PDA

View Full Version : Knights of the old Republic

Ropeltaja
06-04-2007, 08:55 AM
Mitä luulettte, tuleeko kotor 3? Itse olen 1 ja 2 pitänyt kovasti, ja 3 odottelen. Nythän Bio Ware teki hieman kotorin tyylisen pelin: Jade Empiren. Noh, tämäkin hyllystä jo löytyy, mutta voin rehellisesti todeta että ei se todellakaan ylety samalle tasolle.

Kotorilla on sen oma pelikansansa, eli luulen että tuollekkin pelille tulisi kysyntää jos vain tehtäisiin. Itse en osaa varmasti sanoa, joten vastaan: Mahdollisesti.

Mitäs te muut luulette? Jos ette tiedä mikä KOTOR on, niin googlettakaa, tai älkää vastatko.

FinnWarrior
06-04-2007, 09:05 AM
Toivoisin että tulisi.. Mulla Kotor 1 löytyy.. yleensä en osta pelejä muutaku sillon jos on hyvä alennus ja hyvät arvostelut. :D

Ropeltaja
06-04-2007, 09:09 AM
Finn, osta ihmeessä 2 osa. Olen vetänyt sen jo 4 kertaa läpi enkä vieläkään ole varsinaisesti kyllästynyt. Uudet hahmot ja udet kujeet ;).

Jesekki
06-04-2007, 09:13 AM
toivottavasti tulisi

FinnWarrior
06-04-2007, 09:25 AM
Finn, osta ihmeessä 2 osa. Olen vetänyt sen jo 4 kertaa läpi enkä vieläkään ole varsinaisesti kyllästynyt. Uudet hahmot ja udet kujeet ;).

Ostan jos löytyy jostain HALVALLA. :D Oon nimittäin kuullu paljon puheita että se ois huonompi ku kotor1.

Onko muuten kukaan pelannu semmosta peliä ku Deux EX: Inwisible war.

Se on hyvä kanssa.

En oo nimestä varma mutta juku tuon tapainen.

joku12340
06-04-2007, 09:46 AM
mul on itselläni the best of pc jutska jas siinä se oli hyvä eli kotor 1 :lol:

joku12340
06-04-2007, 09:47 AM
:lol:

Spämmäys eli asiattomien/turhien viestien kirjoittelu on kielletty foorumin säännöissä (tutustu niihin täällä (http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=353)). Tästäkin tapauksesta on annettu käyttäjälle huomautus/virallinen varoitus. - Mazzu

andytheandy
06-04-2007, 09:56 AM
:lol:

http://kerrolisaa.com/image.php?image_id=4422

Joo itselläni on 1 ja 2, ja mielestäni ne ovat huippu pelejä. Kyllä se kolmonen saisi tulla! :?

Ropeltaja
06-04-2007, 09:57 AM
Vois viestissä olla muutakin ku hymiö..

FinnWarrioir: Ei se maksaa enää varmaan kuin joku 20-. Ja ne jotka väittää että se on huonompi, saisi mennä nuolemaan näppejään, nimittäin kotor2 on huippu tason peli. Mielipideasia, mutta jos pidät kotor1 niin suosittelen että ostat kotor2.

pyhä lehmä
06-04-2007, 12:23 PM
voisi hyvinkin tulla.. minulla ei silti ole juurikaan kokemusta kotorista, mutta kaverini on kehunut ykköstä. alunperin se kaverin levy oli minun, lainasin koko paketin tälle, koska omassa koneessamme ei ollut tarpeeksi tehoja. sitten saimme uuden koneen ja arvatkaas kuinka kävi? asennuslevy no.3 on kateissa! kaverini ja minä olemme penkoneet heidän talonsa vintiltä kellariin, mutta yhä on kateissa. kysyin asiaa ja sain tietää, että siinä huushollissa ei ole tehty suursiivousta neljään vuoteen..

no, ainahan toivoa on

Ropeltaja
06-04-2007, 12:35 PM
Onnea etsimiseen ;) Jos ei meinaa löytyä, nin ehdotan että ostaisit kotor1..jos siis jostakin kaupasta sen vielä löydät :lol: . Jos kutitenkin löydät, ei se varmaan maksa 5e enempää. Jos ei meinaa mistään löytyä niin voit siirtyä 2 suoraan, kannattaa kylä pelata 1 enne 2, sillä juonet liittyy toisiinsa!

Lord Morgan
06-04-2007, 12:44 PM
Itse olen palnnut molempia xboxilla ja jöin koukuun. 1 olen monesti läpi ja kakkosen peluu jäi, koska peli tilttaa aina tietyssä kohdassa... Mutta hyviä ovat ja 3 toivon tulevaksi

Ropeltaja
06-04-2007, 01:05 PM
Itse olen palnnut molempia xboxilla ja jöin koukuun. 1 olen monesti läpi ja kakkosen peluu jäi, koska peli tilttaa aina tietyssä kohdassa... Mutta hyviä ovat ja 3 toivon tulevaksi

Oot varmaan yrittäny pestä levyn?

FinnWarrior
06-04-2007, 05:31 PM
voisi hyvinkin tulla.. minulla ei silti ole juurikaan kokemusta kotorista, mutta kaverini on kehunut ykköstä. alunperin se kaverin levy oli minun, lainasin koko paketin tälle, koska omassa koneessamme ei ollut tarpeeksi tehoja. sitten saimme uuden koneen ja arvatkaas kuinka kävi? asennuslevy no.3 on kateissa! kaverini ja minä olemme penkoneet heidän talonsa vintiltä kellariin, mutta yhä on kateissa. kysyin asiaa ja sain tietää, että siinä huushollissa ei ole tehty suursiivousta neljään vuoteen..

no, ainahan toivoa on

No sun pitää vaatia kaverias ostamaan uuden kotorin! Niinhän se hoituu. :wink: Meilläpäin se on joko turpaan tai uus peli. :D Mutta me ollaanki KAKAROITA. :D

Thunderstorm
06-09-2008, 04:53 PM
Enpä usko, kun pelistä ei ole kuulunut n. 3:een vuoteen. :?

Saatan olla väärässäkin?! :roll:

Fui
06-09-2008, 05:09 PM
Totta kai odotetaan, että tulisi. Enpä ainakaan muista, että yksikään pelisarja edes olisi jäänyt 2 osaan. :)

Noh, KOTOR 2 oli minulle pienoinen pettymys, kenttien putkimaisuuden takia, mutta ykkösosa oli aivan mahtava peli.

the great rami
06-09-2008, 05:50 PM
1 on loistava, 2 en ole pelannut.

Rikza
06-09-2008, 05:51 PM
En usko että tulee, niin pitkä aika on jo mennyt ja kaksi mainiota peliä on tehty. Ei mitään syytä jatkaa, kannattaa lopettaa huipulla. Vaikka toivon kyllä jatko-osaa :)

Fenaxo
10-03-2008, 04:50 PM
KOTOR 1 maksaa 25e ja omani meni rikki kun lainasin sen kaverille. :( :x

ThunderEnergy!
10-03-2008, 05:57 PM
Se kyllä tulee, mutta peli itse on vain StarWars galaxyn tapainen nettipeli, ja sehän raivostuttaa... :cry: :evil:

Tusk
10-14-2008, 01:03 AM
Jade Empire ja KOTOR 1 ja 2 löytyy.