PDA

View Full Version : Täydellinen nainen/tyttö

Jeppe
06-03-2007, 06:32 PM
Minkälainen on teidän mielestänne täydellinen nainen/tyttö?

Peekoo
06-03-2007, 06:34 PM
Melko yksinkertainen kysymys. Kaunis, järkevä, huumorintajuinen, hyväpalkkainen, tekee marisematta kotihommat. :D

Lord Morgan
06-03-2007, 06:36 PM
Melko yksinkertainen kysymys. Kaunis, järkevä, huumorintajuinen, hyväpalkkainen, tekee marisematta kotihommat. :D

Kaikki nuo, niin olisi unelmien nainen olemassa :D

kaheli
06-03-2007, 06:42 PM
Enpä oikeen tiiä :?

Melee-Mies
06-03-2007, 06:43 PM
Niin ja tekee hyvää ruokaa. Ei saa myöskään unohtaa ruumiillisia ominaisuuksia. :D

Nakettaja
06-03-2007, 06:44 PM
PeeeKoo sanoi sen kaiken yhdessä lauseessa :wink:

Keoren
06-03-2007, 06:45 PM
Jaa-a, kuppikokoakos sinä tässä haet?

Joka tapauksessa - tämä jonka kanssa olen tullut mesessä jutelleeksi parissa viikossa yli 100 tuntia ei ole täydellinen, mutta se pieni hiomattomuus ja hämmästyttävä samanhenkisyys ovat jotain niin hienoa, että saavat henkilön tuntumaan virheettömältä. Toisinsanoen, minulle täydellisen naisen tärkein piirre on, että tämä on henkisesti samalla aallonpituudella. On mahtavaa voida puhua tuntikausia henkilön kanssa, joka ymmärtää pitkälti kaiken, mitä sanot. Ulkonäkökään ei ole merkityksetön, mutta sen rooli ei ole välittömän suuri.

LeBaron
06-03-2007, 06:46 PM
Eminemin biisissähän sanotaan : There no such thing, like a female with good looks who cooks and cleans :?

Mulle riittää että on älykäs eikä ole ruma.
Älykkääseen kuuluu huumorintaju ja nämä edellä luetellut..

Teshmi
06-03-2007, 06:49 PM
Eiköhän tossa yllä tullut kaikki.

Leet
06-03-2007, 06:49 PM
Sellane joka välittää!

Lord Morgan
06-03-2007, 06:51 PM
Eminemin biisissähän sanotaan : There no such thing, like a female with good looks who cooks and cleans :?

Mutta siis nyt puhutaan täydellisestä naisesta. Emme mistään mihin tyytyisin. Itsellenikin kelpaisi semmoinen huumorintajuinen, fiksu ja filmaattinen tyttö

Ghost
06-03-2007, 06:52 PM
Sellainen viisas (jota minä olen),
hyvä luonne, rakastava ettei mitään: No joojoo..*mussuttaa purkkaa*
Kaunis vois olla... (semmosii tyttöi harvoin löytyy)

LeBaron
06-03-2007, 06:55 PM

Mutta siis nyt puhutaan täydellisestä naisesta. Emme mistään mihin tyytyisin. Itsellenikin kelpaisi semmoinen huumorintajuinen, fiksu ja filmaattinen tyttö

No siinä tapauksessa jotain lemmenlientä juonut Amy Sue Cooper.

Melee-Mies
06-03-2007, 06:55 PM
Mitä ei löydy kauniita tyttöjä? Niitähän on joka seudulla. :D

hotti
06-03-2007, 07:17 PM
semmonen joka pelaa traviania ja raidaa kaikki mun naapurikylät :)

Melee-Mies
06-03-2007, 07:19 PM
Joo siinähän se. :)

Ropeltaja
06-03-2007, 07:21 PM
Sellainen, joka täyttää kaikki kriteerini..en jaksa niitä kertoa täällä.

Phvli
06-03-2007, 07:25 PM
Jaa-a, kuppikokoakos sinä tässä haet?

Joka tapauksessa - tämä jonka kanssa olen tullut mesessä jutelleeksi parissa viikossa yli 100 tuntia ei ole täydellinen, mutta se pieni hiomattomuus ja hämmästyttävä samanhenkisyys ovat jotain niin hienoa, että saavat henkilön tuntumaan virheettömältä. Toisinsanoen, minulle täydellisen naisen tärkein piirre on, että tämä on henkisesti samalla aallonpituudella. On mahtavaa voida puhua tuntikausia henkilön kanssa, joka ymmärtää pitkälti kaiken, mitä sanot. Ulkonäkökään ei ole merkityksetön, mutta sen rooli ei ole välittömän suuri.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta olet jutellut noin viisikymppisen yksinäisen homomiehen kanssa. Internetissä ei ole tyttöjä, ei edes mesessä.

maanikko
06-03-2007, 07:25 PM
no ensiksi sillä pitäs ehdottomasti olla parta...

:D no ei vaiskaa mulla on jo märkien unien nainen joten ei tarvitse haaveilla

APE_the_hippy
06-03-2007, 07:27 PM

Sittenhän sulle ei jäis ketään raidattavaa :cry:

LoRenzZ
06-03-2007, 07:39 PM
joka olis aina valmiina panettavaks

Melee-Mies
06-03-2007, 07:46 PM
Tuo nyt oli vähintäänkin typerää.

Jamitzu
06-03-2007, 07:48 PM

Tuollainen taitaa olla pelkkää unelmointia. :D
Mutta jos tuollaisen löydät, niin kerro minullekki :wink:

Kon
06-03-2007, 07:49 PM
joka olis aina valmiina panettavaks

Oi.. Tuskinpa sä sitä koskaan saisit "panna" kun ei taida ikä riittää. ^^ Kannattais ekä päästä irti siitä äidin rinnan imuttelusta, ennenkuin tulee tuollaista kirjoittelemaan.

Denral
06-03-2007, 07:51 PM

Kaikki nuo, mutta tärkeintä olisi se, millainen on sisältä ja se, että olisi viisas. Kauneus on vaan boonusta. No en minäkää lähtisi ketään mörrimöykkyä tapaamaan, mutta tämä on vain minun mielipiteeni...

Melee-Mies
06-03-2007, 07:54 PM
Minäkin haluaisin viisaan tytön, mutten kuitenkaan mitään selibaatti-gurua joka puhuis kolmesti viikossa ja katsois minuun aina alentuvasti. :D Eli en ketään itseäni viisaampaa. Tai no, ne taitaa kaikki olla viisaampia eli sanotaan nyt ettei paljon viisaampaa. :P

Lord Morgan
06-03-2007, 07:56 PM

Kaikki nuo, mutta tärkeintä olisi se, millainen on sisältä ja se, että olisi viisas. Kauneus on vaan boonusta. No en minäkää lähtisi ketään mörrimöykkyä tapaamaan, mutta tämä on vain minun mielipiteeni...

Niin, kun ajattelee muullakin kuin molollaan, voi nähdä ihmisen sisälle, jolloin ulkonäöllä ei välttämättä ole niin paljoa väliä... Vaikkakin en ihan kenen kanssa tahansa seukkaisi :D

Melee-Mies
06-03-2007, 08:00 PM
Ihmisen täytyy ottaa huomioon myös lihalliset tarpeensa. :) Oli miten oli, kyllä nuo mitä te olette maininneet ovat paljon tärkeämpiä.

Keoren
06-03-2007, 09:09 PM
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olet jutellut noin viisikymppisen yksinäisen homomiehen kanssa. Internetissä ei ole tyttöjä, ei edes mesessä.

Ai hitto.
Miksei kukaan kertonut tätä aiemmin?

Me kun jo ehdimme seurustelemaankin...
o___o

Mosquito
06-03-2007, 09:18 PM
Ymmärtäväinen, huumorintajuinen, fiksu, leikkisä, kaunis (blondi <3), ahkera ja ja... Koitan lisäillä tähän kun keksin lisää.

HML
06-03-2007, 10:04 PM
Peekoo kiteyttikin jo kaiken asian yksinkertaisesti ensimmäisessä viestissä. Harmi vaan, ettei sellaisia nykyään löydy. Naiset nykyään harmi vain tuntuvat olevan sellaisia, jotka häipyvät mukanaan puolet rahoistasi avierossa. No, onneksi on olemassa avioehto eikä tarvitse mennä naimisiin heti, vaan voi keräillä omaisuuden ja sitten vasta mennä.

houksi
06-03-2007, 10:21 PM
Alkuperäiseen kysymykseen ei ole oikeaa vastausta.
Mutta jos lähtis purkamaan asiaa käänteisesti, niin ainakin perusarvot tulisi kohdata jokseenkin aika hyvin (kummankin näkemys perheestä, työstä, tulevaisuudesta sekä tyypillisistä keskusteluaiheista: politiikka, ympäristö, talous ymv). Joo, voihan se jostain 13 kesäsestä kuulostaa wanhusten puheelta, mutta täytyy todeta että ei se homma pitkään toimi jos toinen on 'ydinperhe' tyyppi (2 lasta, punainen tupa ja perunamaa) ja toinen on sitten anarkistihippi bi-seksuaali viherpiipertäjä (yhtään ko. kohderyhmää loukkaamatta, kait teitäkin tarvitaan).
Luonne sais useimmiten olla säyseä (ettei tarvi joka ilta verinaarmuja selässä rasvata) ja sopivasti kunnianhimoa ja koulutustakin.
Siinä vois olla peruseväät. Loppu onkin sitten vaan plussaa ja bonusta :D

Jeppe
06-04-2007, 04:36 AM
Niin ja tekee hyvää ruokaa. Ei saa myöskään unohtaa ruumiillisia ominaisuuksia. :D
AIVAN

Peekoo
06-04-2007, 06:40 AM

Sen takia siinä listassa on myös 'järkevä', jolla tarkoitin samaa kuin viisas.

outo__
06-04-2007, 07:25 AM
hyvässä mielessä paha tyyppi, kaunis, "kuumat kummut :D " jne..

Dart
06-04-2007, 08:01 AM
Joku, joka on yhtä addiktoitunut tietokoneeseen kuin minä. Semmoisia on harvassa, mutta kyllä löytyy.

helloween
06-04-2007, 08:02 AM
Joku, joka on yhtä addiktoitunut tietokoneeseen kuin minä. Semmoisia on harvassa, mutta kyllä löytyy.

kuten minun sisko!

Spitfire
06-04-2007, 08:26 AM

kuten minun sisko!Ja minun myös!

Dart
06-04-2007, 08:54 AM
Kun en omalle koneelle pääse, menen joko naapuriin tai isoveljen koneelle... Eivätpä taida olla yhtä nörttejä?

Kon
06-04-2007, 09:57 AM
Noh, tähänkin on olemassa monta vastausta, esim: "Täydellistä ihmistä ei ole olemassa"
"Olen homosexuaali, ei kiinnosta"
"Noh tieteellisesti sanottuna.. blaa..blaa..blaa.. ja tähän tulokseen olemme tulleet, että naiset ovat ihmisiä"

Unelma "bejbe" olis tietenkin mahdollisimman.. noh. kyllä te tiedätte. Purekaa käpyä. -.-'

Oscar
06-04-2007, 12:57 PM
fiksu,hauska, ruumiillisesti hyvän näköinen tykkää samoista asioista kuin mä, ja ja.. ei oo sellane 1hQu vaan sellainen... fiksu, hauska ja jne siinä unelmieni nainen :wink:

Iso-Varvas
06-04-2007, 01:07 PM
Tässä ny ois http://irc-galleria.net/view.php?nick=yumeko

ville-v
06-04-2007, 01:08 PM
Kaunis (sehän on katsojan silmässä), älykäs (ei tietenkään minua älykkäämpi), huumorintajuinen (nauraa minun vitseilleni.

Lihapulla I
06-04-2007, 03:39 PM

Nämä + ei petä :)

spede41
06-04-2007, 06:35 PM
Unelmien nainen? Hmm... tätä en ole ikinä miettinyt... No, kauneus ei ole kaikkein tärkein. Täytyis olla hyvä luonne, huumorintajua (tais toi kuulua kyl luonteeseen mukaan), avoin, järkevä ja vielä vastuullinen. Hyvä tiedätte kai kaikki missä :roll:. Luulenpa, että näen lähes päivittäin juuri tämäntyyppisen (mutta viimeisestä ominaisuudesta en tiedä, en ole kokeillut :wink: ) Luulen kumminkin että olen jo löytänyt.

HuliQaani
06-04-2007, 06:40 PM
Tehtiin tänävuonna koulun terveydentiedon tunnilla tämmöinen Unelmanainen-ryhmätyö. :D Hyvän näkönen naama, hyvät rinnat ja perss, ahkera, huumorintajuinen ja työtä käyvä. :D:D

King Violent
06-04-2007, 08:15 PM
Jessica Alba :o

Tulenherra
06-04-2007, 09:15 PM
Täydellinen nainen on se ihminen, jota rakastat päiviesi päähän asti. Niin yksinkertaista se on, ja kun tuo kriteeri on täytetty, kaikki muu jää toissijaiseksi.

Tiberius
10-02-2007, 02:12 PM

Aivan täydellinen kuvaus. :)

ATB
10-02-2007, 04:03 PM
No sehän on itsestäänselvyys. Hyvät rinnat, hyvä persoonallisuus hyvä, hyvä.. bla blaa balaa!
Siis jos se olis täydellinen, niin sittenhän se vois olla liian täydellinen, jolloin se ei olis enää niin täydellinen, joten sen pitäisi olla epätäydellisempi, jolloin hän ei olisi täydellinen. :roll:

mömmö
10-02-2007, 05:15 PM
Melko yksinkertainen kysymys. Kaunis, järkevä, huumorintajuinen, hyväpalkkainen, tekee marisematta kotihommat. :D Yhdyn. :D

Tsäk
10-02-2007, 05:16 PM
Huomauttaisin vain, että tyttönä näitä on aika epämieluisaa lukea, kun näkee mitä pojat ajattelee tytöistä...

Siis eikö teitä muu kiinnosta, kuin (serkkuni sanoin) tissit ja perse? Olisi hienoa nähdä, että edes joku täällä osaisi kunnioittaa tätä "kauniimpaa sukupuolta". Halusin vain kohteliaasti ilmoittaa.

APE_the_hippy
10-02-2007, 05:24 PM
Huomauttaisin vain, että tyttönä näitä on aika epämieluisaa lukea, kun näkee mitä pojat ajattelee tytöistä...

Siis eikö teitä muu kiinnosta, kuin (serkkuni sanoin) tissit ja perse? Olisi hienoa nähdä, että edes joku täällä osaisi kunnioittaa tätä "kauniimpaa sukupuolta". Halusin vain kohteliaasti ilmoittaa.

Puhut asiaa. Täällä vaikuttaa olevan varsin lapsellista porukkaa. :?

EDIT:
Sen siitä saa kun keskustelualueen keski-ikä on siellä 15 ikävuoden toisella puolella.

Satun itsekin olemaan 14-vuotias. :)

EDIT2: Tai no, 15 2 viikon päästä. :)

Jin Hansson
10-02-2007, 05:44 PM
Puhut asiaa. Täällä vaikuttaa olevan varsin lapsellista porukkaa. :?
Sen siitä saa kun keskustelualueen keski-ikä on siellä 15 ikävuoden toisella puolella. Jahka ikää ja kokemusta tuleepi lisää ja maailmankatsomus (toivon mukaan) avartuu, huomaa että on se toinen sukupuoli jotain muutakin kuin tissit ja perse.

Shadow Assassin
10-02-2007, 06:09 PM
Noh, sellasta nyt ei noin vain näön perusteella voi valita, mutta kyllä sen pitäisi olla varmaankin kaunis ja huumorintajuinen.

Ploso
10-02-2007, 06:10 PM
Sanotaan että itekkin tulee ajateltua usein noin (mm kun huomasin tän topicin) mutta loppujen lopuks on se aika helvettiä elää sellasen ties minkä pedon kanssa vaikkois millaset tissit ja hjuva perse.

Järki käteen lapset

ATB
10-02-2007, 06:11 PM
Sanotaan että itekkin tulee ajateltua usein noin (mm kun huomasin tän topicin) mutta loppujen lopuks on se aika helvettiä elää sellasen ties minkä pedon kanssa vaikkois millaset tissit ja hjuva perse.

Järki käteen lapset[offtopic(kai)] Huhuu. Voitte odottaa minulta jatkossakin lapsellisia vastauksia. Olen vain 14, hormoonit hyrräävät. :roll:

Cargo
10-02-2007, 06:11 PM
Tisseillä, perseellä eikä ulkonäöllä ole mitään väliä. Luonne, huumorintaju, ystävällisyys ovat tärkeimmät. Näiden jälkeen tulevat ensiksi mainitut.

Kumman ottaisit?

Isotissinen ja hyvä perseinen, joka ryyppää, polttaa kiroilee jne.

Ei niin isot tissit, eikä paras perse, mutta hyvä luonteinen ja terveet elämäntavat?

Itse ottaisin jälkimmäisen.

Ploso
10-02-2007, 06:15 PM
Tisseillä, perseellä eikä ulkonäöllä ole mitään väliä. Luonne, huumorintaju, ystävällisyys ovat tärkeimmät. Näiden jälkeen tulevat ensiksi mainitut.

Kumman ottaisit?

Ei niin isot tissit, eikä paras perse, mutta hyvä luonteinen ja terveet elämäntavat?

Itse ottaisin jälkimmäisen.

Yks kaveri kattoo tissejä ja persettä iha kybällä mutta valitsee hyvin näissä asioissa neutraalin ihmisen kumppanikseen. Olen hänen faninsa

Kiva niiton kattella mutta mitä sitte. Nii ei mitää.

ATB
10-02-2007, 06:16 PM

Kumman ottaisit?

Itse ottaisin jälkimmäisen. Kai sillä pitis olla aik hyvä berse jos on hyvät elämäntavat. No joo joo. Tiedän mitä meinaat, mutta täytyy sun myöntää, ettet ottaisi jotain 130 kg tonnikeijuakaan... :roll:
Päällinen kauneus kertoo myös luonteesta ja elämän tavoista, ainakin joskus. Joten on sillä ulkomuodollakin väliä. Jos esm on samat vaatteet ympäri vuoden, niin kyllä se kertoo jo jotain.

:E: 8)

Perkele
10-02-2007, 06:17 PM
Klassinen esimerkki: Kaunis, älykäs ja kiltti. Valitse kaksi.

Ploso
10-02-2007, 06:18 PM
Keke... ite tiirasin suurimman osan yläasteesta JUMALATTOMAN hyvää persettä ja feissiä (ei niinkään tissejä) mutta olen todennut asian huonoksi.

että sillee

ATB
10-02-2007, 06:20 PM
Klassinen esimerkki: Kaunis, älykäs ja kiltti. Valitse kaksi. Kaunis ja kiltti. Älykkyyttä voi nostaa, mutta kiltteyttä ja kauneutta on vaikeampi saada.

Perkele
10-02-2007, 06:23 PM
Älykkyyttä voi nostaa, mutta kiltteyttä ja kauneutta on vaikeampi saada.
Älykkyyttä ei voi nostaa. En tajua, mistä tuollaisen nyppäisit. Ja onhan noita plastiikkakirurgeja sun muita.

B. Matlock
10-02-2007, 06:24 PM
Kumman ottaisit?

Itse ottaisin jälkimmäisen.Ryyppääminen ei haittaa sillä sitä harrastelen luultavasti jossain vaiheessa itsekkin. Polttaminen ei haittaa jos se tapahtuu ulkona. Kiroilu on vain hyvästä. Vituttaa sellaiset jotka epäonnisutessaan sanovat: "Voi hitsi." YMS. BULLSHIT!

Cargo
10-02-2007, 06:24 PM

Kumman ottaisit?

Itse ottaisin jälkimmäisen. Kai sillä pitis olla aik hyvä berse jos on hyvät elämäntavat. No joo joo. Tiedän mitä meinaat, mutta täytyy sun myöntää, ettet ottaisi jotain 130 kg tonnikeijuakaan... :roll:
Päällinen kauneus kertoo myös luonteesta ja elämän tavoista, ainakin joskus. Joten on sillä ulkomuodollakin väliä. Jos esm on samat vaatteet ympäri vuoden, niin kyllä se kertoo jo jotain.

:E: 8)Tuskin tyttö/nainen, jolla on terveet elämäntavat on 130g tonnikeiju?

Cargo
10-02-2007, 06:28 PM
Kumman ottaisit?

Itse ottaisin jälkimmäisen.Ryyppääminen ei haittaa sillä sitä harrastelen luultavasti jossain vaiheessa itsekkin. Polttaminen ei haittaa jos se tapahtuu ulkona. Kiroilu on vain hyvästä. Vituttaa sellaiset jotka epäonnisutessaan sanovat: "Voi hitsi." YMS. BULLSHIT!Tarkoitin tuolla, että ryyppää, joka viikonloppu ja muutenkin huonot elämäntavat.

B. Matlock
10-02-2007, 06:29 PM
Kumman ottaisit?

Itse ottaisin jälkimmäisen.Ryyppääminen ei haittaa sillä sitä harrastelen luultavasti jossain vaiheessa itsekkin. Polttaminen ei haittaa jos se tapahtuu ulkona. Kiroilu on vain hyvästä. Vituttaa sellaiset jotka epäonnisutessaan sanovat: "Voi hitsi." YMS. BULLSHIT!Tarkoitin tuolla, että ryyppää, joka viikonloppu ja muutenkin huonot elämäntavat.Tunnen ihmisiä jotka tekevät näin. Mitäs muuta tuohon huonot elämäntavat kuuluu.

ATB
10-02-2007, 06:47 PM

Kumman ottaisit?

:E: 8)Tuskin tyttö/nainen, jolla on terveet elämäntavat on 130g tonnikeiju? Eikun meinsain vähän niinkun kolmantena vaihtoehtona, kiltti, mukava, LÄSKI!

ATB
10-02-2007, 06:48 PM
Älykkyyttä ei voi nostaa. En tajua, mistä tuollaisen nyppäisit. Ja onhan noita plastiikkakirurgeja sun muita. Kyllähän voi`? Huomattavaa älykkyyden nousua havaitaan kun lapsi kasvaa. :roll:

Perkele
10-02-2007, 06:59 PM
Älykkyyttä ei voi nostaa. En tajua, mistä tuollaisen nyppäisit. Ja onhan noita plastiikkakirurgeja sun muita. Kyllähän voi`? Huomattavaa älykkyyden nousua havaitaan kun lapsi kasvaa. :roll:
Jaa sää oot pedofiili. No sitten.

ATB
10-02-2007, 07:04 PM
Jaa sää oot pedofiili. No sitten. Noh, kyllä se kasvaa aina johonkin 22 vuotiaaseen asti, joten ei tarvi olla edes pedofiili! Ja jos tilaat nyt... :wink:

Larzzonn
10-02-2007, 07:07 PM
Ja jos tilaat nyt... :wink:
Saan kaupan päälle lippiksen? 8)
Menikö edes lähelle?

ATB
10-02-2007, 07:10 PM
Ja jos tilaat nyt... :wink:
Saan kaupan päälle lippiksen? 8)
Menikö edes lähelle?[offtopic] Meinasin laittaa voirasian. 8) [offtopic]

benku1
10-02-2007, 07:30 PM
Noh, minä olen pitänyt aina ihanteena tällästä; Vaaleat pitkät hiukset, sin.silmät, ei tarvii missi olla mutta ei kuitenkaan naama aivan petolinnunpersuskaan voi olla, kiltti, ja sisästi kaunis. Perseellä ja tisseillä ei nyt jäätävän suurta merkitystä ole..

Perkele
10-02-2007, 08:57 PM
Noh, kyllä se kasvaa aina johonkin 22 vuotiaaseen asti
Jolloin tyypi onkin sitten kaunis ja kiltti, mutta suunnattoman tyhmä. Sitä ennen vieläkin tyhmempi.

ATB
10-03-2007, 04:33 AM
Jolloin tyypi onkin sitten kaunis ja kiltti, mutta suunnattoman tyhmä. Sitä ennen vieläkin tyhmempi. No eihän se tyhmyys aina haittaa, voihan muuttaa jonnekkin Israeliin ja ottaa sivuvaimoja. :wink:

Perkele
10-03-2007, 06:37 AM
Jolloin tyypi onkin sitten kaunis ja kiltti, mutta suunnattoman tyhmä. Sitä ennen vieläkin tyhmempi. No eihän se tyhmyys aina haittaa, voihan muuttaa jonnekkin Israeliin ja ottaa sivuvaimoja. :wink:
Missä on joka vuosi kuukauden pakolliset kertausharjoitukset. Ei kiitos.

Rinja
10-03-2007, 07:50 AM
Ai että kun näitä on taas niin ihana lukea.

Mitä tulee vaikkapa minun ominaisuuksiini, niin löytyy kyllä nettiaddiktio, ja mieluusti raidailisin Travianissa kaikki ilkeät naapurit pois haitolta, mutta esimerkiksi kaunista ja kilttiä minusta ei saa tekemälläkään. ;D

Vastaisiko tämän (http://www.poko.fi/jukebox/?biisi=timo_tahtoo#timo_tahtoo) kappaleen kuvaus mielestänne täydellistä naista?

Rogue
10-03-2007, 09:13 AM
Ah, miksi kaikki tyttöset aina kieltävänsä olevansa edes siedettävän näköisiä? Ihan nättihän Rinjakin on. Kiltteydestä olen kuitenkin samaa mieltä : <

tämän (http://www.poko.fi/jukebox/?biisi=timo_tahtoo#timo_tahtoo) kappaleen kuvaus mielestänne täydellistä naista?
No jos pari ominaisuutta vielä niin...

Omalla täydellisellä tyttöselläni on yksi kvaliteetti ylitse muiden: Hänen mielenlaatunsa on lähellä omaani. Eli kansankielellä hää tykkää samoista asioista ja hänen kanssaan tuntuu luonnolliselta keskustella hieman aremmistakin aiheista. Sellainen, jonka kanssa voisi synkkänä syysiltana käpertyä peiton alle ja ihan vain jutustella. Ei tarvitse olla mikään pirun ydinfyysikko tai nobel- palkittu meribiologi, ihan omanlaiseni tallustelija. Suhde menee hitoilleen jos toinen päättää päivän päätteeksi pitää syväanalyyttisen puheen kvanttifysiikasta kun itse yritän pelata pelikonsoliani.

Kauneus taasen on, kuten todistettua, varsin katoavaista laatua. Ei sitä ulkokuorta enää muutaman vuoden jälkeen osaa arvostaa vaikka olisi kuinka miss Suomi, väkisinkin ne sisäiset avut tulevat ennemmän tai myöhemmin tärkeimmiksi. Kun jossain vaiheessa vastaan tulee pakostikin joku jolla on nätimpi perse, pitääkin jo ryhtyä miettimään sitä sisältöä.

Kariya
10-03-2007, 10:32 AM
Emma Watson ulkonäöltään, minä huumorintajultaan ja sama luonne nii se ois ok!

pimuli
10-03-2007, 12:04 PM
Unelmien nainen on jo olemassa. Hänen nimensä on Jessica Simpson! :D

GeneSimmons
10-03-2007, 12:08 PM
Kaunis,muotoja(ei koske läskiä),teke hyvää ruokaa,huumorin tajuinen,tykkää musiikista,ei laiska. siinä ne ehdot

Arpimato
10-03-2007, 12:38 PM
jaa, a, että naikkonen... Realistinen, ei alkoholisti (valitettavasti tässä iässä nuo ovat keksineet jo että voi jouda kaljaa aamusta iltaan :( ), osaa sanoa mitä haluaa 10 vuoden päästä ja tärkein: osaa elää ilman että pitää kokoajan olla ohjaamassa.

Armadyl
10-03-2007, 12:41 PM
Noh, minä olen pitänyt aina ihanteena tällästä; Vaaleat pitkät hiukset, sin.silmät, ei tarvii missi olla mutta ei kuitenkaan naama aivan petolinnunpersuskaan voi olla, kiltti, ja sisästi kaunis. Perseellä ja tisseillä ei nyt jäätävän suurta merkitystä ole..

Samoin olen minäkin, kunhan hiukset eivät nyt järjettömän pitkät ole. Vaalet ne pitää olla. Niin, ja tuolla viimeisellähän viitataan myös kauneuteen, kunhan kumpikaan ei ole liian iso/isot...

Tuohon voisi viel lisätä isot bosat ja iso perse :mrgreen:

Itse pidän enemmän, että molemmat olisivat sellaiset... miten sen nyt sanoo... normaalikokoiset. Ei mitään jättejä... Ainakin itseni ihastuksella on vaalet hiukset, sopivan kokoiset rinnat/tissit ja peppu (tytöistä ei saa sanoa perse...). Ei mitään leveähköä persettä, ei. Eikä mitään älyttömän kokoisia rintoja, mieluummin sellaiset normeissa pysyvät.

E: Niin, ja hiukset noin 10 senttiä yli olkapäiden. Täydellinen paketti!

Noh, nämä olivat mielipiteeni.

DreamEater
10-03-2007, 12:43 PM

Eetscha
10-03-2007, 02:31 PM

Itselläni samat, mutta tykkään noista hiuksista vähän yli keskipitkinä.

Ja täydellisen tytön ei minusta pitäisi käyttää meikkiä, vaan kaiken pitäisi olla luonnollista.

The Unforgiven
10-03-2007, 04:19 PM

Itselläni samat, mutta tykkään noista hiuksista vähän yli keskipitkinä.

Ja täydellisen tytön ei minusta pitäisi käyttää meikkiä, vaan kaiken pitäisi olla luonnollista.

Eetscha, olen samaa mieltä, jos kerran on täydellinen, ei tarivtse meikkiä, mutta kun kukaan ei ole niin ei voi mittään :?

Minä pidän enemmän bruneteista ja punapäistä.
Pituus siten että hiukset ylettävät hartioille tai vähän yli.
Rinnat riittä jos on siinä normin koon hollilla (B-C).
Takamus on vähän niin ja näin, pidän hieman normaalia isommista. :wink:

Arctica
10-03-2007, 04:24 PM

Samoin olen minäkin, kunhan hiukset eivät nyt järjettömän pitkät ole. Vaalet ne pitää olla. Niin, ja tuolla viimeisellähän viitataan myös kauneuteen, kunhan kumpikaan ei ole liian iso/isot...

Minun ihastukseni on lähemmäs juuri tämän näköinen kuin tässä on kuvailtu.

Itse pidän enemmän, että molemmat olisivat sellaiset... miten sen nyt sanoo... normaalikokoiset. Ei mitään jättejä... Ainakin itseni ihastuksella on vaalet hiukset, sopivan kokoiset rinnat/tissit ja peppu (tytöistä ei saa sanoa perse...). Ei mitään leveähköä persettä, ei. Eikä mitään älyttömän kokoisia rintoja, mieluummin sellaiset normeissa pysyvät.

Noh, nämä olivat mielipiteeni.

Samaa mieltä Armadyl.

LapinKulta
10-03-2007, 05:00 PM

Repesin :lol:

Entä jos käy niin että kun halaatte niin ne jumbo tissit tulevat väliin ettekä pysty halaamaan niiden takia :lol:

Oli pakko.