PDA

View Full Version : Wolfenstein: Enemy Territory

Pages : [1] 2

Tommyboi
04-24-2007, 08:33 AM
Moro!

Itse pelaan tätä mahtavaa peliä (nick nykyään !Sg3!T-Boi , aikaisemmin Tommyboi).

Mahtaakohan kukaan muu täällä pelata tätä peliä :)?

Tämä on ilmainen peli, siksi lähinnä kiinnostuin kokeilemaan... ;)

helloween
04-24-2007, 08:57 AM
no jaa, tulihan sitä nyt vuoden verran pelattuu

Mutazombi
04-24-2007, 09:52 AM
Joskus pelattu ja kateltu, enimmäkseen aiheuttanut turhaa päänsärkyä.

Sitäpaitsi tuo peli onm selvästi rasistinen..

5 miestä juoksee rakennusten väliä ja yksi miehistä on musta.. Boom headshot.. Musta makaa maassa, muut jatkaa kävelemistä :wink:

helloween
04-24-2007, 10:16 AM

5 miestä juoksee rakennusten väliä ja yksi miehistä on musta.. Boom headshot.. Musta makaa maassa, muut jatkaa kävelemistä :wink:

Noh, eihän sitä mustaa oo pakko ottaa

Mutazombi
04-24-2007, 10:17 AM
Onhan, ei erotu niin helposti öisin pusikosta kykkimästä.

Tommyboi
04-24-2007, 10:18 AM

5 miestä juoksee rakennusten väliä ja yksi miehistä on musta.. Boom headshot.. Musta makaa maassa, muut jatkaa kävelemistä Wink

Höh? Itse ei kyllä ole tullut huomattua tuollaista... :) , mutta joka tapauksessa kova peli :lol:

Mutazombi
04-24-2007, 10:21 AM
Helppohan sun on olla huomaamatta kun valkonaamalla pelaat:D

Noh, jottei aivan spämmiksi mene niin sanon että ihan hyvä peli on kun ottaa ilmaisuuden huomioon.

Sílvèr
04-24-2007, 10:42 AM
Onhan tuota tullu pelattua aika paljon.

Minusta ihan hyvä peli ja olisit voinut laittaa linkin mistä saa ladattua. Mutta mulle ei tarvii laittaa :P

miiggu
04-24-2007, 10:55 AM
http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelidemot/3d-raiskinta-toiminta/3887/ Tossa taitaa olla.En ole varma onko oikea?

leetxxx
04-24-2007, 11:06 AM
Ihan Ok peli mutta pikkusen rupee välillä tympii nää panzershreck-sankarit yms. nopat... Suosittelen kokeilemaan tässä ilmasta modia nimeltä TCE (True Combat Elite, kai?)... Paljon realistisempi ja pelattavampi ainaki imo...

Pax Romana
04-24-2007, 11:11 AM
Itse pelailin tuota peliä joskus puolitoista vuotta sitte iha hyvällä menestyksellä. Hyvä pelihän tuo on mutta vaika minun silloinen koneeni olikin hyvä kaatoi se käyttöärjestälmän säännöllisesti joka kolmas tunti. Peli myös bugi joissakin maissa varsin pahasti (mm. Fuel Dump ja Siwa Oasis), mutta muuten pelistä ei oikein valittamista löydy. Ja mitä Panzarschreck nyybbiin tuli niin miksi ette ite ottaneet panzerschreckkiä jos alkoi Piipittää se että toinen ownasi sinut heti kun oli alku suojaus päättynyt?

SkuX
04-24-2007, 11:34 AM
Surkee peli.. Vaikka olisikin ilmainen.. :?

Mazukka
04-24-2007, 12:11 PM
Hyvä peli on juu. Pelailen Wolf Packin servulla. Joku 25k expaa oli kerran kyseisellä serverillä. :D

Ip: 8.9.30.164:27960

palikka
04-24-2007, 12:13 PM
Onhan sitä tullut hieman pelaittua. Lopetin juuri äskettäin taas sen pelaamisen, koska alkoi käydä tylsäksi se sama jauhaminen, mutta varmaan kuukauden päästä innostun taas pelaamaan :D

E: Jos kiinnostaa muutkin ET:n tapaiset ilmaiset moninpelattavat FPS pelit, niin suosittelen WarRockia ja Fear Combatia, nekin on hyviä pelejä :wink:

Larg0
04-25-2007, 08:36 AM
Hahah :P kyseistä peliä jo yli 2w tullu mätettyy iha aktiivisesti :D Klaanissa puolet ajasta ^^

webrator
04-25-2007, 01:56 PM
Ihan totaalisen paska peli!
jess ehin enne hippii

Tommyboi
04-25-2007, 02:23 PM
http://games.softpedia.com/get/Freeware-Games/Return-To-Castle-Wolfenstein-Enemy-Territory-FREE-FULL-GAME.shtml

Tuossa olisi yksi linkki, mistä saa ladattua Wolfenstein: Enemy Territoryn

Pelailen sen nimisessä servussa nykyään ku Jc-.XPSave4ever (tai joku tollanen :))

PS. Trick jump servut on Mahtavia! :lol:
Ich liebe trick jumping... + gamma jumping <3

Ozcar
04-26-2007, 03:21 PM
NoQuarters rulaa, siinä saa sitten ohjatakin niitä panzafaustin ohjuksia.

rameZ
04-28-2007, 10:44 PM
Warfaren1 servu on hyvä! Sit kans LoA anarchy! oon pelaillu kohta 3 vuotta aivan Loistavalla menestyksellä! (3 puolen tunnin erää stats 92/13)

Eiskalt
04-29-2007, 03:49 PM
hyvä peli. ei vaa huono! vanhalla koneella oli hauskaa. alku lagit ja kaikki. en nyt muista mitä ne ukot oikeesti sanoo, mutta joskus kuulostaa siltä ku se huutais "i´m a nekeri!" ja toistaa tätä 5min. en sano tätä rasistisessa mielessä. kuulosti vaa siltä... myös kaverit on samaa mieltä eli ei johdu mun mahdollisesta huonokuuloisuusta. onhan se hauska peli, mutta pelaan mieluummin battlefieldejä. enää en pelaa tota enemy territoryy ollenkaa. nikkini oli someonewhowillkillyou
joku en ehkä joutunu mun uhriks joskus.

Pax Romana
04-29-2007, 03:55 PM
hyvä peli. ei vaa huono! vanhalla koneella oli hauskaa. alku lagit ja kaikki. en nyt muista mitä ne ukot oikeesti sanoo, mutta joskus kuulostaa siltä ku se huutais "i´m a nekeri!" ja toistaa tätä 5min. en sano tätä rasistisessa mielessä. kuulosti vaa siltä... myös kaverit on samaa mieltä eli ei johdu mun mahdollisesta huonokuuloisuusta. onhan se hauska peli, mutta pelaan mieluummin battlefieldejä.

Battlefieldit on oman kokemukseni mukaan epäaitoja. jos meet puskaan kämppimään, siis helpoimmalla vaikeusasteella, niin 5 ekaa vihollista kävelee viisi metriä ohitsesi, ja kun luulet etteiväthe enää hyökkää ja nouset pusikosta kaikki kääntyvät samaan aikaan ja aloittavat hillittömän tulituksen sinua päin. Eikä se muuten ole ainoa epäaitous. Kun vastustaja vetää vaikkapa pommittajalla päälläsi ja uskot ettei sinulla ole mitään hätää petyt melko karvaasti kun huomaat että 5000 metrin korkeudesta voi ainakin tässä pelissä osua täsmälleen siihen kohtaan missä vaikkapa ajat jeepillä. Myös näitä lentokoneita voi ampua konepistoolilla, mikä on he*vetin epäaitoa, sillä konepistoolin tarkka kantavuus on noin 150 metriä. Itse ainakin ammun kaikki lentokoneet vanhalla kunnon schmeisserilla it-tykkejä säästellen. niitä käyttämällähän juttu käy naurettavan helpoksi.

Eiskalt
04-29-2007, 04:03 PM
no pitääkö sitä sinkkua pelata? mee multiplayerii. ja entäs et? saat 5 luotii päähäs, joku outo pedofiili(lääkintämies) tökkää sua piikillä jossa on epäilyttävän näköstä vihreää nestettä ja sä nouset ylös jatkat matkaas. ja 5 metriset hypyt? tupla hypyt? nekö muka aitoa? ei! no mielipide asiahan se on että tykkääkö battlefieldistä vai et:stä. missä battlefieldittä tää muute tapahtu? ei 2 ja 2142 vaa onnistu tollanen.

Rotten
05-03-2007, 07:17 PM
paras peli jos törmäätte nickkin ocelot its me 8)

B-King
05-16-2007, 02:01 PM
Mul oli se koneel puol tuntii ja sit kyllästyin :D

virtanen
05-16-2007, 02:08 PM
Vuoden pelasin Nickillä <COBRA> $hadow

bongoki
05-17-2007, 06:11 PM
tota noin... voisko joku kertoo mistä saa 2.60 patchin :?: en oo saanu vielä toimiin... :?

Almighty_Tuukka
05-18-2007, 06:12 AM
ihan turha peli! ei vaadi yhtää taitoa. koko peli on pelkkää sekasortoa, Kaikki hyppii ja vihollisiin osuu ku painaa napin ihan pohjaan! Toisin kun BF2 pitää vähän ees Kontroilloida sitä ampumista että osuu. Ja lopuks sillä ETn snipuilla ei tee hönkäsenpöläystäkään.

Puuh.. pääsinpäs avautuu :D on ollut monet kerrat rystyset kipeinä tän pelin takia

palikka
05-18-2007, 01:28 PM
tota noin... voisko joku kertoo mistä saa 2.60 patchin :?: en oo saanu vielä toimiin... :? Eihän niitä patcheja tarvii mihinkään! :D Ite pelaan 2.55 versiolla ja hyvin pyörii, paitsi jos haluaa päästä pelaamaan 2.60 version servuihin nin sitten

Murskemursu
05-18-2007, 01:44 PM
Joskus vuonna 2004(kö?) tätä pelasin, olinpa klaanissa nimeltä mtp mikä taisi kohota laddereilla aika korkealle.

Ei ole tullut pariin vuoteen koskettua mutta voisihan sen tietysti uudestaan aloittaa, tosin tuskin sitä osaa nykyään pelata yhtään. Kyllä Red Orchestra iskee allekirjoittaneeseen kovempaa kuin miljoona korkkaria.

Punaorkesteri on aika realistinen peli, ei delfiinipomppijoita, ei tähtäimiä ruudun keskellä ja vihollistakin saa heinikosta tosiaan katseella etsiä.
Vähän kuin oikeastikin, kyllä se on pirun vaikeaa paikantaa nurmipora metsästä vaikkei uskoisikaan saatika osua siihen.

-J-
05-18-2007, 08:48 PM
Pelasin ennen ja ihan kansainvälisiä turnauksiakin tuli koettua.

Nykyään muutama tunti viikossa riittää.
Hyvä ilmainen peli!

Murskemursu
05-18-2007, 10:32 PM
Toisin kun BF2 pitää vähän ees Kontroilloida sitä ampumista että osuu. Ja lopuks sillä ETn snipuilla ei tee hönkäsenpöläystäkään.

Ai perkele et voisi olla yhtään enempää väärässä.

Jos vertaillaan BF2:n ja ET:n snipereitä keskenään niin ensinnäkin jo ET:ssä sniperillä on hieman hankalampi lasautella headshottia toisen perään kun käden tutinat on mallinnettu. Miksei tätä ole BF2:ssa?
BF2142, no siinä on ainakin perussohlon kanssa tutinaa.

Entäpäs nämä taidot mitä näillä hahmoluokilla on?

Enemy Territory
- Paikantaa miinat
- Tekeytyy vastapuolen sotilaaksi
- Kantelee mukanaan räjähteitä sabotaasitoimia varten
- Ampuu

Battlefield 2
- Sirottelee ympäriinsä niitä ah niin ärsyttäviä miinoja
- Ampuu

Olisin kyllä kaivannut Battlefieldiin sniperille hieman lisää ominaisuuksia, eikö maalien paikantaminen esimerkiksi tykistöä ja ilmaiskuja varten ollut jotain? Tosin pelin tasapainonhan se olisi heittänyt päin pyllyä mutta tuskinpa sitä olisi edes huomattu kaiken spawnrapen ja ilmaiskupanssarivaunuhelikopteriohjusraiskaukselta .

YoVissy
05-18-2007, 11:03 PM
Jos vertaillaan BF2:n ja ET:n snipereitä keskenään niin ensinnäkin jo ET:ssä sniperillä on hieman hankalampi lasautella headshottia toisen perään kun käden tutinat on mallinnettu...

No on BF2:ssa vaikea osua snipulla päähän ilman niitä käden tutinoitakin, suurimmilla osista servuista on sen verran paha lagi ettei luodit mene minne pitäisi. Toisekseen BeeÄffässä myös tähtäin heittää häränpyllyä, ilman lagiakin luoti ei osu minne pitäisi. Ja kaikkiein hienoimpana asiana, edes pulttilukkoinen kivääri ei pudota ykkösellä rintakehään sadasta metristä.

Mutta ei sillä, ei Enemy Territorykaan ole se realistisuuden riemuvoitto. ;) Ilmaispeliksi kivaa mättöä pienissä erissä, niin silloin sitä jaksaa pelailla enemmän ja vähemmän. Joskus muistan pelanneeni paljon BBB Swedenin servuilla.

Epävirallisena maailmanennätyksenä tarkk'ampujilla on muistaakseni 4,5km päästä hevosen selässä olleen ihmisen tappaminen, ja kaikki tämä yhdellä luodilla. Jenkki-snipu, tuolla Serbian sodissa. :) En ole nyt ihan varma oliko etäisyys noin paljon, mutta jotain melko käsittämätöntä se oli.

Exray
05-19-2007, 10:08 AM
4.5km huhhuh.
Vistalla yrittäessäni pelata tulee aian:
"Game code (ui_mp_x86.dll)Failed pure server check"
Ja toi tarkoittaa?

bongoki
05-26-2007, 01:06 PM
tota noin... voisko joku kertoo mistä saa 2.60 patchin :?: en oo saanu vielä toimiin... :? Eihän niitä patcheja tarvii mihinkään! :D Ite pelaan 2.55 versiolla ja hyvin pyörii, paitsi jos haluaa päästä pelaamaan 2.60 version servuihin nin sitten no miten mä tiiän mistä tietää ikä versio itellä on... ja jos mulla on tosiaan oikee versio niin miten mä pääsen itse peliin? oon yrittäny painaa sieltä jotain serveriä ja sitte se lataa jotaki... se on normaalia- tiedetään... mutta sitte se lähtee siitä pois takasi päävalikkoon... mitä mä teen??

Eiskalt
05-26-2007, 01:13 PM
unohdinki kertoo yhen inhottavan kokemuksen vanhalla koneella: menin servulle ja se paska lataili 4h ja sit äiti käski sammutaa koneen! pääsin koko päivänä pelaamaa 5min. tai ehkä pitäis sanoo että pääsin lagittamaa 5min. vähänkö vitutti.

palikka
05-26-2007, 02:43 PM
tota noin... voisko joku kertoo mistä saa 2.60 patchin :?: en oo saanu vielä toimiin... :? Eihän niitä patcheja tarvii mihinkään! :D Ite pelaan 2.55 versiolla ja hyvin pyörii, paitsi jos haluaa päästä pelaamaan 2.60 version servuihin nin sitten no miten mä tiiän mistä tietää ikä versio itellä on... ja jos mulla on tosiaan oikee versio niin miten mä pääsen itse peliin? oon yrittäny painaa sieltä jotain serveriä ja sitte se lataa jotaki... se on normaalia- tiedetään... mutta sitte se lähtee siitä pois takasi päävalikkoon... mitä mä teen??No version näkee esim. kun avaa consolen ni siinä sen oikeassa alakulmassa. Console siis aukeaa painamalla § näppäintä pelissä.
Peliin pääse kun menet siihen servulistaan ja valitset jonkun servun ja connect tai double click. Jos puuttuu joitain tiedostoje, lataa yleensä ne automaattisesti, jos ei niin options -> game -> download missing files from server. Sit latailet vaa ne ja sen jälkee pitäs päästä pelaamaan. Jos ei, ni kokeilet sitten uudestaan, jotenkin näin pitäisi toimia...

bongoki
06-12-2007, 04:11 PM
että mä en oo oikeen päässy pelaamaan... mä siis latasin kyseisen pelin ja sitten asensin sen. valikko ja kaikki toimii hyvin, mutta en ole päässyt itse peliin... se aluks lataa joitain tiedostoja ja sitten lähtee pois. samalla se ilmoittaa jotain mutta en muista mitä... täytyiskö mun ladata nyt jotain vai mitä mun täytyy tehä? tai useimmiten se lataa ja sitten tilttaa

Spitfire
06-12-2007, 04:24 PM
Olen pelannut noin 3-4v sitä peliä..

Seymour
06-12-2007, 09:22 PM
Pelaan Boi -nickillä.. Kertokaas tappoennätyksiä. Itselläni on 83 putkeen :)

Edit: vastasin väärään kysymykseen väärän vastauksen :oops:

Spitfire
06-12-2007, 09:57 PM
Jotain yli 100..

peltola1
06-19-2007, 07:36 AM
olisiko jollakin antaa hyvää servua entiseen servuun näkyy tulleen salasana..

Rikindinho
06-21-2007, 05:33 AM
Loistava peli. Oon pelannu vähän yli vuoden ja oon ollu neljässä eri klaanissa. :)

peltola1
06-21-2007, 07:11 AM
Loistava peli. Oon pelannu vähän yli vuoden ja oon ollu neljässä eri klaanissa. :)

missä servussa pelaat?

B. Matlock
06-21-2007, 07:15 AM
Jos vertaillaan BF2:n ja ET:n snipereitä keskenään niin ensinnäkin jo ET:ssä sniperillä on hieman hankalampi lasautella headshottia toisen perään kun käden tutinat on mallinnettu...

No on BF2:ssa vaikea osua snipulla päähän ilman niitä käden tutinoitakin, suurimmilla osista servuista on sen verran paha lagi ettei luodit mene minne pitäisi. Toisekseen BeeÄffässä myös tähtäin heittää häränpyllyä, ilman lagiakin luoti ei osu minne pitäisi. Ja kaikkiein hienoimpana asiana, edes pulttilukkoinen kivääri ei pudota ykkösellä rintakehään sadasta metristä.

Mutta ei sillä, ei Enemy Territorykaan ole se realistisuuden riemuvoitto. ;) Ilmaispeliksi kivaa mättöä pienissä erissä, niin silloin sitä jaksaa pelailla enemmän ja vähemmän. Joskus muistan pelanneeni paljon BBB Swedenin servuilla.

Epävirallisena maailmanennätyksenä tarkk'ampujilla on muistaakseni 4,5km päästä hevosen selässä olleen ihmisen tappaminen, ja kaikki tämä yhdellä luodilla. Jenkki-snipu, tuolla Serbian sodissa. :) En ole nyt ihan varma oliko etäisyys noin paljon, mutta jotain melko käsittämätöntä se oli.Ehkä näin on kakkosessa, mutta ei 1942:ssa. Siinä on tähtäys ihan über. Ammuin kerran pistoolilla ukkelin jonka olin paikantanut kiikareila n. 7km päästä.(Arvioin siis kuinka kaukana se olisi oikeaasti ollut.)

Dele
06-21-2007, 08:34 AM

Epävirallisena maailmanennätyksenä tarkk'ampujilla on muistaakseni 4,5km päästä hevosen selässä olleen ihmisen tappaminen, ja kaikki tämä yhdellä luodilla. Jenkki-snipu, tuolla Serbian sodissa. :) En ole nyt ihan varma oliko etäisyys noin paljon, mutta jotain melko käsittämätöntä se oli.Ehkä näin on kakkosessa, mutta ei 1942:ssa. Siinä on tähtäys ihan über. Ammuin kerran pistoolilla ukkelin jonka olin paikantanut kiikareila n. 7km päästä.(Arvioin siis kuinka kaukana se olisi oikeaasti ollut.)

Agreed! Joskus tuli sniputeltua lentokoneiden pilotteja. Mikään ei ole ihanampaa, kuin pilotin äkkinäinen kuolema takaraivoon osuneesta luodista :wink:

taskurapu
06-21-2007, 08:49 AM
oli hyvä peli joskus sit alko into menee kun oli vuoden ajan pelannu ja jos meni jonnekkin vähänkin huonotasoisemmalle servulle niin heti ne rupes haukkuun jokskin hakkeriks, skillingspree ennätys tais olla jollai noob servul 163 ja ammattilaisil oli 37... :wink:

Normanian nickil pelasin kun oli tullu kerättyä taitoa
harjottelin nickil kivenkovakallo

Arwël
06-21-2007, 09:52 AM
Joo, kaksi vuotta on piakkoin pelattu tätä huikeaa peliä, ja voin todeta, että olen melko haka. WB - Xpsave4ever -nimisellä serverillä pelaan. Tietyistä syistä en kerro nickiäni.

kordrir
06-21-2007, 10:03 AM
en oo pelannu varmaa 1,5 vuoteen.. bäfään vaihdoin :)

Juhani2021
06-21-2007, 10:09 AM
Onhan sitä jonkinverran tullu pelattua mutta ei nyt lähiaikoina hirveästi. Yleensä pelaan nikillä someone.

Jakki
06-21-2007, 11:07 AM
iha kiva
ja jos sanotte et yöntimot näkyy hyvin fueldumpis nii senkus teette skinpaketin jossa on kaikki ukot punasii

äippänen
06-21-2007, 11:27 AM
Ennätys tapoissa = 37

Lempiluokka = fieldari

lempimappi = oasis tai baserase

lempiluokka = Allies

scorpion
06-21-2007, 11:39 AM
Ite oon pelannu MAHTAVA peli .parempi kun joku himputin CS.Ite pelasin paljon sillä cover opsilla:snipal. Löysin aina parhaat piilo/camppi pikat tais tulla parhaimmillaan joku 40-50 tappoa snipulla :D in 1 round.

bongoki
06-22-2007, 12:32 PM
että mä en oo oikeen päässy pelaamaan... mä siis latasin kyseisen pelin ja sitten asensin sen. valikko ja kaikki toimii hyvin, mutta en ole päässyt itse peliin... se aluks lataa joitain tiedostoja ja sitten lähtee pois. samalla se ilmoittaa jotain mutta en muista mitä... täytyiskö mun ladata nyt jotain vai mitä mun täytyy tehä? tai useimmiten se lataa ja sitten tilttaa apua mä sanoin jo tän hei olkaa kilttejä ja auttakaa! :cry:

äippänen
06-22-2007, 12:49 PM
että mä en oo oikeen päässy pelaamaan... mä siis latasin kyseisen pelin ja sitten asensin sen. valikko ja kaikki toimii hyvin, mutta en ole päässyt itse peliin... se aluks lataa joitain tiedostoja ja sitten lähtee pois. samalla se ilmoittaa jotain mutta en muista mitä... täytyiskö mun ladata nyt jotain vai mitä mun täytyy tehä? tai useimmiten se lataa ja sitten tilttaa apua mä sanoin jo tän hei olkaa kilttejä ja auttakaa! :cry:

Poista kaikki ET:seen liittyvät tiedostot ja lataa uudestaan

Jos ei toimi en tiedä mitä pitäisi tehdä...

Adio
08-25-2007, 05:58 PM

Rasistista? Hmm, mitä rasistista näet siinä että musta mies on tehty? Kyllä siellä muitakin ammutaan kun mustia..

Muuten mahtava peli itsen pelaan klaanissa nimeltä =WF=

Adio
08-25-2007, 06:00 PM
Ennätys tapoissa = 37

Lempiluokka = fieldari

lempimappi = oasis tai baserase

lempiluokka = Allies

ennätys tapoissa? itselllä yhessä mapissa medicillä semmoset 90 ja opsilla päälle sata

turpox
08-25-2007, 06:02 PM
Oon joskus pelannu tota mutta sitten lopettanu... vois varmaa alkaa pelaa uudestaa viel.

TumppiT
08-29-2007, 01:12 PM
Aivan mahtava peli! Kannattaa ladata ja kokeilla!
Itse olen pelannut noin vuoden ainakin ja nick on Soldier T.

Bennamisi
08-29-2007, 01:37 PM
ET on ehdoton kuningas 8)

Bennamisi
08-29-2007, 01:39 PM
Niin ja:

Lempiteam: Axis 8)

Lempiclass: Vaihtelee, usein Engineer

Lempiase: MP40

Pisin Killingspree: 42 tappoa. Siis putkeen

The Black Hole
08-30-2007, 04:21 AM
Pelailen Return to Castle Wolfenstein Multi playeria, joka eroaa ET:stä hiukan. Kait se on vähän parempi, kun maksaakin jotain.

Armadyl
08-30-2007, 04:33 AM
En oikeastaan pelaa tätä, vaikka onkin ilmainen. En ole kuullutkaan, voisiko joku vähän valaista asiaa minullekkin? Sitten voisin kirjoittaa lisää...

Arctica
08-30-2007, 04:39 AM
Pelaan/olen pelannut ET :tä.

Niille jotka eivät tiedä, niin ET on FPS tässä lyhyt tietopakkaus pelistä:
Enemy Territory on toiseen maailmansotaan perustuva ensimmäisestä persoonasta kuvattu joukkuepohjainen verkkoräiskintäpeli, jossa taistelevat osapuolet pyrkivät suorittamaan erilaisia tehtäviä. Tehtävänä saattaa esimerkiksi olla jonkin kohteen tuhoaminen, jolloin vastapuoli pyrkii vastapainoisesti suojelemaan kyseistä kohdetta. Jos hyökkäävää osapuoli ei saavuta tavoitetta tietyn ajan (noin 15–30 minuuttia) kuluessa, julistetaan puolustajat voittajiksi. Kuolleet pelaajat heräävät henkiin täydennyksinä (spawn) tietyin väliajoin (yleensä 15–35 sekuntia).

Pelissä ovat vastakkain Liittoutuneet ja Akselivallat, joilla on osin omat aseet. Joukkueiden vastaavat aseet eroavat kuitenkin vain ulkonäöltään sekä ääniltään ja ovat yhtä tehokkaita. Muutenkin pelissä on keskitytty realistisuuden sijasta sujuvuuteen ja pelattavuuteen

Ja sitten hahmoluokista:

Pelissä on viisi eri hahmoluokkaa, joilla jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Kaikki hahmoluokat voivat valita konepistoolin, joka on yhdysvaltalaisilla Thompson ja saksalaisilla MP40. Sissi saa konepistooliksi maasta riippumatta Sten-konepistoolin ja FG-42-automaattikiväärin.

Sotilaan (soldier) erikoisosaamisena ovat raskaat aseet: MG42-konekivääri, liekinheitin, panssarinyrkki ja kevyt kranaatinheitin. Lisäksi sotilas saa syntyessään kranaatteja ja ammuksia enemmän kuin muut hahmoluokat.

Lääkintämies (medic) kantaa mukanaan ensiapupakkauksia, jotka parantavat lievästi haavoittuneita. Lisäksi hän pystyy elvyttämään vakavammin haavoittuneita puolulaisiaan tai myrkyttämään vihollisia morfiinipiikillä. Kyseinen hahmoluokka on suosittu, koska sillä on mahdollisuus parantaa myös itseään taistelun yhteydessä.

Pioneeri (engineer) pystyy muun muassa rakentamaan siltoja, korjaamaan ajoneuvoja sekä asettamaan ja purkamaan dynamiittiräjähteitä ja miinoja. Pioneerilla on myös mahdollisuus käyttää kiväärikranaattia.

Taisteluvälinemies / tulenjohtaja (field ops) hoitaa joukkojen ammusvarastojen täydentämisen suoraan taistelukentällä ja voi myös kutsua ilmaiskuja ja tykistökeskityksiä.

Sissi / Soluttautuja (covert ops) pystyy ottamaan kaatuneen vihollisen asun ja soluttautumaan vihollisen selustaan. Kuitenkin naamioituneen sissin tulittaessa vihollisen näköpiirissä hänen valepukunsa katoaa (riippuen palvelimen asetuksista). Sissi pystyy myös asettamaan pienen kaukoräjäytettävän kasapanoksen (satchel charge). Lisäksi tämä hahmoluokka on ainoa, jolla on mahdollisuus käyttää tarkka-ammunta-aseita ja savukranaatteja. Sissi voi myös havaita kiikareillaan (binoculars) vihollisen miinoja, jolloin ne ilmestyvät näkyviin myös muille oman puolen pelaajille

Siinä on lyhyt selonteko
Yrittäkää jaksaa lukea...

Cargo
08-30-2007, 05:04 AM
Khyl joku 7kk tullu pelattua. 2.56 patch ja <AoD>Public server. Spree on 96-0 snipul Fd:ssä ja medic, joku 132-2 tjsp.

pokermaster
11-05-2007, 05:28 PM
Olen pelannut sitä varmaankin jotain 3-4 vuotta olen Z!P Claanin Leader.

Laiskuri
11-05-2007, 05:33 PM
Joo, pelasin tyyliin 2-3 vuotta sitten nölffinä. Enää peli ei oikein kiinnosta minua ^^ sorry

Hölö
11-05-2007, 05:45 PM
NoQuarters rulaa, siinä saa sitten ohjatakin niitä panzafaustin ohjuksia.
Voi hitto NoQuaters ei oo hyvä servu ihan syvältä..

Pacman
11-05-2007, 05:50 PM
Ite pelaan 2.55 versioo ja n0idissa ja GER-servuissa.
Lempi class on varmaan medic.
Lempi ase on k43, panza, mp40 tai thompson.
Jaymodi on paras modi ainakin omasta mielestä..
Nikillä -EpC- Creamy ja Fatty!? pelailen..

Hyttinen
11-05-2007, 06:08 PM
Pelailen, mutta ei siitä oikein mitään tule koska ping on vain 700...
Muuten kyllä hyvä :wink:

fragidzo
11-05-2007, 06:23 PM
WolfensteinItalian servuissa pelaan. Etpro ja pubi rulaa mitään noobi jaymodeja tueta.. Sl ratingi jossain 17 tällä hetkellä ennätys 23 jtn.. :)

applepie
11-05-2007, 06:52 PM
onhan tuota ET:tä tullu hakattuu about 4v, lähiinä wolftigy servulla pelannut. hyvä peli.

bekoninen
11-06-2007, 10:27 AM
juu uh oonitsekkin koukussa siihen pelaan
XT//supernoobfest//xt <----- on semmonen vihree valkonen
on tullu jotai 70-80 spree ja 36 war statsia xp tä siitä serveristä löytyy jotain 10,000
pelaan nickillä stean
tulkaa kaikki kokeilemaan!

Hyttinen
11-06-2007, 01:10 PM
juu uh oonitsekkin koukussa siihen pelaan
XT//supernoobfest//xt <----- on semmonen vihree valkonen
on tullu jotai 70-80 spree ja 36 war statsia xp tä siitä serveristä löytyy jotain 10,000
pelaan nickillä stean
tulkaa kaikki kokeilemaan!

Onko botit sallittua...

JX3
11-06-2007, 01:12 PM
Khyl joku 7kk tullu pelattua. 2.56 patch ja <AoD>Public server. Spree on 96-0 snipul Fd:ssä ja medic, joku 132-2 tjsp. Eli, voiko joku kääntää.(olisinpa mode, ei nyt sentään vitsi)

kikuli
11-07-2007, 09:42 AM
ET RULEZ ITSE OLEN AIVAN SEKAISIN SIIHEN ELÄMÄ LOPPUU ILMAN SITÄ(JA TRAVIANIA) :D :) :P :o :lol: :wink: :roll: :arrow: :!: :idea: :mrgreen:

Pengu
11-07-2007, 11:47 AM
Tulee pelattua.Nickejä:Olwi,AllAh,Olen suomalainen

Wargames.dk servut ja jtn muuta missä ei tarvi ladata mitää

Ylski
11-07-2007, 04:09 PM
ihan hyvä peli mutta lopetin kun kävi tylsäksi :roll:

ImmortalNiki
12-01-2007, 11:58 AM

Samat sanat..

Frankki
12-01-2007, 12:35 PM
Olen pelannut, pelailen vieläkin randomisti.
Nikeillä: Frozen FaQ, Canadian Guy, Frozen, Frozen Angel, Released :wink:
Niin joo ja pisin killing spree on 200 tappoa putkeen :wink:
Pelaillut sitä nyt noin 2v.

mömmö
12-01-2007, 01:46 PM
Ennen pelasin mutta en enää. Tiedoksi vain että CS on kymmenen kertaa parempi peli.

Legaccy
12-01-2007, 01:48 PM
Kyllähän mä ET:tä pelaan. Olen klaanissa $hooter, jossa suurin osa pelaajista on saksalaisia. Nick on Lumino. Oon pelannu tota ehkä ööm..3 kuukautta ja taidot on ihan kohdallaan.

HeadBang
12-01-2007, 03:33 PM
Ennen pelasin mutta en enää. Tiedoksi vain että CS on kymmenen kertaa parempi peli.

Äijähän puhuu asiaa Pelasin minäkin ennen mutten enää koska cs on vain parempi.

Pacman
12-01-2007, 05:02 PM
Juuh... Pelailen nimellä ^Fatty. ja -EpC- ^Creamy.
Jos satutte näkemään ni sanokaa moro. Pelaan enemmän scrimmejä, joten en paljon killing spreestä ja näistä välitä... Paras taitaa olla jtn. 30-40...
Pelaan >>Tea clan serverillä, -=GER=- NoQuarteris ja Noid public xpsavessa... Joskus myös Wargamezeis

Ja eikä muuten kyllä ole CS parempi :wink: CS:sää olen pari kertaa pelannut ja peli oli vähän yksitoikkoinen ja hidas.
No, makuasiat ovat makuasioita.

HeadBang
02-12-2008, 01:37 PM
Olen suomalainen

Eih.. Vittu oon nähny sut, lol oot kyl sukka.

Ite pelaan nimimerkillä ASD olen klaanissa nimeltä BasiC siksi nimeni on BasiC-ASD.

wunderbaum
02-12-2008, 02:09 PM
Onhan tuota tullu pelattua jo muutaman kuukauden. Mielestäni aivan mahtava peli 8)

Ps:rekatkaa tonne sielä on paljon servereitä listattu http://et.splatterladder.com

Pacman
02-12-2008, 02:29 PM
Pelaako ketkään enää 2.55?
Jos pelaatte, niin pelataa etpro:ta!!

Arctica
02-13-2008, 01:23 PM
Pelaan.

Löydät joko nickillä ArcTicA FIN Tai FlaBeeF.

Ja yleensä pelailen TC:E:tä MASSA servereillä.

Jupe 92
02-13-2008, 02:28 PM
Itsekin pelailin vanhalla koneella, mutta kun on uus kannettava eikä ole hiirtä niin niin ei ole vielä pystynyt. Mut löytää nickillä Jupe tai nobady ja kyllä se vaihtelee:D.

Fui
02-13-2008, 03:59 PM
Jostain syystä tilttaa latausruutuun...
Olisiko neuvoja?

Waller
02-13-2008, 04:14 PM
Pelaan W4rZombie-servereissä nimellä W4ll3r! ja en pelaa muissa servereissä.

E: Nimeni on vaihtunut servereillä W4rZombie nimeksi on tullut: CurseD, The LeGenD:in ja LeGenD:in kautta.

HeadBang
02-13-2008, 05:04 PM
Botteja? Itellä eth32.

E: niin siis eth32 0.9

teutoni
02-22-2008, 01:06 PM
elikkäs olen klaanissa mikä on trickjump server ja nimi on SJ ip on 76.26.139.249:27960

sit olis viel kysymys mistä saan ladatua speed hackin :roll:

Suomipoeq
02-22-2008, 01:07 PM
mä oon pelannut (paska peli)

Munkkila
02-22-2008, 01:27 PM
Pelaan, mut en pääse oikeen mihinkään servereihi ku väittää et käytän koodei ilmeisesti..
Kestää jotain puol tuntuu et pääse serverin.

hemppa009
02-22-2008, 01:57 PM
juu olen pelannut. todella mahtava peli itselläni on kypärässä 3 tähteä

ps.Onko sen kolmen tähden arvon jälkeen vielä arvoja? olis kiva tietää.

Fui
02-22-2008, 01:59 PM
Olisiko neuvoja?

Oksu94
02-27-2008, 01:51 PM
Botteja? Itellä eth32.

Just tollaset x11tt13n käyttäjät pilaa muiden peli-ilon.opettele pelaamaan n00b.

Ite oon pelaanu 5kk kyseistä peliä ja on muute helevetin hyvä peli!

reiskaseiska
02-27-2008, 02:21 PM
asensin 2 tuntia sitten ton pelin ja poistin asken, koska tällanen 6 vuotias romukone ei pääse servereille, koska servuilla on iha perkeleesti ladattavia tiedostoja. Miksi kaikki pistää servuille niin älyttömästi tavaraa? :cry:

wunderbaum
02-27-2008, 05:57 PM
Botteja? Itellä eth32.

jos meinaat aimbotteja mulla on ittellä

iprokka v2
crushr666 flex

wunderbaum
02-27-2008, 05:58 PM
asensin 2 tuntia sitten ton pelin ja poistin asken, koska tällanen 6 vuotias romukone ei pääse servereille, koska servuilla on iha perkeleesti ladattavia tiedostoja. Miksi kaikki pistää servuille niin älyttömästi tavaraa? :cry:

pelaa vai original mappeja ja etmain servuja

Cartman
02-27-2008, 07:53 PM
Olisiko neuvoja?

Palomuurisi saattaa kettuilla.

Itsellä on ainakin käynyt näin.

goblin king
03-30-2008, 07:39 PM
turha peli ei mitään järkee kaikki suomalaiset jotka pelaa nii on suomen häpeä pilkkuja!!!!!!

D3t0n4t0r
03-30-2008, 08:51 PM
turha peli ei mitään järkee kaikki suomalaiset jotka pelaa nii on suomen häpeä pilkkuja!!!!!!ET:hän on hyvä peli, tykkään. (vaikka omistan myös BF2, Crysis, yms.)

Bassman
04-18-2008, 04:51 PM
Erittäin hyvä peli, pelaillu olen samalla klaanin servuilla jo neljättä vuotta. alla muutama ip LZ- klaanin servuille joille todellakin kannattaa tulla pelaamaan xp save yms. itse pelailen nickillä [LZ]Pker lähinnä pelkästään LZ Euro servulla. Löydettyäni LZ:n servut jätin muilla servuilla pelaamisen. LZ:n servuilla on muunmuassa mahdotonta cheatata tai vastaavaa eikä siellä ole ylimääräisiä modeja yms.

LZ Euro 193.33.186.185:27960
LZ USA 72.232.249.82:27960

Kohtuutonta
04-18-2008, 06:07 PM
Olisiko neuvoja?

Vista?
- Lataat 2.60version. Ihan vaan googletat ja sieltä peliplaneetan tiedosto. Menet työpöydälle ja klikkaat "hiiren kakkosnäppäimellä" Wolfenstein pikakuvaketta ja valitset "suorita järjestelmänvalvojana" ja salli.
Tämän pitäisi auttaa. :wink:
Ja etit vaan hyvän servun. Suosittelen 88.198.2.34:27960 tai 88.198.2.34:27961. Ite pelailen noissa nimimerkeillä:
Fix U//Niksu^^ ja Newb1e (eri ip).

Dudgeridii
04-18-2008, 06:28 PM

Kannaattaa mennä NQ:in sielä on yleensä mahdollisuus saada kaikki tasolle 9-> aseisiin mahtuu enemmän panoksia mp40 täynnä 30/150, huge ammo pack ja med 30. Lisäksi on yleensä haulikko ja STG44. Tulee paljon erillaisa kenttiä, esim. joulun aikaan voi tulla talvi teema. Ja jos ei halua etsiä joka kerta uutta servua, niin kannattaa hommata XFire-> saa laitettua suosikkeihin. En ole vielä kyllästynyt vaikka olen pelannut 8kk (on parilla servulla yli 30k xp).

TaaTuu
04-18-2008, 06:53 PM
Kannaattaa mennä NQ:in sielä on yleensä mahdollisuus saada kaikki tasolle 9-> aseisiin mahtuu enemmän panoksia mp40 täynnä 30/150, huge ammo pack ja med 30. Lisäksi on yleensä haulikko ja STG44. Tulee paljon erillaisa kenttiä, esim. joulun aikaan voi tulla talvi teema. Ja jos ei halua etsiä joka kerta uutta servua, niin kannattaa hommata XFire-> saa laitettua suosikkeihin. En ole vielä kyllästynyt vaikka olen pelannut 8kk (on parilla servulla yli 30k xp).

Samat kentät saat JayMod ja EtPro servuihin... Myös teemoja, skin:eja ja aseita saat noihinkin, joten NQ ei älyttömästi ole erilainen...Ite oon pelannu peliä kait jo 4 vuotta.. :shock: Kieltämättä se välillä kyllästyttää, josta johtuen omistan CoD 2,4 sekä CS Sourcen... Ja minullehan tuo 30k xp ei merkitse paskaakaan... Tapot ja tiimin kanssa yhteistyö matseissa ovat paljon tärkeämpiä... Toisin sanoen, sulla on vielä paljon opittavaa ET:stä...

Phaneuf
04-18-2008, 08:44 PM
Ihan ok pelihän tämä on, mutta meni sekasin mulla enkä ole jaksanut säätää enää, kun ei kuitenkaan sen lopettamiseen maailma kaadu.

Pelin ehdottomiin plussiin kuuluu tiimityöskentely, mitä ilman voittaminen on mahdotonta.
Toinen plussa on tietenkin pelin ilmainen lataaminen.
Miinuksena servujen ajoittainen hankala löytäminen.

Näin tällä kertaa. Jospa minä vielä joskus koittaisin tätä.

Ironder
04-19-2008, 05:59 AM
Häh? Mikä peli? Et voinut laittaa aloitusviestiin minkälainen peli on. En ole ikinä kuullutkaan, joten en ole pelannutkaan.

Oksu94
04-19-2008, 09:26 AM
Häh? Mikä peli? Et voinut laittaa aloitusviestiin minkälainen peli on. En ole ikinä kuullutkaan, joten en ole pelannutkaan.
Näin sanoo wikipedia: Wolfenstein: Enemy Territory (lyhyemmin Enemy Territory, ET tai W:ET ) on Splash Damagen kehittämä ilmainen monen pelaajan verkossa pelattava FPS-peli. Pelin oli alun perin tarkoitus olla lisälevy Return to Castle Wolfensteiniin, mutta Activision julkaisi pelin ilmaiseksi vaatimatta pelaajilta alkuperäistä peliä. Pelin lähdekoodi päästettiin levitykseen vuoden 2004 alussa.

Enemy Territory on toiseen maailmansotaan perustuva ensimmäisestä persoonasta kuvattu joukkuepohjainen verkkoräiskintäpeli, jossa taistelevat osapuolet pyrkivät suorittamaan erilaisia tehtäviä. Tehtävänä saattaa esimerkiksi olla jonkin kohteen tuhoaminen, jolloin vastapuoli pyrkii vastapainoisesti suojelemaan kyseistä kohdetta. Jos hyökkäävää osapuoli ei saavuta tavoitetta tietyn ajan (noin 15–30 minuuttia) kuluessa, julistetaan puolustajat voittajiksi. Kuolleet pelaajat heräävät henkiin täydennyksinä (spawn) tietyin väliajoin (yleensä 15–35 sekuntia).

Pelissä ovat vastakkain liittoutuneet ja akselivallat, joilla on osin omat aseet. Joukkueiden vastaavat aseet eroavat kuitenkin vain ulkonäöltään sekä ääniltään ja ovat yhtä tehokkaita. Muutenkin pelissä on keskitytty realistisuuden sijasta sujuvuuteen ja pelattavuuteen.

Pelissä on viisi eri hahmoluokkaa, joilla jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Kaikki hahmoluokat voivat valita konepistoolin, joka on yhdysvaltalaisilla Thompson ja saksalaisilla MP40. Sissi saa konepistooliksi maasta riippumatta Sten-konepistoolin ja FG-42-automaattikiväärin.

* Sotilaan (soldier) erikoisosaamisena ovat raskaat aseet: MG42-konekivääri, liekinheitin, panssarinyrkki ja kevyt kranaatinheitin. Lisäksi sotilas saa syntyessään kranaatteja ja ammuksia enemmän kuin muut hahmoluokat.
* Lääkintämies (medic) kantaa mukanaan ensiapupakkauksia, jotka parantavat lievästi haavoittuneita. Lisäksi hän pystyy elvyttämään vakavammin haavoittuneita puolulaisiaan tai myrkyttämään vihollisia morfiinipiikillä. Kyseinen hahmoluokka on suosittu, koska sillä on mahdollisuus parantaa myös itseään taistelun yhteydessä. Lääkintämies saa syntyessään vähemmän kranaatteja ja ammuksia kuin muut hahmoluokat. Lääkintämiehellä on myös enemmän HP:ta eli elämää.
* Pioneeri (engineer) pystyy muun muassa rakentamaan siltoja, korjaamaan ajoneuvoja sekä asettamaan ja purkamaan dynamiittiräjähteitä ja miinoja. Pioneerilla on myös mahdollisuus käyttää kiväärikranaattia.
* Taisteluvälinemies / tulenjohtaja (field ops) hoitaa joukkojen ammusvarastojen täydentämisen suoraan taistelukentällä ja voi myös kutsua ilmaiskuja ja tykistökeskityksiä.
* Sissi / Soluttautuja (covert ops) pystyy ottamaan kaatuneen vihollisen asun ja soluttautumaan vihollisen selustaan. Kuitenkin naamioituneen sissin tulittaessa vihollisen näköpiirissä hänen valepukunsa katoaa (riippuen palvelimen asetuksista). Sissi pystyy myös asettamaan pienen kaukoräjäytettävän kasapanoksen (satchel charge). Lisäksi tämä hahmoluokka on ainoa, jolla on mahdollisuus käyttää tarkka-ammunta-aseita ja savukranaatteja. Sissi voi myös havaita kiikareillaan (binoculars) vihollisen miinoja, jolloin ne ilmestyvät näkyviin myös muille oman puolen pelaajille.

Kokemusta (experience) saa vihollisten tappamisen lisäksi muun muassa oman hahmoluokkansa erikoiskyvyn käyttämisestä; lääkintämies saa kokemusta omiensa parantamisesta tai elvyttämisestä (revive). Sissi saa esimerkiksi vihollisen puvun varastamisesta, tai vaikka komentopaikkojen (command post) tuhoamisesta kasapanoksella. Myös esimerkiksi pitkään hengissä säilyminen lisää kokemuspisteitä. Kokemuksen myötä pelihahmon ominaisuuden parantuvat tai hahmo saa käyttöönsä enemmän ammuksia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Wolfenstein:_Enemy_Territory

tLx
04-19-2008, 11:38 AM
Joskus pelasin aika paljonkin, kun latasin sen Peliplaneetasta (http://www.peliplaneetta.com/) ilmaiseksi. Mutta sitten alkoi tekemään mieli CoD 4:sta, jolloin ET jäi..

Village Crusher
04-19-2008, 04:56 PM
Olen pelannut peliä, mutta se ei kauaa jaksanut kiinnostaa.

softaaja-
04-19-2008, 05:47 PM
jee paras peli mun nimi on siinä Teurastaja

Sove
04-20-2008, 01:32 PM
Ja mitäköhän se nyt oikein meinaa, että kun yritän mennä servuun tai luoda servun niin aina saan virheilmoituksen et joku koodi menny väärin?

Waller
04-20-2008, 05:13 PM
Missä kaikissa servuissa pelaatte?

Itse pelaan -=Z=-Cl4n, -=Z=-Public, #SBD#CLANSERVER.

...Pelissä on viisi eri hahmoluokkaa, joilla jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Kaikki hahmoluokat voivat valita konepistoolin, joka on yhdysvaltalaisilla Thompson ja saksalaisilla MP40. Sissi saa konepistooliksi maasta riippumatta Sten-konepistoolin ja FG-42-automaattikiväärin.
...http://fi.wikipedia.org/wiki/Wolfenstein:_Enemy_Territory

Anteeksi mutta lisään tuohon sissin kakkosaseeseen (FG-42), että siitä on myös NQ servereissä USA:lla BAR (Sama Soldierin rynnäkkökivääri [NQ]{Saksalaisilla STG mutta sissin rynnäkkökiväärinä FG-42})

Waller
04-20-2008, 05:19 PM
Pahoittelen tuplapostausta :(

Sove
04-21-2008, 04:25 PM
Älyttömän buginen :x

aina saa olla lataas jotaan ja jos yrittää ladata niin esimerkisi Jaymodii se latas jo yli 200% ja yrittäessäni jotaan muuta niin koko peli kaatu.

Mitä vittuu voin tehä asialle?

moraali
04-21-2008, 04:27 PM
En pelaa enää, kyllästyin niihin putkimaisiin kenttiin

Kohtuutonta
04-27-2008, 04:22 PM

aina saa olla lataas jotaan ja jos yrittää ladata niin esimerkisi Jaymodii se latas jo yli 200% ja yrittäessäni jotaan muuta niin koko peli kaatu.

Lataamas jotain? Ne pitää ladata oikeisiin kansioihin, ei ne muuten pelitä. Mutta nyt en oikein ymmärtänyt. Latas yli 200%, nyt ei kyllä kaikki ole kohallaan. Ja kone ylittää laitevaatimukset? Tuolla jossain viestissä ne taisi olla.

Waller
04-28-2008, 03:58 AM

Lataamas jotain? Ne pitää ladata oikeisiin kansioihin, ei ne muuten pelitä. Mutta nyt en oikein ymmärtänyt. Latas yli 200%, nyt ei kyllä kaikki ole kohallaan. Ja kone ylittää laitevaatimukset? Tuolla jossain viestissä ne taisi olla.
Ne hommat ladataan joko erikseen tai kun menee servuun se lataa ne nopeasti. Minulle on tullut samalla lailla. Tosin joskus kun painaa Esc-näppäintä, se ei mene pois :x Jolloin pitää pistää Ctrl-Alt-Del :)

Jupe 92
04-28-2008, 11:56 AM
Muuten miten tämän saa toimimaan vistalle? Pääsen servuun sisään, mutta hiiri toimii väärin päin ja kohta se heittä pois, tai jää jumiin.

DeeQuu
04-28-2008, 12:13 PM
köyhän miehen codi

Oksu94
04-28-2008, 02:17 PM
194.215.59.23:27960
Hyvä suomalainen servu jossa xp save

80.84.250.141:27960
Ulkomainen servu ja xp save 4ever

TaaTuu
04-28-2008, 05:28 PM
Muuten miten tämän saa toimimaan vistalle? Pääsen servuun sisään, mutta hiiri toimii väärin päin ja kohta se heittä pois, tai jää jumiin.

Päivitä PunkBuster.. Sillee mä tein ja hyvin vistalla toimii...

oskuoskuu
04-29-2008, 05:15 AM
Ei toimi vissiin vistas?
Mulla ei ainakaan.

TaaTuu
04-29-2008, 06:46 AM
Ei toimi vissiin vistas?
Mulla ei ainakaan.

Kyllä mulla ainakin Vistassa toimii..!

sapa seppo
04-29-2008, 03:46 PM
ET on aivan ok peli mut ei yhtä hyvä kuin travian :lol:

Kohtuutonta
04-30-2008, 12:18 PM
Ohops. Nyt mulle tuli probleema. Vistalla toimii hyvin, mutta toisella koneella (xp) pelaan joku kymmenen minsaa ja sitten kaikki jummaa paikalleen.
Ei kellän olisi tietoa mistä tämä johtuu.

Waller
04-30-2008, 12:41 PM
Ohops. Nyt mulle tuli probleema. Vistalla toimii hyvin, mutta toisella koneella (xp) pelaan joku kymmenen minsaa ja sitten kaikki jummaa paikalleen.

Se ei ole pelistä. Se johtuu tietokoneestasi, joka ei luultavasti suostu pyörittämään peliä. Voit myös kokeilla toista latauspaikka :)

galsberk
04-30-2008, 07:39 PM
tarvitsisin skinejä wolfensteinii ja ohjeita miten ne asennetaa

Kohtuutonta
04-30-2008, 07:52 PM

Se ei ole pelistä. Se johtuu tietokoneestasi, joka ei luultavasti suostu pyörittämään peliä. Voit myös kokeilla toista latauspaikka :)

Minä luulisin, että jostain asennetusta ohjelmasta,
koska alussa se toimi moitteettomasti.
Ja koneen pitäisi ylittää laitevaatimukset.

mannemania
04-30-2008, 08:15 PM
Ei toimi vissiin vistas?
Mulla ei ainakaan.Kyllä toimii, päivität vain punkbusterin.

DreamEater
04-30-2008, 09:00 PM
tarvitsisin skinejä wolfensteinii ja ohjeita miten ne asennetaa

google...

http://returntocastlewolfenstein.filefront.com/files/Wolfenstein_Enemy_Territory/Mods/Skins;3221

galsberk
05-01-2008, 08:18 AM
mut tarviin viel asennus ohjeet

-FouRe-
05-01-2008, 10:23 AM
Kyseinen peli asustelee kyllä koneella, mutta vain harvoin sitä tulee pelailtuu..

Vuhuu
05-01-2008, 10:27 AM
Kyllästyin.

Amnesia
05-01-2008, 11:18 AM
Juuu, On koneel,pelannu kauan, mut pitäny taukoja.
Pelaan Klaani servul
[=G!X=] BLACK Ja siel olen lvl 4 admin :twisted:
Mitenkään super hyvä pelis en ole, koska tietokonetta vaivaa paskat lagit ^^

Sove
05-01-2008, 02:26 PM
Pelaan Klaani servul
[=G!X=] BLACK Ja siel olen lvl 4 admin :twisted:Minä en nyt ihan usko tota :P

Minua vituttaa noi saatanan prot jotka tulee provoilemaan tohon [un-skilled] servuun :x

NapaJuha
05-01-2008, 08:29 PM
Mulla ois pieni ongelma kyseisessä pelissä. Siis kun avaan pelin niin värit ovat ihan vääristyneet. Main Menussa kuva näyttää tältä (http://img160.imageshack.us/img160/483/vristyneetrl9.jpg) eikä, pelissä kuva ole juurikaan erinäköinen. Onko asetuksissa vikaa vai missä? Aiemmin on toiminut tällä koneella, mutta olin poistanut ja nyt asensin uudelleen.

Amnesia
05-02-2008, 11:12 AM
Mitä mitä, khyl olen huimat 4lvl admin >.< khyl siel pelaan, ei se kyl mitenkään erikoista ole.

Mitäs nyt? teinkö jotn väärin O.o

Waller
05-02-2008, 11:12 AM
Jos asennat jonkun pelin uudestaan ja se on jo ollut sinulla kauemmin, voi olla että se ei toimi halutulla tavalla. Tähän en ole järkevää ratkaisua...

Deeb
05-02-2008, 02:02 PM
Pelasin ennen modia True Combat: Elite. Suosittelen sen kokeilemista kaikille! Se on paljon parempi kuin pelttä W:ET.

Oksu94
05-02-2008, 05:48 PM
Mulla ois pieni ongelma kyseisessä pelissä. Siis kun avaan pelin niin värit ovat ihan vääristyneet. Main Menussa kuva näyttää tältä (http://img160.imageshack.us/img160/483/vristyneetrl9.jpg) eikä, pelissä kuva ole juurikaan erinäköinen. Onko asetuksissa vikaa vai missä? Aiemmin on toiminut tällä koneella, mutta olin poistanut ja nyt asensin uudelleen.
Päivitä näytönohjaimen ajurit.

NapaJuha
05-02-2008, 09:55 PM
Tarkistin, näytönohjaimet ajan tasalla. Eli onkelma ei ratkennut. Lisää ehdotuksia?

Amnesia
05-03-2008, 04:16 AM
Ei se oo ilmasta päästä G1x blackin lvl 4 adminiksi :evil: Lisäys jos joku luuli nin :x

Oksu94
05-03-2008, 07:57 AM
Tarkistin, näytönohjaimet ajan tasalla. Eli onkelma ei ratkennut. Lisää ehdotuksia?
Mikä käyttis sulla on?

TaaTuu
05-03-2008, 01:47 PM
Ei se oo ilmasta päästä G1x blackin lvl 4 adminiksi :evil: Lisäys jos joku luuli nin :x

Eli taitos ei olis riittäny, mutta pääsit adminiks kun heille hyvin maksoit..?

NapaJuha
05-03-2008, 04:03 PM
Mikä käyttis sulla on?
Windows XP Professional (Media Center Edition)

Amnesia
05-03-2008, 04:49 PM

Ei, siis ei siin mittää maksua tarvi ( -.-´´ ) Vaan pitää läpäs testi, joka oli melko helppo, piti tappaa 20 ja delata 10, eli half ( sitä sanotaan siin servus aina halfiksi kokohommaa xD ) Tai sitten 30 - 15 40-20. joku noista. tai enemmän tappoja tms.

isosika
05-04-2008, 08:43 AM
Hmm... Latasimpa nyt itsekkin sen...

Katsotaan katsotaan.

Onpas pelissä nopeaa ylentyminen, kun tälläinen minunlaiseni surkimuskin on jo kersantti :D

Sove
05-04-2008, 09:43 AM
Kyl oli taas niin hienoo, kun peli sit alko lagittaa kunnolla ja se oli hyvästit luutnantiksi pääsylle toista kertaa.

Luutnanttia korkeemmalle en ole vielä päässy :|

Ja eikös kenraaliksi pääseminen ole pelin alkuperäiscampaigneis täysin mahdotonta?

isosika
05-04-2008, 10:36 AM
Emhhh... Miten tuon tasonsa voi tallentaa, kun minä ainakin joudun aina aloittamaan alusta? :/

Bennamisi
05-04-2008, 11:52 AM
Emhhh... Miten tuon tasonsa voi tallentaa, kun minä ainakin joudun aina aloittamaan alusta? :/

Riippuu serveristä. Yleensä ne jossa lukee nimessä jotain "XP Saven" tapaista serveri tallentaa statsit automaattisesti, mutta rajatuksi ajasti, yleensä puhutaan tunneistä, välillä parista päivästä.

Mutta harmillista kyllä, yleensä joutuu aloittamaan alusta.

Oksu94
05-04-2008, 12:22 PM
Mikä käyttis sulla on?
Windows XP Professional (Media Center Edition)
Löysin joskus peliplaneetan foorumeilta samanlaisen tapauksen windows vistassa niin koita etsiä sieltä

isosika
05-04-2008, 01:15 PM
Hmm... Mites sillä yhellä tyypillä (joku sissi tjsp.) voi sen puvun ryöstää. En itse sitä keksinnyt.

Amnesia
05-04-2008, 01:33 PM
Hmm... Mites sillä yhellä tyypillä (joku sissi tjsp.) voi sen puvun ryöstää. En itse sitä keksinnyt.
Yahaa, Snaippaajalla? Sillä voi kun menee kuolleen vihollisen päälle ( kyykkyyn tai seisalteen, ja katsot sitä vihollista ) ja painat F pohjassa.

isosika
05-04-2008, 02:16 PM
Yahaa, Snaippaajalla? Sillä voi kun menee kuolleen vihollisen päälle ( kyykkyyn tai seisalteen, ja katsot sitä vihollista ) ja painat F pohjassa.
Sitä pitää pitää siis pohjassa?

Hyvä tietää. Kiitos.

Sove
05-04-2008, 02:38 PM

Hyvä tietää. Kiitos.Ja tiedäthän, että voit jäädä kiinni aseesi perusteella tai jos kmenet liian lähelle vihollista niin sinusta ei saa mitään tietoa irti. Jos olet kauempana niin ne näkee sen tiedot keltä puvun varastit.

isosika
05-04-2008, 02:53 PM

Hyvä tietää. Kiitos.Ja tiedäthän, että voit jäädä kiinni aseesi perusteella tai jos kmenet liian lähelle vihollista niin sinusta ei saa mitään tietoa irti. Jos olet kauempana niin ne näkee sen tiedot keltä puvun varastit.

Juu juu tiedetään :)

palikka
05-04-2008, 03:56 PM

Hyvä tietää. Kiitos.Ja tiedäthän, että voit jäädä kiinni aseesi perusteella tai jos kmenet liian lähelle vihollista niin sinusta ei saa mitään tietoa irti. Jos olet kauempana niin ne näkee sen tiedot keltä puvun varastit.Se miten viholliset tunnistaa riippuu myös covert ops skillin tasosta, modista riippuen. Esim. NQ modissa lvl9 C ops skillillä ei joskus erota vaikka nenän edessä seisoo.

Hyviä keinoja tunnistaa valepukuinen vihulainen on esim. katsoa asetta. Jos vastaan tulee esim. engineeri ym. steni/sniperi kädessä, kyseessä on varmaan vihollisen covert ops. valepukuiset viholliset eivät myöskään näy kartassa/minimapissa. Myös joillain servuilla pystyy näkemään kaverin nimen värillisenä, jos tähtäilee, mutta valepukuisilla nimi on aina valkoinen.

Kyösti
05-04-2008, 04:08 PM
ET on kuiva peli, vain ihmiset joilla ei ole varaa ostaa hyvää konetta ja pelata kunnollisia pelejä pelaavat ET;tä. KÖYHÄT KYYKKYYN WOW GOES

Amnesia
05-04-2008, 04:11 PM
Jokaisella on omat mielipiteet ja pelit joista tykkäävät, mutta joka tapauksessa tuokin oli palaute, mutta haukuit tavallaan ET pelaavia tyyppejä.

Itellä on läppäri, joku melko uus, ja Minä tykkään ET.
Jos sä pelaat traviania, niin et osaa säkään sitte pelata kunnoliasia pelejä? Jokaisella on oma peli ´´makunsa´´.

NapaJuha
05-04-2008, 06:06 PM
Sori pilkunviilaaminen, mutta mitä tarkottaa ´´tää´´ merkki tarkottaa. Lainausmerkit tehää "näin" eli Shift + 2

Legaccy
05-04-2008, 06:15 PM
Sori pilkunviilaaminen, mutta mitä tarkottaa ´´tää´´ merkki tarkottaa. Lainausmerkit tehää "näin" eli Shift + 2

Etkä voinut hoitaa tuota pätemistä yv:llä?

Pelasin ite ET:tä reilut 6 kk, kunnes isoveljeni sitten päätti poistaa sen. Voisin jopa sanoa, että kehityin todella hyväksi pelaajaksi ja trickjumpiakin vedin välillä. Kyseiseen peliin ei kuitenkaan kannata joutua niin koukkuun, sillä se todella alentaa kouluarvosanoja ja vaikuttaa mielialoihin. Puhun kokemuksesta nyt.

Pacman
05-04-2008, 06:18 PM
Mun ennätys on jotain lähelle 1000xp:tä niissä original campagneissa (3 mapin)

Mutta nykyään pelaan xpsaveissa tai etpro servuissa.

TaaTuu
05-04-2008, 10:41 PM

Ei, siis ei siin mittää maksua tarvi ( -.-´´ ) Vaan pitää läpäs testi, joka oli melko helppo, piti tappaa 20 ja delata 10, eli half ( sitä sanotaan siin servus aina halfiksi kokohommaa xD ) Tai sitten 30 - 15 40-20. joku noista. tai enemmän tappoja tms.

Ok, no eipä sinne kovin vaikeaa ole sitten päästä, kun kattoo servun tasoa.. Olen siellä muutaman kerran pelannut ja tappoja saa mielestäni aika helposti...

tmu94
05-05-2008, 04:52 AM
Caltematella sitä on pelattu kohta vuosi.

ET Extreme servulta voi löytää...
Tai ainakin siitä sivupalkissa missä lukee tapot :lol:

-Z-
05-05-2008, 05:46 AM
Onhan tuota tullut pelailtua joskus kauan sitten, mutta alkoi tympiä. Olihan se ihan kiva aikansa, kun ei vielä osannut pelata räiskintöjä. Epätasapainoisuudesta voidaan jo puhua, kun tappamiseen tarvitaan 5 laukausta päähän, ja sitten toisaalta kiväärikranaatti tappaa kaikki kymmenen metrin säteeltä. Erityisen tympiväksi koin spawnilla kämppivät liekinheitinäijät ja Teräsmiehet, eli isoleveliset medicit (Paranee 10 terveyttä sekunnissa + Raskas konekivääri joka niittää porukkaa kuin heinää = Mitä helvettiä pelinkehittäjät ovat ajatelleet?)

Ajatelkaa mitä tykkäätte, mutta tämä on minun mielipiteeni.

Sove
05-05-2008, 03:14 PM
Aina lempiservu täynnä ja melkein kaikki muut servut on klaaniservuja joista lentää pihalle vaikka ei ole ehtiny ees mennä siihen servuun.

On muuten aika paska juttu tuo medicin ammusmäärä alussa. Siinä sitten yhellä lippaalla koetetaan pärjätä :P

Waller
05-05-2008, 03:18 PM
Niin mutta yritäppä sitten voittaa medic jolla on miljoona ammusta alussa.

Munkkila
05-05-2008, 03:25 PM
Mite täs pelis saa bottei? Oon kyl ladannu ne jutut mitkä pitäs ja pistäny Enemy terriotory kansioon... :oops:
Siin tarkoitan sitä et voi harjoitella tietsikka tyyppei vastaan.

TaaTuu
05-05-2008, 03:47 PM

Alussa medicillä on kyllä yksilipas(pelissä näkyy 30/0 vai oliko se 30:0). Ja kun Light weapon skills nousee medicillä ni panoksia on kuolemisen jälkeen 30/30 eli kaksi lipasta.

Sove
05-05-2008, 04:18 PM

Alussa medicillä on kyllä yksilipas(pelissä näkyy 30/0 vai oliko se 30:0). Ja kun Light weapon skills nousee medicillä ni panoksia on kuolemisen jälkeen 30/30 eli kaksi lipasta.Ja jos First Aid-Skill menee tasolle 1 ensin niin siitäkin tulee yksi lipas ja yksi kranu lisää. Mutta se on hankalaa sillä yhellä lippaalla :x

Legend Of Kana
05-06-2008, 05:01 AM
Paska peli...

Waller
05-06-2008, 01:47 PM
Paska peli...
Ja millähän perusteella

-Perusteluja odotellen

galsberk
05-06-2008, 02:28 PM

mulla oli sama ongelma. menin näytön ohjaimen asetuksii ja pistin sieltä että suorituskyky ois parempi ku grafiikat tai sillee

galsberk
05-06-2008, 02:34 PM
ET on kuiva peli, vain ihmiset joilla ei ole varaa ostaa hyvää konetta ja pelata kunnollisia pelejä pelaavat ET;tä. KÖYHÄT KYYKKYYN WOW GOES

mulla ois varaa ostaa vaikka 6 tosi hyvää konetta. ja silti pelaan et

galsberk
05-06-2008, 02:36 PM
miten voi tehä oman skinin? ja voiko skinin pistää sillee näkymää et se näkyy toisille pelaajille?

tmu94
05-07-2008, 03:57 AM
ET on kuiva peli, vain ihmiset joilla ei ole varaa ostaa hyvää konetta ja pelata kunnollisia pelejä pelaavat ET;tä.

Ja mitenköhän perustelet tämän? Uskoisin että löydämme ET pelaavan reilusti sinua rikkaamman henkilön.
Ja tiedän monta muutakin hyvää peliä, joka ei ole resurssi hirviö.

Legaccy
05-07-2008, 04:42 AM
Ja mitenköhän perustelet tämän? Uskoisin että löydämme ET pelaavan reilusti sinua rikkaamman henkilön.
Ja tiedän monta muutakin hyvää peliä, joka ei ole resurssi hirviö.

Tjoo, ilmaispelejä pelaavia ihmisiä mollataan sanomalla köyhiksi, kun eivät vaivaudu maksamaan maltaita yhdestä pelistä. Omasta mielestä aika järkevää olla maksamatta, kun löytyy parempia pelejä ilmaiseksikin.

Sove
05-07-2008, 10:09 AM
Se on kyl aika paha miinus toi kehittyminen.

Se ei ole reilua, että jollaa on 2 pistoolii kädessä tai tyyppi huomaa miinat noin vaan :roll:

Owned3
05-07-2008, 01:52 PM
joo pelaan [G!X]Black:illä nimimerkki Private Kill

Amnesia
05-07-2008, 02:34 PM
vau vau, mä ihan G!X Black Joonana :wink: Asiasta toiseen, lopetan wolfensteinin ja siirryn mapleen. TAKEOFF! :]

galsberk
05-07-2008, 04:37 PM
miinoja ei sais huomata ku vaa sillo jos ryomii

Mölylaatikko
05-07-2008, 06:02 PM
Tuleehan tätäkin pelattua aina kun koulun jälkeen joku asia jurppii tai joku juttu muuten vaan ei tahdo onnistua. Hyvin purkaa paineita tuo wolfenstein :)
Pelaan nimellä : Kamikaze

hawk
05-08-2008, 03:48 AM
pelannu oon, perus skillit, Hawk nick, en en'a''a'.

Miz
05-08-2008, 12:31 PM
No pelaisin ehkä, mut ku yritän join johki servulle nii kestää ihan sairaa kauan. Sit ku ite teen servun nii kukaa ei tuu sinne

lokki on lintu
05-08-2008, 12:38 PM
oon pelannu sitä jonki aikaa nick on fin killer...tosi hyvä peli

vaaleanpunainen elefantti
05-08-2008, 12:50 PM
Joo pelaanhan määkin. Jos näkyy God of finland nikkiä niin sillä pelaan mää. s4 emppulaijes.

galsberk
05-08-2008, 01:32 PM
No pelaisin ehkä, mut ku yritän join johki servulle nii kestää ihan sairaa kauan. Sit ku ite teen servun nii kukaa ei tuu sinne

yritä mennä sellaselle servulle missä on vaikka 8-12 henkilöö maxsimi

galsberk
05-08-2008, 01:34 PM
voiko wolfensteinii pistää skinejä et toiset näkee ne?
tai sillee et pistän mun ukolle jotain naamaa ja sit toinen näkee sen etten mä vaa nää sitä

Kohtuutonta
05-08-2008, 04:37 PM
Se on kyl aika paha miinus toi kehittyminen.

Se ei ole reilua, että jollaa on 2 pistoolii kädessä tai tyyppi huomaa miinat noin vaan :roll:

Ja ite ainakin ownaan paremmin Yhdellä pislalla, kun kahdella. Ei tähtäin "pompi" niin paljoa. Ja kun näppäin räpyttää, sillä pwnaa ihan helpostikkin. Ainakin minä:)

tmu94
05-10-2008, 05:18 PM

yritä mennä sellaselle servulle missä on vaikka 8-12 henkilöö maxsimi

Ei se koko vaikuta lataus aikoihin. Tiedän monta sellasta serveriä, missä ei ole paljoa ihmisiä, mutta lataus kestää helposti 15min, koska on vaikka 8 kokonaan itsetehtyä kenttää, joidenka lataus kestää.

Gallium
05-13-2008, 01:59 PM
Ajattelin hankkia tuon. Lähinnä TCE:n takia. Kun kaveritkin sitä niin kehuvat.

Sove
05-17-2008, 03:03 PM
Apua!

Menin pelleilemään noiden grafiikajuttujen kaa ja nyt mun ase ei enää näy kädessä enkä saa sitä korjattuu.

Komentohan on cg_drawgun = 0/1

No pistin sen nollaksi ja ase katos ja nyt pistän 1 ja ei vieläkään tuu esiin :cry:

En pysty keskittymään ilman sitä hienoa setta esillä ja uuden profiilin luominen eikä reinstallaaminenkaan auttanu. Mitä oikein teen?

Pacman
05-17-2008, 07:51 PM
Apua!

Menin pelleilemään noiden grafiikajuttujen kaa ja nyt mun ase ei enää näy kädessä enkä saa sitä korjattuu.

No pistin sen nollaksi ja ase katos ja nyt pistän 1 ja ei vieläkään tuu esiin :cry:

En pysty keskittymään ilman sitä hienoa setta esillä ja uuden profiilin luominen eikä reinstallaaminenkaan auttanu. Mitä oikein teen?

En oo varma, mutta tee configi näin:

1. Avaa notepad

2. Kirjoita siihen cg_drawgun = 1 (Ei mitään /merkkiä)

3. Tallenna millä nimellä haluat, mutta laita loppuun .cfg ja vie se etmain kansioon.

4. Kirjoita pelissä consoleen /exec (nimiminkälaitoit.cfg)

Kannattaa muutes ladata noita configeja täältä (http://etcfg.revo-online.nl/downloads.php?cat_id=4)

Sove
05-18-2008, 09:32 AM
Apua!

En oo varma, mutta tee configi näin:

1. Avaa notepad

2. Kirjoita siihen cg_drawgun = 1 (Ei mitään /merkkiä)

3. Tallenna millä nimellä haluat, mutta laita loppuun .cfg ja vie se etmain kansioon.

4. Kirjoita pelissä consoleen /exec (nimiminkälaitoit.cfg)

Kannattaa muutes ladata noita configeja täältä (http://etcfg.revo-online.nl/downloads.php?cat_id=4)no nyt sain tallennettuu sen sinne. En ollu pistän kirjoitusoikeuksii.

Wille-
05-18-2008, 01:08 PM
Itse olen pelannut ET:tä, mutta en enää niin paljon, mutta joskus käyn kuitenkin nickkini on hanniballi :D

Agentti
05-19-2008, 12:57 PM
Paras peli helposti :P :P paitsi et alkaa pännii jotku panzanoobit jotka just just munkil osuu nii et ite kuolee.. :evil: :evil: Paras servu
BBA2 NO RESET XP SAVER

Pultura
05-19-2008, 04:54 PM
paitsi et alkaa pännii jotku panzanoobit

Panzer <3 Peli on parasta laatuan, luv it. Aivan mahtava täytyy sanoa. Vanhalla läppärillä tuli räiskittyä yötä päivää, mutta Vistan pentele ei tai'a pyörittää sitä. Olisin ikuisesti kiitollinen kun Vista Home Premiumilla toimiva WolfEt olis. :/ Prkl. Muistan niin pirun hyvin millasta se oli. Ihanaa.

-ei nimeä-
05-19-2008, 05:31 PM
updatettakaa teiän versiot 2:60:selle ja tulkaa pelaa serverille nimeltä: Cologne Commandos Vietnam. siel on vietnamin sodan aseet

Pultura
05-20-2008, 03:02 PM
Jipii. Asennus onnistui vihdoin, ja Vista pyörittää. Olisi kiva jos joku kertoisi joitakin servuja ja niiden osotteita, varsinkin sellaisia jotka toimivat vistalla. Juuri menen latailemaan joitakin .pk3:ja (Juu, en tiedä miks niitä kutsutaan), jotta pääsee servuille. CORE-CHINA <3 Sinne pitäs joo etmain/CORE.pk3 hankkia. ;)

E: -.-

Game code(ui_mp_x86.dll) failed Pure server check

..Hajuakaan miksi tuo pamahtaa ruutuun jo kuinkahan monennetta kertaa kun yritän mennä johonki serveriin?

E2: Ja paskat. Ton jutun kanssa jaksanu tapella, poistoon vaan. Mutta hällä väliä enään, siirryin parempaan. Shadowrun <33

Kohtuutonta
06-06-2008, 01:19 PM
Jipii. Asennus onnistui vihdoin, ja Vista pyörittää. Olisi kiva jos joku kertoisi joitakin servuja ja niiden osotteita, varsinkin sellaisia jotka toimivat vistalla. Juuri menen latailemaan joitakin .pk3:ja (Juu, en tiedä miks niitä kutsutaan), jotta pääsee servuille. CORE-CHINA <3 Sinne pitäs joo etmain/CORE.pk3 hankkia. ;)

E: -.-

..Hajuakaan miksi tuo pamahtaa ruutuun jo kuinkahan monennetta kertaa kun yritän mennä johonki serveriin?

E2: Ja paskat. Ton jutun kanssa jaksanu tapella, poistoon vaan. Mutta hällä väliä enään, siirryin parempaan. Shadowrun <33

Ja vaikka vaihdoit peliä, niin kerron kuitenkin miten saat sen Ui_map_x86.dll korjattua.
Selitän nyt toistamiseen tässä ketjussa... (huoh :roll:) No Lataat 2.60Patchin Tästä (http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelipaivitykset/3d-raiskinta-toiminta/5134). Ja kun rupeat pelaamaan niin Klikkaat Wolfenstein pikakuvaketta oikealla hiiren näppäimellä ja klikkaat "suorita järjestelmän valvojana" ja laita sitten "salli" ja etsit hyvän servun. Esim 88.198.2.34:27960 (-LL-ClanServer Xpsave4ever)ja aloitat pelaamaan :)

Kohtuutonta
06-06-2008, 01:32 PM
Ja
Lempitiimi: vaihtelee, riippuu ihan kentästä.

Lempiluokka: Medic

Lempiase: Mortar (ihan vaan Mahti Spreedeiden takia:))

Lempikenttä: Venice, Oasis ja "minimapit"

Pisin Spree: Soldier: 67(Mortar), Medic 49, Engineer 32 (K43) Fiel ops 92 (Support Firee&Mp40) :) Ja Sniputtaja 24(sten) 24 (Sniper).

Siinä nyt jotain. Saatte päätellä mitä haluatte.
Nimenä toimii vieläkin Newb1e.

RemosPendragon
06-06-2008, 02:04 PM
Lempiluokka: Soldier - Cover Ops
Lempitiimi: Axis, paremmat aseet ja useimmiten myös pelaajat
Lempiase: K43 tai MG
Lempikenttä: Oasis, Goldrush ja X-Damn
Pisin spree: 117 tappoa goldrushissa, pelasin mortarina... mutta se on tylsää.

WET on ihan kiva ja helppo peli, joka omasta mielestäni ainakin päihittää kaikenmaailman CS:ät ja muut vastaavat. Kannattaa tosin koittaa myös TC:Etä, joka siis on WET:in fullmodi

(SilverFalcon on nikkini, jos törmäätte)

isosika
06-22-2008, 08:36 PM
Lempiluokka: Engineer ehdottomasti
Lempitiimi: Axis... Aseet hauskemmat.
Lempiase: K43
Lempikenttä: Olikos se snatch tai jotain.
Pisin spree: lienee jotain 10 luokkaa :)

Hauska peli.
Ainoa, että tuntuu noiden aseiden tehokkuus olevan hyvin alamitoitettuja.

Nyt pitäisi kysyä, että voikos tässä pelissä käyttää mikrofoonia?

Hyttinen
06-27-2008, 10:50 AM
Elih, minulle on ilmennyt joku
ET 2.55 win-x86 May 27 2003
----- FS_Startup -----
Current search path:
F:\WOLFEN~1\etmain\pak0.pk3 (3725 files)
F:\WOLFEN~1\etmain\mp_bin.pk3 (4 files)
F:\WOLFEN~1/etmain

----------------------
3729 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn't exec language.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok
...detecting CPU, found Intel Pentium III
Bypassing CD checks
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
Initializing OpenGL subsystem
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\system32\opengl32.dll' ): succeeded
...setting mode 4: 800 600 FS
...using desktop display depth of 16
...calling CDS: ok
...registered window class
...created window@0,0 (800x600)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (4)
...using colorsbits of 16
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\system32\3dfxvgl.dll' ): failed
...shutting down QGL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Miten tuon saa pois? ET toimi hyvin ennenkuin kone formatoitiin, mutta sen jälkeen se ei ole edes suostunut käynnistymään.

Vastauksia odotellessa.

EDIT: Mieleeni ilmaantui eilinen peli, kamun luona, pelasin serverissä missä oli hakkerit sallittuja mutta silti vetäisin tuloksen 20-20 :D

Pacman
06-27-2008, 11:00 AM
Nyt pitäisi kysyä, että voikos tässä pelissä käyttää mikrofoonia?

Eei pysty käyttään, paitsi jos käytät vaikka klaanin kanssa teamspeakia

ja Hyttinen, en tajua tuosta mitään, mutta koita siirtää mapit turvaan ja asennat ET:n uudelleen.

Mulla ennätys-spree vain jotain 40, katsos kun en ole mikään campperirambomedicnoobgay.

Mulla taitaapi tulla kohta 2 vuotta ET:tä täyteen.

Menin johonki [IwA] klaaniin. Nimi on InPutt<3

Aika "publapallero" klaani, mutta pari scrimmiä on silti tullut pelattua.

Hyttinen
06-27-2008, 11:04 AM
ja Hyttinen, en tajua tuosta mitään, mutta koita siirtää mapit turvaan ja asennat ET:n uudelleen.

Ei se auta, olen yrittänyt niin monta kertaa sitä eikä auta. Olen etsinyt myös apua peliplaneelta, mutta ei niistä ota selkoa.

Mulla ennätys-spree vain jotain 40, katsos kun en ole mikään campperirambomedicnoobgay.

Mullapa on vain 35, eli Wicked sick :D Sekin tuli sniparoidessa, mutta medicinä ennätys on Rapmapge, eli 15. En jaksa seisoa takalinjalla, juoksen suoraan sinne missä on vastustajia, eli "peluri ei pelkää"

Eliih, vastauksia vielä odotellaan.

Cargo
06-27-2008, 11:08 AM

Mullapa on vain 35, eli Wicked sick :D Sekin tuli sniparoidessa, mutta medicinä ennätys on Rapmapge, eli 15. En jaksa seisoa takalinjalla, juoksen suoraan sinne missä on vastustajia, eli "peluri ei pelkää"

Eliih, vastauksia vielä odotellaan. Snipuna statsit 110 tai 115/2 spree oli 90. Map fuel dump. Medicinä spree on ollut jtn 50-60. Fdopsina 81. Medic ja Fdops spreet tullut Grushissa. . En ole tosin pelannut n. puoleen vuoteen tai pidempään.

softaaja-
06-27-2008, 11:13 AM
81 on mun ennätys (field oppina artillery supportteja vihellisen spawnipaikkaa
mappi oli x-posed)

Munkkila
06-27-2008, 11:17 AM
Oon alkanu jonki verra pelaa jotain 1200xp CS no botis ( IP:195.122.135.227)

Ja muute ku oon ladannu best 2005 map packi nii mihin tiedostoo se pitää pistää?

Munkkila
06-27-2008, 11:20 AM
Ajattelin hankkia tuon. Lähinnä TCE:n takia. Kun kaveritkin sitä niin kehuvat.
Tuolt sen saa ladattuun laillisesti ja ilmaseks.

http://enemy-territory.4players.de:1041/news.php

Sove
06-27-2008, 11:25 AM
mappi oli x-posed)Jos toi oli tappomäärä putkeen niin pistin kyllä paremmaks. Itte vedin nimittäin 120+ tappoo putkeen Bremen b2 kentäs siinä alliedin myöhäisemmässä spawnipaikassa.

Munkkila
06-27-2008, 11:29 AM

Vitu leso snobi..

Munkkila
06-27-2008, 11:30 AM
Missä näkyy minkä tason tyyppi on? Mul on kyl engineerinä täydet "tähdet" kaikista..

Sove
06-27-2008, 11:46 AM
Missä näkyy minkä tason tyyppi on? Mul on kyl engineerinä täydet "tähdet" kaikista..Jos meinaat sotilasarvoasi niin sen näkee kypärästä/päähineestä.

Jos sul ei oo mitään merkkiä niin sä oot Private/Schutze

Jos sul on yks merkki niin sä oot Private 1st class/Öberschutze

Jos sul on kaks merkkii niin sä oot Corporal/Gefreiter

Jos 3 merkkiä niin Sergeant/Feldwebel

Jos sul on yks paksu pystysuora merkki niin sä oot Lieutenant/Leutnant

Jos 2 niitä pystysuoria niin Captain/Haupttmann

Jos sul on kukka niin Major

Jos sellanen suden näköinen niin Colonel/Öberst

Jos yks tähti niin Generalmajor

Jos 2 tähteä niin Generallieutenant/Generalleutnant

Jos 3 tähteä niin General.

Understand?

Cargo
06-27-2008, 11:51 AM
mappi oli x-posed)Jos toi oli tappomäärä putkeen niin pistin kyllä paremmaks. Itte vedin nimittäin 120+ tappoo putkeen Bremen b2 kentäs siinä alliedin myöhäisemmässä spawnipaikassa. Sk on jo niin säälittävää, että.

Munkkila
06-27-2008, 11:56 AM
Missä näkyy minkä tason tyyppi on? Mul on kyl engineerinä täydet "tähdet" kaikista..Jos meinaat sotilasarvoasi niin sen näkee kypärästä/päähineestä.

Jos sul ei oo mitään merkkiä niin sä oot Private/Schutze

Jos sul on yks merkki niin sä oot Private 1st class/Öberschutze

Jos sul on kaks merkkii niin sä oot Corporal/Gefreiter

Jos 3 merkkiä niin Sergeant/Feldwebel

Jos sul on yks paksu pystysuora merkki niin sä oot Lieutenant/Leutnant

Jos 2 niitä pystysuoria niin Captain/Haupttmann

Jos sul on kukka niin Major

Jos sellanen suden näköinen niin Colonel/Öberst

Jos yks tähti niin Generalmajor

Jos 2 tähteä niin Generallieutenant/Generalleutnant

Jos 3 tähteä niin General.

Understand?

3 tähtee nyt :D

Zeuskl
06-27-2008, 12:57 PM
Paitsi että se ei ole kukka, vaan vaahteranlehti...

Sove
06-27-2008, 01:47 PM
mappi oli x-posed)Jos toi oli tappomäärä putkeen niin pistin kyllä paremmaks. Itte vedin nimittäin 120+ tappoo putkeen Bremen b2 kentäs siinä alliedin myöhäisemmässä spawnipaikassa. Sk on jo niin säälittävää, että.Ei se silleen SK:ta ollu sillä Jaymodissa sitä ei juuri voi harrastaa (5 sekunnin kuolemattomuus, kun respawnaa) mutta siinä ihan lähellä. Ne ilmaiskut ois kyllä voinu väistää ihan helposti.

Hyttinen
06-27-2008, 02:08 PM
Elih, minulle on ilmennyt joku
ET 2.55 win-x86 May 27 2003
----- FS_Startup -----
Current search path:
F:\WOLFEN~1\etmain\pak0.pk3 (3725 files)
F:\WOLFEN~1\etmain\mp_bin.pk3 (4 files)
F:\WOLFEN~1/etmain

----------------------
3729 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn't exec language.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok
...detecting CPU, found Intel Pentium III
Bypassing CD checks
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
Initializing OpenGL subsystem
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\system32\opengl32.dll' ): succeeded
...using desktop display depth of 16
...registered window class
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...WARNING: could not set the given mode (4)
...using colorsbits of 16
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\system32\3dfxvgl.dll' ): failed
...shutting down QGL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Miten tuon saa pois? ET toimi hyvin ennenkuin kone formatoitiin, mutta sen jälkeen se ei ole edes suostunut käynnistymään.

Vastauksia odotellessa.

Saisiko niitä vastauksia?

McCoy
07-05-2008, 02:38 PM
Mun konees on Vista, enkä saa Enemy Territorya toimimaan. Onko näin että Enemy Territory ei ollenkaan toimi Vistassa, vai onko tähän jotain kikkoja joilla sen saa toimimaan?

Sove
07-05-2008, 04:19 PM
Mun konees on Vista, enkä saa Enemy Territorya toimimaan. Onko näin että Enemy Territory ei ollenkaan toimi Vistassa, vai onko tähän jotain kikkoja joilla sen saa toimimaan?Kyl toimii Vistas. Kokeilitko käynnistää järjestelmänvalvojana?

Mustikkapiirakka on hyvää
07-06-2008, 04:56 PM
Miten ihmeessä te nörtit jaksatte pelata tuota peliä useita vuosia????
Miksi te hullut pelaatte tätä peliä vielä nykypäivänä? Eikö koneissa tehot riitä parempaan?

No onhan siitä sentään linux clienttikin olemassa, plussat siitä.

Thomp$on
07-07-2008, 07:59 AM
Oon mäki pelannu jotai 2v mut en pelaa kun 1 kerran viikos. Mä oon 2 klaanis ja yhel servul reilut 200k xp :wink:
Täs on joku ottanu videoo kun me pelataan omal servul (http://youtube.com/watch?v=pcRRXk0HRAc)
Jos katot tarkkaan, nii ehkä huomaat pelaajan nickil [LTK]Thomp$oN (mä)

Wege
07-10-2008, 09:52 AM
Hyvä peli jos ei oo mitään muutakaa ja on ilmanenki.. ite oon pelannu jonku aikaa..

SL sijotus ^^ (http://et.splatterladder.com/?mod=playerinfo&idx=32386038/)

tmu94
07-11-2008, 10:59 AM
Ääsh... Jonkin sortin ongelmia. Jos joku tietää serverin Et Boxi(suomalainen serveri) siellä (217.119.38.205:27960) niin voiko kertoa, minkä lisäosan siihen tarvii, ja mistäs saa ladattua?

Sove
07-11-2008, 02:15 PM
Ääsh... Jonkin sortin ongelmia. Jos joku tietää serverin Et Boxi(suomalainen serveri) siellä (217.119.38.205:27960) niin voiko kertoa, minkä lisäosan siihen tarvii, ja mistäs saa ladattua?No eikös peli yleensä lataa ne, kun meet servuun jos on jotakin mitä sul ei oo?

Ja jos kyse on patchista niin katot virallisilta sivuilta.

Note X
07-11-2008, 03:20 PM
Jooh kyllä toimii pelailen nickillä $a$uKe

BokseriApina
07-11-2008, 03:29 PM
Pelasin ET:tä sillä... True Combat: Elite modilla. Mielestäni se on kökkö ilman modeja.

Plussa
07-11-2008, 08:05 PM
Ite tullu pelailtuu pikkasen yli vuoden kyseistä peliä ja vieläkin nautin pelistä. Trickjumppia oon myös opetellu siellä ja fraggaaminen onnistuu. Mainio peli, kannattaa ladata. :wink:

Jos joku haluaa tietää, niin Grand-Desiren servulla pelaan. Ip sinne: 8.2.120.172:27960

Hyttinen
07-21-2008, 03:37 PM
Juuh, eli olen taas alottanut pelaamisen, kaverini luona nimellä AxE|Lo$t tai sitten .WwW#Lo$t
Kyllähän me osaamme laittaa päitä pinoon, ainakin scoresta päätellen. Viime rundi meni johonkin +100/10 ja hs jotain 150. Että kivasti meni :'>

Agentti
07-21-2008, 03:48 PM
Pelaan tietysti :D Servuilla <{BBA}>1 ja <{BBA}2.
Nick on The Laku
Onko kukaa koskaa käyny splatterladderissä
(www.splatterladder.com) Siel näkee statseja.... :arrow:

E: Näköjää ainaki Wege on käyny Splatteris... :P

Vietnam
07-21-2008, 06:09 PM

5 miestä juoksee rakennusten väliä ja yksi miehistä on musta.. Boom headshot.. Musta makaa maassa, muut jatkaa kävelemistä Wink

Höh? Itse ei kyllä ole tullut huomattua tuollaista... :) , mutta joka tapauksessa kova peli :lol:
Olen samaa mieltä. :)
Itte pelaan nimel GE ja sit en muista numeroit,ja yleensä Saksan puolella.Ja hyvä peli on!

katuwalo
07-21-2008, 07:30 PM
Itse en pitänyt pelistä, ensinnäkin toisen mailman sodan pelit ei vät oikein innosta.
Hahmon ohjauskin on jotenkin "lelu"...
Eikä krafiikatkaan kovin hyviä.
Antaisin tälle pelille arvosanan 6 1/2.

TeutatensThunder
07-22-2008, 06:01 AM
ite oon pelannu sitä :D mahtava peli, harmi vain että en voi pelata sitä ku on käsi kipsissä :cry:

Mustikkapiirakka on hyvää
07-22-2008, 09:00 AM
Onkos kukaan kokeillut tätä Enemy Territory: Quake Warsia?

Itselläni on se ja täytyy sanoa että se on alkuperäistä paljon parempi,
pääasiassa grafiikoiltaan ja siitä, että päästiin siitä iänikuisesta toisesta maailmansodasta.

Muuten kyseessä onkin 92% sama peli. Eikä se pelimoottorikaan
ole muuttunut ollenkaan, kaikki hahmoluokat ovat prikulleen samoja aseistusta myöten.

Jopa joissain peliympäristöissäkin näkyy yhtäläisyyksiä, eivätkä pelimooditkaan ole paljoa muuttuneet.

Joten huono peli tämäkin, ehkä siksi että kaikki on jo koettu Wolfenstein: Enemy Territoryssä.

Pultura
08-05-2008, 03:12 PM

Ja vaikka vaihdoit peliä, niin kerron kuitenkin miten saat sen Ui_map_x86.dll korjattua.
Selitän nyt toistamiseen tässä ketjussa... (huoh :roll:) No Lataat 2.60Patchin Tästä (http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelipaivitykset/3d-raiskinta-toiminta/5134). Ja kun rupeat pelaamaan niin Klikkaat Wolfenstein pikakuvaketta oikealla hiiren näppäimellä ja klikkaat "suorita järjestelmän valvojana" ja laita sitten "salli" ja etsit hyvän servun. Esim 88.198.2.34:27960 (-LL-ClanServer Xpsave4ever)ja aloitat pelaamaan :)
Hey tänks. Kokeilen, mutta kun satun itse olemaan järjestelmänvalvoja, laitanko vain normaalin käynnistyksen? Anyway, kokeilemaan!

E: Omia jutskia kanssa..

Lempiluokka: Cover Ops - Koska pystyy pöllimään vaatteet, ja Sten.
Lempitiimi: Axis - Pidän enemmän heidän aseistaan ja muutenkin yleensä olevasta puolustavasta asemasta (?)
Lempiase: Sten
Lempikenttä: Kaikki ET:n normimapit menee <3
Pisin spree: Jaa, ilman haXeja? Ehkäpä n. 20, snipulla.

Mölylaatikko
08-19-2008, 04:15 PM
Ahh... Vanha kunnon Wolfenstein ja ajat jolloin sitä tuli pelattua. Jos koulussa joku opettaja alkoi hieman päätään aukomaan tai jostakin kokeesta ei tullut numeroa johon oli pitkään tähdännyt niin tuli paljon parempi olo 1-3h Wolffin pelaamisen jälkeen. :P
Nykyisin tulee kuitenkin pelattua vähän "realistisempia" pelejä joten tuo wolffi jää vähän sivuun :/

Munkkila
08-19-2008, 05:12 PM
On yhel servul noin 8k ekspaa :D Tosin en jaksa enään oikee pelaa sitä..

Vietnam
08-19-2008, 06:01 PM
Ja muuten itte oon yhel servul melkein kenraali
ja yhen oon jo. :D

Mölylaatikko
08-19-2008, 06:15 PM
Offtopic : Nykyisin kuitenkin pelaan SWAT 4 kommando peliä jossa vastakkain ovat terroristit ja ihan itse SWAT. Jos en jaksa noudattaa pelin sääntöjä niin tulee tukittua tiimiläisten kulkema tie ja ammuttua tiimiläisten jalkaan jolloin ne alkavat laahustamaan :lol: sit saattaa porukalta mennä hermot ja alkavat ampumaan minua... Voi herrajumala mitä mä tätä tänne foorumille kerron :shock:

Munkkila
08-19-2008, 06:19 PM
Offtopic : Nykyisin kuitenkin pelaan SWAT 4 kommando peliä jossa vastakkain ovat terroristit ja ihan itse SWAT. Jos en jaksa noudattaa pelin sääntöjä niin tulee tukittua tiimiläisten kulkema tie ja ammuttua tiimiläisten jalkaan jolloin ne alkavat laahustamaan :lol: sit saattaa porukalta mennä hermot ja alkavat ampumaan minua... Voi herrajumala mitä mä tätä tänne foorumille kerron :shock:

Saaks tän pelin ladattuu jostai?

TheMan
08-19-2008, 06:29 PM

Saaks tän pelin ladattuu jostai?
Yksinpelidemon saa (http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelidemot/3d-raiskinta-toiminta/5114/) ilmaiseksi, kokopelin saa (http://isohunt.com/torrents/swat+4?iht=-1&ihp=1&ihs1=2&iho1=d) ilmaiseksi laittomasti.

Mölylaatikko
08-19-2008, 06:38 PM
Saahan sen ladattua vaikken sitä kannatakkaan enkä neuvo reittejä mistä näin voisi tehdä joten jos sellaiseen ryhdyt niin joudut selvittämään paikat itse :?
Peli on ihan Ok kamaa ja kaupastakaan ostettuna ei tänä päivänä maksa juuri yhtään ^^

Berso
08-19-2008, 07:31 PM
No ompa paljon -.-
minulla on kahdella servulla 30k expaa

Hyttinen
08-19-2008, 08:08 PM
No ompa paljon -.-
minulla on kahdella servulla 30k expaa

:O Mitä hmeellistä siinä on että raiskaa itselleen helvetin paljon xp:tä ja elvistelee sillä? Minä ainakin hankin joku 10k ja sitten resettaan ne. Paljon hauskempaa pelata "alusta" kuin raiskata xp:tä jatkuvalla tahdilla. Eihän siinä ole enää mitään kivaa :S

Cargo
08-20-2008, 05:27 AM
No ompa paljon -.-
minulla on kahdella servulla 30k expaa Turha alkaa egoamaan paskalla xp:lla. Kuten Hyttinen sanoin, niin kannattaa resettaa. Itse vedän aina kaikilla classeilla täyteen ja reset.

Vaan Ratsbane
08-20-2008, 08:38 PM
Turha peli, imo..