PDA

View Full Version : Heroes of Might and Magic III

Peekoo
05-19-2007, 06:03 PM
Ettei enempää spämmitä "Top-3 nettipelit"-puuta, niin täällä saa keskustella joskus tulevaisuudessa olevasta ottelusta. Kuinkas paljon löytyisi tämän pelin omistajia?

wulz
05-19-2007, 06:06 PM
..Täällä! :wink:

Ja on muuten loistava peli. Vedetty läpi jo monta kertaa ja kerta kerrasta peli vaan paranee.

Siitoin
05-19-2007, 06:07 PM
Multa löytyy. Tosi hyvä vieläkin, vaikka grafiikka ei ihan tätä päivää, mutta pelattavuus ihan kivaa ja aika kuluu nopeasti HOMM 3:sen parissa.

Rambo_
05-19-2007, 06:11 PM
Täällätäällätäällä! Ja hiivatin hyvä peli onkin :D

Artagan
05-19-2007, 06:11 PM
Löytyy!Hyvä peli!Muitakin heroesseija lojuu hyllyssä ,mutta niitä en oo lähiaikoina pelannu...

The Village Idiot
05-19-2007, 06:18 PM
Erinomainen peli, tosin ei ole tullut pelattua pitkään aikaan.

Cyrus
05-19-2007, 06:20 PM
Hyvä peli vaikka pelaan nykyään enemmän Age of Empirea ja Strongholdia. Kiinnostaisko netissä pelaaminen? ;) Meitä on ainakin 6 joten saataisiin hieno battle.

Jippajei
05-19-2007, 06:24 PM
Heroes of might and magic III Completen omistaja täällä. Mielestäni aivan mahtava peli :D En tosin kaikkia kamppanjoita ole mennyt läpi.

Kekkonen
05-19-2007, 06:28 PM
Onhan se ihan hyvä peli

Jeehaa
05-19-2007, 06:49 PM
Mulla ois jos löydän levyn :)

Dele
05-19-2007, 06:56 PM
Hyvä peli vaikka pelaan nykyään enemmän Age of Empirea ja Strongholdia. Kiinnostaisko netissä pelaaminen? ;) Meitä on ainakin 6 joten saataisiin hieno battle.

Completen omistaja tahtoo nettibattlen :D
Tosin tuo on yleensä netissä täysin kuraa kun jokaisella täytyy olla täsmälleen sama peliversio ja completen kanssa tais olla vielä erisäätöä normihiiroussin. Taitaa jäädä satunnaiselle lanittamiselle.

[WLB] ThaElf
05-19-2007, 07:05 PM
Sattuuhan tuo löytymään tuolta hyllyltä... ja liekkä montako lisäosaa siihen.

boozehound
05-19-2007, 07:06 PM
Kaikki homm sarjan pelit löytyy.

YoVissy
05-19-2007, 09:23 PM
Heroes 3 Complete löytyy, joten count me in ;)

Peekoo
05-20-2007, 09:01 AM
Onkohan tarpeeksi isoa mappiakaan, että saa kaikki mahtumaan.... :D
Jos sitten omistaa kyseisen pelin, muttei halua osallistua nettimatsiin, älä kirjoita mitään tähän ketjuun. Niin, onko kaikilla Complete-versio vai pidetäänkö erikseen matsit Completen ja originaaliversion omistajien kesken?

SkuX
05-20-2007, 09:24 AM
Heroes Might And Magic - Completed löytyy..
Todella hyvä peli.

Kon
05-20-2007, 09:38 AM
Completen omistaja täällä ^^
Ottakaa mut mukaan tuohon pelihommeliin. ^^

Edit: Koskas ajattelitte pelata? Mappi sais olla XL ja tietenkin voidaan sitte ajatella tota "Underworldiä" Tosin sitte map olis varmaan.. jtn XL * XL eli oikein iso. Mut onpahan enemmän tekemistä ^^ Tosin sitte yhteen peliin menis jotain.. 5 vuotta :D

YoVissy
05-20-2007, 01:05 PM
Completen omistaja täällä ^^
Ottakaa mut mukaan tuohon pelihommeliin. ^^

Edit: Koskas ajattelitte pelata? Mappi sais olla XL ja tietenkin voidaan sitte ajatella tota "Underworldiä" Tosin sitte map olis varmaan.. jtn XL * XL eli oikein iso. Mut onpahan enemmän tekemistä ^^ Tosin sitte yhteen peliin menis jotain.. 5 vuotta :D

Vaikka meniskin, mitä väliä? =) Free for All niminen mappi, 8 pelaajalle ja underworld mukana. Sopisi hyvin. :)

Dele
05-20-2007, 01:45 PM
Aika olisi parempi sopia vähintään kaksi viikkoa ennen kyseistä peliä. Hyvä päivä olisi lauantai tai sunnuntai.

Kon
05-20-2007, 02:39 PM
Aika olisi parempi sopia vähintään kaksi viikkoa ennen kyseistä peliä. Hyvä päivä olisi lauantai tai sunnuntai.

Samaa mieltä. Ainakaan tällä viikolla en voi pelata, kun sattuu olemaan koeviikko. Viikonloppu on sitten aivan toinen juttu.

Jeehaa
05-20-2007, 02:49 PM
Niin, onko kaikilla Complete-versio vai pidetäänkö erikseen matsit Completen ja originaaliversion omistajien kesken?
Minä en omista mitään Complete versiota... Pitäisi vaan löytää se levy.. Haluaisin kyllä tulla mukaan ;)

Wanda
05-20-2007, 05:05 PM
Minulla oli kaverilta lainassa ja pidin. En ole löytänyt itselleni omaa joten ei ole pitkään aikaan tullut pelailtua.

Kon
05-21-2007, 08:15 AM
Koskas pelattais tämä peli? :P

Hege.
05-21-2007, 12:25 PM
lOISTAVA peli omistan Heroes Might and Magic III Restoration of erathia..

Graffat ei oo tätä päivää ainoa miinus :D

Humanoidi
05-21-2007, 12:57 PM
Löytyy. Hyvä peli, jos ei pelaa liikaa.

Rotten
05-21-2007, 04:07 PM
mulla ois :D oli joskus muinoin kakkonenki :) kaikista uusimmat on leluja!

Pugetz
05-21-2007, 04:53 PM
lOISTAVA peli omistan Heroes Might and Magic III Restoration of erathia..

Mulla löytyy toi sama :roll:

Skeletor!
05-21-2007, 07:36 PM
Multa löytyy Heroes 3 ja 4 completed, Heroes 2 gold ja Heroes 5 collectors edition :D

Hege.
05-22-2007, 11:45 AM
Mä pelaisin netissä, mutta en tiedä sivua. Enkä osaa muutenkaan. Onko neuvoa? :oops: :cry:

Kon
05-23-2007, 06:53 PM
No niin arvoisat Heroes III pelaajat. Koska pelaamme !?
Ensi viikolla? Sopiiko kaikille.. ? O.o

YoVissy
05-23-2007, 07:09 PM
Ei pysty, koeviikko lukiossa just sillon. Nyt viikonloppuna, tai sitten menee seuraavalle viikonlopulle.

Että miten muut?

Dele
05-24-2007, 04:50 AM
No niin arvoisat Heroes III pelaajat. Koska pelaamme !?
Ensi viikolla? Sopiiko kaikille.. ? O.o

No koitas nyt vähän tarkemmin heittää päivämääriä?
2.6?

YoVissy
05-24-2007, 05:41 AM
Käy mulle, ja oikeastaan kaikki muutkin päivät sen jälkeen. :) En ole siis lähdössä kesäloman aikana ulkomaille tjsp.

Entä mappi? Ehdotuksia.. Itse sanoisin: Free For All tai A Viking We Shall Go

eXu
05-24-2007, 11:31 AM
Katoin youtube videoita tästä pelistä. Ei oikein hyviä ollut.

Dart
05-24-2007, 11:40 AM
Onko tilaa vielä taisteluun? Olen pelannut sitä n. 5 vuotta sitten, mutta enköhän osaa ainakin jotenkuten.

Lord Morgan
05-24-2007, 11:54 AM
Itse voisin pelata jos saisin sen jostain. Yritin sitä joskus viime kuussa ladata huonolla menestyksellä :( itse peliin jäin koukkuun kaverilla

Kon
05-24-2007, 12:41 PM
Noh youtubesta onkin hyvä katsoa tämän tyyppisen pelin videoita :roll: *tuhahtaa*

Mutta siitä kentästä.. Saisi luvan olla xl koon map ainakin.. Sitten en tiedä tarkemmin noita nimiä..
Sopiikos että "bannataan" Conflux valintana. Jos saa randomilla niin se käy..?

Ja sovitaan tarkemmin siitä päivästä sitten esin viikon aikana.. Jos aiotte pelata nyt vk. loppuna niin en pääse mukaan näillä näkymin. :S

Dele
05-24-2007, 01:19 PM
Noh youtubesta onkin hyvä katsoa tämän tyyppisen pelin videoita :roll: *tuhahtaa*

Mutta siitä kentästä.. Saisi luvan olla xl koon map ainakin.. Sitten en tiedä tarkemmin noita nimiä..
Sopiikos että "bannataan" Conflux valintana. Jos saa randomilla niin se käy..?

Ja sovitaan tarkemmin siitä päivästä sitten esin viikon aikana.. Jos aiotte pelata nyt vk. loppuna niin en pääse mukaan näillä näkymin. :S

Ja mikäs Confluxissa on vikana?

Kon
05-24-2007, 01:35 PM
Alan nyt vetämään tähän luetteloa..
- halvat ukot
- nopein "paras" unitin saaminen.
- myös halvin paras unit + ei tartte "resoja"
- Sairaanloisen hyvät sankarit.
- "earth, fire, water, earth" voi ostaa
- 5 tasoa "mage quild"

Dele
05-24-2007, 07:47 PM
Alan nyt vetämään tähän luetteloa..
- halvat ukot
- nopein "paras" unitin saaminen.
- myös halvin paras unit + ei tartte "resoja"
- Sairaanloisen hyvät sankarit.
- "earth, fire, water, earth" voi ostaa
- 5 tasoa "mage quild"

Ehkäpä johtuu sitten kunnon Confluxpelaajan puutteesta
mutta minua ei ole koskaan kyseinen linna vakuuttanut. Onhan se kivaa kun voi mätkiä taikoja, mutta tarvitaan yksi castlen warriorhero taisteluun niin taikojen etu pienenee huomattavasti. Sitten on vielä legendaarisen heikot kärpäset ykkösunittina :D

Kon
05-24-2007, 08:03 PM
Juuh.. ^^

Mutta kyllä se warriorherokin on itkemässä kun chain lightning, implosion ja prayer kumppaneineen on vastassa.

Peekoo
05-24-2007, 08:05 PM
Ei se Conflux minusta niin ylivoimainen ole, en ikinä edes pelaa niillä. Oon melko voittamaton parilla tietyllä rodulla ja herolla eikä siihen kuulu Conflux. :D

Ja mä en sitten ylläpidä peliä, aina on ollut ongelmaa kun olen yrittänyt pitää servua missä tahansa pelissä.

Kon
05-24-2007, 08:13 PM
Mä en luultavasti edes voi, puhelinfirma kusee..

Ja paras taitaa olla.. Fortress - Elleshar.
Jos oikein muistan. ;)

YoVissy
05-25-2007, 04:53 AM

Jos oikein muistan. ;)

Elleshar on vaan Rampartin paras Druidi. ;) Sori. Pidän myös hänestä.

Tower - Astral on mun oma tyylini ;)<3 Toinen maksimaalisen tehokas kombinaatio on Rampart - Ivor. Siinä on ehkä ne kolme pelatuinta.

Dele
05-25-2007, 04:55 AM

Jos oikein muistan. ;)

Eikös Elleshar ollut Rampartti?
Tosin pitkä aika kun viimeksi pelasin

boozehound
05-25-2007, 05:04 AM
Castle - Lyonis tai Tamika - death millä tulee pelattua.

Conflux ei ole minuakaan vakuuttanut, ainut oikeasti kova yksikkö tasolleen on magic elemental, eikä tuokaan vielä parhaan 6 tason yksikön paikkaa dread knightilta vie.

Elleshar on joo rampart.

YoVissy
05-25-2007, 06:24 AM
Naah, ei ne Dread Knightit kyllä pätki Naga Queeneja ;) Sanosin että ne on vielä parempia ko Knightit. Mutta makuasiasta ei voi kiistellä.

Dele, olit hidas ;)

Heittäkääpä joku nyt mappi ehdotuksia, muutakin siis kun että on xl, TAHDON NIMIÄ!

Dele
05-25-2007, 09:45 AM
Naah, ei ne Dread Knightit kyllä pätki Naga Queeneja ;) Sanosin että ne on vielä parempia ko Knightit. Mutta makuasiasta ei voi kiistellä.

Dele, olit hidas ;)

Heittäkääpä joku nyt mappi ehdotuksia, muutakin siis kun että on xl, TAHDON NIMIÄ!
Empäs vaan sulla oli haste päällä.

Kon
05-25-2007, 10:54 AM
Sry juuh väärästä pelistä tuo linna.. :D Olette oikeassa ^^
Castlen 2. paras on bestis. ^^

boozehound
05-25-2007, 11:36 AM
dread knight:
attack: 16
def: 16
Health: 120
damage: 15 - 30
speed: 7 hexes/turn
Specials: Cursing attack, death blow (20% chance).

Naga Queen
Attack 16
Def 13
Health 110
damage 30
speed 7 hexes/turn
Special: No retaliation

Katsoin nämä justiin ohjekirjasta, naga näyttää olevan aivan yhtä kova, riippuu pitkälle tilanteesta kumpia tahtoisin käyttööni, en tahtois dread knighteilla käydä lyömässä jotain huntin pinoa behemotheja kun taas nagalla voi antaa paukkua :D Hiukka undead yksikön puolelle kallistuu kun moraali ei vaikuta niihin.

Yksi selvästä paras oman tasonsa yksikkö Death linnalta löytyy - se on vampire lord, stateiltaan mikään yksikkö ei sitä pysty haastamaan :)

-Ile-
05-25-2007, 12:06 PM
Täältä löytyypi kans Complete! :D

Voisko kukaan kertoo, että mitenkäs tätä nettibattlea voi mennä? :?

YoVissy
05-25-2007, 12:37 PM
Yksi selvästä paras oman tasonsa yksikkö Death linnalta löytyy - se on vampire lord, stateiltaan mikään yksikkö ei sitä pysty haastamaan :)

Väitän muuten taas vastaan. Towerin Arch Magi kova kanssa, itse en koskaan ole välittänyt Necropoliksesta (se death linna). Myös Strongholdin samaa tasoa on Ogre Magit, jotka ovat erittäin vaarallisia Bloodlustin takia ;)

Kon
05-25-2007, 12:49 PM
Itseasiassa vampyyrit on parhaita, kiitos mukavan nopeuden, damagen ja ukkojen eloonheräämisen.

Siltä linnalta lempi sankarini on.. Thant :P

YoVissy
05-25-2007, 12:52 PM
2.6 Onko meillä sillon matsi?

Voisin haluta vaikka hieman pienemmänkin ko täyden 8 hengen matsin järjestää. Olisko sille hyvä aika 8.6 tai 9.6?

Who's with me?

Kon
05-25-2007, 12:56 PM
2.6 Onko meillä sillon matsi?

Voisin haluta vaikka hieman pienemmänkin ko täyden 8 hengen matsin järjestää. Olisko sille hyvä aika 8.6 tai 9.6?

Who's with me?

Kyllähän nuo käyvät.. Ensi viikon lauantai 2.6. . Alle 8 pelaajan peleissä menee nopeempaa aika, jtn kannatan!

YoVissy
05-25-2007, 12:58 PM
Kyllähän nuo käyvät.. Ensi viikon lauantai 2.6. . Alle 8 pelaajan peleissä menee nopeempaa aika, jtn kannatan!

Haluan myös kyllä sen 8 pelaajan matsin ;) Että järjestetään molemmat. Ja ei tämän tarvitse loppua yhteen tai yksiin peleihin. ;) Ja sitten ketkä kaikki omistavat m-IRCin tai muun IRC clientin? Olisi kätevämpää puhua reaaliajassa kuin foorumien läpi ;)

Quakenettiin voisi tehdä meidän oman Heroes3 kannun ;P

Kon
05-25-2007, 01:00 PM
Kyllähän tuon mIRC:n latasin luokanvälisen yhteyden pitoon. Btw. Jos teet. tee GameSurge, plz ^^ En jaksa säätää noitten välillä.. -.-'

BTW. Map: Thousand Islands. Siinä vois olla jopa "parin" kanssa tai yksin
Tale of two lands On myös hyvä map

Jippajei
05-25-2007, 01:07 PM
Itse ainakin tulisin mielelläni mukaan peliin.

PS. Yksi parhaista heroista Castlen Orrin (ranged special, +5% ranged joka levelillä) ja castlellä ehkä pelin parhaimmat 1 tason ukot ja myös paras 7 tason ukko, vaikka pelintekijät jostain syystä laittoivat niin, että ne maksavat myös timantteja, joka suututti erittäin paljon kun completen hommasin.

Ja vaikka Confluxilla saa 7 tason yksikön erittäin nopeasti, niin ei se ole kovin hyvä, minkä vuoksi niitä saakin 4 viikossa, kun on kehittänyt itselleen castlen. Eikä Confluxin heroissakaan ole mielestäni hurraamista.

PSS. Paras taika oli restoration of erathiassa sacrifice, koska bugin ansiosta pystyit tappamaan vihollisen joukkoja ja parantamaan omiasi. Edes black dragonin magic resistance ei suojellut sitä. Se bugi on tosin korjattu.

YoVissy
05-25-2007, 01:27 PM
Kyllähän tuon mIRC:n latasin luokanvälisen yhteyden pitoon. Btw. Jos teet. tee GameSurge, plz ^^ En jaksa säätää noitten välillä.. -.-'

BTW. Map: Thousand Islands. Siinä vois olla jopa "parin" kanssa tai yksin
Tale of two lands On myös hyvä map

Asia tätä myöten selvä, säädän itseni GameSurgellekkin. :)

Juu nuo ovat kyllä hyviä mappeja, pitäisi varmaan kehitellä jonkun sortin äänestys ;)

boozehound
05-25-2007, 01:42 PM

Väitän muuten taas vastaan. Towerin Arch Magi kova kanssa, itse en koskaan ole välittänyt Necropoliksesta (se death linna). Myös Strongholdin samaa tasoa on Ogre Magit, jotka ovat erittäin vaarallisia Bloodlustin takia ;) Tuo life drain + no retaliation jotain aivan jäätävää, vampire lordit on periaatteessa kuolemattomia yksikköjä.

Ogre magi olis muuten kova mutta se on aivan liian hidas.

Almighty_Tuukka
05-25-2007, 01:44 PM
Heroes Of Might and Magic IV on parempi :wink: en sitten tiiä mikksen tykästyny tuohon Kolmos osaan.

YoVissy
05-25-2007, 01:44 PM
Ogre magi olis muuten kova mutta se on aivan liian hidas.

Asia korjaantuu Maagi + Expert Air Magic + Haste kombinaatiolla ;)

Jippajei
05-25-2007, 01:55 PM
Heroes Of Might and Magic IV on parempi :wink: en sitten tiiä mikksen tykästyny tuohon Kolmos osaan.Mielestäni ainoa asia mikä on parempaa heroes 4:ssä oli se, että sankarit pystyvät taistelemaan myös taistelukentällä, eivätkä vain heittele taikoja taustalla tai annna muille sotilaille boonusta hyökkäykseen/puolustukseen. Mutta heroes nelosessa kaikki linnat ovat aivan samanlaisia, jos taustaa ei oteta lukuun. Kaikki rakennukset täsmälleen samoilla paikoilla. Heroes kolmosessa sentään on omaperäiset linnat. Eli mielestäni heroes 3 on parempi kuin heroes 4.

boozehound
05-25-2007, 02:38 PM
PS. Yksi parhaista heroista Castlen Orrin (ranged special, +5% ranged joka levelillä) ja castlellä ehkä pelin parhaimmat 1 tason ukot ja myös paras 7 tason ukko, vaikka pelintekijät jostain syystä laittoivat niin, että ne maksavat myös timantteja, joka suututti erittäin paljon kun completen hommasin.

Orrin on joo kova, pidän kyllä enemmän lyoniksesta, spessuna prayer on todella kova. Muistaakseni rampartin Centaur captain on kallein ja paras tason 1. yksikkö.

Angel on muuten kaikkea muuta kun paras 7 tason sotilas, yksinkertainen taika kuten blind ja se on poissa pelistä. Parempia yksikköjä mielestäni:
Black dragon = nopea, magic immune.
Gold dragon - kova damage, immuuni alle tason 5 taioille.
Titan - ainoa tason 7 ranged yksikkö, pärjää mielestäni parhaalle tason 7 yksikölle damage bonuksen takia, eli siis black dragoneihin tuo hatred tjsp damage bonus.

Henkilökohtainen suosikkini on kuitenkin Ancient behemoth :)
Ei ehkä käytännöllinen mutta ah sitä tunnetta kun jyräät bloodlustilla & hastella boostatulla behemothilla kaverin riveihin ja pätkit kuokkaan isolla kädellä :twisted:

Dele
05-25-2007, 03:11 PM
Teimpähän huvikseni myös Quakenettiin kanavan #Travian.Homm

Toivoisin että osanottajat pyrkisivät tuonne joinaamaan.

Angel on muuten kaikkea muuta kun paras 7 tason sotilas, yksinkertainen taika kuten blind ja se on poissa pelistä.

Muista että tämä toimii myös toisinpäin. Oletkos nähnyt mitä tapahtuu kun enkeleillä on dragon slayer?
:P

Heroes Of Might and Magic IV on parempi :wink: en sitten tiiä mikksen tykästyny tuohon Kolmos osaan.

Elä mainitse äpärän nimeä! Ainoa asia parempaa tuossa on isompi numero.

Peekoo
05-25-2007, 04:52 PM
Jos nettipeleihin vain on mahdollista, ehdotan Random mappia. Siinä kukaan ei ole pystynyt harjoittelemaan jotain tiettyä mappia niin on edes hieman tasaisempi matsi.

YoVissy
05-25-2007, 05:10 PM
Ai niin, vallan unohdin tuon Random mahdollisuuden. Kiitos PeeKoo ideasta :)

Kon
05-25-2007, 05:30 PM
Juuh random olis hyvä ^^ *mutisee suunnitelman epäonnistumista*

boozehound
05-26-2007, 01:10 PM
Angel on muuten kaikkea muuta kun paras 7 tason sotilas, yksinkertainen taika kuten blind ja se on poissa pelistä.

Muista että tämä toimii myös toisinpäin. Oletkos nähnyt mitä tapahtuu kun enkeleillä on dragon slayer?
:P

niin toimii juu... edelleen angel on altavastaaja matsissa missä vastassa on hero mikä kykenee spelleihin. Blind, hypnotize, slow, implosion.

Black dragonia noista ei haittaa yksikään, gold dragonia pelkkä implosion & hypnotize.

Kon
05-27-2007, 08:12 PM
Noh, jokos asiat ovat muhineet päässänne, vai oletteko keskustelleet "Ircissä"

YoVissy
05-28-2007, 05:18 AM
Muhinut päässä, koska en ainakaan minä ole mitään kannua tehnyt.. kun kaikki muut ovat hiljaa =)

Notta tuota, itse pelasin juuri yhen ison random mapin, meni jotakuinkin 3kk kun oli loppu. 8:lla vastustajalla ;) Huonostihan se on, mutta ainakin harjotusta. Pelasin Necropoliksella. Ne on ihan kivoja, muttako ei alkupään joukot ole tehokkaita.

Dungeon on myös kova. Deemer ja Gunnar on ehkä parhaat herot heiltä ;)

LeBaron
05-28-2007, 07:55 AM
Minä tahdon mukaan kanssa hei!! o/

Ja Jeehaalle pieni muistutus menneisyydestä "Vittu se ampuu kovilla" :lol: [/quote]

Olen myös Settlers 5 pelannu et jos siihen löytyy porukkaa..

YoVissy
05-28-2007, 08:02 AM
2.6 Ketkä on mukana nimiä, tahdon nimiä! 8 henkilön random-mapilla pelataan. Heroes 3 Complete versiolla on tarkoitus peli pitää.

Mukana:
Whirlwind
LeBaron

LeBaron
05-28-2007, 09:02 AM
2.6 Ketkä on mukana nimiä, tahdon nimiä! 8 henkilön random-mapilla pelataan. Heroes 3 Complete versiolla on tarkoitus peli pitää.

Mukana:
Whirlwind

Sign me up o/

Jeehaa
05-28-2007, 10:04 AM
Minulla vain Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia =/

Kon
05-28-2007, 10:21 AM
Mullahan tosiaan on tuo Complete. Mutta otas mutki mukaan.

YoVissy
05-28-2007, 10:22 AM
Mukana 2.6 järjestettävässä pelissä:
Whirlwind
LeBaron
herraorava
PeeKoo
Dele

Postasin tuon nyt tänkin sivun ylös, ettei tarvitse sitten ettiä tuolta jostain sitä :)

Peekoo
05-28-2007, 11:13 AM
Minä tietysti osallistun myös. Pitääpä alkaa harjottelemaan :P

Dele
05-28-2007, 12:06 PM
Tietysti olen mukana.

Alkaakas liukenemaan Quakenettiin #travian.homm -kanavalle.
Minä ja LeBaron kaivataan juttuseuraa.

Jos irc-clienttiä ei koneelta satu löytymään niin äkkiä sivulle http://www.mirc.co.uk/translations/finnish.html
Sieltä löytyy ohjeet ja ohjelma.

Hege.
05-28-2007, 04:09 PM
Pliide kertokaa nyt miten pääsen pelaamaan jossakin osoitteessa.. Tai jtn. Pieni vinkki edes mulla on Heroes III Restoration of erathia

Auttakaa nyt onnetonta luuseria. :oops:

Jeehaa
05-28-2007, 06:03 PM
Mjoo.. Voisiko joku aktiivinen seppo järjestää myös Restoration of Erathia pelin? ;) Kiinnostaisi tulla mukaan... :?

LeBaron
05-29-2007, 11:32 AM
Vai että seppo.. Mä en oikein nyt älynnyt kun mulla on toi complete ni eikö sillä voi pelata myöskin ihan normi heroes 3? :oops:

LoRenzZ
05-29-2007, 11:35 AM
4 on musta paras, 5 on liian siisti mulle. :oops:

vedetty faijan kaa kaikki kentät, omat, ladattavia kenttiä.

Jeehaa
05-29-2007, 11:36 AM
Vai että seppo.. Mä en oikein nyt älynnyt kun mulla on toi complete ni eikö sillä voi pelata myöskin ihan normi heroes 3? :oops:
Mjoo mutta mä en voi pelata teidän kanssa? :? Ei oo tietoo..

Hege.
05-29-2007, 12:26 PM
Mjoo.. Voisiko joku aktiivinen seppo järjestää myös Restoration of Erathia pelin? ;) Kiinnostaisi tulla mukaan... :?

Osaatko jeehaa pelata Heroesia netissä, olen yrittänyt kaiken maailman poppakonsteja, mutta ei mikään toimi.. Tiedätkö miten.. voisin olla se aktiivinen Seppo jos osaisin :roll: :shock: :oops:

ventti
05-29-2007, 12:31 PM
kerroin kaverille heroesista ja se innostu ja pelittää sitä nyt 24/7 :lol:

Jeehaa
05-29-2007, 03:42 PM

Osaatko jeehaa pelata Heroesia netissä, olen yrittänyt kaiken maailman poppakonsteja, mutta ei mikään toimi.. Tiedätkö miten.. voisin olla se aktiivinen Seppo jos osaisin :roll: :shock: :oops:
Kyllähän mä olen joskus kauan sitten pelannut netissä.. Eihän se niin vaikeata voi olla... :shock: :? :?

LeBaron
05-29-2007, 07:53 PM
Tänäänhän piti sopia pvm. mutta eipä ole porukkaa IRC-kannulla.. :cry:

YoVissy
05-30-2007, 04:16 AM
LeBaron 6.2 on peli ^^ Kerrottu hieman aikasemmin, tuossa esim. missä on ilmottautuneiden nimet ;)

Dele
05-30-2007, 04:50 AM
Tänäänhän piti sopia pvm. mutta eipä ole porukkaa IRC-kannulla.. :cry:

Oli siellä neljä, mutta ne lähtivät about 5 min ennenkuin sä tulit käväsemään sinne :D

Niin siis muistaakseni siinä oli joku yhteensopivuusongelma ja vaikka toimisikin niin sitten ei voida valita lisäosien mapeista.

YoVissy
05-30-2007, 04:56 AM
Nyt oikeasti sinne Quakenetin kannulle travian.homm ^^ Pitäis sopia myös kellonaika millon taistella. Sitten toisekseen, onko meitä vain 4 tulossa?

LeBaron
05-30-2007, 06:57 PM
Mulla on rippileirin alku pelipäivänä vissiin :( Noo.. Voihan sitä sitten pelailla muullonkin..

Peekoo
05-30-2007, 08:28 PM
Huonolla tuurilla en saa HoMMia lauantaiksi. :cry:

No, toivon parasta...

YoVissy
05-31-2007, 04:43 AM
Kerro toki jos et saa sitä lauantaiksi sitten. :) Voimme kyllä siirtää sitä myöhempäänkin. Mutta vielä 2.6 pidetään pelipäivänä, right?

Kon
05-31-2007, 10:21 AM
En taida minäkään päästä lauantaina. Koulujen päättäjäiset.. -.-' *hik*

YoVissy
05-31-2007, 11:20 AM
Tai siis piti sanomani, ehkä olis sunnuntaille hyvä siirtää.. en muistanut tänne vaan kirjottaa sitä ^^

Jeehaa
06-01-2007, 09:55 AM
Jos ei nämä completen omistajat pääse/voi/saa/tai jotain pelaamaan HoMMia niin voisihan joku 'aktiivinen seppo' tehdä Restoration of Erathia pelin :) tulisi ainakin 1 pelaaja lisää (Minä!! :D ) heh......... :?

Jontu1
06-01-2007, 12:22 PM
Mulla on Heroes III ja Heroes V

LeBaron
06-01-2007, 01:29 PM
Niin siis jos joku 'seppo' tekisi sen Restoration of Erathia pelin niin kai sitten voisi siihen ne completen omistajatkin joinia :) Muuten näin offtopic on sellainen että miksi helkutissa täällä ei ole sellaista hymyilevää hymiötä vaan on vaan noita nauravan mallisia?

Ropeltaja
06-01-2007, 07:06 PM
Täältä päin löytyy HeroesV of Might and Magic. Rn tiedä onko tuo kolmonen parempi, mutta tästä abbout. vuoden pelanneena voin sanua, että siinä on strategia peliä kerrakseen.

Judge
06-01-2007, 07:25 PM
Kyllähän tätä peliä tulee tahkottua vielä oikein urakalla kavereiden kanssa. Kyllä Heroes on vaan niin mahtava. Tulee oikein ne lapsuusvuodet mieleen, jolloin tämä löytyi suunnilleen joka kaverilta.
Loistava peli.

Peekoo
06-02-2007, 05:48 PM
Jokainen, joka tulee pelaamaan Complete-peliä huomenna klo 16.00 ilmoittaa asiasta minulle YVllä huomiseen klo 14.00 mennessä.

Peekoo
06-03-2007, 11:55 AM
Noin, ilmoitautumisaika loppu. Ilmeisesti tulee kolmen pelaajan peli. :)

Tuota tuota, kuka sitten tekee pelin?

Kon
06-03-2007, 12:04 PM
Niin.. Kuten yv lähetin peekoo:lle ilmoitan nyt, että voisin hostata Hamachin kautta. En muuten. :)

EDIT: Kuinkas, oletteko päivittäneet pelin?

Peekoo
06-03-2007, 12:17 PM
En ole päivittänyt. Mikä versio sinulla on? Parasta varmaankin olla sama kaikilla.

Kon
06-03-2007, 12:21 PM
En ole päivittänyt. Mikä versio sinulla on? Parasta varmaankin olla sama kaikilla.

En ole minäkään, katson mikä versio minulla on..

Peekoo
06-03-2007, 12:33 PM
Minulla on ilmeisesti 4.0, niin ainakin lukee .exe tiedostossa ja README.txt:ssä....

EDIT:ei kyllä sellaista näyttäisi olevan edes olemassa....no, katsotaan jos näillä toimisi.

Kon
06-03-2007, 12:43 PM
Minulla on ilmeisesti 4.0, niin ainakin lukee .exe tiedostossa ja README.txt:ssä....

EDIT:ei kyllä sellaista näyttäisi olevan edes olemassa....no, katsotaan jos näillä toimisi.

Sama versio. :)

Peekoo
06-03-2007, 01:50 PM
Epäonnistui peli......Hamachillakaan ei saatu toimimaan. Järjestän seuraavan pelin sitten 10. kesäkuuta eli ensi sunnuntaina, ilmoittautua saa täällä tai YVnä. Josko tällä kertaa saataisiin joku mukaan, jolla toimii nämä serverin pyörittämiset ilman erillisiä ohjelmia....

maamyyrä
06-05-2007, 04:14 PM
täällä on 4:s osa ja viideskin.. yks parhaimmista peleistä 5-top