PDA

View Full Version : Kylmä rinki

Mutazombi
05-09-2007, 08:34 AM
Katsotteko kyseistä sarjaa? Tulee maanantaisin aina joskus puol kahentoista aikaan. Mielestäni paras sarja ikinä, ja varsin opettavainenkin.

Parhaat hahmot siellä mielestäni Said (muslimi), Toby (pikku hinttipoika) edesmennyt Adebisi, mustien rakastettu heimopäällikkö ja tietenkin hill (pyörätuolimies) :wink: ja sitte tietenkin ne eläkeläiset, etenkin se joka kaivaa niitä reikiä :wink:

Ohjelma luo aika mielenkiintoisen kuvan vankilaelämästä. Keller lahtaa tobyn poikaystäviä rivissä, Natsit murhaa lähes kenet tahtoo, vartija käyttää vankia hyväkseen ynnä muuta kivaa :wink:

kenttiensankari
05-09-2007, 08:40 AM
Toista kertaa katson kyseisestä sarjaa. Viimeeksi tosin jäi nuo ekat jaksot näkemättä, joten ihan uutta sisältöä olen sarjaan saanut kun tiedän alkuasetelmatkin. Omasta mielestäni sarjan paras hahmo on Ryan O`Reilly, hyvänä kakkosena Tobias Beecher.

Mutazombi
05-09-2007, 08:42 AM
Hitto unohin reillyn veljekset:D Ja Alvarezkin on kovis :wink:

Hyviä hahmoja vaikka millä mitalla, aina harmittaa kun joku tärkeä kuolee.. Oikeesti pelotti kun Adebisi koetti tappaa Saidia.

Sarja on tosin huonontunut mielestäni hieman ajan mittaan.

m4Car0n!
05-09-2007, 09:26 AM
Juu, on kyllä loistava sarja, joka jakso tulee kyllä katsottua. Ja onhan Cyril O'reilykin aika rankka jäbä. :)

Fu3L
05-09-2007, 09:54 AM
kyllähän sitä tulee kateltua

Ryökäle
05-09-2007, 10:20 AM
Omasta mielestäni sarjan paras hahmo on Ryan O`Reilly, hyvänä kakkosena Tobias Beecher.

Olen samaa mieltä.

Aluksi katsoin joka jakson, mutta jossain vaiheessa en enää jaksanut valvoa sihen asti ja sitä myöten se sitten aina pääsee unohtumaan vaikka olisinkin hereillä. Tympii kun tippuu heti kärryiltä, jos jää yksikin jakso näkemättä :(

En nähnyt kaikkia jaksoja silloinkaan, kun sarja viimeksi esitettiin... :cry:

boozehound
05-09-2007, 10:23 AM
Hyvä sarja, toista kertaa myös katselen.

Schillinger mielestäni mielenkiintoisin henkilö.

Mutazombi
05-09-2007, 10:25 AM
Itse olen hieman inhonnut Chillingeriä, johtunee siitä että kiusaa aina kaikkia suosikkejani :wink:

Muuten sekin ihan mukava, kunhan jättää muut hyvät henkilöt rauhaan:D

hatluer
05-09-2007, 10:42 AM
Ei tule katsottua itse.

lolled
05-09-2007, 11:18 AM
joskus jos muistaa eikä saa unta niin tulee seurattua ihan perus hyvä ohjelma :lol: :lol: :lol:

Pöhinä
05-09-2007, 11:45 AM
Huippu ohjelma. Omia suosikkejani ovat O'reillyn veljekset, Hoyt ja Adebisi. Kenny Wanglerillä oli myös asennatte.

Mua ei henkilökohtaisesti oikein kiihota nuo Beecherin (http://www.youtube.com/watch?v=TjRtEuAQP5o) ja Kellerin (http://www.youtube.com/watch?v=WNmNY9U2SF0) jutut :lol:

Lord Morgan
05-09-2007, 01:24 PM
Ihan saamarin hyvä, mitä olen sitä katsonut, mutta en paljoa nykyään, kun oman huoneen tv kärähti

Peekoo
05-09-2007, 02:02 PM
Ei tule katsottua, äiti käskee nukkumaan ja sammuttaa TVn kun silloin on jo niin myöhä ;(

No ei vaiskaan, voisi kait seuratakin jos joskus alkaa alusta.

Egoist XIV
05-11-2007, 12:13 PM
Kyllä on tullut katottua, vaikkei ikä periaatteessa riitä :oops:

Dommu
05-11-2007, 02:26 PM
Joo kaikki jaksot nähtynä, kyllä se kovin jätkä on Keller sille ei vaan voi mitään. Ehdottomasti paras sarja mitä olen seurannut koskaan. Suosittelen lämpimästi kaikille jotka kestävät hieman paljasta miehistä pintaa ja väkivaltaa.

B-King
05-13-2007, 09:01 PM
Hyvä sarja :) ja se alvarez näyttää iha steve-o:lta jackassista

Mutazombi
05-15-2007, 07:22 AM
Eih... Keller läks eilen Ozizta :roll:

FTale
05-15-2007, 06:02 PM
IMDB:n mukaan sarjaa tehdessä oli kuvauksissa käytäntönä, että jos näyttelijä myöhästyi kuvauksista, niin hänen roolihahmonsa raiskattiin tai tapettiin. Saattaa olla vain juttua, mutta sopisi sarjan meininkiin kyllä hyvin.

Oma suosikkijaksoni on ehdottomasti Variety, musikaalijakso.

mömmö
09-28-2007, 12:38 PM
Eipä tuu kateltua.

1337
09-28-2007, 01:20 PM
Kattelen kyl, nyt tosin pariin viikkoon tullu katottua, kun tv levis. Mielenkiintonen sarja. :P

Parhaat hahmot siellä mielestäni Said (muslimi), Toby (pikku hinttipoika) edesmennyt Adebisi, mustien rakastettu heimopäällikkö ja tietenkin hill (pyörätuolimies) ;) ja sitte tietenkin ne eläkeläiset, etenkin se joka kaivaa niitä reikiä ;)

Olen Tobya lukuunottamatta samaa mieltä. Cyril on kans kyl aika kova jätkä. :)

Cargo
09-28-2007, 02:31 PM
Olen koneella 24/7 joten en voi katsoa. No ei katson aina, kuin vain muistan. Viime kerrasta onkin aikaa. Viime jakso, jonka näin oli kun Cyril nyrkkeili sen yhden kanssa, joka sai, jonkin aivovamman tjsp.