PDA

View Full Version : DBZ

Jeppe
05-23-2007, 06:02 PM
näin tossa juttua bleachesta niin aattelin samantien kysyä että mitä on jotkut Dragonballista mieltä? Ja pistän nyt samantien nyt äänestykseen kysymyksen että kuka on näistä Dragonball hahmoista on lempparisi?

Paju
05-23-2007, 06:03 PM
Itse tykkään todella paljon ja fanitan sitä! *Sinne meni kaikki rispektit jos sitä nyt yhtään olikaan...*

Wanda
05-23-2007, 06:04 PM
Mulla on kaikki Dragonballi kirjat. Just kun saatiin näkyviin sub niin Dragonball Z loppu... :cry:

mr.zero
05-23-2007, 06:05 PM
En pidä siitä ollenkaan, ihan huono mun mielestäni, ei meillä kyllä näykään TV:stä kuin 3 kanavaa yle 1, yle 2 ja mtv3.

Jeppe
05-23-2007, 06:06 PM
Mulla on kaikki Dragonballi kirjat. Just kun saatiin näkyviin sub niin Dragonball Z loppu... :cry:
ei hätiä mitiä Cell sagaa uusitaan tällä hetkellä :D

palikka
05-23-2007, 06:09 PM
Ne DB kirjat on hyviä ja tullut kaikki osat ostettua, mutta TV sarjasta en pitänyt ihan yhtäpaljoa koska mielestäni se piirrosjälki näytti siinä jotenkin hätäisesti tehdyltä tai sellaiselta "karkealta" ja ääninäyttely oli huonoa sekä jaksot olivat melko tönkköjä.

Eiskalt
05-23-2007, 06:10 PM
en tykkää ollenkaa.

Jorma
05-23-2007, 06:20 PM
Iha hyvä ja voihan niit youtubestaki kattoo niit jaksoi siel pitäis olla mun muistaakseni sen viimeineki jakso.

[WLB] ThaElf
05-23-2007, 06:22 PM
En pidä ollenkaan.

Mieluummin kattelen jotain muita kuin nuita, mutta toisinaan pitää aina katsella noita huonojakin sarjoja, että voi todeta, että ne ovat huonoja, ei se muuten itselle selviä.

Skeletor!
05-23-2007, 06:23 PM
Nojaa ihan ok. Jaksot etenevät kyllä turhan hitaasti...

Vilhannes
05-23-2007, 06:24 PM
siis ei siinä oo mitää järkee... se on semmosta "jou oon universumin vahvin tyyppi garhh! kaikki pelkää muuahahahah" sitten.. "käynpäs tuhoamassa tässä maapallon " ja taas "MITÄ ******* SE ON VAHVEMPI KU MINÄ (goku)" sitte goku ottaa turpii 100 - 0 sitte se vetää jonku kamehamehaan tai muuttuu ssj1 jos sekään ei auta niin kame uudelleen.. ellei tietenki spirit ball.. ja sama paska toistuu kokoajan.. tyyppi alkaa tekee kamea niinku jakson lopussa.. sitten about 3 jakson päästä se saa vasta tehtyä sen.. seki jakso ku se tekee sen menee siihen karjumiseen.. :D en ite oikee tykkää siitä ku se on semmonen että aina joku on muka vahvin sitte joku goku on vahvempi ja goku ottaa selkää ja tekee jonku super jutun ..

entäs naruto? naruto on nyt mitäs ennen shippuudenia ja shippuudenin aikana.. semmosta että naruto lupailee että päksin sut ... sitte se saa selkää (niinku goku) tyyppi sitte vielä muka nousee hirveen selkäänoton jälkee.. sitte "I promised!" sitte jotai rasengania vetää ja voittaa sen..(niinku goku ssj1-4 tai kamehameha/spirit ball)

No vielä sanon oman mielipiteen one peacesta... seki on semmonen että luffy tapaa jonku voimakkaan tyypin sitte jonku ajan päästä sanoo "I promise that I wont die before I kill you" tai jotain että lupaa olla pystyssä niinkauan ku vihuki on.. dodi.. luffy antaa selkään sitte se vastustaja paha hemmo vetää jonku boostin ja sitte se luffy ottaa selkään..(goku,naruto myös samallailla) sitten luffy niinku ihan pieksettynä nousee maasta ja on niinku "I promised to kill you" ja BANG vihu on poissa koska luffy pownas sen..

niin One Piece = lupaus
Dragon Ball Z = ssj1-4 tai kamehameha//spirit ball

Naruto = pitkän taistelun jälkeen naruto tekee RASENGANIN pää pahikseen..

Niin että oli kiva kirjotella jee!! kertokaahan omat mielipiteenne

the yty
05-23-2007, 06:25 PM
aika hono ohjelma

The Blackhorn
05-23-2007, 06:29 PM
En tykkää siitä ollenkaa. Se tuntuu ihan joltai lasten piirretyltä missä tapella jollai tulipalloilla ja mennää tappelee taas jotai vastaa.. 8)

Jeppe
05-23-2007, 06:33 PM
siis ei siinä oo mitää järkee... se on semmosta "jou oon universumin vahvin tyyppi garhh! kaikki pelkää muuahahahah" sitten.. "käynpäs tuhoamassa tässä maapallon " ja taas "MITÄ ******* SE ON VAHVEMPI KU MINÄ (goku)" sitte goku ottaa turpii 100 - 0 sitte se vetää jonku kamehamehaan tai muuttuu ssj1 jos sekään ei auta niin kame uudelleen.. ellei tietenki spirit ball.. ja sama paska toistuu kokoajan.. tyyppi alkaa tekee kamea niinku jakson lopussa.. sitten about 3 jakson päästä se saa vasta tehtyä sen.. seki jakso ku se tekee sen menee siihen karjumiseen.. :D en ite oikee tykkää siitä ku se on semmonen että aina joku on muka vahvin sitte joku goku on vahvempi ja goku ottaa selkää ja tekee jonku super jutun ..

entäs naruto? naruto on nyt mitäs ennen shippuudenia ja shippuudenin aikana.. semmosta että naruto lupailee että päksin sut ... sitte se saa selkää (niinku goku) tyyppi sitte vielä muka nousee hirveen selkäänoton jälkee.. sitte "I promised!" sitte jotai rasengania vetää ja voittaa sen..(niinku goku ssj1-4 tai kamehameha/spirit ball)

No vielä sanon oman mielipiteen one peacesta... seki on semmonen että luffy tapaa jonku voimakkaan tyypin sitte jonku ajan päästä sanoo "I promise that I wont die before I kill you" tai jotain että lupaa olla pystyssä niinkauan ku vihuki on.. dodi.. luffy antaa selkään sitte se vastustaja paha hemmo vetää jonku boostin ja sitte se luffy ottaa selkään..(goku,naruto myös samallailla) sitten luffy niinku ihan pieksettynä nousee maasta ja on niinku "I promised to kill you" ja BANG vihu on poissa koska luffy pownas sen..

niin One Piece = lupaus
Dragon Ball Z = ssj1-4 tai kamehameha//spirit ball

Naruto = pitkän taistelun jälkeen naruto tekee RASENGANIN pää pahikseen..

Niin että oli kiva kirjotella jee!! kertokaahan omat mielipiteenne
no ei se iha noinkaa mee mut oma on mieli pitees....eikä ne SSJ:ks kehittymiset niin kauheen kauan kuitenkaan kestä

Vilhannes
05-23-2007, 06:33 PM
kukas se nyt kirjotti ettei tuo naruto pyöri rasenganin ympärillä.. eihän ne nyt ne muitten taistelut :D kyllä naruto saa sen paremman version masteroitua (miten lie kirjotetaan :D) varmana muuten saakin :D mutta tuossa nyt ku itachi tuli viemää narutoa nii naruto veti heti rasenganin :D ja btw, en älyä miks maito gai ei päksi sitä kisamea vieläkö on portit auki -.- tuli vaan mieleen että taas akatsuki hemmot juoksee karkuu -.-

Tyyli
05-23-2007, 06:35 PM
DBZ mangat kaikki veljellä on ( 1-42 )
Itse tuli joksus fanitettua, mutta en fanita ;)

LeBaron
05-23-2007, 06:37 PM
Siinä on vähän sitä että ne kaikki vaan vahvistuu ja vahvistuu ja aina tulee uusi pahis ja sit ne on liian heikkoja ja sit ne treenaa jossain hornassa ja sit joku tulee ja ownaa sen pahiksen... Tykkäsin joskus.. Nyt Fullmetal Alchemistia enemmän.. :wink:

Dele
05-23-2007, 06:56 PM
Kuten aikaisemmin jo mainittiinkin DBZ:ssa ei ole tarpeeksi oikeata toimintaa. Normaali saaga menee suurinpiirtein näin.
Pahis ilmestyy. Pahis ja Goku ottavat matsia.
Pahis:"I am gonna kill you!!!"
6 jaksoa myöhemmin -->
Pahis: "I am sure you will die soon!"
3 jaksoa myöhemmin -->
Goku: "Darn I have to use spirit bomb, I hope I can hold out for long enough"
Pahis: "Huh? Why are you just standing? Did you give up?"
12 jaksoa myöhemmin -->
Goku: "Hahaa, SPIRIT BOMB!"

Pam ja saaga loppui.

Paju
05-23-2007, 07:00 PM
ööh, äänestyksestä puuttuu kaikki parhaat kuten king piccolo, pikkon, broly, majin buu, janemba(1st form) ym...

-Fekes-
05-23-2007, 07:19 PM
ööh, äänestyksestä puuttuu kaikki parhaat kuten king piccolo, pikkon, broly, majin buu, janemba(1st form) ym...

...Janemba(2nd form), Bojack, Syn-Shenron, Omega-Shenron...

Mut ei en enää tykkää kattosin kaikki jaksot joskus ja enää en niin tykkää just sen jaksojen hitauden takii...

Tyrsä
05-24-2007, 08:36 AM
surkeeta kamesennin pappa puuttuu se pervo

Dart
05-24-2007, 11:14 AM
Olen nähnyt yhden jakson... Ja se riitti minulle. Ei enää koskaan DBZ:tä!

Goku on ainoa hahmo, jonka muistan, joten se sitten.

eXu
05-24-2007, 11:20 AM
Goku tai Vegeta.

Spitfire
05-24-2007, 11:27 AM
Jos joku haluaa katsoa DB, DBZ, DBGT, ja vähän muutakin, niin tästä osoitteesta löytyy kyllä.
http://videodragonball.blogspot.com/

Spitfire
05-24-2007, 11:31 AM

...Janemba(2nd form), Bojack, Syn-Shenron, Omega-Shenron...

Mut ei en enää tykkää kattosin kaikki jaksot joskus ja enää en niin tykkää just sen jaksojen hitauden takii...
Noi on kyllä DBGT:ssä ja tämä aihe on tarkoitettu DBZ:lle

Lord Morgan
05-24-2007, 11:45 AM
Paras hahmo on ihan 16-0 Vehgeta, jonka luonne on mielestäni yliveto. Ainakiun kerran on maailma tahtonut tuhoutua, koska Vegeta oli liian ylimielinen. Ja jos sanoisin kaikista pahiksista parhaan, se olisi Cell :twisted:

Jeppe
05-24-2007, 11:55 AM
Paras hahmo on ihan 16-0 Vehgeta, jonka luonne on mielestäni yliveto. Ainakiun kerran on maailma tahtonut tuhoutua, koska Vegeta oli liian ylimielinen. Ja jos sanoisin kaikista pahiksista parhaan, se olisi Cell :twisted:
Totta silta kaverilta ei ylpeyttä puutu mutta silti mun mielestä Bardock ounais kaikki jos se eläis

telemies
07-09-2007, 05:04 AM
gokul on isot lihakset siks se on kova

Sakura
07-09-2007, 05:08 AM
En tykkää siitä ohjelmasta.
Katon muuta animee mielummin.

Jin Hansson
07-09-2007, 05:10 AM
Seurasin jonkin aikaa Subilta, mutta lopulta totesin sen vain huonoksi. Tai ei välttämättä huonoksi, mutta itseään toistavaksi (ks. aikaisemmat viestit mitä tänne on heitetty) ja "pitkäksi", koska asioita ei voida lyhentää eikä skipata, vaan ne kaikki on näytettävä joko yhä uudelleen tai sitten niin kuin hidastetussa filmissä.

Niin, mites se yksi vitsi menikään... "Montako Dragon Ball Z -hahmoa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Vain yksi, mutta vaihtaminen kestää viisi jaksoa."

Mangaan en ole tutustunut, koska näkemäni perusteella se piirrosjälki ei erityisemmin silmää miellytä.

Finvpower
07-09-2007, 05:32 AM
Jeppe Lähetetty: To Tou 24, 2007 2:55 pm
telemies Lähetetty: Ma Hei 09, 2007 8:04 am

No, ois voinu telemies tämänki jättää nostamatta.

Ennen aina silloin tällöin kattelin, mutta on itseään toistava.

hidan
07-09-2007, 07:25 AM
Dragon ball fanit tää on teille sopiva foorumi suomen suurin ja paras dbz foorumi www.dbzf.net suosittelen.