PDA

View Full Version : Tropico

Kenttäkuningas
05-25-2007, 11:45 AM
Omistaako kukaan Tropico2 pirate cove, itse oon omistanu jo ½ vuotta pelasin sitä sillo sit poistin ja nyt pelaan taas ja tarvisin apuu, kun tää ei suostu enää asentaa sitä jostai kumman syystä. Pystyn kyl painaa install mutta mitään ei tapahdu, tilaa löytyy asemilta ky . :(

Voiko nicin vaihtaa?...tä
05-25-2007, 11:59 AM
uus kone ? dos peli ? levy paskana ? uusia osia muisti,yms. ?

Kenttäkuningas
05-25-2007, 12:02 PM
no levyt on ihan naarmuttomia mut oon kyl ostanu matkan varrel lisää muistia 256 mb mikää muu ei oo muuttunu

maunth
05-25-2007, 12:12 PM
Laitat levyn asemaan ja mitään ei tapahdu?

Hmm, itsellä joskus auttanut että menee oma tietokoneen kautta ja aukaisee levyn tiedostot sitä kautta ja näpsäyttää install.exeä sieltä... tiedä sitten kunnolla tätä tapausta mutta kaikkea voi kokeilla.

Kenttäkuningas
05-25-2007, 12:13 PM
siis oon poistanu sen nyt pistin pitkästä aikaa cd:n sisään et voin asentaa uuestaa sit siihen tulee se propico kuvake juttu ja siel lukee kaikki tekijät ja kotisivut ja sit Install no painan siitä se koko juttu katoo ja mitää ei tapahdu.

Therion
05-25-2007, 12:27 PM
Windows on ihana eikö juu.

Joskus tapahtunut eri pelien kanssa samalla tavalla, yleensä riittää että käynnistää koneen uudestaan.

mr.zero
05-25-2007, 12:34 PM
Mulla on käyny samalla lailla Age of empires 3 kans ja age of mythologyn paitsi pääsen asennuksessa aika pitkälle johonki 70% ja sitte se ei suostu enää asentaan sitä loppuun, aina tilttaa samaan kohtaan. AOM:ssa asennus pääsee 99% aina ja tilttaa siihen 8(, CD:issä ei ole naarmuja ja tilaa pitäs olla ja nuo pelit on toiminu ennenkin koneellani. Minulla on muuten myös Tropico 2 ja siinä käy juuri samalla tavalla kuin sullaki on toiminu ennen mutta ei enää voi asentaa. Tähän samaan aiheeseen nyt kun kerran tuli asiaa: minulla on LOTR 1 ja sen pystyy asentamaan mutta kun avaa pelin niin se LOTR ikään kuin hyppää näytön sivuun, elikkä mitään kuvaa ei näy paitsi työpäytä mutta pelin musiikki kuuluu, näin tapahtuu myös messengerissä.

Olisin iloinen jos saisin noita pelejä toimimaan jonkun viisaan henkilön vinkeillä.

YoVissy
05-25-2007, 12:55 PM
Olisin iloinen jos saisin noita pelejä toimimaan jonkun viisaan henkilön vinkeillä.

Ennenkuin tämä ketju menee hakoteille, lähetäppä minulle sinun koneesi tärkeimmät osat ja ominaisuudet YV:nä, voi auttaa ongelmiesi ratkaisussa. Olen kuullut samasta ongelmasta muualla ;)

Ja on-topic: En nyt muista minkä ikäinen peli on kyseessä. Sinäkin voisit laittaa tänne tärkeimmät tietokoneesi speksit(=ominaisuudet jne.) Niiden tietäminen useasti auttaa ongelman ratkaisussa. ;)

Kenttäkuningas
05-25-2007, 01:22 PM
Elikkä itse läysin nyt vastauksen tähän ongelmaan. Menin eka tonne käynnistä/ohjauspaneeli/lisää tai poista sovelluksia ja sieltä poistin sen pelin ja nyt pystyn taas asentaa uudestaan sen.

mr.zero
05-25-2007, 02:33 PM
Ok, en tiedä tietokoneista mitään enkä osaa lähettää minkäänlaisia osia tai kertoa minkälainen tietokoneeni on osaan vain sanoa että se on windows xp mutta osaan sentään mennä ohjauspaneeliin ja koitan tota samaa kikkaa kuin kenttäkuningas, vaikka mielestäni oon jo joskus niin tehnytkin.

Muumio-omena
05-26-2007, 08:33 AM
Wareta se :twisted: eipä pitäis olla levyn kanssa ongelmia, paitsi jos et osaa..

Pate
03-21-2008, 06:27 PM
vittu mikä ava... HUORRAAA!!!!