PDA

View Full Version : Supervoimat

Pages : [1] 2

Asa
04-15-2007, 03:45 PM
Minkä seuraavista ylläolevista supervoimista ottaisit, jos yhden saisit valita.
Itse varmaankin tuon näkymättömyyden.

Huom1: Voisit hallita kunkin ominaisuuden käyttöä, esim näkymättömyys "on/off"
Huom2: Teleporttaus = paikasta toiseen välitöntä siirtymistä

Arzka
04-15-2007, 03:49 PM
Itse ottaisin lentokyvyn...

Lord Morgan
04-15-2007, 03:59 PM
Siis ajatusten luku olisi varmaan maailman paras voima, koska silloin voisi esimerkiksi pokerissa lukea mikä käsi vastustajalla on, ja silloin ei voisi hävitä! ja myös tietäisi mitä joku aikoo tehdä, joten sinulle olisi turha valehdella, ja tietäisi aina mitä muut sinusta ajattelevat! mikään ei olisi salassa! :lol:

APE_the_hippy
04-15-2007, 04:04 PM
teleporttauksen valittisin, koska se tavallaan sisältää myös näkymättömyyden, lentokyvyn ja supernopeuden 8)

belze
04-15-2007, 04:05 PM
no ilman muuta toi näkymättömyys

otin ton ihan vaan pervoissa ajatuksissa :twisted:
tajuutte jos ootte tarpeeks vanhoja nuorimmat ei tajuu

Anttu The Great
04-15-2007, 04:07 PM
Taitaa olla mulla toi ajatuksten luku. Vaikka mietin myös näkymättömyyttäkin...

Koira Aiti
04-15-2007, 04:11 PM
minä olen super nopea! koska: se sisältää teleporttauksen jos on tarpeeksi nopee niiq, lentokyvyn jos osais liikkuu tarpeeksi nopeesti (lol), ja niillä vois tehä kaikkee muutakin kivaa!!#!%&/()( :oops: ja jos liikkuu tarpeeksi nopsaa sivuttain on myös melko näkymätön :J

APE_the_hippy
04-15-2007, 04:20 PM
minä olen super nopea! koska: se sisältää teleporttauksen jos on tarpeeksi nopee niiq, lentokyvyn jos osais liikkuu tarpeeksi nopeesti (lol), ja niillä vois tehä kaikkee muutakin kivaa!!#!%&/()( :oops: ja jos liikkuu tarpeeksi nopsaa sivuttain on myös melko näkymätön :J

Teleporttaus sisältää supernopeuden paremmin ku supernopeus teleporttauksen, pääseekö supernopeudella esim. seinien läpi :?: :wink:

boozehound
04-15-2007, 04:28 PM
Valokuvamuisti kelpais.
Muistan kyllä nykyselläkin kaiken - noin 3 sekuntia :P

Humanoidi
04-15-2007, 04:39 PM
Näkymättömyys olisi hyvä, mutta sen pitäisi sisältää muitakin aisteja haluamansa mukaan.

Night_Hawk
04-15-2007, 04:45 PM
Semmosen että saisin kaikki turhat aiheet pois foorumeiltamme, pelkällä ajatuksella.

-Fekes-
04-15-2007, 05:09 PM
No teleporttaus sen olla pitää. Olis röntgenkatsekin ihan kiva tietyistä syistä :twisted:

webrator
04-15-2007, 05:20 PM

Teleporttaus sisältää supernopeuden paremmin ku supernopeus teleporttauksen, pääseekö supernopeudella esim. seinien läpi :?: :wink:
itse asiassa kyllä jos on tarpeeks vauhtii

Kyllä mä joudun ottamaan ton röntgen katseen, koska mulla on valokuvamuisti, niin huono kunto, että jaksainsin juosta supernopeudella 1 metrin, ja jos teleporttaa nii vaatteet jää sinne missä oli :lol: . ja röntgen +v alokuvamuisti + hyvännäkönen nainen = :P :D :P :) :P :P :D :P :) = me happy :!:
-"Jos joku tajuu."

webrator
04-15-2007, 05:21 PM
Näkymättömyys olisi hyvä, mutta sen pitäisi sisältää muitakin aisteja haluamansa mukaan. muitakin aisteja?

Ollimus
04-15-2007, 06:03 PM
Itse haluaisin supernopeuden ^^ eli silloin pitäisi olla jalat hyvässä kunnossa eli pystyisi hyppimään korkealle... juosta vauhdilla ja hyppiä talojen yli...mmmMmm ^^

The Pake
04-15-2007, 06:08 PM
Jos olis ajatusten luku, näkymättömyys, röntgenkatse ja valokuva muisti, ni sitte :twisted: :twisted:

Zimppa
04-15-2007, 06:28 PM
Ottaisin varmaan ajatustenlu'un.

Vesui
04-15-2007, 06:37 PM
Supernopeus olisi kiva jos muu maailma tuntuis "hitaammalta" ja itse liikkuis normaali nopeutta.

(hidasälyinen) :wink:

Jones
04-15-2007, 07:02 PM
Ite otin näkymättömyyden. Muuten oisin ottanut ajatusten lukemisen, mut se on aika masentavaa jos lukee toisten ajatuksia ja ne ajattelee susta vaan paskaa.. :D

LeBaron
04-15-2007, 07:16 PM
Teleportaatiohan on noista sillai ylivoimasin jos tappelemaan ruvetaan :twisted:

Siinä ei supermuskeleillakaan tee yhtään mitään ku meinaat lyödä ni porttaa muual 8)

Laiska kun olen ni kaupas käyntikin kävis nopeesti :D

Symbioosi
04-15-2007, 07:23 PM
Itselläni on jo valokuvamuisti?

Wanda
04-16-2007, 04:32 AM
Supernopeus. Ei tarvitse olla enään luokan hitaimpien joukossa.

Village X
04-16-2007, 10:13 AM
Itselläni on jo valokuvamuisti?
Niin, ei minustakaan valokuvamuisti ole supervoima..?

No itse ottaisin teleportin, tulisi matkailu JONKIN VERRAN halvemmaksi. :roll:

Pugetz
04-16-2007, 12:45 PM
Teleportaation valitsin. Se vaan olis niin kätevä jokaiseen omaan kommellukseen :D

Humanoidi
04-16-2007, 12:57 PM
muitakin aisteja?
Niin sinua ei kuultaisi, kun astut oksan päälle ja se katkeaa räsähtäen ja jos et ole käynyt pariin viikkoon suihkussa, niin laittaisit niin, ettei sinua haistettaisi. :D

webrator
04-16-2007, 01:50 PM
tossa on sellanen ongelma että jotta oisit näkymätön nii sun pitäis liikkuu niin nopeesti että kitka polttais sut elävältä. (mä oon tällanen ilon pilaaja) :wink:

Iso D
04-16-2007, 01:55 PM
Itse haluaisin supernopeuden ^^ eli silloin pitäisi olla jalat hyvässä kunnossa eli pystyisi hyppimään korkealle... juosta vauhdilla ja hyppiä talojen yli...mmmMmm ^^

Hypätä liian korkealle, tippua alas ja kuolla kauhealla tavalla omaan vereensä hukkuen luut murskaantuneena. Jeah, supervoimapa tosiaan.

Ollimus
04-16-2007, 02:14 PM
ehhh..... No ehkä sä, mutta mä käyttäsin viisaasti :D

mayhem
04-16-2007, 02:33 PM
teleportaatio on järkevin koska käytännössä on sillonkin näkymätön jos vaan vaihtaa paikkaa kokoajan ja sitten sillä voi liikkua viä nopeemmin kun supernopeudella

Iso-Varvas
04-16-2007, 02:47 PM
Ottaisin nämä Supervoimat:
Näkymättömyys
Lentokyky
Supernopeus
Valokuvamuisti
Röntgenkatse
Teleporttaus

Ajatustenlukua en ottaisi koska en todellakaan halua tietää mitä ihmiset ajattelee.
Superlihakseet on jo joten... :lol:

uslukki
04-16-2007, 04:49 PM
Kaikilla voimilla on omat etunsa..

Itse varmaa superlihakset ottaisin tai jotain muuta

Tuomo the great
04-16-2007, 06:14 PM
Itse ottaisin aivan täydellisen valokuvamuistin (Kameraa paremman).

PS. Oletteko kuulleet väittämää, että täysin näkymätön ihminen olisi sokea? Tämä johtuisi siitä, että näkymättömän ihmisen verkkokalvolle ei voisi heijastua kuvaa sillä valo kulkisi sen läpi. Mikäli valo pysähtyisi verkkokalvolle näkyisi pienet tummat pisteet silmien kohdalla.

webrator
04-16-2007, 06:16 PM

PS. Oletteko kuulleet väittämää, että täysin näkymätön ihminen olisi sokea? Tämä johtuisi siitä, että näkymättömän ihmisen verkkokalvolle ei voisi heijastua kuvaa sillä valo kulkisi sen läpi. Mikäli valo pysähtyisi verkkokalvolle näkyisi pienet tummat pisteet silmien kohdalla.
just nii, revi siitä humanoidi!

webrator
04-16-2007, 06:21 PM
tarkkaan ottaen vaan valokuvamuistista, röntgenkatseesta, lentokyvystä, ajatustenluvusta, superlihaksista en keksi mitään sarkastista, mutta totta olevaa miinus puolta. Ja sekös ärsyttää :evil:

Dark Fade
04-16-2007, 07:56 PM

Oisko viimeisimmästä Tiede -lehdestä kenties millään mahdollisuuden hivenelläkään?

Ite ottaisin yöunet, niillä saisin puolet noista voimista.

Fakov
04-17-2007, 05:23 AM
hmmm... aika paha kyssäri näin oikeesti.

itse valitsisin varmaan näkymättömyyden koska siitä olen aina haaveillut.

supervoimilla varmaan tappaisin itseni
lentokyky+huononäkö ei ole hyvä yhdistelmä
supernopeus= ei mulla mihkään kiire ole autolla pääsee ja volkkarilla mennään.
teleporttaus= olis 2 valinta.

kun ajattelee niin useat erikoisvoimat ovat saman kaltaisia

nopeus, teleporttaus,lento <--pääsee paikasta A paikkaan B suht nopeasti

näkö, ajatusten luku <-- tietää mitä toinen tekee/tietää mitä toisella on.

Iso-Varvas
04-17-2007, 06:36 AM
näkö, ajatusten luku <-- tietää mitä toinen tekee/tietää mitä toisella on.

Joo mut mä en ainaskaan haluu tietää mitä musta aatellaa.

Wuka
04-17-2007, 07:55 AM
Röntgenkatse ja ulos liikoja kettelemaan :twisted:

Jin Hansson
04-17-2007, 08:02 AM

Oisko viimeisimmästä Tiede -lehdestä kenties millään mahdollisuuden hivenelläkään?

Oletteko muuten kuulleet, että näkymätön mies ei ole näkymätön vaan vain läpinäkyvä? Pimeässähän jokainen on näkymätön.

...joo okei.

Njah, noista supervoimista ottaisin varmaan ne perinteiset eli lentokyky (plus paksu vaatteet tai muunlainen kylmänkestävyys) ja jotain muuta kivaa. Bullet timella voipi huijata kamppailulajeissa...

Zulgar
04-17-2007, 12:24 PM
kyll mä ottaisin super nerouden, sitt voisin keksii miten noi muut vois toteuttaa nopeasti :twisted:

lekat
04-17-2007, 12:31 PM
mitä ideaa tässä topikissa oikeen on??

Sirppi &amp; Vasara
04-17-2007, 01:02 PM
Itse valitsin teleporttauksen. Vaikea oli valita sen, ajatustenluvun ja näkymättömyyden väliltä. Jos on teleporttaus, ei lentokyvyllä tai supernopeudella tee mitään. Ja tosiaan supernopeudella ei tee yhtään mitään ellei samaan voimaan kuulu kitkattomuus (eli ei syty palamaan kun menee valonnopeudella)

webrator
04-17-2007, 01:06 PM
Itse valitsin teleporttauksen. Vaikea oli valita sen, ajatustenluvun ja näkymättömyyden väliltä. Jos on teleporttaus, ei lentokyvyllä tai supernopeudella tee mitään. Ja tosiaan supernopeudella ei tee yhtään mitään ellei samaan voimaan kuulu kitkattomuus (eli ei syty palamaan kun menee valonnopeudella)
muistan kuulleeni jossain että jos kulkee valonnopeutta niin kutistuu. syytä en muista :x

outo__
04-17-2007, 01:20 PM
Siis ajatusten luku olisi varmaan maailman paras voima, koska silloin voisi esimerkiksi pokerissa lukea mikä käsi vastustajalla on, ja silloin ei voisi hävitä! ja myös tietäisi mitä joku aikoo tehdä, joten sinulle olisi turha valehdella, ja tietäisi aina mitä muut sinusta ajattelevat! mikään ei olisi salassa! :lol:
tällä mennään... ja tietäisi myös mitä vastakkainen sukupuoli ajattelee musta :D

Volle
04-17-2007, 05:33 PM
itse ottaisin sellaisen et vois tuhota mitä haluu.

hajottaisin heti kaikki koulut :D :D :D

webrator
04-18-2007, 05:56 AM
itse ottaisin sellaisen et vois tuhota mitä haluu.

hajottaisin heti kaikki koulut :D :D :D
sillon jouduttais opiskelee ulkona talvellakin :(

Barahir
04-25-2007, 05:19 PM
juu olis se kivaa ku olis vähä reilummin sitä hauista hihassa ja näkymättömyys olis kans kiva

rameZ
04-28-2007, 10:47 PM
hä?? mullahan on jo valokuvamuisti :D

CopyrightTatska
04-29-2007, 07:23 AM
Supernopeus, huomattavasti hauskempaa kuin teleportit. 8)

LasaH
04-29-2007, 08:01 AM
miusta kaikkein paras kyky muuttaa muotoaan miksi tahansa olennoksi

webrator
04-29-2007, 10:52 AM
miusta kaikkein paras kyky muuttaa muotoaan miksi tahansa olennoksi
juu kätevä varsinkin jos tietäis näiden kaikkien muiden henkilölliseyydet ja ne sais haluamansa supervoimat---> vois tarvittaessa saada minkätahansa näistä voimista ja ois vielä hauskakin

sit siisti ois myös psyykiset kyvyt.

Kon
04-29-2007, 10:55 AM
Noista mistä pystyi valitsemaan, valitsin itse supernopeuden. Ajatusten luku -kyky olisi myös ihan kiva, mutta siksi en haluais sitä koska olisi rasittavaa tietää aina mitä toiset ajattelee susta. Jotkin asiat on tarkoitettu pysymään vaan itsellään..

Lord Morgan
04-29-2007, 10:58 AM
Noista mistä pystyi valitsemaan, valitsin itse supernopeuden. Ajatusten luku -kyky olisi myös ihan kiva, mutta siksi en haluais sitä koska olisi rasittavaa tietää aina mitä toiset ajattelee susta. Jotkin asiat on tarkoitettu pysymään vaan itsellään..

Ehkä, mutta onko kivaa olla semmoisten kanssa jotka puhuvat jotain hyvin ruskeaa selkäsi takana? ehkäpä jonkun mielestä, mutta minua ei liiemmin innosta

Kon
04-29-2007, 11:00 AM
No onhan tämä tietenkin totta.. Toi oli siis vaan mun henk. kohtanen mielipide siitä kyvystä ^^

Rachius
04-29-2007, 12:09 PM
Teleporttaus; warppailu kunniaan.

P.S. Ei Death Noteakaan tosin olisi paha omistaa.

Kon
04-29-2007, 12:12 PM
Juuh, olishan se kiva lahdata porukkaa vihkosella ;D
"Death Noten omistajan pitää tietää kohteen nimi ja kasvot tappaakseen hänet."

SkuX
04-29-2007, 12:54 PM
Teleportti, säästää aikaa matkailessa yms. :roll:

Skeletor!
04-30-2007, 11:39 AM
Lentäminen. Muistan kun pienenä hyppelin alas kaikkialt ja "opettelin" lentämist.

telemies
07-09-2007, 05:21 AM

raiskaisit sie muka jonkuu.

Sakura
07-09-2007, 05:21 AM

TELE, KERRON SUSTA ADMINEILLE HETI KU NE TULEE FOORUMEILLE

tassari
07-09-2007, 05:34 AM
Kaikki noista ois hyödyllisiä minulle joten haluaisin valita KAIKKI. :lol:

Finvpower
07-09-2007, 05:35 AM
Ehkä tuo näkymättömyys, olis pelaamassa ja kukaan ei näkis 8)
No ei, mieluummin röntgenkatse, näkis että missä muut on ennenku ne näkee sinut, ja ehtis itse piiloon.

Perkele
07-09-2007, 06:09 AM
No ei, mieluummin röntgenkatse, näkis että missä muut on ennenku ne näkee sinut, ja ehtis itse piiloon.
Röntgen vaan on onnettoman lyhyttä säteilyä, eli tuskin näkisit kovin kauas.

Miksi ihmiset haluavat supernopeuden? Törmäät johonkin hyönteiseen niin mukavaa on.

Eetscha
07-09-2007, 06:14 AM
Teleporttaus olisi kyllä ihan kiva. Voisi matkustella sillä nopeammin ja kaikenlaista. Taidan valita sen.

LapinKulta
07-09-2007, 06:55 AM
Ajatusten luku olis laatu, tietäis aina mitä kaikki ajattelee itsestään :)

Äijä
07-09-2007, 06:59 AM
Lentokyky olisi kieltämättä aika jännä taito,mutta hymy hyytyy kun törmäät lentokoneeseen.

Teleporttaaminen olisi mukavaa,keskittyy vain ajattelemaan vaikka jotakin maata ja seuraavaksi lyödät itsesi vaikka Australiasta,näin säästää huomattavasti matkakuluissa :) .

LapinKulta
07-09-2007, 07:01 AM
Teleporttaaminen olisi mukavaa,keskittyy vain ajattelemaan vaikka jotakin maata ja seuraavaksi lyödät itsesi vaikka Australiasta,näin säästää huomattavasti matkakuluissa :) .

Aattele sit jos kesken tunnin alkaa fantasiomaan jostakin luokan oppilaasta nii-n......... :twisted:

Äijä
07-09-2007, 07:08 AM

Aattele sit jos kesken tunnin alkaa fantasiomaan jostakin luokan oppilaasta nii-n......... :twisted:

Niin teleportti kyvyn ansiosta joudut tuon oppilaan viereen vai?

Keoren
07-09-2007, 07:09 AM
Oletteko kuulleet väittämää, että täysin näkymätön ihminen olisi sokea? Tämä johtuisi siitä, että näkymättömän ihmisen verkkokalvolle ei voisi heijastua kuvaa sillä valo kulkisi sen läpi. Mikäli valo pysähtyisi verkkokalvolle näkyisi pienet tummat pisteet silmien kohdalla.

Näkymätön voi olla myös niin, että valo kiertää sinut. Näin se ei heijasta sinua edelleen. Tämä tietysti tarkoittaisi, ettei se pääse verkkokalvoillesi. Jos puolet valosta päätyisi sinuun, eikä poistuisi, ja loput puolet kiertäisivät, sekään ei mielestäni onnistuisi, sillä valon määrän väheneminen olisi huomattavissa. Harmillista. Hyvin himmeä hahmo hyvin himmellä näkökyvyllä olisi ehkä se parhaiten toimiva vaihtoehto.

Itselläni vaaka tasapainottelee välillä näkymättömyys ja kyky tappaa matkan päästä. Tappaminen pelkällä ajatuksenvoimalla tosin olisi tylsää, vaadin haastetta. Haluan supervoiman, joka ei ole kaikkivoipa, mutta oikein käytettynä tehokas, jolloin joudun pistämään oman nokkeluuteni testiin, saadakseni siitä kaiken irti. Tämä on yksi syy, miksi pidän Death Notesta. Se vihko on hyvä esimerkki jostakin, mistä olisin enemmän kuin mielissäni. Melkein hävettää myöntää, koska elämänfilosofiani on, että kaikki on yhtä, mutta... uskoakseni minä käyttäisin sitä.

Voisi sanoa, että haluan supervoiman, jolla luoda haasteen itselleni. Olen enemmän kuin vain vähän kilpailuhenkinen. Haluan kohdata jonkun toisen ihmisen tai useamman älyllisessä haasteessa. Tämä näkyy arkielämässä muunmuassa siinä, että rakastan shakkia ja vastaavia.

Bartman
07-09-2007, 07:10 AM
näkymättömyys tietty!

coolleon
07-09-2007, 07:14 AM
Röntgenkatse saan katsoo naisien vaatteiden läpi.

Clada
07-09-2007, 07:17 AM
Lentokyvyn valitsin :>

Jin Hansson
07-09-2007, 07:17 AM

Ja näet vain hänen luurankonsa, muttet mitään suoraan vaatteiden alla olevaa. Sori, ei meloneja eikä piirakkaa röntgenkatseella, keksi jotain muuta. ;)

LapinKulta
07-09-2007, 07:24 AM

Ja näet vain hänen luurankonsa, muttet mitään suoraan vaatteiden alla olevaa. Sori, ei meloneja eikä piirakkaa röntgenkatseella, keksi jotain muuta. ;)

Kuka tämänkin keksi että Röntgenkatseella näet vaatteiden läpi?

Pitäs kyllä tietää että näet sen luurangon, ja sitäkö on sitten kiva katsella?

Onneksi Jin Hansson on jakamassa tietouttaan teidän kanssanne :wink:

Jin Hansson
07-09-2007, 07:27 AM
Kuka tämänkin keksi että Röntgenkatseella näet vaatteiden läpi?

Pitäs kyllä tietää että näet sen luurangon, ja sitäkö on sitten kiva katsella?

Onneksi Jin Hansson on jakamassa tietouttaan teidän kanssanne :wink:

No minä nyt ainakin luulin että kaikkihan sen tietäisivät. :P Tai ainakin suurin osa, ei tuo pienen faktatiedon mainitseminen tee minusta sen parempaa ihmistä kuin moni muu täällä. (Lauserakenne ehkä päin käpyä mutku en osaa.)

Rambo_
07-09-2007, 08:56 AM

En nyt ainakaan kauheen pahalla, mutta itselläsi ei ole
mitään varaa valittaa mistään?
Muutama viikko sitten sulla oli luku 114 postcountterissa.

Tämäkin viesti tulkitaan täysin turhaksi,
mutta toivon että tämä pistäisi Rosen ajattelemaan.
Itse pyörin foorumeilla 4-6 tuntia päivässä,
eli aikas aktiivisesti, ja postia ei oo kertynyt noin paljoa.

EDIT: Vitsi, unohdin melkein aiheen D:
Teleporttaus <3

Sakura
07-09-2007, 08:58 AM

En nyt ainakaan kauheen pahalla, mutta itselläsi ei ole
mitään varaa valittaa mistään?
Muutama viikko sitten sulla oli luku 114 postcountterissa.

Tämäkin viesti tulkitaan täysin turhaksi,
mutta toivon että tämä pistäisi Rosen ajattelemaan.
Itse pyörin foorumeilla 4-6 tuntia päivässä,
eli aikas aktiivisesti, ja postia ei oo kertynyt noin paljoa.

Tarkotin tolla sitä, ku se nostaa yli kuukauden vanhoja topikkeja ylös -.-

DaTaaJa
07-09-2007, 09:00 AM
Kyllä niitä aiheita saa nostaa, jos ne ei ole mitään "Perjantai kilpailu" tai yms.

P.S Olen ollut täällä foorumeilla PALJON kauemmin kuin sinä, eikä minulla ole vielä edes 1000 postausta.

Sakura
07-09-2007, 09:01 AM
Kyllä niitä aiheita saa nostaa, jos ne ei ole mitään "Perjantai kilpailu" tai yms.

P.S Olen ollut täällä foorumeilla PALJON kauemmin kuin sinä, eikä minulla ole vielä edes 1000 postausta.

No hui kamalaa

toni93
07-09-2007, 09:10 AM
Röntgenkatse olisi kiva,ainakin sodassa,koska näkisi seinän takana olevan vihollisen.

Rambo_
07-09-2007, 09:23 AM

No hui kamalaa

Nää on näitä sun just turhia posteja,
jotka eivät johda keskustelua mihinkään.

Tämänlaiset viestit luokitellaan spämmiksi.

Tämäkin on spämmiä, mutta minua perkele, vihastuttaa kun moderaattorit eivät tee asialle mitään.

isosika
07-09-2007, 09:36 AM

Jos on heikko seinä.

Jin Hansson
07-09-2007, 09:50 AM
pääseekö supernopeudella esim. seinien läpi :?: :wink:

Jos on heikko seinä.

Sattuu vaan aika hemmetisti.

Ajattellaan, että heppu kykenee kirmaamaan 1000 km tunnissa. Hän juoksee kohti seinää. Tilanne voidaan ajatella joko niin, että seinä pysyy paikallaan ja heppu juoksee sitä kohti 1000 km/h tai että heppu pysyy paikallaan ja seinä lähestyy häntä 1000 km/h.

En usko, että se seinän huteruus siinä paljoa auttaa. Pyöräillessä ampiaisenkin törmääminen naamaan nipistää aika ikävästi, vaikka nopeus on vain 20 - 40 km/h ja ampiainen on kevyt.

Mosquito
07-09-2007, 09:53 AM
Pyöräillessä ampiaisenkin törmääminen naamaan nipistää aika ikävästi, vaikka nopeus on vain 20 - 40 km/h ja ampiainen on kevyt.

Saatika sitten mopolla ajaessa kun napsahtaa visiirinalta otsaan.

BTW, takaisin aiheeseen, aineettomuus olisi kiva asia, tai siis sillai että voisi muuttaa itsensä aineettomaksi (IE: voisi kävellä suoraan seinänlävitse), ei tarvitsisi ovista huolehtia.

YoVissy
07-09-2007, 10:39 AM
Itse otan ajatusten luvun, siitä olisi hyötyä monessakin asiassa. Kuten ihmisten käsittelyssä, pokerin peluussa (niin kuin on jo mainittu. :))

Tykkään myös tietää mitä ihmiset oikeasti ajattelevat.

Temetin
07-09-2007, 11:34 AM
Itse ottaisin näkymättömyyden, olisi paljon käyttöä :twisted: :wink: (käyttötavat olisivat aika pervoja)

Offtopic: Onko valokuva muisti muka joku supervoima??

Paju
07-09-2007, 12:03 PM
Ajatusten luku olisi kyllä paras :).

DreamEater
07-09-2007, 12:05 PM
Teleporttaus ilman muuta mut kyl se näkymättömyyski kelpaa sekä röntgen katse :twisted:

Perkele
07-09-2007, 12:11 PM
Itse ottaisin näkymättömyyden, olisi paljon käyttöä :twisted: :wink:
käyttötavat olisivat aika pervoja
Et tietenkään itse näkisi mitään. Tai sitten muut ihmiset näkisivät kaksi tummaa pistettä, jotka luultavasti herättäisivät melkoisesti huomiota.

Larzzonn
07-09-2007, 12:50 PM
joo...röntgenkatsekin ois kiva... 8)

Perkele
07-09-2007, 12:50 PM
Paitsi että siitä ei ole mitään hyötyä.

Larzzonn
07-09-2007, 12:52 PM
olishan, kattelles naisten tissejä/perseitä... :)

Jin Hansson
07-09-2007, 12:58 PM

Lue viestini edellisellä sivuilla. Näkisit tytöissä ainoastaan luurangon.

Keoren
07-09-2007, 12:59 PM

Niin, tässähän tulikin jo aiemmin esille, ettet sinä noita pystyisi vilkuilemaan.

Mitäs sillä röntgenillä sairaalassa tehtiinkään? Aivan, tarkasteltiin luustoa ja löytyykö kehosta eriskummallisia esineitä.

Larzzonn
07-09-2007, 01:03 PM

Lue viestini edellisellä sivuilla. Näkisit tytöissä ainoastaan luurangon.
hmph.ilonpilaaja. :(

Jin Hansson
07-09-2007, 01:08 PM

Muahaha. Muttah, minkän supervoiman sinä nyt sitten hankkisit, kun röntgenkatse ei toimikaan niin kuin halusit?

kaheli
07-09-2007, 01:16 PM
Ehkä supernopeus 8)

Denver
07-09-2007, 01:22 PM
Superlihakset olis varmaan kivat :)

Perkele
07-09-2007, 01:22 PM
Ehkä supernopeus 8)
Pahimmassa tapauksessa palat kuoliaaksi. Onneksi olkoon.

Kaufman
07-09-2007, 07:46 PM
Telettäminen olis varmaan aika hauskaa, ja on silläkin pervoja käyttötapoja. :twisted:

Memnarch
07-09-2007, 08:12 PM
Ajatusten luku. En jaksa luetella niitä lukemattomia käyttötapoja sille :D

Almighty_Tuukka
07-09-2007, 08:29 PM
Teleportaus... Tulis vähän säästö ku ei tartteis käyttää autoa yms. ja Ulkomaanmatkatikin olis halpoja.

Parina kertana olen sammunu tiettyyn paikkaan ja ollu sitten jossain muualla, eikä kukaan nähny että olisin lähteny sinne muuanne :shock:

Digitaaliklosetti
07-09-2007, 10:11 PM
Näkymättömyys olisi hyvä, mutta sen pitäisi sisältää muitakin aisteja haluamansa mukaan. muitakin aisteja?
No näin esimerkiksi kukaan ei pystyisi näkemään sinua, tuota, haistamalla. Näin.

Ja itse tahtoisin yliluonnollisen kyvyn suorittaa abortteja ajatuksen voimalla.

Larzzonn
07-09-2007, 11:14 PM

Muahaha. Muttah, minkän supervoiman sinä nyt sitten hankkisit, kun röntgenkatse ei toimikaan niin kuin halusit?
no pitää kai sitten tyytyä näkymättömyyteen... :cry:
mutta sellaset James Bondin röntgenlasit haluisin... 8)

telemies
07-10-2007, 05:28 AM
pääseekö supernopeudella esim. seinien läpi :?: :wink:

Jos on heikko seinä.

Sattuu vaan aika hemmetisti.

Ajattellaan, että heppu kykenee kirmaamaan 1000 km tunnissa. Hän juoksee kohti seinää. Tilanne voidaan ajatella joko niin, että seinä pysyy paikallaan ja heppu juoksee sitä kohti 1000 km/h tai että heppu pysyy paikallaan ja seinä lähestyy häntä 1000 km/h.

En usko, että se seinän huteruus siinä paljoa auttaa. Pyöräillessä ampiaisenkin törmääminen naamaan nipistää aika ikävästi, vaikka nopeus on vain 20 - 40 km/h ja ampiainen on kevyt.
Anteeksi spämmi,mutta olisi hieno nähdä kun joku juoksee 1000km/h seinään.

Perkele
07-10-2007, 07:01 AM

no pitää kai sitten tyytyä näkymättömyyteen... :cry:
Ja edelleen, näkymätön ihminen ei itsekään näkisi yhtään mitään.
Seuraava, kiitos.

DreamEater
07-10-2007, 10:28 AM
eikös teleporttaaminen ole niinkuin näkymättömyys ja supernopeus???

äippänen
07-10-2007, 10:30 AM
Niinpä :shock:

Telettää kokoajan paikalla niin nopeasti että kukaan ei näe :P

Perkele
07-10-2007, 11:09 AM
Ei. Näkymätön supernopeudella liikkuva ihminen ei pääse seinän läpi, teleporttaaja pääsee.

äippänen
07-10-2007, 11:10 AM
Ei. Näkymätön supernopeudella liikkuva ihminen ei pääse seinän läpi, teleporttaaja pääsee.
No pikku tarkkoja juttuja vain :?

j e r e
07-10-2007, 11:17 AM
eiköhän se ois toi ajatusten luku koska sit vois lukee tyttö kaverin ajatukset :D

LoRenzZ
07-10-2007, 11:39 AM
lentokyky. :D

vois lentää ikkunan vierelle ja tiirailla yöllä... :lol:

Sakura
07-10-2007, 11:42 AM
Näkymättömyys.
Vois katella vierestä ku pojat pesee muniaan :lol:

Benissimo
07-10-2007, 11:44 AM
Teleporttaus tai näkymättömyys. Valitsin teleporttauksen.

E: Repesin Roseredin<3
kommentille. :)

Kakashi
07-10-2007, 11:46 AM
Näkymättömyys.
Vois katella vierestä ku pojat pesee muniaan :lol: Samanlainen, mutta katsoisin kun tytöt pesevät tissejään xD :D

No oikeasti otin lentokyvyn, koska yöllä voisi mennä tiira.... :D Vaikenin :D

Jin Hansson
07-10-2007, 11:47 AM
lentokyky. :D

vois lentää ikkunan vierelle ja tiirailla yöllä... :lol:

Vaikea vain katsoa lasin läpi. Ja miksi suotta värjötellä ulkona kylmässä yössä katsellessaan toista, kun voisi yksinkertaisesti teleportata sinne huoneeseen ja katsella? ;) (Olkoonkin, että sisätiloissa aiheuttamasi äänet kuuluvat selvemmin.)

En olekaan vielä vastannut tähän ketjuun, eli teleporttaaminen olisi aika veikeää. Lentäessä tulee kylmä, nopeana kuolee vähän liian helposti... Hetkinen, mitäs niitä muita vaihtoehtoja oli, niijuu. No, listaan tähän näin saman tien omasta mielestäni plussat ja miinukset:

Näkymättömyys
+ Muut eivät näe
- Sinäkään et näe
Ja tietty jos ne pupillit ja verkkokalvo näkyvät näkemisen vuoksi niin muut näkevät sitten ainakin ne...

Lentokyky
+ Veikeä
- Tulee vähän kylmä

Supernopeus
+ Pääsee nopeasti paikasta toiseen
- Teleporttaus ajaa saman asian, mutta turvallisemmin
- Pieneenkin kohteeseen osuminen sattuu tai tappaa

Valokuvamuisti
+ Hyvä muisti on aina plussaa
- Ei varsinaisesti supervoima

Superlihakset
+ Voima
- Ulkonäkö?

Ajatustenluku
+ Tietää, mitä muut ajattelevat
- Onko se kuitenkin aina hyvä juttu?

Teleporttaus
+ Voi hetkessä siirtyä paikasta toiseen (turvallisesti)
- Lihominen, kun ei jaksa itse liikkua omilla jaloillaan

Teleporttaushan se on. :) Kunhan muistaa pitää vatsastaan huolta.

Kakashi
07-10-2007, 11:51 AM
Totta! :F

Perkele
07-10-2007, 01:28 PM
Lentokyky
+ Veikeä
- Tulee vähän kylmä
Ja lisätään miinuksiin vielä ihmisen aivan uskomaton aerodynamiikka.

Ropeltaja
07-14-2007, 04:51 PM
Täytyy kyllä myöntää että röntgen katse voisi olla aika poikaa :wink: .

Kuitenkin ykköseksi menee näkymättömyys, sillä voisit mennä lähes joka paikkaan ilman että sinua huomataan. Voisit olla missä haluat, ja tehdä mitä haluat.

Angerfist
07-14-2007, 05:01 PM
Teleporttaus ois mukava kyky! Ei tarvitsisi itse kävellä minnekkää.

Armadyl
07-14-2007, 05:14 PM
Näkymättömyys ois hyvä, mutta lentäminen kanssa 8)

Munuainen
07-14-2007, 06:39 PM
Jos oisin näkymätön niin elelisin suunnilleen uimahallissa :wink: (En kylläkään uimassa vaan jossain muualla.)

T-hunter
07-14-2007, 06:56 PM
Näkymättömyys ja lähteisin oitis DC:hen ja tappaisin george bushin sekä 99% usa:n nykyisestä hallituksesta sen jälkeen minut muistetaan sankarina joka vapautti maailman usan sota porsaista.

Ruokis
07-14-2007, 07:35 PM
ottaisin teleporttauksen. Näkymättömyys kyllä olis upeaa kans :P Selkounissa mahdollista :D

Perkele
07-14-2007, 08:03 PM
Näkymättömyys ja lähteisin oitis DC:hen ja tappaisin george bushin sekä 99% usa:n nykyisestä hallituksesta sen jälkeen minut muistetaan sankarina joka vapautti maailman usan sota porsaista.
Tai sitten CIA tappaa sinut demokratian vastustajana.

T-hunter
07-14-2007, 08:52 PM
no tulkoon vaan tapamaan ounaan ne kuitenkin näkymättömyydelläni

Jin Hansson
07-15-2007, 04:36 AM

Teleporttauksella tappaisi Bushin ja ownaisi CIA:n paljon helpommin kuin näkymättömyydellä. :roll: Sinut nähtäisiin kuitenkin esim. infrapunalaitteilla (lämpökamera, lämpökiikarit, infrapunatähtäimet...).

Ruokis
07-15-2007, 07:21 AM
Teleporttauksella tappaisi Bushin ja ownaisi CIA:n paljon helpommin kuin näkymättömyydellä. :roll: Sinut nähtäisiin kuitenkin esim. infrapunalaitteilla (lämpökamera, lämpökiikarit, infrapunatähtäimet...).

yp. Vois äkkiä teleportata bushin luo ja jättää 2 kg c4 viereen ja eikun karkuun :P

Hypnotism Psycho
07-15-2007, 01:34 PM
Laitoin että muun ja haluaisin että saisin sellaisen kyvyn että voisin ohjata esinetä ja kaikkea ajatuksen voimalla.

Sehän korvaisi samalla voiman koska voisi nostaa ajatuksella ja nopeuden ja lentämisen koska lennättäisi itseään tosi nopeasti ajatuksenvoimalla :lol:

Selvästi paras olisi ajatuksen voima

scorpion
07-15-2007, 01:37 PM
haluuko joku supervoimia? tiedän keinon! RUPEA modeksi :D niillä on mahtavat voimat ja kun pääset adminiksi voit tuhota koko travianin maailman buhahaha!

Siinä vasta voima!

T-hunter
07-15-2007, 09:55 PM

siinä tapauksessa ottaisin viellä kylkiäiseksi supernopeuden, tutkan ja hud:in

Zeromus
07-16-2007, 01:20 AM
Tuon teleporttuksen voisin ottaa... Laiskanmiehen kulkuväline. Muutotkin sujuisivat rennommin, kun teleporttaisi vain uuteen kotiin vaikkapa sohvankanssa.

Pitäisi tietenkin olla varovainen, ettei teleporttaisi seinänsisään.. Auts.. :S

Jin Hansson
07-16-2007, 04:27 AM

siinä tapauksessa ottaisin viellä kylkiäiseksi supernopeuden, tutkan ja hud:in

Kauhea vaiva näkymättömyydessä, kun tarvitsee sen lisäksi vielä toisen supervoiman ja kaksi lisävempelettä selvitäkseen. Mikset ottaisi vain yksinkertaisesti yhtä supervoimaa, teleporttausta, jolla homman saisi siististi ja yksinkertaisesti kotiin?

Jeppe
07-16-2007, 06:35 AM
Super voimat ja lihakset on jo......ajatusten luku olisi ihan kiva, tekisi mieli välillä selvittää mitä muiden päässä liikkuu

mahtimiika
07-16-2007, 12:59 PM
Näkymättämyys ois se juttu.. Ja jos kyseinen kyky toimisi kameleonttimaisesti ei se välttämättä sokeuttaisi ihmistä.

Perkele
07-16-2007, 01:55 PM
Näkymättämyys ois se juttu.. Ja jos kyseinen kyky toimisi kameleonttimaisesti ei se välttämättä sokeuttaisi ihmistä.
Olisi tosin oikeaa näkymättömyyttä tehottomampi.

mahtimiika
07-17-2007, 08:36 AM
Supernopeudella juostessa taas ihminen käristäisi itsensä ilmakehän vaikutuksesta :shock: siis jos tarpeeksi kovaa mennään :D

Perkele
07-17-2007, 10:27 AM
Supernopeudella juostessa taas ihminen käristäisi itsensä ilmakehän vaikutuksesta :shock: siis jos tarpeeksi kovaa mennään :D
Totesin jo tämän. Ja se on ilmanvastus korrektilta termiltään.

Luultavasti ennen käristymistä ihminen kuitenkin törmäisi vaikkapa ampiaiseen ja kuolisi kipuun.

Vanha Kommari
07-17-2007, 10:31 AM
Miksi kaikki jaksaa aina jauhaa samaa c4 mä ainakin tunkisin koko bushin huoneen täyteen kasapanoksia,napalmia ja dynamiittia :twisted:

Oho väärä lainaus tarkoitin siis edellisellä sivulla esiintyvää kommenttia jossa on c4

waapeli
07-17-2007, 10:33 AM
näkymättömyys huono koska joku voisi törmätä suhu, nopeus palat poroksi

hyvät puolet teleporttaukses:
1. pääset minne vaa HETI
2. oot tavallaan näkymätön
3. voit matkustaa ajassa taakseppäin koska liikut nopeammin kuin 300.000km/s eli valoakin nopeammin

Jin Hansson
07-17-2007, 10:36 AM
3. voit matkustaa ajassa taakseppäin koska liikut nopeammin kuin 300.000km/s eli valoakin nopeammin

Ei ihan. Teleporttauksessa katoat toisesta paikasta ja samaan aikaan ilmestyt toisaalla. Siinä ei liiku mikään materia (supernopeudessa liikkuisi).

Teleporttausta tutkitaan ja käsittääkseni on saatu pienellä tasolla jopa aikaankin, mutta kyseessä on muutaman hiukkasen siirtäminen muutaman sentin päähän aloituspaikasta tai vastaavaa. Johtuu atomien kvanttiutumisesta se ilmiö.

Supernopeudella voisi liikkua ajassa taaksepäin, jos juoksisi tarpeeksi lujaa (ja kestäisi ilmakehän kitkan ja ulkoavaruuteen sinkoutumisen).

Ruokis
07-17-2007, 11:09 AM
Juup. Yks juttu lisäks olisi että juoksemisesta syntyisi melkomoinen paine/ilmavirtaus joka nakkaisi kaiken lähistöllä olevan minne sattuun.

Lollipopmonster
07-17-2007, 11:40 AM
öö..ottaisin ton supernopeuden

Perkele
07-17-2007, 01:43 PM
Juup. Yks juttu lisäks olisi että juoksemisesta syntyisi melkomoinen paine/ilmavirtaus joka nakkaisi kaiken lähistöllä olevan minne sattuun.
Sekä kitkan (=pidon) puute (riippuen kiihtyvyydestä) ja jarrutuksen tehottomuus.

Saat silti aika lujaa juosta saadaksesi kummoistakaan ilmavirtausta aikaan.

Tiberius
08-09-2007, 12:12 PM
Kyllä se toi supernopeus olis paras. Vois juosta vetten päällä ku olis nii nopee :P ei tarvis käyttää ollenkaan liikennettä ku voi juosta paikasta toiseen.Mut kai toi supernopeus vaikuttaa myös uimiseen. Ilmastonmuutos loppuis ku kukaan ei käytä liikenettä. :D :D

Perkele
08-09-2007, 12:15 PM
ei tarvis käyttää ollenkaan liikennettä ku voi juosta paikasta toiseen.
Ja ottaa samalla riskin, että törmää hyönteiseen.

Iivana-1941
08-09-2007, 12:16 PM
Teleporttaus olisi hauskaa. Ei tarvitsisi mennä kouluun enää pyörällä! :lol:

Tiberius
08-09-2007, 12:17 PM

Ei se hyönteinen sua tapa. Vähän ehkä nipistää ku osuu mut ei se haittaa.

Jin Hansson
08-09-2007, 12:21 PM

Riippuu tietysti siitä, kuinka nopeasti juokset ja mihin kohtaan se hyönteinen osuu. Jos juokset yli luodin nopeudella, ampiaiseen osuminen tappaa tai vahingoittaa sinua. Simppelin logiikan mukaan:

Ampiainen on n. luodin painoinen, joskin pehmeämpi. Jos juokset luodin nopeudella ja osut ampiaiseen, voidaan myös ajatella niin, että sinä pysyt paikallasi ja ampiainen osuu sinuun luodin nopeudella.

Ekin = 1/2 x mv^2. Kineettinen energia on sama kuin puoli kertaa massa kertaa nopeuden neliö. Puoli on puoli, massa on luodin = ampiaisen massa ja nopeus on sinun nopeutesi, joka on n. luodin nopeus.

Lentävä luoti tappaa tai vahingoittaa ihmistä.

Luodin nopeudella osuva ampiainen tappaa tai vahingoittaa.

Perkele
08-09-2007, 12:36 PM
Ellei se sitten tietenkin osu silmään tai vastaavaan. Ja eilen ajoin mopolla kaverin luo ja matkan varrella oli pari hyönteisparvea. Se haittaa.

Santooryu
08-09-2007, 01:09 PM
Näkymärrömyys olisi aika mukava taito. Voisi menää tirkistelemään kaikkialle minne ei pitäisi mennä tai voisi tulla maailman parhaimmaksi vakoojaksi.

Larzzonn
08-09-2007, 01:14 PM
eiköhän se ois toi ajatusten luku koska sit vois lukee tyttö kaverin ajatukset :D
Toi on muuten helvetin hyvä idea kun naisista nyt ei ota selvää! :D

Temetin
08-09-2007, 01:39 PM
Toi on muuten helvetin hyvä idea kun naisista nyt ei ota selvää! :DEdelleen näkymättömyys, silloin naisista saisi hyvinkin selvää.. :twisted:

B. Matlock
08-09-2007, 01:46 PM
Ihmeen vähän oli tuota ajatustenlukua. :shock: Itse haluaisin sen kylläkin.

Kalzkewitz
08-09-2007, 03:12 PM
Mä haluaisin osata lentää. Se olis mukavaa päästä paikasta toiseen ja näkee minkälainen paikka on ollu kyseessä ympäristöstä.

Kyösti
08-10-2007, 12:05 AM
Haluan ampua laaseria ( laaseri = jonkinlainen polttava valonsäde ) silmistäni. :shock:

telemies
08-10-2007, 04:21 AM
Sekä kitkan (=pidon) puute (riippuen kiihtyvyydestä) ja jarrutuksen tehottomuus.

Saat silti aika lujaa juosta saadaksesi kummoistakaan ilmavirtausta aikaan.
niin no jaa,kattoo et tos on tiiliseinä :shock: ja lähestyy sitä 1000km/h ni ei voikkaa jarruttaa

Rogue
08-10-2007, 07:06 AM
Ajan hallinta olis leetein supervoima ikinä. Huomaa, ei mikään ajan pysäytys, vaan totaalinen hallinta. Kaikki ovet avautuis jos ton osais. Voisin korjata jotain menneisyyden virheitä, periaatteessa huijata missä tahansa ketä tahansa, en menettäisi kallista aikaa matkoihin, saisin mitä tahansa materiaalista omaisuutta suuremmitta vaivoitta ja voisin pidentää niitä rakkaan kanssa vietettyjä hetkiä. Totaalinen hallinta.

Hypnotism Psycho
08-10-2007, 07:10 AM
Muuten haluan vain ilmoittaa että tonne äänestyksiin voisi lisätä loputtoman sukelluksen.

Vuhuu
08-10-2007, 07:11 AM
Näkymättömyys.

mikamaka
08-10-2007, 07:37 AM
Mä ottaisin ainaki ton teleporttauksen.
tuli vaan mieleen että jonneki bankki holviin teleporttais ja ottais rahat sieltä ja teleporttais taas kotia muutama miljoona mukana.

FinnWarrior
08-10-2007, 07:43 AM

Entäpä jos joku osaa vastustaa tuota?

Itse ottaisin näkymättömyyden..

Jin Hansson
08-10-2007, 07:47 AM

Entäpä jos joku osaa vastustaa tuota?

Itse ottaisin näkymättömyyden..
Entä jos joku näkisi näkymättömiä?

Tsäk
08-10-2007, 08:50 AM
Kaikki :twisted:
Vastasin kyl lentokyky, koska oon aina halunnut lentää...

WattuHattu
11-28-2007, 03:03 PM
Kaikki supervoimat :twisted: ! Lucideissa on kiva testata noita.

DaTaaJa
11-28-2007, 03:18 PM
http://omglol.kerrolisaa.com/1/8979.jpg

Oma vastaukseni löytyy jostakin tämän threadin alkupäästä.

Streichholz
11-28-2007, 03:21 PM
Hmm... En mitään? On hauska olla tavallinen. On jo aivan tarpeeksi erilaista pitää "ei niin massan suosiossa olevista" ruuista ja ruumiillisesta työstä. :roll:

Pengu
11-28-2007, 03:30 PM
Näkymättömyys.
EIkä vain teidän pervoista syistänne,olisi käytännöllinen muulloinkin.
:wink: :wink:
:wink:

The Unforgiven
11-28-2007, 03:35 PM
Näkymättömyys niistä pervoista syistä.

Muuten ehkä ajatustenlukeminen, olisi hyödyllistä joissan tilanteissa tietää mitä tytöt ajattelee. Tosin jos sen voisi kytkeä pois päältä sillen taksisesti niin olisi hyvä, sillä kaikki jännitys menisi jos tietäisi aina mitä tyttö ajattelee.

Pengu
11-28-2007, 03:44 PM
Tuon valokuvamuistin saa muuten hypnoosillakin jotenkin:D
Oli pakko mainita.

coolleon
11-28-2007, 03:49 PM
Tuon valokuvamuistin saa muuten hypnoosillakin jotenkin:D
Oli pakko mainita.

Nyt tyttöjä vähän hypsoninoimaan.

http://img511.imageshack.us/img511/7466/hypnotoadcropzd9.gif (http://imageshack.us)

Jorma THE MUMMO!=D
11-28-2007, 04:11 PM
Ajatusten luku, toisten unien/tekstiviestien/mesekeskustelujen näkeminen! :lol:

HeadBang
11-28-2007, 05:12 PM
Näkymättömyys, koska sillon voisin olla/mennä paikkoihin huomaamatta.

Mangonpuolikas
11-28-2007, 05:16 PM
Röntgenkatse :D

JX3
11-28-2007, 05:20 PM
1. Ensinnäkin valokuva muisti ei ole mielestäni supervoima, koska joillain ihmisillä on se oikeasti.

2. Valitsisin lentokyvyn koska olisi hienoa lentää mistä vaan mihin vaan

D. Garp
11-28-2007, 05:25 PM
Teleporttaus \,,/

Woolly
11-28-2007, 05:25 PM
Ajtustenlukutaito. Olisi kiva tietää mitä muut ihmiset ajattelee minusta.

Perkele
11-28-2007, 05:52 PM
Näkymättömyys, koska sillon voisin olla/mennä paikkoihin huomaamatta.
Tosin silloin ei itsekään näe mitään.

Röntgenkatse
En keksi röntgenkatseelle mitään järkevää käyttöä. Entä sinä?

Name
11-28-2007, 06:07 PM
Minä haluaisin olla näkymätön pääsisi lefaan ilmaseksi ja kaikki alle muualle. :D :D

Larzzonn
11-28-2007, 06:15 PM
Minä haluaisin olla näkymätön pääsisi lefaan ilmaseksi ja kaikki alle muualle. :D :D
Mutta et edelleenkään näkisi itse mitään. :/

Keizar
11-28-2007, 06:19 PM
Hyödillisin noista on ajatusten luku.

Superlihakset saa luonnollisesti, samoin valokuvamuistin ja lentäminenkin on mahdollista.

isosika
11-28-2007, 06:19 PM
Röntgenkatse
Tässä varmaan ajatellaan jotain sellaista, että näkee vain esineitten läpi. (siis sellaisten joita haluaa.)

Itse ottaisin verhoutumisen. Pääsee suthkhot helposti pujahtamaan paikasta toiseen.

Perkele
11-28-2007, 06:46 PM
Röntgenkatse
Tässä varmaan ajatellaan jotain sellaista, että näkee vain esineitten läpi. (siis sellaisten joita haluaa.)
...jolloin se ei ole röntgenkatse.

isosika
11-28-2007, 06:55 PM
Röntgenkatse
...jolloin se ei ole röntgenkatse.

Ei olekkaan (En ole sellaista väittänytkään!) Siis jos se on röngtenkatse, niin sitten en tiedä paljoa käyttöä (paitsi lääketieteelistä), mutta jos on sellainen katse, että näkee sellaisten läpi kuin haluaa niin sitten enemmän. (Eikös joillain lentokentillä ole sellainen laite, millä näkee vaatteiden läpi?)

Perkele
11-28-2007, 06:57 PM
(Eikös joillain lentokentillä ole sellainen laite, millä näkee vaatteiden läpi?)
Ei?

isosika
11-28-2007, 06:59 PM
ainakin minä olen kuullut sellaisista :roll:

Perkele
11-28-2007, 07:00 PM
ainakin minä olen kuullut sellaisista :roll:
Olen myös kuullut vaaleanpunaisesta Bob-nimisestä sarvikuonosta, joka syö vain 751 vuotta punajuurimehussa käyneitä hampunlehtiä.

Streichholz
11-28-2007, 07:01 PM
(Eikös joillain lentokentillä ole sellainen laite, millä näkee vaatteiden läpi?)
Ei?

Haa! Perkele teki virheen! :D Tuosta oli uutisissa joskus, joten et ensimmäistä kertaa ole oikeassa. Etsin kohta aihetta käsittelevän sivun.

Pulkkine
11-28-2007, 07:03 PM
Ei?
On.

http://www.tekniikkatalous.fi/tk/article32456.ece

”Takin läpi pääsee noin 90 prosenttia ihmisruumiin lähettämästä millimetrisäteilystä eli tekniikalla voidaan nähdä vaatetuksen alle.”

Perkele
11-28-2007, 07:03 PM
Ei?
Haa! Perkele teki virheen! :D Tuosta oli uutisissa joskus, joten et ensimmäistä kertaa ole oikeassa. Etsin kohta aihetta käsittelevän sivun.
Jaa joo juu niinpäs teinkin. No, eipä tuolla hääviä kuvaa kyllä saa, pakko myöntää.

Streichholz
11-28-2007, 07:04 PM
Tuossa vielä kumminskin se linkki: http://www.kauppalehti.fi/4/i/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=7785 Kerrankin näin päin. :D

lord of hillo
11-29-2007, 04:49 AM
Kyllä se teleportaus olis paras.vai?

Shergo
11-29-2007, 05:13 AM
Ajatusten luku. Aika hyvin voi luntata kokeessa...

generally
11-29-2007, 05:49 AM
Kätevin ois kyllä se ajatusten luku :wink:

Dumpokorva
11-29-2007, 12:30 PM
Itse ottaisin Teleporttauksen jotta voin siirtyä
jonnekkin syrjään miettimään paskaa elämääni..

Teemu272
11-29-2007, 01:58 PM
Sama, Kans teleportin.

Anti-K
11-29-2007, 02:28 PM
Jos saisi ottaa useamman, ottaisin neljä.
Lentokyvyn, näkymättömyyden, teleportauksen sekä supernopeuden.

Mutta saa ottaa vaan yhden, joten ottaisin lentokyvyn.

Erius
11-29-2007, 02:30 PM
Onko aihe peräti noussut ylös Heroesin takia ;)
No en välitä siitä, mutta ottaisin kaiketi lentökyvyn.
Ei syytä sille.

coolleon
11-29-2007, 02:31 PM
Ei syytä sille.

En taida uskoa, että Heroesta lähtöisin tämä on. :wink:

Erius
11-29-2007, 02:32 PM
Ei syytä sille.

No ajattelin vain kun tiedän mihin se perustuu ja on vasta vähän aikaa sitten alkanut suomessa niin...
Joo miks selitän sinulle ;)

coolleon
11-29-2007, 02:40 PM
Ei syytä sille.

No ajattelin vain kun tiedän mihin se perustuu ja on vasta vähän aikaa sitten alkanut suomessa niin...
Joo miks selitän sinulle ;)

Päivä järjestys on olemassa. :wink:

WattuHattu
11-29-2007, 05:27 PM
Minä taisin herättää tämän aiheen eloon... Kool Aid laittoi tämän linkin ja päätin vastata tänne. Eli ei ollut Heroesin takia.

Hoppeli1
11-29-2007, 05:54 PM
Ajatustenluku, ehdottomasti. Minusta puhutaan liikaa paskaa selän takana. :roll: Muut eivät sitä tarvitse törmätessään minuun. Niin nopea ajatuksissani olen että sanon ajatukseni heti. :wink:

Waller
11-29-2007, 06:00 PM
Itselläni on jo yksi supervoima :D Ylipaino ja super ruma naama!

pilkkutarkka
11-30-2007, 05:10 AM
Ottaisin ajatustenluvun koska kokeissa voisin saada jopa yli kuutosen, jos hyvä tuuri käy.

Al3nius
11-30-2007, 10:38 AM
Näkymättömyys! Siitä olis eniten hyötyä mulle.

Margo2
11-30-2007, 10:57 AM
Hmm...pervo minä sanoo että näkymättömyys,sen käyttöä ei tarvi edes tänne kirjoittaa :roll:
Mutta ajatustenlukeminenkin olisi ihan kivaa,mutta voiton vie lentäminen.Olisi aikaa säästävää lentää sinne tänne ja takaisin.

Kon
11-30-2007, 11:24 AM
Hmm...pervo minä sanoo että näkymättömyys,sen käyttöä ei tarvi edes tänne kirjoittaa :roll:

Ennenkuin prkl. ehtii: Näkymättömänä et itsekkään näkisi mitään.

Haluatko tietää miksi? Selaa aihetta taaksepäin.

Jos et jaksa niin taisi muistaakseni olla siksi, kun silmiesi saamat kuvat eivät mene aivoihin, vaan suoraan takaraivosta läpi. Siis kansankielellä puhuttuna.

ATB
11-30-2007, 11:47 AM
Olisi aikaa säästävää lentää sinne tänne ja takaisin.Kuka on sanonut, että jos on supervoimana lentäminen, se ei veisi paljoa energiaa. VOihan olla, että se olisi jopa raskaampaa kuin kävely.

Itse haluaisin superkyvyn, jolla voisin kloonata itseäni, aina kun haluan ja voisin ohjata kloonejani, sekä kadottamaan ne tarpeen tullen.

Ja jos pervoja haluaisitte olla, niin valitsisitte säädeltävän röntgenkatseen.

Water element
11-30-2007, 11:53 AM
Itse haluaisin supernopeuden ^^ eli silloin pitäisi olla jalat hyvässä kunnossa eli pystyisi hyppimään korkealle... juosta vauhdilla ja hyppiä talojen yli...mmmMmm ^^ tää on hyvä idis mmmm ^^^^

Dragon 3476
11-30-2007, 11:54 AM
ottasin ajatusten luvun, koska silloin ei voisi valehdella

ATB
11-30-2007, 05:12 PM
ottasin ajatusten luvun, koska silloin ei voisi valehdella Sinun lähimmäiset eivät näköjään ole tarpeeksi luotettavia?

Nerd
11-30-2007, 05:26 PM
Itse ottaisin kyvyn jolla voisin pysäyttää ajan.

Spada
11-30-2007, 05:31 PM
Itse ottaisin kyvyn jolla voisin pysäyttää ajan.Senkin Hiro Nakamura. Lentäminen voisi toki olla kivaa.

Jorma THE MUMMO!=D
11-30-2007, 06:26 PM
Vaihdan sittenkin omani lentämiseen! :wink:

Tai en oikein tiedä lentäminen vai ajatusten luku?

gorbad ironclaw
11-30-2007, 06:52 PM
teleporttaus, sit vois mennä tyttöjen pukkariin :lol: sitte vaa :shock: ja muna nousee!!!!

Parsanakki
09-02-2008, 06:08 PM
Pakko kyllä sanoa että mäkin ottaisin näkymättömyyden sillä sen avulla voisi tehdä vaikka mitä kivaa :D

jurpo
09-02-2008, 06:10 PM
Teleporttauksen. On niin vitun tylsää kävellä välillä koulusta kotiin niin olisi nopeasti sen avulla kotona ja kouluun lähtöäki vois lykätä loppuun asti.
Ja ulkomaillekkaan menosta sun muista ei tarvitsisi maksaa mitään.

Gilden
09-02-2008, 06:49 PM
Teleporttaus.Voisi sormennäpäyksellä hakea pari pulloa colaa :twisted:

Berso
09-02-2008, 07:20 PM
Pakko kyllä sanoa että mäkin ottaisin näkymättömyyden sillä sen avulla voisi tehdä vaikka mitä kivaa :D
Minäkin sillä voi tehdä vaikka mitä kivaa :D

Ipavaiva
09-03-2008, 04:32 AM
Lento kyky noista, mutta mielummin ottaisin sen telepatian, vaik mikä sen on(se jolla voi leijutella asioita ja esineitä).

Agentti
09-03-2008, 05:20 AM
Teleporttauksen ottaisin mutta kakkonen ois ajatusten luku :wink:

Toor
09-03-2008, 11:06 AM
Kyllä tuo valokuvamuisti olisi aika hyvä. Helpottaisi kokeisiin lukemista aika paljon.

Kaani
09-03-2008, 12:01 PM
Pistin ihan kylmästi, että en halua supervoimia. Tässä syyt:

Näkymättömyys = Aika vitun tylsä elämä kun kukaan ei voi nähdä suo. Mites seurustelu ja muu siihen liittyvä hoituu?! Entä miten tilaat baarista kaljan? Miten ostat asunnon(käyt tietenkin katsomasa sitä ennen kuin ostat)?! Aika paskanen elämä olis..

Lentokyky = No kyllä minä olen lentänyt vaikka kuinka monta kertaa ulkomaille, että pidä tuota mitenkään supervoimana.

Supernopeus = Uhhh... Helvetin tylsä elämä taas... "-Hei mennääks pizzalle?
-Joo...
*odotat että kaverisi saapuu vihdoin pizeriaan*
Pizeria:
-Otan kinkkupizzan.
-Mulle vegepizza.
-Noh, hyvää ruokahalua!
*Olet tässä vaiheessa jo syönyt pizzasi*
.
Alat pelaamaan tietokoneella ja pelaat kaikki kaupan pelit läpi parissa tunnissa. HAUSKAA?!?

Valokuvamuisti = En todellakaan halua muistaa kaikkea mitä olen nähnyt...

Superlihakset = RUMAT

Ajatusten luku = Tätä vähiten haluaisin...Tekisi elämästä entistä paskempaa.

Röntgenkatse = Jos pelaan tietokoneella, haluan katsoa sitä ruutua enkä tietokoneen takana olevaa seinää.

Teleporttaus = En sentään... Tulisi aika tylsä ja kokemuksia vailla oleva elämä, jos olet ennen täysi-ikäisyyttä käynyt maailman joka kolkassa...

Irual
09-03-2008, 01:17 PM

Näkymättömyys = Aika vitun tylsä elämä kun kukaan ei voi nähdä suo. Mites seurustelu ja muu siihen liittyvä hoituu?! Entä miten tilaat baarista kaljan? Miten ostat asunnon(käyt tietenkin katsomasa sitä ennen kuin ostat)?! Aika paskanen elämä olis..

Lentokyky = No kyllä minä olen lentänyt vaikka kuinka monta kertaa ulkomaille, että pidä tuota mitenkään supervoimana.

-Joo...
Pizeria:
-Otan kinkkupizzan.
-Mulle vegepizza.
-Noh, hyvää ruokahalua!
.
Alat pelaamaan tietokoneella ja pelaat kaikki kaupan pelit läpi parissa tunnissa. HAUSKAA?!?

Superlihakset = RUMAT

Röntgenkatse = Jos pelaan tietokoneella, haluan katsoa sitä ruutua enkä tietokoneen takana olevaa seinää.

Teleporttaus = En sentään... Tulisi aika tylsä ja kokemuksia vailla oleva elämä, jos olet ennen täysi-ikäisyyttä käynyt maailman joka kolkassa...Ei niitä voimia nyt kokoajan päällä pidetä.

Irual
09-03-2008, 01:18 PM
Ottaisin telekinesian (oon laiska)

Munuainen
09-03-2008, 02:06 PM
superlihakset jo on, ajatusten luku löytyy, supernopeus ja lentokyky myös... Jooh teleporttaus olisi ihan kiva lisä.

Munkkila
09-03-2008, 03:11 PM
teleporttauksen.

Shadow Assassin
09-03-2008, 03:56 PM

Samoilla linjoilla...

...tai sitten ottaisin lentokyvyn. Ei tarvitsisi mennä pyörällä kouluun kun voisi lentää ja muutenkin voisi lennellä eikä tarvitsisi rasittaa jalkoja.

Mölylaatikko
09-03-2008, 03:57 PM
Näkymättömyys (Naisten vessoihin :D )
Teleportaatio (Koulumatkoihin)
Kummatkin siis ihan hyviä mut en osaa päättää :S

Kaani
09-03-2008, 04:25 PM

-Joo...
Pizeria:
-Otan kinkkupizzan.
-Mulle vegepizza.
-Noh, hyvää ruokahalua!
.

Superlihakset = RUMAT

Teleporttaus = En sentään... Tulisi aika tylsä ja kokemuksia vailla oleva elämä, jos olet ennen täysi-ikäisyyttä käynyt maailman joka kolkassa...Ei niitä voimia nyt kokoajan päällä pidetä.

Öh... Sinussa on joku on off kytkit kullin ja perseen välissä?!

Irual
09-03-2008, 04:58 PM
Öh... Sinussa on joku on off kytkit kullin ja perseen välissä?!Jaa et oo siis kovinkaan fiksu? Jos ois tollaset voimat/kyvyt niin kyllä niitä pitäis ennen pitkään oppia hallitsemaan.

Mölylaatikko
09-03-2008, 05:35 PM
Minä itse sain aiheesta mielikuvan että kuten vaikkapa joidenkin supervoima elokuvien päähenkilötkin pystyvät pitämään välillä kykyään päällä ja välillä ovat "normeja"
Ei kait kaikkea tarvitse sentään niin vakavasti ottaa :D

Ankheg
09-03-2008, 06:59 PM
Meh, ajattelinpa osallistua Yleiseen keskusteluun...

Listataanpa Hanssonin tapaan plussat ja miinukset:

Näkymättömyys
+ Ihan pätevä, häipyisi tietämättömiin. Erinomainen emoille ja muille angstiin taipuvaisille.
- Eipä näe piirunkaan vertaa, ja näkymättömän voi havaita.

Lentokyky
+ Onko se lintu? Onko se lentokone?
- Hitto kun tulee kylmä...

Supernopeus
+ No se nopeus, voisipa rikkoa maailmanennätyksiä... Ja kerätä maallista mammonaa.
- Kuolemaan taipuvavainen
- Chuck Norris voittaa silti

Superlihakset
+ Maailmanennätykset, erinomainen poliisi&palomies sekä 'sankari'
- Chuck Norris voittaa silti
- Mahdollinen ulkonäkö?

Valokuvamuisti
+ Muisti on aina hyväksi
- Mutta traumat ovat helposti muistettavissa myös

Ajatusten luku
+ Mukavaa ajanvietettä, voisin todeta tämän hyödylliseksi
- Kaikkea ei ole tarkoitettu muiden tietoon
- Chuck Norris tietää ajatuksesi

Röntgenkatse
+ Pätevä, voittaa piilossa kaikki. Saattaapi olla Karhuryhmän jäsenellä kova sana
- Jotkut toiset kyvyt korvaavat tämän
- Chuck Norris omaa tämän

Teleporttaus
+ Voittaa supernopeuden, lentämisen ja näkymättömyyden. Vaaran uhatessa kauas tai piiloon lähelle
- Pitää hallita hyvin... Ethän halua betoniseinän sisään?
- Chuck Norris on kaikkialla

Näin, tuossa listan kyvyt...

Oma mielipiteeni:
1. Ajan manipulointi. Korvaisi nopeuden, teleporttauksen, voiman, röntgenkatseen, ehkäpä valokuvamuistinkin. Ajatelkaas: Sinua uhataan aseella: stop the clock, unarm the fool ja olet sankari. Tai voit paeta. Tosin, jos et voi liikuttaa/vaikuttaa mitenkään ajan pysäytyksissä oleviin, voit mennä rosmon taakse ja yllätys. Sekä muuta hauskaa.
Plussaa tälle olisi ajassa matkustelu: tietenkin pitäisi tietää mitä tekee, ei olisi järkevää mennä Hitleriä tappamaan sodan ensimmäisellä viikolla. Ties millainen olisi Suomen jama silloin. Syy ja seuraus pitäisi tietää hyvin. Tulevaisuus muuttuisi kaiken aikaa, mutta sieltä saisi infoa menneisyyden tapahtumista...
2. Jos ylempää ei hyväksytä, niin teleporttaus. Niin monta vaihtoehtoa, kun kyvyn hallitsisi. Teletä rosmon taakse, riisu aseista ja voilá. Tai vastaavasti.
3. Ajatustenluku. Minua kiinnostaa.

Vietnam
09-03-2008, 07:21 PM
Kuolemattomuus,tietengin.Ja ajassa matkustus.
Sitten vain itse armeijaan kuolemattomana sota-aikaan ja miekka käteen,AK-47 (ja tietysti paljon ammuksia kun ei kukaan 600000000 sotilast miekal jaksa tappaa).

Berso
09-03-2008, 07:23 PM
En haluaisi mitään elämästä menisi maku :S

Nerd
09-03-2008, 07:46 PM
Kyky nähdä naisten vaatteiden läpi. 8)

VincentV
09-03-2008, 08:15 PM
Ajatustenluku olisi mielestäni todella hyödyllinen. Tietäisi ainakin mitä paskaa ne kaverit minustakin puhuisivat :D

Vietnam
09-04-2008, 12:13 PM
Kyky nähdä naisten vaatteiden läpi. 8) :D
TOSI HYVÄ!

Muumimamma
09-04-2008, 01:48 PM
Ajatusten luku.. Mikään ei pysy salassa ja kokeesta aina 10, kun lukee kaikkien luokan parhaiden ajatukset. (itse en ole mikään koulupoika :P )

PeeÄm
09-04-2008, 03:02 PM
Äänestykseen olen vastannut joskus vuonna nakki enkä muista mitä silloin vastasin, mutta ilmeisesti en ole tänne mitään kirjoittanut joten korjataan tämäkin virhe nyt.

Ensin ajattelin ajatustenlukua. Siitä olisi huomattavasti hyötyä erilaisissa tilanteissa ja tietäisi mitä muut musta ajattelee. Kuitenkin mietin että haluanko mä tosissani tietää mitä ne musta ajattelee ja tällä tavoin se saattaisi vaikuttaa mun käyttätymiseeni jos ne ajatukset ei olekkaan hyviä. Se aiheuttaisi loppujen lopuksi liikaa surua ja vihaa joten en sitä halua.

Teleporttaus olisi ihan kätevä. Ulkomaille mennessä ja tällä tavoin säästäisin omalta osaltani luontoakin kun ei tarvitse ajoneuvoja käyttää.

Sove
09-04-2008, 04:35 PM
Ottaisin teleporttauskyvyn. Mennää vaikka välkäl jonnee Karibialle :P Eipä tarvi enää ostaa mitään, kun vain pistää taskut täyteen ja häippäsee etkä voi jäädä mitenkään kiinni (varkaudesta kyllä mutta sua ei voida napata). Teleporttauskykuun vain liittyy se riski, että aineellistuu vaikka puun sisään ja se ei varmaan ole kovinkaan mukavaa.

Toisena olisi tietenkin ajatustenluku. Muita järkeviä vaihtoehtoja ei juuri ole.

dragonmaster
09-04-2008, 05:03 PM
itse valitsin näkymättömyyden koska silloin päsisi naisten kanssa samaan suihkuun 8) :lol:

Irual
09-05-2008, 02:05 PM
itse valitsin näkymättömyyden koska silloin päsisi naisten kanssa samaan suihkuun 8) :lol:Mutta mitenkäs käy kun ne naiset huomaa sut?

aapeli12
09-05-2008, 02:07 PM
menin valitsemaan lihakset ja nyt kaduttaa :cry:

Sove
09-05-2008, 02:12 PM
itse valitsin näkymättömyyden koska silloin päsisi naisten kanssa samaan suihkuun 8) :lol:Mutta et näe yhtään mitään, koska valo ei kohdistu täysin näkymättömän ihmisen verkkokalvolle. Toki tämän voisi ajatella, että sinusta näkyisi vain silmän verkkokalvot mutta silloin et ole täyain näkymätön. Lisäksi näkymättömänkin voi havaita mm. hengityksestä, vatsan murinasta jne.

Ja sotilailta on turha piiloutua. Ne näkee sinut kyllä IR-kameroilla ja muilla hienoilla laitteillaan :wink:

Tarzan
09-05-2008, 04:00 PM
Haluaisin osata lentää hirveän kovaa vauhtia näkymättömänä ja hyttyseksi muuntautuneena kantaen hirveän painavaa lastia ja lentää hirveän kovalla vauhdilla päin paksua betoni seinää käymättä mitään ellen voimillani menisi seinästä läpi tai suoraan teleporttaisi toiselle puolelle. Näköni saisi olla kaiken läpäisevä ja muistini täydellinen.

Pultura
09-05-2008, 05:05 PM

No, omasta puheestasi päätellen olet muutenkin alle 12v. Kun leveilet sillä, että tiedät mitä tarkoittaa sana pervo. Njoo, ei kyllä muuta voi sanoa kun että näkymättömyys kelpaisi. Tai hologrammilimuautomaatti (limut eivät tietenkään olisi hologrammeja) kädessä josta saa sitten litkiä. (:

hemmo-02
09-06-2008, 06:23 PM

yht'äkkii tuli mieleen yks elokuva missä miehellä oli näkymättömyys kyky ja käytti sitä tähän...päättyi raiskaukseen ja elokuvan lopussa mies kuoli...

lentokyky, vois olla melkein ku hancoc paitti ettei oo niit muit voimii :roll:

Ensin ajattelin ajatustenlukua. Siitä olisi huomattavasti hyötyä erilaisissa tilanteissa ja tietäisi mitä muut musta ajattelee. Kuitenkin mietin että haluanko mä tosissani tietää mitä ne musta ajattelee ja tällä tavoin se saattaisi vaikuttaa mun käyttätymiseeni jos ne ajatukset ei olekkaan hyviä. Se aiheuttaisi loppujen lopuksi liikaa surua ja vihaa joten en sitä halua.

Teleporttaus olisi ihan kätevä. Ulkomaille mennessä ja tällä tavoin säästäisin omalta osaltani luontoakin kun ei tarvitse ajoneuvoja käyttää.
Ihmiset on sikoja.....
Näin minäkin ajattelin mutta olis siistimpää lentää ulkomaille ku vaan ilmestyä sinne tyhjästä :wink:

Tuli muuten mieleen elokuva ajatusten luvusta, tosin ainoastaan naisiin toimiva ja ukko sai monelta :) tosin lopuksi ei enää halunnut koko kykyä :o

Laku
09-06-2008, 06:35 PM
Kyky nähdä naisten vaatteiden läpi. 8) :D
TOSI HYVÄ!

Hmmm, eipä tuostakaan hyötyä olisi, sillä ainahan ne naiset ne vaatteet pois ottaa.