ensimmäiset 8 aaltoo vilkku kohti capia... aikaa ei paljoa ollut pakitukseen 1t 15 min ja arvelin että kohta lähtee TH perään ja niin hän se tekikin seuraavat 8 aaltoo sieltä matka aika 55 min. ja kolmanneks varmistava nyrkki eli 17 aaltoo jolla piti capi nollata ja näyttää mummolle mistä kana kusee. Lasku virhe seinään meni ja nyt TH itkee lanan kohtaloa ja tietysti smirre on syypää :) noo paivän notkuin sitte kannulla ja sain kuulla etten osaa yhtikäs mitään ja en ymmärrä liittojohtamisesta mitään enkä juuri travianistakaan. Kuulemma liittoa ja liittoumalla pitää olla gorilla johtajana ja muut on apinoita jotka tekee mitä käsketään olipa se kuinka typerää tahansa ja ainoa totuus on mitä liittouman johtaja on asioista tulkkausta tehnyt. Eli tilanne tässävaiheessa... Oottelen koska alkaa kylieni nollaus kuten luvattu on. Kaikki joita kiinnostaa seurata tilanteen kehittymistä voivat laittaa myyräpakin tai tutkan jokaiseen kylääni niin saatte reaaliaikaiset rapsat kuka tulee, mistä tulee ja millaisilla joukoilla. Terve tuloa naurukuoroon ;) Smirre tili löytyy servulta ja liitto on RR jonne kaikki ei toivotut pelaajat siirtyy syrjäytyneistä sitä mukaa kun monoo tulee. Ilmeisesti vielä on moe.lla vaikeuksia potkia niitä veke joiden privaviestit antoi luettavaks. Katellaan.

Tulipas epistola mutta ei oo pakko lukea jollei jaksa.

PS. vanha haluatko miljonääriks kyssäri. mikä on suomen pienin järvi ? ( ennen vastaus oli Työläjärvi sinne mahtuu vain Sorsan munat) nykyään vastaus ei päde SoRsA on munaton.

PSS. anteeksi välimerkkien satunnainen käyttö ja koettakaa ymmärtää ettei vanha viitsi pilkkuja fiilata.

ai niin jokaiseen RR liiton kylään 1kpl myyräpakkia kiitos. Aloittivat liittolaisistani.

Indi
04-04-2016, 02:50 PM
VoeVoeVoeVoe :-D

Indi
04-04-2016, 02:58 PM

Miks niitä pitää tunkea jossei osaa? Ei iällä mitään merkitystä tässä.

(Teet[tekstistä]hirveän).Vaikea,lukuista(tällä[tavalla]Kun)merkit,menee.vääriin/kohtiin.

SoRsA^^
04-04-2016, 03:13 PM
sanon yhden sanan: Alzheimer

depsu
04-04-2016, 03:26 PM
Sorsiskan ei kannata sanoa yhtään mitään. Munaton kaveri, selkärankakin puuttuu. Itseasiassa olet kohtalaisen säälittävä jokalailla.

SoRsA^^
04-04-2016, 03:38 PM
Sorsiskan ei kannata sanoa yhtään mitään. Munaton kaveri, selkärankakin puuttuu. Itseasiassa olet kohtalaisen säälittävä jokalailla.

no nyt... sinä olet? mikä huutelee tälläsiä? ja millä perusteilla? :DD

smirre
04-04-2016, 04:27 PM
sanon yhden sanan: Alzheimer kappas SoRsA heräs joko oot muninnu loputkin mätämunas.

vzpurný
04-04-2016, 04:49 PM
Tää on niin hauskaa, kun smirre syyttelee muita omista teoistaan ja itkuistaan :D Ja ei oo hameväkee sentäs kaikissa ihmeissä raksaamassa, siinäkin muori on väärässä.

smirre
04-04-2016, 05:08 PM
Tää on niin hauskaa, kun smirre syyttelee muita omista teoistaan ja itkuistaan :D Ja ei oo hameväkee sentäs kaikissa ihmeissä raksaamassa, siinäkin muori on väärässä.
Etkö osaa lukea. En minä syyttele vaan varotan liittojohtajasta joka voii puukottaa liittolaisiaan selkään koska tahansa ja mistä mielikuvituksellisesta syystä tahansa ja nauran toiselle joka muka johtaa liittoaan ja on vain juoksupoikana. Oon aivan liian vanha jotta enään kummemmin hetkauttais tuleeko kivee vai ei pääasia että rapsat liikkuu niille joita kiinnostaa. Noo voii olla että pätkittäin on joku muukin tileillä kuin hameväki . " ennenvanhaan munattomia miehiäkin sanottiin akoiks ja hamekankaat lähetettiin. Taidat kuulua siihen sakkin.

SoRsA^^
04-04-2016, 05:11 PM
kappas SoRsA heräs joko oot muninnu loputkin mätämunas.

ei oo paljon mätämunia kun lopuistakin pääs eroon... if you know what i mean--

SoRsA^^
04-04-2016, 05:12 PM
Etkö osaa lukea. En minä syyttele vaan varotan liittojohtajasta joka voii puukottaa liittolaisiaan selkään koska tahansa ja mistä mielikuvituksellisesta syystä tahansa ja nauran toiselle joka muka johtaa liittoaan ja on vain juoksupoikana. Oon aivan liian vanha jotta enään kummemmin hetkauttais tuleeko kivee vai ei pääasia että rapsat liikkuu niille joita kiinnostaa. Noo voii olla että pätkittäin on joku muukin tileillä kuin hameväki . " ennenvanhaan munattomia miehiäkin sanottiin akoiks ja hamekankaat lähetettiin. Taidat kuulua siihen sakkin.

Mitä ilmeisemmin siis olen ymmärtänyt asiat väärin ja varottelet meitä JuIce:sta?? pahoitteluni kun en asiaa aikaisemmin tajunnut.. :D selvishän sekin

Evil Doctor
04-04-2016, 05:39 PM

Ei kyl yllätä, että oot kadottanu kaikki munalliset miehet.

Minä lähdin pois, sinä katselit parvekkeelta, loitonevaa selkääni.

Itse en henkilökohtaisesti tiiä, ketä kiinnostaa kun "mummo" lähtee itkeen jonkun kyläpelin takia.

Mitä tulee servuun, niin huhujen mukaan meikän voittoputkea yritetään katkaista. ->

Gai
04-04-2016, 06:02 PM

Jep, keskusteluahan on ihan saatanallista silsaa mut tässä vaiheessa smirre kehotan miettimään et kuka puukotti ketäkin. Totuushan on se, et itse tulit röllien kanssa turvaan syrjäytyneitten riveihin ja jo siinä vaiheessa varmaankin teit hyvin selväksi, ettei tukea ole tulossa teidän osalta tai no todistettavasti ainakin vähän myöhemmin. Joka tapauksessa tulit ikäänkuin liittoon johtamaan omaa liittoasi ;) no kyllä sekin voi onnistua, en sitä kiellä, mutta jotta menestys olisi jatkossa parempaa neuvon sinua sen verran, että tuossa vaiheessa kannattaa alkaa solmimaan niitä suhteita jos meinaan mielii vallankaappausta ei ehkä riitä yksi soraääni liidutililtä ja kerran viikossa puoli tuntia irkissä, tuokin siis sitten kun homma on jo pahasti menossa reisille, et juu meeppäs nyt vähän ittees.

Ryysy
04-04-2016, 06:09 PM
Mitä tulee servuun, niin huhujen mukaan meikän voittoputkea yritetään katkaista. ->

Huhujen mukaan ensi yönä, Tyttöjen Torni sortuu kuin Ikean nukkekoti.

smirre
04-04-2016, 06:29 PM
Jep, keskusteluahan on ihan saatanallista silsaa mut tässä vaiheessa smirre kehotan miettimään et kuka puukotti ketäkin. Totuushan on se, et itse tulit röllien kanssa turvaan syrjäytyneitten riveihin ja jo siinä vaiheessa varmaankin teit hyvin selväksi, ettei tukea ole tulossa teidän osalta tai no todistettavasti ainakin vähän myöhemmin. Joka tapauksessa tulit ikäänkuin liittoon johtamaan omaa liittoasi ;) no kyllä sekin voi onnistua, en sitä kiellä, mutta jotta menestys olisi jatkossa parempaa neuvon sinua sen verran, että tuossa vaiheessa kannattaa alkaa solmimaan niitä suhteita jos meinaan mielii vallankaappausta ei ehkä riitä yksi soraääni liidutililtä ja kerran viikossa puoli tuntia irkissä, tuokin siis sitten kun homma on jo pahasti menossa reisille, et juu meeppäs nyt vähän ittees.

Sinähän sen tiedät joo =D älä naurata. Mitäpä jos kysyisit sieltä missä tiedetään. Turvapaikka joo näimpähän millaista porukkaa siellä on. Ei oo hääviä yhteityötä kun liittojohtaja päästää tilille toisen liiton johtajan ja vain siks että tämä pääsee lukemaan yksityisviestit jotka nekin tulkitsee päin persettä. Mikään niistä viesteistä ei oo oikea syy syrjäytyneiden ulosheittoon liittoumasta sen tekin tiedätte jos edes pikkusen viitsitte ajatellam mutta eihän sellasta voi sultakaan vaatia kunei oo siihen värkkejä annettu. Muistaakseni liittokutsut tuli ihan normaalisti jokaiselle Rol pelaajalle ja on vain sinun ja muiden mielikuvitusta kuka ROl. liittoa johtaa ;) suurin osa ei ole koskaan ollut edes minkäänlaisessa yhteydessä sinuun. Tuo teidän mielikuvituksenne on aivan satusetätasoa. Yhden päivän olin ircissä ja näin tasos. Missä vaiheessa oon sanonnu halúavani hajottaa liittonne tai haluavani sen johtoon =D älä oo naurettava. Noo muutama lukutaitonen ja kellonkin osaava on kyllä täysin perillä mistä kyse ja se riittää. Eiköhän sekin kerro jotain lukutaitosille että liittojohtajanne vaihtoi tiliä jolta johtaa . Tottelevaisuusvaliona heitti smirretilin ensin ulos kun piti rukoilla takaisin liittoumaan pääsyä. Sillähän ei teille oo mitään merkitystä että petti luottamuksen niin tilin omistajaa kuin muitakin kohtaan. Noo te pärjäätte ilman meitä joten mitä kitiset.

Esim. tuolta ( pesukarhu tili liitto PK ) voisit kysyä kuka antoi käskyn ajaa smirren capiin ;) ja kuka anto käskyn ajaa toinenkin lapanen heron kanssa perään heti Try Hartin jälkeen ?. Kysy myös oliko käsky tullut ennen kuin syrjäytyneet oli erotettu liitosta :) kysy myös ymmärsikö ettei herolla saa kahta isoa faktia samalle tilille. Katso myös tilin 10 sijainti suhteessa smirreen ja samoin kylän 1 sijainti Try Hartilla ja laske matka-ajat ... niin hyvään sattumaan ei usko kukaan kuin olette esittänny. Samassa syssyssä lähtee myös PK. nyrkki hakemaan isoa sotista syrjäytyneiltä ja hakua eiu ollut sovittu tilinomistajan kanssa. Kuinkas sattuikaan sopivasti liitolle monon anto kun Try Hart on kylävahtina tilapäisesti kuten johtajanne sanoi. Ei helvetti sellaiseen sattumien sumaan pysty uskoa vaan päätyy harkittuun tekoon joka oli täysin ennakkoon suunniteltu. Tieto oli jokaisella liittouman johtajalla mutta ei rivareilla mitä aioitaan. Hyviä satuhetkiä loppuservun ajaks ja varautukaa ties mihin :) kivee voii tulla vaikka olisitte olleet täysin hiljaa kuten minä.

smirre
04-04-2016, 06:35 PM

Eikös seollu Ibsenin näytelmä :) se nukkekoti. Siinähän nitä lanoja menee ja uutta nousua tulee. Puolustustahtoa vaan raksaajille jokuhan sen tornin tappiin tekee ennemmin tai myöhemmin.

Gai
04-04-2016, 07:48 PM
Sinähän sen tiedät joo =D älä naurata. Mitäpä jos kysyisit sieltä missä tiedetään. Turvapaikka joo näimpähän millaista porukkaa siellä on. Ei oo hääviä yhteityötä kun liittojohtaja päästää tilille toisen liiton johtajan ja vain siks että tämä pääsee lukemaan yksityisviestit jotka nekin tulkitsee päin persettä. Mikään niistä viesteistä ei oo oikea syy syrjäytyneiden ulosheittoon liittoumasta sen tekin tiedätte jos edes pikkusen viitsitte ajatellam mutta eihän sellasta voi sultakaan vaatia kunei oo siihen värkkejä annettu. Muistaakseni liittokutsut tuli ihan normaalisti jokaiselle Rol pelaajalle ja on vain sinun ja muiden mielikuvitusta kuka ROl. liittoa johtaa suurin osa ei ole koskaan ollut edes minkäänlaisessa yhteydessä sinuun. Tuo teidän mielikuvituksenne on aivan satusetätasoa. Yhden päivän olin ircissä ja näin tasos. Missä vaiheessa oon sanonnu halúavani hajottaa liittonne tai haluavani sen johtoon =D älä oo naurettava. Noo muutama lukutaitonen ja kellonkin osaava on kyllä täysin perillä mistä kyse ja se riittää. Eiköhän sekin kerro jotain lukutaitosille että liittojohtajanne vaihtoi tiliä jolta johtaa . Tottelevaisuusvaliona heitti smirretilin ensin ulos kun piti rukoilla takaisin liittoumaan pääsyä. Sillähän ei teille oo mitään merkitystä että petti luottamuksen niin tilin omistajaa kuin muitakin kohtaan. Noo te pärjäätte ilman meitä joten mitä kitiset.

Esim. tuolta ( pesukarhu tili liitto PK ) voisit kysyä kuka antoi käskyn ajaa smirren capiin ja kuka anto käskyn ajaa toinenkin lapanen heron kanssa perään heti Try Hartin jälkeen ?. Kysy myös oliko käsky tullut ennen kuin syrjäytyneet oli erotettu liitosta kysy myös ymmärsikö ettei herolla saa kahta isoa faktia samalle tilille. Katso myös tilin 10 sijainti suhteessa smirreen ja samoin kylän 1 sijainti Try Hartilla ja laske matka-ajat ... niin hyvään sattumaan ei usko kukaan kuin olette esittänny. Samassa syssyssä lähtee myös PK. nyrkki hakemaan isoa sotista syrjäytyneiltä ja hakua eiu ollut sovittu tilinomistajan kanssa. Kuinkas sattuikaan sopivasti liitolle monon anto kun Try Hart on kylävahtina tilapäisesti kuten johtajanne sanoi. Ei helvetti sellaiseen sattumien sumaan pysty uskoa vaan päätyy harkittuun tekoon joka oli täysin ennakkoon suunniteltu. Tieto oli jokaisella liittouman johtajalla mutta ei rivareilla mitä aioitaan. Hyviä satuhetkiä loppuservun ajaks ja varautukaa ties mihin kivee voii tulla vaikka olisitte olleet täysin hiljaa kuten minä.

Juu en väitäkkään tietäväni tästä sitä ehdotonta totuutta ja juu, eikä sillä, et minuun olisi ollut tarve olla yhteydessä asian tiimoilta jos vallankaappausta ajattelitte, ei tällä kiekalla kiitos ;) Lähinä tässä hommassa huvittaa se, että itse yritit jotain omaa kieroilusettiä ja sitten kun se ei onnistu niin, voi,voi, itku alkaa. No et kait sä nyt ihan oikeesti noilla eväillä kuvitellut noita peseväs? Jos näin niin sit on kyl heikkoo evästä vaikka kuinka löytyis henkselii :confused: mut jos tästä nyt jonku lopullisen analyysiin yrittäis saada kasaan niin mun ja sun ero on siinä, et jos pelaan rivarina teen kuten sanotaan ja ihan vaan vinkkinä noin se taitaa ylipäätänsä olla jos nää karkelot meinaa voittaa. Toki ainahan sitä voi lähteä servulle sillä mielellä et käyttää suhteitaan ja jos ei muuta niin luo jotain aikaiseksi jotain ihme hämmennystä.

Ja sit P.S kun puhut uhraamisesta niin kannattaisko tota kysyä enemmänkin niinku Julcelta

smirre
04-04-2016, 07:59 PM
Juu en väitäkkään tietäväni tästä sitä ehdotonta totuutta ja juu, eikä sillä, et minuun olisi ollut tarve olla yhteydessä asian tiimoilta jos vallankaappausta ajattelitte, ei tällä kiekalla kiitos ;) Lähinä tässä hommassa huvittaa se, että itse yritit jotain omaa kieroilusettiä ja sitten kun se ei onnistu niin, voi,voi, itku alkaa. No et kait sä nyt ihan oikeesti noilla eväillä kuvitellut noita peseväs? Jos näin niin sit on kyl heikkoo evästä vaikka kuinka löytyis henkselii :confused: mut jos tästä nyt jonku lopullisen analyysiin yrittäis saada kasaan niin mun ja sun ero on siinä, et jos pelaan rivarina teen kuten sanotaan ja ihan vaan vinkkinä noin se taitaa ylipäätänsä olla jos nää karkelot meinaa voittaa. Toki ainahan sitä voi lähteä servulle sillä mielellä et käyttää suhteitaan ja jos ei muuta niin luo jotain aikaiseksi jotain ihme hämmennystä.

Kuulehan kieroonkasvanut nulikka jos olisin jotain yrittänyt niin en takuulla olis sitä teidän liittoumanne kanssa tehnyt. Ainut asia on se että Try Hart tilillä tiedetään ettei smirren kusetus onnistu pitkään joten millä tekosyyllä tahansa smirre ja muut ulos liitosta. Kun se anteeksipyyntö ally tuli niin lue ha helvetin tarkasti mitä siinä luki. " olisi voinut toimia toisinkin" juu jos sen katumuksen aitoutta epäilee niin otetaan vedetään hernettä nenuun kun vastaus on että toistaiseks pakit pysyy kotona. Se luottamus kun ei ollut liittolaiseenne kovinkaan korkealla. Noo ei kauaa tarvinnu odotella kun se "olisi voinut toimia toisinkin" oli rapsoissa luettavissa. Väitätkö että tein virhearvion ja ettei capiin ajoa olisi tullut ilman vastaustani =d älä oo naiivi. Syyt on aivan muualla...
'

Tinppa-
04-04-2016, 08:05 PM
Vai että WHAT! ja Syrjäytyneet on taas kimpassa.

Kuinka nyt tyttöjen käy.. Myyrien mukaan urheimmat on laittaneet jo pakitkin hyökkäämään! :o

Gai
04-04-2016, 08:19 PM
Kuulehan kieroonkasvanut nulikka jos olisin jotain yrittänyt niin en takuulla olis sitä teidän liittoumanne kanssa tehnyt. Ainut asia on se että Try Hart tilillä tiedetään ettei smirren kusetus onnistu pitkään joten millä tekosyyllä tahansa smirre ja muut ulos liitosta. Kun se anteeksipyyntö ally tuli niin lue ha helvetin tarkasti mitä siinä luki. " olisi voinut toimia toisinkin" juu jos sen katumuksen aitoutta epäilee niin otetaan vedetään hernettä nenuun kun vastaus on että toistaiseks pakit pysyy kotona. Se luottamus kun ei ollut liittolaiseenne kovinkaan korkealla. Noo ei kauaa tarvinnu odotella kun se "olisi voinut toimia toisinkin" oli rapsoissa luettavissa. Väitätkö että tein virhearvion ja ettei capiin ajoa olisi tullut ilman vastaustani =d älä oo naiivi. Syyt on aivan muualla...
'

Niin miten ton nyt ottaa tavallaan jos lähtee ikäänkuin kusettamamaan ja pelailemaan kieroa niin siinähän ottaa tietosen riskin siitä et homma mahdollisesti hajoaakin. Turvaahan te tonne syrjäytyneisiin tulille, se on fakta jonka sano just Julcekin, sori vaan. Hyvin kelpasi porukka siinä vaiheessa, valitettavasti kuten tiedämme, ette juuri sille tajunneet arvoa antaa. Rivarit ei edes tienneet noista jutuista tuossa vaiheessa.

Ihan turhaan syyttelet täällä muita. En tiedä kuinka rautalangasta asiat pitää nykyään täällä kääntää mut siis sut tai teidäthän petti Julce, vai eikö nyt yhtään ole alkanut raksuttaan kuinka se tili tuolla liitossa vielä on :confused:

smirre
04-04-2016, 08:42 PM
Niin miten ton nyt ottaa tavallaan jos lähtee ikäänkuin kusettamamaan ja pelailemaan kieroa niin siinähän ottaa tietosen riskin siitä et homma mahdollisesti hajoaakin. Turvaahan te tonne syrjäytyneisiin tulille, se on fakta jonka sano just Julcekin, sori vaan. Hyvin kelpasi porukka siinä vaiheessa, valitettavasti kuten tiedämme, ette juuri sille tajunneet arvoa antaa. Rivarit ei edes tienneet noista jutuista tuossa vaiheessa.

Ihan turhaan syyttelet täällä muita. En tiedä kuinka rautalangasta asiat pitää nykyään täällä kääntää mut siis sut tai teidäthän petti Julce, vai eikö nyt yhtään ole alkanut raksuttaan kuinka se tili tuolla liitossa vielä on :confused:

Kunnioittiko liittolaisenne Juicen päätöstä entäs moe ? Sinä ja sinun mielikuvitukses.. olishan se voinnu olla joku muukin liitto .
Nyt sinun vaan täytyy sitten ottaa se riski että ajelette edelleen ja otatte riskin seinätä. Ne myyräpakit on paikalla ja kertovat oman tarinansa. Jollei ton kokosella liittoumalla oo muuta huolenaihetta kuin 5 tiliä pikkuliitossa saada kunnialla nurin niin eipä oo kummosetkaan huolet. Voit alottaa hurraahuudot ja olla onnellinen noin varmasta voitosta. En nyt vielä lantteja sen puolesta pistäis että voittonne olis varma. Arkkitehtikaan ei oo aina pelastannu :) ja omat nyrkkinne kuluu pikkuliiton jahtaukseen :) Katsotaan miten pätevää johtamista liittoumastanne löytyy. Minulle on yks hailee vieekö nataarit vai joku muu servun. RR.n nollaaminen ei tuo teille pätkääkään lisää onnistumisen edellytyksiä. Teiltä on seinätty n. 600 k pojoo roinaa RR.n kyliin suht lyhyessä ajassa.. sitä kivikasaa ei tehdä uusiks samassa ajassa kuin kuolleet pakit. eli kyllä me osallistumme omalta osaltamme . miten muut sen hyödyntää jää nähtäväksi. kilpailijoidenne kyliin ne kivet ei tipu eikä saatot heidän pakkejaan kaada joten päätä itse onko pikkuliitoilla merkitysta.

SoRsA^^
04-05-2016, 04:06 AM
Kunnioittiko liittolaisenne Juicen päätöstä entäs moe ? Sinä ja sinun mielikuvitukses.. olishan se voinnu olla joku muukin liitto .
Nyt sinun vaan täytyy sitten ottaa se riski että ajelette edelleen ja otatte riskin seinätä. Ne myyräpakit on paikalla ja kertovat oman tarinansa. Jollei ton kokosella liittoumalla oo muuta huolenaihetta kuin 5 tiliä pikkuliitossa saada kunnialla nurin niin eipä oo kummosetkaan huolet. Voit alottaa hurraahuudot ja olla onnellinen noin varmasta voitosta. En nyt vielä lantteja sen puolesta pistäis että voittonne olis varma. Arkkitehtikaan ei oo aina pelastannu :) ja omat nyrkkinne kuluu pikkuliiton jahtaukseen :) Katsotaan miten pätevää johtamista liittoumastanne löytyy. Minulle on yks hailee vieekö nataarit vai joku muu servun. RR.n nollaaminen ei tuo teille pätkääkään lisää onnistumisen edellytyksiä. Teiltä on seinätty n. 600 k pojoo roinaa RR.n kyliin suht lyhyessä ajassa.. sitä kivikasaa ei tehdä uusiks samassa ajassa kuin kuolleet pakit. eli kyllä me osallistumme omalta osaltamme . miten muut sen hyödyntää jää nähtäväksi. kilpailijoidenne kyliin ne kivet ei tipu eikä saatot heidän pakkejaan kaada joten päätä itse onko pikkuliitoilla merkitysta.

sulla ei ole smirre mitään tajua asioista vaikka itse niissä yhtenä osapuolena oletkin joten mitä jos pitäisit tekohampaisen suusi jo pikkuhiljaa kiinni ja lopettaisit täyden paskanjauhamisen..

1. smirreltä pultataan kylä
2. smirre&co menee srjtnt karkuun
3. srjtnt liidu tulee meidän pelaajia määräilemään kuka saa tehdä ja mitä
4. smirre saa lisää pulttia... (hyvin pienesti)
5. ME annamme asian olla
6. ex-rol ja Juice meinaavat pelata omaa peliään osallistumatta torniskabaan
7. pidän henk.koht törkeänä sitä että liidu tili on mukana tälläsessä pelleilyssä ja alan keskustelemaan muiden kanssa kuinka toimitaan
8. diblot jäädytetään srjtnt kanssa.. SINUN (smirre) ja kumppaniesi takia.. kyllä on ollu yhtä ja toista vääntöä srjtnt kanssa tässä servun aikana mutta TE olitte viimenen naula arkkuun..

sitten niistä lanoista... mitäs jos sinä kyselisit... meiltä ei lähtenyt YHTÄKÄÄN lanaa srjtnt kohti ennen kun siell oli asia tajuttu.. voit kysyä.. KIELSIN LÄHETTÄMÄSTÄ ainuttakaan matkaan... Uneliaan sotis?? mitä tekee servun suurin tili sotiksella jos ei meinaa edes joukkoja sillä tehdä.. ennen ku jauhat yhtään enempää paskaa ni mieti ketä täällä haukut ja kattele sinne peiliin niistä puukotuksista..

smirre
04-05-2016, 07:09 AM
sulla ei ole smirre mitään tajua asioista vaikka itse niissä yhtenä osapuolena oletkin joten mitä jos pitäisit tekohampaisen suusi jo pikkuhiljaa kiinni ja lopettaisit täyden paskanjauhamisen..

5. ME annamme asian olla
7. pidän henk.koht törkeänä sitä että liidu tili on mukana tälläsessä pelleilyssä ja alan keskustelemaan muiden kanssa kuinka toimitaan
8. diblot jäädytetään srjtnt kanssa.. SINUN (smirre) ja kumppaniesi takia.. kyllä on ollu yhtä ja toista vääntöä srjtnt kanssa tässä servun aikana mutta TE olitte viimenen naula arkkuun..

sitten niistä lanoista... mitäs jos sinä kyselisit... meiltä ei lähtenyt YHTÄKÄÄN lanaa srjtnt kohti ennen kun siell oli asia tajuttu.. voit kysyä.. KIELSIN LÄHETTÄMÄSTÄ ainuttakaan matkaan... Uneliaan sotis?? mitä tekee servun suurin tili sotiksella jos ei meinaa edes joukkoja sillä tehdä.. ennen ku jauhat yhtään enempää paskaa ni mieti ketä täällä haukut ja kattele sinne peiliin niistä puukotuksista..

"KIELSIN LÄHETTÄMÄSTÄ ainuttakaan matkaan" kiitos vahvistuksesta . Jaatinen ja moe liittonne on vasalleja ja päättäjä on joku muu kuin te. Tätä emme tieneet julcen kanssa kun liittoon kutsui. Nyt oon täysin tyytyväinen etten liittoon kauaa kuulunutkaan. Ei todellakaan ole minun paikka. Hyvä kuitenkin että tämäkin kortti on katsottu ja kaikilla on selvä kuva liittoumanne hierarkiasta.
Sääliks käyy miten alas on serverin taso laskennu. Hyvää päivänjatkoa gorilla ja apinalauma.. kyllä te monikertaisella ylivoimalla saatte RR.n alas kun ahkerasti tumput juoksee , mitä te siitä hyödytte onkin jo er juttu. Ehkäpä se EGO kasvaa sitämukaa kun gorillanne taputtaa päätänne ... Päivänjatkoja -smirre

SoRsA^^
04-05-2016, 07:16 AM
"KIELSIN LÄHETTÄMÄSTÄ ainuttakaan matkaan" kiitos vahvistuksesta . Jaatinen ja moe liittonne on vasalleja ja päättäjä on joku muu kuin te. Tätä emme tieneet julcen kanssa kun liittoon kutsui. Nyt oon täysin tyytyväinen etten liittoon kauaa kuulunutkaan. Ei todellakaan ole minun paikka. Hyvä kuitenkin että tämäkin kortti on katsottu ja kaikilla on selvä kuva liittoumanne hierarkiasta.
Sääliks käyy miten alas on serverin taso laskennu. Hyvää päivänjatkoa gorilla ja apinalauma.. kyllä te monikertaisella ylivoimalla saatte RR.n alas kun ahkerasti tumput juoksee , mitä te siitä hyödytte onkin jo er juttu. Ehkäpä se EGO kasvaa sitämukaa kun gorillanne taputtaa päätänne ... Päivänjatkoja -smirre

sulle pitäis varmaan sun omatkin kirjotukset vääntää ratakiskosta etkä siltikään todennäkösesti ymmärtäis yhtään mitään?? mitenkäs moe- kieltään yhtään mitään jos diblot on poikki... asiahan ei sinulle sinällään kuulu mutta kyllä meidän "hierarkiaan" kuuluu se keskustelu asioista... turhaan sä smirre mitään jauhat.. kusit omiin muroihis joten alahan popsia..

smirre
04-05-2016, 09:00 AM
sulle pitäis varmaan sun omatkin kirjotukset vääntää ratakiskosta etkä siltikään todennäkösesti ymmärtäis yhtään mitään?? mitenkäs moe- kieltään yhtään mitään jos diblot on poikki... asiahan ei sinulle sinällään kuulu mutta kyllä meidän "hierarkiaan" kuuluu se keskustelu asioista... turhaan sä smirre mitään jauhat.. kusit omiin muroihis joten alahan popsia..

"mitenkäs moe- kieltään yhtään mitään jos diblot on poikki" ja sinä' kusit jonkun muroihin kun diplot katkes teidän tilin ollessa syrjäytyneiden silloisen johtotilin kv-nä =D tuohan tietysti voidaan tarkistaakkin multihuintterin toimesta tarvittaessa . oliko kyse kv- pesti kuten moe sanoi vai olitko ihan omin nokkines myyräämässä liittolaista :) (kuka antoi tunnarit ? )
kukahan se pissii ja kenen muroihin... =D
kas tässä jutussa mulla ei oo mitään menetettävää sulla on liittolaistes luottamus. sinä et usko itsekkään omaan vilpittömyytees saati sitten että joku muu.

"mutta kyllä meidän "hierarkiaan" kuuluu se keskustelu asioista" älä puhu paskaa ... keskustelussa on muitakin kuin sanelijoita jos siitä keskustelunimitystä käytetään. Tämän asian tiimoilta en oo käynny mitään keskusteluja sinun kanssas syrjäytyneisiin liittymisen jälkeen ja ennenkuin pulttia alko tulla ja vain ja ainoastaan täällä. Tokihan minä muut keskustelut oon saannu kuulla ja lukea mitä muutkin liittoon kuuluvat. Nyt sitten keskustellaan täällä kun niin kovasti oot avoimen ja rehellisen pelin kannalla ja vakuutat viattomuuttas =D Tiedät tehneesi virheen ja olet peloissas miten se vaikuttaa lojaaliuteen ja muiden liittojen toimiin ties vaikka alkavat katsoa yhdessä vähän karsaasti teille päin tai typykkäin torni nousee tappiin jollet itse aja alas . Katsotaan saako serveri riittävästi pakkia eteen.

SoRsA^^
04-05-2016, 09:11 AM
stooria stoorin perään... mitä kohtaa sä et tästä asioiden kulusta ymmärrä?? vänkäät ja vänkäät saamatta yhtään mitään järkevää pihalle... SINÄ ja sun kamut teitte parhaanne jotta asiat menisi vaikeaksi... ja kusitte hommanne... mä en jaksa enää jauhaa sulle enempää yhtään mitään kun ei ymmärrys asioihin sulla yksinkertaisesti riitä.. kiitän ja kuittaan näiltä osin..

mind`
04-05-2016, 10:09 AM
Taso fixeillä tosiaan laskenu nollaan jo foorumitaistoiski :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ryysy
04-05-2016, 10:18 AM
Nyt alkaa kyllä olemaan jutut kuin joskus silloin ennen <3

Pakko myöntää, että tämä on viihdyttävää.

Kiitos kaikille osallisille!

smirre
04-05-2016, 10:18 AM
stooria stoorin perään... mitä kohtaa sä et tästä asioiden kulusta ymmärrä?? vänkäät ja vänkäät saamatta yhtään mitään järkevää pihalle... SINÄ ja sun kamut teitte parhaanne jotta asiat menisi vaikeaksi... ja kusitte hommanne... mä en jaksa enää jauhaa sulle enempää yhtään mitään kun ei ymmärrys asioihin sulla yksinkertaisesti riitä.. kiitän ja kuittaan näiltä osin..

Parashan se on lähteä lipettiin. Taisin vain ymmärtää liiankin hyvin sinun kannalta. Jatka vaan omaan napaas tuijottelua ja koeta kestää peilikuvas. Minulla on ollut hauskaa. eipähän oo pitkiin aikoihin tullukkaan noin läpimätää vastaan edes travianin kiemuroissa jossa sentään olen törmännyt jos millaisiin selkäänpuukottajiin. Hyvä olet lajissas mutta et paras ;)

Gai
04-05-2016, 03:38 PM
Parashan se on lähteä lipettiin. Taisin vain ymmärtää liiankin hyvin sinun kannalta. Jatka vaan omaan napaas tuijottelua ja koeta kestää peilikuvas. Minulla on ollut hauskaa. eipähän oo pitkiin aikoihin tullukkaan noin läpimätää vastaan edes travianin kiemuroissa jossa sentään olen törmännyt jos millaisiin selkäänpuukottajiin. Hyvä olet lajissas mutta et paras ;)

Niin olisko se peili sullekkin ihan hyvä homma ? Tai sit se, et joo kusit omiin muroihis joten popsi:confused:

jaasperi
04-05-2016, 04:00 PM
Niin olisko se peili sullekkin ihan hyvä homma ? Tai sit se, et joo kusit omiin muroihis joten popsi:confused:

kunnon draamaa roskalla :D se on hyvä se.. keskitytään nyt kuitenki olennaiseen kuinka mä oon taas keränny sumun jne jne.. kuinka kaikki muut on paskoja paitti lättänokka ja sen uskolliset puon lipojat..

mutta joo.. 20.8 odotan innolla.. sitä ennen ei voi sorsaa laittaa ku korkeintaan verkonpainoks, minne epäilemättä kuuluukin

smirre
04-05-2016, 05:39 PM
kunnon draamaa roskalla :D se on hyvä se.. keskitytään nyt kuitenki olennaiseen kuinka mä oon taas keränny sumun jne jne.. kuinka kaikki muut on paskoja paitti lättänokka ja sen uskolliset puon lipojat..

mutta joo.. 20.8 odotan innolla.. sitä ennen ei voi sorsaa laittaa ku korkeintaan verkonpainoks, minne epäilemättä kuuluukin
niimpä. siihenasti meilläpäin on vanha sanonta "turpa kiinni sorsa nyt suklellethan" Jaasperi moom vanahempi et sinä ihan kaikkia haukkuja ansaitse vakka melkonen veijari ootkin.
Gay meehän kasvahan vai ookko nähny päiväunia sorsan rintalihoista ;) kun noin asiantuntijaa esität. Jollen väärin muista niin en oo tässä pelissä yhtään IGM.ää sulle minkään asia tiimoilta laittannu joten pidähän mölyt mahassas ja mielikuvitukses aisoissa.

Juice
04-05-2016, 09:28 PM

5. ME annamme asian olla

Nyt on jo pakko itelläki hieman antautua tänne hetkeksi kun lukenut jo aivan tarpeeksi sorsan ja Gai:n paskanjauhantaa, minkä pojat näyttää kyl osaavan oikein viimisen päälle. En tiiä ookko nää kusettanu ihmisiä jo niin paljon et alat itekki jo uskoa ihan tosissas mitä puhut..?

Pitäiskö meillä hieman Sorsa korjata ja paikkailla tota sun tilannetietoa viimeviikolta ja lisätä puuttuvat palaset peliin?
5. ME annamme asian olla

Toi tais olla se sun versio, ja nyt mä pistän omani kehiin.

1. SRJTNT ja ROL rauhassa alusta asti, rivipelaajat eivät sitä ilmeisesti kaikki hiffanneet mut moni siitä tiesi
2. SRJTNT ja WHAT! liitossa
3. ROL liitto kävi valtaamassa jonkun tyhjänpäiväisen farmikylän mikä kuulemma oli TH:n vallattavissa.
4. Pawe? tästä pillastui ja alkoi kivittää ROL
5. Ilmoitin TH:lle et ROL on meidän liiton kanssa kimpassa
6. Asia ei hetkauttanut TH:ta kun kyseinen liitto ei ollut heidän kanssa kimpassa.
7. Ilmoitin että jos asia jatkuu niin siihen tullaan puuttumaan minun toimesta, hyökkäys meidän kanssa kimpassa olevaa liittoa vastaan on hyökkäys myös meidän liittoa vastaan.
8. Ei toiminut, otin ROL liittoon kun ei muuten asia parantunut. olisin voinut tietenkin jättää kutsut lähettämättä mutta se olisi johtanut meidän sekä th tilin väliseen konfliktiin jolta vältyttiin ainakin toistaiseksi.
9. En tiedä missä vaiheessa mutta TH oli ottanut yhteen uneliaiden kanssa.
10. Pari päivää myöhemmin TH:lta tuli allya jossa luki pahoittelut ROL liiton ja heidän välisestä kahakasta sekä myös pahoittelivat käytöstään uneliaille. Että asiat olisi voitu hoitaa tyylikkäämminkin..
11. Asiat rauhottuivat ja homma lähti rullaan ihan normaaliin tapaan, hieman oli jäänyt hampaankoloon TH:n ylimielisestä käytöksestä, sekä itsellä että smirrellä.
12. Yksi kaunis ilta, TH:n tilin poppoo, syystä tai toisesta olivat meidän kv:na..? ja päättivät lukea minun, sekä smirren, henkilökohtasia keskusteluja tililtä josta koko soppa syntyi. Keskustelussa luki suurinpiirtein seuraavanlaista.. Antakaa anteeksi jos ei täysin sanat täsmää, viestit katoaa omaa tahtia.. "Juice: En kyl ota minkäänlaista kantaa ww hommiin.." lisätkää joku jolla se viesti on tallella.. "smirre: pakit pysyy hänellä/heillä? kotona".. Varmasti jokainen ymmärtää syyn miksi? kun tuollainen mielialaa vaihteleva ja terapiaa vailla oleva räpyläjalka istuu viereisessä kylässä..? nooh kuitenki.. Diplot oli yllätys yllätys.. YÖLLÄ purettu..? Paras aika iskeä ROL tileihin vai mikä on? eipäs ollutkaan mamma makaamassa vielä sängynpohjalla vaan terävänä vielä tiliä valvomassa.. Jokainen on varmasti nähnyt yölliset seuraukset, 3 nykää seinille ja iso kasa romua perässä.. Ihmetyttää suuresti tuo miksi juuri yöllä piti purkaa ja miksi ei voitu asioita keskustella miksi näin on sanottu? Sorsa veti hetken mielijohteesta, (vai olikohan hetkellinen mielentila..? ei.. kyllä se on pysyvä..) keuhkot täyteen vettä ja alkoi epätoivoisesti vaahdota asiasta..
Meidän liiton väki alkoi minua syyttää asiasta, tietenkin olen syypää tapahtuneeseen kun laitoin omalla tilillä igm smirrelle mitä mieltä olen asiasta..? Miksi SRJTNT liitosta ei ole potkittu ketään pihalle vaikken kaikista pidä? Ota ja tiedä..
En täysin tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut, mutta ROL liitto ulos moen potkimana.. Ymmärrän kyllä et haluu oman liiton pitää kasassa mut jotenkin tuntuu että tämä käsky on tullut sorsan kautta ja moe tekee mitä sanotaan.. Jos tollanen nainen sanelee mitä haluaa niin huonosti menee, täällä päin meinaan ei akat silmille hypi, täällä mennään vanhanaikasilla säännöillä missä ukot saneli ja nainen totteli...

Mitä tästä siis opimme? Sorsa on täysin selkäänpuukottaja, ja kaikki mitä hän sanoo on vain sanoja paperilla. Nää on just niitä asioita kun sanotaan et sanat ja teot erottaa 2 eri lajia, SÄ sorsa kuulut niihin elukoihin jotka ei pidä sanaansa millään tapaa. Pitäkää muut huoli elkääkä luottako ton yhen sanaan, toi nainen jauhaa paskaa niin kauan et se itekki uskoo tietyn asian tapahtuneen.

Ja Gaille, mitä nää oikein selität? missä mä sanon et ROL tuli turvaan syrjäytyneisiin? Kuinka mä olen pettänyt meidän mamman? Ai miksi olen vielä liitossa? Eihän johtajaa voi liitosta potkia..? Tai ehkä Moe ei halua potkia, tai sitten ei ole munaa potkia..? En tiedä.. mut täällä vielä ollaan..

Kiitos ja kummarus

Vallankaappaaja Juice

Makkonen
04-05-2016, 09:53 PM
Nyt alkaa kyllä olemaan jutut kuin joskus silloin ennen <3

Pakko myöntää, että tämä on viihdyttävää.

Kiitos kaikille osallisille!

Komppaan tätä. Popparit mukaan ja roskalle ihmettelemään pitkän tauon jälkeen!

Jotta nyt ei ihan ohitte mene, kuuleman mukaan ensimmäinen hattiwhatti jo kävi kolkuttelemassa kärkikakkua huonolla tuloksella. Uutisten mukaan lanan lähettäjä ei ymmärtänyt muurinmurtajien ja katapulttien tarpeellisuutta lanassa. :confused:

smirre
04-05-2016, 10:48 PM
Komppaan tätä. Popparit mukaan ja roskalle ihmettelemään pitkän tauon jälkeen!

Jotta nyt ei ihan ohitte mene, kuuleman mukaan ensimmäinen hattiwhatti jo kävi kolkuttelemassa kärkikakkua huonolla tuloksella. Uutisten mukaan lanan lähettäjä ei ymmärtänyt muurinmurtajien ja katapulttien tarpeellisuutta lanassa. :confused:

Ryysy niinhän kuuluu käyneen ja mistäs sen rammerin laittais kun ei oo ja kivetkin jäi smirren capiin joten ootelkaa josko se kolmas lana löytyis ja rammerikin jostain jos ehtii kasaamaan.

Pitäähän meidän vanhankaartin pelaajien elvyttää roskan perinteitä kun niin usein avoimuutta peräänkuullutetaan. Tuo nuorempi polvi ei taida ymmärtää vahnhaa kieltä mutta väliäkö sillä. Pääasia että on hauskaa.

Aiu
04-06-2016, 09:23 AM
En oo koskaan tajunnu miksi asiat pitää viedä henk.koht. juttuihi? Enkä sitäkää tajua mikseivät pelaajat tajuu sitä että aina kun uusi fixi alkaa nii se on todellakin uusi eikä mikään "huijasit mua fix10 tapan sut" fixi.

Mielestäni servun asiat jäävät servulle ja seuraavalla taas uusia kokemuksia. Tänki fixi väestä olen ollut vrm 90% samassa liitossa joko tällä nickillä tai vanhemmilla (joda, jjh yms). Ja vaikka mitä tapahtunu, puukoteltu yms niin kyllä mä mieluusti lähen lähes kaikkien kanssa pelaamaan yhteen. Välillä saa kaverit puolellensa ja välillä menee vastaan, kuuluu peliin.

Ja muistakaa kaikkiha me kavereita ollaan

GO MOE GO GO GO

smirre
04-06-2016, 10:51 AM
En oo koskaan tajunnu miksi asiat pitää viedä henk.koht. juttuihi? Enkä sitäkää tajua mikseivät pelaajat tajuu sitä että aina kun uusi fixi alkaa nii se on todellakin uusi eikä mikään "huijasit mua fix10 tapan sut" fixi.

Mielestäni servun asiat jäävät servulle ja seuraavalla taas uusia kokemuksia. Tänki fixi väestä olen ollut vrm 90% samassa liitossa joko tällä nickillä tai vanhemmilla (joda, jjh yms). Ja vaikka mitä tapahtunu, puukoteltu yms niin kyllä mä mieluusti lähen lähes kaikkien kanssa pelaamaan yhteen. Välillä saa kaverit puolellensa ja välillä menee vastaan, kuuluu peliin.

GO MOE GO GO GO

Kaunis ajatus ja monestikkin on entisestä vihusta tullut ystävä. Tässä tapauksessa on kuitenkin kyse siitä että luottamus meni. Luottamus on kuin neitsyys se menee vain kerran. Tässäkin tapauksessa sitä puhtaanpöydän juttua ja avoimuutta on käytetty kunnes on osoittautunut ettei ole luottamuksen arvoinen. Suurin osa pelaajista on täyden luottamuksen ansainnu pelaavat sitten missä ryhmässä milloinkin ja ystävyys ja toistensa kunnioitus estää jo "myyrätietojen" pyytämisenkin.

MurMur
04-06-2016, 11:09 AM

GO MOE GO GO GO

Henkilökohtaiselle levelille lähteminen on aina vähän sivuluisua, se on totta.

..mutta se että kierros toisen perään (lähinnä) samat toverit hakkaa puukkoa selkään, opettaa kyllä "vihaamaan" tai ehkä ennemmin inhoamaan ja lopulta sitten välttämään yhteistyötä tällaisten pelaajien kanssa.

Mun mielestä sun viestistä paistaa jonkinnäköinen naivius, kuka edes olet? Nevari itselle ei tosin kerro mitään, en sitä väitä. Mutta olisitkohan kuitenkin (ollut aina?) liian rivari siihen että olisit saanut kunnolla tuntea puukon selässäsi? Ehkä se on se.

moe-
04-06-2016, 11:22 AM
GO MOE GO GO GO

Kiitti Aiu, oot söps <3333

smirre
04-06-2016, 02:51 PM
Kiitti Aiu, oot söps <3333

Aiu. Mistähän serveristä tässä ollaan puhuttu ? Mielestäni tämän serverin tapahtumista koska avoimuutta vaadittiin ja asia mielestäni pitäis olla täysin selvä Juicen kertomana. Moe kin vois sen vahvistaa ettei mitään täällä kuvailtuja "vallankaappausaikeita" ole ollut. Vain luottamuksen menetys kv-n käytöksestä johtuen. Sitäkään ei smirre ole edes ehdottannu.

Makkonen
04-06-2016, 06:25 PM
Tuoreimpien uutisten mukaan hurjat väitetysti historian kirjoihin asti kiivenneet mörkölapaset iskivät pienten tyttöjen hiekkakakkuun. Suurista odotuksista ja tehokkaasta sotiksen kierrätyksestä huolimatta tehty vahinko oli hyvin vähäinen ja tytöt jatkavat edelleen WW-rallin kärjessä. Jäämme odottamaan jatkoa näille jännittäville tapahtumille! :o

Juuri tulleiden tietojen mukaan koneiden vähyys lanoissa on levinnyt laajemmalle kuin kukaan osasikaan odottaa. :confused:

Ryysy
04-06-2016, 06:47 PM

Vähän oli Huhut etuaikaisia ja näköjään IKEAssa tehdään nykyään vahvempia nukkekoteja kuin mitä mun lapsuudesta.

Kiitos kaikille, tämä oli hieno kierros, ehkä joskus vielä pelataan uusi!

Hyvää kesää ja aurinkoisia päiviä! <3

smirre
04-06-2016, 07:36 PM
Vähän oli Huhut etuaikaisia ja näköjään IKEAssa tehdään nykyään vahvempia nukkekoteja kuin mitä mun lapsuudesta.

Kiitos kaikille, tämä oli hieno kierros, ehkä joskus vielä pelataan uusi!

Hyvää kesää ja aurinkoisia päiviä! <3

Onneks minun lapsuudessa ei koko IKEAa ollut ja näin en päässyt nukkekoteihin tutustumaan joutu vain tyytyhän itsetehtyihin pahvilaatikkoversioihin. Oliskohan pojat laskennu sen mukaan koneiden tarpeen ? Mielenkiintoista nähdä mitä mörkö seuraavaks piiriin kutsuu. Vai kävikö niin että faktien hamuaminen vei resot ;) ja ankara simssaus.

Aiu
04-08-2016, 11:48 AM
Henkilökohtaiselle levelille lähteminen on aina vähän sivuluisua, se on totta.

..mutta se että kierros toisen perään (lähinnä) samat toverit hakkaa puukkoa selkään, opettaa kyllä "vihaamaan" tai ehkä ennemmin inhoamaan ja lopulta sitten välttämään yhteistyötä tällaisten pelaajien kanssa.

Mun mielestä sun viestistä paistaa jonkinnäköinen naivius, kuka edes olet? Nevari itselle ei tosin kerro mitään, en sitä väitä. Mutta olisitkohan kuitenkin (ollut aina?) liian rivari siihen että olisit saanut kunnolla tuntea puukon selässäsi? Ehkä se on se.

En oo kyllä ikinä sustakaa kuullu vaik 2007 asti pelannu :D ja oon paras nevari koko pelis eiks je vilho? (Vilho tulee vie vastaa i kno it)

Evil Doctor
04-08-2016, 11:51 AM
En oo kyllä ikinä sustakaa kuullu vaik 2007 asti pelannu :D ja oon paras nevari koko pelis eiks je vilho? (Vilho tulee vie vastaa i kno it)

Ofc on paras jos meikäläinen lukee profiilis.

Ja mitä tulee servuun, niin tötteröstä olis korkein pallo ilmeisesti vähän sulanut?

MurMur
04-08-2016, 01:20 PM

No voi vilho sentään. Kukas SE on? :shock:

Ei, kyllä nyt on aika tullut taas jättää tämä höpinä. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

IcyTower
04-08-2016, 02:25 PM
jahas nähtävästi häviö tämä on :D Eihän siitä oo eppäilystäkää mutta MIKSI SRJTNT EI AJA RAMIEN KAA JA

MIKS VITUSSA PK HOMOT EI AJA EES

Mutta onnea GIRLS JA JAASPERIN SUMUT :rolleyes:

jaasperi
04-08-2016, 03:26 PM
jahas nähtävästi häviö tämä on :D Eihän siitä oo eppäilystäkää mutta MIKSI SRJTNT EI AJA RAMIEN KAA JA

mikäs randomi teini siellä ragee? hampaitako tulossa?

smirre
04-08-2016, 04:18 PM

1. Blossom Ryysyranta Girls 98 08.04.16 20:06
2. TryHard TequilaClub WHAT! 94 -
3. El Bueno ♡ -EM- 74 -

Eikös tuossa oo vielä aikaa ajella. Odotellaan vain kärsivällisesti. Mörköporukka kyllä kerkeää jos on kalustoa.

PS. Jaasperi ei sunkhan sinoo joutunnu sumhun ? Kukas se sinut sinne ajo ?

jaasperi
04-08-2016, 06:00 PM
1. Blossom Ryysyranta Girls 98 08.04.16 20:06
2. TryHard TequilaClub WHAT! 94 -
3. El Bueno ♡ -EM- 74 -

Eikös tuossa oo vielä aikaa ajella. Odotellaan vain kärsivällisesti. Mörköporukka kyllä kerkeää jos on kalustoa.

PS. Jaasperi ei sunkhan sinoo joutunnu sumhun ? Kukas se sinut sinne ajo ?

tuos juur sanoinki että se on hauska että kaikki muistaa jaasperin ja sumun.. viimerundillakin oli jaasperin sumu :D en ollu liiduna ku ekan kuukauden, en hoitanu diploja jne jne.. ja silti se oli jaasperin sumu :D nyt oltiin ilman diploja 2/3 servusta ja silti ollaan sumu..

ja mitä tulee smirre hyvä kysymykseesi niin en ole.. eikä kukaan ajanu.. kato niin paljo ei rahaa löydy että lättänokan matkaan menisin.. girls liiton kanssa olemme olleet liitossa kuten nämä totuuden torvet jo tietää kertoa.. ja se tekee meistä sumun.. mutta nää sorsan viritelmät niin.. no niittenhän oli pakko koska jaasperi sumuili.. voi aivovamma sentään mikä dorka...

smirre
04-08-2016, 06:22 PM
tuos juur sanoinki että se on hauska että kaikki muistaa jaasperin ja sumun.. viimerundillakin oli jaasperin sumu :D en ollu liiduna ku ekan kuukauden, en hoitanu diploja jne jne.. ja silti se oli jaasperin sumu :D nyt oltiin ilman diploja 2/3 servusta ja silti ollaan sumu..

ja mitä tulee smirre hyvä kysymykseesi niin en ole.. eikä kukaan ajanu.. kato niin paljo ei rahaa löydy että lättänokan matkaan menisin.. girls liiton kanssa olemme olleet liitossa kuten nämä totuuden torvet jo tietää kertoa.. ja se tekee meistä sumun.. mutta nää sorsan viritelmät niin.. no niittenhän oli pakko koska jaasperi sumuili.. voi aivovamma sentään mikä dorka...

noo nythän sitten tilanne muuttunut...ja jäädään odottamaan millainen sumu mahtaa olla seuraavaks. kolinaa on tyttöjen tornilla käynny.

1. TryHard TequilaClub WHAT! 94 -
2. El Bueno ♡ -EM- 75 09.04.16 03:42
3. Blossom Ryysyranta Girls 57 09.04.16 00:31

Ryysy
04-08-2016, 07:46 PM

Koska yleinen käytäntö näyttää olevan, että voitto jaetaan etukäteen, niin niin nyt lienee sitten Tyttöjen vuoro onnitella WHAT! voitosta!

Hyvin pelattu!

IcyTower
04-08-2016, 07:57 PM
Helevetti. :DDDD MENIKS NIITTE 80K LEEGON POISTO HUKKAAN. -_-

ONNEA SORSA <3333

vzpurný
04-09-2016, 09:28 AM
Hyvin pelattu!

Pelattu vai hyvin provosoitu? :mrgreen:

Mutta eiköhän anneta EM:n voittaa, jos ei muuten niin säälistä noita pakkimääriä katsellessa ;)

Ryysy
04-09-2016, 10:41 AM
Mutta eiköhän anneta EM:n voittaa, jos ei muuten niin säälistä noita pakkimääriä katsellessa ;)

Ei taida -EM- tarvita sääliä turvakseen, kun pääsi arkkitehdin suojiin. :D

smirre
04-09-2016, 11:15 AM
Ei taida -EM- tarvita sääliä turvakseen, kun pääsi arkkitehdin suojiin. :D

Kiirettä pitää SoRsA.lla pitää keulapaikka. Mistähän mahtaa johtua ettei arkki pysynyt kotona ? en toki ole mitenkään surullinen asian johdosta jos pientä tasotusta annamme loppuskaboihin. Paras voittakoon.

Pelaaja Nimi Liittouma taso
1. TryHard TequilaClub WHAT! 82 09.04.16 16:06
2. El Bueno ♡ -EM- 78 -
3. Blossom Ryysyranta Girls 61 09.04.16 18:27

Ryysy
04-09-2016, 11:10 PM

1. TryHard TequilaClub WHAT! 83 -
2. Blossom Ryysyranta Girls 66
3. El Bueno ♡ -EM- 46

smirre
04-12-2016, 10:21 AM

1. TryHard TequilaClub WHAT! 83 -
2. Blossom Ryysyranta Girls 66
3. El Bueno ♡ -EM- 46

ja taas oltais loppusuorilla vai ollaanko ? riittääkö lanat eiköhän siitä kohta saada selko. Miten on joko loppupuheet on kirjoitettu vai meneekö vanhojen kopioinnilla =D Kävi niin tai näin niin hauskaakin on ollut =D

1. TryHard TequilaClub WHAT! 97 12.04.16 13:25
2. Blossom Ryysyranta Girls 85 12.04.16 17:44
3. El Bueno ♡ -EM- 44

smirre
04-12-2016, 07:54 PM
ja taas oltais loppusuorilla vai ollaanko ? riittääkö lanat eiköhän siitä kohta saada selko. Miten on joko loppupuheet on kirjoitettu vai meneekö vanhojen kopioinnilla =D Kävi niin tai näin niin hauskaakin on ollut =D

1. TryHard TequilaClub WHAT! 97 12.04.16 13:25
2. Blossom Ryysyranta Girls 85 12.04.16 17:44
3. El Bueno ♡ -EM- 44

Kasevan biisiä lainaten. "Kun maailma elää, kun kellot käyy. Ihmisten aikaan ei rakkauttas kukaan enää kaipaa.. "

1. Blossom Ryysyranta Girls 88 -
2. TryHard TequilaClub WHAT! 52 -
3. El Bueno ♡ -EM- 44 -

vieläkö löytyy TH-lta kalustoa ?

Ryysy
04-12-2016, 08:08 PM
Kasevan biisiä lainaten. "Kun maailma elää, kun kellot käyy. Ihmisten aikaan ei rakkauttas kukaan enää kaipaa.. "

1. Blossom Ryysyranta Girls 88 -
2. TryHard TequilaClub WHAT! 52 -
3. El Bueno ♡ -EM- 44 -

vieläkö löytyy TH-lta kalustoa ?

HUPS!

Miten tässä näin kävi?

smirre
04-12-2016, 08:21 PM
HUPS!

Miten tässä näin kävi?

Jospa se johtaminen ei tarvikkaan gorillaa apinalauman edessä vaan yhteistyökykyä ja pelaajiin luottamista ;)
Ja toinen mikä vikana . Unehaukka ei ollut ammattimiehen käsissä niin opsutkin menee apinalaumalta harakoille.

Esapenderi
04-12-2016, 09:05 PM
Se on helppo huudella johtamisesta tai opsuilusta mitään, ei ole sultakaan kumpaakaan hirveästi nähty :D (opsuilu ei ole sitten boostereiden ryöstelyä tässä vaiheessa servua) vieläkun katsotaan tämän kierroksen asetelmia..

smirre
04-12-2016, 09:13 PM
Se on helppo huudella johtamisesta tai opsuilusta mitään, ei ole sultakaan kumpaakaan hirveästi nähty :D (opsuilu ei ole sitten boostereiden ryöstelyä tässä vaiheessa servua) vieläkun katsotaan tämän kierroksen asetelmia..

Noo noo joka boostin mukana meni pakkiakin bittiavaruuteen. Miks pitäis opsuilla kun pakeillakin saa pois ne mitkä tulee ? Tällähetkellä oli kuollut pakki paras pakki minun näkökulmasta. Aika vähän oo raidannu muuta kuin pakkeja alas.

moe-
04-12-2016, 10:14 PM
Haluutko smirre valaista kui paljo reisille meni viime offin valtaus :D

smirre
04-12-2016, 10:16 PM
Haluutko smirre valaista kui paljo reisille meni viime offin valtaus :D minkä offin ?

Tiedot AkatemiaAkatemia tuhottu
Kohde oli satunnainen.
kyläKylä tuhoutui täysin. oliko tuo se offikylä ?

moe-
04-13-2016, 01:30 AM
El Feolta lähti 160k + 113k + 23k pulttilapanen kans bittiasvaruuteen, ei noi sun paskomat boostit paljoo jaksa kiinnostaa :D

smirre
04-13-2016, 07:39 AM
El Feolta lähti 160k + 113k + 23k pulttilapanen kans bittiasvaruuteen, ei noi sun paskomat boostit paljoo jaksa kiinnostaa :D

Ei jaksa kiinnostaa. Noo kohtahan se nähdään mitä teiltä on jäänyt käyttämättä ja mitä jäänyt löytymätt. Hyvähän se on jos et mitään virhettä liittoumanne johtamisessa näe. Onnittelut sitten vaan oikeista valinnoista.

moe-
04-13-2016, 09:50 AM
No kerros mulle miks sun THlta paskomat boostit kiinnostais? Yhyy menee muutama kilo keppiä hukkaan /kylä, voi nyyh. Yhtäkään tärkeetä kylää et oo vielä paskonu, etkä varmaan enää ees kerkee jollei EM tiputa girlssejä, mut onhan toi huomattava menetys ku 40k keppii oot saanu paskottu! Toki virheitä tullu tehty, isoin oli se etten potkinu teitä vaan instana vittuun liitosta Rimppakintut tilin kera.

Muukalainen
04-13-2016, 10:59 AM
moe ookko HULLU ko kiroilet täällä.

Teijän pitää itte tiputtaa Girls, meiltä ainut tötterö kelponen räpellys oli El Feon... :-D

smirre
04-13-2016, 11:01 AM
No kerros mulle miks sun THlta paskomat boostit kiinnostais? Yhyy menee muutama kilo keppiä hukkaan /kylä, voi nyyh. Yhtäkään tärkeetä kylää et oo vielä paskonu, etkä varmaan enää ees kerkee jollei EM tiputa girlssejä, mut onhan toi huomattava menetys ku 40k keppii oot saanu paskottu! Toki virheitä tullu tehty, isoin oli se etten potkinu teitä vaan instana vittuun liitosta Rimppakintut tilin kera.

Noo vaikka siks että nekin puuttui sieltä tornista. Ja kaikki ne jotka jäi tekemättä. Joku tavassasi kommentoida kertoo että olet valmistautumassa selittelyyn miks voitto mahdollisesti karkaa käsistä ?
Ainut johon olen pettynyt tällä kierroksella on sinä. Ja se johtuu ihan pelkästään siitä että olen pelanut oikeiden johtajienkin kanssa jotka pystyy pelaamaan koko serverin joukoilla riippumatta siitä onko kyseessä liittolainen vai vihollinen. Kokonaisuuden hallinta on tärkein ominaisuus johtajalla ei ylimielinen suhtautuminen pelajiin.

moe-
04-13-2016, 11:44 AM
Sehän smirre täs pelissä on kiva ettei täs tarvii selitellä mitään, parempi voittaa ja niin se vaan on aina ollut. Se mikä ratkasee paremmuuden on monen tekijän summa. Ja entie ylimielisyydestä, sä se jaksat joka servu huudella ku oot vanhin ja kokenein pelaaja, mitä sitten? :D

smirre
04-13-2016, 06:07 PM
moe ookko HULLU ko kiroilet täällä.

Teijän pitää itte tiputtaa Girls, meiltä ainut tötterö kelponen räpellys oli El Feon... :-D

=D sitä sattuu näköjään laskennalliset "hyödyt" ja nopsaan ne syödäänkin.

Ryysy
04-14-2016, 04:55 AM

Tyttöjen nukkekoti on jälleen sortumavaarassa :(

Toivottavasti sitä ei määrätä rakennuskieltoon. :(

smirre
04-14-2016, 08:31 PM
Tyttöjen nukkekoti on jälleen sortumavaarassa :(

Toivottavasti sitä ei määrätä rakennuskieltoon. :(

Maailmanihme tilanne 14.04 klo22.30 vieläkö paukkuja riittää ?

1. Blossom Ryysyranta Girls 89 -
2. TryHard TequilaClub WHAT! 69 -
3. El Bueno ♡ -EM- 54 -
4. Nataarit Maailmanihme - 2 -

smirre
04-16-2016, 08:01 AM
Maailmanihme tilanne 14.04 klo22.30 vieläkö paukkuja riittää ?

1. Blossom Ryysyranta Girls 89 -
2. TryHard TequilaClub WHAT! 69 -
3. El Bueno ♡ -EM- 54 -
4. Nataarit Maailmanihme - 2 -

Maailmanihme 16.04 klo10.00 joko mennään tappiin ? ja yksi torni lisää vallattu hienoa ;)

1. Blossom Ryysyranta Girls 97 16.04.16 12:11
2. TryHard TequilaClub WHAT! 80 16.04.16 17:10
3. El Bueno ♡ -EM- 68 -
4. Nataarit Maailmanihme - 7 -
5. Nataarit - 0 -
6. Nataarit - 0 -
7. Nataarit - 0 -
8. Nataarit - 0 -
9. Guille Maailmanihme Senonit 0

Ryysy
04-16-2016, 08:37 AM
Maailmanihme 16.04 klo10.00 joko mennään tappiin ? ja yksi torni lisää vallattu hienoa ;)

1. Blossom Ryysyranta Girls 97 16.04.16 12:11
2. TryHard TequilaClub WHAT! 80 16.04.16 17:10
3. El Bueno ♡ -EM- 68 -
4. Nataarit Maailmanihme - 7 -
5. Nataarit - 0 -
6. Nataarit - 0 -
7. Nataarit - 0 -
8. Nataarit - 0 -
9. Guille Maailmanihme Senonit 0

Elämme mielenkiintoisia aikoja ....

Taas on Tyttöjen nukkekoti uhattuna :(

1. Blossom Ryysyranta Girls 99
2. El Bueno ♡ -EM- 70
3. TryHard TequilaClub WHAT! 51 -
4. Nataarit Maailmanihme - 8 -
5. Nataarit - 0 -
6. Nataarit - 0 -
7. Nataarit - 0 -
8. Nataarit - 0 -
9. Guille Maailmanihme Senonit 0 -

smirre
04-16-2016, 04:56 PM
Elämme mielenkiintoisia aikoja ....

Taas on Tyttöjen nukkekoti uhattuna :(

1. Blossom Ryysyranta Girls 99
2. El Bueno ♡ -EM- 70
3. TryHard TequilaClub WHAT! 51 -
4. Nataarit Maailmanihme - 8 -
5. Nataarit - 0 -
6. Nataarit - 0 -
7. Nataarit - 0 -
8. Nataarit - 0 -
9. Guille Maailmanihme Senonit 0 -

mites tässä näin kävikään :) Kyllä AoRsA alkais olla kiire vastata kun nataaritkin män ohi.

Maailmanihme

1. Blossom Ryysyranta Girls 99 16.04.16 20:57
2. El Bueno ♡ -EM- 70 17.04.16 00:48
3. Nataarit Maailmanihme - 8 -
4. Nataarit - 0 -
5. Nataarit - 0 -
6. Nataarit - 0 -
7. Nataarit - 0 -
8. Guille Maailmanihme Senonit 0 -
9. Nataarit - 0 -
10. Nataarit - 0 -
11. Nataarit - 0 -
12. TryHard TequilaClub WHAT! 0 -
13. Nataarit - 0 -
14. Nataarit - 0 -

Esapenderi
04-16-2016, 04:58 PM
Eiköhän tuo ollut jo tiedossa heti alkuservusta, kaikki muut vastaan Sorsan poppoo :)

jaasperi
04-16-2016, 06:18 PM
Eiköhän tuo ollut jo tiedossa heti alkuservusta, kaikki muut vastaan Sorsan poppoo :)

itseasiassa se ei ollu tiedossa.. sorsan ylimielisýys vaan takas sen että niin käy.. alkuservusta eräs th tilin pelaaja kehu että what liiton pelaaja vastaa sataa meikäläistä.. no tilastoja ku kattoo niin... no..

koko alkuservun oltiin avoinna kaikelle ja ilman suuntaa.. moe sano että pojat ei tykkäis jos oltas kimpas.. sorsa oli muuten vaan ruma.. ja joa kehu että ne ei oo niin säälittäviä vielä että meirän kans lähtis.. no kippis sille..

Jaatinen
04-16-2016, 08:07 PM
höpöhöpö... ihan turhaa selitellä kun totuuden tietää jo kaikki..

smirre
04-16-2016, 08:19 PM
Onnea voittajille RR.n poppoon puolesta, olette sen ansaineet. Kokemus voitti.

-smirre

Ryysy
04-16-2016, 09:37 PM
höpöhöpö... ihan turhaa selitellä kun totuuden tietää jo kaikki..

En tiedä millaisia matematiikankursseja olet suoritellut.

Mutta nyt kannattais ottaa kynä ja paperia ja laskea tilit kummaltakin puolen.

Saatat yllättyä tuloksesta, mutta kehoitan kokeilemaan.

Jaatinen
04-16-2016, 10:10 PM
En tiedä millaisia matematiikankursseja olet suoritellut.

Mutta nyt kannattais ottaa kynä ja paperia ja laskea tilit kummaltakin puolen.

Saatat yllättyä tuloksesta, mutta kehoitan kokeilemaan.

vissii puhunu tilien määrästä vaan PK+WHAT+SRJNT vastaan muut vaikkakin jotkut kovasti koittanut väittää muuta

kannattas ehkä lukee ennenkun kommentoi :D

Juice
04-16-2016, 10:43 PM
Eikait se Jaatinen ole jotenki katkera kun noin kiukuttelee? Kun voitto oli selvänä jos serverille rekisteröityessä?
Hienosti olit kirjottanu voittopuheen, en vain sinne kehdannut vastata, antaa muiden nauttia siellä niin minä nautin täällä..
"no.. ww taisto meni miten meni.. kaikki tuon totuuden jo tietää mitä on jo roskallakin sanottu.. Sorsan poppoo vastaan kaikki muut.. tänään se viimeistään nähtiin kun Girls, senonit, evakko, MS ajeli whatin ihmeeseen.. eli kuten Makkonen kertoi, RR smirren johdolla tuki Girlsien ihmettä ja RR sekä EM haki unearkin Juicen paskapuheiden säestämänä niin siinähän ne tulikin kaikki isoimmat.."
Ymmärräthän nää ystävä hyvä et ne nykät sinne arkkiin olin vain ystävyyden osoitus TH tilille, taisin jossain kohti sanoa TH:lle et jos alkaa RR suuntaan tapahtua nii vastaan siitä oman käden kautta takaisin, annoin siinä samalla EM liitolle mahdollisuuden ajaa sinne sekaan jos haluaisivat ja vinkkasin hieman kellon aikaa.. Ei kait se väärin ole sekään.. Parempi voitti tällä kertaa, tässä vaiheessa enään kenenkään turha ulista. Kokemus voitti ylimielisyyden, aivan kuten lapsena opetettu.

Onnittelut voittajille

Ryysy
04-16-2016, 11:03 PM
vissii puhunu tilien määrästä vaan PK+WHAT+SRJNT vastaan muut vaikkakin jotkut kovasti koittanut väittää muuta

kannattas ehkä lukee ennenkun kommentoi :D

=MS= 34
Mannet 19
Senonit 19
Evakko 7
RR 6
Girls 3
No.1 10
-JK- 7
TD 5
--------
110

---------

PK 44
SRJNT 27
WHAT! 20
[PTS] 12 (TH WW tukija, löytyy profiilista)
SS 27 (WW-tukija / miksi teillä ei tämä näkynyt?
-------
130

Mitenkäs nämä "SuMut" nyt menikään??

"Happamia, sanoi kettu .."

keke123
04-16-2016, 11:13 PM
"me ei ajella teille ni te ette ajele meille"... tai jos kaikki vihaa TH nii lopputulos aika sama... Ryysy boi sulta jäi EM:t laskematta heittereihinne, ja mistähän kaivoit tuon SS:n ja aika ylläri oli toi [PTS] mutta se laskettanee kuitenkin

"jos naamat vihertää, mä koitan ymmärtää, siis ei se mitn"

Jaatinen
04-17-2016, 09:23 AM
Eikait se Jaatinen ole jotenki katkera kun noin kiukuttelee? Kun voitto oli selvänä jos serverille rekisteröityessä?
Hienosti olit kirjottanu voittopuheen, en vain sinne kehdannut vastata, antaa muiden nauttia siellä niin minä nautin täällä..
"no.. ww taisto meni miten meni.. kaikki tuon totuuden jo tietää mitä on jo roskallakin sanottu.. Sorsan poppoo vastaan kaikki muut.. tänään se viimeistään nähtiin kun Girls, senonit, evakko, MS ajeli whatin ihmeeseen.. eli kuten Makkonen kertoi, RR smirren johdolla tuki Girlsien ihmettä ja RR sekä EM haki unearkin Juicen paskapuheiden säestämänä niin siinähän ne tulikin kaikki isoimmat.."
Ymmärräthän nää ystävä hyvä et ne nykät sinne arkkiin olin vain ystävyyden osoitus TH tilille, taisin jossain kohti sanoa TH:lle et jos alkaa RR suuntaan tapahtua nii vastaan siitä oman käden kautta takaisin, annoin siinä samalla EM liitolle mahdollisuuden ajaa sinne sekaan jos haluaisivat ja vinkkasin hieman kellon aikaa.. Ei kait se väärin ole sekään.. Parempi voitti tällä kertaa, tässä vaiheessa enään kenenkään turha ulista. Kokemus voitti ylimielisyyden, aivan kuten lapsena opetettu.

Onnittelut voittajille

sulla varmaan on sit jotkut todisteet väitteestä et meillä oli voitto selvänä jo rekisteröityessä?? aa eiku taisitkin puhua ittestäs

smirre
04-17-2016, 09:53 AM
sulla varmaan on sit jotkut todisteet väitteestä et meillä oli voitto selvänä jo rekisteröityessä?? aa eiku taisitkin puhua ittestäs

Muistakaa nyt että teitte itse valinnat. Missään vaiheessa ei RR ole ollut aloitteentekijä hyökkäyksissä.
Juice piti sanansa ja ottakoon moe ja SoRsA opikseen. Kokemus voittaa ylimielisyyden.
Serverit voitetaan tai hävitään sen mukaan miten joka tili serverillä asiat näkee. Tällä kertaa ryysyn porukka oli se joka ansaitsai voiton paremmin kuin SoRsA.n tai Joa.n. Lopputuloshan kertoo että se oli serverin pelaajien tahto. Joka tili tekee lopulta itsenäisen päätöksen tuestaan sanoipa johtajat mitä tahansa.
Serverin loppuaika osoitti selkeästi ettei What tai PK liitolla ollut mitään intressiä lähteä ajamaan kalustoaan TH.n haluamaan smirretilin nollaukseen. Tosiasia on se että puuttumalla syrjäytyneiden sisäisiin asioihin SoRsA vahvisti serverin tahtotilan tukea tyttöjen tornin pystyssä pysymistä. Paras voitti eli pelaajat ja yhteistyö ilman sanoja. Pakki ja pulla voitti ;). siitä päätti pelaajat minne ne menee.

-smirre

vzpurný
04-17-2016, 10:28 AM
[PTS] 12 (TH WW tukija, löytyy profiilista)
SS 27 (WW-tukija / miksi teillä ei tämä näkynyt?
-------
130

Mitenkäs nämä "SuMut" nyt menikään??

"Happamia, sanoi kettu .."

Noi kaks jättäisin laskusta. Niiden kanssa ollut minkäänlaista sopimusta. Halusivat itse ne pakkinsa tunkea. Yhtään viestiä ei esimerkiksi meidän tililtä noiden suuntaan missään vaiheessa lähtenyt. Kyllä teilläkin varmaan näitä vapaaehtoisia tukijoita oli ilman sopimuksiakin?

Ketään tietty vähättelemättä, jokainenhan saa päättää mihin pakkinsa tunkee ja pitäähän heitäkin toki kiittää, mutta sumuilun laskennassa se ei ole oikein. Vain ja ainoastaan ihmetilit tietää keiden pakkeja siellä on ja keiden ei, ei niitä profiilikivausten perusteella lasketa :D

smirre
04-17-2016, 11:00 AM
Noi kaks jättäisin laskusta. Niiden kanssa ollut minkäänlaista sopimusta. Halusivat itse ne pakkinsa tunkea. Yhtään viestiä ei esimerkiksi meidän tililtä noiden suuntaan missään vaiheessa lähtenyt. Kyllä teilläkin varmaan näitä vapaaehtoisia tukijoita oli ilman sopimuksiakin?

Ketään tietty vähättelemättä, jokainenhan saa päättää mihin pakkinsa tunkee ja pitäähän heitäkin toki kiittää, mutta sumuilun laskennassa se ei ole oikein. Vain ja ainoastaan ihmetilit tietää keiden pakkeja siellä on ja keiden ei, ei niitä profiilikivausten perusteella lasketa :D

Heh heh.. ja olihan siellä RR.nkin pakkeja joka höökin alla ja monen muunkin liiton... joten raportit kulki varmaan joka liittoon.
Teillä ei vaan ymmärretty että pakki kuin pakki pakitaa olipa se paikalla mistä syystä tahansa ;) Miten paljon oli myyrätilienne pakkeja en ossoo sannoo siirtyikö Jokerit kokonaan palvelukseenne kun melkoisia tilejä jäi henkiin aivan tornin kupeeseenkin ja ajoja siltä suunnalta ei torniinne tainnu tulla,
Tässä näin pelin päätyttyä voinkin todeta että tyttöjen pakki oli kokoajan hienokseltaan vahvempi vaikka raksaajan mukaan ei oman liiton pakit tornissa olleetkaan.

Makkonen
04-17-2016, 12:41 PM

Katsos kun ihan tasapuolisuuden nimissä laskettiin meidänkin puolella samanlaiset "omasta tahdosta ilmottautuneet tukijat" joukkoon. -JK-, No.1 ja TD liitoista osa laittoi pakkinsa meille, toinen osa ajeli pienet tumppunsa meidän kakkuun, ja niiden lisäksi RR alkoi pisteleen pakkia ja infoa meille teidän riidan päätteeksi. Tasapuolisuuden nimissä liitot kuitenkin laskettiin mukaan, ja mikäli laskutapa ei kelpaa, voitte ne "tukiliitot" poistaa siitä myös meidän osalta ja asetelma pysyy suht koht samana. :neutral: