PDA

View Full Version : Miten päiväsi meni?

Tsäk
05-28-2007, 03:56 PM
Elikkäs tänne saa kertoa kuulumisia päivästään. Voi poistaakkin, jos kukaan ei innostu tästä, mutta jos haluaa kirjoittaa. Kerro hyviä ja huonoja puolia.

Itse voin sanoa, että vietän tänään 13 vuotis synttäreitä. Koulussa taas harjoiteltiin kevätjuhlaan, joka on rasittavaa.

Meteorman
05-28-2007, 03:57 PM
Onneksi olkoon! :D
Minulla meni ihan hyvin. Ei valittamista. :lol:

$ick fury
05-28-2007, 03:57 PM
iha hyvi oli äidinkielen koe tänää meni hyvin travianis sain ryöstettyy yli 4k kaikkii resurssei mun 90väestön n. kylällä

-Fekes-
05-28-2007, 03:59 PM
Viimistä viikkoa viedään :D Ja oltiin matiikan tunnilla ATK-luokassa -> Travian. Sitte me katottiin leffaa melkeen joka tunti ja bilsan tunnilla oli "tietovisa" joka voitettiin ja saatiin mässyä palkinnoks.

Huonoja puolia: Saatiin kaveritten kaa muistutus ku vietiin madcrockia kirjastoon

EDIT: onneks olkoon! Ò~*

Muumio-omena
05-28-2007, 04:00 PM
Mitenkäs täs, 2h uintitreenit kuten joka päivä, koulussa mälsää. Aika normipäivä

King Ville
05-28-2007, 04:02 PM
Mun päivä oli persees**! Olin kipeenä ja sillai

Dart
05-28-2007, 04:05 PM
Hauskaa on... Tai sitten ei. Oli tänään koko päivä pesisturnauksia, ja kun satun olemaan tälläinen läski punkero, niin en ollut tietysti mukana. Tämä johti siihen, että kaverini, joka harrastaa karatea, alkoi hakkaamaan minua huvin vuoksi. Nyt paukutan ITG:tä, kun vanhempien mukaan pitää jotain urheilua harrataa. Valitsin siis tämän, jotten joutuisi hylkäämään tietkokonetta... Takaisin urheilun pariin.

Wanda
05-28-2007, 04:07 PM
Olin kipeänä.

Kodek
05-28-2007, 04:11 PM
Päivä meni erittäin mukavasti, vähän sataen ja poliisitkin kävi koululla, kai yritti ratsata mopoja.. PAKOON-->> :shock: :D :D

Alfa
05-28-2007, 04:11 PM
Litsasin..

B. Matlock
05-28-2007, 04:12 PM
Melko normaalia, eli melkoisen pe*seestä. Mikään ei mennyt putkeen ja muutenkin aika tylsää.

luckyless
05-28-2007, 04:16 PM
katottiin leffaa syötiin mässyy ja käytiin ruinaa tavaroita muista luokista =P :D :)

munkkipossu
05-28-2007, 04:19 PM
mul on menny iha ok.. ope sano etten saa ehtoja ainakaa matikasta.. fysiikasta en tiiä..

Kheissi
Aamulla äikän 6. kurssin koe, eli kirjallisuus historiaa.. Ja nyt pitäisi lukea MAB6 kokeeseen, kellään mitään hajua Aritmeettisista lukujonoista?

Denral
Päivä meni ihan hyvin... Saatiin koulussa kokeita takasin, 10+ Matikan koe. Mikäs tässä.

Dart
05-28-2007, 04:20 PM
Joo... Se on 456364425684623537658... Selkiskö?

terminator
05-28-2007, 04:27 PM
nooh taytin tanaan 30 ja vedettiin kamujen kaa kunno kannit 8) orlp!

Terria
05-28-2007, 04:28 PM
Ei mikään erikoinen päivä. Aamulla oli ruotsin koe, joka meni perushyvin. Lukion ekasta vuodesta jäljellä enää yksi koe, joka on keskiviikkona, eli huomenna on vapaata! Tänään en koulun jälkeen tehnyt mitään, vaan tulin kotiin lukemaan. Luin n. 5 min. jonka jälkeen Travianlandiaan... Kävin lisäksi vetämässä vähän endorfiiniä pyöräilyn merkeissä.

LoRenzZ
05-28-2007, 04:31 PM
Joo... Se on 456364425684623537658... Selkiskö?just mitä spämmii...

no eipä paljoo valittamista. uskauduin viimenki tekemään bäckärin, tulin 2 kertaa niskoilteen mut muut meni sille mahaltaa, eli kohtalaisen hyvä. käytii hinkkiksel, (hypitää pyöräl, kauheet hyppyrit O.-)
kaaduin 3 kertaa, tuli kiva haava, taas, ja lähettiin.

kerkesin hyppää joku kymment kertaa, jotka tuli aika isosta hyppyristä.... oli jotain puoltoista metrii, laskeuduin alastuloon sillee... en osaa sanoo.

katotaan huomenna enkun tunnilla big masia, sellane kiva... :D

edit: saatiin fisyykan kokeet ja sain 8+. perus numerot mulla.

Dart
05-28-2007, 04:34 PM
Niin, tuosta Lorenzzin kokeesta tuli mieleen, että saimme historian kokeet tänään ja tuli 8-. Olen pettynyt, silä kokeitteni keskiarvo on normaalisti yli 9. Kaikenlisäksi kaverini sai luokan parhaan 9½, ja siitä sai sitten kuulla koko päivän... Leso, leso.

Kaverini saa muuten normaalisti huonompia kuin minä.

Makki
05-28-2007, 04:36 PM
No ihan hyvin herätys 8.00 ja travianiin. Koulu meni epätavallisen hyvin koska ei oikeestaan ollu mitään aineita. Sitte kaverille, jossa pelataan about 4-5 tuntii koneella travianii ja ollaan foorumil. Jonka jälkee pelattiin 1 tunti tennistä. Ja kotona pieni tappelu kuka juo limun loppuun ja sitte takas koneelle. Sitte kun olen kirjottannu tämän viestin menen ulos tekemäänn jotain muuta, Ehkä juoksemaan. :)

King Ville
05-28-2007, 04:52 PM

no eipä paljoo valittamista. uskauduin viimenki tekemään bäckärin, tulin 2 kertaa niskoilteen mut muut meni sille mahaltaa, eli kohtalaisen hyvä. käytii hinkkiksel, (hypitää pyöräl, kauheet hyppyrit O.-)

kerkesin hyppää joku kymment kertaa, jotka tuli aika isosta hyppyristä.... oli jotain puoltoista metrii, laskeuduin alastuloon sillee... en osaa sanoo.

Älä vaan sano että ootte kattonut Videoo nimeltä Big Muzzy. Vaik mä oon vast 4 luokalla mekin ollaan katottu sitä.

Ollimus
05-28-2007, 04:57 PM
Ihan loistava! Saksa loppu, tietotekniikka loppu.... Ruotsin kokeesta 6½ ja kesä loma tulossa!

Almighty_Tuukka
05-28-2007, 04:59 PM
Aamulla oli uskonnonkoe mikä meni ihan surkeesti. Kalassa kävin ja munat jäi uuniin ja kaiken lisäks joku hiton Lohi hyppi 20m päästä miun veneestä, eikä ollu mikään pieni. No sain loput kiljut pullotettua (11½litraa) enkä mopoo päässy taaskaan korjailee.

Nyt istun koneella ja tekis mieli vetää kalsarikännit, muttei pysty ku pitää lähtee ennen klo 7 verikokeisiin ettei ois jokut helevatan eläkelläiset kansoittaa koko paikkaa *huoh taidampa kokeilla valvoa koko yön.

LoRenzZ
05-28-2007, 05:12 PM

Älä vaan sano että ootte kattonut Videoo nimeltä Big Muzzy. Vaik mä oon vast 4 luokalla mekin ollaan katottu sitä.kyl meki alotettii sen kattomisen 4 luokalla. atm 5 luokalla... koht kutosella

Radcan-
05-28-2007, 05:20 PM
oon kutosella
mul on menny hyvin koulu kokeista tulee vitosia ja seiskoja
hehe eli ihan päin persettä

gukkis
05-28-2007, 05:34 PM
päivä meni ihan hyvin, ottaen huomioon että opettajamme hymyili omituisesti sanoessaan: "hyvää huomenta ja viimeistä maanantaitanne", koska oli koulu viikon viimeinen maanantai, mutta asian voi käsittää monella tavoin :shock:

Kirov
05-28-2007, 06:21 PM
Mitäs tässä photoshoppasin koulussa mun avataria. Päästiin tunnin aikasemmin ja huomenna koulu alkaa klo 10. Valvoin sunnuntaina aika reilusti nii nukuin sit tänään päivällä ja heräsin vasta 20.

Grendos Zerin
05-28-2007, 09:55 PM
Onnitteluni synttärisankareille. Itsellä oli Ruahtin koe, joka meni aivan perseelleen. Että ei kauhean kivaa ole ollut. Ja ennen koetta oli sellainen stressi, että oksat pois: veri pakeni päästä - naama valkoiseksi - eli ihan kevyt huimaus. Ja sitten sai kanssa ravata vessan puolella kokoaja. :D

zomber_06
05-28-2007, 10:24 PM
täydellisesti sain 500 asukasta täyteetn:D

Peace
05-28-2007, 11:45 PM
Kävin työhaastattelussa vain havaitakseni tulleeni jo valituksi. Että nyt sitten suljettua osastoa kesän verran. Oh yeah...

Grendos Zerin
05-29-2007, 12:06 AM
Sehän kuulostaa mukavalta. :)

Lord Morgan
05-29-2007, 05:53 AM
Oma päiväni alkaa kuin rasvattu, 2 tuntia atk, ja sen jälkeen alkaa matka kohti uusia seikkailuja :D

palikka
05-29-2007, 07:13 AM
Äsken tulin kotiin ja sain koeviikon viimeisen kokeen tehtyä.. Perjantaina on enää kevätjuhla jonka jälkeen alkaa kesäloma. Nyt ajattelin mennä takaisin nukkumaan ja herättyäni pelata tietokoneella koko loppupäivän :D .

Vesui
05-29-2007, 07:23 AM
Noh, ei voi kertoa vielä mitään, kun päivä vasta alussa. Tietotekniikan aamutunnít ja viimeiset tt tunnit. Piti käydä kesken kaiken hammaslääkäris ja porattiin :shock:. {jatkuu myöhemmin}

jos jaksan kirjoitella edes tänne. Saitko selvää tästä?

Jin Hansson
05-29-2007, 07:46 AM

En.

maunth
05-29-2007, 08:09 AM
Rakas päiväkirja... :D
...ei sentään.

Pakkasin tänään kamat ja kesäloma alkoi virallisesti (jei), vaikka olinkin jo ollut lomalla kuukauden. Nyt koulun atk-luokassa vääntämässä traviania ja voisin kohta lähteä kotiin.

Träpeltäjä
05-29-2007, 10:07 AM
Pelasin 2 tuntia pokeria, vain todetakseni, että sinne meni 2000 euroa. Seuraavaks vois käydä ostamassa uuden polkupyörän. Komia ilma ulkona.

Dart
05-29-2007, 12:00 PM
Noh, ei voi kertoa vielä mitään, kun päivä vasta alussa. Tietotekniikan aamutunnít ja viimeiset tt tunnit. Piti käydä kesken kaiken hammaslääkäris ja porattiin :shock:. {jatkuu myöhemmin}

Kyllä. Sen kun copy pastettaa johonkin... :D

Tänään oli hyvä päivä. Kolem tuntia koulua, alkoi vasta klo 10.40. Kaksi tuntia katsoimme Not another teenage movie (Olikohan oikein) ja vika tunti oli kemiaa. :D

Almighty_Tuukka
05-29-2007, 12:21 PM
Jouduin aamulla herää Puol 7 ja kaupunkiin jonottaa verikokeisiin. Pääsin sitten Puolen tunnin jonottamisen jälkeen. Ja nyt kummastuttaa että miks hitossa ne eläkelläiset pakkaa sinne heti aamusta ku niillä on koko hiton päivä aikaa?!? kaikilla ei ole!

Grendos Zerin
05-29-2007, 01:02 PM
Nyt istuskelen täällä kilahtamispisteessä kuunnellen, kun faija soittaa viereises huonees R&B:tä. Kiroilen, kun ei ole vielä 18 vuotias (ei ajokorttia), että pääsis pois täältä keskeltä ei-mitään.

Onhan tuossa Suomen yksi vilkkaimpia teitä vieressä, mut ei huvita mennä fillarilla sinne, kun rekat ajaa satasta noin puolen metrin päästä.

Wanda
05-29-2007, 01:35 PM
Voitettiin koulun luokkien välinen futisturnaus ja päästiin sitten kotiin. Mun kuitenkin täyty mennä kuviksen arvosteluun :? , mutta sekin suju hyvin kun 9 sieltä tuli.

Peekoo
05-29-2007, 01:35 PM
Vai että kolmen tunnin päiviä....minulla oli kuuden tunnin päivä tänään niin kuin huomennakin. -.-

Tsäk
05-29-2007, 05:14 PM
Kaverit oli jotenkin päättänyt hylätä mut joten koko päivän olin yksin. Lopus sit ope päätti puuttuu asiaan. Ei siin muuten oo mitään, mut ope on niin...

B. Matlock
05-29-2007, 07:16 PM
Samaa ku aina ennenkin, täyttä paskaa. Maailma on vaan niin per*eestä

Lord Morgan
05-29-2007, 07:25 PM
Eikä ole, minun päiväni meni ihan mainiosti, sain ulkoilmaa kun olin kavereiden kanssa kulmilla notkumassa, näki tuttuja kadulla laahustaessa. ja sitten sai hyvää ruokaa, eli siis koko päivä on noin 9 arvoinen :lol:

Ollimus
05-29-2007, 07:28 PM
Mikäs tässä.. Koneella miltein kokopäivä ja pääsin koeaika modeksi.. eli ihan hyvä :P

Eiskalt
05-29-2007, 07:30 PM
erittäin huonosti!

Kon
05-29-2007, 07:45 PM
Mikäs tässä.. Koneella miltein kokopäivä ja pääsin koeaika modeksi.. eli ihan hyvä :P

Onnea ^^

Ihan hyvinhän tuo päivä meni.. Salilla ja mopolla ajellessa.. Nyt ajattelin mennä pelaamaan täys hom*a Tekken 5 story modea läpi..

Dart
05-30-2007, 04:03 AM
Tänään alkoi päivä taas niin hyvin... :( Ei ole aamiaista, eikä halua lähteä kouluun, mutta sattumoisin on 6 tunnin päivä täynnä venäjää matikkaa sun muuta kauheata roskaa.

YoVissy
05-30-2007, 04:19 AM
Päivä vasta aluillaan, mutta silti tuntuu hyvältä päivältä. =) 9:ltä koululle, ennen 11:stä takasin kotia. Lukion koeviikko <3

Mutta nyt vois ottaa matsin tai kaks Pro Evolution Soccer 5:sta. Ja löylyttää AC. Milan ja muut pienseurat ;)

Lord Morgan
05-30-2007, 04:35 AM
LoL you all! Oma päiväni koostuu täysin laiskottelusta ja muus... Ai mitä? Liikuntapäivä tänään... *****! Sitten päivän arvo laskee rajusti, sanoisin alku mietinnän jälkeen 6

B. Matlock
05-30-2007, 05:06 AM
Nyyh. Pian alkaa 6tuntia armotonta pyöräilyä... :cry:

Almighty_Tuukka
05-30-2007, 06:11 AM
Oli kyllä maailman ihanin herätys tänä aamuna... About 7 paikkeilla herään sellaseen älyttömään suonenvetoon vasemman jalan pohkeessa :x Koski sen verran että piti oikein karjua vähäsen. Ja nyt se on ohi, mutta siihen pohkeeseen koskee vieläkin, oli toinen ja viimeinen kerta kun tulee minulle tuo :x

Jin Hansson
05-30-2007, 06:23 AM
Oli kyllä maailman ihanin herätys tänä aamuna... About 7 paikkeilla herään sellaseen älyttömään suonenvetoon vasemman jalan pohkeessa :x Koski sen verran että piti oikein karjua vähäsen. Ja nyt se on ohi, mutta siihen pohkeeseen koskee vieläkin, oli toinen ja viimeinen kerta kun tulee minulle tuo :x

Suonenvedot ovat niin ihania, etenkin kun herää niihin... Ittekin jossain vaiheessa näin jotain ihan kivaa unta jossa tapasin kavereitani ja juttelin heidän kanssaan, mutta sitten se uni keskeytyi kun oikea jalka kramppasi. Koko päivän tuntui sellainen... no, miten sen nyt sanoisi. Kävely ei tuntunut mukavalta.

LoRenzZ
05-30-2007, 06:33 AM
njaah...

tiistaina 6 tunnin päivä, liikunnassa oli pesistä, kutoset oli särkänniemes nii piti leikkii meijä luokan kaa. :D sen jälkee lähettiin taas hinksalle, viimeinkin uskailduin vetää yhestä pikku dropista. ei mitää sen kummempaa, paitsi kun hypin trampoliinilla ja tein joten, menin sillee hienosta selällee sit kamu pompautti mut ja siel maassa makaamassa.

:?

Peekoo
05-30-2007, 10:48 AM
Melko hyvin, koulupäivä oli 1 ½ lyhempi kuin piti ja on syntymäpäiväni :) Lahjaksi sain MP3-soittimen 2 GB kiintolevyllä ja sillä voi myös katsoa elokuvia, kuvia, kuunnella radiota, etc. kun edellinen hajosi. Ja illemmalla sit varmaankin kakkukahvit.

maunth
05-30-2007, 10:50 AM
Melko hyvin, koulupäivä oli 1 ½ lyhempi kuin piti ja on syntymäpäiväni :) Lahjaksi sain MP3-soittimen 2 GB kiintolevyllä ja sillä voi myös katsoa elokuvia, kuvia, kuunnella radiota, etc. kun edellinen hajosi. Ja illemmalla sit varmaankin kakkukahvit.

Ipod tjsp? :S Onnea!

Oma päivä meni nukkuessa kello kymmeneen, join aamukahvit ja tulin selaamaan foorumia :P

Kirov
05-30-2007, 11:03 AM
Ei kivasti. Valvoin myöhään ja tein rästitöitä.
Vois tehdä tonne RPG-osioon my diaryn.

Peekoo
05-30-2007, 11:28 AM

Ipod tjsp? :S Onnea!

Oma päivä meni nukkuessa kello kymmeneen, join aamukahvit ja tulin selaamaan foorumia :P
Samanlainen kuin Ipod, paitsi Creativen tekemä eikä ole nimellä Ipod. Creative Zen V Plus 2GB tais olla nimi.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3675

Grendos Zerin
05-30-2007, 11:59 AM
Tuossa kello 12 heräsin, kun faija riehu makkarissaan jotain. Sen jälkeen lähinnä Ragnarök Onlinea pelaillut ja lukenut Akkaria sekä Pelit-lehteä. Nyt pitäs imuroida, ja sen jälkeen aattelin lähtee tonne mettään samoamaan.

ventti
05-30-2007, 12:10 PM
kaveri kaato mut pyörällä,ja nyt on jalka ruvella :twisted:

Denral
06-02-2007, 11:25 AM
Hyvin meni! Oli fudis harkat ja meidän italialainen valmentaja
sano että mä olen paras! :)

Anti-K
06-02-2007, 04:10 PM
Mietitään... Kello 5.55 Herätys... Klo 6.00 Käynti Travianissa... Klo 6.02 Käynti TribalWarsissa... Klo 6.04 Käynti Travian Foorumeilla... Klo 7 Aamupala...
Tähän asti on mennyt hyvin...
Klo 7.32 Meno koululle hakemaan todistukset...
Klo 8.45 Koulu Lopetettiin (Hyvä asia)...
Klo 9 Kotio päin tulossa...
Klo 9.30 Kotona... Potkin palloa naveton seinään...
Klo 10.15 Meno Kauppaan Nimeltä "Sale" Ostin Pizzan ja ison kokis pullon...
Klo 10.23 Aloitin Pelaamaan FFXII (PS2)...
Klo 11.50 Autoin Isoveljeeni FFXII ja tallensin vahingossa sen pelin mun pelini päälle... Siinä meni sitten 27H:n Hakemat lvl, rahat, EXP, Aseet, Licence alueet, ym.
Eli päivä on mennyt Tavallisesti, eli Päin Läpee...
Ja loppu päivä tehdään jotain, mikä on salaista teille...

Leet
06-02-2007, 09:31 PM
Iha hyvi päivä meni

Jezebel
06-02-2007, 09:50 PM
Pikkuveljen lakkiaisia juhlittiin. Heräsin noin puoli yhdeksältä ruhtinaallisten viiden tunnin yöunien jälkeen. Käväisin nopeasti vilkaisemassa Traviania ja aloin sitten tehdä kaikkia viime hetken juhlavalmisteluja. Kymmeneltä käväisin vielä törkkäämässä yhden rakennuksen valmistumaan, koska olin kylävahdille antanut ohjeet sen rakennuksen laajenteluun, eikä sitä edes ollut olemassa vielä. Sen jälkeen suljin koneen ja päätin luottaa kylävahtiini.

Puoli kahdestatoista melkein kahteen olin lukiolla seuraamassa juhlallisuuksia siellä. Sitten pitikin rynnistää kiireellä takaisin kotiin laittamaan kaikki tarjottavat pöytään ennen kuin kello olisi kolme ja ensimmäiset vieraat tulisivat. Täpärälle meni, mutta onneksi ensimmäiset vieraat olivat minun ja veljeni ystäviä - eli eivät siis kovin paskantärkeää porukkaa.

Litkin sahtia koko päivän. Ei siinä pitäisi olla kovin paljon alkoholia ehkä, mutta iltasella oli jo vähäsen hutera olo. :D Ehkä asiaan vaikutti se, että en ikinä juo mitään alkoholipitoista, enkä ollut viime aikoina syönyt tai nukkunut läheskään riittävästi.

Joskus yhdeksän aikoihin viimeiset vieraat päättivät häipyä, ja pääsin tarkistamaan kyläni. Sitterini oli tehnyt hyvää työtä. <3 Kannatti luottaa häneen. Nyt toivon mukaan en ole enää sahtikännissä, kun pitäisi lähteä autolla liikkeelle vielä nyt yön päälle.. Ei ainakaan tunnu enää mitenkään omituiselta.

Grendos Zerin
06-02-2007, 09:54 PM
Heräämistä ei tapahtunut... kun en nukkunutkaan. Medieval II Total Warii pelasin toho klo 10 asti.
Sen jälkeen menin lukee Aku Ankkaa ja... sit kello 15 aloin kahtoo animeita ja just lopetin. :D
Tylsä päivä, ku en menny pikkuserkun lakkiaisiin.

coolleon
08-01-2007, 09:20 AM
Ihan tavallinen päivä ei oo mitään erikoista tapahtunut.

Tsäk
08-01-2007, 12:01 PM
No istunu vaan tylsistyneenä enkä oo tehny mitään... onneks koulut alkaa koht ni on ees jotain tekemistä.

Larzzonn
08-01-2007, 12:04 PM
No just heräsin et... :)

Hypnotism Psycho
09-12-2007, 03:18 PM
Hyvä päivä oli tänään. Minulla meni koulussa hyvin ja waretus meni läpi...

The Unforgiven
09-12-2007, 03:19 PM
Päin persettä. Koulu nimittäin on ihan sieltä kaivettu :wink:

miljoonas10
09-12-2007, 03:56 PM
hyvinhän se päivä meni.
en sanonut mitään typerää eikä kukaan kiusaanut.
meillä oli myös matikan koe => viisi euroa taskuun.

Eetscha
09-12-2007, 04:01 PM
Ihan ok päivä, ei mitään kovin erikoista tapahtunut tänään.

Paitsi että rinnakaisluokalle tuli koulussa joku amerikkalainen homopoika (vähän pelästyin kun luulin aluks että se oli tyttö joka oli leikannu hiukset lyhyeksi :shock: Myöhemmin sain kuulla että hän oli homo)

Ja siis tuo kyseinen poika on itsekin kertonut että on homoseksuaali.

MasterMursu
09-12-2007, 04:56 PM
Ihan hyvin meni päivä.
Oli luokkakuva = sairastahuumoria.:lol:
tuli kaikilla taas semmosella ilmeellä että huhuh. 8)

Tombbi
09-12-2007, 05:06 PM
Minun päivä ei ole ollut mitään muuta kuin koulua ja tietsikalla olemista. :D

Ja tietysti bitefightii! :lol:

:arrow: http://s1.fi.***********org/c.php?uid=35153

isosika
09-12-2007, 05:25 PM
Väsyttää...
No jaa. Mitäs nyt äidinkielenopettaja pölpötti koko tunnin (niinkuin aina) eli sillein aika rentoa, mutta ihan tavanomainen koulupäivä.

kärpänen
09-12-2007, 05:28 PM
jaa oon ollu koko päivän koneel ja jotaa muuta läksyi ei jaksa tehä kiloi tulee mikäs täs elämä menos huonoo suuntaa :( :( :( :(

Armadyl
09-13-2007, 04:14 AM
Päiväni, tai no paremminsanottuna aamuni, on lähtenyt hyvin käyntiin. Täällä ylhäällä oltu jo ~1½ tuntia, nimittäin heräsin 5:30. Pakkokait sitä on kouluunkin tästä vääntäytyä, katsotaan nyt, mitä siellä tapahtuu.

telemies
09-13-2007, 04:21 AM
Tosi hyvin ei kertaakaan hyökätty.

WarBro
09-13-2007, 01:58 PM
Ensin "heräsin" ja söin aamupalan. Menin kouluun kahdeksaksi joten heräsin nyt oikeasti joskus matikantunnin alussa.

Kun pääsin kotiin kiinnitin polkupyörän pyörän kiinni joka oli irti koko koulumatkan ajan. (En keulinut koko matkaa pyörä vain ei ollut kiinni kun ajoin.. :?)

Ruokin kissan ja päästin sen ulos. Ja sitten tulin koneelle ja tässä olen vielä.

Tsäk
09-13-2007, 02:00 PM
No koulussa ei mitään erikoista ollut, siinä nyt poikia kattelen, kun ne tekee kaikkee tyhmää. Kotona tein läksyt ja nyt olen tässä koneella, vaikka pitäisi tehdä vielä hissan läksyt.

Pulkkine
09-13-2007, 02:19 PM
Ihan hyvin on tämä päivä mennyt. Ei mitään normaalista poikkeavaa, mutta eihän kello ole vielä kuuttakaan. :|

Arctica
09-13-2007, 02:26 PM
Siinähän se. Koulussa flirttiä yhden tytön kanssa, sitä jatkui lähes koko päivän...
Käytiiin äidinkielen tunnilla luokan kanssa kirjastossa.
Mesessä lähettelin "sille yhdelle" tekemiäni runoja...Joita en täällä foorumeilla julkista.
Eli ei ihmeellisesti... Vielä

Errori
09-13-2007, 02:33 PM
siinähän se. Oli tänää liikunnassa suunnistusta, meni aika hyvin.
Laitoinpa tänään myös ensimmäistä kertaa avatarin täällä foorumeilla.

Hypnotism Psycho
09-13-2007, 02:42 PM
Päivä meni ihan kohtalaisesti, ei mitään ihmeellistä. "Hitsaillen nuo pitkät kässä tunnit meni"

Anti-K
09-13-2007, 02:50 PM
Ihan kivasti meni... Koulupainia liikunta tunnilla... Jäi oma Finaali kesken. 5 pisteen pelejä (Eli se kumpi saa ensin 5 pistettä, voittaa. Pisteitä saa, kun nostat vastustajan (Saa 2 pistettä) tai työnnät ulos kehästä (Tästä saa 1 pisteen) )
Kotio kun pääsin, ei ollut avaimia, sitten tuli pikkusisko, eikä silläkään ollut avaimia... Sitten päätin mennä pois kotoa, ja kun olin kaupassa, äiti valitti.
Kohtalainen päivä... Annan kouluarvosanalla 7½ päivästäni.