PDA

View Full Version : Walos

Kirov
05-28-2007, 10:08 AM
Päätinpä tässä tylsyyttäni tehdä äänestyksen Walosista.

Toivottavasti en loukkaa teidän jermujen herkkiä tunteita.

Pistäs viestiä muuten Walokselle että tälläinen topic on tehty, jos hän ei halua tälläisiä on se lukotettava, viemäröitävä ja poltettava heti.
-Muta

Mutazombi
05-28-2007, 10:10 AM
Kaikkee sä ja teet.

Katsotaan nyt jos tähän saadaan jotain järkevää keskustelua, itkupotkuraivari kohtaukset tilaavat lukon tähän. Ehkä myös joku minua vihaisempi mod/admin iskee lukon.

Asiaan: Walos on aikamme panssarisiili, antaisin maitoa ja makkaraa jos eksyisi olkkariini.

Kirov
05-28-2007, 10:12 AM
Asiaan: Walos on aikamme panssarisiili, antaisin maitoa ja makkaraa jos eksyisi olkkariini.

Khyl khyl antasin ite tuopin olutta ja munkkipossun.

Hellsing
05-28-2007, 10:23 AM
siirretäämpä tämäkin melkein oikeaan paikkaan
viemäriin olisi luultavasti kuulunut mutta olkoot täällä hetken

Kirov
05-28-2007, 10:31 AM
Se on kyllä aikaa jännää, miten kansa kaipaa nykyäänkin sankareita; on teräsmiehiä, hämähäkkimiehiä, mannerheimia ja Walos.

SilentNinja_4
05-28-2007, 10:47 AM
Aitoa Kabanossia ja pullo kossua tekisi Walokselle hyvää.

Paapuli
05-28-2007, 10:52 AM
Niin kuka se Walos on?
Ja ihan kettuillakseni en mene googlaa / Wikipediaan

Paju
05-28-2007, 10:57 AM
Niin kuka se Walos on?
Ja ihan kettuillakseni en mene googlaa / Wikipediaan

Walos on s1.tuttu henkilö, joka on rock3 liitossa ja taisteli urheasti rockin loppuun asti muutaman henkilön kanssa (kuten terohei) Walos tuli tunnetuksi siittä, että hän hyökkäily CAU:n kimppuun tehden pientä tuhoa ilman, että CAU sai iskettyä kriittisesti takaisin. Myöhemmin hän ja muu rock solmivat rauhan CAU:n kanssa. Walos on korkealla puolustusrankissä. Hänellä on myös s1 suurin kylä ilman, että hänellä olisi toista kylää. Siis selkeästi hänellä on s1 isoin kylä, jos kyse on pelaajasta kenellä on vain yksi kylä.

Träpeltäjä
05-28-2007, 11:20 AM
S1:n suurin kylä kera avustajien? :D :D :D

Voiko tuolla pakittamalla muka hävitäkään?
No oli kai se ihan hyvää pakitusta.

Mä tarjoon Walokselle oluen, jos tuut vaan pyytämään.

Vaihtoehdoista puuttuu: Kuka se on?

Walos
05-28-2007, 11:45 AM
Heh, missäs näitä tarjoiluja voi noutaa? Viikon syömiset ja juomiset kohta tienattuna.

Itseasiassa en enää ole aivan varma tuosta suurimmasta kylästä, mutta uskoisin näin. Jos näin on, niin pari kuukautta olen tuota "titteliä" pitänyt. Tosin hieman kyseenalainen kunnia kuitenkin, ei vaan silloin aikoinaan tullut sitä kakkoskylää tehtyä ja vieläkin se projekti on vähän roikkumassa..

Mutta ihan hieno (tosin turha myös) keskustelu, olen otettu siitä miten hyvin porukkaa on hommassa mukana.

Kirov
05-28-2007, 11:52 AM
Joo mä teen susta Walos vielä joskus leffan, kirjan ja tv-sarjan. Rupeen myymään myös Walos-krääsää kuten t-paitoja ja mukeja. Unohtamatta Walos-kondomeja "näillä pakituksilla torjut kaikki sukupuolitaudit".

gamel
05-28-2007, 12:41 PM
Itse kunnioitin Walosta jo ilman tuota torjuntavoittoa, ja kunnioitan vieläkin.

Jätkä on ihan helvetin hyvä tyyppi, ei vinetä, ymmärtää läpän yms muut kivat jutut, Walos on welho :).

Itsekkin pitäydyn s2:sessa vain ja ainoastaan yhdessä kylässä servun nollaantumiseen asti :).

Makki
05-28-2007, 12:50 PM
Ihan hyvä tyyppi, mut mitä niin erikoista se tyyppi on tehny?

Jezebel
05-28-2007, 01:41 PM
Walos on symppis tyyppi. <3 Kuului hetkisen seurakuntaan, mutta lähti sitten toisaalle kaveriporukan luokse.

LasaH
05-28-2007, 02:24 PM
Walos on paras, minultakin saisi ilmaiset kahvit!

PeeÄm
05-28-2007, 03:20 PM
Ihan hyvä tyyppi, mut mitä niin erikoista se tyyppi on tehny?
Kannattaa lukea edellisiä viestejä.

Juu yks esikuvista Travianissa ja kertakaikkiaan elävä legenda. :D

Dart
05-28-2007, 04:32 PM
Olin kuullut Rockin upeasta vitutuksesta parhaille liittoumille, mutten arvannut, että siellä on joku noin hyvä tyyppi... :D

Träpeltäjä
05-28-2007, 04:41 PM
Olis kiva nähdä taisteluraportteja, missä näkyy lukuja. Kyllä tuolla diplomatia osiossa jotain näkyi, mutta luvut olivat ikävästi muuttuneet matkan varrella tähdiksi. ;)

Walos
05-28-2007, 07:49 PM
Olis kiva nähdä taisteluraportteja, missä näkyy lukuja. Kyllä tuolla diplomatia osiossa jotain näkyi, mutta luvut olivat ikävästi muuttuneet matkan varrella tähdiksi. ;)

Tähtitieteellisiä lukuja..

[WLB] ThaElf
05-28-2007, 11:51 PM
Miekin näin tähtiä, mutta murskaavasti oli tunnelman pilaus, kun kilpikonna murtui kuorestaan. Kuitenkin oli se ihan kohtalainen tempaus niinkin pieneksi jääneeltä liitolta (vaikka tausta joukoista ei ollut tietoakaan, miten laaja verkosto siellä oli.)

Kuitenkin kerran rysähti ja nyt sitten kattellaan miten etenee. muistaakseni taisi olla että tuossa olisi ollut osa urhoollisista taistelijoista, jotka siinä kerta rysäyksessä kuoli, mutta hatunnostoinen suoritus se oli.

DreaMMasteR
02-18-2008, 04:55 AM
Walos on legenda...

Jezebel
02-18-2008, 01:20 PM
Walos on legenda...Nekromantia on rumaa. Kunnioittakaa kuolleita ketjuja edes sen verran, että herätätte ne vain, jos on oikeasti jotain sanottavaa.