PDA

View Full Version : Paintball

commando3
06-03-2007, 06:51 PM
Kertokaahan harrastatteko paintballia ja onko lajista hyviä vai huonoja kokemuksia? Itse harrastan ja täytyy myöntää että ilman sitä en vois elää

Lord Morgan
06-03-2007, 06:53 PM
Itse en ole pelannut, mutta palan halusta kokeilla. Itseasiassa varmaan kesällä pääsenkin, jos vain saadaan kavereiden kanssa peli pystyyn

Jourei
06-03-2007, 06:54 PM
Itse kävin tiistaina pelaa, aika siistiä se on, mutta kallista vaikak olikin kaverin synttärit mutta 500 kuulaa 20€. Virläki 2 mustelmaa samassa jalassa...

Leet
06-03-2007, 06:54 PM
Voisitko kertoa minkalaine se on ku en oo ikinä kuulutkaa:D

Jourei
06-03-2007, 06:55 PM
No ootko kuullu softauksesta? Se o melkee sama, vaa värikuulilla.

commando3
06-03-2007, 06:56 PM
Itse en ole pelannut, mutta palan halusta kokeilla. Itseasiassa varmaan kesällä pääsenkin, jos vain saadaan kavereiden kanssa peli pystyyn

http://www.phpbber.com/phpbb/index.php?mforum=paintball

Käyppä tuolla kattoo ottaat varmasti ilomielin mukaan

Jourei
06-03-2007, 06:57 PM
En oikeestaa. :D

commando3
06-03-2007, 06:57 PM
Itse kävin tiistaina pelaa, aika siistiä se on, mutta kallista vaikak olikin kaverin synttärit mutta 500 kuulaa 20€. Virläki 2 mustelmaa samassa jalassa...

No se on vaan vuokraamoiden pussihinta koska pitäähän niittenkin jäädä voitolle ei ne muuten niin kalliita oo

Ropeltaja
06-03-2007, 07:05 PM
Hieno peli. Ainakaan ei voi modettaa niinkuin softauksessa ;). Huono puoli on se, että kuulat sattuu enemmän.

commando3
06-03-2007, 07:08 PM
Möh möh ei ne satu.. ainakaan itteeni ei oo vielä kertaakaan koskenu vaikka ammuttiin puolenmetrin päästä...

Jourei
06-03-2007, 07:10 PM
Kyllä ne vähä kirpasee, mutta ei paljoo yhtää ku mustelmatkaa ei oo kosketusarkoja.

Grendos Zerin
06-03-2007, 07:11 PM
Kaveri harrastaa sitä, ja se sai käsivarteen osuman - 10cm x 10cm mustelma. Ja kyllä kuulemma sattuu. Se vaan riippuu siit, et mihin osuu.

Edit: Joo tuo kyll oli osunu aika ilkeeseen paikkaan, mut kuiteski.

Jourei
06-03-2007, 07:14 PM
Salee niin isoo jälkee tulee, mul o vaa about 2x2cm.
Taikka onko teillä jotai kanuunoita käytössä?

Ropeltaja
06-03-2007, 07:19 PM
Möh möh ei ne satu.. ainakaan itteeni ei oo vielä kertaakaan koskenu vaikka ammuttiin puolenmetrin päästä...

AI puolenpetrin päästä??? No sitte teillä on täytny olla jotkut tosi tosi huono tehoset aseet. Kavereitten kanssa ammutiin yhtä penkkiä kahen metrin etäisyydeltä ja se meni paskaks.

Softaus aseella eräs jätkä ampu jonku 8m etäisyydeltä t-paitaan..on vieläkin mehevä mustelma joka on levinny ja on keltainen.

Taisit kyllä puhua palturia..

Jourei
06-03-2007, 07:22 PM
Softauksessa taitaa olla vähän tehokkaamat aseet.

gamel
06-03-2007, 07:23 PM

AI puolenpetrin päästä??? No sitte teillä on täytny olla jotkut tosi tosi huono tehoset aseet. Kavereitten kanssa ammutiin yhtä penkkiä kahen metrin etäisyydeltä ja se meni paskaks.

Softaus aseella eräs jätkä ampu jonku 8m etäisyydeltä t-paitaan..on vieläkin mehevä mustelma joka on levinny ja on keltainen.

Tuskin valehtelee, oletko koskaan kuullut maastopuvusta? Ei se satu jos osaa pitää oikeat varusteet ja puku on sopiva.

commando3
06-03-2007, 07:25 PM
No sillon adrenaliini virtas, mustelma oli helvetin iso ja se tapahtu viimekesänä ja kädessä on vieläkin jälki siitä, mutta ei enää kovin hyvin näy, mutta näkyy kummiski

commando3
06-03-2007, 07:30 PM
http://www.munkuvat.org/kuvat/14976.jpeg (http://www.munkuvat.org/kuva/14976)

Siinäpä minä mustelman kanssa

Jourei
06-03-2007, 07:31 PM
Au...

commando3
06-03-2007, 07:34 PM
Mut ton jälkeen on tuntunu vähän siltä että iho ei enää reagoi osumiin mutta kivaa se on, tuosta ei kannata pelästyä :twisted:

Eiskalt
06-03-2007, 07:40 PM
ite en harrasta mutta isäpuoli on joskus harrastanu. sain siltä AS maskiniki. :)

Alfa
06-03-2007, 07:52 PM

Heikko mies... mua ammuttiin n. 5m päästä nenään aseella josta lähtee 110 m/s, että repikää siitä kun ei jääny edes jälkeä..

commando3
06-03-2007, 07:58 PM
Ei varmasti jos käyttää maskia :lol:

Lord Morgan
06-03-2007, 08:03 PM
lol... tiesin kyllä että sattuu... mutta noin iso mustelma.... aaagh... tekee miele vain mennä sänkyn peiton alle piiloon...

zido
06-03-2007, 08:15 PM
Eipä ole tullut tilaisuutta koittaa..

Ropeltaja
06-04-2007, 09:06 AM

Ai puolenpetrin päästä??? No sitte teillä on täytny olla jotkut tosi tosi huono tehoset aseet. Kavereitten kanssa ammutiin yhtä penkkiä kahen metrin etäisyydeltä ja se meni paskaks.

Tuskin valehtelee, oletko koskaan kuullut maastopuvusta? Ei se satu jos osaa pitää oikeat varusteet ja puku on sopiva.

Tottakai olen kuullut, ja sanompa että on aika naski jos ei maastopukua käytä. Jos puolenmetrin päästä ampuu painball aseella vaikka käteen, niin hyvä että siitä on mitään sen jälkeen enää jäljellä..noh aikas kärjistettyä, mutta mieti nyt jos softausaseellakin jää kunnon mustelma (oli maastopuku päällä) about 5-8 metrin päästä kun ampuu? Eri asia toki jos jollakin vempulla ampuu mutta mutta..

Gölliölöinen
06-04-2007, 09:15 AM

Nojaa pahin ase minkä oon nähny netis lähti about 200 m/s softari siis.
Paintball aseista en tiedä, mutta haluaisin kokeilla.

Ropeltaja
06-04-2007, 09:59 AM

Painball aseet ovat tehokkaampia ja sattuvat enemmän.

Jourei
06-04-2007, 11:21 AM

En ny nii sanois, kun katoin minne kuulat meni ni aika kaaree alaspäi, toisin ku softauksessa. Ja kuulien koko saattaa myös vaikuttaa jälkeen/kipuun.

gamel
06-04-2007, 11:39 AM

Siis kannattaa pitää kunnon varusteet päällä, itteläni on aina vähän löysä se maastopuku ettei se satu, ja vaikka sattuisi ei se haittaa :).

Ropeltaja
06-04-2007, 12:31 PM
Ei se haittaa jos vähän sattu, mutta jos enemmänsattuu, niin on se kuule inhottavaa. Minulla on ihan tuore tiukka maastopuku, ja silti sattuu..nooh jätetään tämä väittely sikseen, kummalakin on oma knatansa..

commando3
06-08-2007, 08:55 PM
Nii ja jos jollekkin oikein kipinä synty ni kannattaa katsella lehti-pisteitä ja poimia sieltä paintti-lehti jossa kerrotaan paljon lajista

figu
06-03-2010, 10:44 AM
Kyllähän tuo paintball (http://www.youtube.com/watch?v=lBZ0uBwS7cI) (ensimmäinen video uTubessa hakusanalla ''paintball'') ihan kivalta näyttää. Itse en ole koskaan kokeillut, mutta tekisi kyllä mieli kavereiden kanssa kokeilla...

Joo, tuo lajihan voisi olla todella hauskaa, jos olisi kunnon paikka, varusteet ja pelaajat. Ei vain löydy mitään niistä täältä päin. Kivaahan tuo luultavasti olisi.

Sipoossa olisi, Talmassa (kait). Varusteet voi luultavasti vuokrata sieltä, sitten kun sattuisi kiinnostumaan...

lord puliukko
06-03-2010, 01:14 PM
Joo, tuo lajihan voisi olla todella hauskaa, jos olisi kunnon paikka, varusteet ja pelaajat. Ei vain löydy mitään niistä täältä päin. Kivaahan tuo luultavasti olisi.

esku
06-08-2010, 06:05 AM
Kerran olen kokeillut. Ihan mukavaahan touhua se oli. Vois mennä taas pelaamaan.