PDA

View Full Version : kiekko.tk(nettijääkiekko) pelin arvostelu

nakki-kauppias
06-03-2007, 12:11 PM
Tämä on arvostelu nettijääkiekkopelistä(kiekko.tk)

Kiekko.tk ei pääse juhlimaan ulkoasullaan, 2d-grafiikka yksinkertaisine, joidenkin mielestä jopa rumina pelaajineen ei herätä suuria intohimoja nykyajan 3d-ilotulitukseen tottuneessa pelaajassa.

Ulkoasu kuitenkin pettää, kyseessä on addiktiivinen ja mukaansatempaava jääkiekkopeli, jossa yleensä päämääränä ei ole voitto vaan hyvät tehopisteet.Peliä tähdittävät vielä joukkuepelit joita voit käydä oman joukkueesi kanssa muita tiimejä vastaan käydä.Pelissä on neljä eri kokemustasoa novice->amateur->pro->elite.(näistä saat tarkempaa tietoa pelin foorumeille.)

Nykyään uusille pelaajille, ja jopa hieman kokeneemmillekin, peliin sisääntulo on kuitenkin tehty liian vaikeaksi, maaleja saa lähinnä vain poikittaisliikkeistä, eivätkä aikaisemmissa versiossa tutuiksi tulleet kovat yläkulmavedot enää toimikkaan. Tästä miinusta.

Peli on täysin ilmainen pelata,mutta jos haluat tehdä itse joukkueen(joka ei ole välttämätöntä) joudut maksamaan siitä pm jonka voi tilata kännykällä.Itse olen ilmankin pärjännyt.

Kiekko.tk, niin englanninkielinen kuin onkin, on jäänyt lähinnä suomalaisten jutuksi. Muutamia saksalaisia, ruotsalaisia ja yhdysvaltalaisia, jopa yksi tshekki, on pelissä kuitenkin näkynyt.

Äänipuoli pelissä rajoittuu kiekon kolahduksiin ja alku- ja loppusummereihin, mutta se on toisaalta hyvä asia, sillä näin tunnelmaa luovat musiikit erottaa hyvin taustalta

Tämä ei kuitenkaan pelaamista haittaa, sillä oikea kiekkoilija pärjää vaikka ilman ääniä.

Arvosana: 9+
Grafiikka: 6½
Äänet: 8+
Pelattavuus: 9+

(peliä voi kokeilla rekisteröitymättä,mutta ilman rekisteröintiä et saa omia tehopisteitä.etkä voi käydä joukkue pelie, etkä kommunikoida muiden pelaajien kanssa.)pääset kokeilemaan tätä peliä tästä osoitteesta:http://kiekko.tk

EDIT: nyt toimii

Denral
06-03-2007, 12:11 PM
linkki ei toimi :(

HäzLä.
06-03-2007, 12:43 PM
Ei kiekko.tk kuulukkaa olla mitkää huippu graffat :P. Itse pelaan sitä oon pelannu jonku 1vuode jo. Ja sen o ihan loistava peli mutta ei ehkä aluks näytä siltä :). Kyllä ne kovat ylämummo vedot siniseltäkin onnistuu jos osaa ja on niitä ulkomaalaisiakin paljon jos osaat vaan käydä kattomassa esim englannista ja kanadasta. Ja sitten kun kehittyy voi pelata noissa liiga jengeissä tai nostaa oman jenginsä liigaan.

GreenCow
06-03-2007, 12:45 PM
Loistava peli. Olen pelannut noin 9kk.

S-Zero
06-03-2007, 12:46 PM
Olisi ihan hyvä peli, mutta liikaa kitisiöitä. :/
(kokemusta on jonkin verran)

MacDuck
06-03-2007, 12:47 PM
linkki ei toimi :(Toimiipas

kaheli
06-03-2007, 12:56 PM
Aika hyvä :wink:

Leet
06-03-2007, 12:59 PM
En pelaaa sitä.

Jeffe
06-03-2007, 12:59 PM
Ahh, kerrankin joku ottaa tämänkin pelin aiheeksi.

Itse olen pelannut jo pelin alusta saakka,
eritunnuksilla.. Eli kokemusta pelistä 40kuukautta.

Peliä ei ole turhalla grafiikalla pilattu, mutta toisaalta näillä angstihampparilapsilla se on
pilattu, ainakun teet huoneen ja teet maalin kuuluu "LOL MUNQ!!11yxyxyxyx",
joka on välillä helvetin turhauttavaa ja ärsyttävää.

lopettamassa olen, liigojakin olen pelannut
vaikka kuinka monta kautta.

Denral
06-03-2007, 01:29 PM
linkki ei toimi :(Toimiipas

Kai kun hän korjasi sen!

Kreck
06-03-2007, 02:24 PM
Tämä asia on vähän sama asia kuin cs 1.6.

Monet kaverit sanoo että cs source on parempi ku 1.6 koska sourcessa on parempi grafiikka.

Itse miellän taas että 1.6 on parempi koska se on parempi pelattavuudeltaan, ja 1.6:ssa tarvitaan enemmän taitoa osuakseen esim. päähän.

Itse arvosta pelattavuutta enkä grafiikkaa.

nakki-kauppias
06-03-2007, 03:51 PM
Tämä asia on vähän sama asia kuin cs 1.6.

Monet kaverit sanoo että cs source on parempi ku 1.6 koska sourcessa on parempi grafiikka.

Itse miellän taas että 1.6 on parempi koska se on parempi pelattavuudeltaan, ja 1.6:ssa tarvitaan enemmän taitoa osuakseen esim. päähän.

Itse arvosta pelattavuutta enkä grafiikkaa.

Täysin samaa mieltä!.Tuossa tekstissä kun kirjoitin tästä heikosta grafiikasta tarkoitin vain ,että moni ei edes aio vilkaista kokopeliä koska siinä on huono grafiikka ja jäävät näin paljosta paitsi :cry: .Omasta mielestänikin muuten cs 1.6 on monin verroin parempi kuin source :D

Nelly
06-03-2007, 04:17 PM
Kyllä, ihan mahtava peli :) Samaisella Nelly nickillä pelailen.. 2004 vuodesta lähtien tultu pelailtua 8)

Jamitzu
06-03-2007, 04:23 PM
Ihan hyvältä peliltä vaikuttaa :D
Täytyypi tehdä nickki...

nakki-kauppias
06-03-2007, 04:41 PM
Täytyypi tehdä nickki...

Ny puhuu jami asiaa!...ja kiekko.tk sopii muuten hyvin pelata tämän travianin kanssa.

Maksutin
06-03-2007, 04:43 PM
Pelasin noin 2vuotta mutta lopetin ku löysin tämän travianin. Pitemmän päälle siihen kyllästyy.

Lisäksi siihen jää koukkuun, "lisää statseja jeee!!"

Jamitzu
06-03-2007, 04:45 PM
Täytyypi tehdä nickki...

Ny puhuu jami asiaa!...ja kiekko.tk sopii muuten hyvin pelata tämän travianin kanssa.

Joo, samalla ku viljapelto kehittyy, ni voi laukoo maaleja :wink:

nakki-kauppias
06-03-2007, 04:48 PM
Pelasin noin 2vuotta mutta lopetin ku löysin tämän travianin. Pitemmän päälle siihen kyllästyy.

Lisäksi siihen jää koukkuun, "lisää statseja jeee!!"

Juuri näin...siihen jää pahasti koukkuun :D .Itse löysin travianin kiekko.tk foorumien kautta(mutta kiekkoa en missään nimessä jättänyt!)

Jeremy
12-05-2007, 12:18 PM
Kiekkoa on tullut pelattua jo 2 vuotta.Grafiikasta 6½ :? sen grafiikka tekee kiekon!Itse en ees välttämäti pelaisi jos ulkoasu olisi toisenlainen.